SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Diverse linksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Apps voor op telefoonsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2013 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Verlopen ChallengesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Formule voor het berekenen van je maximale hartslagOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: PRs bijhoudenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ten commandments for the runnerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Why we runOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.*********DENK AAN LEDBANDJES/REFLECTIE*********
[ Bericht 0% gewijzigd door Daywalk3r op 18-10-2013 19:25:38 ]Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Houston, I have a bad feeling about this mission.Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Haha dat kon ook nog jaquote:Op woensdag 16 oktober 2013 21:30 schreef Jero_nimo het volgende:
Waar Quoi en Hatsie uit de hoogte doen..
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
quote:Op woensdag 16 oktober 2013 21:32 schreef hatsaflats het volgende:
We doen helemaal niet uit de hoogte, we hebben gewoon altijd gelijk. Kunnen we ook niets aan doen.![]()
![]()
http://www.trail-running.(...)tal-trail-experience
voor degene die wel willen trailen maar geen smerige voeten willen...!!'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'![]()
O nee. Ik ben en blijf een Zeeuw. Altijd.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 21:05 schreef Mascleta het volgende:
Mossel en Gogo gefeliciteerd met jullie woning! Alleen nu blijf ik over als enigste ZeeuwZeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
En toch heb ik het idee dat hij de Google Maps informatie pakt.
Deze is van Runkeeper i.c.m. mijn mobiel:
http://runkeeper.com/user/remcoo/activity/136550034
En deze is van mijn 610:
http://runkeeper.com/user/remcoo/activity/257972540
Exact hetzelfde![]()
Is dat toevallig dit rondje?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 21:23 schreef Swetsenegger het volgende:
Zie hier mijn laatste rondje van afgelopen zondag. Start en finish liggen op ongeveer 3 meter van elkaar. Ik ben volgens Suunto op +48 meter gestart (vreemd... aangezien we hier op -6 NAP zitten) en ik eindig op +40
8 meter hoogte verschil. Ook onderweg, bruggen zoals de Brienenoord, worden niet goed geregistreerd.
[ afbeelding ]![]()
![]()
Escherquote:Op woensdag 16 oktober 2013 21:39 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Is dat toevallig dit rondje?
[ afbeelding ]
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Is dat het eten wat je bij trailruns krijgt?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 21:35 schreef rechtsedirecte het volgende:
http://www.trail-running.(...)tal-trail-experience
voor degene die wel willen trailen maar geen smerige voeten willen...!!Misschien moet ik het toch maar eens gaan proberen!!
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Fruit, soep, ontbijtkoek, cola.. Je ziet van alles geloof ik.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 21:40 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Is dat het eten wat je bij trailruns krijgt?Misschien moet ik het toch maar eens gaan proberen!!
ja, en taart en wafels zo te zien?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 21:41 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Fruit, soep, ontbijtkoek, cola.. Je ziet van alles geloof ik.Beter dan vieze gatorade
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
koolhydraten stampen....!!quote:Op woensdag 16 oktober 2013 21:40 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Is dat het eten wat je bij trailruns krijgt?Misschien moet ik het toch maar eens gaan proberen!!
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
"Hou je van Franse locale producten, dan kan je je lol op, kaas, salami en andere producten genoeg tijdens de bijvulposten."Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Interviewer: En Rechtsedirecte, waarom doe je aan trailrunnen.
RD: Ja, ik woon in Nieuw Zeeland en alles is heuvelachtig en off-road en dat is gewoon het mooiste wat er is.![]()
Interviewer: En mevrouw La_tramposa waarom heb jij voor trailrunning gekozen?
La_tramposa: Voor de taart en wafels![]()
ROFLquote:Op woensdag 16 oktober 2013 21:39 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Is dat toevallig dit rondje?
[ afbeelding ]
GPS is geoptimaliseerd op hoogte- en breedtegraden. Niet op hoogtemeters. Op luchtdruk is redelijk betrouwbaar, tot je bergen over fietst, en aan de andere kant van de berg heel ander weer blijkt te zijn. Maar bij hardlopen zijn die verschillen weer wat kleiner.
En het boeit volgens mij ook niet zo. Als je zo knetter bent dat je bergmarathons doet, krijg je goede data van de organisatie, en zolang je niet verder komt dat de Brienenoord- of de niet te onderschatten Zoetermeerse Balijbrug, is het allemaal in de marge, en in principe vlak.
Zolang ik geen talent heb, blijf ik trainen...![]()
En in wie denk je dat de interviewer zich beter zal kunnen inleven?
Jij bent familie van Zwabberhark?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 21:47 schreef Corniel het volgende:
[..]
ROFL
GPS is geoptimaliseerd op hoogte- en breedtegraden. Niet op hoogtemeters. Op luchtdruk is redelijk betrouwbaar, tot je bergen over fietst, en aan de andere kant van de berg heel ander weer blijkt te zijn. Maar bij hardlopen zijn die verschillen weer wat kleiner.
En het boeit volgens mij ook niet zo. Als je zo knetter bent dat je bergmarathons doet, krijg je goede data van de organisatie, en zolang je niet verder komt dat de Brienenoord- of de niet te onderschatten Zoetermeerse Balijbrug, is het allemaal in de marge, en in principe vlak.
Dan zou jij meer aandacht krijgen. Zal wel een mooi antwoord zijn.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 21:47 schreef La_Tramposa het volgende:
En in wie denk je dat de interviewer zich beter zal kunnen inleven?Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
KAAAAASSSS!!quote:Op woensdag 16 oktober 2013 21:44 schreef La_Tramposa het volgende:
"Hou je van Franse locale producten, dan kan je je lol op, kaas, salami en andere producten genoeg tijdens de bijvulposten."![]()
![]()
Nee, maar hardlooptechnisch is hij wel mijn lichtend voorbeeld. En dat betekent dat je vanzelf diep ontzag krijgt voor de Balijbrug.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 21:49 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Jij bent familie van Zwabberhark?
Hoewel ik zijn stijl van lopen dan weer niet probeer te kopiëren, edoch dit terzijde.Zolang ik geen talent heb, blijf ik trainen...![]()
Zouden daar ook mensen zijn die rustig daar rustig voor gaan zitten om eea te eten. Voor sommige dingen zou ik dan wel even goed de tijd nemen.![]()
Garmin Connect heeft de mogelijkheid om de NASA-hoogtekaarten (dacht ik) te gebruiken, dat is het nauwkeurigst dat je kunt hebben.![]()
Dit blijft moeilijk te begrijpen voor mij (mijn PR op de 5: 24-nogwat, jouw PR op de 5: 18-nogwat), maar ik ga het soepeltjes accepteren.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 22:00 schreef Corniel het volgende:
[..]
Nee, maar hardlooptechnisch is hij wel mijn lichtend voorbeeld.![]()
quote:Op woensdag 16 oktober 2013 22:01 schreef Piet90 het volgende:
Zouden daar ook mensen zijn die rustig daar rustig voor gaan zitten om eea te eten.
echt uitgebreid tafelen is er niet bij maar het is ook niet zo van "hap, slik, weg", zeker niet bij de gewone stervelingen voor wie mee doen het belangrijjkste is.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Er was hier toen een filmpje van de ultra trail mont blanc en ik geloof dat het de winnares was, die zat gewoon even een bak soep weg te werken.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 22:01 schreef Piet90 het volgende:
Zouden daar ook mensen zijn die rustig daar rustig voor gaan zitten om eea te eten. Voor sommige dingen zou ik dan wel even goed de tijd nemen.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Het gaat niet om de tijd, het gaat om de beleving. Het maakt niet uit of je 14 laag loopt of dik in de 30.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 22:02 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Dit blijft moeilijk te begrijpen voor mij (mijn PR op de 5: 24-nogwat, jouw PR op de 5: 18-nogwat), maar ik ga het soepeltjes accepteren.
tijdens de 24uur race hier in Auckland twee weken geleden ging de nummer twee ook "gewoon even een half uur eten en een tukkie doen"quote:Op woensdag 16 oktober 2013 22:08 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Er was hier toen een filmpje van de ultra trail mont blanc en ik geloof dat het de winnares was, die zat gewoon even een bak soep weg te werken.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
alleen als het dezelfde interviewer is als die achter op de motor in Eindhoven en zelf de ballen verstand heeft van lopen en alleen geintresseerd is in La Tramp's eetverhaalquote:Op woensdag 16 oktober 2013 21:49 schreef Daywalk3r het volgende:
Dan zou jij meer aandacht krijgen. Zal wel een mooi antwoord zijn.
[ Bericht 3% gewijzigd door rechtsedirecte op 16-10-2013 22:21:08 ]'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Tijdens de Hoge Veluwetrail heb ik bij de eerste post ook even rustig gestaan. Wat tucjes naar binnen werken, banaan en 2 bekers sportdrank. Was wel gezellig daarquote:Op woensdag 16 oktober 2013 22:01 schreef Piet90 het volgende:
Zouden daar ook mensen zijn die rustig daar rustig voor gaan zitten om eea te eten. Voor sommige dingen zou ik dan wel even goed de tijd nemen.. Tijdens een zevenheuvelenloop of wat dan ook doe ik dat echt niet
.
Volgende week zondag ga ik trouwens proberen om mijn (dan precies 1 jaar) oude 5km PR uit de boeken te lopen. De Athlos bosloopcompetitie gaat dan weer van start. Toch eens even kijken of ik wel iets vooruit ben gegaan dit jaar, al vrees ik het ergste.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik krijg altijd een goed gevoel van die hoogtemeters. Lijk een hele berg over te zijn gelopen tijdens een rondje van een paar kmMijn huis zou volgens de laatste kaart op -64meter liggen aan het begin van mijn rondje, het eind van de straat echter op +16. Hemelsbreed een meter of 50 van elkaar
All management is Strategic Management.![]()
quote:Op woensdag 16 oktober 2013 22:13 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Tijdens de Hoge Veluwetrail heb ik bij de eerste post ook even rustig gestaan. Wat tucjes naar binnen werken, banaan en 2 bekers sportdrank. Was wel gezellig daar. Tijdens een zevenheuvelenloop of wat dan ook doe ik dat echt niet
.
Volgende week zondag ga ik trouwens proberen om mijn (dan precies 1 jaar) oude 5km PR uit de boeken te lopen. De Athlos bosloopcompetitie gaat dan weer van start. Toch eens even kijken of ik wel iets vooruit ben gegaan dit jaar, al vrees ik het ergste.
Wat is je PR op die 5?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Sub18 gaat je lukken
Heeft the oatmeal dan ook geen verstand van lopen? Die loopt ook om te etenquote:Op woensdag 16 oktober 2013 22:12 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
alleen als het dezelfde interviewer is als die achter op de motor in Eindhoven en zelf de ballen verstand heeft van lopen
Sub 18 moet Jero_nimo wel kunnen ja, gezien z'n kilometer PR en andere PR's lijkt mij.
Ik heb zelf een beetje karige voorbereiding op de halve in Amsterdam komend weekend, morgen nog maar even een laatste goede training lopen en dan van het weekend maar zien hoe het gaat...
Jack does it in real time...![]()
@Jero_nimo: Die Endomondo data suggereren dat het rondje net iets korter is dan 5km. Is dat marginaal, of stiekem net iets meer? (Ook op 4,9 is het natuurlijk een keurige tijd)Zolang ik geen talent heb, blijf ik trainen...![]()
Zo wat een tijd zeg. Ik heb denk ik nog wel even nodig om dat als tijd neer te zetten.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 22:19 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
18.13![]()
http://www.endomondo.com/workouts/171176488/2368823![]()
![]()
Endo registreert wel een 5km PR, maar de laatste km niet helemaal. Blijft af en toe gek werken.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 22:22 schreef Corniel het volgende:
@Jero_nimo: Die Endomondo data suggereren dat het rondje net iets korter is dan 5km. Is dat marginaal, of stiekem net iets meer? (Ook op 4,9 is het natuurlijk een keurige tijd)All management is Strategic Management.![]()
Dat vind ik ook een van de grootste voordelen van lopen. Ik kan me helemaal te buiten gaan aan eten, want ik eet toch nooit meer dan ik er weer af loop.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 22:21 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Heeft the oatmeal dan ook geen verstand van lopen? Die loopt ook om te eten![]()
@GodsSon: Je kan in Endomondo (heb ik zelf ook wel eens gedaan) de data achteraf aanpassen. Ik neem aan dat dit hier ook zo is.Zolang ik geen talent heb, blijf ik trainen...![]()
Mijn rondje was weer helemaal k*t vandaag. Ik wou 6km op 6.30min/km.
Maar na 1km begon de pijn aan mijn linker enkel, na 1,5km kwam daar een zeurend scheenbeen bij en na 2km ging ook mijn achillespees pijn doen aan de linker kant. Ben maar weer naar huis gegaan.
Blijft nu een beetje zeurend pijn doen. Helaas. Hopen dat het snel weer wegtrekt.
http://www.endomondo.com/workouts/259006231/9191691Canon EOS 5D MkII | Canon 24-70 F/2.8 | | Canon 70-200 F/2.8 | Canon 580EX
-----
1500m: 5.55.4 | 3000m: 12:02:05 | 5km: 20:59 | 10km: 47:21 | Halve Marathon: 1:51:03 | Marathon: 4:09:57
-----![]()
Goed punt, heb ik ook wel eens voor 1 meter afronding "moeten" doen inderdaad.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 22:25 schreef Corniel het volgende:
@GodsSon: Je kan in Endomondo (heb ik zelf ook wel eens gedaan) de data achteraf aanpassen. Ik neem aan dat dit hier ook zo is.All management is Strategic Management.![]()
Oh dat geldt voor mij niet, ik krijg het ook met lopen prima voor elkaar om meer te eten dan ik nodig heb:p maar ik mag net iets vaker iets lekkers/slechts eten :pquote:Op woensdag 16 oktober 2013 22:23 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Dat vind ik ook een van de grootste voordelen van lopen. Ik kan me helemaal te buiten gaan aan eten, want ik eet toch nooit meer dan ik er weer af loop.Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Ga jij eens gewoon van voren af aan beginnen. Gooi je ego overboord en ga eens Evy of een ander beginnersschema uitlopen. Een keer echt opbouwen.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 22:26 schreef Mascleta het volgende:
Mijn rondje was weer helemaal k*t vandaag. Ik wou 6km op 6.30min/km.
Maar na 1km begon de pijn aan mijn linker enkel, na 1,5km kwam daar een zeurend scheenbeen bij en na 2km ging ook mijn achillespees pijn doen aan de linker kant. Ben maar weer naar huis gegaan.
Blijft nu een beetje zeurend pijn doen. Helaas. Hopen dat het snel weer wegtrekt.
http://www.endomondo.com/workouts/259006231/9191691Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Mja, marginaal, gaf op Endomondo 4.97 aan ofzo. Maar op Garmin geeft hij dezelfde loop wel een 5.02.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 22:22 schreef Corniel het volgende:
@Jero_nimo: Die Endomondo data suggereren dat het rondje net iets korter is dan 5km. Is dat marginaal, of stiekem net iets meer? (Ook op 4,9 is het natuurlijk een keurige tijd)
http://connect.garmin.com/activity/237777488
http://connect.garmin.com/activity/246500805
http://connect.garmin.com/activity/304374553
Dus ja, denk wel dat hij echt 5km is ongeveer![]()
![]()
@Jero_nimo: Ik vraag het ook omdat je 10 km pr daar ook gelopen is, en daar eindig je met een 3:25. Nu kan het ook je stijl zijn om met je snelste km te eindigen. Het is in ieder geval niet mijn stijl. Tijdens mijn p.r. begon ik met 3:20 en probeerde daarna de schade te beperken.Zolang ik geen talent heb, blijf ik trainen...![]()
Corniel, ik heb ook dat ik vaak met mijn snelste km eindig. Dat vind ik stuk fijner om te doen dat sneller te beginnen en verder te merken dat ik te snel begonnen ben.![]()
Ik ben wel van het snel eindigen inderdaad, eindsprint zit er eigenlijk ook altijd nog wel inquote:Op woensdag 16 oktober 2013 22:31 schreef Corniel het volgende:
@Jero_nimo: Ik vraag het ook omdat je 10 km pr daar ook gelopen is, en daar eindig je met een 3:25. Nu kan het ook je stijl zijn om met je snelste km te eindigen. Het is in ieder geval niet mijn stijl. Tijdens mijn p.r. begon ik met 3:20 en probeerde daarna de schade te beperken.. Dat vind ik een van de leukste dingen van de loop zelf. Op het eind even helemaal losgaan.
Dit is die 10 op Garmin, geeft nu ook iets minder aan, 30 meter![]()
![]()
Vandaar dat de finishfoto die ik van je ging maken bij de Hoge Veluwe Trail gewoon een veeg laat zienquote:Op woensdag 16 oktober 2013 22:33 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Ik ben wel van het snel eindigen inderdaad, eindsprint zit er eigenlijk ook altijd nog wel in. Dat vind ik een van de leukste dingen van de loop zelf. Op het eind even helemaal losgaan.
![]()
![]()
@Piet90: Als je over hebt, heb je niet genoeg gegeven is mijn motto.
Verder is het vaak ook lekker om even aan te haken bij een kopgroep. Je merkt vanzelf of dat te gek is of niet.Zolang ik geen talent heb, blijf ik trainen...![]()
Of dan ben je iets té diep gegaan, als je niet over hebt dan. Dat had ik bij de zevenheuvelenloop vorig jaar. Ging na het laatste klimmetje kapot, kreeg mijn ademhaling niet meer onder controle en steken. Kon toen gelukkig nog wel iets vaart houden doordat het afloopt, maar het is natuurlijk heerlijk als je daar nog een klein beetje over hebt dat je daar écht kan knallen heuvelaf!quote:Op woensdag 16 oktober 2013 22:36 schreef Corniel het volgende:
Verder is het vaak ook lekker om even aan te haken bij een kopgroep. Je merkt vanzelf of dat te gek is of niet.![]()
Ja maar je kan je dan in het begin ook zo opblazen dat je aan het eind echt niet meer over hebt en wellicht zelfs moet stoppen.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 22:36 schreef Corniel het volgende:
Verder is het vaak ook lekker om even aan te haken bij een kopgroep. Je merkt vanzelf of dat te gek is of niet.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Kijk, je moet op het einde niet overdreven veel overhebben, maar 10 seconde sneller in je laatste kilometer is niet zo heel gek op zich. Ik heb het dit jaar ook wel, dat ik in de laatste kilometer vaak nog best wel wat aan kan zetten, terwijl ik ontspanning blijf houden. En dat is dan niet ineens een minuut harder in die laatste kilometer, maar 10-15 seconden of zo, nou ja, dan heb je echt niet de rest van je tijd lopen sparen...![]()
Op zich denk ik dat een vlak / licht oplopend schema vaak wel voor de snelste PR's zorgt, negatieve splits zijn zeker op de kortere afstanden misschien een teken van te behoudend starten.Op de wat langere afstanden is vaak iets behoudender starten weer een voordeel, omdat je dan beter in je ritme komt.
Dat ging inderdaad ook nog goed hard!quote:Op woensdag 16 oktober 2013 22:35 schreef Quoi het volgende:
[..]
Vandaar dat de finishfoto die ik van je ging maken bij de Hoge Veluwe Trail gewoon een veeg laat zienHad echt best moeite om die kerel bij te houden nog, was erg leuk. Waren goed aan elkaar gewaagd, maar toch een best stuk samen opgetrokken ook.
![]()
![]()
@Daywalk3r: Helemaal waar, je kan je opblazen. Maar idealiter ben je natuurlijk ook zo kapot als je over de finish komt, dat je niets anders meer wilt dan ff liggen.
Zoals ik! Lekker alles onderschatten en knallen! En na 4km van de 16 al kapotquote:Op woensdag 16 oktober 2013 22:38 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Ja maar je kan je dan in het begin ook zo opblazen dat je aan het eind echt niet meer over hebt en wellicht zelfs moet stoppen.
Dus zondag loop ik lekker mee met een pacer die 2:00 over de HM gaat doen, zodat ik mezelf niet kapot loop.![]()
@hatsaflats: Dat klinkt meer als overschatten dan snel starten.En is een beetje dom wellicht.
Hmm, zaterdag stappen of zondag hardlopen. Dilemma's! Of is dat voor jullie nooit een dilemma?
Nee combineren gaat niet, met dit feest ben ik pas rond 08.00 thuis denk ik. En ongetwijfeld compleet gesloopt![]()
Nee hoor, ik startte wat snel, maar dat doe ik altijd. Als het minder warm was geweest en de route meer verhard en ik niet te weinig had gedronken had ik het misschien nog wel op dat tempo uit kunnen lopen ook, en anders gewoon, zoals altijd, mn tempo iets laten zakken en dan lekker uitlopen. Mezelf overschatten doe ik zelden.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 23:02 schreef Corniel het volgende:
@hatsaflats: Dat klinkt meer als overschatten dan snel starten.En is een beetje dom wellicht.
![]()
Waar hardlopen? Als het een erg leuke wedstrijd is waar ik al een tijd naar uit kijk zou ik zeker het stappen laten schieten. Als het een training of klein regionaal loopje is kan je dat ook wel een andere keer doenquote:Op woensdag 16 oktober 2013 23:05 schreef Stefanovic83 het volgende:
Hmm, zaterdag stappen of zondag hardlopen. Dilemma's! Of is dat voor jullie nooit een dilemma?
Nee combineren gaat niet, met dit feest ben ik pas rond 08.00 thuis denk ik. En ongetwijfeld compleet gesloopt.
![]()
Zaterdag hardlopen!quote:Op woensdag 16 oktober 2013 23:05 schreef Stefanovic83 het volgende:
Nee combineren gaat niet, met dit feest ben ik pas rond 08.00 thuis denk ik. En ongetwijfeld compleet geslooptIk hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
kan niet, heb vrijdagavond 3 feestjes(Amsterdam Dance Event)
training, maar wel de laatste fatsoenlijke voor de HM de week erna. (daarna moet ik taperen tochquote:Op woensdag 16 oktober 2013 23:09 schreef Jero_nimo het volgende:
Waar hardlopen? Als het een erg leuke wedstrijd is waar ik al een tijd naar uit kijk zou ik zeker het stappen laten schieten. Als het een training of klein regionaal loopje is kan je dat ook wel een andere keer doen .)
![]()
Ik ga 25 oktober met collega's de stad in, de 26e loop ik 's ochtends vroeg alweer een 15kmquote:Op woensdag 16 oktober 2013 23:05 schreef Stefanovic83 het volgende:
Nee combineren gaat niet, met dit feest ben ik pas rond 08.00 thuis denk ik. En ongetwijfeld compleet geslooptAls je pas om 8:00 thuis bent: lekker slapen
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
ADE is echt wel een goeie reden om een keer niet te hardlopen hoor!quote:Op woensdag 16 oktober 2013 23:11 schreef Stefanovic83 het volgende:
[..]
training, maar wel de laatste fatsoenlijke voor de HM de week erna.
Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Oké, ik zou persoonlijk niet twee avonden gaan feesten het weekend voor een hm. Maar dat is een inschatting doe je zelf moet maken, hoe belangrijk je het vindtquote:Op woensdag 16 oktober 2013 23:11 schreef Stefanovic83 het volgende:
[..]
training, maar wel de laatste fatsoenlijke voor de HM de week erna.
Oh ja en ik ben een oma van binnen, kan me sowieso niet herinneren wanneer ik voor het laatst twee avonden achter elkaar uit geweest ben en zeker niet tot 8 uur in de ochtend :pIk hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
ik baal en ik twijfel ..
afgelopen zondag nog een wedstrijd gelopen, maandagochtend nauwelijks meer op m'n knie kunnen staan. de kleine km naar m'n huisarts deed ik drie kwartier over () . HA schreef ontstekingsremmers voor, raadde me aan om twee weken op krukken te gaan lopen (ja, lekker handig met twee kinderen, NOT: dus dát advies heb ik in de wind geslagen). ontstekingsremmers heb ik trouw in genomen, inmiddels, drie dagen later kan ik al weer redelijk normaal lopen, na twee dagen gesmeerd te hebben met mobilat en zwachtelen. Maar ik heb ik op 26-10 de halloween run.. 7 á 8 km met 3á 4 stops tussendoor om even te feesten aldus de website.
m'n verstand zegt afzeggen, m'n gevoel zegt dat ik het wel red... wat is nou wijsheid?
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Ik zou niet gaan, of een last minute decision maken.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 23:53 schreef DJMO het volgende:
ik baal en ik twijfel ..
afgelopen zondag nog een wedstrijd gelopen, maandagochtend nauwelijks meer op m'n knie kunnen staan. de kleine km naar m'n huisarts deed ik drie kwartier over () . HA schreef ontstekingsremmers voor, raadde me aan om twee weken op krukken te gaan lopen (ja, lekker handig met twee kinderen, NOT: dus dát advies heb ik in de wind geslagen). ontstekingsremmers heb ik trouw in genomen, inmiddels, drie dagen later kan ik al weer redelijk normaal lopen, na twee dagen gesmeerd te hebben met mobilat en zwachtelen. Maar ik heb ik op 26-10 de halloween run.. 7 á 8 km met 3á 4 stops tussendoor om even te feesten aldus de website.
m'n verstand zegt afzeggen, m'n gevoel zegt dat ik het wel red... wat is nou wijsheid?Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
NIET lopen DJMO! Ik liep vorig jaar een oliebollenrace, 10 km. Pijn in de knie na 6 km. Toch uitgelopen. Het heeft tot half mei geduurd voordat het weer ging, lopen dan, wielrennen ging prima.
Tenzij, tenzij, je in de week voorafgaande een training van 5 km-plus kan lopen zonder centje pijn, maar de kans erop lijkt me niet groot. Helaas.Zolang ik geen talent heb, blijf ik trainen...![]()
Ik zou gewoon gaan. De pijn loop je er vanzelf weer uit.
[ Bericht 46% gewijzigd door Devv op 17-10-2013 07:20:05 (hihi) ]![]()
Ik heb een peesplaatontsteking aan mijn rechtervoet, ook al zo balen. Was ook te verwachten met 5x pw sporten, maar toch!
DJMO, ik zou zeker niet gaan.![]()
het stomme is, ik viel dus zondag voor de wedstrijd op m'n knie (m'n zwakke knie, heb al vaker blessures aan die knie gehad, loop m'n wedstrijden dan ook altijd uit voorzorg gezwachteld) en op het moment van lopen had ik geen centje pijn. Ik heb de 4mijl van groningen zelfs in een pr van 42 minuten afgelegd. de pijn kwam 's avonds en 's nachts pas opzetten (flinke overbelasting natuurlijk) .quote:Op woensdag 16 oktober 2013 23:58 schreef Corniel het volgende:
NIET lopen DJMO! Ik liep vorig jaar een oliebollenrace, 10 km. Pijn in de knie na 6 km. Toch uitgelopen. Het heeft tot half mei geduurd voordat het weer ging, lopen dan, wielrennen ging prima.
Tenzij, tenzij, je in de week voorafgaande een training van 5 km-plus kan lopen zonder centje pijn, maar de kans erop lijkt me niet groot. Helaas.
wat ik wel enorm stom blijf vinden van m'n ha, is dat ze me aanraadde op krukken te gaan lopen. geen belasting is op zeker stijf worden van het gewricht / de spieren. Belasten op geleide van de pijn daarentegen houd de boel een beetje soepel en doet het sneller genezen aldus de chirurg die ik enkele weken terug nog gesproken heb ..Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
nee, absoluut niet... al ga ik tegenwoordig niet meer stappen, ik kan mijzelf qua training een bijna slaafse discipline op leggen.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 23:05 schreef Stefanovic83 het volgende:
Geen alcohol, vroeg naar bed, lopen als het volgens het programma moet ondanks het weer etc... ik denk dat die discipline ook iets is waar ik plezier in heb.
Maakt het me een betere loper? ik denk het niet maar het geeft voor mijzelf wel het gevoel van voldaanheid wat ik nodig heb.
[ Bericht 4% gewijzigd door rechtsedirecte op 17-10-2013 00:50:30 ]'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Nee, geen student meerquote:Op woensdag 16 oktober 2013 23:52 schreef Stefanovic83 het volgende:
je bent nog student toch? waar is het mis gegaan?
Maar het is denk ik misgegaan door een onderzoeksmaster te doen en al 6 jaar lang wedstrijdroeier en daarna wedstrijdcoach te zijnAl is het in mijn ogen juist goed gegaan!
als iemand dit om half 1 local time post dan heb heb ik toch zo iets van....curry, waar vandaan zou ze posten??quote:Op donderdag 17 oktober 2013 00:34 schreef motorbloempje het volgende:
Post-Run Curry is the best![]()
Post-run bier ook
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
iets met middernachtelijke spijsverteringskatalisatie door de combinatie van bier en gekruid eten..quote:'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Oh, nee, was na club night, dus hadden pas rond half 10 poppadoms! En veel over hardlopen geouwehoerd
Ja doei.![]()
Yup, mosselen vissen!quote:Op woensdag 16 oktober 2013 06:20 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
dan weet je wat je te doen staat bij terugkomst
Gefeliciteerd Mossel en GoGo! Dan zie ik jullie vast wel ergens in de buurt, haha! Waar "precies" ga je in DB wonen?
Overigens is OSS Volo wel een redelijk bekende atletiekvereniging in DB. Daar wil ik ook gaan kijken als ik terug kom. Je kan er in ieder geval een aantal keer gratis trainen voor je iets besluit.![]()
We komen naast jou wonen. Ook in de Maaspoort. En we, ik in elk geval, gaan ook wel en club zoeken om bij te lopen tzt. Nieuwe stad, dus we moeten weer een nieuw sociaal netwerk opbouwen. We gaan wel een keer bier met je drinken als je weer terug bent!quote:Op donderdag 17 oktober 2013 03:42 schreef Levitas het volgende:
[..]
Yup, mosselen vissen!
Gefeliciteerd Mossel en GoGo! Dan zie ik jullie vast wel ergens in de buurt, haha! Waar "precies" ga je in DB wonen?
Overigens is OSS Volo wel een redelijk bekende atletiekvereniging in DB. Daar wil ik ook gaan kijken als ik terug kom. Je kan er in ieder geval een aantal keer gratis trainen voor je iets besluit.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
lekker op tijd klaar vandaag dus nu mijn loopschoenen aan, op naar Gore, eerst een half uurtje alleen lopen en daarna een uurtje met de club trainen'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
oh ja das een iets ander leefritme dan het mijne haha. Dat is 5 jaar lang hard studeren en werken, en in het weekend compleet los geweest. Ik riep elk jaar "dit jaar zal het wel minder feesten worden, geen tijd voor", maar het werd meestal alleen maar erger (totdat ik ging hardlopen en een uitdagende baan kreeg danquote:Op donderdag 17 oktober 2013 00:34 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Nee, geen student meer
Maar het is denk ik misgegaan door een onderzoeksmaster te doen en al 6 jaar lang wedstrijdroeier en daarna wedstrijdcoach te zijnAl is het in mijn ogen juist goed gegaan!
)
![]()
Ik zou luisteren naar mijn gevoel en rekening houden met niet kunnen lopen van de volgende wedstrijd.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 23:53 schreef DJMO het volgende:
m'n verstand zegt afzeggen, m'n gevoel zegt dat ik het wel red... wat is nou wijsheid?
Liever 1 wedstrijd niet meelopen dan toch gaan en misschien 4 wedstrijden niet meer kunnen lopen.Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Ik ben nog wel student, maar de laatste keer dat ik na middernacht thuis ben gekomen kan ik me niet herinneren. Ook niet toen ik nog met mn bachelor "bezig" was en niet sportte.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 06:25 schreef Stefanovic83 het volgende:
[..]
oh ja das een iets ander leefritme dan het mijne haha. Dat is 5 jaar lang hard studeren en werken, en in het weekend compleet los geweest. Ik riep elk jaar "dit jaar zal het wel minder feesten worden, geen tijd voor", maar het werd meestal alleen maar erger (totdat ik ging hardlopen en een uitdagende baan kreeg dan)
Overigens moet hardlopen voor mij wel vooral leuk blijven. Ik heb niet zoveel met discipline en drink de avond voor de HM gerust een biertje. Stappen zou ik niet doen, maar dat doe ik nooit![]()
![]()
Dat noemen ze coma zuipen....quote:Op donderdag 17 oktober 2013 07:18 schreef hatsaflats het volgende:
Ik ben nog wel student, maar de laatste keer dat ik na middernacht thuis ben gekomen kan ik me niet herinneren. Ook niet toen ik nog met mn bachelor "bezig" was en niet sportte.![]()
Stiekem ben ik bang voor de HM zondag.
Afgelopen tijd niet zo goed gelopen door mijn knie, gister klein stukje gehobbeld om te kijken hoe hij voelt en dat ging wel goed eigenlijk. Natuurlijk was mijn Garmin weer bezig met verkeerd om opladen, dus die kon ik niet meenemen. Was maar een heel klein rondje dus echt boeiend was het ook nietWas allang blij dat mijn knie weer normaal deed.
![]()
Spannend! Natuurlijk moet 't je ook meezitten en is elk geval anders, máár ik had door m'n blaren ook niet optimaal/zo veel als ik had willen trainen kunnen trainen bij mij is 't ook goed gekomen, dus hopelijk geeft dat de burger een beetje moedquote:Op donderdag 17 oktober 2013 08:57 schreef Miezziej het volgende:
Afgelopen tijd niet zo goed gelopen door mijn knie, gister klein stukje gehobbeld om te kijken hoe hij voelt en dat ging wel goed eigenlijk. Natuurlijk was mijn Garmin weer bezig met verkeerd om opladen, dus die kon ik niet meenemen. Was maar een heel klein rondje dus echt boeiend was het ook nietWas allang blij dat mijn knie weer normaal deed.
Ja doei.![]()
Thanksquote:Op donderdag 17 oktober 2013 09:01 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Spannend! Natuurlijk moet 't je ook meezitten en is elk geval anders, máár ik had door m'n blaren ook niet optimaal/zo veel als ik had willen trainen kunnen trainen bij mij is 't ook goed gekomen, dus hopelijk geeft dat de burger een beetje moed
Vorig jaar bij de 10km in februari van Schoorl had ik ook belabberd voorbereid en dat bleek toen mijn beste 10k tot nu toe te worden..
Ik heb 2:10 opgegeven bij mijn inschrijving, ik hoop dat ik het ga halen. Als ik dezelfde gemiddelde snelheid heb als bij de DtD zou ik er net onder de 2 over doen ongeveer, maar dat is een beetje te optimistisch denk ik(bij het einde van de DtD had ik het al zwaar...
)
![]()
Hey jij weer even hierquote:Op donderdag 17 oktober 2013 08:57 schreef Miezziej het volgende:
![]()
Komt vast helemaal goed, je hebt genoeg kms in de benen. Varen op je ervaring![]()
![]()
Ik dacht, ik laat me weer even zien zodat jullie weten dat ik nog leefquote:Op donderdag 17 oktober 2013 09:13 schreef Quoi het volgende:
[..]
Hey jij weer even hier![]()
Komt vast helemaal goed, je hebt genoeg kms in de benen. Varen op je ervaring![]()
![]()
inderdaad,als je genoeg getrained heb zodat je op je training kan vertrouwen kan er op de dag weinig mis meer gaanquote:Op donderdag 17 oktober 2013 09:13 schreef Quoi het volgende:
[..]
Komt vast helemaal goed, je hebt genoeg kms in de benen. Varen op je ervaring'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Da's ook toevallig! Dat wordt een paar keer biertjes drinken inderdaad!quote:Op donderdag 17 oktober 2013 04:34 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
We komen naast jou wonen. Ook in de Maaspoort. En we, ik in elk geval, gaan ook wel en club zoeken om bij te lopen tzt. Nieuwe stad, dus we moeten weer een nieuw sociaal netwerk opbouwen. We gaan wel een keer bier met je drinken als je weer terug bent!
Leuk joh!!![]()
Ochtendrondje zit er ook weer op, lagere tempo lijkt iets makkelijker te gaan. Viel tegen qua benen, wat vermoeid, vooruitzicht van 9,3km zaterdag zie ik nog niet echt zitten nu.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All management is Strategic Management.![]()
@GodsSon: Een beetje op tijd naar bed vrijdag, dat zou het goed moeten komen.
Vanavond mag ik weer lopen! Ik kom dit weekend helaas niet supporteren bij het Makkie, want ik ben niet thuis. Aan de andere kant hoef ik me dan ook niet te verbijten vanwege het feit dat ik zelf niet mee loop![]()
![]()
Ik mag vanavond ook weer. Niet op de baan, want mn kuiten voelen nog een heel klein tikje gespannen. Vanavond dan maar een ontspannen rondje van een km of 8.![]()
Wauw wat gaan jullie snel!Thanks! Ben niet naar een arts of fysio geweest, mn huisgenootje is huisarts in wording en heeft er even naar gekeken. Misschien toch even de fysio bellen, het voelt ondertussen vrij prima maar ben toch bang dat ik te snel weer aan de slag ga.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 17:22 schreef Tieske89 het volgende:
[..]
Bij een arts of fysio geweest? Zo ja, heeft die iets gezegd over sporten met dat scheurtje? Heel vervelend trouwens om een blessure te hebben door zoiets stoms! Sterkte!
Anders zijn er van die bepaalde rules-of-thumb, waarin gezegd wordt elke week niet trainen is een week terug in het schema (geloof ik). Iemand anders die dit kan aanvullen?an urge to help mankind overcomes me![]()
Aan mij ligt het iig niet. Ik post alleen als ik loop.
Vandaar dat ik weer eens langs waai. Eindelijk weer tijd gevonden om te lopen. Ik druk alleen af en toe op het verkeerde knopje van de Garmin waardoor hij te laat aan ging.Net even geplot in Runkeeper en er was nog 750 meter bij dus. Uiteindelijk een loopje van 6.43km, precies mooi voor tijdens de lunch.
***![]()
Zie je wel? Gewoon gpx klussenquote:Op donderdag 17 oktober 2013 14:07 schreef Brighteyes het volgende:
Aan mij ligt het iig niet. Ik post alleen als ik loop.
Vandaar dat ik weer eens langs waai. Eindelijk weer tijd gevonden om te lopen. Ik druk alleen af en toe op het verkeerde knopje van de Garmin waardoor hij te laat aan ging.Net even geplot in Runkeeper en er was nog 750 meter bij dus. Uiteindelijk een loopje van 6.43km, precies mooi voor tijdens de lunch.
![]()
![]()
Zojuist terug van mijn lekkerste hardlooprondje sinds ik weer begon met hardlopen in juli. Het was werkelijk hondenweer met windstoten en enorme stortbuien maar wat was het lekker
. De eerste 5km lekker vlak gelopen met de wind mee en op de terugweg met weinig beschutting en wind tegen helemaal de gashendel losgetrokken met als gevolg een mooi aflopend schema.
http://www.endomondo.com/workouts/259216234/4776103
En nu ff douchen![]()
![]()
Heel rustig dagje in het topic idd.
Ik zal maar eens om feedback vragen, om het levendig te houden.
Mei dit jaar wederom begonnen met hardlopen, doelstelling toen was om 5km in 30 min te lopen op 6 oktober (Singelloop Breda). Plan geslaagd, heerlijk actieve zomer achter de rug met gemiddeld 3x in de week hardlopen.
Na de Singelloop besloten uit te breiden, op weg naar 10km, met een iets hoger doeltempo uiteindelijk voor de Singelloop volgend jaar. Hiervoor een standaard schema van Endomondo in gebruik, in combinatie met goede wil en goede zin
8-10 5.5km eigen tempo
Begonnen met schema:
10-10 2.5km /18.10 min
12-10 8.4km /61.02 min
15-10 Interval - 4x400m 5:20, totaal 39:20
17-10 3.4km / 24.42min
19-10 9.3km / 67.35min
22-10 Coopertest
24-10 Interval - 3x1200m 5:35 totaal 49:54
26-10 12km / 87:12
Vooral de komende week lijkt een gigantische toename te zijn qua afstand. Ik lees vaak, gemiddeld een kilometer extra per trainingsweek, is dit dan aan te raden of gaat het te snel?
Extra informatie;
28 jaar / 1.75 / 90kilo en voetbal hiernaast 1x in de week een wedstrijd
Ik vind die toename in km's wel erg snel gaan eigenlijk als ik het even vergelijk met mijn eigen situatie. Eind augustus liep ik mijn 5km wedstrijd en ben ik door gaan trainen voor de 10km. Inmiddels zijn we ongeveer 7 weken verder en is mijn langste afstand 8,7km. Helemaal als je doel pas volgend jaar ligt zou ik ivm blessurerisico's toch wat langzamer gaan opbouwen.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 16:48 schreef GodsSon het volgende:
Heel rustig dagje in het topic idd.
Ik zal maar eens om feedback vragen, om het levendig te houden.
Mei dit jaar wederom begonnen met hardlopen, doelstelling toen was om 5km in 30 min te lopen op 6 oktober (Singelloop Breda). Plan geslaagd, heerlijk actieve zomer achter de rug met gemiddeld 3x in de week hardlopen.
Na de Singelloop besloten uit te breiden, op weg naar 10km, met een iets hoger doeltempo uiteindelijk voor de Singelloop volgend jaar. Hiervoor een standaard schema van Endomondo in gebruik, in combinatie met goede wil en goede zin
8-10 5.5km eigen tempo
Begonnen met schema:
10-10 2.5km /18.10 min
12-10 8.4km /61.02 min
15-10 Interval - 4x400m 5:20, totaal 39:20
17-10 3.4km / 24.42min
19-10 9.3km / 67.35min
22-10 Coopertest
24-10 Interval - 3x1200m 5:35 totaal 49:54
26-10 12km / 87:12
Vooral de komende week lijkt een gigantische toename te zijn qua afstand. Ik lees vaak, gemiddeld een kilometer extra per trainingsweek, is dit dan aan te raden of gaat het te snel?
Extra informatie;
28 jaar / 1.75 / 90kilo en voetbal hiernaast 1x in de week een wedstrijd![]()
Het was rustig op het werk, mooi weer en ik heb vorige week een paar keer langer doorgewerkt. Lekker een uurtje eerder naar huis en een rondje hollen dus. En omdat het nog licht is ga ik lekker over de IJsseldijk, iets wat ik in het donker niet doe.![]()
Ik vind hem ook wat vlot idd.
Renates 5-10km training gaat in 6 weken en dat is een opbouw die heel goed te doen is.
Dit zijn de schema's voor haar week 4, 5 en 6, misschien heb je daar iets aan:
De rest heb ik even zo niet voor handen.
[ Bericht 28% gewijzigd door BE op 17-10-2013 17:04:37 ]***![]()
lekker loopje hoor, gaat lekker bij jou de laatste tijd hè? Heb die flinke bui ook op me gekregen, was binnen paar minuten zeiknat. Broek begint nu paar uur later redelijk droog te worden.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 16:46 schreef baggerbaas het volgende:
Zojuist terug van mijn lekkerste hardlooprondje sinds ik weer begon met hardlopen in juli. Het was werkelijk hondenweer met windstoten en enorme stortbuien maar wat was het lekker
. De eerste 5km lekker vlak gelopen met de wind mee en op de terugweg met weinig beschutting en wind tegen helemaal de gashendel losgetrokken met als gevolg een mooi aflopend schema.
http://www.endomondo.com/workouts/259216234/4776103
En nu ff douchen![]()
Wat doen jullie om te voorkomen dat je van die dwarszittende boeren krijgt tijdens het lopen, waardoor je met je ademhaling in de knoei komt?![]()
Wat dwars ligt moet er uit toch? Geen last van eigenlijk maar misschien komt het door oppervlakkig ademhalen?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 17:03 schreef J0kkebr0k het volgende:
Wat doen jullie om te voorkomen dat je van die dwarszittende boeren krijgt tijdens het lopen, waardoor je met je ademhaling in de knoei komt?Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Thanksquote:Op donderdag 17 oktober 2013 16:56 schreef Brighteyes het volgende:
e schema's voor haar week 4, 5 en 6, misschien heb je daar
Zou kunnen. Misschien ook wel omdat ik vaak 1.5 a 2 uur voor het lopen een flinke maaltijd op heb.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 17:09 schreef De_kluizenaar het volgende:
[..]
Wat dwars ligt moet er uit toch? Geen last van eigenlijk maar misschien komt het door oppervlakkig ademhalen?![]()
Bij een ander evenement zou ik denken, afzeggen, want knallen nog kort na zo'n blessure lijkt me niet handig, maar dit klinkt niet of het erg belastend hoeft te worden. Als je jezelf eraan kan houden te gaan voor het verkleden, loltrappen, en dergelijke, en je niet laat verleiden tot toch nog even een flink stuk 'racen' of een eindsprintje, ga gewoon lekker hobbelen en maak er een feestje van...quote:Op woensdag 16 oktober 2013 23:53 schreef DJMO het volgende:
Maar ik heb ik op 26-10 de halloween run.. 7 á 8 km met 3á 4 stops tussendoor om even te feesten aldus de website.
En natuurlijk even afwachten hoe het gaat in de tussentijd, want het is nog meer dan een week, hoever het precies zal herstellen in 8-9 dagen weet je nu ook nog niet.![]()
Het was bij mij meer een bui en drieën. Ik was ook nog eens zo slim geweest om een katoenen shirt aan te trekken dus helemaal doorweektquote:Op donderdag 17 oktober 2013 17:02 schreef Piet90 het volgende:
[..]
lekker loopje hoor, gaat lekker bij jou de laatste tijd hè? Heb die flinke bui ook op me gekregen, was binnen paar minuten zeiknat. Broek begint nu paar uur later redelijk droog te worden.. En idd, het gaat erg lekker de laatste tijd
![]()
![]()
ik had idd al voor mezelf besloten om even komende week af te wachten hoe het gaat qua herstel. Voorlopig kan ik al weer pijnvrij lopen (nog wel gezwachteld) en durf ik hem ook weer gewoon te belasten. Als het woensdag zonder zwachtelen nog steeds pijnvrij is, ga ik zondag idd gewoon lekker voor het feestje.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 17:21 schreef Sheriam het volgende:
[..]
Bij een ander evenement zou ik denken, afzeggen, want knallen nog kort na zo'n blessure lijkt me niet handig, maar dit klinkt niet of het erg belastend hoeft te worden. Als je jezelf eraan kan houden te gaan voor het verkleden, loltrappen, en dergelijke, en je niet laat verleiden tot toch nog even een flink stuk 'racen' of een eindsprintje, ga gewoon lekker hobbelen en maak er een feestje van...
En natuurlijk even afwachten hoe het gaat in de tussentijd, want het is nog meer dan een week, hoever het precies zal herstellen in 8-9 dagen weet je nu ook nog niet.
het ziet er zó gaaf uit dat ik het echt niet wil missen![]()
Gewoon even stoppen en een vinger in je keelgat douwen!quote:Op donderdag 17 oktober 2013 17:03 schreef J0kkebr0k het volgende:
Wat doen jullie om te voorkomen dat je van die dwarszittende boeren krijgt tijdens het lopen, waardoor je met je ademhaling in de knoei komt?Ja doei.![]()
Wel blijven op en neer joggen natuurlijk terwijl je dat doet, want men zal je eens stil zien staan!
Ja doei.![]()
Of geen koolzuurhoudende dranken drinken voor het lopen.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 17:14 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Zou kunnen. Misschien ook wel omdat ik vaak 1.5 a 2 uur voor het lopen een flinke maaltijd op heb.Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Rondje intervaltraining gedaan. 1,5km inlopen, en daarna 4x (1,6 @ 5.38min/km, 800m dribbelen) nog 1,5km uitlopen en uiteindelijk nog 600m voor de bonus.
Ging wel lekker, al deed ik mijn eerste intervals ietsje te snel: 5.32, 5.33, 5.41, 5.41
Maar goed, klagen doe ik wel een andere keer. Het was potverdorie schitterend weer. Zonnebril op, zon op je porem en lekker gaan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Het was vanmiddag volgens mij heerlijk hardloopweer.
Hier geen pijn meer aan m'n achillespees. Morgen 12 uur afspraak bij de fysio. Toch even kijken of er wat aan ten grondslag lag of gewoon domme pech. En met name advies hoe nu verantwoord verder.![]()
Als het zondag bij het Molenhoeks Makkie ook zo is...quote:Op donderdag 17 oktober 2013 18:43 schreef Swetsenegger het volgende:
Hier geen pijn meer aan m'n achillespees. Morgen 12 uur afspraak bij de fysio. Toch even kijken of er wat aan ten grondslag lag of gewoon domme pech. En met name advies hoe nu verantwoord verder.![]()
En goed dat je geen pijn meer hebt!Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Morgen weer lopen!Heb er nu al zin in!
Volgens mij wordt het weekend heerlijk weer.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 18:48 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Als het zondag bij het Molenhoeks Makkie ook zo is...![]()
En goed dat je geen pijn meer hebt!![]()
Ik heb vandaag een rustdagje genomen, deze week nog niet gelopen buiten maandag een mijl als test voor bootcamp en gisteren een korte trail van 5,4 km. Morgen maar mijn gemiste LDL van vorige week inhalen, zaterdag of rust of tussen het werken in eventjes rondlopen en dan zondag een interval training.Ik bijt!
(Zachtjes)![]()
Iemand die nog een kaartje voor de Zevenheuvelenloop wil overnemen?
Daywalker, kun je me uit de OP halen?Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
hier ook dus een druk hardloopweekend voor de boeg!quote:Op donderdag 17 oktober 2013 18:51 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Volgens mij wordt het weekend heerlijk weer.
morgen een duurloop geregeld met wat mensen in Queenstown via Facebook, 's avonds "end of the season" diner met de Harriers en zondag heuveltraining in Dolamore Park'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Wat zal ik vanmiddag nog voor training doen om de korte spiervezels nog even wakker te schudden voor de 5k van zaterdag? Ik wil inclusief warming up en cooldown niet meer dan 6km lopen. Ik dacht aan een aantal keer 200m op 5km wedstrijdtempo.. 4..5.. 6 keer? Geen idee. Nog andere leuke ideeen?Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Lekker een paar dagen Sanadome gedaan. Genoten van de bubbelbaden, zwembaden, sauna's, turkse stoombaden en nog veel meer.
Natuurlijk wel trouw dit topic gelezen voor de positieve spirit!
Vanavond een kleine 10 KM gedaan en helemaal klaar voor de marathon van zondag. Doel wordt finishen onder de 3.44.
"The miracle isn't that I finished. The miracle is that I had the courage to start."![]()
Zoiets had ik inderdaad ook gedaan. 6x 200 in een lekker tempootje. Dat zijn altijd wel fijne trainingen! Mag zelfs nog wel iets sneller dan wedstrijdtempo.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 20:05 schreef La_Tramposa het volgende:
Wat zal ik vanmiddag nog voor training doen om de korte spiervezels nog even wakker te schudden voor de 5k van zaterdag? Ik wil inclusief warming up en cooldown niet meer dan 6km lopen. Ik dacht aan een aantal keer 200m op 5km wedstrijdtempo.. 4..5.. 6 keer? Geen idee. Nog andere leuke ideeen?Klinkt erg goed!quote:Op donderdag 17 oktober 2013 20:24 schreef _MvN_ het volgende:
Lekker een paar dagen Sanadome gedaan. Genoten van de bubbelbaden, zwembaden, sauna's, turkse stoombaden en nog veel meer.
Vanavond een kleine 10 KM gedaan en helemaal klaar voor de marathon van zondag. Doel wordt finishen onder de 3.44.Alvast ontzettend veel plezier en succes voor zondag!!! Lekkere voorbereiding in ieder geval!
Die ga je gewoon ownen die Marathon!
![]()
![]()
Gewoon een rustig rondje, 2 korte versnellingen. Meer training heeft toch geen zin.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 20:05 schreef La_Tramposa het volgende:
Wat zal ik vanmiddag nog voor training doen om de korte spiervezels nog even wakker te schudden voor de 5k van zaterdag? Ik wil inclusief warming up en cooldown niet meer dan 6km lopen. Ik dacht aan een aantal keer 200m op 5km wedstrijdtempo.. 4..5.. 6 keer? Geen idee. Nog andere leuke ideeen?Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Oke, ik ben een beetje voorzichtig omdat ik erg moe was de laatste dagen. Maar het zal misschien wel meer vertrouwen geven om ze iets sneller dan wedstrijdtempo te doen.. dan doe ik er 5 maar wel een paar seconden harder dan wedstrijdtempo als compromis!quote:Op donderdag 17 oktober 2013 20:28 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Zoiets had ik inderdaad ook gedaan. 6x 200 in een lekker tempootje. Dat zijn altijd wel fijne trainingen! Mag zelfs nog wel iets sneller dan wedstrijdtempo.
[..]
Klinkt erg goed!Alvast ontzettend veel plezier en succes voor zondag!!! Lekkere voorbereiding in ieder geval!
Die ga je gewoon ownen die Marathon!
Snap ik ook wel, zou erg lelijk zijn als je nu iets verrekt ofzo. Maar ik vind het altijd wel erg lekker om even die snelheid er in te hebben. Voelt goed dan!quote:Op donderdag 17 oktober 2013 20:31 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Oke, ik ben een beetje voorzichtig omdat ik erg moe was de laatste dagen. Maar het zal misschien wel meer vertrouwen geven om ze iets sneller dan wedstrijdtempo te doen.. dan doe ik er 5 maar wel een paar seconden harder dan wedstrijdtempo als compromis!![]()
nou idd! Lekker kort-kort.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 18:43 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik begon mijn rondje zonder te hebben besloten of ik nou tempo zou doen of interval. Het plan was rustig beginnen, maar ik begon natuurlijk weer veel te hard. Tot 3km ging dat goed, daarna gaf ik de hoop op 10 km binnen het uur wel op. Zowel qua tijd als afstand.
Maar ik blijk te kunnen herstellen tijdens het lopenKwam in mn ritme, kon goed doortrekken, en liep 4 pr's bijna aan diggelen in het 2e stuk
Resultaat: mooie negatieve split en extra zelfvertrouwen
Gaat helemaal goed komen met die HM volgende week.
http://www.endomondo.com/workouts/259334586/10842966
Weet iemand toevallig zo wat je gemiddeld moet lopen op een HM om onder de 2 uur te komen?![]()
05.41 min/kmquote:Op donderdag 17 oktober 2013 20:35 schreef Stefanovic83 het volgende:
[..]
nou idd! Lekker kort-kort.
Ik begon mijn rondje zonder te hebben besloten of ik nou tempo zou doen of interval. Het plan was rustig beginnen, maar ik begon natuurlijk weer veel te hard. Tot 3km ging dat goed, daarna gaf ik de hoop op 10 km binnen het uur wel op. Zowel qua tijd als afstand.
Maar ik blijk te kunnen herstellen tijdens het lopenKwam in mn ritme, kon goed doortrekken, en liep 4 pr's bijna aan diggelen in het 2e stuk
Resultaat: mooie negatieve split en extra zelfvertrouwen
Gaat helemaal goed komen met die HM volgende week.
http://www.endomondo.com/workouts/259334586/10842966
Weet iemand toevallig zo wat je gemiddeld moet lopen op een HM om onder de 2 uur te komen?
http://www.bane.info/'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Als je m in de week voor de Zevenheuvelenloop nog niet kwijt bent, houd ik me aanbevolen. Ik wil m graag lopen, maar ik wil eerst even afwachten of ik komende zondag overleef...quote:Op donderdag 17 oktober 2013 20:04 schreef mosselmossel het volgende:
Daywalker, kun je me uit de OP halen?
Nog gefeliciteerd met jullie huisje!Helaas wel minder kans dat ik jullie tegenkom hier in de buurt.
![]()
Super! Hou ik in gedachten! Wij verhuizen dat weekend, dus het zit er gewoon niet inquote:Op donderdag 17 oktober 2013 20:41 schreef Tarahumara het volgende:
[..]
Als je m in de week voor de Zevenheuvelenloop nog niet kwijt bent, houd ik me aanbevolen. Ik wil m graag lopen, maar ik wil eerst even afwachten of ik komende zondag overleef...
Nog gefeliciteerd met jullie huisje!Helaas wel minder kans dat ik jullie tegenkom hier in de buurt.
Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Ik hoop ook ergens rond die tijd binnen te komen. Heb jij al vaker een marathon gelopen? Het wordt mijn eerste.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 20:24 schreef _MvN_ het volgende:
Vanavond een kleine 10 KM gedaan en helemaal klaar voor de marathon van zondag. Doel wordt finishen onder de 3.44.![]()
Ik ben ook benieuwd hoe jij het gaat vinden! Ook enorm veel succes!!!quote:Op donderdag 17 oktober 2013 20:56 schreef Tarahumara het volgende:
[..]
Thnx! Ik ben erg benieuwd naar zondag, best wel spannend![]()
Na de Hoge Veluwetrail moet het zeker wel te doen zijn, wordt een eitje voor jou. Ohja, volgende week zondag is de eerste bosloopcompetitie er weer, kan je gebruiken als hersteltrainingkje
.
![]()
afgaande op je tijd bij de Veluweloop en dat spiegelend aan mijn eigen trainingstijden moet dat, als er geen rare dingen gebeuren, volgens mij te doen zijn.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 20:58 schreef Tarahumara het volgende:
[..]
Ik hoop ook ergens rond die tijd binnen te komen. Heb jij al vaker een marathon gelopen? Het wordt mijn eerste.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Ik denk dat Tarahumara veel harder kan! Maar het is een verstandig doel en je mag geen tijdsdoel stellen bij je eerste marathon heDus gaat helemaal goed komen!
Korte update m.b.t mijn blessure: Er zit voor m'n gevoel weinig voortgang is.
Het onderbeen is nog best wel gevoelig tijdens het wandelen zelfs.
Ik wilde deze week weer rustig op gaan bouwen, maar dat zit er nog even niet in. Sowieso deze hele week volledige rust en met een beetje pech de hele volgende week ook nog.![]()
Volgende week vrijdag terug naar de fysio, kijken wat die erover te zeggen heeft![]()
quote:Op donderdag 17 oktober 2013 21:07 schreef Levitas het volgende:
Korte update m.b.t mijn blessure: Er zit voor m'n gevoel weinig voortgang is.
Het onderbeen is nog best wel gevoelig tijdens het wandelen zelfs.
Ik wilde deze week weer rustig op gaan bouwen, maar dat zit er nog even niet in. Sowieso deze hele week volledige rust en met een beetje pech de hele volgende week ook nog.![]()
Volgende week vrijdag terug naar de fysio, kijken wat die erover te zeggen heeftBeterschap man.. erg klote dit. Hoop voor je dat het snel beter gaat!
![]()
Ik las erover heenquote:Op donderdag 17 oktober 2013 20:56 schreef Tarahumara het volgende:
[..]
Thnx! Ik ben erg benieuwd naar zondag, best wel spannend![]()
Dit word mijn 2de marathon. Mijn eerste was vorig jaar in Rotterdam."The miracle isn't that I finished. The miracle is that I had the courage to start."![]()
Holy crap... de laatste weken heb ik zo slecht gegeten en gedronken en nog slechter (niet) gelopen, dat ik volgens mij weer net zo zwaar ben als toen ik ooit begon met lopen.
Nouja...dan moeten we maar weer opnieuw beginnen
F means you're fucked![]()
slackerquote:Op donderdag 17 oktober 2013 21:22 schreef YUR het volgende:
Holy crap... de laatste weken heb ik zo slecht gegeten en gedronken en nog slechter (niet) gelopen, dat ik volgens mij weer net zo zwaar ben als toen ik ooit begon met lopen.
Nouja...dan moeten we maar weer opnieuw beginnenZeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Nou... rennen dan!quote:Op donderdag 17 oktober 2013 21:22 schreef YUR het volgende:
Nouja...dan moeten we maar weer opnieuw beginnen![]()
Wellicht morgen een stukjequote:
Nu eerst eens genieten van het feit dat ik voor het eerst de nacht met vriendin en kind mag doorbrengen
In ieder geval met z'n alle bij elkaar.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 21:28 schreef YUR het volgende:
[..]
Nee, we zijn nu in het geboortehotel![]()
Ideaalquote:Op donderdag 17 oktober 2013 21:28 schreef YUR het volgende:
[..]
Nee, we zijn nu in het geboortehotel![]()
Beginnersschema's staan in de OP, jeweet![]()
![]()
Ik ben op de Hoge Veluwe Trail erg diep gegaan, behoorlijk naar de kloten. Het heeft me wel vertrouwen gegeven dat, ondanks dat ik helemaal stuk zat, ik het toch nog redelijk vol kon houden.
Mijn theorie voor zondag is dat ik zo hard mogelijk moet lopen, zodat ik er zo kort mogelijk over doe. Snelheid kan ik redelijk goed verdragen. Lang achter elkaar doorlopen heb ik meer moeite mee, het scharniert allemaal niet zo lekker meer na een uur of twee lopen.
Jero, de 1e bosloop moet ik helaas overslaan. Ben een weekendje weg dan. Ik hoop er toch wel een aantal te kunnen doen dit seizoen.![]()
Hoe was jouw eerste keer? (Marathon hèquote:Op donderdag 17 oktober 2013 21:13 schreef _MvN_ het volgende:
[..]
Ik las erover heen![]()
Dit word mijn 2de marathon. Mijn eerste was vorig jaar in Rotterdam.) Wat voor tijd liep je?
![]()
Net ingeschreven voor de Plantsoenloop![]()
Voor in de OP
1
2[b]2 november 2013 - [url=http://plantsoenloop.nl/]Plantsoenloop (Groningen)[/url][/b]
[*] Baggerbaas - 8km
[ Bericht 2% gewijzigd door baggerbaas op 17-10-2013 22:27:33 ]![]()
Mijn eerste keer was zwaar. Vooral de laatste 5KM. hele lichaam wilde niet meer. Over de laatste 2 km heb ik een kwartier gedaan.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 21:35 schreef Tarahumara het volgende:
[..]
Hoe was jouw eerste keer? (Marathon hè) Wat voor tijd liep je?
Mijn tijd was 3.44.11. Was zeer tevreden.
"The miracle isn't that I finished. The miracle is that I had the courage to start."![]()
Pas op voor de man met de hamer bij 32 kilometer.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 21:32 schreef Tarahumara het volgende:
Ik ben op de Hoge Veluwe Trail erg diep gegaan, behoorlijk naar de kloten. Het heeft me wel vertrouwen gegeven dat, ondanks dat ik helemaal stuk zat, ik het toch nog redelijk vol kon houden.
Mijn theorie voor zondag is dat ik zo hard mogelijk moet lopen, zodat ik er zo kort mogelijk over doe. Snelheid kan ik redelijk goed verdragen. Lang achter elkaar doorlopen heb ik meer moeite mee, het scharniert allemaal niet zo lekker meer na een uur of twee lopen.
Jero, de 1e bosloop moet ik helaas overslaan. Ben een weekendje weg dan. Ik hoop er toch wel een aantal te kunnen doen dit seizoen.
Net als _MvN_ al zei, waren de laatste 10 kilometer in Rotterdam voor mij ook echt zwaar (mede dankzij de hitte die het laatste uur op kwam zetten), dus het blijft erg lastig om jezelf te pacen met een marathon.![]()
Maar op zich is te langzaam starten misschien ook wel weer vermoeiend, alleen zou ik er ook weer niet echt vandoor knallen.
Dat kralingse bos!quote:Op donderdag 17 oktober 2013 21:49 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Pas op voor de man met de hamer bij 32 kilometer.
Net als _MvN_ al zei, waren de laatste 10 kilometer in Rotterdam voor mij ook echt zwaar (mede dankzij de hitte die het laatste uur op kwam zetten), dus het blijft erg lastig om jezelf te pacen met een marathon.![]()
Maar op zich is te langzaam starten misschien ook wel weer vermoeiend, alleen zou ik er ook weer niet echt vandoor knallen.![]()
Dat was pas afzien! Vorig jaar kwam er nog een regenbui over heen ook. Er stond werkelijk niemand. Iedereen ging langzamer lopen, en dan loop je daar uiteindelijk alleen. Zwaarste moment was het, ook mentaal."The miracle isn't that I finished. The miracle is that I had the courage to start."![]()
Hoe vonden jullie het trainen voor de marathon trouwens? Ik kan me herinneren dat Yur het fantastisch vond, maar het lijkt me eerlijk gezegd zo saai! Vooral die LDL, 3+ uur zo ongeveer in je eentje door de polders ploegen. Das toch saai?
Met zo'n wedstrijd met volk langs de kant lijkt me dan toch veeeeel 'makkelijker' en leuker?![]()
Je kan ook met een groepje de echt lange duurlopen doen, vaak zijn die er wel. En de echt lange lopen doe je ook maar zo'n 5 keer of zo..quote:Op donderdag 17 oktober 2013 22:02 schreef Stefanovic83 het volgende:
Hoe vonden jullie het trainen voor de marathon trouwens? Ik kan me herinneren dat Yur het fantastisch vond, maar het lijkt me eerlijk gezegd zo saai! Vooral die LDL, 3+ uur zo ongeveer in je eentje door de polders ploegen. Das toch saai?
Met zo'n wedstrijd met volk langs de kant lijkt me dan toch veeeeel 'makkelijker' en leuker?Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Wow dat lijkt me helemaal niks jaquote:Op donderdag 17 oktober 2013 21:59 schreef _MvN_ het volgende:
[..]
Dat kralingse bos!![]()
Dat was pas afzien! Vorig jaar kwam er nog een regenbui over heen ook. Er stond werkelijk niemand. Iedereen ging langzamer lopen, en dan loop je daar uiteindelijk alleen. Zwaarste moment was het, ook mentaal.
Please consider the environment before printing this post.
Op zaterdag 27 mei 2017 00:36 schreef d4v1d het volgende:
Kabuf is af en toe best een prima kerel.![]()
Ik vind het ook erg fijn. Moment voor jezelf in de vrije natuur, grenzen verleggen en vooral genieten.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 22:02 schreef Stefanovic83 het volgende:
Met zo'n wedstrijd met volk langs de kant lijkt me dan toch veeeeel 'makkelijker' en leuker?
Ik vind het dus niet saai, al kan ik het begrijpen dat sommige dat wel vinden."The miracle isn't that I finished. The miracle is that I had the courage to start."![]()
Ik weet dat ze voor de Kustmarathon gewoon trainingslopen organiseren. In de twee maanden ervoor ofzo. Komt gewoon 300 man op af, op de duurlopen van 30 35 km.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 22:04 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Je kan ook met een groepje de echt lange duurlopen doen, vaak zijn die er wel. En de echt lange lopen doe je ook maar zo'n 5 keer of zo..Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Ik vond de lange afstanden door de bossen heuvels in m'n uppie fantastisch. Wat ik veel lastiger vond was naast druk werk en woon-werk reistijd, tijd vinden voor alle trainingsuren zonder dat ten koste te laten gaan van mijn gezin.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 22:02 schreef Stefanovic83 het volgende:
Met zo'n wedstrijd met volk langs de kant lijkt me dan toch veeeeel 'makkelijker' en leuker?![]()
Ja voor Amsterdam ben ik meegeweest met zo'n 25 km loop, daar waren ook best veel mensen. En dan zijn er pacers voor 4.45, 4.30, 4.15, etc. tot 2.45 volgens mijquote:Op donderdag 17 oktober 2013 22:08 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Ik weet dat ze voor de Kustmarathon gewoon trainingslopen organiseren. In de twee maanden ervoor ofzo. Komt gewoon 300 man op af, op de duurlopen van 30 35 km.Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
nee, dat is voor mij juist de kick... helemaal alleen uren lang "zwoegen" tegen de elementen, vermoeidheid, pijn etc, puur op eigen kracht ontdekken hoe ver je kunt gaan.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 22:02 schreef Stefanovic83 het volgende:
Ik denk dat de Kepler ook nog maar het begin voor me is'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Mjah als je dat saai vind kan je beter afzien van een marathon denk ik.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 22:02 schreef Stefanovic83 het volgende:
Je moet eigenlijk best wel goed met jezelf overweg kunnen voor een marathon lijkt meAls je na 2 uur vervelende gedachten krijgt kun je het wel vergeten..
of een loopmaat vinden.
zo, terug. Tijd voor een nieuwe hoofdlamp. Kan iemand er 1 aanraden?
Echt tof met een lamp door het bos, herten, konijen en een vos of kat gezien. Vooral die laatste was vet.
Ik hoop eigenlijk nog op een uil
halverwege laatste interval had ik een klein pijntje in mn knie, uit voorzorg maar gestopt
Toch mooi 7 km gehobbeld!Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy![]()
dat lijkt me ook pittig ja.. 40 uur maken op je werk, reistijd, en dan nog je relatie/gezin thuis. Ik kom nu al bijna in de knel, en ik loop doordeweeks maar een uur of 2..quote:Op donderdag 17 oktober 2013 22:10 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Ik vond de lange afstanden door de bossen heuvels in m'n uppie fantastisch. Wat ik veel lastiger vond was naast druk werk en woon-werk reistijd, tijd vinden voor alle trainingsuren zonder dat ten koste te laten gaan van mijn gezin.oh echt joh? Das wel topquote:Op donderdag 17 oktober 2013 22:10 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Ja voor Amsterdam ben ik meegeweest met zo'n 25 km loop, daar waren ook best veel mensen. En dan zijn er pacers voor 4.45, 4.30, 4.15, etc. tot 2.45 volgens mijdenk ik ook ja. 2-2,5 uur lukt me nog wel als ik me er op in stel, maar nog een uur langer.. Nooit gedaan dus ik zou het niet weten hoor, maar het lijkt me pittig. Je moet jezelf goed kunnen vermaken onderweg hahaquote:Op donderdag 17 oktober 2013 22:14 schreef Swetsenegger het volgende:
Mjah als je dat saai vind kan je beter afzien van een marathon denk ik.![]()
de hei lag er trouwens angstaanjagend bij
Dichte mist + volle maan. Epic
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Ecosia
Oh damn it. ADE vrijdag duurt niet tot 05.00 maar tot 09.00, en ik kan gratis naar dat feest zaterdag. Dat wordt weinig lopen zondag![]()
Gelukkig heb ik vandaag goed getraind van mezelf..![]()
heb je geen fotos??quote:Op donderdag 17 oktober 2013 22:21 schreef Jumparound het volgende:
de hei lag er trouwens angstaanjagend bij
Dichte mist + volle maan. Epic
geen telefoon meegenomenquote:
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Ecosia
zonde ...quote:Ik heb er één en ik ben er trots op
En de sportschool dan?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 21:22 schreef YUR het volgende:
Nou ja, komt wel weer goed. Ik zou nog altijd een keertje richting Kijkduin komen, dan beul ik je weer in vorm.![]()
wel vet trouwens hee, daar hardlopen. Ik ben er langs gereden op weg naar Milford Sound, mooi gebied! Zoals alles in Nieuw Zeelandquote:Op donderdag 17 oktober 2013 22:12 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
nee, dat is voor mij juist de kick... helemaal alleen uren lang "zwoegen" tegen de elementen, vermoeidheid, pijn etc, puur op eigen kracht ontdekken hoe ver je kunt gaan.
Ik denk dat de Kepler ook nog maar het begin voor me is![]()
![]()
Ik heb de trainingsperiode voor de marathon als bijzonder prettig ervaren. Ik had nooit eerder volgens een trainingsschema gelopen, dat is me wel goed bevallen. Voorheen deed ik maar wat en liep ik vaak tegen blessures aan, het trainingsschema op hartslag heeft me een goed houvast gegeven. De lange duurlopen vind ik niet het leukste, maar het staat me zeker niet tegen. Lekker je hoofd leegmaken en een beetje rekenen met de kilometertijden.
De laatste weken begin ik toch wat lichte pijntjes te ervaren. Wellicht wat te veel wedstrijden gelopen de afgelopen maand, 4x... Daardoor de laatste weken wat minder gelopen dan het schema voorschrijft.
Ik vond het af en toe wel lastig om 5 trainingen in de week te combineren met een (meer dan) fulltime baan en een sociaal leven. Ik ben wat dat betreft wel blij dat ik het na zondag wat rustiger aan kan doen.
De volgende marathon wil ik volgens de souplessemethode gaan trainingen. Wat meer op snelheid lopen ligt me beter dan het langzame werk.![]()
Het is m'n eigen schuld. Heb het herstel van een HM echt onderschat. Dacht dat ik na 2 weken "rustige" loopjes wel weer op vol vermogen en tempo 200'jes kon lopen. Daar zit ik nu mee te kijken..quote:Op donderdag 17 oktober 2013 21:12 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]Beterschap man.. erg klote dit. Hoop voor je dat het snel beter gaat!
Op het moment dat ik die 200'jes liep, voelde ik me trouwens wel goed. Maar verstandig was het allerminst.
Ik heb in totaal een week of 6 om echt te herstellen, dan moet ik toch wel weer aan het opbouwen zijn, wil ik in december gaan voorbereiden voor CPC.
Waar ik nu vooral mee zit, is de vraag wat dit gaat doen met m'n snelheid?
Ach, ik ga maar eens een fiets van iemand lenen, en dan op zondagen lange fietstochten doen om toch een beetje fit te blijven. En natuurlijk elke dag de oefeningen van de fysio + core stability oefeningen om de dag..![]()
Een marathon in het voorjaar lijkt me niet ideaal. Dan heb je de hele winter getraind in de kou en dan kan het tijdens de marathon behoorlijk warm(er) zijn. Ik hoop op het tegenovergestelde.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 21:49 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Pas op voor de man met de hamer bij 32 kilometer.
Maar op zich is te langzaam starten misschien ook wel weer vermoeiend, alleen zou ik er ook weer niet echt vandoor knallen.al schijnt het zondag ook 20 graden te worden. Gelukkig starten we vroeg wat dat betreft.
Ik ga zeker niet knallen aan het begin, maar een tempo rond de 5'00 moet wel te doen zijn. Hartslag wil ik rond de 160 houden.![]()
Dat is wel slim, op je hartslag letten tijdens je marathon. Kan je wel goed doseren in ieder geval en dat houdt een beetje rekening met de omstandigheden die je dan aantreft. Ook lijkt het mij wel heel interessant om te zien wat je hartslag doet tijdens de wedstrijd. Maar ik weet nog niet of ik de band zou dragen trouwens, ben dan bang dat ik me daardoor wat laat tegenhouden. Maar ik volg jouw ontwikkelingen in ieder geval, dan hoor ik wel of het beviel of niet.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 22:58 schreef Tarahumara het volgende:
[..]
Een marathon in het voorjaar lijkt me niet ideaal. Dan heb je de hele winter getraind in de kou en dan kan het tijdens de marathon behoorlijk warm(er) zijn. Ik hoop op het tegenovergestelde.al schijnt het zondag ook 20 graden te worden. Gelukkig starten we vroeg wat dat betreft.
Ik ga zeker niet knallen aan het begin, maar een tempo rond de 5'00 moet wel te doen zijn. Hartslag wil ik rond de 160 houden.![]()
![]()
Nou, dat ging wel prima. Tempo's in de 200 van 4.10-4.15 gingen vrij soepel, en in de 200m tussendoor kon ik prima tempo door blijven joggen en was ik allang weer hersteld voor de 200m rust om was. Ik had wel in het hele rondje wat algehele stijfheid/zwaarheid van mijn benen die ik moeilijk kan verklaren, want ik heb juist redelijk rust genomen voor mijn gevoel deze week. Nouja, soms voel je het juist dan pas he. Helaas heb ik mijn 'The stick' niet hier
Ik wil zaterdag voor een tempo van 4.20-4.25 gaan om zo dicht mogelijk bij de 22 minuten te komen. Een maand geleden 22.48 gedaan dus zou op zich een realistisch doel moeten zijn maar het klinkt toch nog wel een beetje eng en ambitieus, een halfjaar geleden kon ik mijn snelste km net op dat tempo rennen. Maarja, zonder ambitie kom je nergens he
http://www.endomondo.com/workouts/259388505/11367364Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Hee, ik ontdek nu dat je op Endomondo een deel van je grafiek kan selecteren en er op in kan zoomen. Is dat nieuw? Wel grappig!Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Da's niet heel nieuw geloof ik.. En goed bezig met je intervallen! Lekker tempo
Na gesprekje gisteren toch zwaar aan het overwegen om te zien of ik via de club een VLM plaats kan krijgen
Ja doei.![]()
valt voor ons echte zolderkamerautisten niet altijd mee.... Fok!kers en hardlopers, dat is een loose-loose situatiequote:'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Ja, lekker losjes?quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 01:17 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
valt voor ons echte zolderkamerautisten niet altijd mee.... Fok!kers en hardlopers, dat is een loose-loose situatie
oopsies......quote:
time for weekend...!
[ Bericht 1% gewijzigd door rechtsedirecte op 18-10-2013 03:02:38 ]'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Zo ik ben ook weer thuis, mijn koffer met mijn nieuwe sloffen erin helaas nog niet
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Iemand die deze even in de OP zou willen zetten?![]()
1
2[b]2 november 2013 - [url=http://plantsoenloop.nl/]Plantsoenloop (Groningen)[/url][/b]
[*] Baggerbaas - 8km![]()
Nou, dat jullie 't even weten:quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 00:14 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Of weinig gemotiveerd, 12-12,5 km/uur moet je gdurende een uur kunnen lopen als je niet een fors overgewicht hebt en een beetje een fatsoenlijke conditie hebt. Er zijn obese mensen die dat gemakkelijk kunnen.Ja doei.![]()
Guard dat is zuur!
Mijn keel zit dichtStrepsil offensiefje starten dan maar. En daarnaast wil ik vanmiddag eigenlijk lekker lopen..
Ach ja look who's talkingquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 09:19 schreef motorbloempje het volgende:
Nou, dat jullie 't even weten:
[..]![]()
![]()
Ja? Red je dat niet? Speknek.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 09:19 schreef motorbloempje het volgende:
Nou, dat jullie 't even weten:
[..]
Ik zit heftig in dubio of ik niet gewoon een rondje ga lopen of toch maar ff de fysio afwacht. Voel niks meer, behalve als ik in mijn achellispees knijp![]()
![]()
Je weet toch dat alles wat hij zegt per definitie waar is? We zijn maar een stel obsese nietsnuttenquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 09:24 schreef Quoi het volgende:
Guard dat is zuur!
Mijn keel zit dichtStrepsil offensiefje starten dan maar. En daarnaast wil ik vanmiddag eigenlijk lekker lopen..
[..]
Ach ja look who's talking
En beterschap! Keelsores, bah!Ja doei.![]()
Thanks Mo. Ik loop al weken telkens gewoon als keel zeer gaat doen en dan gaat het weer snel weg. Hoop nu ookLastig. Op korte termijn is lekker lopen fijn, maar voor de langere termijn... Is de fysio denk ik het meest verstandig. Ook bij knijpen hoeft dat ding geen pijn te doen.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 09:24 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ja? Red je dat niet? Speknek.
Ik zit heftig in dubio of ik niet gewoon een rondje ga lopen of toch maar ff de fysio afwacht. Voel niks meer, behalve als ik in mijn achellispees knijp![]()
Mjah, die 2 uurtjes wacht ik inderdaad nog maar even. De vraag is natuurlijk of je sowieso volledig moet stoppen met lopen of alleen minder moet gaan lopen.
ik ga het horen vanmiddag![]()
![]()
Echt een keer GOED ziek zijn is vervelend, maar dat heb je (ik iig) dan ook meteen weer gehad voor een paar jaar. Maar verkoudheid/keelpijn/hoesten/stem kwijt is echt dé hel op aardevooral keelpijn en verstopte neuzen! *kras*
*klopt af* tijd geen last van al gelukkig. Misschien is de lucht hier in 't Britse wat schoner ofzo?
Ja doei.![]()
Ik zie het overigens al aankomen dat ik die koffer niet meer terug zie![]()
Was al een gedoe met het ophalen van die schoenen, dus ligt in de lijn der verwachtingen dat ik ze na drie rondjes hobbelen alweer kwijt ben...Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Al de hele week verkouden, nog geen meter gelopen. Neus dicht en voelt bloedirritant.
Ik ga een neusspray halen
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens![]()
Dát zou betekenen dat je verslaafd bent aan die dingenquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 09:41 schreef motorbloempje het volgende:
Neusspray is een eerste levensbehoefte!
With four other people
And aliens![]()
Ik verheug me op het moment dat ik weer normaal kan ademhalen
With four other people
And aliens![]()
Aangezien er een verhuizing op til staat, ga ik denk ik lekker weer m'n schema overboord gooien. Eind november, als we lekker in Den Bosch zitten, pak ik dan wel weer een schema dat me op het gemak naar de CPC brengt ofzo. Tot die tijd gewoon lekker doen waar ik zin in heb. Denk ik.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Groot gelijk! CPC HM staat hier ook op de wish-list voor maart 2014. Al was het maar omdat m'n mams misschien de 5km wel gaat lopen aldaar!
Ja doei.![]()
Ja, ik trainde weer hard voor de 7HL, maar dat gaat hem niet meer worden. Bruggenloop loop ik niet zo echt voor de prestatie (hoewel dat nu toch mijn eerste 15km-evenement wordt), dat wil ik vooral lopen voor de lol. Dus is CPC de eerste die ik dan weer wil trainen voor de prestatie, denk ik.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 09:50 schreef motorbloempje het volgende:
Groot gelijk! CPC HM staat hier ook op de wish-list voor maart 2014. Al was het maar omdat m'n mams misschien de 5km wel gaat lopen aldaar!Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Vervelend Quoi! Als ie zondag maar weer open is!
Ik ben al weken aan het sukkelen met semi-verkoudheid en lamlendigheid, en vrees dat als ik volgende week m'n paper inlever en de stress iets minder wordt het eindelijk doorkomt.
CPC HM ga ik ook lopen. Al ben ik voorlopig niet van plan echt snel op de HM te worden en loop ik 'm meer ter ondersteuning van m'n kortere loopjes.![]()
Heb je vorig jaar 10 op CPC gelopen? Of wordt het ook je CPC ontmaagding? En verhuizen kost zóveel energie en tijd... dus dan teveel van jezelf wíllen vragen op hardloopgebied gaat je gewoon compleet slopen, althans, dat merkte ik zelf begin dit jaar!quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 09:52 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Ja, ik trainde weer hard voor de 7HL, maar dat gaat hem niet meer worden. Bruggenloop loop ik niet zo echt voor de prestatie (hoewel dat nu toch mijn eerste 15km-evenement wordt), dat wil ik vooral lopen voor de lol. Dus is CPC de eerste die ik dan weer wil trainen voor de prestatie, denk ik.Ja doei.![]()
Nee, vorig jaar kwam ik net terug van een blessure, dus het wordt ook CPC-ontmaagdingquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 09:54 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Heb je vorig jaar 10 op CPC gelopen? Of wordt het ook je CPC ontmaagding? En verhuizen kost zóveel energie en tijd... dus dan teveel van jezelf wíllen vragen op hardloopgebied gaat je gewoon compleet slopen, althans, dat merkte ik zelf begin dit jaar!
En ja, ik kan me voorstellen dat het heel veel energie gaat kosten, slopend is misschien. Vooral ook omdat het niet één verhuizing is, maar Gogo verhuist ook nog mee. Twee verhuizingen dus. Dus je hebt helemaal gelijk. Ik ga niet te veel van mezelf vragen op hardloopgebied.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Apart is dat altijd.. Ik ben ook direct na elke grote deadline (scripties/tentamenweken/etc.) ziek als het al een beetje sluimerdequote:Op vrijdag 18 oktober 2013 09:52 schreef hatsaflats het volgende:
Vervelend Quoi! Als ie zondag maar weer open is!
Ik ben al weken aan het sukkelen met semi-verkoudheid en lamlendigheid, en vrees dat als ik volgende week m'n paper inlever en de stress iets minder wordt het eindelijk doorkomt.
CPC HM ga ik ook lopen. Al ben ik voorlopig niet van plan echt snel op de HM te worden en loop ik 'm meer ter ondersteuning van m'n kortere loopjes.Maar wel fijn dat je nog even een soort van gespaard wordt.. Succes nog met de laatste loodjes!
Ja doei.![]()
Ik hoop dat het dan wel pas op zondag komt, zaterdags ga ik naar een bokbierfestivalquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 09:56 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Apart is dat altijd.. Ik ben ook direct na elke grote deadline (scripties/tentamenweken/etc.) ziek als het al een beetje sluimerdeMaar wel fijn dat je nog even een soort van gespaard wordt.. Succes nog met de laatste loodjes!
Maar het zou nu ook wel fijn zijn hoor, even goed ziek en dat het daarna gewoon weer over is. Het is nu al weken meh.
![]()
O, en je kunt bij runnersworld klompsloffen winnen:
http://www.runnersweb.nl/(...)Mizuno-klompslof.htm
Ik wil ze! Dus als ik ze niet win koop ik ze zondag gewoon![]()
![]()
Donequote:Op donderdag 17 oktober 2013 20:04 schreef mosselmossel het volgende:
Daywalker, kun je me uit de OP halen?Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Nice! Ik doe dan wel niet mee zondag, maar wil ze wel graag winnenquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 10:03 schreef hatsaflats het volgende:
Ik wil ze! Dus als ik ze niet win koop ik ze zondag gewoon
Guard: een geel neon jack, gedragen door een bebaarde man, zou wel eens Frsh kunnen zijn...
[b]Op zondag 10 augustus 2014 16:04 schreef Murmeli het volgende:[/b] Frsh is in ieder geval mijn held van de dag :)![]()
Wij hebben ze al, in het blauwquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 10:03 schreef hatsaflats het volgende:
Ik wil ze! Dus als ik ze niet win koop ik ze zondag gewoon
Ik heb vorig jaar in oktober 18.7km gelopen, toen had ik ook echt niet verwacht dat ik in A'dam zou gaan lopen en wist ik ook niets van Mizuno klompsloffenquote:Maar nu heb ik toch echt het idee dat ik eigenlijk gewoon niet zonder kan
![]()
![]()
Ik denk je luie stoel eigenlijk niet zonder klompsloffen kanquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 10:52 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Ik heb vorig jaar in oktober 18.7km gelopen, toen had ik ook echt niet verwacht dat ik in A'dam zou gaan lopen en wist ik ook niets van Mizuno klompsloffenMaar nu heb ik toch echt het idee dat ik eigenlijk gewoon niet zonder kan
en daar ging m'n koffie ...Ik heb er één en ik ben er trots op
Als ik zo door ga vrees ik dat mijn luie stoel in ik binnen afzienbare tijd met elkaar vergroeien, dus daar heb je een punt.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 10:55 schreef YUR het volgende:
[..]
Ik denk je luie stoel eigenlijk niet zonder klompsloffen kan![]()
Al een week niet gelopen![]()
Voet lijkt al drie dagen gestabiliseerd op ik-strompel-niet-maar-het-doet-wel-pijn.![]()
Rustig rustigquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 08:42 schreef baggerbaas het volgende:
Iemand die deze even in de OP zou willen zetten?![]()
[ code verwijderd ]... Je zou het haast niet geloven, maar ik heb ook een sociaal leven
![]()
Je staat erin
Oh echt?quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 11:12 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Rustig rustig... Je zou het haast niet geloven, maar ik heb ook een sociaal leven
![]()
Je staat erin![]()
Thanks![]()
![]()
Deze week doe ik het ook rustig aan. Heb na zondag niet meer gelopen, maar ik ga vanavond wel weer meetrainen bij de vereniging.
Ik had de afgelopen tijd wat last van overbelasting van de peesplaat aan mijn linkervoet, maar na een paar dagen rust heb ik er al minder last van.
Hier nog een artikel wat de pijnklachten beschrijft:
http://www.atletiekunie.nl/?page=817![]()
Onderweg naar het olympisch stadion/sporthallen. Startnummer ophalen
Reactieve tendinopathie. Kortom, eerste stadium van overbelasting blessure. Loopje afgelopen zondag waarbij het meer waden dan lopen was kan best door de kou ervoor gezorgd hebben dat het weer is gaan opspelen. Nu nog een weekje rust en oefeningen om de piek belastbaarheid te vergroten. Over een week of 2 zijn we wel weer good to go.
Mijn fysiotherapeut vond mijn beoogde marathonschema prima. Hij heeft ook een suunto ambit en doet aan trailrunning. Ik heb een beetje een mancrush![]()
![]()
Ofwel: goed nieuwsquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 13:13 schreef Swetsenegger het volgende:
Reactieve tendinopathie. Kortom, eerste stadium van overbelasting blessure. Loopje afgelopen zondag waarbij het meer waden dan lopen was kan best door de kou ervoor gezorgd hebben dat het weer is gaan opspelen. Nu nog een weekje rust en oefeningen om de piek belastbaarheid te vergroten. Over een week of 2 zijn we wel weer good to go.
Mijn fysiotherapeut vond mijn beoogde marathonschema prima. Hij heeft ook een suunto ambit en doet aan trailrunning. Ik heb een beetje een mancrush![]()
Trouwens: noemde 'ie het ook echt zo?![]()
Reactieve tendinopathie? Ja. Reactieve dinges in ieder geval. Tekende er nog 3 stadia bij reactief, tussenfase,degeneratief.![]()
Ik zoek nog een goede hardloophorloge. Iemand tips en ervaringen?Children of the night. What music they make.![]()
Was gewoon nieuwsgierig. Het is zo'n term die evenveel als even weinig zegt. Maar jij weet weer waar je aan toe bent, daar gaat het omquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 13:20 schreef Swetsenegger het volgende:
Reactieve tendinopathie? Ja. Reactieve dinges in ieder geval. Tekende er nog 3 stadia bij reactief, tussenfase,degeneratief.
Wat wil je met een goede hardloophorloge?quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 13:21 schreef DeHovenier het volgende:
Ik zoek nog een goede hardloophorloge. Iemand tips en ervaringen?
[ Bericht 43% gewijzigd door Quoi op 18-10-2013 13:30:14 ]![]()
Kijken hoe laat het isquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 13:23 schreef Quoi het volgende:
[..]
Wat wil je met een goede hardloophorloge?![]()
![]()
Goed dat je er op tijd bij bent.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 13:13 schreef Swetsenegger het volgende:
Mijn fysiotherapeut vond mijn beoogde marathonschema prima. Hij heeft ook een suunto ambit en doet aan trailrunning. Ik heb een beetje een mancrush
Godver zeg, ik ga vanavond ook nog maar ff rennen denk ik.
Vandaag is bijltjesdag hier op kantoor. Zijn al 3 mensen ontslagen en er volgen er wellicht nog meer.
Iedereen zit elkaar maar beetje schaapachtig aan te kijken wie de volgende is. Klotedag zo![]()
![]()
Ehm... spatwaterdicht, hartslagmeter, stopwatch, en het is leuk om te zien als je thuis de gegevens invoert op een programmaatje en je de route ziet die je hebt gelopen, hoeveel energie je hebt verbruikt, wat je gemiddelde snelheid is etc etc.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 13:23 schreef Quoi het volgende:
[..]
Wat wil je met een goede hardloophorloge?
Ik heb geen smartphone btw.En ditquote:
Children of the night. What music they make.![]()
Denk vooral dat dat komt omdat je de laatste tijd veel hardloopt. Sowieso gezond, maar ook lekker steeds een paar uur in de buitenlucht.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 09:36 schreef motorbloempje het volgende:
Echt een keer GOED ziek zijn is vervelend, maar dat heb je (ik iig) dan ook meteen weer gehad voor een paar jaar. Maar verkoudheid/keelpijn/hoesten/stem kwijt is echt dé hel op aardevooral keelpijn en verstopte neuzen! *kras*
*klopt af* tijd geen last van al gelukkig. Misschien is de lucht hier in 't Britse wat schoner ofzo?![]()
Gelukkig maarquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 13:13 schreef Swetsenegger het volgende:
Mijn fysiotherapeut vond mijn beoogde marathonschema prima. Hij heeft ook een suunto ambit en doet aan trailrunning. Ik heb een beetje een mancrushFysiotherapeuten die ook hardlopen zijn de beste
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Misschien moet je even gaan kijken op een aantal websites (Garmin, Suunto, Nike, Sigma) want er zijn er een aantal met die features, al dan niet met/zonder hartslagband. Dan een type posten, en dan komen uit alle hoekjes alle posters wel met hun ervaringen.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 13:32 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Ehm... spatwaterdicht, hartslagmeter, stopwatch, en het is leuk om te zien als je thuis de gegevens invoert op een programmaatje en je de route ziet die je hebt gelopen, hoeveel energie je hebt verbruikt, wat je gemiddelde snelheid is etc etc.
Ik heb geen smartphone btw.
[..]
En dit
Ik ben slechts een simpele ziel met een Garmin 110.En jij loopt geen gevaar? Wat een grafsfeer zal dat geven zegquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 13:32 schreef Arquero het volgende:
[..]
Goed dat je er op tijd bij bent.
Vandaag is bijltjesdag hier op kantoor. Zijn al 3 mensen ontslagen en er volgen er wellicht nog meer.
Iedereen zit elkaar maar beetje schaapachtig aan te kijken wie de volgende is. Klotedag zo![]()
![]()
Zal ik doen.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 13:52 schreef Quoi het volgende:
[..]
Misschien moet je even gaan kijken op een aantal websites (Garmin, Suunto, Nike, Sigma) want er zijn er een aantal met die features, al dan niet met/zonder hartslagband. Dan een type posten, en dan komen uit alle hoekjes alle posters wel met hun ervaringen.
Ik ben slechts een simpele ziel met een Garmin 110.
[..]
En jij loopt geen gevaar? Wat een grafsfeer zal dat geven zeg
Een simpele ziel met een horloge ter waarde van $220? Dan wil ik niet weten wat voor horloges de uitgebreide zielen hebben
Ik heb 'm toendertijd voor ca 100 euro aangeschaftquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 13:57 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Zal ik doen.
Een simpele ziel met een horloge ter waarde van $220? Dan wil ik niet weten wat voor horloges de uitgebreide zielen hebben![]()
![]()
KLinkt kut zeg... sterkte vandaag. Dat je de dag iig met een baan mag beeindigen :Squote:Op vrijdag 18 oktober 2013 13:32 schreef Arquero het volgende:
[..]
Iedereen zit elkaar maar beetje schaapachtig aan te kijken wie de volgende is. Klotedag zo
Zag iemand het aankomen, of uit het niets?All management is Strategic Management.![]()
Gr gr grammarnaziquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 13:59 schreef Quoi het volgende:
[..]
Ik heb 'm toendtertijd voor ca 100 euro aangeschaft![]()
Sorry ik ben flauw vandaag.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Dat ben je ongeveer wel kwijt voor een horloge?quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 13:59 schreef Quoi het volgende:
[..]
Ik heb 'm toendertijd voor ca 100 euro aangeschaftWat is dat?quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 14:02 schreef SEMTEX het volgende:
Zo, gekauft voor deze koude winter:
[ afbeelding ]Koopje op Ebay
Hallo zeg, ik zie op grammaticaal vlak wel ergere dingen gebeuren hierquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 14:07 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Gr gr grammarnazi![]()
Sorry ik ben flauw vandaag.![]()
Maar je hebt gelijk (denk ik).![]()
Weet ik. Maar vind het een leuke. Het is ook meer een "weetje". Het gros van de mensen schrijft/zegt toendertijd. No problems.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 14:15 schreef Quoi het volgende:
[..]
Hallo zeg, ik zie op grammaticaal vlak wel ergere dingen gebeuren hier![]()
Maar je hebt gelijk (denk ik).Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Grappig dingetje. Heb wel gelijk die video op mute gezetquote:
Leuk motief ook
Ik dacht eerst aan een beenwarmer of een lampekap.Children of the night. What music they make.![]()
quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 14:27 schreef DeHovenier het volgende:
Ik dacht eerst aan een beenwarmer of een lampekap.Dan zou ik dat toch niet hier posten
Wat een lekker weer trouwens vandaag. Ik ga zo een rondje
Nou, in ieder geval de boel overleefd hier, maar wat een grafsfeer zeg. Productiviteit was al ver te zoeken![]()
![]()
Hoezo niet? Beenwarmer is lekker warm tijdens het rennen. Lampekap is handig tijdens nachttrails. Had je er echter ook een heel lang verlengsnoer bij moeten posten.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 14:29 schreef SEMTEX het volgende:
[..]Dan zou ik dat toch niet hier posten
Wat een lekker weer trouwens vandaag. Ik ga zo een rondjeJust remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Kan ik me voorstellenquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 14:31 schreef Arquero het volgende:
Nou, in ieder geval de boel overleefd hier, maar wat een grafsfeer zeg. Productiviteit was al ver te zoekenquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 14:32 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Hoezo niet? Beenwarmer is lekker warm tijdens het rennen. Lampekap is handig tijdens nachttrails. Had je er echter ook een heel lang verlengsnoer bij moeten posten.
Hmz, ik had het geluk dat ik als eerste ontslagen werd, kon je tenminste direct naar huis. Succes!quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 13:32 schreef Arquero het volgende:
[..]
Ik ben eergisteren iets te fanatiek geweest met lopen en voel dat mijn kuiten en ook de achterkant van mijn bovenbenen (daar zal vast een betere benaming voor zijn) nog enorm gespannen zijn. Niet lopen vandaag dusIk wil echt niet met een blessure komen te zitten nu ik pas net ben begonnen. Wel jammer want het is erg lekker weer!
Ik was mezelf ook aan het inlezen m.b.t. een horloge en las dat ergens over 2 weken de Garmin Forerunner 220 en 620 uitkomen. Als je je toevallig je zinnen al had gezet op de FR 210 of 610 (volgens mij zijn dit samen met de FR110 toch wel de meest populaire klokjes) is het dus misschien raadzaam om nog even te wachten.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 13:32 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Ehm... spatwaterdicht, hartslagmeter, stopwatch, en het is leuk om te zien als je thuis de gegevens invoert op een programmaatje en je de route ziet die je hebt gelopen, hoeveel energie je hebt verbruikt, wat je gemiddelde snelheid is etc etc.
Ik heb geen smartphone btw.
[..]
En dit![]()
Ik heb nog nergens mijn zinnen op gezet, ben me nog aan het orienteren.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 14:53 schreef rick86 het volgende:
Ik ben eergisteren iets te fanatiek geweest met lopen en voel dat mijn kuiten en ook de achterkant van mijn bovenbenen (daar zal vast een betere benaming voor zijn) nog enorm gespannen zijn. Niet lopen vandaag dusIk wil echt niet met een blessure komen te zitten nu ik pas net ben begonnen. Wel jammer want het is erg lekker weer!
[..]
Ik was mezelf ook aan het inlezen m.b.t. een horloge en las dat ergens over 2 weken de Garmin Forerunner 220 en 620 uitkomen. Als je je toevallig je zinnen al had gezet op de FR 210 of 610 (volgens mij zijn dit samen met de FR110 toch wel de meest populaire klokjes) is het dus misschien raadzaam om nog even te wachten.Children of the night. What music they make.![]()
Na een tweetal lekkere trainingen deze week was het vandaag weer tijd voor frustrerend gestrompel. Maar goed, ik heb de kilometers weer gehaald op de voorgeschreven manier, misschien zelfs iets te snel.
Hoofddoel was om over een nieuw geopend fietspad te lopen en dus een nieuw stukje GPS-data te hebben. Of is dat heel autistisch?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 15:39 schreef Zwabberhark het volgende:
Na een tweetal lekkere trainingen deze week was het vandaag weer tijd voor frustrerend gestrompel. Maar goed, ik heb de kilometers weer gehaald op de voorgeschreven manier, misschien zelfs iets te snel.
Hoofddoel was om over een nieuw geopend fietspad te lopen en dus een nieuw stukje GPS-data te hebben. Of is dat heel autistisch?Mooi tempo welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Autitstisch zou het pas worden als je, zoals ik nog wel eens wil doen, ook precies 10.00 had gelopen, en dus 200m omgelopenAll management is Strategic Management.![]()
Gaat dat het beetje vlot? Ik wil niet hoeven haasten zondagochtend. Misschien dat ik morgen alvast ff die kant op knor voor m'n startnummer. Goed voor de airmilesquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 12:55 schreef _MvN_ het volgende:
Onderweg naar het olympisch stadion/sporthallen. Startnummer ophalen![]()
![]()
Had die dat nou opgelopen met voetbal of is het nog een nawee van de HVT?quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 11:09 schreef Saysem het volgende:
Al een week niet gelopen![]()
Voet lijkt al drie dagen gestabiliseerd op ik-strompel-niet-maar-het-doet-wel-pijn.![]()
Heb mezelf op een bezoekje kapper getracteerd tijdens de vrije middaguurtjes ipv gelopen. Komt goed zondag, even uitrusten doet nu meer goeds denk ik ivm keelpijntje
En whoea ik kan denk ik geen staartje meer![]()
![]()
Ja, dat heb ik ook overwogen, maar aan de andere kant is 9,8 wel heel mooi gelijk aan de versnellingsconstante g.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 16:14 schreef GodsSon het volgende:
[..]
Mooi tempo wel
Autitstisch zou het pas worden als je, zoals ik nog wel eens wil doen, ook precies 10.00 had gelopen, en dus 200m omgelopen![]()
Vandaag op de marathonexpo in amsterdam even de 620 kunnen bekijken en wat info over gekregen. Een aantal dingen waar ik over ontevreden ben bij de 610 hebben ze goed aangepakt. Alleen die prijs van ¤449.![]()
Suntoo ambit2s komt dan ook wel in aanmerking voor dat geld.![]()
Wat een herfstweer hier!![]()
Vanavond baantraining. '600m snel, 200m herstel' is het plan, geloof ik
Ja doei.![]()
Vooral boven de 10.000 nummers was het druk. Ik had het geluk dat ik een 4000 nummer had, dus meteen aan de beurt.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 16:41 schreef Tarahumara het volgende:
[..]
Gaat dat het beetje vlot? Ik wil niet hoeven haasten zondagochtend. Misschien dat ik morgen alvast ff die kant op knor voor m'n startnummer. Goed voor de airmiles
Maar per persoon is het slechts 20 seconden werk. Schiet dus lekker op."The miracle isn't that I finished. The miracle is that I had the courage to start."![]()
Ophalen van je t-shirt is dan wel weer onhandig ver van de starnummers gedaan. Je moet echt zoeken.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 18:00 schreef _MvN_ het volgende:
[..]
Vooral boven de 10.000 nummers was het druk. Ik had het geluk dat ik een 4000 nummer had, dus meteen aan de beurt.
Maar per persoon is het slechts 20 seconden werk. Schiet dus lekker op.![]()
Ja idd. Van de ene hoek helemaal naar de andere hoek. Wie dat bedacht heeft.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 18:14 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]
Ophalen van je t-shirt is dan wel weer onhandig ver van de starnummers gedaan. Je moet echt zoeken."The miracle isn't that I finished. The miracle is that I had the courage to start."![]()
9,81!quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 17:49 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik ook overwogen, maar aan de andere kant is 9,8 wel heel mooi gelijk aan de versnellingsconstante g.Guard: een geel neon jack, gedragen door een bebaarde man, zou wel eens Frsh kunnen zijn...
[b]Op zondag 10 augustus 2014 16:04 schreef Murmeli het volgende:[/b] Frsh is in ieder geval mijn held van de dag :)![]()
En een cake in de oven gezet voor na de training![]()
moest toch de nieuwe keukenmachine even uitproberen. Voordeel van zo'n loopgroep: genoeg gegadigden om je cake op te eten!
Ja doei.![]()
Haha en bijbehorende endomondo.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 18:10 schreef Daywalk3r het volgende:
Vanmiddag iets van 8km "hard"gelopen in 1 uur 20.
Resultaat. (en da's nog niet alles)
Klik
[ link | afbeelding ]
Die grafiek is te grappig. Extreme interval
http://www.endomondo.com/workouts/259638990/7102294Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Misschien wel leuk voor de amsterdamgangers, via de amsterdammarathon app kan je iemand volgen. Misschien wel leuk en handig voor de thuisblijvers/suporters.![]()
quote:mag ik er ook bij? De_kluizenaar heeft me overgehaald om mee te doen
1
2
3
4
5[b]9 februari 2014 - [url=http://www.groetuitschoorl.nl/]Groet uit Schoorl Run (Schoorl)[/b]
[*] hatsaflatsl - 10km
[*] slacker_nl (ovb) - 10km
[*] De_Kluizenaar - 10km
[*] DJMO - 10km
Ik begin zin te krijgen in de 5k van morgen! Betekent dat de rust begint te werken denk ik
En stiekem ook plaatsvervangende spanning voor een vriendin die zondag haar eerste marathon in Amsterdam gaat lopen! En zelfs een beetje jaloers op haar
[ Bericht 1% gewijzigd door La_Tramposa op 18-10-2013 19:54:38 ]Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
ik vraag me iets af .. mijn oudste zoontje word eind december 5 jaar. Elke keer als ik m'n hardloopkleding aantrek begint hij te 'zeuren' dat hij ook wil hardlopen en met me mee wil. nou heb ik bedacht dat hij dan voor z'n verjaardag maar een paar echte hardloopschoentjes moet krijgen en dat hij dan één keer in de week met me mee mag lopen en dat hij dan bv bij de alkmaar city run aan de kinderloop mag meedoen. Ik had een paar hele leuke schoentjes gevonden .. maar aan de andere kant vraag ik me af, is het niet beter om hem mee naar de runnersworld te nemen en daar te kijken voor schoenen, of maakt dat op zo'n leeftijd nog niet uit?
-edit- op de dagen dat hij dan met me meeloopt, pas ik uiteraard m'n tempo en afstand aan en gebruik ik dat stukje als warming up zeg maar
Nee joh, kinderen rennen toch bij het buiten spelen ook in het rond op willekeurige schoenen. Kan me niet voorstellen dat op 5-jarige leeftijd het 'echte hardlopen' om grotere afstanden gaat dan dat. Bovendien ze zij nog niet volgroeid dus je kan nog niks zeggen over antipronatie of iets, lijkt me alleen maar slecht.Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
en als een kind platvoetjes heeft?quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 20:00 schreef La_Tramposa het volgende:
Nee joh, kinderen rennen toch bij het buiten spelen ook in het rond op willekeurige schoenen. Kan me niet voorstellen dat op 5-jarige leeftijd het 'echte hardlopen' om grotere afstanden gaat dan dat. Bovendien ze zij nog niet volgroeid dus je kan nog niks zeggen over antipronatie of iets, lijkt me alleen maar slecht.Ik heb er één en ik ben er trots op
Nouja ik ben geen professional dus kan daar verder niets over zeggen he, maar voor mijn gevoel zal zo'n kind nooit meer dan 5 minuten achter elkaar rennen dus is het niet anders dan gewoon buiten spelen.quote:
Ik vraag me uberhaupt af of hij het nog leuk zal vinden na een of twee keer met je mee te zijn gegaan.. Volgens mij doen ze bij de atletiekvereniging met die kinderen alleen maar spelletjes waar een beetje rennen bij hoort.Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
hij is al eens mee geweest, gewoon een simpel rondje door het park. Hij vond het geweldig .. als ik een wedstrijd gelopen heb klaagt hij nog dagen na dat hij ook wil 'wedstrijden' en onderweg daagt hij me constant uit om te gaan hardlopen. (als in: kom mama hardlopen! ) dus ik heb er wel vertrouwen in dat hij het wel leuk zal vinden, dat is het probleem niet.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 20:04 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Nouja ik ben geen professional dus kan daar verder niets over zeggen he, maar voor mijn gevoel zal zo'n kind nooit meer dan 5 minuten achter elkaar rennen dus is het niet anders dan gewoon buiten spelen.
Ik vraag me uberhaupt af of hij het nog leuk zal vinden na een of twee keer met je mee te zijn gegaan.. Volgens mij doen ze bij de atletiekvereniging met die kinderen alleen maar spelletjes waar een beetje rennen bij hoort.Ik heb er één en ik ben er trots op
http://www.runinfo.nl/kinderen.htmquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 20:08 schreef DJMO het volgende:
[..]
hij is al eens mee geweest, gewoon een simpel rondje door het park. Hij vond het geweldig .. als ik een wedstrijd gelopen heb klaagt hij nog dagen na dat hij ook wil 'wedstrijden' en onderweg daagt hij me constant uit om te gaan hardlopen. (als in: kom mama hardlopen! ) dus ik heb er wel vertrouwen in dat hij het wel leuk zal vinden, dat is het probleem niet.
Misschien is dit nuttig? En gewoon even vragen bij een hardloopwinkel.Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Gewoon op het gras op blote voetjes laten rennenquote:Worden z'n voeten steviger van en worden de platvoeten ook minder.
/barefootguru![]()
![]()
Beetje pushups, dips, squats en lunges erbij.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 20:28 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Gewoon op het gras op blote voetjes laten rennenWorden z'n voeten steviger van en worden de platvoeten ook minder.
/barefootguru
/fitnessgoeroeJust remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
Forum Opties Forumhop: Hop naar: