SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Diverse linksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Apps voor op telefoonsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2013 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Verlopen ChallengesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Formule voor het berekenen van je maximale hartslagOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: PRs bijhoudenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ten commandments for the runnerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Why we runOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.*********DENK AAN LEDBANDJES/REFLECTIE*********
[ Bericht 0% gewijzigd door Swetsenegger op 15-10-2013 19:56:46 ]![]()
Potdomme mis ik de lapo. Dan moet ik jou maar ff aan het werk zetten straks Swets!
Sorry Quoi en HatsJust remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Oh hallo Swets, ik loop 'm ook(De Helicon Asselronde) .
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
quote:Op maandag 14 oktober 2013 19:16 schreef SEMTEX het volgende:
Oh hallo Swets, ik loop 'm ook(De Helicon Asselronde) .
![]()
Dus je reserveert een plekje?![]()
Ik vind het spannend.. ik weet dat je bij je 1e marathon niet over je eindtijd moet nadenken, maar stiekem kan ik niet anders..En de midwintermarathon is niet heel makkelijk...
![]()
Volgens mij loop jij dat gebeuren op je sloffen uit.quote:Op maandag 14 oktober 2013 19:24 schreef Jero_nimo het volgende:
Ik vind het spannend.. ik weet dat je bij je 1e marathon niet over je eindtijd moet nadenken, maar stiekem kan ik niet anders..En de midwintermarathon is niet heel makkelijk...
Letterlijk![]()
![]()
Zonder mij! Maar tof dat je de marathon gaat doen Jero!quote:Op maandag 14 oktober 2013 19:17 schreef Jero_nimo het volgende:
Wordt weer een Fok!-feestje bij de midwintermarathon!![]()
Ik wil dat je binnen 3:14:59 binnenkomt...quote:Op maandag 14 oktober 2013 19:24 schreef Jero_nimo het volgende:
(ik heb bij mijzelf 2:59:00 als eindtijd gezet)
![]()
quote:Op maandag 14 oktober 2013 19:26 schreef streamnl het volgende:
[..]
Ik wil dat je binnen 3:14:59 binnenkomt...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Met duimen omhoog natuurlijk!quote:Op maandag 14 oktober 2013 19:30 schreef hatsaflats het volgende:
Stream loopt maar een minuutje trager en dan kunnen jullie hand in hand over de finish!![]()
![]()
quote:Op maandag 14 oktober 2013 19:28 schreef Jero_nimo het volgende:
Ik blijf het grappig vinden. Hier zie je maar weer hoe zwaar de TdF is. Daar liep jij "maar" 25km en daar liep jij hem in 2:59:nogwat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Mag ik in de OP voor 7HL 15km en Drechtstadloop HM?
Beiden staan er al in dus ik hoef dan niet de hele code aan te leveren toch?![]()
![]()
Ja,quote:Op maandag 14 oktober 2013 19:26 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Zonder mij! Maar tof dat je de marathon gaat doen Jero!held
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
quote:Hahaha, daar hadden we het al via Whatsapp overquote:Op maandag 14 oktober 2013 19:30 schreef hatsaflats het volgende:
Stream loopt maar een minuutje trager en dan kunnen jullie hand in hand over de finish!![]()
![]()
Ik 2:30. Moet jou toch ook wel lukken?quote:Op maandag 14 oktober 2013 19:26 schreef streamnl het volgende:
Waarom niet? Je hebt ook een 18.5 en een 8km geloof ik.quote:Op maandag 14 oktober 2013 19:26 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Zonder mij! Maar tof dat je de marathon gaat doen Jero!![]()
![]()
Swets wil je het volgende in de OP wijzigen?
16 November crosscompetitie staat na 17 November, dus die dient even omhoog gezet te worden.
Mag ik bij de andere 4 crosscompetities voor de 10km neergezet worden? Dus 7 dec, 18 jan, 15 feb en 1 mrt.
1 [*] Daywalk3r - 10km
En wil je bij 18 januari bij de crosscompetitie de naam Holterberg veranderen in Holten.
Dank u vriendelijk!Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Jero![]()
Ik ben heel erg benieuwd hoe je het gaat doen!Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Omdat ik in februari om Schoorl m'n PR op de 10 ga verbeteren verpulveren. En 18,5km is te ver en 8km te weinig.quote:Op maandag 14 oktober 2013 19:35 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Waarom niet? Je hebt ook een 18.5 en een 8km geloof ik.![]()
En vergeet je inschrijving voor de hel van de holtenbergloop niet.quote:Op maandag 14 oktober 2013 19:36 schreef Daywalk3r het volgende:
Swets wil je het volgende in de OP wijzigen?
16 November crosscompetitie staat na 17 November, dus die dient even omhoog gezet te worden.
Mag ik bij de andere 4 crosscompetities voor de 10km neergezet worden? Dus 7 dec, 18 jan, 15 feb en 1 mrt.
[ code verwijderd ]
En wil je bij 18 januari bij de crosscompetitie de naam Holterberg veranderen in Holten.
Dank u vriendelijk!Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Om m'n PR te verpulveren moet ik wel meer gaan lopen en minder dit:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 14 oktober 2013 19:44 schreef hatsaflats het volgende:
Om m'n PR te verpulveren moet ik wel meer gaan lopen en minder dit:Kitteh does not approve your plansSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dat zou ik zo graag willen doen maar door je doorgaans doordrammerige beterweterigheid en google-alwetendheid kan ik me soms gewoon niet inhoudenquote:Op maandag 14 oktober 2013 14:44 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Negeer me gewoon, zou je dat voortaan kunnen doen? Alvast bedankt.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'![]()
Ik twijfel nog een beetje over 5 of 10EM. De 10 lijkt me echt mooi als voorbereiding voor de 7^^. Maar ik heb vandaag pas weer voor het eerst een wat langere afstand gelopen.
Alhoewel de strongmanrun ook 18/19km was. En mijn knie voelde wel goed na de LDL vandaag. Hoop ik alleen dat die dat op hogere snelheid ook goed vind.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Ik hoor net vanavond dat er een 'bult' in zit van 20% en een kilometer lang... om de snelle tijd ga ik hem niet lopenquote:Op maandag 14 oktober 2013 19:47 schreef Daywalk3r het volgende:
Ik twijfel nog een beetje over 5 of 10EM. De 10 lijkt me echt mooi als voorbereiding voor de 7^^. Maar ik heb vandaag pas weer voor het eerst een wat langere afstand gelopen.
Alhoewel de strongmanrun ook 18/19km was. En mijn knie voelde wel goed na de LDL vandaag. Hoop ik alleen dat die dat op hogere snelheid ook goed vind.
Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
quote:Op maandag 14 oktober 2013 19:52 schreef De_kluizenaar het volgende:
[..]
Ik hoor net vanavond dat er een 'bult' in zit van 20% en een kilometer lang... om de snelle tijd ga ik hem niet lopen
En nu ik dit plaatje zie bedenk ik me dat ik de 10EM wil doen. Uitdagingen zijn mooi
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
quote:Op maandag 14 oktober 2013 19:55 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik zie dat de inschrijving voor de midwintermarathon nu ook officieel open is![]()
Ik en mijn geduld....![]()
game on!quote:Op maandag 14 oktober 2013 19:55 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik zie dat de inschrijving voor de midwintermarathon nu ook officieel open is'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Bikkel. Ik vind de 5 mijl leuk zat voor nu .. 8 km met zo'n klim er in en dan nog doorlopen is voor mij nu een goede uitdaging.quote:Op maandag 14 oktober 2013 19:55 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En nu ik dit plaatje zie bedenk ik me dat ik de 10EM wil doen. Uitdagingen zijn mooi
Heb zelf tot nu toe ook nog maar 2x 10 km gelopen natuurlijk.Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
"Diepe Hel" , wel een bazennaamquote:Op maandag 14 oktober 2013 19:55 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Swets mag ik bij de Diepe Hel loop. 10EM.
1 [*] Daywalk3r - 10 EM
Echt he.. Dat wordt nummer 5.quote:Multifunctionele buff als herinnering
gepubliceerd op oktober 14th, 2013 | door Diepe Hel Holterbergloop
Zo’n handige multifunctionele buff, dat wil je toch ook?! Die krijg je als herinnering, wanneer je meedoet aan de Diepe Hel Holterbergloop! Wat zijn de mogelijkheden van een buff? Benieuwd naar alle toepassingsmogelijkheden van een ... Lees Meer →Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Alleen om de naam moest ik mij al inschrijvenquote:
Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
quote:Op maandag 14 oktober 2013 20:03 schreef Daywalk3r het volgende:
Swets mag ik bij de Diepe Hel loop. 10EM.
[ code verwijderd ]
Echt he.. Dat wordt nummer 5.
[..]Dat wist ik niet eens van die Buff!
Doe mij maar een medaille..Als je in de zomer ziet hoe fietsers soms stuk zitten tegen de heuvels opquote:
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Deze soort Buff?quote:Op maandag 14 oktober 2013 20:04 schreef De_kluizenaar het volgende:
[..]Dat wist ik niet eens van die Buff!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Wat betreft die Midwinter Marathon:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Er staat toch echt dat je een medaille krijgt... http://www.diepehelholterbergloop.nl/deelnemers/quote:Op maandag 14 oktober 2013 20:06 schreef Daywalk3r het volgende:
Doe mij maar een medaille..
[..]
Als je in de zomer ziet hoe fietsers soms stuk zitten tegen de heuvels opIk ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Ik heb deze voor van de winter gekocht, was ik wel heel erg blij mee
Die zal ook goed van pas komen in februari![]()
![]()
quote:Op maandag 14 oktober 2013 20:06 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Deze soort Buff?Ja ik heb er 1, heb hem steeds bij me, gisteren nog als mutsje op gehad de eerste paar km.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
quote:Op maandag 14 oktober 2013 20:12 schreef SEMTEX het volgende:
Wat betreft die Midwinter Marathon:Hij hangt er mooi bij inderdaadSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kans is aanwezig dat ik daar komende editie ook weer bij ben. Lekker weer met een bus vol lui van Haag ofzoF means you're fucked![]()
quote:Op maandag 14 oktober 2013 20:06 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Deze soort Buff?Deze dingenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Moet zeggen. De orginele (onderste 2) zijn van betere stof dan de bovenste 2. Die zwarte kreeg ik bij de ravijnloop zaterdag (goedkope gladde stof) en die blauwe brooks is ook wel redelijk van de strongmanrun.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
quote:Op maandag 14 oktober 2013 20:17 schreef YUR het volgende:
[..]
Hij hangt er mooi bij inderdaad
Kans is aanwezig dat ik daar komende editie ook weer bij ben. Lekker weer met een bus vol lui van Haag ofzo![]()
Leuk! Al een idee welke afstand? Weer asselronde voor de Westlandmarathon denk ik?![]()
![]()
quote:Op maandag 14 oktober 2013 20:19 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Deze dingen
[ afbeelding ]
Moet zeggen. De orginele (onderste 2) zijn van betere stof dan de bovenste 2. Die zwarte kreeg ik bij de ravijnloop zaterdag (goedkope gladde stof) en die blauwe brooks is ook wel redelijk van de strongmanrun.Gangstah jweets!
Kreeg je een Buff bij de SMR? Of heb je die los gekocht daar? Want ik heb niets gezien.
![]()
Je had een coupon in dat tasje en je kon er dan 1 ophalen bij de brooks stand.quote:Op maandag 14 oktober 2013 20:20 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]Gangstah jweets!
Kreeg je een Buff bij de SMR? Of heb je die los gekocht daar? Want ik heb niets gezien.
[..]
Deze dingen
[ afbeelding ]
Moet zeggen. De orginele (onderste 2) zijn van betere stof dan de bovenste 2. Die zwarte kreeg ik bij de ravijnloop zaterdag (goedkope gladde stof) en die blauwe brooks is ook wel redelijk van de strongmanrun.![]()
![]()
Ik moet ook nog iets van een buff halen voor de winter. Maar komt wel, financieel even andere prioriteiten..
Vanavond mijn gemiste rondje van gisteren ingehaald. Het voordeel van niet gaan en daar een ietsiepietsie schuldgevoel over hebben is dat mijn loopjes een dag later altijd lekker gaan. Wat extra adrenaline ofzo.. Ik had een route van 8 kilometer in m'n hoofd, van te voren niet echt een plan. Maar omdat ik eigenlijk niet veel langer dan een uur wilde lopen, had ik bedacht te mikken op 7:30 per kilometer. Er zat wel een flink stuk vals plat omhoog, maar ik zou wel zien hoe het zou gaan.
Tijdens de tweede kilometer dacht ik ineens aan mijn verst gelopen afstand in een uur, dat was 7,97 kilometer.. Ik was iets sneller dan de geplande 7:30, en ik bedacht dus dat ik wel eens zou kunnen proberen een nieuw bekertje te halen..
Het ging echt super! Tussen km 2 en 4,5 ging het best regelmatig vals plat (of wat meer dan dat) omhoog, maar zelfs die kilometers wist ik onder de 7:30 te houden. Uiteindelijk was de zwaarste kilometer de achtste, toen ik al bijna thuis was. Maar ook die in 7:24 weten te lopen. Al met al super tevreden! En inderdaad een bekertje!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
In principe begint het trainingsschema pas eind februari, maar ik denk dat het geen kwaad kan om m net als dit jaar weer op trainingstempo+ te lopen. De 27,5 dus ja.quote:Op maandag 14 oktober 2013 20:19 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]![]()
Leuk! Al een idee welke afstand? Weer asselronde voor de Westlandmarathon denk ik?F means you're fucked![]()
Ah dat heb ik niet gezien...quote:Op maandag 14 oktober 2013 20:21 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Je had een coupon in dat tasje en je kon er dan 1 ophalen bij de brooks stand.![]()
![]()
![]()
[..]
Deze dingen
[ afbeelding ]
Moet zeggen. De orginele (onderste 2) zijn van betere stof dan de bovenste 2. Die zwarte kreeg ik bij de ravijnloop zaterdag (goedkope gladde stof) en die blauwe brooks is ook wel redelijk van de strongmanrun.![]()
![]()
![]()
Overdreven buff is overdreven!Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
quote:Op maandag 14 oktober 2013 20:22 schreef YUR het volgende:
[..]
In principe begint het het trainingsschema pas eind februari, maar ik denk dat het geen kwaad kan om m net als dit jaar weer op trainingstempo+ te lopen. De 27,5 dus ja.![]()
Nog steeds niets aan de hand daar? Of probeert ze hem keihard terug te duwen op haar verjaardag?![]()
![]()
zal Jero dan het zelfde probleem hebben als ik.... gewoon alles uit zulke tasjes kieperen omdat je het geduld niet hebt om alles door te lezen en dan achteraf er achter komen dat er toch wat bruikbaars bij zatquote:Op maandag 14 oktober 2013 20:21 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Je had een coupon in dat tasje en je kon er dan 1 ophalen bij de brooks stand.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
quote:Op maandag 14 oktober 2013 20:24 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]![]()
Nog steeds niets aan de hand daar? Of probeert ze hem keihard terug te duwen op haar verjaardag?
De kans dat ze hun verjaardag gaan delen is niet zo groot inderdaadF means you're fucked![]()
Wellicht.. Maar ik had het ook niet gezien hoor, mijn maat kwam ermee. Dus toen heb ik dat tasje maar even nagekeken. Anders had ik wellicht hetzelfde gehad.quote:Op maandag 14 oktober 2013 20:25 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
zal Jero dan het zelfde probleem hebben als ik.... gewoon alles uit zulke tasjes kieperen omdat je het geduld niet hebt om alles door te lezen en dan achteraf er achter komen dat er toch wat bruikbaars bij zatJust remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
omdat Buff een merknaam is even opgezocht hoe o.a. Icebreaker deze dingen eigenlijk noemt.quote:Op maandag 14 oktober 2013 20:19 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Deze dingen
[ afbeelding ]
Moet zeggen. De orginele (onderste 2) zijn van betere stof dan de bovenste 2. Die zwarte kreeg ik bij de ravijnloop zaterdag (goedkope gladde stof) en die blauwe brooks is ook wel redelijk van de strongmanrun.
Unisex Flexi Chute..... oke, laten we het gewoon maar bij Buff houden'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
![]()
jullie schuld dat ik nu zit te denken over mogelijkheden van oppas voor de kinderen en rekenen of in 2 maanden van 15km naar 18,5km mogelijk is
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.![]()
Jaquote:Op maandag 14 oktober 2013 20:39 schreef E.T. het volgende:
jullie schuld dat ik nu zit te denken over mogelijkheden van oppas voor de kinderen en rekenen of in 2 maanden van 15km naar 18,5km mogelijk is
Jij kan datquote:Op maandag 14 oktober 2013 20:39 schreef E.T. het volgende:
F means you're fucked![]()
Ik vind die Buffs er een beetje eng uitzien eigenlijk, zo over het gezicht en zo
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Eens kijken of we de kinderen uit logeren kunnen sturen het weekend van 2 februariI can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.![]()
gewoon proberen... ik weet, iets nieuws, eng, claustrofobisch,iets anders dan een muts of pet... maar multifunctioneel en heerlijk warm!quote:Op maandag 14 oktober 2013 20:44 schreef Guppyfriend het volgende:
Ik vind die Buffs er een beetje eng uitzien eigenlijk, zo over het gezicht en zo'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Ik zie op Ebay bijna Burka-buffs voorbij komen, bankoverval-waardig(die zijn meer voor snowboarden/skien).
Ik ben zonder buffs ook engquote:Op maandag 14 oktober 2013 20:44 schreef Guppyfriend het volgende:
Ik vind die Buffs er een beetje eng uitzien eigenlijk, zo over het gezicht en zo
wáár kan ik die bestellen?!?!? die MOET ik hebben voor de halloween run 26 oktober!!quote:Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Buff's heb ik hier nog niet gekregen, maar de medailles zijn zeker wel de moeite! Gisteren maar 2,3 euro ofzo inschrijving betaald en dat voor 2 drankstations onderweg, cola bij de finish en een mooie medaille... Mijn gun schiet wel een beetje de geit van vorige week neer.
Ik bijt!
(Zachtjes)![]()
super medailles!quote:Op maandag 14 oktober 2013 21:06 schreef Sjaapje het volgende:
Buff's heb ik hier nog niet gekregen, maar de medailles zijn zeker wel de moeite! Gisteren maar 2,3 euro ofzo inschrijving betaald en dat voor 2 drankstations onderweg, cola bij de finish en een mooie medaille... Mijn gun schiet wel een beetje de geit van vorige week neer.
[ afbeelding ]'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
en mocht dat nog geen uitdaging genoeg zijn, morgen opent de inschrijving hier vanquote:Op maandag 14 oktober 2013 21:06 schreef Swetsenegger het volgende:
Mijn buurman loopt ook de midwintermarathon
http://www.montblancmarathon.net/en/'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Ok!quote:Op maandag 14 oktober 2013 21:06 schreef Sjaapje het volgende:
[ afbeelding ]
Ijl, lijkt me diequote:Op maandag 14 oktober 2013 21:09 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
en mocht dat nog geen uitdaging genoeg zijn, morgen opent de inschrijving hier van
http://www.montblancmarathon.net/en/
Al die medailles allemaal! Zo gaaf.
Ik heb zelf maar één medaille, die van de vredesloop. Laten jullie trouwens jullie medailles graveren als die mogelijkheid er is?Canon EOS 5D MkII | Canon 24-70 F/2.8 | | Canon 70-200 F/2.8 | Canon 580EX
-----
1500m: 5.55.4 | 3000m: 12:02:05 | 5km: 20:59 | 10km: 47:21 | Halve Marathon: 1:51:03 | Marathon: 4:09:57
-----![]()
alleen bij unieke evenemten (zoals de vredesloop, ook al lijkt dat ook een terugkerend evenement te kunnen worden) of als ik zeker weet dat ik een pr heb gelopen.quote:Op maandag 14 oktober 2013 21:14 schreef Mascleta het volgende:
Ik heb zelf maar één medaille, die van de vredesloop. Laten jullie trouwens jullie medailles graveren als die mogelijkheid er is?Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
koekje van eigen deeg....quote:quote:'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Beetje laat, maar ik wil de wedstrijdlopers van afgelopen weekend nog complimenteren met de fantastische prestaties!Erg leuk om de verslagen te lezen. Op tv heb ik een deel van de marathon van Eindhoven gezien, wat een kloten weer zeg!
Jeronimo, gaaf dat je je hebt ingeschreven voor Apeldoorn! Als ik zondag overleef, wil ik die ook gaan doen![]()
![]()
nee, ondanks dat ik mijzelf soms op de trails onoverwinnelijk waan verwacht ik toch als goedwillende recreant in de vergetelheid van de loopgeschiedenis te verdwijnen en mijn medailles gewoon ooit, bij het uitruimen van de inboedel, bij het grof vuil rakenquote:Op maandag 14 oktober 2013 21:14 schreef Mascleta het volgende:
Ik heb zelf maar één medaille, die van de vredesloop. Laten jullie trouwens jullie medailles graveren als die mogelijkheid er is?'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Achteraf had ik dat misschien nog wel willen laten doen met mijn HM-medaille, al vind ik 't ook best prijzig...quote:Op maandag 14 oktober 2013 21:14 schreef Mascleta het volgende:
Ik heb zelf maar één medaille, die van de vredesloop. Laten jullie trouwens jullie medailles graveren als die mogelijkheid er is?Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Ik laat ze nooit graveren.. vind ik onzin![]()
Net zoals ik prima zonder medailles zou kunnen trouwens
Ik laat ze ook niet graveren. De medaille op zich vind ik wel leuk, maar lig er niet wakker van als er geen medaille is![]()
![]()
Vuilnisbakmateriaal. Op een gegeven moment verdwijnen alle medailles.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Graveren is onzin, maar bij de Zevenheuvelen heb je dan de kans geen medaille te nemen. Neem ik hem toch steeds want hij is zo mooi/apart/insertrandomreason.quote:Op maandag 14 oktober 2013 21:25 schreef YUR het volgende:
Ik laat ze nooit graveren.. vind ik onzin![]()
Net zoals ik prima zonder medailles zou kunnen trouwens![]()
Nou, dan zal ik maar tegen de stoere heren met hun gespeelde coole imago ingaan door te zeggen dat ik enorm kick op medailles en ze als dat mogelijk is áltijd laat graveren.![]()
Ik vind hem best lelijk en dit jaar helemaalquote:Op maandag 14 oktober 2013 21:27 schreef Tieske89 het volgende:
[..]
Graveren is onzin, maar bij de Zevenheuvelen heb je dan de kans geen medaille te nemen. Neem ik hem toch steeds want hij is zo mooi/apart/insertrandomreason.
Ik hou ook van medailles
Eigenlijk bind ik er roze strikjes om, maar dat durfde ik hier niet te zeggen.quote:Op maandag 14 oktober 2013 21:28 schreef Zwabberhark het volgende:
Nou, dan zal ik maar tegen de stoere heren met hun gespeelde coole imago ingaan door te zeggen dat ik enorm kick op medailles en ze als dat mogelijk is áltijd laat graveren.
Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Is gewoon wel leuk om op te hangen, maar overleef perfect zonder medaille. Al vind ik dat je in België vaak veel betaalt voor een loop en dan zonder herinnering... Hier is het heel erg standaard, wel leuk de halve kregen met rode lintjes, de 10 km met paarse en 5 km dus groen.Ik bijt!
(Zachtjes)![]()
Ik bedoel niet eng voor mezelf om te dragen, maar als ik een loper tegen zou komen met zo'n ding over z'n gezicht, zou ik me het apenzuur schrikkenquote:Op maandag 14 oktober 2013 20:51 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
gewoon proberen... ik weet, iets nieuws, eng, claustrofobisch,iets anders dan een muts of pet... maar multifunctioneel en heerlijk warm!
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
"mijn tijden staan in mijn geheugen gegraveert"quote:Op maandag 14 oktober 2013 21:28 schreef Zwabberhark het volgende:
Nou, dan zal ik maar tegen de stoere heren met hun gespeelde coole imago ingaan door te zeggen dat ik enorm kick op medailles en ze als dat mogelijk is áltijd laat graveren.
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Guppy! Ik heb jou veel te lang niet gezien! Daten zondag?quote:Op maandag 14 oktober 2013 21:31 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ik bedoel niet eng voor mezelf om te dragen, maar als ik een loper tegen zou komen met zo'n ding over z'n gezicht, zou ik me het apenzuur schrikken
hoezo? heeft Gogo alweer een rustdag geplanned?quote:Op maandag 14 oktober 2013 21:32 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Guppy! Ik heb jou veel te lang niet gezien! Daten zondag?
Mosselquote:Op maandag 14 oktober 2013 21:32 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Guppy! Ik heb jou veel te lang niet gezien! Daten zondag?natuurlijk! Fok! afdeling regio Arnhem-Nijmegen-Zeeland gaat rennen!
Kort loopje van gemaakt. Blaar. Grote blaar zelfs, relatief gezien, voor de afstand....
Combinatie pure flows + zooltjes is blijkbaar sowieso geen goede combinatie.maar we geven niet op
en desondanks was 't fijn om weer te lopen.
http://www.endomondo.com/workouts/258223529/881511Ja doei.![]()
wacht maar tot je dit tegenkomtquote:Op maandag 14 oktober 2013 21:31 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ik bedoel niet eng voor mezelf om te dragen, maar als ik een loper tegen zou komen met zo'n ding over z'n gezicht, zou ik me het apenzuur schrikken
Ik heb er één en ik ben er trots op
Gogo gaat zondag bikkelen in Molenhoek. Net als Guppy en ikquote:Op maandag 14 oktober 2013 21:34 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
hoezo? heeft Gogo alweer een rustdag geplanned?
oooowwwww, sorry.... het duurt altijd tot woensdag voordat ik me echt in WLWW ga verdiepen!quote:Op maandag 14 oktober 2013 21:38 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Gogo gaat zondag bikkelen in Molenhoek. Net als Guppy en ik'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
En Serinde, en Muis, en Winterstormquote:Op maandag 14 oktober 2013 21:39 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
oooowwwww, sorry.... het duurt altijd tot woensdag voordat ik me echt in WLWW ga verdiepen!
Mossel en de dames
quote:Op maandag 14 oktober 2013 21:39 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
oooowwwww, sorry.... het duurt altijd tot woensdag voordat ik me echt in WLWW ga verdiepen!Kan ik me voorstellen. Er staan voor jou geen lokale loopjes natuurlijk. Ik kijk door de week nog weleens om te zien of er nog iets komt waar ik ook zou kunnen meedoen.
good old Mossel back to the hosselquote:Op maandag 14 oktober 2013 21:40 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
En Serinde, en Muis, en Winterstorm
Mossel en de dames'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
speciaal voor Jero!!
Ik ging vandaag al hardlopend mijn nieuwe buurt verkennen. Ik had een korte route van 4-4,5 km uitgezocht op Google maps, omdat ik al een tijdje niet had hardgelopen in verband met de verhuizing en het nog voor 't ontbijt was. Ik zo goed als ik kon de route afleggen, en na 4 km dacht ik dat ik er bijna was maar ik herkende het niet. Kijk ik op de kaart, ben ik alleen maar verder van huis gelopenMoest ik dezelfde afstand nog een keer terugrennen!
![]()
Zeg, mijn naam is geen sara, RD.quote:Op maandag 14 oktober 2013 21:34 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
hoezo? heeft Gogo alweer een rustdag geplanned?![]()
![]()
Ook goed, als jij het niet doet, doe ik het wel.quote:Op maandag 14 oktober 2013 19:47 schreef rechtsedirecte het volgende:
dat zou ik zo graag willen doen maar door je doorgaans doordrammerige beterweterigheid en google-alwetendheid kan ik me soms gewoon niet inhoudenIn theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
quote:![]()
ik ga een rustdag van mijn werk nemen en knijp er zo tussenuit om een rondje te gaan trailen in een gebied wat al lang op mjn lijstje staat om "ontdekt" te worden door me, The Longwoods'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
nine o'clock and you already made my day!!quote:Op maandag 14 oktober 2013 21:54 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Ook goed, als jij het niet doet, doe ik het wel.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Have fun!quote:Op maandag 14 oktober 2013 21:55 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]![]()
ik ga een rustdag van mijn werk nemen en knijp er zo tussenuit om een rondje te gaan trailen in een gebied wat al lang op mjn lijstje staat om "ontdekt" te worden door me, The Longwoods![]()
quote:![]()
Mooi daar.. en al die schoenen en fivefingers die daar liggen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Vakantie is voorbij helaas, vandaag is het werkende leven weer begonnen.. Op Zakynthos was het toch fijner weer.
Over weer gesproken: de mensen die zondag in dat hondenweer gelopen hebben: respect! Ik zag vluchtig scannend alleen de toptijd van Semtex voorbij komen, fantastisch! Leuk verslag ook, het enige wat ik helemaal gelezen heb
Vandaag weer een rondje gemaakt na 2 weken luieren. Met metronoom op 174 werd ik wel raar aangekekenDe bedoeling is nu 3 x per week kort te gaan om aan de basisprincipes te wennen: hogere pasfrequentie, ontspannen benen, loophouding..
Mijn nieuwe schoenen lopen trouwens fantastisch!![]()
inderdaad, dat viel mij ook meteen op!quote:Op maandag 14 oktober 2013 22:00 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]![]()
Mooi daar.. en al die schoenen en fivefingers die daar liggen
Iets korter loopje dan normaal, maar toch lekker om weer eens gelopen te hebben na een week zonder!
http://www.endomondo.com/workouts/258225821/10882483NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600![]()
Liefquote:Op maandag 14 oktober 2013 22:01 schreef Nirak het volgende:
Over weer gesproken: de mensen die zondag in dat hondenweer gelopen hebben: respect! Ik zag vluchtig scannend alleen de toptijd van Semtex voorbij komen, fantastisch! Leuk verslag ook, het enige wat ik helemaal gelezen heb
Beste stapel fivefingers iddquote:Op maandag 14 oktober 2013 22:00 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]![]()
Mooi daar.. en al die schoenen en fivefingers die daar liggen![]()
![]()
![]()
Ik laat een plaatje graveren bij Egmond, want eerste HM. Die graveren ze en sturen ze op, en dan klik je die achterin de medaille.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Bij de midwintermarathon kon je het ook laten graveren, maar dat is meteen weer ¤6,50. Dat vind ik dan weer een beetje jammer. En de tijd onthoud ik zelf wel van mijn 1e marathon. Anders heb ik altijd garmin connect/endomondo/strava nog om het terug te zoeken. (Mits ik mijn Garmin niet thuis aan de lader laat liggen
)
![]()
En een tas!quote:Op maandag 14 oktober 2013 22:20 schreef Swetsenegger het volgende:
Bij mijn eerste officiele HM kreeg ik niet eens een medaille. Wel een boottocht![]()
![]()
Zoiets doe je maar één keer!quote:Op maandag 14 oktober 2013 22:17 schreef Jero_nimo het volgende:
Bij de midwintermarathon kon je het ook laten graveren, maar dat is meteen weer ¤6,50. Dat vind ik dan weer een beetje jammer. En de tijd onthoud ik zelf wel van mijn 1e marathon. Anders heb ik altijd garmin connect/endomondo/strava nog om het terug te zoeken. (Mits ik mijn Garmin niet thuis aan de lader laat liggen
)
Tof dat je voor de marathon gaat!
![]()
![]()
Ik heb mijn eerste medaille wel laten graveren, was zo trots op mijn medaille en mijn tijd van 47.46 op de 10km. Ook bij de zevenheuvelennacht heb ik voor de optie graveren gekozen, maar eigenlijk slaat het natuurlijk nergens op om 5,- of meer te betalen voor een kaar krasjes in het metaal. Dus denk dat 7^^-nacht laatste keer is dat ik voor graveren kies.Canon EOS 5D MkII | Canon 24-70 F/2.8 | | Canon 70-200 F/2.8 | Canon 580EX
-----
1500m: 5.55.4 | 3000m: 12:02:05 | 5km: 20:59 | 10km: 47:21 | Halve Marathon: 1:51:03 | Marathon: 4:09:57
-----![]()
ook dat staat, naast mijn tijden, nog in mijn geheugen gegrift..... wat ging die HM slecht voor mij!quote:'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Zou het niet veel goedkoper zijn om even je eindtijd op te zoeken op de site en dan gewoon laten graveren bij een plaatselijke winkel?
Gewoon zelf met een naaldje aan de slagquote:Op maandag 14 oktober 2013 22:34 schreef Daywalk3r het volgende:
Zou het niet veel goedkoper zijn om even je eindtijd op te zoeken op de site en dan gewoon laten graveren bij een plaatselijke winkel?![]()
![]()
Pff. Het idee van het gekras alleen al.. Brrquote:Op maandag 14 oktober 2013 22:35 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Gewoon zelf met een naaldje aan de slagJust remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
quote:Op maandag 14 oktober 2013 22:35 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Gewoon zelf met een naaldje aan de slag
Ik heb op zolder ook nog een vuilniszak vol bekers, medailles en rozetten (van een andere sport uiteraard), zo stom, je doet er niets mee, maar weggooien kan ik op een of andere manier ook niet.![]()
gewoon 30 mooie hardloopmomentjes
http://blogs.twincities.c(...)finish-line-moments/'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
De laatste binnenkomer bij de Halve Marathon van Eindhoven: mooi verhaal:
http://www.justkeeprunnin(...)-pr/?fb_source=pubv1
quote:Op maandag 14 oktober 2013 22:57 schreef SEMTEX het volgende:
[ afbeelding ]Toch doorzetten terwijl iedereen zit te pushen om te stoppen. Erg goed! En gewoon lekker halen onder luid gejuich, dat moet toch ook wel fantastisch zijn.
![]()
![]()
Doorzetters ftw! En 3-uur limiet? Bij de Tissington vorige week kwamen er mensen met 3.30 nog binnen volgens mij!
Ja doei.![]()
word er gewoon emo van pfffff hormonen much..quote:Op maandag 14 oktober 2013 22:57 schreef SEMTEX het volgende:
[ afbeelding ]home is where doghair sticks to anything but the dog!![]()
Wat jammer dat ze mensen pushen op te geven ipv ze een peptalk te geven.,, mooi verhaal van deze karaktervrouw!![]()
Wel, ik snap dat ergens wel. De hele binnenstad was afgezet, politieagenten werden ingezet om auto's tegen te houden, straten af te sluiten; die krijgen ook vooraf mee hoe lang iets gaat duren en 17:00 uur was blijkbaar de limiet. De stad was al hermetisch afgesloten vanaf 10:00 trouwens.quote:Op maandag 14 oktober 2013 23:30 schreef Nirak het volgende:
Wat jammer dat ze mensen pushen op te geven ipv ze een peptalk te geven.,, mooi verhaal van deze karaktervrouw!Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Jeetje het gaat druk worden bij de midwintermarathon volgend jaar. Zit zelf nog te twijfelen om de asselronde te doen of om er dan nog een klein rondje aan vast plakken en voor de marathon te gaan.![]()
Wat een heldin
Oooohh ik was vandaag bij een outlet centrum en heb een tight, sportbh en thermo-longsleeve van underarmour en eentje van Columbia gekochtIk ging ook nog op zoek naar reflecterende shit maar dat hadden ze niet echt.. dus voorlopig maar overdag blijven lopen.
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Hehe, m'n oom fietst dagelijks een uur in de cunucu en kom 'm tegen toen ik van het strand kwam. Nu heeft ie bedacht dat hij gaat fietsen en ik ga hardlopen, dus woensdag ga ik samen met m'n oom lopen.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Oh ja en graveren doe ik nooit, ik bewaar wel vaak mijn startnummer en daar schrijf ik de tijd soms op.
Oh ja en met de halve marathon hier in Providence kwamen sommige mensen volgens mij pas na 4,5 uur binnen of zo :| Wandelen mocht blijkbaar ook.Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Under armor is hier trouwens een huismerk, bijna iedereen loopt erin.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Het is echt fijne kleding!quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 01:11 schreef slacker_nl het volgende:
Under armor is hier trouwens een huismerk, bijna iedereen loopt erin.Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Misschien eens iets van kopen. En wat Adidasspul, dan heb ik zowat alle merken in mn kledingkast vertegenwoordigd.quote:In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Wat een epic verhaal over de laatste finisher in Eindhoven!
En wat een botte boerenlul die man achterop de politiemotor.....misschien zelf nog nooit een meter gelopen in z'n leven en dan verkondigen dat je maar beter kan stoppen
hoezo fijn? goed ademend?quote:
Verleden jaar zag in in de USA inderdaad bijna iedereen er mee lopen maar dat geeft mij altijd zoiets van "is het echt zo goed of is het puur een modeartikel?"
Ik heb vaak het idee dat de merken waar je de minste mensen mee zie lopen vaak het beste zijn.... puur omdat ze een in een andere prijsklasse vallen omdat kwalitiet over het algemeen betaald moet worden'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Ik vind de pasvorm heel goed, en het zit ook lekker strak zodat het bijna een soort van compressiekleding is. Het is heel warm bijna zonder dat je door hebt dat je het aanhebt.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 02:51 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
hoezo fijn? goed ademend?
Verleden jaar zag in in de USA inderdaad bijna iedereen er mee lopen maar dat geeft mij altijd zoiets van "is het echt zo goed of is het puur een modeartikel?"
Ik heb vaak het idee dat de merken waar je de minste mensen mee zie lopen vaak het beste zijn.... puur omdat ze een in een andere prijsklasse vallen omdat kwalitiet over het algemeen betaald moet wordenIk hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
klinkt goed, ik hou zelf ook van loopkleding die strak om me heen zit.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 02:53 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Ik vind de pasvorm heel goed, en het zit ook lekker strak zodat het bijna een soort van compressiekleding is. Het is heel warm bijna zonder dat je door hebt dat je het aanhebt.
het is hier wel te koop maar zie er over het algemeen weinig hardlopers in lopen...het is hier meer iets voor de fitness-scene'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
![]()
Ik heb deze in het wit (had al lichtroze)
De achterkant is een beetje gek maar staat wel grappig op zich.
Allebei compressie zie ik nu..
Ik ben ook bij Saucony, New Balance, Reebok, Nike en Puma geweest maar die hadden weinig specifieke hardloopdingen, en duurder. Dit was 60 euro voor tights + longsleeve + sportbh.Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
hardlooopkleding is sowieso goedkoper in Amerika maar dan heb je volgens mij nog een koopje, 3 dingen voor 60 euroquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 03:02 schreef La_Tramposa het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb deze in het wit (had al lichtroze)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De achterkant is een beetje gek maar staat wel grappig op zich.
Allebei compressie zie ik nu..
Ik ben ook bij Saucony, New Balance, Reebok, Nike en Puma geweest maar die hadden weinig specifieke hardloopdingen, en duurder. Dit was 60 euro voor tights + longsleeve + sportbh.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Ja en het was een outletIk heb ook een digitale camera voor 87 euro
!
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
http://www.endomondo.com/workouts/258288834/5355322
regenachtige dag hier dus geen personeel aan het werk op het land, een mooie gelegenheid voor mij om er tussenuit te knijpen en lekker te trailen icm met heuvels.
Op en neer de heuvel over over de Derek Turnbull track, de track vernoemt naar de snelste oude man ter wereld die hier bijna altijd trainde.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
nu planken, douchen en lunch!'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 03:10 schreef rechtsedirecte het volgende:
http://www.endomondo.com/workouts/258288834/5355322
regenachtige dag hier dus geen personeel aan het werk op het land, een mooie gelegenheid voor mij om er tussenuit te knijpen en lekker te trailen icm met heuvels.
Op en neer de heuvel over over de Derek Turnbull track, de track vernoemt naar de snelste oude man ter wereld die hier bijna altijd trainde.Wauw!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Ik plak iedere keer een stickertje uit de dymo op de medaille. Netjes en cheap.
quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 06:43 schreef De_kluizenaar het volgende:
Ik plak iedere keer een stickertje uit de dymo op de medaille. Netjes en cheap.![]()
Dat zal vast de reporter zijn geweest, opgefokt gastje zat op Omroep Brabant al de hele marathon te zuigen en te trollen bij lopers. Wat gezette halve marathon-loper moest van hem beter trainen volgende keer. Gelukkig zette hij hem op zijn nummer door te zeggen dat ze dan maar eens moesten ruilen, hij wil wel op de motor zitten en hem zien lopen. Loper van de SP moest minutenlang aanhoren dat de VVD voorop lag en dat hij echt sneller moest om die 'teringliberalen' in te halen. En ga zo maar door.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 02:47 schreef rechtsedirecte het volgende:
Wat een epic verhaal over de laatste finisher in Eindhoven!
En wat een botte boerenlul die man achterop de politiemotor.....misschien zelf nog nooit een meter gelopen in z'n leven en dan verkondigen dat je maar beter kan stoppen![]()
dit is echt sneu.... gutter journalismquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 06:53 schreef Cee het volgende:
[..]
Dat zal vast de reporter zijn geweest, opgefokt gastje zat op Omroep Brabant al de hele marathon te zuigen en te trollen bij lopers. Wat gezette halve marathon-loper moest van hem beter trainen volgende keer. Gelukkig zette hij hem op zijn nummer door te zeggen dat ze dan maar eens moesten ruilen, hij wil wel op de motor zitten en hem zien lopen. Loper van de SP moest minutenlang aanhoren dat de VVD voorop lag en dat hij echt sneller moest om die 'teringliberalen' in te halen. En ga zo maar door.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Ik bewaar mijn startnummers nooit en mijn medailles zijn speelgoed voor de kinderen. Voor mijn eerste marathon heb ik nu een uitzondering gemaakt en de medaille laten graveren maar daar ga ik geen gewoonte van maken.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 06:43 schreef De_kluizenaar het volgende:
Ik plak iedere keer een stickertje uit de dymo op de medaille. Netjes en cheap.![]()
GotC! Succes! En Yur ook natuurlijk!
Zelf mijn ochtendloopje er weer op zitten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
wat.....volg je OUD niet??quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 07:20 schreef streamnl het volgende:
[..]
Wat???
Is het eindelijk zo ver?
Gaaf!! Heel veel succes!'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Nee, ik vind het al heel wat dat ik deze tread braaf volg.quote:
(Ik volg op FoK 3 tread en alleen hier post ik)
Ik snap nog steeds niet waar sommige de tijd vandaan halen![]()
![]()
Wat een leuk verhaal van die laatste finisher in Eindhoven!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 07:50 schreef Gogo83 het volgende:
Wat een leuk verhaal van die laatste finisher in Eindhoven!way to gogo girl!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
keep up the good work!'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
[..]Goed bezig hoor. Maar pas wel op dat je geen wandelende tak wordtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Ik heb vandaag een rustdag. Ik ben de intensiteit iets aan het opschroeven van 6 keer 1.5km en 1 keer 10km naar 6 keer 2km en 1 keer 10km per week. Er is nog tijd zat om het nog verder op te voeren naar 6 keer 3km, want ik heb nog twee maanden tot mijn eerste 10km loop.
![]()
Ik durf het niet aanquote:
Vanaf hier Go GOTC
inderdaad,al leven we hier hardlopend met ze mee, posten in OUD zou onze bad ass reputatie op het spel zettenquote:'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Grmbl, ik zou vandaag weer gaan lopen, maar doordat ik thuis moet blijven om op een delivery te wachten komt dat in de knel.
***![]()
Duurt nog wel even voor ik een wandelende tak ben hoor.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 08:04 schreef Devv het volgende:
[..]
Goed bezig hoor. Maar pas wel op dat je geen wandelende tak wordt.
Door stoppen met roken en iets té Bourgondisch leven zat ik een maand geleden bijna vijf kilo boven mijn ooit gestelde bovengrens. Wil er dus minstens vijf, maar nog liever zeven of acht kilo af.
![]()
dat doet YUR toch?quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 08:13 schreef Brighteyes het volgende:
Grmbl, ik zou vandaag weer gaan lopen, maar doordat ik thuis moet blijven om op een delivery te wachten komt dat in de knel.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Inderdaad, geeft meteen een stigma 'kijk hem eens posten in OUD' ..quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 08:10 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
inderdaad,al leven we hier hardlopend met ze mee, posten in OUD zou onze bad ass reputatie op het spel zetten
Nee, geen plek voor bikkels.Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
quote:Ik moest even denken hoor.
Nee, het gaat (hoop ik) om mijn eettafel stoelen. Maar daarna wil ik toch naar kantoor.
Morgenochtend maar dan.***![]()
en zo'n nieuwtje verspreidt zich hier op Fok! sneller dan miltvuur....voor je het weet ben je een OUD-melaatse!quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 08:21 schreef De_kluizenaar het volgende:
[..]
Inderdaad, geeft meteen een stigma 'kijk hem eens posten in OUD' ..
Nee, geen plek voor bikkels.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Wat een leuk verhaal van die laatste finisher in Eindhoven!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En ook nog een lekker loopje las ik net eens, goed bezig!
Ik ga straks maar weer eens thuis kijkenen ik moet echt een tweede paar hardloopschoenen want heb dus een week niet gelopen want ze pasten echt niet meer in mijn tassen met laptops en zulks
![]()
![]()
kijk, dat noem ik nog eens excuus om nieuwe schoenen te kopenquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 08:29 schreef Serinde het volgende:
ik moet echt een tweede paar hardloopschoenen want heb dus een week niet gelopen want ze pasten echt niet meer in mijn tassen met laptops en zulks
Wat een gesjouw hè? Vooralsnog neem ik ze gewoon iedere keer mee naar zeeland, maar herken het wel. Alleen heb ik geen geld over voor nog een paar schoenen die ik dan maar eens in de twee weken gebruik. Al zal jij waarschijnlijk wat vaker bij jouw vriend zijn dan ik bij mossel.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 08:29 schreef Serinde het volgende:
[..]![]()
En ook nog een lekker loopje las ik net eens, goed bezig!
Ik ga straks maar weer eens thuis kijkenen ik moet echt een tweede paar hardloopschoenen want heb dus een week niet gelopen want ze pasten echt niet meer in mijn tassen met laptops en zulks
![]()
Swets...... de vijfde colonne van het hardlooptopicquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 08:45 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik post regelmatig in OUD.... Bite me...
Dit is extra spierpijn van mijn eerste HM he, niet van de gewone training.quote:Op maandag 14 oktober 2013 17:50 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
En vooral doorgaan en zo regelmatig mogelijk. Ik heb eigenlijk alleen spierpijn als ik langer dan een week niet ben geweest.
Maar vandaag kan ik alweer gewoon lopen, dus het valt me eigenlijk alles mee!Everything which is not impossible, will eventually happen![]()
Ah, helemaal gemist dat jij die ook hebt gedaan! Ook in Eindhoven? Goed gegaan?quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 09:04 schreef Quinazoline het volgende:
[..]
Dit is extra spierpijn van mijn eerste HM he, niet van de gewone training.
Maar vandaag kan ik alweer gewoon lopen, dus het valt me eigenlijk alles mee!![]()
Jep, in Eindhoven, 2h22 (dus mooi ruimte gelaten voor een verbetering van mijn PRquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 09:10 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Ah, helemaal gemist dat jij die ook hebt gedaan! Ook in Eindhoven? Goed gegaan?), streven was 2h20, dus ben heel tevreden
Ik wacht nu vol spanning op de foto's die steeds uitgesteld worden.Everything which is not impossible, will eventually happen![]()
quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 09:11 schreef Quinazoline het volgende:
[..]
Jep, in Eindhoven, 2h22 (dus mooi ruimte gelaten voor een verbetering van mijn PR), streven was 2h20, dus ben heel tevreden
Ik wacht nu vol spanning op de foto's die steeds uitgesteld worden.En sterkte met de spierpijn dan. Is wel fijne spierpijn dan. Voldaangevoelspijn.
![]()
Preciesquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 09:14 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]En sterkte met de spierpijn dan. Is wel fijne spierpijn dan. Voldaangevoelspijn.
. Maar ben wel blij dat ik weer gewoon kan wandelen, gisteren liep ik echt een beetje mank en kon ik niet opstaan zonder mezelf te ondersteunen
. Maar 1 dag klagen is voorbij, vanaf vandaag ben ik weer stoer
.
Everything which is not impossible, will eventually happen![]()
Begrijp ik goed dat je 6x in de week loopt?? In opbouw naar een 10km?quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 08:04 schreef Devv het volgende:
[..]
Goed bezig hoor. Maar pas wel op dat je geen wandelende tak wordt.
Ik heb vandaag een rustdag. Ik ben de intensiteit iets aan het opschroeven van 6 keer 1.5km en 1 keer 10km naar 6 keer 2km en 1 keer 10km per week. Er is nog tijd zat om het nog verder op te voeren naar 6 keer 3km, want ik heb nog twee maanden tot mijn eerste 10km loop.
Je weet dat je spieren en pezen rust nodig hebben om te herstellen voor ze in een volgende training sterker kunnen worden?I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.![]()
Als het goed voelt zou je ook paar kilometer op slakketempo kunnen gaan rennen om de boel weer een beetje los te maken. Zo worden ook de afvalstoffen sneller afgevoerdquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 09:17 schreef Quinazoline het volgende:
[..]
Precies. Maar ben wel blij dat ik weer gewoon kan wandelen, gisteren liep ik echt een beetje mank en kon ik niet opstaan zonder mezelf te ondersteunen
. Maar 1 dag klagen is voorbij, vanaf vandaag ben ik weer stoer
.
![]()
![]()
dit dus....en met 6 x 1.5km bouw je in mijn ogen niet echt duurvermogen op.... het lijkt me efficienter om bijv. 2 x 5 (1 x met evt intervallig iets) plus 1 x 10 te doen voor zowel je spieren/pezen als je duurvermogenquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 09:21 schreef E.T. het volgende:
[..]
Begrijp ik goed dat je 6x in de week loopt?? In opbouw naar een 10km?
Je weet dat je spieren en pezen rust nodig hebben om te herstellen voor ze in een volgende training sterker kunnen worden?'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
*auw spierpijn*
zoals voorspeldI can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.![]()
quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 09:27 schreef Arquero het volgende:
[..]
Weer goed bezig geweest bij fysio?
ben weer behoorlijk afgebeuld...
Alles voor het goede doel
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.![]()
Ochtendloopje zit er op, mijn eerste intervaltraining volgens een schema:
Warmingup (11 minuten 7:15)
8x400m (5:20 / 7:15)
Cooling down (11 minuten 7:15)
Resultaat:
http://www.endomondo.com/workouts/258352753/602446
Grafiek wat warrig, start de versnelling steeds te snel op (te hoog tempo). Volgens Garmin gelopen in de intervallen:
6:54- 11min
5:09 - 400m
6:44 - 400m
5:07 - 400m
6:51 - 400m
5:08 - 400m
6:57 - 400m
5:08 - 400m
7:06 - 400m
6:55 - 10min
Al met al erg tevreden over de totalen en snelheid, nu alleen de snelle intervallen iets constanter zien te krijgen :-) Lange termijn planning!All management is Strategic Management.![]()
Volgens mij zelfs 7x in de week:quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 09:21 schreef E.T. het volgende:
[..]
Je weet dat je spieren en pezen rust nodig hebben om te herstellen voor ze in een volgende training sterker kunnen worden?
6x 1.5km en 1x10km
Ik zou inderdaad ook naar een keer of 3 per week gaan. Plant ook een stuk makkelijker!All management is Strategic Management.![]()
Ik heb ook nog een enkel die rust zou moeten krijgen, wat evt. ook na de HM mocht. Het liefste zou ik inderdaad vanavond dus weer gaan lopen, maar ik denk dat ik even twee weken echt rust ga gunnen aan die enkel (met alleen regelmatig wat fietsen/minder belastende dingen in de sportschool).quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 09:25 schreef Arquero het volgende:
[..]
Als het goed voelt zou je ook paar kilometer op slakketempo kunnen gaan rennen om de boel weer een beetje los te maken. Zo worden ook de afvalstoffen sneller afgevoerdEverything which is not impossible, will eventually happen![]()
GotCYUR
Ik loop eigenlijk 3 dagen 2 keer een korte afstand. Mijn schema ziet er nu ongeveer zo uit.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 09:21 schreef E.T. het volgende:
[..]
Je weet dat je spieren en pezen rust nodig hebben om te herstellen voor ze in een volgende training sterker kunnen worden?
• Maandag: 2km lopen (snel, onder de 5 min/km), 1 uur krachttraining, 2km lopen (uitlopen, onder de 6 min/km).
• Dinsdag: herstel
• Woensdag: 2km lopen (snel, onder de 5 min/km), 1 uur krachttraining, 2km lopen (uitlopen, onder de 6 min/km).
• Donderdag: herstel
• Vrijdag: herstel
• Zaterdag: 2km lopen (snel, onder de 5 min/km), 1 uur krachttraining, 2km lopen (uitlopen, onder de 6 min/km).
• Zondag: 10km lopen
Er zitten dus wel herstelmomenten tussen. Ik merk alleen wel dat, sinds ik de intensiteit opgeschroefd heb dat 3 hersteldagen eigenlijk te weinig zijn. Misschien ga ik nog wel een periode inlassen waarbij ik iets langer kan herstellen. Het is namelijk niet echt nodig om zo vaak te lopen, aangezien ik al met twee vingers in de neus een nette 58 minuten kan lopen. Ik ben mij nu eigenlijk alleen op een tijd onder de 50 minuten aan het richten
.
![]()
Op naar de sportschool.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Te kort en te vaak te snel. Je moet wat gerichter trainen imho.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 10:51 schreef Devv het volgende:
[..]
Ik loop eigenlijk 3 dagen 2 keer een korte afstand. Mijn schema ziet er nu ongeveer zo uit.
• Maandag: 2km lopen (snel, onder de 5 min/km), 1 uur krachttraining, 2km lopen (uitlopen, onder de 6 min/km).
• Woensdag: 2km lopen (snel, onder de 5 min/km), 1 uur krachttraining, 2km lopen (uitlopen, onder de 6 min/km).
• Zaterdag: 2km lopen (snel, onder de 5 min/km), 1 uur krachttraining, 2km lopen (uitlopen, onder de 6 min/km).
Er zitten dus wel herstelmomenten tussen. Ik merk alleen wel dat, sinds ik de intensiteit opgeschroefd heb dat 3 hersteldagen eigenlijk te weinig zijn. Misschien ga ik nog wel een periode inlassen waarbij ik iets langer kan herstellen. Het is namelijk niet echt nodig om zo vaak te lopen, aangezien ik al met twee vingers in de neus een nette 58 minuten kan lopen. Ik ben mij nu eigenlijk alleen op een tijd onder de 50 minuten aan het richten
.
Mag ik in de OP?
1 [b]3 november 2013 - [url=zilverenturfloop.nl]Zilveren Turfloop (Mijdrecht)[/url][/b][*] Frsh - 10 k Guard: een geel neon jack, gedragen door een bebaarde man, zou wel eens Frsh kunnen zijn...
[b]Op zondag 10 augustus 2014 16:04 schreef Murmeli het volgende:[/b] Frsh is in ieder geval mijn held van de dag :)![]()
Je loopt alleen maar op de loopband dan? Omdat je het ook met krachttraining combineert?quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 10:51 schreef Devv het volgende:
[..]
Ik loop eigenlijk 3 dagen 2 keer een korte afstand. Mijn schema ziet er nu ongeveer zo uit.
.
Ik zou dan beginnen met buiten gaan lopen, dat is veel leuker. En niet krachttraining tussen het lopen door doen, dat lijkt me toch een beetje gek. SEMTEX, Slacker en Daywalk3r hebben wel ervaring met sportschool combineren met hardlopen. Ik niet. Maar volgens mij is het over het algemeen óf krachttraining, óf lopen.
Qua lopen zou ik 1x per week intervallen/fartlekken (met intervallen onder de 5min/km, rustmomenten wandelen/dribbelen), 1 tempoloop van een km of 5/6 (mag best wat rustiger dan 5min/km, iig een tempo dat je het hele stuk achter elkaar vol kunt houden zonder jezelf kapot te lopen) en 1x een langzame duurloop (langzamer dan 6min/km - eerder 6:30km).![]()
Ik loop alleen buiten. De sportschool ligt gewoon zo dichtbijquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 11:10 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Je loopt alleen maar op de loopband dan? Omdat je het ook met krachttraining combineert?
Ik zou dan beginnen met buiten gaan lopen, dat is veel leuker. En niet krachttraining tussen het lopen door doen, dat lijkt me toch een beetje gek. SEMTEX, Slacker en Daywalk3r hebben wel ervaring met sportschool combineren met hardlopen. Ik niet. Maar volgens mij is het over het algemeen óf krachttraining, óf lopen.
Qua lopen zou ik 1x per week intervallen/fartlekken (met intervallen onder de 5min/km, rustmomenten wandelen/dribbelen), 1 tempoloop van een km of 5/6 (mag best wat rustiger dan 5min/km, iig een tempo dat je het hele stuk achter elkaar vol kunt houden zonder jezelf kapot te lopen) en 1x een langzame duurloop (langzamer dan 6min/km - eerder 6:30km).. En tijdens krachttraining doe ik alleen mijn bovenlichaam (ik wil geen wandelende tak worden). Het is dus niet zo dat ik naar de sportschool ga om mijn beenspieren te ontwikkelen. Die ontzie ik in de sportschool.
Maar ik zal eens naar trainingsschema's kijken. Het probleem is dat het lastig is om een schema te vinden wat in mijn schema past, als je snapt wat ik bedoel.
![]()
Ik ben heel blij dat ik mee heb gedaan aan de 4 mijl, maar voor mijn gevoel moest ik nog te vaak tussendoor wandelen. Mijn doel is behaald, binnen de 50 minuten over de finish, maar nu is het tijd voor een nieuw doel: 5km aan een stuk door lopen. (liefst in een half uur)
Dus ik ga Evy maar proberen. Ik start niet in week 1, want ik kan echt al wel langer dan 3 minuten achter elkaar![]()
Vanavond Start to Run
Dus. Dat.![]()
Gefeliciteerd!Please consider the environment before printing this post.
Op zaterdag 27 mei 2017 00:36 schreef d4v1d het volgende:
Kabuf is af en toe best een prima kerel.![]()
aaawh....quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 11:56 schreef YUR het volgende:
Thanks all
[ afbeelding ]
Vanmorgen vroeg om 4.20 geboren![]()
![]()
Ik doe krachttraining om mijn benen te versterken. Ik doe het niet te kort voor een wedstrijd, maar ik heb bijv. vrijdag wel nog beentraining gedaan omdat ik inmiddels weet dat mijn benen daar zondag van hersteld zijn. Het is inderdaad niet handig om je benen helemaal kapot te raggen (kan wel) met zware gewichten en de dag erna alweer te lopen. Maar ieder voelt voor zichzelf wanneer de spierpijn weer gaat liggen en je benen weer in staat zijn om een rondje te doen.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 11:10 schreef hatsaflats het volgende:
Ik kan het mensen met 'kwaaltjes' echter écht wel aanraden. Iemand met zwakke knieën kan baat hebben bij het trainen van zijn quadriceps, ik heb zelf een hardnekkige kuit / binnenkant rechterkuit blessure weggekregen door mijn kuiten meer te trainen.Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Hier aankomende vrijdag een afspraak bij de fysio. Toch maar even met wat meer achtergrond kennis naar m'n achillespees laten kijken, ik heb nu nog (ruim) de tijd om een hardnekkige blessure te voorkomen en te behandelen.![]()
Lief!!quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 11:56 schreef YUR het volgende:
Thanks all
[ afbeelding ]![]()
Gefeliciteerd beiden! (Ook namens mijn vrouw)
Mare... Hoe heet BOB nu in het echie?![]()
Schattig!quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 11:56 schreef YUR het volgende:
Thanks all
[ afbeelding ]![]()
Gefeliciteerd!Dus. Dat.![]()
Ik wilde mijn vorige post aanpassen, dat mislukte een beetjequote:Op dinsdag 15 oktober 2013 12:07 schreef GoWithIt het volgende:
[..]
Schattig!![]()
Gefeliciteerd! En wat super vroeg
Dus. Dat.![]()
Awww .. wat een gezond koppiequote:Op dinsdag 15 oktober 2013 11:56 schreef YUR het volgende:
Thanks all
[ afbeelding ]
waar staan mijn hardloopschoenen?
[ Bericht 0% gewijzigd door De_kluizenaar op 15-10-2013 12:30:31 ]Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 11:56 schreef YUR het volgende:
Thanks all
[ afbeelding ]![]()
![]()
Proficiat!!!![]()
Aaahh, lievquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 11:56 schreef YUR het volgende:
Thanks all
[ afbeelding ]![]()
Gefeliciteerd!
Gewoon katoen, geen dry fit oid?![]()
![]()
Thanks all
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
Gefeliciteerd met jullie wondertje!
Aaahwquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 11:56 schreef YUR het volgende:
Thanks all
[ afbeelding ]Gefeliciteerd!
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens![]()
Naaaaaaaaawwww!!! Wat een schatjeeeee!!quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 11:56 schreef YUR het volgende:
Thanks all
[ afbeelding ]
Proficiat YUR en GotC! En nu genieten van dat wondertje.
En de slapeloze nachten![]()
Gefeliciteerd
Gefeliciteerd Yur en GotC
"The miracle isn't that I finished. The miracle is that I had the courage to start."![]()
Thanks all
[ afbeelding ]![]()
Gefeliciteerd
Je moet ook gewoon je benen trainen. Dat is alleen maar goed voor blessure preventie. Niet te zwaar dat je de dag erna niks kan, maar wel afdoende. Ik doe 3 dagen sportschool en andere 3 dagen hardlopen. Je kan ook 3 daagse split doen en dan zo plannen dat je een dag rust hebt tussen benen training en bv een ldl.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 11:29 schreef Devv het volgende:
[..]
Ik loop alleen buiten. De sportschool ligt gewoon zo dichtbij. En tijdens krachttraining doe ik alleen mijn bovenlichaam (ik wil geen wandelende tak worden). Het is dus niet zo dat ik naar de sportschool ga om mijn beenspieren te ontwikkelen. Die ontzie ik in de sportschool.
Maar ik zal eens naar trainingsschema's kijken. Het probleem is dat het lastig is om een schema te vinden wat in mijn schema past, als je snapt wat ik bedoel.
Gefeliciteerd beide!quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 11:56 schreef YUR het volgende:
Thanks all
[ afbeelding ]![]()
![]()
All management is Strategic Management.![]()
GotC en YUR, gefeliciteerd!
Guard: een geel neon jack, gedragen door een bebaarde man, zou wel eens Frsh kunnen zijn...
[b]Op zondag 10 augustus 2014 16:04 schreef Murmeli het volgende:[/b] Frsh is in ieder geval mijn held van de dag :)![]()
Gefeliciteerd!! Wat een schatje!quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 11:56 schreef YUR het volgende:
Thanks all
[ afbeelding ]
This whole world is wild at heart and weird on top![]()
De stoere man in mij staat mij niet toe weg te smelten bij zoveel jeugdig geluk. Des al niet te min: heel veel levensvreugde met zijn drietjes (gok dat het de eerste was).
Aangaande krachttraining/wandelde-tak-syndroom: ik train nu sinds 2007 serieus mijn benen middels wielrennen/hardlopen/krachttraining. Noem het gebrek aan aanleg, maar mijn benen zijn nog steeds dun (mijn bovenlijf is ook niet heel breed), al heeft mijn liefje op een foto van 2005 gezien dat ze toch minder dun zijn dan toen (ja, dat kan).
Kortom, train vooral je bovenlijf omdat je je daar goed bij voelt, maar dan je totaal uit proporties zou raken van alleen hardlopen eventueel aangevuld met krachttraining van de benen, dat is niet zo waarschijnlijk.Zolang ik geen talent heb, blijf ik trainen...![]()
Is wel een mooie pacequote:Op dinsdag 15 oktober 2013 11:56 schreef YUR het volgende:
Thanks all
[ afbeelding ]![]()
![]()
Eindelijkquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 11:56 schreef YUR het volgende:
Thanks all
[ afbeelding ]![]()
Wel een geslaagd exemplaar zo te zien. Schatje hoor!![]()
![]()
Is veelal ook voeding. Je krijgt niet automatisch brede benen van krachttrainingquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 13:39 schreef Corniel het volgende:
Noem het gebrek aan aanleg, maar mijn benen zijn nog steeds dun (mijn bovenlijf is ook niet heel breed),
Van alleen hardlopen krijg je echt niet grote benen dus Devv zou alles moeten trainen, plain and simple. Al dan niet juist voor de ondersteuning voor het hardlopen.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 13:39 schreef Corniel het volgende:
De stoere man in mij staat mij niet toe weg te smelten bij zoveel jeugdig geluk. Des al niet te min: heel veel levensvreugde met zijn drietjes (gok dat het de eerste was).
Aangaande krachttraining/wandelde-tak-syndroom: ik train nu sinds 2007 serieus mijn benen middels wielrennen/hardlopen/krachttraining. Noem het gebrek aan aanleg, maar mijn benen zijn nog steeds dun (mijn bovenlijf is ook niet heel breed), al heeft mijn liefje op een foto van 2005 gezien dat ze toch minder dun zijn dan toen (ja, dat kan).
Kortom, train vooral je bovenlijf omdat je je daar goed bij voelt, maar dan je totaal uit proporties zou raken van alleen hardlopen eventueel aangevuld met krachttraining van de benen, dat is niet zo waarschijnlijk.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
@Daywalk3r: Moeten, moeten, we leven in een vrij land.Dat was dan ook de strekking.
Zolang ik geen talent heb, blijf ik trainen...![]()
Ik fiets de laatste jaren vrij veel en intensief, dus ik heb van mezelf al redelijk ontwikkelde benen. Ik heb in ieder geval geen spillebenen.
![]()
Thanks all
[ afbeelding ]Potverredulleme Yur, wat een mooi ventje
![]()
Vertroetel GotC maar flink![]()
![]()
Gefeliciteerd YUR and GotC! En welkom jongste Fok!ker <3quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 11:56 schreef YUR het volgende:
Thanks all
[ afbeelding ]![]()
Niks moet idd. En ok Devv. Zou ik nog steeds wel wat benen training erin gooien.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 14:15 schreef Corniel het volgende:
@Daywalk3r: Moeten, moeten, we leven in een vrij land.Dat was dan ook de strekking.
Aaawww wat een poepie! Gefeliciteerd!Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Zelf net terug van mijn ochtendloopje. Ik wilde eigenlijk 15 minuten tempoloop doen, en elke 3 minuten een stapje erbij en dan weer terug, als een piramide. Maar ik merkte dat dat toch wel erg zwaar was op de beoogde tempi dus heb er 5x3 minuten met 2 minuten rust tussendoor gedaan. De bedoeling was 5.00-4.40-4.20-4.40-5.00 maar de grafiek is niet erg duidelijk.
http://www.endomondo.com/workouts/258454496/11367364
Ik had toch wel een beetje moeite met de tempi vandaag, kan zijn doordat het ochtend is. Maar ook maar veel rusten wil ik zaterdag de 5k rond de 4.25 lopen. Ik wil nog één korte intervaltraining doen, ik twijfel of dat beter morgen of donderdag kan? A la 6x200m of zo?Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
![]()
Nog even mijn nieuwe aanwinsten showen! Was er erg blij mee vanochtend want het wordt al koud.
Oh ja, en normaal ga ik altijd naar yoga op vrijdagavond, maar ik heb zo het idee dat ik dat beter een week niet kan doen als ik zaterdagochtend een snelle 5k wil doen. Iets met explosiviteit en korte spiervezels en zo, of is dat een gek idee?Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Men...dat is een tegenvaller, die foto'squote:Op dinsdag 15 oktober 2013 09:11 schreef Quinazoline het volgende:
Ik wacht nu vol spanning op de foto's die steeds uitgesteld worden.
Bij mij is er 1, en die is leuk. En ik wil met alle liefde betalen voor de foto. Maar geen 10 euro.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 16:17 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Men...dat is een tegenvaller, die foto's
Jij staat er inderdaad maar amper op zie ik.. Dat is dan misschien het voordeel van later finishen, dat het niet zo druk is![]()
Everything which is not impossible, will eventually happen![]()
Leuk, nieuwe haarband!quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 16:06 schreef La_Tramposa het volgende:
Nog even mijn nieuwe aanwinsten showen! Was er erg blij mee vanochtend want het wordt al koud.Guard: een geel neon jack, gedragen door een bebaarde man, zou wel eens Frsh kunnen zijn...
Welkom baby, en ouders gefeliciteerd !quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 11:56 schreef YUR het volgende:
Thanks all
[ afbeelding ]![]()
![]()
Haha ja die nou net nietquote:
Al die merken....
Ik liep er gisteren bij als een reclamezuil voor Kalenji; met Kalenji-sokken, een Kalenji-broek, een Kalenji-jas en een Kalenji-petje op. Aan de buitenkant waren alleen m'n schoenen van een ander merk.
Budget shopping ftw!
NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600![]()
Kalenji heeft vaak wisselende kwaliteit. Mijn favo-ren-shirt van deze zomer was een ding van Kalenji, volgens mij iets van 25 euro. Ik heb ook nog ergens een Kalenji 'Essentials' shirt, en die zit dan weer voor geen meter.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 17:09 schreef Wolve000 het volgende:
Al die merken....
Ik liep er gisteren bij als een reclamezuil voor Kalenji; met Kalenji-sokken, een Kalenji-broek, een Kalenji-jas en een Kalenji-petje op. Aan de buitenkant waren alleen m'n schoenen van een ander merk.
Budget shopping ftw!Guard: een geel neon jack, gedragen door een bebaarde man, zou wel eens Frsh kunnen zijn...
Dat is toch ook een merkquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 17:09 schreef Wolve000 het volgende:
Al die merken....
Budget shopping ftw!
En ik heb ook budget geshopt hoor! Die longsleeve was afgeprijsd naar 16 euro. Gewoon goed zoeken.Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Gelukkig heb er ik eentje van een hobbyist die langs de kant stond.. schrale troostquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 16:21 schreef Quinazoline het volgende:
[..]
Bij mij is er 1, en die is leuk. En ik wil met alle liefde betalen voor de foto. Maar geen 10 euro.
Jij staat er inderdaad maar amper op zie ik.. Dat is dan misschien het voordeel van later finishen, dat het niet zo druk is![]()
![]()
Gotc e n Yur gefeliciteerd!!! wat een droppie!home is where doghair sticks to anything but the dog!![]()
Yur & GotC gefeliciteerd! Wat een schatje. Wat ziet die er gezond uit!Canon EOS 5D MkII | Canon 24-70 F/2.8 | | Canon 70-200 F/2.8 | Canon 580EX
-----
-----![]()
Je hebt wel issues met je GPS signaal geloof ik.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 18:00 schreef BlauweTijger het volgende:
[ afbeelding ]
Dit blijft mijn tijd... puur op conditie blijven.
NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600![]()
Heb zo'n idee dat je nagenoeg altijd op tempo loopt? Of heb ik dat mis?quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 15:54 schreef La_Tramposa het volgende:
Zelf net terug van mijn ochtendloopje. Ik wilde eigenlijk 15 minuten tempoloop doen, en elke 3 minuten een stapje erbij en dan weer terug, als een piramide. Maar ik merkte dat dat toch wel erg zwaar was op de beoogde tempi dus heb er 5x3 minuten met 2 minuten rust tussendoor gedaan. De bedoeling was 5.00-4.40-4.20-4.40-5.00 maar de grafiek is niet erg duidelijk.
http://www.endomondo.com/workouts/258454496/11367364
Ik had toch wel een beetje moeite met de tempi vandaag, kan zijn doordat het ochtend is. Maar ook maar veel rusten wil ik zaterdag de 5k rond de 4.25 lopen. Ik wil nog één korte intervaltraining doen, ik twijfel of dat beter morgen of donderdag kan? A la 6x200m of zo?Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Vanavond nog maar eens naar buiten stappen
Hoop wel dat het snel ophoudt met miezeren, dan heb ik nog liever gewoon regen
Please consider the environment before printing this post.
Op zaterdag 27 mei 2017 00:36 schreef d4v1d het volgende:
Kabuf is af en toe best een prima kerel.![]()
Gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 11:56 schreef YUR het volgende:
Thanks all
[ afbeelding ]![]()
Nee hoor, gisteren een middelrustig loopje (T2) en zondag een langzame duurloop. Meestal 1 intervaltraining en of 1 tempotraining per week.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 18:08 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Heb zo'n idee dat je nagenoeg altijd op tempo loopt? Of heb ik dat mis?Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Prima spul van Kalenji, erg goede prijs kwaliteit verhouding.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 17:09 schreef Wolve000 het volgende:
Al die merken....
Budget shopping ftw!![]()
Oh ok dan valt het meer op, ook met die snelle training bij de club bvquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 18:30 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Nee hoor, gisteren een middelrustig loopje (T2) en zondag een langzame duurloop. Meestal 1 intervaltraining en of 1 tempotraining per week.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Ja dat is de zwaarste training van de week. Maar daar ga ik morgen ook niet naar toe omdat ik bang ben dat het te zwaar is voor zaterdag. Het valt misschien meer op omdat ik nu voor korte afstanden train een tijdje ipv voor lange afstanden, dus dan automatisch meer korter en sneller werk.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 18:37 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Oh ok dan valt het meer op, ook met die snelle training bij de club bvIk hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Daar heb je een punt jaquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 18:40 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Ja dat is de zwaarste training van de week. Maar daar ga ik morgen ook niet naar toe omdat ik bang ben dat het te zwaar is voor zaterdag. Het valt misschien meer op omdat ik nu voor korte afstanden train een tijdje ipv voor lange afstanden, dus dan automatisch meer korter en sneller werk.
Trouwen?quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 16:06 schreef La_Tramposa het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nog even mijn nieuwe aanwinsten showen! Was er erg blij mee vanochtend want het wordt al koud.
Oh ja, en normaal ga ik altijd naar yoga op vrijdagavond, maar ik heb zo het idee dat ik dat beter een week niet kan doen als ik zaterdagochtend een snelle 5k wil doen. Iets met explosiviteit en korte spiervezels en zo, of is dat een gek idee?
"The miracle isn't that I finished. The miracle is that I had the courage to start."![]()
quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 18:06 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
Je hebt wel issues met je GPS signaal geloof ik.![]()
Ja doei.![]()
GotC en YUR, van harte gefeliciteeerd met jullie zoon!'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Mag ik er hierbij worden gezet:En deze ook svp
1
2
3
4[b]9 februari 2014 - [url=http://www.groetuitschoorl.nl/]Groet uit Schoorl Run (Schoorl)[/b]
[*] hatsaflatsl - 10km
[*] slacker_nl (ovb) - 10km
[*] De_Kluizenaar - 10km
1
2[b]30 Maart 2014 - [url=http://www.zandvoortcircuitrun.nl/]Circuitloop Zandvoort[/url][/b]
[*] De_Kluizenaar - 5kmIk ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Iedereen hartstikke bedankt voor de lieve felicitatiesMoeder en zoon maken het goed
quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 20:30 schreef YUR het volgende:
Iedereen hartstikke bedankt voor de lieve felicitatiesMoeder en zoon maken het goed
Die is zielsgelukkig, doodmoe en ff een beetje in de war omdat hij zijn vriendin en zijn zoon net achter heeft moeten laten in het ziekenhuisquote:F means you're fucked![]()
quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 20:38 schreef YUR het volgende:
[..]
Die is zielsgelukkig, doodmoe en ff een beetje in de war omdat hij zijn vriendin en zijn zoon net achter heeft moeten laten in het ziekenhuis![]()
Wat ben je eigenlijk ook een doetje
Nogmaals van harte![]()
Ik wil je geluk niet bederven, maar ondergetekende is ook precies om 4.20 ter wereld gekomen. Weliswaar bijna 38 jaar geleden, maar toch. Hopelijk zijn geboortetijd en looptechniek niet gecorreleerd. Aan de andere kant zet een gezond kind zich af tegen de ouders en zal jullie telg dus never nooit gaan hardlopen. Uit principequote:Op dinsdag 15 oktober 2013 20:38 schreef YUR het volgende:
[..]
Die is zielsgelukkig, doodmoe en ff een beetje in de war omdat hij zijn vriendin en zijn zoon net achter heeft moeten laten in het ziekenhuis
Geniet ervan!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: