Donderdag.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 13:37 schreef Greys het volgende:
Nee ik denk/hoop dat ik er tegen die tijd al genoeg in zit om het verder ook nog leuk te vinden Gb
Op welke avond wordt dit altijd uitgezonden?![]()
Nu al zin in om het ook eens echt te gaan volgen
Het is leuk als je ook gaat meeposten in dit topic en je theorieen deelt.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 13:37 schreef Greys het volgende:
Nee ik denk/hoop dat ik er tegen die tijd al genoeg in zit om het verder ook nog leuk te vinden Gb
Ok top, dat is wel een goede avond om het niet steeds te hoeven terugkijken enzo, dan kan ik het meestal gewoon zienquote:
Ga ik zeker doen, iets 'op FOK!' kijken is meestal al 99% van de pret.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 13:38 schreef jcdragon het volgende:
[..]
Het is leuk als je ook gaat meeposten in dit topic en je theorieen deelt.
Ja hoor, leuk!quote:Op donderdag 17 oktober 2013 13:43 schreef ChatGirl het volgende:
Ga je dan ook meedoen met de Prono Greys?
Nee, vooraf.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 13:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja hoor, leuk!
Dan roep je na elke aflevering in een apart topic wie je op dat moment denkt dat het is ofzo?
Ah oke, ik heb even gekeken en je baseert je voorspelling dan dus op werkelijk niets, gewoon je gevoel, toch? Begrijp ik het dan?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 13:46 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Nee, vooraf.
Hier het topic van vorig jaar: RLS / [WIDM] Wie is de Mol? Prono 2013!
quote:Op donderdag 17 oktober 2013 13:47 schreef Guanabana het volgende:
En als je 'm per ongeluk verkeerd invult, en je verandert 'm na een paar minuten is hij niet meer geldig.
*is nog steeds kwaad om de vorige keer*![]()
![]()
De eerste prono vul je in op gevoel inderdaad. Maar gaandeweg zijn er natuurlijk al therorieen over wie de Mol kan zijn en daar kun je je prono-strategie op aanpassen.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 13:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Ah oke, ik heb even gekeken en je baseert je voorspelling dan dus op werkelijk niets, gewoon je gevoel, toch? Begrijp ik het dan?
En 'de verliezer' is gewoon degene die er als allereerste uit gaat?
En 'de afvaller' iemand die ergens gedurende het programma om eigen redenen naar huis gaat?
Ja, dat weet ikquote:
Echt blijven volgen hoor, dan ga je de andere seizoenen ook willen zien denk ik!quote:Op donderdag 17 oktober 2013 13:37 schreef Greys het volgende:
Oh dan heb ik het dus toch nog niet begrepenquote:Op donderdag 17 oktober 2013 13:53 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
De eerste prono vul je in op gevoel inderdaad. Maar gaandeweg zijn er natuurlijk al therorieen over wie de Mol kan zijn en daar kun je je prono-strategie op aanpassen.
De verliezer is diegene die de finale verliest, de afvaller is diegene die in de eerstvolgende aflevering afvalt.
Ja dat deed/doet Beaudelaire altijd heel tof volgens mij he?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 13:55 schreef debuurvrouw het volgende:
En de frontpage Greys!is ook leuk.
Al voel ik nu al druk
twitter:MolNieuws twitterde op donderdag 17-10-2013 om 13:59:59De tiende en laatste kandidaat van Wie is de Mol? 2014 wordt vanavond om 19.30 uur onthuld in RTL Boulevard. #WIDM reageer retweet
Duurt WIDM niet tot 19.25?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 14:17 schreef Pino112 het volgende:
Vanavond de laatste kandidaat bij RTL Boulevard!!!!!!twitter:MolNieuws twitterde op donderdag 17-10-2013 om 13:59:59De tiende en laatste kandidaat van Wie is de Mol? 2014 wordt vanavond om 19.30 uur onthuld in RTL Boulevard. #WIDM reageer retweet
!!
Eeeeh Boulevard.. Ik word nu al geïndoctrineerd, kan nergens anders meer aan denken!quote:
quote:Op donderdag 17 oktober 2013 14:18 schreef Meke het volgende:
[..]
Eeeeh Boulevard.. Ik word nu al geïndoctrineerd, kan nergens anders meer aan denken!
Ben benieuwd. De laatste 3 bekend gemaakte deelnemers heb ik niks meequote:Op donderdag 17 oktober 2013 14:17 schreef Pino112 het volgende:
Vanavond de laatste kandidaat bij RTL Boulevard!!!!!!twitter:MolNieuws twitterde op donderdag 17-10-2013 om 13:59:59De tiende en laatste kandidaat van Wie is de Mol? 2014 wordt vanavond om 19.30 uur onthuld in RTL Boulevard. #WIDM reageer retweet
!!
Pino, je UI... Ik heb een zonnebril nodigquote:Op donderdag 17 oktober 2013 15:21 schreef Pino112 het volgende:
Maar goed, RTL Boulevard (Kwalbert![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
) begint om 18.35u dus.
Zoals de Mol, die kan ook niet tegen zonlicht.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 15:22 schreef jcdragon het volgende:
[..]
Pino, je UI... Ik heb een zonnebril nodig
Nee. Anders was het hier al door 10 mensen gemeldquote:
Vergeet alle details over de scheidingspapieren van Sylvie en Rafael nietquote:Op donderdag 17 oktober 2013 19:05 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Nee. Anders was het hier al door 10 mensen gemeld![]()
Of je moet geïnteresseerd zijn in mensen die klagen over het afgelaste concert van Anouk, de zaak Holloway en Ruud en Estelle
Geukkig is het wel zonder Kwalbertquote:Op donderdag 17 oktober 2013 19:06 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Vergeet alle details over de scheidingspapieren van Sylvie en Rafael niet
Wat een aidsprogramma dat BoulevardRazende apenaids.
Deze twee doen het net zo sensationeelquote:Op donderdag 17 oktober 2013 19:07 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Geukkig is het wel zonder Kwalbert
Ik ook, moet gvd nog boodschappen doen.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 19:07 schreef Greys het volgende:
Ik zit er gewoon speciaal voor te kijken ook
Peter Errrrrrrr
Zal wel weer net voor de aftiteling bekend worden gemaakt.quote:
quote:Op donderdag 17 oktober 2013 19:17 schreef Greys het volgende:
Ik ben er beduusd van, ik zat helemaal klaar voor mijn Eerste Grote WIDM Onthulling Ooit
Heb je die andere onthullingen nog niet gezien?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 19:17 schreef Greys het volgende:
Ik ben er beduusd van, ik zat helemaal klaar voor mijn Eerste Grote WIDM Onthulling Ooit
Nee gelukkig niet.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 19:16 schreef Greys het volgende:
Wordt dat altijd zo afgeraffeld in 2 seconden?
Wel hier gelezen natuurlijkquote:Op donderdag 17 oktober 2013 19:18 schreef jcdragon het volgende:
[..]
Heb je die andere onthullingen nog niet gezien?
Het was veel toffer hoe die bekend gemaakt werden.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 19:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Wel hier gelezen natuurlijkDus ik weet wie de anderen zijn.
Maar ik heb nog nooit iets gezien van WIDM nee, heb gister pas besloten dat ik het komende seizoen ga volgen haha.
Het is dan ook een molboekje zoals kandidaten deze gebruiken. Niet het molboekje van een van de kandidaten zelfquote:Op donderdag 17 oktober 2013 19:21 schreef jcdragon het volgende:
Ik ga vraag me af of Jennifer Hofman er niet vroeg eruit gaat. Een molboekje geef je niet zomaar aan RTL Boulevard.
*Het is al begonnen*
Was het niet van Jennifer Hofman? Het ging ook zo snelquote:Op donderdag 17 oktober 2013 19:23 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Het is dan ook een molboekje zoals kandidaten deze gebruiken. Niet het molboekje van een van de kandidaten zelf
Nee. Ik heb speciaal even teruggespoeldquote:Op donderdag 17 oktober 2013 19:24 schreef jcdragon het volgende:
[..]
Was het niet van Jennifer Hofman? Het ging ook zo snel
Wat een rare foto. Iedereen kijkt flink sjaggo.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |