Ben benieuwd. De laatste 3 bekend gemaakte deelnemers heb ik niks meequote:Op donderdag 17 oktober 2013 14:17 schreef Pino112 het volgende:
Vanavond de laatste kandidaat bij RTL Boulevard!!!!!!twitter:MolNieuws twitterde op donderdag 17-10-2013 om 13:59:59De tiende en laatste kandidaat van Wie is de Mol? 2014 wordt vanavond om 19.30 uur onthuld in RTL Boulevard. #WIDM reageer retweet
!!
Pino, je UI... Ik heb een zonnebril nodigquote:Op donderdag 17 oktober 2013 15:21 schreef Pino112 het volgende:
Maar goed, RTL Boulevard (Kwalbert![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
) begint om 18.35u dus.
Zoals de Mol, die kan ook niet tegen zonlicht.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 15:22 schreef jcdragon het volgende:
[..]
Pino, je UI... Ik heb een zonnebril nodig
Nee. Anders was het hier al door 10 mensen gemeldquote:
Vergeet alle details over de scheidingspapieren van Sylvie en Rafael nietquote:Op donderdag 17 oktober 2013 19:05 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Nee. Anders was het hier al door 10 mensen gemeld![]()
Of je moet geïnteresseerd zijn in mensen die klagen over het afgelaste concert van Anouk, de zaak Holloway en Ruud en Estelle
Geukkig is het wel zonder Kwalbertquote:Op donderdag 17 oktober 2013 19:06 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Vergeet alle details over de scheidingspapieren van Sylvie en Rafael niet
Wat een aidsprogramma dat BoulevardRazende apenaids.
Deze twee doen het net zo sensationeelquote:Op donderdag 17 oktober 2013 19:07 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Geukkig is het wel zonder Kwalbert
Ik ook, moet gvd nog boodschappen doen.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 19:07 schreef Greys het volgende:
Ik zit er gewoon speciaal voor te kijken ook
Peter Errrrrrrr
Zal wel weer net voor de aftiteling bekend worden gemaakt.quote:
quote:Op donderdag 17 oktober 2013 19:17 schreef Greys het volgende:
Ik ben er beduusd van, ik zat helemaal klaar voor mijn Eerste Grote WIDM Onthulling Ooit
Heb je die andere onthullingen nog niet gezien?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 19:17 schreef Greys het volgende:
Ik ben er beduusd van, ik zat helemaal klaar voor mijn Eerste Grote WIDM Onthulling Ooit
Nee gelukkig niet.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 19:16 schreef Greys het volgende:
Wordt dat altijd zo afgeraffeld in 2 seconden?
Wel hier gelezen natuurlijkquote:Op donderdag 17 oktober 2013 19:18 schreef jcdragon het volgende:
[..]
Heb je die andere onthullingen nog niet gezien?
Het was veel toffer hoe die bekend gemaakt werden.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 19:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Wel hier gelezen natuurlijkDus ik weet wie de anderen zijn.
Maar ik heb nog nooit iets gezien van WIDM nee, heb gister pas besloten dat ik het komende seizoen ga volgen haha.
Het is dan ook een molboekje zoals kandidaten deze gebruiken. Niet het molboekje van een van de kandidaten zelfquote:Op donderdag 17 oktober 2013 19:21 schreef jcdragon het volgende:
Ik ga vraag me af of Jennifer Hofman er niet vroeg eruit gaat. Een molboekje geef je niet zomaar aan RTL Boulevard.
*Het is al begonnen*
Was het niet van Jennifer Hofman? Het ging ook zo snelquote:Op donderdag 17 oktober 2013 19:23 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Het is dan ook een molboekje zoals kandidaten deze gebruiken. Niet het molboekje van een van de kandidaten zelf
Nee. Ik heb speciaal even teruggespoeldquote:Op donderdag 17 oktober 2013 19:24 schreef jcdragon het volgende:
[..]
Was het niet van Jennifer Hofman? Het ging ook zo snel
Wat een rare foto. Iedereen kijkt flink sjaggo.quote:
Mysterieus en evt de molquote:Op donderdag 17 oktober 2013 19:26 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Wat een rare foto. Iedereen kijkt flink sjaggo.
Houdt iedereen van alles in bij, dus over de opdrachten en verdachtmakingen enzo.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 19:27 schreef Greys het volgende:
Wat is een Molboekje?
Is dat in een paar woorden uit te leggen of zeggen jullie van 'ga even Googlen'
Moeten we hier ook al mee Sherlocken?quote:
Het is een notitieboekje wat elke kandidaat heeft en waarin hij/zij opmerkelijke dingen opschrijft.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 19:27 schreef Greys het volgende:
Wat is een Molboekje?
Ja die kun je stelen jaquote:Op donderdag 17 oktober 2013 19:29 schreef Greys het volgende:
Ah ok gewoon voor je eigen notities dus
En mag je ook elkaars Molboekje stelen bv om er in te gluren?
En men kan elkaar dus niet wegstemmen? Weg ga je alleen als je de vragen het slechts gemaakt hebt?
Is in een seizoen gebeurd.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 19:29 schreef Greys het volgende:
En men kan elkaar dus niet wegstemmen? Weg ga je alleen als je de vragen het slechts gemaakt hebt?
Ik heb er zojuist eentje besteldquote:Op donderdag 17 oktober 2013 19:27 schreef Greys het volgende:
Wat is een Molboekje?
Stelen kán, maar iedereen bewaart dat boekje met zijn/haar leven. Behalve vorig jaar iemandquote:Op donderdag 17 oktober 2013 19:29 schreef Greys het volgende:
Kan ja.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 19:28 schreef Greys het volgende:
[..]
Moeten we hier ook al mee Sherlocken?
Zo van 'iedereen heeft een hand in de zak behalve Jennifer'?
Het zijn deze keer anders best veel bekende personen. Alleen Maurice Lede kende ik niet...quote:Op donderdag 17 oktober 2013 19:33 schreef Wilskracht het volgende:
De mol is toch vaak iemand die behoorlijk bekend is vallen er al een paar heren af.
Heb dat seizoen niet echt goed gevolgd maar wist wel dát het gebeurde.quote:
Vorig jaar was het Kees, die was toch echt helemaal niet zo bekend? Mensen die niet naar De Zomer Voorbij keken hebben nooit van hem gehoord volgens mij.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 19:33 schreef Wilskracht het volgende:
De mol is toch vaak iemand die behoorlijk bekend is vallen er al een paar heren af.
Nee hoor. De Mol van seizoen 11 was niet zo heel bekend bij het grote publiek.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 19:33 schreef Wilskracht het volgende:
Ok gelukkig, ik vind het leuker om het alleen hier te volgen!quote:Op donderdag 17 oktober 2013 19:32 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Kan ja.
Ik raad je af om op wieisdemol.com te kijken want daar word je helemaal gek van alle "aanwijzingen".
Nu wel, door die tele2 reclames (was het tele2?)quote:Op donderdag 17 oktober 2013 19:34 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Nee hoor. De Mol van seizoen 11 was niet zo heel bekend bij het grote publiek.
telfort. En bij de Vara kijkers was die bekend. Oa kopspijkers en Van Zon op zaterdag e.d.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 19:36 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Nu wel, door die tele2 reclames (was het tele2?)
Telfort. Maar ik gebruik geen namen, speciaal voor Greys. Of ze moet het geen probleem vinden dat de mollen van eerdere edities bekend worden gemaakt.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 19:36 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Nu wel, door die tele2 reclames (was het tele2?)
quote:Op donderdag 17 oktober 2013 19:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Ok gelukkig, ik vind het leuker om het alleen hier te volgen!
Oké danquote:Op donderdag 17 oktober 2013 19:38 schreef Greys het volgende:
Nee hoor jongens, gewoon over oude mollen praten. Dat is geen doen, dan had ik maar eerder moeten kijken, houd je voor mij niet in ajb
Aan het eind van elke aflevering maken ze 20 vragen. Die gaan over het spel (zat de mol in team A of B bv), of persoonlijke vragen (hoeveel kinderen heeft de mol, dat soort dingen). Wie dat het best doet (bij gelijke stand het snelst) mag blijven, de slechtste gaat eruit.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 19:29 schreef Greys het volgende:
ABC is de Mol in WIDM 2014.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 19:38 schreef Greys het volgende:
Nee hoor jongens, gewoon over oude mollen praten. Dat is geen doen, dan had ik maar eerder moeten kijken, houd je voor mij niet in ajb
Klinkt goedquote:Op donderdag 17 oktober 2013 19:38 schreef Pino112 het volgende:
[..]![]()
Naar 2 januari toe krijgt elke deelnemer een eigen topic, en er komt een aanwijzingentopic, tweetstopic enz.
MolTalk is ook tof, met Arjen Lubach (Slimme Schemer). Elke aflevering half uur voor- en nabespreken met leuke gasten en deelnemers
MT is via YouTube te volgen. Meestal zijn de tweets van @IkBenDeMol (dus de Mol), dat zijn meestal ook hints.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 19:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Klinkt goedEn MolTalk kan je waar zien/horen?
En wat voor tweets komen er in het tweettopic? Van kijkers gewoon? Dingen die wellicht interessant zouden zijn, hints enzo die mss kloppen?
Oh! Dus jouw boekje kan ook van je afgepakt worden!quote:Op donderdag 17 oktober 2013 19:39 schreef Steve het volgende:
[..]
Aan het eind van elke aflevering maken ze 20 vragen. Die gaan over het spel (zat de mol in team A of B bv), of persoonlijke vragen (hoeveel kinderen heeft de mol, dat soort dingen). Wie dat het best doet (bij gelijke stand het snelst) mag blijven, de slechtste gaat eruit.
Die molboekjes gebruiken ze om al die info op te slaan. Als je dan op een andere mol gaat zitten kun je in ieder geval nog wat terug zoeken.. Maar ook niet teveel opschrijven, want die dingen kunnen gestolen worden, of iemand kan ze in een spel winnen ofzo.
Als je een serie terug wilt kijken, beveel ik seizoen 3 aan. Met onbekende Nederlandsers, maar heel tof. Of seizoen 5, de eerste met BN'ers.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 19:38 schreef Greys het volgende:
Ok dank voor de tip, want alle 13 gaat hem niet worden denk ikquote:Op donderdag 17 oktober 2013 19:41 schreef Steve het volgende:
[..]
Als je een serie terug wilt kijken, beveel ik seizoen 3 aan. Met onbekende Nederlandsers, maar heel tof. Of seizoen 5, de eerste met BN'ers..
http://www.widm2012.nl/ vind ik wel altijd handig.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 19:32 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Kan ja.
Ik raad je af om op wieisdemol.com te kijken want daar word je helemaal gek van alle "aanwijzingen".
Ik vond de eerste seizoenen het leukst omdat iedereen zelf nog zo onbekend was met het spel. Nu zijn veel alleen maar bezig met het zichzelf verdacht te maken. "ik ga even flink mollen". "ja nu heb ik het spel wel tot een goed einde gebracht, maar denkt niemand meer dat ik de mol ben".quote:Op donderdag 17 oktober 2013 19:41 schreef Steve het volgende:
[..]
Als je een serie terug wilt kijken, beveel ik seizoen 3 aan. Met onbekende Nederlandsers, maar heel tof. Of seizoen 5, de eerste met BN'ers..
Is ook al eens gebeurdquote:Op donderdag 17 oktober 2013 19:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh! Dus jouw boekje kan ook van je afgepakt worden!![]()
Dus dan moet je eigenlijk een soort code/geheimtaal ontwikkelen voor jezelf als je er aan meedoet
Of de mol en 9 kandidatenquote:Op donderdag 17 oktober 2013 19:43 schreef DaMart het volgende:
Toch Jennifer dus? Dan ken ik dit jaar dus 6 van de 10 kandidaten, dat is wel een record voor mij geloof ik.
Maar goed, 9 kandidaten en een mol, dus Jennifer zal de mol wel zijn.
Vraag maar raak hoor.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 19:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Ok dank voor de tip, want alle 13 gaat hem niet worden denk ik
Dan denk ik dat ik volgende week begin aan seizoen 5, zodat ik er helemaal bij ben en alles snap als het nieuwe seizoen begint en jullie dan niet meer het hemd van het lijf hoef te vragen!
Oh, dan is seizoen 5 niet handig om mee te beginnen denk ik iddquote:Op donderdag 17 oktober 2013 19:45 schreef Steve het volgende:
[..]
Vraag maar raak hoor..
Seizoen 5 is wel een beetje verwarrend, omdat ze gebruik maken van 'hulpmollen', wat eigenlijk gewoon een belachelijk concept was..
Seizoen 8 is ook erg goed.
Ik zou ze inderdaad niet achteruit kijken (13, 12, 11, 10...) want dat heb ik wel gedaan en dat maakt de eerdere seizoenen minder leukquote:Op donderdag 17 oktober 2013 19:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Ok dank voor de tip, want alle 13 gaat hem niet worden denk ik
Dan denk ik dat ik volgende week begin aan seizoen 5, zodat ik er helemaal bij ben en alles snap als het nieuwe seizoen begint en jullie dan niet meer het hemd van het lijf hoef te vragen!
Er is er wel eentje geweest die zo klunzig en stom deed dat men dacht iedereen kan het zijn behalve deze persoonquote:Op donderdag 17 oktober 2013 19:48 schreef Greys het volgende:
En is er ook wel eens een Mol geweest in al die jaren die echt gruwelijk ongeschikt bleek gedurende de serie? Dus die het mollen veel te opvallend deed en eigenlijk het programma er mee verpestte? Of dachten kandidaten dan weer dat diegene het expres deed en dus niet de Mol zou zijn?
Ik vind het nu al verwarrend en leuk
quote:Op donderdag 17 oktober 2013 19:49 schreef laziness het volgende:
[..]
Er is er wel eentje geweest die zo klunzig en stom deed dat men dacht iedereen kan het zijn behalve deze persoon
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
Seizoen 7 toch?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 19:49 schreef laziness het volgende:
[..]
Er is er wel eentje geweest die zo klunzig en stom deed dat men dacht iedereen kan het zijn behalve deze persoon
En was dat uiteindelijk een tactiek van diegene, of was hij/zij echt zo stom?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 19:49 schreef laziness het volgende:
[..]
Tactiekquote:Op donderdag 17 oktober 2013 19:51 schreef Greys het volgende:
[..]
En was dat uiteindelijk een tactiek van diegene, of was hij/zij echt zo stom?
Hahaha ja!quote:Op donderdag 17 oktober 2013 19:50 schreef laziness het volgende:
En seizoen 3 zeker kijken![]()
![]()
![]()
Helemaal leuk die wie is de mol ontmaagding Greysie![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |