quote:Op donderdag 17 oktober 2013 19:17 schreef Greys het volgende:
Ik ben er beduusd van, ik zat helemaal klaar voor mijn Eerste Grote WIDM Onthulling Ooit
Heb je die andere onthullingen nog niet gezien?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 19:17 schreef Greys het volgende:
Ik ben er beduusd van, ik zat helemaal klaar voor mijn Eerste Grote WIDM Onthulling Ooit
Nee gelukkig niet.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 19:16 schreef Greys het volgende:
Wordt dat altijd zo afgeraffeld in 2 seconden?
Wel hier gelezen natuurlijkquote:Op donderdag 17 oktober 2013 19:18 schreef jcdragon het volgende:
[..]
Heb je die andere onthullingen nog niet gezien?
Het was veel toffer hoe die bekend gemaakt werden.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 19:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Wel hier gelezen natuurlijkDus ik weet wie de anderen zijn.
Maar ik heb nog nooit iets gezien van WIDM nee, heb gister pas besloten dat ik het komende seizoen ga volgen haha.
Het is dan ook een molboekje zoals kandidaten deze gebruiken. Niet het molboekje van een van de kandidaten zelfquote:Op donderdag 17 oktober 2013 19:21 schreef jcdragon het volgende:
Ik ga vraag me af of Jennifer Hofman er niet vroeg eruit gaat. Een molboekje geef je niet zomaar aan RTL Boulevard.
*Het is al begonnen*
Was het niet van Jennifer Hofman? Het ging ook zo snelquote:Op donderdag 17 oktober 2013 19:23 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Het is dan ook een molboekje zoals kandidaten deze gebruiken. Niet het molboekje van een van de kandidaten zelf
Nee. Ik heb speciaal even teruggespoeldquote:Op donderdag 17 oktober 2013 19:24 schreef jcdragon het volgende:
[..]
Was het niet van Jennifer Hofman? Het ging ook zo snel
Wat een rare foto. Iedereen kijkt flink sjaggo.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |