Echt blijven volgen hoor, dan ga je de andere seizoenen ook willen zien denk ik!quote:Op donderdag 17 oktober 2013 13:37 schreef Greys het volgende:
Nee ik denk/hoop dat ik er tegen die tijd al genoeg in zit om het verder ook nog leuk te vinden Gb
Op welke avond wordt dit altijd uitgezonden?![]()
Nu al zin in om het ook eens echt te gaan volgen
Oh dan heb ik het dus toch nog niet begrepenquote:Op donderdag 17 oktober 2013 13:53 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
De eerste prono vul je in op gevoel inderdaad. Maar gaandeweg zijn er natuurlijk al therorieen over wie de Mol kan zijn en daar kun je je prono-strategie op aanpassen.
De verliezer is diegene die de finale verliest, de afvaller is diegene die in de eerstvolgende aflevering afvalt.
Ja dat deed/doet Beaudelaire altijd heel tof volgens mij he?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 13:55 schreef debuurvrouw het volgende:
En de frontpage Greys!is ook leuk.
Al voel ik nu al druk
twitter:MolNieuws twitterde op donderdag 17-10-2013 om 13:59:59De tiende en laatste kandidaat van Wie is de Mol? 2014 wordt vanavond om 19.30 uur onthuld in RTL Boulevard. #WIDM reageer retweet
Duurt WIDM niet tot 19.25?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 14:17 schreef Pino112 het volgende:
Vanavond de laatste kandidaat bij RTL Boulevard!!!!!!twitter:MolNieuws twitterde op donderdag 17-10-2013 om 13:59:59De tiende en laatste kandidaat van Wie is de Mol? 2014 wordt vanavond om 19.30 uur onthuld in RTL Boulevard. #WIDM reageer retweet
!!
Eeeeh Boulevard.. Ik word nu al geïndoctrineerd, kan nergens anders meer aan denken!quote:
quote:Op donderdag 17 oktober 2013 14:18 schreef Meke het volgende:
[..]
Eeeeh Boulevard.. Ik word nu al geïndoctrineerd, kan nergens anders meer aan denken!
Ben benieuwd. De laatste 3 bekend gemaakte deelnemers heb ik niks meequote:Op donderdag 17 oktober 2013 14:17 schreef Pino112 het volgende:
Vanavond de laatste kandidaat bij RTL Boulevard!!!!!!twitter:MolNieuws twitterde op donderdag 17-10-2013 om 13:59:59De tiende en laatste kandidaat van Wie is de Mol? 2014 wordt vanavond om 19.30 uur onthuld in RTL Boulevard. #WIDM reageer retweet
!!
Pino, je UI... Ik heb een zonnebril nodigquote:Op donderdag 17 oktober 2013 15:21 schreef Pino112 het volgende:
Maar goed, RTL Boulevard (Kwalbert![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
) begint om 18.35u dus.
Zoals de Mol, die kan ook niet tegen zonlicht.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 15:22 schreef jcdragon het volgende:
[..]
Pino, je UI... Ik heb een zonnebril nodig
Nee. Anders was het hier al door 10 mensen gemeldquote:
Vergeet alle details over de scheidingspapieren van Sylvie en Rafael nietquote:Op donderdag 17 oktober 2013 19:05 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Nee. Anders was het hier al door 10 mensen gemeld![]()
Of je moet geïnteresseerd zijn in mensen die klagen over het afgelaste concert van Anouk, de zaak Holloway en Ruud en Estelle
Geukkig is het wel zonder Kwalbertquote:Op donderdag 17 oktober 2013 19:06 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Vergeet alle details over de scheidingspapieren van Sylvie en Rafael niet
Wat een aidsprogramma dat BoulevardRazende apenaids.
Deze twee doen het net zo sensationeelquote:Op donderdag 17 oktober 2013 19:07 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Geukkig is het wel zonder Kwalbert
Ik ook, moet gvd nog boodschappen doen.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 19:07 schreef Greys het volgende:
Ik zit er gewoon speciaal voor te kijken ook
Peter Errrrrrrr
Zal wel weer net voor de aftiteling bekend worden gemaakt.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |