Mysterieus en evt de molquote:Op donderdag 17 oktober 2013 19:26 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Wat een rare foto. Iedereen kijkt flink sjaggo.
Houdt iedereen van alles in bij, dus over de opdrachten en verdachtmakingen enzo.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 19:27 schreef Greys het volgende:
Wat is een Molboekje?
Is dat in een paar woorden uit te leggen of zeggen jullie van 'ga even Googlen'
Moeten we hier ook al mee Sherlocken?quote:
Het is een notitieboekje wat elke kandidaat heeft en waarin hij/zij opmerkelijke dingen opschrijft.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 19:27 schreef Greys het volgende:
Wat is een Molboekje?
Ja die kun je stelen jaquote:Op donderdag 17 oktober 2013 19:29 schreef Greys het volgende:
Ah ok gewoon voor je eigen notities dus
En mag je ook elkaars Molboekje stelen bv om er in te gluren?
En men kan elkaar dus niet wegstemmen? Weg ga je alleen als je de vragen het slechts gemaakt hebt?
Is in een seizoen gebeurd.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 19:29 schreef Greys het volgende:
En men kan elkaar dus niet wegstemmen? Weg ga je alleen als je de vragen het slechts gemaakt hebt?
Ik heb er zojuist eentje besteldquote:Op donderdag 17 oktober 2013 19:27 schreef Greys het volgende:
Wat is een Molboekje?
Stelen kán, maar iedereen bewaart dat boekje met zijn/haar leven. Behalve vorig jaar iemandquote:Op donderdag 17 oktober 2013 19:29 schreef Greys het volgende:
Kan ja.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 19:28 schreef Greys het volgende:
[..]
Moeten we hier ook al mee Sherlocken?
Zo van 'iedereen heeft een hand in de zak behalve Jennifer'?
Het zijn deze keer anders best veel bekende personen. Alleen Maurice Lede kende ik niet...quote:Op donderdag 17 oktober 2013 19:33 schreef Wilskracht het volgende:
De mol is toch vaak iemand die behoorlijk bekend is vallen er al een paar heren af.
Heb dat seizoen niet echt goed gevolgd maar wist wel dát het gebeurde.quote:
Vorig jaar was het Kees, die was toch echt helemaal niet zo bekend? Mensen die niet naar De Zomer Voorbij keken hebben nooit van hem gehoord volgens mij.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 19:33 schreef Wilskracht het volgende:
De mol is toch vaak iemand die behoorlijk bekend is vallen er al een paar heren af.
Nee hoor. De Mol van seizoen 11 was niet zo heel bekend bij het grote publiek.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 19:33 schreef Wilskracht het volgende:
Ok gelukkig, ik vind het leuker om het alleen hier te volgen!quote:Op donderdag 17 oktober 2013 19:32 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Kan ja.
Ik raad je af om op wieisdemol.com te kijken want daar word je helemaal gek van alle "aanwijzingen".
Nu wel, door die tele2 reclames (was het tele2?)quote:Op donderdag 17 oktober 2013 19:34 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Nee hoor. De Mol van seizoen 11 was niet zo heel bekend bij het grote publiek.
telfort. En bij de Vara kijkers was die bekend. Oa kopspijkers en Van Zon op zaterdag e.d.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 19:36 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Nu wel, door die tele2 reclames (was het tele2?)
Telfort. Maar ik gebruik geen namen, speciaal voor Greys. Of ze moet het geen probleem vinden dat de mollen van eerdere edities bekend worden gemaakt.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 19:36 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Nu wel, door die tele2 reclames (was het tele2?)
quote:Op donderdag 17 oktober 2013 19:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Ok gelukkig, ik vind het leuker om het alleen hier te volgen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |