Hoi essquote:Op woensdag 16 oktober 2013 16:31 schreef essnhills het volgende:
Stiekem vind ik je wel lief hoor LB
Strootgodquote:
Ik heb er genoegquote:
Als je rijbewijs hebt kan dat wel, maar het is echt chaos hoor.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 16:30 schreef Xeor het volgende:
[..]
Ja? Ik wilde eigenlijk een scooter/motor huren
Haai Xeorquote:
Heb ik haters?quote:
Jij?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 16:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik heb er genoeg
Wel een stuk minder dan vroeger.
Prr prrquote:
Omgquote:Op woensdag 16 oktober 2013 16:31 schreef essnhills het volgende:
Stiekem vind ik je wel lief hoor LB
Ik.quote:
Heb jij haters?quote:
Volgens mij nietquote:
Samen douchen?quote:
Misschien zijn mijn haters wel heul verlegenquote:Op woensdag 16 oktober 2013 16:33 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Heb jij haters?
[..]
Volgens mij niet
Ik ken je eigenlijk nietquote:Op woensdag 16 oktober 2013 16:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
Jullie vinden me toch wel lief?
Je moeder.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 16:34 schreef Fok-it het volgende:
Ik heb geen hatersBehalve LB,die haat altijd.
Spannendquote:
quote:Op woensdag 16 oktober 2013 16:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
Jullie vinden me toch wel lief?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
HEB JE AL BOODSCHAPPEN GEDAAN?quote:
Ja.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 16:33 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Heb jij haters?
[..]
Volgens mij niet
JA.quote:
Gekke paki girl komt weer curry halen denken ze bij de AHquote:
Niet.quote:
Ik jou ook niet, daten?quote:
Gekke paki girl koopt gewoon aardappelen en biefstuk.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 16:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Gekke paki girl komt weer curry halen denken ze bij de AH
Oh wacht, ik had voor mijn actie net géén note gekregen.quote:
Ik heb er 1 geloof ik. Ik denk van Karinaquote:
Ik heb al een vriendjequote:
ja en stuart en fok it en xcachetquote:
quote:
quote:Op woensdag 16 oktober 2013 16:36 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Gekke paki girl koopt gewoon aardappelen en biefstuk.
quote:Op woensdag 16 oktober 2013 16:37 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb er 1 geloof ik. Ik denk van Karina
Ben je gekquote:Op woensdag 16 oktober 2013 16:37 schreef supersof het volgende:
[..]
ja en stuart en fok it en xcachet
Is ie positief?quote:
Ze hebben daar toch wel meer dan rijst?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 16:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]![]()
Boh aardappelen, daar heb ik ook trek in![]()
Rijst komt m`n neus uit
Koop eens aboquote:
Ik niet.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 16:38 schreef supersof het volgende:
Ik heb zin in gekookte aardappelen met zout en sperziebonen en appelmoes.
Ja jij zat eerst altijd te zeuren over mij. en je ging me aanvallen op whatsapp ;s ;squote:
Zou te regelen moeten zijn dacht ikquote:Op woensdag 16 oktober 2013 16:38 schreef supersof het volgende:
Ik heb zin in gekookte aardappelen met zout en sperziebonen en appelmoes.
Stu haat mij ook!!quote:Op woensdag 16 oktober 2013 16:37 schreef supersof het volgende:
[..]
ja en stuart en fok it en xcachet
Ik ben een arme studentquote:
Ja noodles en mie en pastaquote:Op woensdag 16 oktober 2013 16:38 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ze hebben daar toch wel meer dan rijst?
Eet dat danquote:Op woensdag 16 oktober 2013 16:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja noodles en mie en pastaMaar aardappels niet hoor
Ja ach ja, vroeger irriteerde ik me weleens aan je jah. maar haten is wel groot woordquote:Op woensdag 16 oktober 2013 16:38 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja jij zat eerst altijd te zeuren over mij. en je ging me aanvallen op whatsapp ;s ;s
het is dat ik laatst al mijn whatsapp gesprekken heb verwijderd ;s ;squote:Op woensdag 16 oktober 2013 16:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja ach ja, vroeger irriteerde ik me weleens aan je jah. maar haten is wel groot woord
Je kan wel 3 eu kwijt toch?quote:
Neequote:Op woensdag 16 oktober 2013 16:39 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Je kan wel 3 eu kwijt toch?
Doe ik ook wel hoorquote:Op woensdag 16 oktober 2013 16:39 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Eet dat dan
Of McDonalds jatog
Doe lief tegen iemand en laat diegene je een abo kado doen.quote:
Ik doe altijd liefquote:Op woensdag 16 oktober 2013 16:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Doe lief tegen iemand en laat diegene je een abo kado doen.
Jullie botsen wel eens maar in mijn optiek mogen jullie elkaar wel.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 16:41 schreef Fok-it het volgende:
Stuarthaat mij de ene dag wel en de andere dag niet.
Werksequote:
In jouw optiek, nou mooi!quote:Op woensdag 16 oktober 2013 16:41 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Jullie botsen wel eens maar in mijn optiek mogen jullie elkaar wel.
Dan zal je note vast niet negatief zijn.quote:
Mwah, ik ben het vaak niet eens met hoe hij zich hier opsteltquote:Op woensdag 16 oktober 2013 16:41 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Jullie botsen wel eens maar in mijn optiek mogen jullie elkaar wel.
Ik denk het ook niet eigenlijkquote:Op woensdag 16 oktober 2013 16:42 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Dan zal je note vast niet negatief zijn.
Oke homo.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 16:43 schreef Miniem het volgende:
Ik haat iedereen hier.
Ik kom alleen voor ess, want lobi.
Maar de meesten hier zijn ook heul lief hoorquote:Op woensdag 16 oktober 2013 16:43 schreef Miniem het volgende:
Ik haat iedereen hier.
quote:Op woensdag 16 oktober 2013 16:44 schreef Insomnia_ het volgende:
In de kern voel ik me verheven boven 99% van de mensen op de wereld. FOK! is daar geen uitzondering op.
quote:Op woensdag 16 oktober 2013 16:43 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik denk het ook niet eigenlijkIk raadde ook al van wie hij was
Neequote:Op woensdag 16 oktober 2013 16:44 schreef essnhills het volgende:
[..]
Maar de meesten hier zijn ook heul lief hoor
quote:Op woensdag 16 oktober 2013 16:43 schreef Miniem het volgende:
Ik haat iedereen hier.
Je mag er niet echt over praten zeker?quote:
Wellesquote:
quote:
Keesquote:Op woensdag 16 oktober 2013 16:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
Schaamteloze copypaste
http://www.marktplaats.nl(...)dag-mogen-komen.html
Dé baas.quote:
Nee iddquote:Op woensdag 16 oktober 2013 16:46 schreef essnhills het volgende:
[..]
Je mag er niet echt over praten zeker?
ik ookquote:Op woensdag 16 oktober 2013 16:44 schreef Insomnia_ het volgende:
In de kern voel ik me verheven boven 99% van de mensen op de wereld. FOK! is daar geen uitzondering op.
Birthday-crasherquote:
Heel toevallig luister ik dat nu.quote:
We hebben een connectie.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 16:48 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Heel toevallig luister ik dat nu.
Zijn er toch al 2 die ik zo opnoemquote:
quote:
Zijn taartenquote:
nee geloof ik ook nietquote:Op woensdag 16 oktober 2013 16:49 schreef Insomnia_ het volgende:
Gister zei je nog dat je niet geloofde dat 85-90% van de mensen dom was cachie
Want ja, wanneer ben je nou écht slim?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 16:49 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dan voel je je weinig verheven.
Beter komt er een FOK!meet en doen we alsof er iemand jarig is en nodigen we hem uitquote:Op woensdag 16 oktober 2013 16:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die zien er echt heerlijk uit
Vooral deze
[ afbeelding ]
Combinatie van levenservaring, algemene ontwikkeling, zelfkennis en intelligentie.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 16:50 schreef xcachet het volgende:
[..]
Want ja, wanneer ben je nou écht slim?
Daar wordt ook nog een bepaalt IQ aan gelinkt?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 16:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Combinatie van levenservaring, algemene ontwikkeling, zelfkennis en intelligentie.
IQ vind ik best overgewaardeerdquote:Op woensdag 16 oktober 2013 16:52 schreef xcachet het volgende:
[..]
Daar wordt ook nog een bepaalt IQ aan gelinkt?
Vind het meer een mening.
Okéquote:
Ja.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 16:51 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Beter komt er een FOK!meet en doen we alsof er iemand jarig is en nodigen we hem uit
Daarom.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 16:53 schreef Insomnia_ het volgende:
Grapje, sommige mensen met hoog IQ zijn echt kacheltje dom.
Mensen met een IQ onder de 80-90 zijn dan wel zelden intelligent.quote:
Hoiquote:
Dat neigt dan vaak ook al naar laagbegaafdheid.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 16:53 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Mensen met een IQ onder de 80-90 zijn dan wel zelden intelligent.
Oke.quote:
Als ze minimaal even slim zijn als ik.quote:
Best lachen hoor.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 16:55 schreef xcachet het volgende:
[..]
Oke.
Ik wil mijn IQ wel eens laten testen. Maar ben ook wel weer bang dat als ik faal mijn eigenwaarde naar 0,0 is gedaald
Iedereen dus xdquote:Op woensdag 16 oktober 2013 16:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als ze minimaal even slim zijn als ik.
lol xd iksdeequote:
Volgens mij ben jij niet heel dom hoorquote:Op woensdag 16 oktober 2013 16:55 schreef xcachet het volgende:
[..]
Oke.
Ik wil mijn IQ wel eens laten testen. Maar ben ook wel weer bang dat als ik faal mijn eigenwaarde naar 0,0 is gedaald
Wat had je?quote:
Ik heb gewoon geen verstand van cultuur jaquote:Op woensdag 16 oktober 2013 16:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij niet heel dom hoor
Alleen je algemene ontwikkeling is soms wel beetje jammer @
Banquote:Op woensdag 16 oktober 2013 16:59 schreef xcachet het volgende:
Zeg inso, heeft knut een ban? Of is ie nu naar Japan?
allebeiquote:Op woensdag 16 oktober 2013 16:59 schreef xcachet het volgende:
Zeg inso, heeft knut een ban? Of is ie nu naar Japan?
Denk wel 125+quote:
Oogafwijking?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 17:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Denk wel 125+
Mijn IQ ligt niet zo hoog doordat mijn performale intelligentie is aangetast door mijn oogafwijkingals ik die niet had gehad had mijn IQ aardig hoog gelegen volgens mijn psych
Denk ookquote:Op woensdag 16 oktober 2013 17:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Denk wel 125+
Mijn IQ ligt niet zo hoog doordat mijn performale intelligentie is aangetast door mijn oogafwijkingals ik die niet had gehad had mijn IQ aardig hoog gelegen volgens mijn psych
Gepakt door de belangenvereniging van zure moeders.quote:
Oculo Motorische Apraxiequote:
Ik heb het jou wel eens gezegd.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 17:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Denk wel 125+
Zat ie te trollen in OUD?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 17:02 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Gepakt door de belangenvereniging van zure moeders.
Oculomotorische apraxie* grquote:Op woensdag 16 oktober 2013 17:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oculo Motorische Apraxie![]()
En ik kan geen diepte zien.
Als de kloof tussen verbaal en performaal te groot is merk je het in zijn algemeenheid.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 17:03 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik heb het jou wel eens gezegd.
Maar sowieso, gewoon iets gaan doen waar je weinig performale intelligentie voor nodig hebt en stylen op verbaal niveau toch.
WAT GA JIJ ARTS UITHANGEN WOLLAH ;Squote:Op woensdag 16 oktober 2013 17:04 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Oculomotorische apraxie* gr
ohjee.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 17:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oculo Motorische Apraxie![]()
En ik kan geen diepte zien.
GRAMMATIK.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 17:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
WAT GA JIJ ARTS UITHANGEN WOLLAH ;S
Ik heb -4,25 en -4,50.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 17:05 schreef xcachet het volgende:
[..]
ohjee.
Ik heb aan mijn rechter ook -0,5 en aan mijn linker -1,25
Mijn ogen gaan naarmate ik ouder word alleen maar beter
Ik heb prima ogen he?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 17:05 schreef xcachet het volgende:
[..]
ohjee.
Ik heb aan mijn rechter ook -0,5 en aan mijn linker -1,25
Mijn ogen gaan naarmate ik ouder word alleen maar beter
Komt misschien omdat ik scheel geboren benquote:Op woensdag 16 oktober 2013 17:06 schreef Crack_ het volgende:
Ik dacht echt dat fok-it scheel zou zijn.
Ik zal mijn neefje van 11 eens inlichten.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 17:07 schreef LittleBrownie het volgende:
http://www.sarenza.nl/vip(...)=1825576026974413824
Iemand Converse?
Conversequote:Op woensdag 16 oktober 2013 17:07 schreef LittleBrownie het volgende:
Iemand Converse?
Ja, en gewoon te simpel denkenquote:Op woensdag 16 oktober 2013 17:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Komt misschien omdat ik scheel geboren benVast weleens verteld
Noemde jij vroeger ook iedereen met een bril schele.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 17:08 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, en gewoon te simpel denken. Oogafwijking = scheel, zoiets.
quote:Op woensdag 16 oktober 2013 17:09 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Noemde jij vroeger ook iedereen met een bril schele.
Doe gewoon fatsoenlijke schoenen als je uit de pubertijd bent.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 17:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
Converse is standaard. Doe dan Vans.
Kurt was ook niet high-resquote:Op woensdag 16 oktober 2013 17:09 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Een high-res UI voor jou.
Jawelquote:Op woensdag 16 oktober 2013 17:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Kurt was ook niet high-res
Lekker rauw
Ik ben af en toe wel een schele henkie hoorquote:Op woensdag 16 oktober 2013 17:09 schreef Crack_ het volgende:
[..]. Tuurlijk niet.
Ik bedoel het toch ook niet als scheldwoordachtig iets, sommige mensen zijn gewoon scheel![]()
quote:Op woensdag 16 oktober 2013 17:09 schreef Crack_ het volgende:
[..]. Tuurlijk niet.
Ik bedoel het toch ook niet als scheldwoordachtig iets, sommige mensen zijn gewoon scheel![]()
quote:
Maar als je helemaal geen diepte ziet. Dacht dat dan aan je ogen lag.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 17:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik heb prima ogen he?
Heb geen bril nodig of zo![]()
Bril of lenzen kunnen hier niks tegen doen.
Vans zijn soms degelijk, als je de goede hebt.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 17:10 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Doe gewoon fatsoenlijke schoenen als je uit de pubertijd bent.
jaa omg, ik moet nog hebbenquote:Op woensdag 16 oktober 2013 17:07 schreef LittleBrownie het volgende:
Iemand Converse?
Nope, wat snoertjes tussen m`n hersenen en ogen die niet helemaal werkenquote:Op woensdag 16 oktober 2013 17:11 schreef xcachet het volgende:
[..]
Heb je lenzen?
[..]
Maar als je helemaal geen diepte ziet. Dacht dat dan aan je ogen lag.
Hiquote:
Wat een kut dingenquote:
oohquote:Op woensdag 16 oktober 2013 17:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nope, wat snoertjes tussen m`n hersenen en ogen die niet helemaal werken
Hoi fruitquote:
2 seconde werk over het algemeenquote:Op woensdag 16 oktober 2013 17:14 schreef xcachet het volgende:
[..]
Vind het in en uit doen zo'n gedoe
Hoi peertje.quote:
Nou bij mij niet hoorquote:Op woensdag 16 oktober 2013 17:14 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
2 seconde werk over het algemeen
Hoezo? Behalve dat je ogen waarschijnlijk geïrriteerd zullen zijn is dat toch niet erg voor een keertje?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 17:15 schreef Insomnia_ het volgende:
Het enige nadeel is als je lenzen vergeet uit te doen snachts.
Zo vervelend de volgende ochtendquote:Op woensdag 16 oktober 2013 17:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hoezo? Behalve dat je ogen waarschijnlijk geïrriteerd zullen zijn is dat toch niet erg voor een keertje?
Alles goed?quote:
quote:Op woensdag 16 oktober 2013 17:16 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Jij bent zo knuffelbaar, potjandrie, niet normaal.
Ja had 1,5-2 jaar lenzen. Toen was ik het zat. Even niks gehad. Toen paar maanden geleden een bril gekocht. Maar ook amper gedragen. Kan wel zonder.quote:
Kan ik me voorstellen, vooral op zo'n jonge leeftijd. Heb ook een poos niks gedragen, omdat ik er geen zin in had.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 17:14 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik had zo'n godsgruwelijke hekel aan brillen.
Ik kon echt niet zonder, dus weinig keuzequote:Op woensdag 16 oktober 2013 17:18 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Kan ik me voorstellen, vooral op zo'n jonge leeftijd. Heb ook een poos niks gedragen, omdat ik er geen zin in had.
quote:Op woensdag 16 oktober 2013 17:18 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Kan ik me voorstellen, vooral op zo'n jonge leeftijd. Heb ook een poos niks gedragen, omdat ik er geen zin in had.
anders jij welquote:Op woensdag 16 oktober 2013 17:16 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Jij bent zo knuffelbaar, potjandrie, niet normaal.
Ja, je noemde mij een chickie, dan ben jij nu een peertje.quote:
Zit in de trein, kan beter.quote:
Waddup?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 17:20 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Zit in de trein, kan beter.![]()
Maar ik mag niet klagen, dus het gaat goed.
En met jou?
Kwartje, valt mee dus.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 17:22 schreef essnhills het volgende:
Zit er bij jullie verschil in jullie ogen?
jaquote:Op woensdag 16 oktober 2013 17:22 schreef essnhills het volgende:
Qua?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 17:22 schreef essnhills het volgende:
uhuquote:Op woensdag 16 oktober 2013 17:22 schreef essnhills het volgende:
Neequote:Op woensdag 16 oktober 2013 17:22 schreef essnhills het volgende:
Nee welke kleur heb jij?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 17:22 schreef essnhills het volgende:
Zichtquote:
Ja, de een heeft een breedte van 3 cm, de ander een breedte van 8 cmquote:Op woensdag 16 oktober 2013 17:22 schreef essnhills het volgende:
Ik heb blauwgrijze ogen met een vrij dikke blauwe rand eromheenquote:
Okequote:Op woensdag 16 oktober 2013 17:25 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb blauwgrijze ogen met een vrij dikke blauwe rand eromheen
Met bruin haar jaquote:
Ik heb de mijne wel uitgebreid bekekenquote:Op woensdag 16 oktober 2013 17:26 schreef Miniem het volgende:
[..]
Okeik kijk niet uitgebreid naar mn ogen
Ahja, gaat lastig dan.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 17:18 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik kon echt niet zonder, dus weinig keuze
Oh oké. Logisch wel ja.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 17:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, je noemde mij een chickie, dan ben jij nu een peertje.
Wil gewoon graag mn rijbewijs.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 17:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Waddup?
Ja wel aardig, saai dagje gehad. Maar staat toffe dag te wachten
Hm, al bezig met lessen? Gratis reizen is ook wel chill toch?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 17:35 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Wil gewoon graag mn rijbewijs.![]()
Scheelt bijna de helft reistijd naar vriend toe.
Oeh, wat dan?
Doei cachiequote:Op woensdag 16 oktober 2013 17:38 schreef xcachet het volgende:
fml, zie net dat mijn mobiel 15% is en ik moet werken
Doei
Werkzequote:Op woensdag 16 oktober 2013 17:38 schreef xcachet het volgende:
fml, zie net dat mijn mobiel 15% is en ik moet werken
Doei
nice mattiequote:Op woensdag 16 oktober 2013 17:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hm, al bezig met lessen? Gratis reizen is ook wel chill toch?Met een auto heb je wel gelijk veel kosten en zo.
Morgen naar Elephant rescue en rehabilitation center. Dagje daar kijken en meehelpen en zo met die beesten voeren en badderen en alles, super vet
One luv togquote:
Lijkt me ook nice ja. Je word sochtends opgehaald door iemand van dat park, ga je eerst naar de markt om eten voor ze te kopen en zoquote:
In andere parken worden ze vaak verwaarloosd en zo, al die toeristen-ritjes schijnen ze helemaal niet te kunnen hebben,zwakke rug alles.quote:
heb jij al op een olifant gezetenquote:Op woensdag 16 oktober 2013 17:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
In andere parken worden ze vaak verwaarloosd en zo, al die toeristen-ritjes schijnen ze helemaal niet te kunnen hebben,zwakke rug alles.
Ja, vorige week TTT gehaald en deze week examen aanvragen als het goed is.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 17:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hm, al bezig met lessen? Gratis reizen is ook wel chill toch?Met een auto heb je wel gelijk veel kosten en zo.
Morgen naar Elephant rescue en rehabilitation center. Dagje daar kijken en meehelpen en zo met die beesten voeren en badderen en alles, super vet
Nog niet. Vandaag wel voor het eerst 1 van 1 meter dichtbij gezienquote:Op woensdag 16 oktober 2013 17:43 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
heb jij al op een olifant gezeten
ja lijkt me ook wel, al zou ik er niet op hoeven.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 17:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nog niet. Vandaag wel voor het eerst 1 van 1 meter dichtbij gezienEcht indrukwekkende beesten
Nice, dan is het nog maar eventjes treinen dusquote:Op woensdag 16 oktober 2013 17:43 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ja, vorige week TTT gehaald en deze week examen aanvragen als het goed is.
Op zich wel, maar dat gratis is ook nog maar tot eind dit jaar.
Oh wow, wat tof zeg!Waar is dat dan precies?
quote:Op woensdag 16 oktober 2013 17:44 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ja lijkt me ook wel, al zou ik er niet op hoeven.
Heb al een hekel aan paarden
Een keer op paard gezeten, nooit meerquote:Op woensdag 16 oktober 2013 17:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]Paarden zijn ook wel tof soms opzich
Ik ga er ook niet op hoor, wel mee zwemmen
MET OLIFANTEN ZWEMMENquote:Op woensdag 16 oktober 2013 17:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]Paarden zijn ook wel tof soms opzich
Ik ga er ook niet op hoor, wel mee zwemmen
Waarom?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 17:45 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Een keer op paard gezeten, nooit meer
Ja niet echt baantjes trekkenquote:Op woensdag 16 oktober 2013 17:46 schreef Dearest het volgende:
[..]
MET OLIFANTEN ZWEMMEN
Je zou maar onder gedouwd worden door zo'n beest
Knollies.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 17:44 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ja lijkt me ook wel, al zou ik er niet op hoeven.
Heb al een hekel aan paarden
moet gelijk aan Project X Haren denkenquote:Op woensdag 16 oktober 2013 17:49 schreef Insomnia_ het volgende:
popo te paard die zonder reden charge gaat uitvoeren
quote:Op woensdag 16 oktober 2013 17:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nice, dan is het nog maar eventjes treinen dus
In Chiang Mai, Noord-Thailand
Maandje backpackenquote:Op woensdag 16 oktober 2013 17:49 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Jeetje, wat doe je daar dan? Vakantie?
HAHAHA BAANTJES TREKKEN IK ZIE HET VOOR MEquote:Op woensdag 16 oktober 2013 17:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja niet echt baantjes trekken![]()
Maar ze gaan dan allemaal de rivier in, en dan ga je mee het water in, om ze te wassen en zo, en zelf ook nat gespuugd te worden waarschijnlijk
wat heb jij gerooktquote:Op woensdag 16 oktober 2013 17:51 schreef Dearest het volgende:
[..]
HAHAHA BAANTJES TREKKEN IK ZIE HET VOOR ME
Ruim jij even mijn water op godver
quote:
Bedankt. Ik zal zo wel terug zijn omdat ik weer geen flikker te doen heb wss ik jullie misquote:
verkeerde brownies gehad?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 17:51 schreef Dearest het volgende:
[..]
HAHAHA BAANTJES TREKKEN IK ZIE HET VOOR ME
Ruim jij even mijn water op godver
Niet lopen dissen op mensen die mijn humor waarderen. Moet je zuinig mee zijnquote:
srryquote:Op woensdag 16 oktober 2013 17:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Niet lopen dissen op mensen die mijn humor waarderen. Moet je zuinig mee zijn
haha succesquote:Op woensdag 16 oktober 2013 17:52 schreef xcachet het volgende:
[..]
[..]
Bedankt. Ik zal zo wel terug zijn omdat ik weer geen flikker te doen heb wss ik jullie mis
fair enoughquote:Op woensdag 16 oktober 2013 17:54 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ja ging er even inliggen om 4 uur
wat ga je doen? Hoe laat is het bij jou trouwens?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 17:55 schreef Fok-it het volgende:
Ik zou ook op tijd moeten pitten, vroeg eruit morgen.
Aangezien het al 12 uur is... bedtijdquote:Op woensdag 16 oktober 2013 17:55 schreef Fok-it het volgende:
Ik zou ook op tijd moeten pitten, vroeg eruit morgen.
Dagje naar rehabilitation center voor olifantenquote:Op woensdag 16 oktober 2013 17:57 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
wat ga je doen? Hoe laat is het bij jou trouwens?
Nope, Thailand is uurtje vroeger dan Maleisiequote:Op woensdag 16 oktober 2013 17:57 schreef Xeor het volgende:
[..]
Aangezien het al 12 uur is... bedtijd
Ohquote:Op woensdag 16 oktober 2013 17:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nope, Thailand is uurtje vroeger dan Maleisie
Nice.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 17:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maandje backpackenLaatste week hier, Singapore, Maleisië en deels Thailand gedaan
Zaterdag weer nach hausequote:
nieuwsgierigheidje, waarom woon je in Veenendaal? Zit daar een school waar je heen gaat? Ik kan me niet herinneren dat daar iets zitquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |