Maandje backpackenquote:Op woensdag 16 oktober 2013 17:49 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Jeetje, wat doe je daar dan? Vakantie?
HAHAHA BAANTJES TREKKEN IK ZIE HET VOOR MEquote:Op woensdag 16 oktober 2013 17:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja niet echt baantjes trekken![]()
Maar ze gaan dan allemaal de rivier in, en dan ga je mee het water in, om ze te wassen en zo, en zelf ook nat gespuugd te worden waarschijnlijk
wat heb jij gerooktquote:Op woensdag 16 oktober 2013 17:51 schreef Dearest het volgende:
[..]
HAHAHA BAANTJES TREKKEN IK ZIE HET VOOR ME
Ruim jij even mijn water op godver
quote:
Bedankt. Ik zal zo wel terug zijn omdat ik weer geen flikker te doen heb wss ik jullie misquote:
verkeerde brownies gehad?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 17:51 schreef Dearest het volgende:
[..]
HAHAHA BAANTJES TREKKEN IK ZIE HET VOOR ME
Ruim jij even mijn water op godver
Niet lopen dissen op mensen die mijn humor waarderen. Moet je zuinig mee zijnquote:
srryquote:Op woensdag 16 oktober 2013 17:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Niet lopen dissen op mensen die mijn humor waarderen. Moet je zuinig mee zijn
haha succesquote:Op woensdag 16 oktober 2013 17:52 schreef xcachet het volgende:
[..]
[..]
Bedankt. Ik zal zo wel terug zijn omdat ik weer geen flikker te doen heb wss ik jullie mis
fair enoughquote:Op woensdag 16 oktober 2013 17:54 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ja ging er even inliggen om 4 uur
wat ga je doen? Hoe laat is het bij jou trouwens?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 17:55 schreef Fok-it het volgende:
Ik zou ook op tijd moeten pitten, vroeg eruit morgen.
Aangezien het al 12 uur is... bedtijdquote:Op woensdag 16 oktober 2013 17:55 schreef Fok-it het volgende:
Ik zou ook op tijd moeten pitten, vroeg eruit morgen.
Dagje naar rehabilitation center voor olifantenquote:Op woensdag 16 oktober 2013 17:57 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
wat ga je doen? Hoe laat is het bij jou trouwens?
Nope, Thailand is uurtje vroeger dan Maleisiequote:Op woensdag 16 oktober 2013 17:57 schreef Xeor het volgende:
[..]
Aangezien het al 12 uur is... bedtijd
Ohquote:Op woensdag 16 oktober 2013 17:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nope, Thailand is uurtje vroeger dan Maleisie
Nice.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 17:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maandje backpackenLaatste week hier, Singapore, Maleisië en deels Thailand gedaan
Zaterdag weer nach hausequote:
nieuwsgierigheidje, waarom woon je in Veenendaal? Zit daar een school waar je heen gaat? Ik kan me niet herinneren dat daar iets zitquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |