nice mattiequote:Op woensdag 16 oktober 2013 17:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hm, al bezig met lessen? Gratis reizen is ook wel chill toch?Met een auto heb je wel gelijk veel kosten en zo.
Morgen naar Elephant rescue en rehabilitation center. Dagje daar kijken en meehelpen en zo met die beesten voeren en badderen en alles, super vet
One luv togquote:
Lijkt me ook nice ja. Je word sochtends opgehaald door iemand van dat park, ga je eerst naar de markt om eten voor ze te kopen en zoquote:
In andere parken worden ze vaak verwaarloosd en zo, al die toeristen-ritjes schijnen ze helemaal niet te kunnen hebben,zwakke rug alles.quote:
heb jij al op een olifant gezetenquote:Op woensdag 16 oktober 2013 17:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
In andere parken worden ze vaak verwaarloosd en zo, al die toeristen-ritjes schijnen ze helemaal niet te kunnen hebben,zwakke rug alles.
Ja, vorige week TTT gehaald en deze week examen aanvragen als het goed is.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 17:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hm, al bezig met lessen? Gratis reizen is ook wel chill toch?Met een auto heb je wel gelijk veel kosten en zo.
Morgen naar Elephant rescue en rehabilitation center. Dagje daar kijken en meehelpen en zo met die beesten voeren en badderen en alles, super vet
Nog niet. Vandaag wel voor het eerst 1 van 1 meter dichtbij gezienquote:Op woensdag 16 oktober 2013 17:43 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
heb jij al op een olifant gezeten
ja lijkt me ook wel, al zou ik er niet op hoeven.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 17:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nog niet. Vandaag wel voor het eerst 1 van 1 meter dichtbij gezienEcht indrukwekkende beesten
Nice, dan is het nog maar eventjes treinen dusquote:Op woensdag 16 oktober 2013 17:43 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ja, vorige week TTT gehaald en deze week examen aanvragen als het goed is.
Op zich wel, maar dat gratis is ook nog maar tot eind dit jaar.
Oh wow, wat tof zeg!Waar is dat dan precies?
quote:Op woensdag 16 oktober 2013 17:44 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ja lijkt me ook wel, al zou ik er niet op hoeven.
Heb al een hekel aan paarden
Een keer op paard gezeten, nooit meerquote:Op woensdag 16 oktober 2013 17:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]Paarden zijn ook wel tof soms opzich
Ik ga er ook niet op hoor, wel mee zwemmen
MET OLIFANTEN ZWEMMENquote:Op woensdag 16 oktober 2013 17:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]Paarden zijn ook wel tof soms opzich
Ik ga er ook niet op hoor, wel mee zwemmen
Waarom?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 17:45 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Een keer op paard gezeten, nooit meer
Ja niet echt baantjes trekkenquote:Op woensdag 16 oktober 2013 17:46 schreef Dearest het volgende:
[..]
MET OLIFANTEN ZWEMMEN
Je zou maar onder gedouwd worden door zo'n beest
Knollies.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 17:44 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ja lijkt me ook wel, al zou ik er niet op hoeven.
Heb al een hekel aan paarden
moet gelijk aan Project X Haren denkenquote:Op woensdag 16 oktober 2013 17:49 schreef Insomnia_ het volgende:
popo te paard die zonder reden charge gaat uitvoeren
quote:Op woensdag 16 oktober 2013 17:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nice, dan is het nog maar eventjes treinen dus
In Chiang Mai, Noord-Thailand
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |