Combinatie van levenservaring, algemene ontwikkeling, zelfkennis en intelligentie.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 16:50 schreef xcachet het volgende:
[..]
Want ja, wanneer ben je nou écht slim?
Daar wordt ook nog een bepaalt IQ aan gelinkt?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 16:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Combinatie van levenservaring, algemene ontwikkeling, zelfkennis en intelligentie.
IQ vind ik best overgewaardeerdquote:Op woensdag 16 oktober 2013 16:52 schreef xcachet het volgende:
[..]
Daar wordt ook nog een bepaalt IQ aan gelinkt?
Vind het meer een mening.
Okéquote:
Ja.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 16:51 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Beter komt er een FOK!meet en doen we alsof er iemand jarig is en nodigen we hem uit
Daarom.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 16:53 schreef Insomnia_ het volgende:
Grapje, sommige mensen met hoog IQ zijn echt kacheltje dom.
Mensen met een IQ onder de 80-90 zijn dan wel zelden intelligent.quote:
Hoiquote:
Dat neigt dan vaak ook al naar laagbegaafdheid.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 16:53 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Mensen met een IQ onder de 80-90 zijn dan wel zelden intelligent.
Oke.quote:
Als ze minimaal even slim zijn als ik.quote:
Best lachen hoor.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 16:55 schreef xcachet het volgende:
[..]
Oke.
Ik wil mijn IQ wel eens laten testen. Maar ben ook wel weer bang dat als ik faal mijn eigenwaarde naar 0,0 is gedaald
Iedereen dus xdquote:Op woensdag 16 oktober 2013 16:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als ze minimaal even slim zijn als ik.
lol xd iksdeequote:
Volgens mij ben jij niet heel dom hoorquote:Op woensdag 16 oktober 2013 16:55 schreef xcachet het volgende:
[..]
Oke.
Ik wil mijn IQ wel eens laten testen. Maar ben ook wel weer bang dat als ik faal mijn eigenwaarde naar 0,0 is gedaald
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |