2 seconde werk over het algemeenquote:Op woensdag 16 oktober 2013 17:14 schreef xcachet het volgende:
[..]
Vind het in en uit doen zo'n gedoe
Hoi peertje.quote:
Nou bij mij niet hoorquote:Op woensdag 16 oktober 2013 17:14 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
2 seconde werk over het algemeen
Hoezo? Behalve dat je ogen waarschijnlijk geïrriteerd zullen zijn is dat toch niet erg voor een keertje?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 17:15 schreef Insomnia_ het volgende:
Het enige nadeel is als je lenzen vergeet uit te doen snachts.
Zo vervelend de volgende ochtendquote:Op woensdag 16 oktober 2013 17:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hoezo? Behalve dat je ogen waarschijnlijk geïrriteerd zullen zijn is dat toch niet erg voor een keertje?
Alles goed?quote:
quote:Op woensdag 16 oktober 2013 17:16 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Jij bent zo knuffelbaar, potjandrie, niet normaal.
Ja had 1,5-2 jaar lenzen. Toen was ik het zat. Even niks gehad. Toen paar maanden geleden een bril gekocht. Maar ook amper gedragen. Kan wel zonder.quote:
Kan ik me voorstellen, vooral op zo'n jonge leeftijd. Heb ook een poos niks gedragen, omdat ik er geen zin in had.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 17:14 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik had zo'n godsgruwelijke hekel aan brillen.
Ik kon echt niet zonder, dus weinig keuzequote:Op woensdag 16 oktober 2013 17:18 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Kan ik me voorstellen, vooral op zo'n jonge leeftijd. Heb ook een poos niks gedragen, omdat ik er geen zin in had.
quote:Op woensdag 16 oktober 2013 17:18 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Kan ik me voorstellen, vooral op zo'n jonge leeftijd. Heb ook een poos niks gedragen, omdat ik er geen zin in had.
anders jij welquote:Op woensdag 16 oktober 2013 17:16 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Jij bent zo knuffelbaar, potjandrie, niet normaal.
Ja, je noemde mij een chickie, dan ben jij nu een peertje.quote:
Zit in de trein, kan beter.quote:
Waddup?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 17:20 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Zit in de trein, kan beter.![]()
Maar ik mag niet klagen, dus het gaat goed.
En met jou?
Kwartje, valt mee dus.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 17:22 schreef essnhills het volgende:
Zit er bij jullie verschil in jullie ogen?
jaquote:Op woensdag 16 oktober 2013 17:22 schreef essnhills het volgende:
Zit er bij jullie verschil in jullie ogen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |