Kater waarvan?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 14:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
Rens
Ben je al een beetje over je kater heen?
Keertje een onderbouwing geven in plaats van lukraak woorden het net op te slingeren, misschien?quote:
Aldus jij.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 14:15 schreef Dven het volgende:
[..]
Keertje een onderbouwing geven in plaats van lukraak woorden het net op te slingeren, misschien?
Ik sta altijd in voor aan afgewogen oordeelquote:
als je dat gelooft, dan voel je je belangrijker dan je daadwerkelijk bent. net of iemand in KLB het een neuk kan schelen dat een user vooral in VBL post en daarom een hogere straf verdient. teringquote:Op woensdag 16 oktober 2013 14:15 schreef Dven het volgende:
[..]
Keertje een onderbouwing geven in plaats van lukraak woorden het net op te slingeren, misschien?
Uh, oke.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 14:16 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik sta altijd in voor aan afgewogen oordeel
Dat is het voornamelijk ja.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 14:16 schreef Adames het volgende:
[..]
als je dat gelooft, dan voel je je belangrijker dan je daadwerkelijk bent. tering
Ik ben geen VBL'er. Buiten dat heb ik het vaak zat meegemaakt in bijvoorbeeld een WKN POL of N&Wquote:Op woensdag 16 oktober 2013 14:16 schreef Adames het volgende:
[..]
als je dat daadwerkelijk gelooft, dan voel je je belangrijker dan je daadwerkelijk bent. net of iemand in KLB het een neuk kan schelen dat een user vooral in VBL post en daarom een hogere straf verdient. tering
Ja F'noord is gewoon overpotende natuurlijk.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 14:16 schreef Elan het volgende:
[..]
Welke kater?
Dat potje Fifa waarin ik Celtic versloeg met Feyenoord?
oh ja, ik ben omquote:Op woensdag 16 oktober 2013 14:17 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik ben geen VBL'er. Buiten dat heb ik het vaak zat meegemaakt in bijvoorbeeld een WKN POL of N&W
Oh jij bitch ik slinger hem zo wel even aan.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 14:17 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ja F'noord is gewoon overpotende natuurlijk.
Mijn twee winstpartijen waren meer dan terecht.
nee, dat weertopic.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 14:19 schreef Adames het volgende:
[..]
oh ja, ik ben om
WKN is wakker nederland?
Ben je al bij gekomen van het ongeluk?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 14:16 schreef Elan het volgende:
[..]
Welke kater?
Dat potje Fifa waarin ik Celtic versloeg met Feyenoord?
broertje zit er op.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 14:19 schreef Elan het volgende:
[..]
Oh jij bitch ik slinger hem zo wel even aan.
oh nooit geweten dat dat bestond eigenlijkquote:Op woensdag 16 oktober 2013 14:20 schreef Tjacka het volgende:
[..]
nee, dat weertopic.
waar hij elke dag het weer van Bulgarije post.
heel interessant.
Altijd checken jij, mijn waarde fanquote:Op woensdag 16 oktober 2013 14:20 schreef Tjacka het volgende:
[..]
nee, dat weertopic.
waar hij elke dag het weer van Bulgarije post.
heel interessant.
Zijn dit nu jouw befaamde grappige opmerking? Wat slecht.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 14:19 schreef Adames het volgende:
[..]
oh ja, ik ben om
WKN is wakker nederland?
Haha, je zei houd.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 14:20 schreef Happel het volgende:
[..]
Deze reactie houd ik nou echt niet verwacht.
Dven houdt ons tevens op de hoogte wanneer hij voor het laatst seks heeft gehad overigens.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 14:20 schreef Adames het volgende:
[..]
oh nooit geweten dat dat bestond eigenlijk
kijk, daar wil ik nou wel meer over wetenquote:Op woensdag 16 oktober 2013 14:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dven houdt ons tevens op de hoogte wanneer hij voor het laatst seks heeft gehad overigens.
Ook heel interessant
Ik vraag me af hoeveel zweepjes er op die bips geklapt hebbenquote:
Gister nog moeten neuken. Gelukkig kwam ik rap. Wel fantastische pijpbeurt nog ontvangen daarvoorquote:Op woensdag 16 oktober 2013 14:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dven houdt ons tevens op de hoogte wanneer hij voor het laatst seks heeft gehad overigens.
Ook heel interessant
halve weerberichten drama weer Dven.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 14:20 schreef Dven het volgende:
[..]
Altijd checken jij, mijn waarde fanVandaag 24 graden trouwens
Geen idee of het nog bestaat. Ik heb daar een dag lang "Rawr" gepost...quote:Op woensdag 16 oktober 2013 14:22 schreef Adames het volgende:
[..]
kijk, daar wil ik nou wel meer over weten
Ik heb het de hele avond met mijn mede VI Hooligans op een zuipen gezet.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 14:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
Van de winst van Van der Gijp natuurlijk.
Ik heb geen zweepjes liggenquote:Op woensdag 16 oktober 2013 14:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vraag me af hoeveel zweepjes er op die bips geklapt hebben
Ja sorry ben druk op kantoor, zal vanavond uitgebreid berichtenquote:Op woensdag 16 oktober 2013 14:23 schreef Tjacka het volgende:
[..]
halve weerberichten drama weer Dven.
Wees blij dat jij het niet bent.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 14:23 schreef Adames het volgende:
collega van me is ontslagen. we waren met zijn 2en bij een klant. wordt weer dolle pret
jij doerakquote:Op woensdag 16 oktober 2013 14:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Geen idee of het nog bestaat. Ik heb daar een dag lang "Rawr" gepost...
Waarom hij wel en jij niet?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 14:23 schreef Adames het volgende:
collega van me is ontslagen. we waren met zijn 2en bij een klant. wordt weer dolle pret
quote:Op woensdag 16 oktober 2013 14:24 schreef Dven het volgende:
[..]
Ja sorry ben druk op kantoor, zal vanavond uitgebreid berichten
Ik snap deze post niet.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 14:23 schreef Adames het volgende:
omdat het echt een luie flikker was.quote:
we waren met zijn 2en voor een project bij een bedrijf, hem willen ze niet meer zien. mij wel. dus worden een paar drukke dagen zo in mijn eentje.quote:
Ik zie er nog best goed uit. Beetje een pens maar meer ook nietquote:
Kerstpakketten of zo?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 14:26 schreef Adames het volgende:
[..]
we waren met zijn 2en voor een project bij een bedrijf, hem willen ze niet meer zien. mij wel. dus worden een paar drukke dagen zo in mijn eentje.
*kuch*quote:Op woensdag 16 oktober 2013 14:08 schreef Happel het volgende:
[..]
Vrouwen horen niet bij het voetbal. Algemeen bekend toch?
GGMM kan niks onderbouwen. Die vindt iedereen een huilie.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 14:15 schreef Dven het volgende:
[..]
Precies. Zaterdag naar Adelaarshorst, zin in.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 14:23 schreef Elan het volgende:
Blij dat die interlands weer achter de rug zijn eindelijk weer gewoon voetbal wat jullie.
quote:Op woensdag 16 oktober 2013 14:34 schreef Happel het volgende:
[..]
Jij bent natuurlijk wel welkom. Als je je tieten laat zien
Oh dan opeens welquote:
Is dat een goed of een slecht teken?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 14:35 schreef Adames het volgende:
[..]
je wordt niet meer als volwaardig vrouw gezien door sommigen, dat vind ik toch wel onterecht
Jaloers?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 14:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh dan opeens welHappel verandert van een stoere internethooligan naar een brave huisman in 3 woorden.
Okquote:
Jaquote:Op woensdag 16 oktober 2013 14:37 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jij bent de doodsteek voor Happel zijn stoere imago. Ben je nu tevreden?
Hij is goedquote:Op woensdag 16 oktober 2013 14:35 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Tuurlijk
(ik zit zelf op voetbal, zou een beetje stom zijn als ik niet weet wat buitenspel is)
Overigens kwam ik deze tegen op FB
[ afbeelding ]
Ik vond hem wel grappigquote:
Huh wat? Vriendin? Ik?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 14:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
Helemaal niet.
Wat een doorzichtige poging om Happel z'n vriendin af te pakken zeg.
U jellyquote:Op woensdag 16 oktober 2013 14:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
Helemaal niet.
Ik kan daar ook zo van genieten. Een hele middag kan ik er naar kijken. Hoe heerlijk dat schijfje in en uit die dvd-speler glijdt. Hmmmmm.quote:
jijquote:Op woensdag 16 oktober 2013 14:47 schreef kapiteintje het volgende:
Boelers. Wie probeert er nu weer met CA vandoor te gaan?
Die manier van jou om je in een gesprek te mengen is best irritant. dan heb je wat gelezen en dan ga je een vraag stellen waarop je het antwoord allang weet in de hoop dat deze beantwoord wordt zodat je ook mee kan praten.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 14:47 schreef kapiteintje het volgende:
Boelers. Wie probeert er nu weer met CA vandoor te gaan?
Happel is a-seksueel.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 14:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
Helemaal niet.
Ik was best ver, tot ik mijn saved games kwijt was. Nu weer helemaal opnieuw beginnenquote:Op woensdag 16 oktober 2013 14:46 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik kan niet online en heb hem al lang uitgespeeld. Erg jammer dit.
Wtf hoe ben je die kwijtgeraakt dan.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 14:48 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik was best ver, tot ik mijn saved games kwijt was. Nu weer helemaal opnieuw beginnen
Kapiquote:Op woensdag 16 oktober 2013 14:48 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik kan daar ook zo van genieten. Een hele middag kan ik er naar kijken. Hoe heerlijk dat schijfje in en uit die dvd-speler glijdt. Hmmmmm.![]()
![]()
Ik stopte mijn harde schijf in de xbox van mijn man. Vanaf dat moment alles pleite. Toen maar Gears of War gaan spelenquote:Op woensdag 16 oktober 2013 14:49 schreef Elan het volgende:
[..]
Wtf hoe ben je die kwijtgeraakt dan.
Na die update zeker?
Ik hoop dat je er van geniet.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 14:50 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Kapi
Lekker grote mok Twinnings groene thee citroen erbij
Altijdquote:Op woensdag 16 oktober 2013 14:52 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik hoop dat je er van geniet.
Gordonquote:Op woensdag 16 oktober 2013 15:00 schreef Elan het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)laten-te-kopen.dhtml
wat voor broodje?quote:
geenstijl heeft dat ook eens gedaanquote:Op woensdag 16 oktober 2013 15:00 schreef Elan het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)laten-te-kopen.dhtml
wat houdt de speciaal inquote:Op woensdag 16 oktober 2013 15:04 schreef Tjacka het volgende:
[..]
een broodje filet americain speciaal.
Die kwamen er toen wel direct openlijk voor uit ik vind dit wel echt nog een complete level treuriger.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 15:03 schreef Adames het volgende:
[..]
geenstijl heeft dat ook eens gedaan
was ook precies om het failliet van die toplijst aan te tonen. je had net 1000 downloads nodigquote:Op woensdag 16 oktober 2013 15:05 schreef Elan het volgende:
[..]
Die kwamen er toen wel direct openlijk voor uit ik vind dit wel echt nog een complete level treuriger.
ik vind je posts maar raar vandaagquote:
dat jij nou zo praat tegen je burgerlijke vrienden. hier wil ik dat soort taal liever niet.quote:
Raar dat ze het dan niet gewoon via IP-adres controleren maar je als een wezenloze achter elkaar hetzelfde nummer kan downloaden.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 15:07 schreef Adames het volgende:
[..]
was ook precies om het failliet van die toplijst aan te tonen. je had net 1000 downloads nodig
potje?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 15:11 schreef Elan het volgende:
[..]
Raar dat ze het dan niet gewoon via IP-adres controleren maar je als een wezenloze achter elkaar hetzelfde nummer kan downloaden.
Ik ben ook een beetje laat uit bed gekomen. Mijn ritme is wat verstoord. Dat zal er iets mee van doen hebben. Ik ben overigens nog aan het twijfelen of ik zo even mijn haar ga laten freshen. Ik denk dat ik dat maar moet doen, zodat ik er morgen weer goed op sta in de stad.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 15:09 schreef Typisch het volgende:
[..]
ik vind je posts maar raar vandaag
Ik vind dit een gek woordje, Kapi.quote:
Ei op je filet American doenquote:
Tis ook niet mijn keuze maar ik kan het wel begrijpen.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 15:14 schreef Dven het volgende:
[..]
Ei op je filet American doenSommige mensen doen dat ook op tartaar. Viespeuken
Filet American is sowieso ranzig gewoon rauw gemalen vlees met mayonaise en kruiden.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 15:14 schreef Dven het volgende:
[..]
Ei op je filet American doenSommige mensen doen dat ook op tartaar. Viespeuken
Lekker man. Maar niets haalt het bij tartaarquote:Op woensdag 16 oktober 2013 15:15 schreef Elan het volgende:
[..]
Filet American is sowieso ranzig gewoon rauw gemalen vlees met mayonaise en kruiden.
Volgens mij heet het in België Martino.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 15:16 schreef Elan het volgende:
Zijn er eigenlijk landen waar ze dat ook eten, zodra je de grens over gaat zie je nergens meer broodjes filet American of heet het dan opeens anders?
In België noemen ze het préparé.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 15:16 schreef Elan het volgende:
Zijn er eigenlijk landen waar ze dat ook eten, zodra je de grens over gaat zie je nergens meer broodjes filet American of heet het dan opeens anders?
quote:Op woensdag 16 oktober 2013 15:17 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Volgens mij heet het in België Martino.
quote:Op woensdag 16 oktober 2013 15:17 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
In België noemen ze het préparé.
lekker manquote:Op woensdag 16 oktober 2013 15:15 schreef Elan het volgende:
[..]
Filet American is sowieso ranzig gewoon rauw gemalen vlees met mayonaise en kruiden.
in moffenland hebben ze het gewoonquote:Op woensdag 16 oktober 2013 15:16 schreef Elan het volgende:
rauw vlees is wel in meer landen te krijgen ja. kijk maar naar frankrijkquote:Op woensdag 16 oktober 2013 15:16 schreef Elan het volgende:
Ligt er een beetje aan man, die van een goede slager is nog wel te doen. Die oranje prut uit de supermarkt is echt goor.quote:
lekker manquote:Op woensdag 16 oktober 2013 15:18 schreef Adames het volgende:
[..]
rauw vlees is wel in meer landen te krijgen ja. kijk maar naar frankrijk
gewoon tartaartjes halen bij de slager en op brood smerenquote:Op woensdag 16 oktober 2013 15:19 schreef Elan het volgende:
[..]
Ligt er een beetje aan man, die van een goede slager is nog wel te doen. Die oranje prut uit de supermarkt is echt goor.
In Belgie hebben ze er zoals voor alles honderd woorden voor. Je kan dus niet per definitie zeggen hoe ze het noemen. Behalve als het over neuken gaatquote:Op woensdag 16 oktober 2013 15:17 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Filet Hollandia jaquote:Op woensdag 16 oktober 2013 15:19 schreef Tjacka het volgende:
en in Amerika hebben ze het ook.
anders heet het niet americain
Het komt oorspronkelijk uit Belgie. Tel uit je winst.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 15:16 schreef Elan het volgende:
Word je daar niet ziek van dan? Die dingen moet je toch bakken officieelquote:Op woensdag 16 oktober 2013 15:19 schreef Saind het volgende:
[..]
gewoon tartaartjes halen bij de slager en op brood smeren
zolang de politie het niet zietquote:Op woensdag 16 oktober 2013 15:21 schreef Elan het volgende:
[..]
Word je daar niet ziek van dan? Die dingen moet je toch bakken officieel.
piri-piri, tabasco, cayennepeper, augurken, zout, ketchup, mosterd, worcestersaus en gesnipperde uiquote:Op woensdag 16 oktober 2013 15:21 schreef Adames het volgende:
[..]
prepare heet het spul, martino is broodje prepare en wat andere zooi
quote:Op woensdag 16 oktober 2013 15:17 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Volgens mij heet het in België Martino.
Duidelijkquote:Op woensdag 16 oktober 2013 15:17 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
schijt aan de overheid geak hoppa ik heb een hekel aan politiequote:Op woensdag 16 oktober 2013 15:21 schreef Elan het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 16 oktober 2013 15:21 schreef DonRaja het volgende:
[..]
http://www.nieuwsblad.be/(...)DMF20130712_00657278
nee pili-piliquote:Op woensdag 16 oktober 2013 15:22 schreef Saind het volgende:
[..]
piri-piri, tabasco, cayennepeper, augurken, zout, ketchup, mosterd, worcestersaus en gesnipperde ui
Zou kunnen, ik eet het niet maar hoorde collega's erom vragen.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 15:22 schreef Elan het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dus het heet ook gewoon americain, en met al die andere ingrediënten erbij dan is het wat jij zei.
laatste seizoen?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 15:23 schreef Littlerabbit het volgende:
De keuringsdienst van waarde aflevering erover is tamelijk geniaal. Vooral door de lab-resultaten en de reactie erop.
Die kipfilets laatst waren ook briljant. 1 kipfilet van 900 gramquote:Op woensdag 16 oktober 2013 15:23 schreef Littlerabbit het volgende:
De keuringsdienst van waarde aflevering erover is tamelijk geniaal. Vooral door de lab-resultaten en de reactie erop.
Geen idee, maar het komt erop neer dat er bij de slager met regelmaat varkensvlees inzit waarop die onderzoeker stelt "Ach, als een moslim het niet weet, wat is het probleem dan" Terwijl de reporter zelf van Turkse afkomst isquote:
spoilers jongenquote:Op woensdag 16 oktober 2013 15:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Geen idee, maar het komt erop neer dat er bij de slager met regelmaat varkensvlees inzit waarop die onderzoeker stelt "Ach, als een moslim het niet weet, wat is het probleem dan" Terwijl de reporter zelf van Turkse afkomst is
Da's stevigquote:Op woensdag 16 oktober 2013 15:25 schreef Elan het volgende:
[..]
Die kipfilets laatst waren ook briljant. 1 kipfilet van 900 gram.
De betere broodjeszaak verkoopt dat ook gewoon. Net iets anders (lees: minder chemisch) dan filet americain.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 15:21 schreef Elan het volgende:
[..]
Martino is gewoon préparé met bepaalde ingredïenten. Kappertjes, uitjes, peper, augurk en ei als ik het goed heb.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 15:20 schreef Dven het volgende:
[..]
In Belgie hebben ze er zoals voor alles honderd woorden voor. Je kan dus niet per definitie zeggen hoe ze het noemen. Behalve als het over neuken gaat
je bent te laatquote:Op woensdag 16 oktober 2013 15:28 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Martino is gewoon préparé met bepaalde ingredïenten. Kappertjes, uitjes, peper, augurk en ei als ik het goed heb.
Jij bent zo doorzichtig he.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 15:22 schreef Saind het volgende:
[..]
piri-piri, tabasco, cayennepeper, augurken, zout, ketchup, mosterd, worcestersaus en gesnipperde ui
Ik heb even in mijn Wetboek van Strafrecht gekeken. Maximumstraf is een geldboete van de tweede categorie of veertien dagen vervangende hechtenis.quote:
quote:Op woensdag 16 oktober 2013 15:31 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik heb even in mijn Wetboek van Strafrecht gekeken. Maximumstraf is een geldboete van de tweede categorie of veertien dagen vervangende hechtenis.
Wat ben jij flauw vandaag zeg.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 15:31 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik heb even in mijn Wetboek van Strafrecht gekeken. Maximumstraf is een geldboete van de tweede categorie of veertien dagen vervangende hechtenis.
nee, belangrijke reden ook waarom in de islam varkensvlees verboden is. Tjokvol met bacteriën en moeilijk te verhitten.quote:
ter verdediging, ook die opmerking werd min of meer al een paar posts eerder gemaaktquote:Op woensdag 16 oktober 2013 15:34 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Presenteer je mening niet als een feit aub.
Lekkerquote:Op woensdag 16 oktober 2013 15:33 schreef Adames het volgende:
[..]
nee, belangrijke reden ook waarom in de islam varkensvlees verboden is. Tjokvol met bacteriën en moeilijk te verhitten.
Valt tegenwoordig wel mee geloof ik.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 15:33 schreef Adames het volgende:
[..]
nee, belangrijke reden ook waarom in de islam varkensvlees verboden is. Tjokvol met bacteriën en moeilijk te verhitten.
Welke opmerking?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 15:34 schreef Adames het volgende:
[..]
ter verdediging, ook die opmerking werd min of meer al een paar posts eerder gemaakt
oh vroeger dan. tegenwoordig kan je alles beter verhitten en dus is het ouderwets.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 15:35 schreef Elan het volgende:
[..]
Lekker![]()
Dus dan zouden ze eigenlijk die zaken die er varkensvlees door mikken per direct moeten sluiten.
Ik vind dat Elan wel een punt heeft.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 15:34 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Presenteer je mening niet als een feit aub.
Ah kom jij ook weer aan m'n stoelpoten zagen.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 15:36 schreef Happel het volgende:
[..]
Ik vind dat Elan wel een punt heeft.
Happel is achterbaks. Hij zei vandaag ook al nare dingen over mijquote:Op woensdag 16 oktober 2013 15:37 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ah kom jij ook weer aan m'n stoelpoten zagen.
Mijn mening over jou steek ik nooit onder stoelen of banken.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 15:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Happel is achterbaks. Hij zei vandaag ook al nare dingen over mij
Nee, ik kom er gewoon direct invliegen. Niks zagen.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 15:37 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ah kom jij ook weer aan m'n stoelpoten zagen.
Dat deed hij rechtstreeks tegen jouzelf? Dat is dan hooguit lomp, maar niet achterbaks.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 15:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Happel is achterbaks. Hij zei vandaag ook al nare dingen over mij
quote:Op woensdag 16 oktober 2013 15:38 schreef Happel het volgende:
[..]
Mijn mening over jou steek ik nooit onder stoelen of banken.
Idd.quote:
Onzin. Je schaart je nu achter Elan. Als je er direct zou invliegen zou je zijn opmerking overtreffen.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 15:39 schreef Happel het volgende:
[..]
Nee, ik kom er gewoon direct invliegen. Niks zagen.
Ja, dat is waar.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 15:39 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Dat deed hij rechtstreeks tegen jouzelf? Dat is dan hooguit lomp, maar niet achterbaks.
Ik had jou om een goede grap gevraagd. Totdat je die hebt gemaakt moet je zwijgen.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 15:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Onzin. Je schaart je nu achter Elan. Als je er direct zou invliegen zou je zijn opmerking overtreffen.
Ik bied je daar nu de gelegenheid toe.
Mijn Clasie grap was leuk.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 15:40 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik had jou om een goede grap gevraagd. Totdat je die hebt gemaakt moet je zwijgen.
Hallo beer.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 15:40 schreef MelvindeMasturbeer het volgende:
http://www.opzij.nl/Cultu(...)s-lusten-ze-rauw.htm
Knut, wat doe jij op de site van opzij...quote:Op woensdag 16 oktober 2013 15:40 schreef MelvindeMasturbeer het volgende:
Maar je hebt gelijk. Als zelfs de meest schijtlollige user komt zeggen dat ik flauw ben, zit er misschien wel een kern van waarheid in.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 15:39 schreef Happel het volgende:
[..]
Nee, ik kom er gewoon direct invliegen. Niks zagen.
Ik mis knutquote:Op woensdag 16 oktober 2013 15:40 schreef MelvindeMasturbeer het volgende:
Dit is idd onvergeeflijk.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 15:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Onzin. Je schaart je nu achter Elan. Als je er direct zou invliegen zou je zijn opmerking overtreffen.
wat een leuke linkquote:Op woensdag 16 oktober 2013 15:40 schreef MelvindeMasturbeer het volgende:
Past ook wel bij de interesses van een bepaalde andere user, jammer dat die het niet kan lezen.quote:
Geen tijd voor.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 15:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
sonyquote:Op woensdag 16 oktober 2013 15:52 schreef Elan het volgende:
Als iemand even iets lelijks over Japan wil zeggen kan dat nu gewoon.
quote:Op woensdag 16 oktober 2013 15:52 schreef Happel het volgende:
[..]
Dat was leuk, verder ben je gewoon kut.
En Nintendo dan.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 15:53 schreef GGMM het volgende:
Het enige goede wat ooit uit Japan is gekomen is Nujabes.
hij was leukquote:Op woensdag 16 oktober 2013 15:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Geen idee, maar het komt erop neer dat er bij de slager met regelmaat varkensvlees inzit waarop die onderzoeker stelt "Ach, als een moslim het niet weet, wat is het probleem dan" Terwijl de reporter zelf van Turkse afkomst is
Dat bedoelde hij helemaal niet.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 15:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Freshen.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 15:53 schreef kapiteintje het volgende:
Ben ff m'n haar laten freshen hoor boys. De groetjes.
Is logisch. Zwitserland is een grootheid in het hedendaagse voetbal.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 16:12 schreef Elan het volgende:
Wtf staat Zwitserland boven Nederland op de Fifa-ranking voor landen.
Noem eens 3 spelers dan zonder spieken.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 16:13 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Is logisch. Zwitserland is een grootheid in het hedendaagse voetbal.
Want sushi is kut, en sumoworstelen, en nissan/toyota en al die merken, en anime en ramenquote:Op woensdag 16 oktober 2013 15:53 schreef GGMM het volgende:
Het enige goede wat ooit uit Japan is gekomen is Nujabes.
nkufoquote:Op woensdag 16 oktober 2013 16:15 schreef Elan het volgende:
[..]
Noem eens 3 spelers dan zonder spieken.
Idd.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 16:16 schreef MelvindeMasturbeer het volgende:
Want sushi is kut, en sumoworstelen, en nissan/toyota en al die merken,
Jij doet me vaag aan iemand denken.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 16:16 schreef MelvindeMasturbeer het volgende:
[..]
Want sushi is kut, en sumoworstelen, en nissan/toyota en al die merken, en anime en ramen
je weet niks
Sarcasme. Herken het.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 16:15 schreef Elan het volgende:
[..]
Sushi komt uit Noorwegen.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 16:16 schreef MelvindeMasturbeer het volgende:
[..]
Want sushi is kut, en sumoworstelen, en nissan/toyota en al die merken, en anime en ramen
je weet niks
Shakira, Tsjakka, Vrijquote:Op woensdag 16 oktober 2013 16:15 schreef Elan het volgende:
[..]
Luuk en Siem de Jongquote:Op woensdag 16 oktober 2013 16:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Shakira, Tsjakka, Vrij
en dan heb je nog Liechtensteiner, Derde hok, enz enz.
Best een aardige selectie hoor.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 16:15 schreef Elan het volgende:
[..]
net of iemand trots is als hij een Nissan rijdt.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 16:16 schreef MelvindeMasturbeer het volgende:
[..]
je weet niks
Tuurlijk niet man, je denkt toch niet dat ze honderden jaren geleden in Noorwegen al rijst haddenquote:
quote:Op woensdag 16 oktober 2013 16:20 schreef Adames het volgende:
[..]
net of iemand trots is als hij een Nissan rijdt.
Wow... als dit het lijstje met hoogtepunt is dan is het daar wel heel kut.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 16:16 schreef MelvindeMasturbeer het volgende:
[..]
je weet niks
Nee, was in keuringsdienst van waardequote:Op woensdag 16 oktober 2013 16:18 schreef Saind het volgende:
[..]
Oprecht? Volgens mij praat je uit je kont
Ik roep al een aantal jaar dat die wel een klein kansje hebben om het EK over 2 jaar te winnen, als alles meezit.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 16:20 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Best een aardige selectie hoor.
zalm uit noorwegenquote:Op woensdag 16 oktober 2013 16:21 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Nee, was in keuringsdienst van waarde
Ja ok, wel aardige spelers maar die geplaatste status en het aantal punten staat niet in verhouding met de kwaliteiten waarschijnlijk vliegen ze er gewoon weer de eerste ronde uit.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 16:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Shakira, Tsjakka, Vrij
en dan heb je nog Liechtensteiner, Derde hok, enz enz.
ggmm en happel zou een leuk duo zijnquote:Op woensdag 16 oktober 2013 16:24 schreef Geo4kant het volgende:
Lucille zoekt naakte kandidaten voor Lingo
http://www.ad.nl/ad/nl/56(...)ten-voor-Lingo.dhtml
GGMM, durf jij?
Nee sorry, zoek maar een andere partner.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 16:24 schreef Geo4kant het volgende:
GGMM, durf jij?
ik welquote:Op woensdag 16 oktober 2013 16:24 schreef Geo4kant het volgende:
GGMM, durf jij?
Jij denkt dat iedereen buiten Nederland dat wel over de Nederlandse selectie heeft?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 16:24 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja ok, wel aardige spelers maar die geplaatste status en het aantal punten staat niet in verhouding met de kwaliteiten waarschijnlijk vliegen ze er gewoon weer de eerste ronde uit.
quote:Op woensdag 16 oktober 2013 16:14 schreef Insomnia_ het volgende:
FREE KNUT. NEVER SURRENDER 110% ANTI MAFFIA
quote:Op woensdag 16 oktober 2013 16:14 schreef Insomnia_ het volgende:
110% VOOR GEBOORTEBEPERKING, 110% TEGEN OUD
Heb het nog nooit gehad. Maar een bitterbal vind ik ook ranzig.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 16:27 schreef DonRaja het volgende:
http://www.volkskrant.nl/(...)erbal-verdrong.dhtml
Mwah, kwartfinale kun je wel halen als je met die ploeg de sterkste landen ontloopt. Schat ze niet lager in dan Portugal, Engeland, Frankrijk, Colombia hoor.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 16:24 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja ok, wel aardige spelers maar die geplaatste status en het aantal punten staat niet in verhouding met de kwaliteiten waarschijnlijk vliegen ze er gewoon weer de eerste ronde uit.
Colombia kan ook nog geplaatste status krijgen toch?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 16:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mwah, kwartfinale kun je wel halen als je met die ploeg de sterkste landen ontloopt. Schat ze niet lager in dan Portugal, Engeland, Frankrijk, Colombia hoor.
Ik vind sushi wel lekker, maar ik eet het altijd zonder wasabi. Ik kan heel goed tegen pittig eten, maar wasabi vind ik niet lekker smaken.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 16:28 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Heb het nog nooit gehad. Maar een bitterbal vind ik ook ranzig.
Hebben ze ook ja.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 16:31 schreef Elan het volgende:
[..]
Colombia kan ook nog geplaatste status krijgen toch?
Maar is het wel lekker zonder die saus(jes)? Want ik kan totaal niet tegen gekruid/pittig dus daarom skip ik eigenlijk standaard sushi plus het feit dat ik ook geen vis liefhebber benquote:Op woensdag 16 oktober 2013 16:31 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik vind sushi wel lekker, maar ik eet het altijd zonder wasabi. Ik kan heel goed tegen pittig eten, maar wasabi vind ik niet lekker smaken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.BFF met GGMM
Er is mij gemeld dat wasabi niet pittig maar scherp is. Pittig blijft in je mond hangen en scherp is weg zodra je het doorslikt.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 16:34 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Maar is het wel lekker zonder die saus(jes)? Want ik kan totaal niet tegen gekruid/pittig dus daarom skip ik eigenlijk standaard sushi plus het feit dat ik ook geen vis liefhebber ben
brandt in je neus ja, net als mosterdquote:Op woensdag 16 oktober 2013 16:35 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Er is mij gemeld dat wasabi niet pittig maar scherp is. Pittig blijft in je mond hangen en scherp is weg zodra je het doorslikt.
http://www.marktplaats.nl(...)dag-mogen-komen.htmlquote:Hallo,
Ik ben Kees en ik ben op zoek naar verjaardagen.
Ik vind verjaardagen interessant en vaak ook erg leuk. Zelf heb ik het nooit echt gevierd. Dit jaar wil ik daar iets aan doen. Ik ben pas jarig in maart, maar tot die tijd ben ik op zoek naar verjaardagen waar ik bij zou mogen zijn, om te zien hoe het op verschillende plekken gevierd wordt.
Bent u jarig? Ik kom graag langs. Misschien geeft u een groot feest en vindt u het niet erg als er iemand bij is die u niet kent. Of misschien viert u het in besloten kring en denkt u: dat kan best grappig zijn, als er iemand bij is die we nog niet kennen. Of u bent jarig, maar u heeft niet echt iemand om uit te nodigen, dan bent u bij mij ook zeker aan het juiste adres.
Natuurlijk breng ik een cadeau mee. Als u dat wat lijkt, kunnen we zelfs samen nadenken over de organisatie van de verjaardag, zoals de slingers die worden opgehangen, de taart die wordt geserveerd, de muziek, etc. Maar dat hoeft niet. Ik zou het al prachtig vinden als ik ergens zou worden uitgenodigd om gewoon te kijken en te genieten. Al vind ik het ook erg leuk om feesthoeden te maken.
Dus, als u binnenkort jarig bent, stuur me dan snel een bericht, dan ben ik graag van de partij.
Vriendelijke groeten,
Kees de Haan.
p.s. hier kun je een aantal taarten bekijken die ik gemaakt heb:
http:www.deleukstetaarten.nl/forum/viewtopic.php?id=230165
die moet ik even onthoudenquote:Op woensdag 16 oktober 2013 16:37 schreef Typisch het volgende:
[..]
http://www.marktplaats.nl(...)dag-mogen-komen.html
quote:Op woensdag 16 oktober 2013 16:37 schreef Typisch het volgende:
[..]
[..]
[..]
Is dit echt van hem.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 16:41 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Heb je zijn 'taarten' gezien?
http://www.mijnalbum.nl/Album=MQJHYOVE#PTZDG4CN
Yep, kwam er via de link in zijn tekst.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 16:43 schreef Elan het volgende:
[..]
Is dit echt van hem.
[ afbeelding ]
![]()
![]()
tranen van het lachen.
[..]
dat is briljantquote:Op woensdag 16 oktober 2013 16:43 schreef Elan het volgende:
[..]
Is dit echt van hem.
[ afbeelding ]
![]()
![]()
tranen van het lachen.
Deed der vast denken aan haar dorp hoe die eruit zag na de modderstroom die haar hele familie heeft uitgeroeid.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 16:46 schreef Elan het volgende:
[..]
Gast
Dat donkere kind kijkt ook echt naar die taart van wtf is dit.
gastquote:Op woensdag 16 oktober 2013 16:47 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Deed der vast denken aan haar dorp hoe die eruit zag na de modderstroom die haar hele familie heeft uitgeroeid.
Zullen die taarten de beloofde cadeautjes zijn welke hij meebrengt?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 16:46 schreef Adames het volgende:
[..]
dat is briljant
is die onderste nou gemaakt van braadworsten en wortel
quote:Op woensdag 16 oktober 2013 16:47 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Deed der vast denken aan haar dorp hoe die eruit zag na de modderstroom die haar hele familie heeft uitgeroeid.
kan niet wachten op de sauerkraut en bratwurst taartquote:Op woensdag 16 oktober 2013 16:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zullen die taarten de beloofde cadeautjes zijn welke hij meebrengt?
een pedofiele goochelaar met een gordijn als overhemd.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 16:48 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Dit is zo'n creepy foto, niet normaal...
quote:Op woensdag 16 oktober 2013 16:47 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Die taart met merci reepjes erin dan... nog met verpakking..quote:Op woensdag 16 oktober 2013 16:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
De fruittaart ziet er ook zeer appetijtelijk uit
[ afbeelding ]
Ach... dat maak jij ervan.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 16:48 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Dit is zo'n creepy foto, niet normaal...
Godverdomme manquote:Op woensdag 16 oktober 2013 16:49 schreef Adames het volgende:
[..]
een pedofiele goochelaar met een gordijn als overhemd.
je puush is leegquote:Op woensdag 16 oktober 2013 16:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
De fruittaart ziet er ook zeer appetijtelijk uit
[ afbeelding ]
Als ik iets creepy vind is dat een oordeel. Geen vooroordeel, dat maak jij ervan en dan is weer een vooroordeel van jouw kant.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 16:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat dus.
Triest dat we in een wereld met zo veel vooroordelen leven.
Oke.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 16:52 schreef Typisch het volgende:
wtf
kreeg een mutual quit request op fifa, lag enzo
dus ik accepteren, kreeg ik wel een loss
Like your childhood all over again, right?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 16:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Alleen omdat hij een beetje anders is is hij niet gelijk 'raar'.
wat een kutleven zegquote:Op woensdag 16 oktober 2013 16:52 schreef Typisch het volgende:
wtf
kreeg een mutual quit request op fifa, lag enzo
dus ik accepteren, kreeg ik wel een loss
Jezus man.quote:
Nu kunnen René en ik je al helemaal niet meer serieus nemen.quote:
quote:Op woensdag 16 oktober 2013 16:52 schreef Elan het volgende:
[ afbeelding ]
Dit soort gebak bestel je toch nog niet eens als je vrouw net een miskraam gehad heeft man.
Oh, je hebt de beste man al ontmoet?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 16:52 schreef DonRaja het volgende:
Als ik iets creepy vind is dat een oordeel. Geen vooroordeel
Over het algemeen bestel je sowieso geen gebak als je vrouw een miskraam heeft gehad...quote:Op woensdag 16 oktober 2013 16:52 schreef Elan het volgende:
[ afbeelding ]
Dit soort gebak bestel je toch nog niet eens als je vrouw net een miskraam gehad heeft man.
hoe verzin je hetquote:Op woensdag 16 oktober 2013 16:52 schreef Elan het volgende:
[ afbeelding ]
Lekker nummertje manquote:Op woensdag 16 oktober 2013 16:53 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Jezus man.
[..]
Nu kunnen René en ik je al helemaal niet meer serieus nemen.
Echt he.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 16:53 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Over het algemeen bestel je sowieso geen gebak als je vrouw een miskraam heeft gehad...
Ik vind de foto creepy, is mijn oordeel.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 16:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh, je hebt de beste man al ontmoet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |