Kater waarvan?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 14:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
Rens
Ben je al een beetje over je kater heen?
Keertje een onderbouwing geven in plaats van lukraak woorden het net op te slingeren, misschien?quote:
Aldus jij.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 14:15 schreef Dven het volgende:
[..]
Keertje een onderbouwing geven in plaats van lukraak woorden het net op te slingeren, misschien?
Ik sta altijd in voor aan afgewogen oordeelquote:
als je dat gelooft, dan voel je je belangrijker dan je daadwerkelijk bent. net of iemand in KLB het een neuk kan schelen dat een user vooral in VBL post en daarom een hogere straf verdient. teringquote:Op woensdag 16 oktober 2013 14:15 schreef Dven het volgende:
[..]
Keertje een onderbouwing geven in plaats van lukraak woorden het net op te slingeren, misschien?
Uh, oke.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 14:16 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik sta altijd in voor aan afgewogen oordeel
Dat is het voornamelijk ja.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 14:16 schreef Adames het volgende:
[..]
als je dat gelooft, dan voel je je belangrijker dan je daadwerkelijk bent. tering
Ik ben geen VBL'er. Buiten dat heb ik het vaak zat meegemaakt in bijvoorbeeld een WKN POL of N&Wquote:Op woensdag 16 oktober 2013 14:16 schreef Adames het volgende:
[..]
als je dat daadwerkelijk gelooft, dan voel je je belangrijker dan je daadwerkelijk bent. net of iemand in KLB het een neuk kan schelen dat een user vooral in VBL post en daarom een hogere straf verdient. tering
Ja F'noord is gewoon overpotende natuurlijk.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 14:16 schreef Elan het volgende:
[..]
Welke kater?
Dat potje Fifa waarin ik Celtic versloeg met Feyenoord?
oh ja, ik ben omquote:Op woensdag 16 oktober 2013 14:17 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik ben geen VBL'er. Buiten dat heb ik het vaak zat meegemaakt in bijvoorbeeld een WKN POL of N&W
Oh jij bitch ik slinger hem zo wel even aan.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 14:17 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ja F'noord is gewoon overpotende natuurlijk.
Mijn twee winstpartijen waren meer dan terecht.
nee, dat weertopic.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 14:19 schreef Adames het volgende:
[..]
oh ja, ik ben om
WKN is wakker nederland?
Ben je al bij gekomen van het ongeluk?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 14:16 schreef Elan het volgende:
[..]
Welke kater?
Dat potje Fifa waarin ik Celtic versloeg met Feyenoord?
broertje zit er op.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 14:19 schreef Elan het volgende:
[..]
Oh jij bitch ik slinger hem zo wel even aan.
oh nooit geweten dat dat bestond eigenlijkquote:Op woensdag 16 oktober 2013 14:20 schreef Tjacka het volgende:
[..]
nee, dat weertopic.
waar hij elke dag het weer van Bulgarije post.
heel interessant.
Altijd checken jij, mijn waarde fanquote:Op woensdag 16 oktober 2013 14:20 schreef Tjacka het volgende:
[..]
nee, dat weertopic.
waar hij elke dag het weer van Bulgarije post.
heel interessant.
Zijn dit nu jouw befaamde grappige opmerking? Wat slecht.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 14:19 schreef Adames het volgende:
[..]
oh ja, ik ben om
WKN is wakker nederland?
Haha, je zei houd.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 14:20 schreef Happel het volgende:
[..]
Deze reactie houd ik nou echt niet verwacht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |