Kater waarvan?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 14:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
Rens
Ben je al een beetje over je kater heen?
Keertje een onderbouwing geven in plaats van lukraak woorden het net op te slingeren, misschien?quote:
Aldus jij.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 14:15 schreef Dven het volgende:
[..]
Keertje een onderbouwing geven in plaats van lukraak woorden het net op te slingeren, misschien?
Ik sta altijd in voor aan afgewogen oordeelquote:
als je dat gelooft, dan voel je je belangrijker dan je daadwerkelijk bent. net of iemand in KLB het een neuk kan schelen dat een user vooral in VBL post en daarom een hogere straf verdient. teringquote:Op woensdag 16 oktober 2013 14:15 schreef Dven het volgende:
[..]
Keertje een onderbouwing geven in plaats van lukraak woorden het net op te slingeren, misschien?
Uh, oke.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 14:16 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik sta altijd in voor aan afgewogen oordeel
Dat is het voornamelijk ja.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 14:16 schreef Adames het volgende:
[..]
als je dat gelooft, dan voel je je belangrijker dan je daadwerkelijk bent. tering
Ik ben geen VBL'er. Buiten dat heb ik het vaak zat meegemaakt in bijvoorbeeld een WKN POL of N&Wquote:Op woensdag 16 oktober 2013 14:16 schreef Adames het volgende:
[..]
als je dat daadwerkelijk gelooft, dan voel je je belangrijker dan je daadwerkelijk bent. net of iemand in KLB het een neuk kan schelen dat een user vooral in VBL post en daarom een hogere straf verdient. tering
Ja F'noord is gewoon overpotende natuurlijk.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 14:16 schreef Elan het volgende:
[..]
Welke kater?
Dat potje Fifa waarin ik Celtic versloeg met Feyenoord?
oh ja, ik ben omquote:Op woensdag 16 oktober 2013 14:17 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik ben geen VBL'er. Buiten dat heb ik het vaak zat meegemaakt in bijvoorbeeld een WKN POL of N&W
Oh jij bitch ik slinger hem zo wel even aan.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 14:17 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ja F'noord is gewoon overpotende natuurlijk.
Mijn twee winstpartijen waren meer dan terecht.
nee, dat weertopic.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 14:19 schreef Adames het volgende:
[..]
oh ja, ik ben om
WKN is wakker nederland?
Ben je al bij gekomen van het ongeluk?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 14:16 schreef Elan het volgende:
[..]
Welke kater?
Dat potje Fifa waarin ik Celtic versloeg met Feyenoord?
broertje zit er op.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 14:19 schreef Elan het volgende:
[..]
Oh jij bitch ik slinger hem zo wel even aan.
oh nooit geweten dat dat bestond eigenlijkquote:Op woensdag 16 oktober 2013 14:20 schreef Tjacka het volgende:
[..]
nee, dat weertopic.
waar hij elke dag het weer van Bulgarije post.
heel interessant.
Altijd checken jij, mijn waarde fanquote:Op woensdag 16 oktober 2013 14:20 schreef Tjacka het volgende:
[..]
nee, dat weertopic.
waar hij elke dag het weer van Bulgarije post.
heel interessant.
Zijn dit nu jouw befaamde grappige opmerking? Wat slecht.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 14:19 schreef Adames het volgende:
[..]
oh ja, ik ben om
WKN is wakker nederland?
Haha, je zei houd.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 14:20 schreef Happel het volgende:
[..]
Deze reactie houd ik nou echt niet verwacht.
Dven houdt ons tevens op de hoogte wanneer hij voor het laatst seks heeft gehad overigens.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 14:20 schreef Adames het volgende:
[..]
oh nooit geweten dat dat bestond eigenlijk
kijk, daar wil ik nou wel meer over wetenquote:Op woensdag 16 oktober 2013 14:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dven houdt ons tevens op de hoogte wanneer hij voor het laatst seks heeft gehad overigens.
Ook heel interessant
Ik vraag me af hoeveel zweepjes er op die bips geklapt hebbenquote:
Gister nog moeten neuken. Gelukkig kwam ik rap. Wel fantastische pijpbeurt nog ontvangen daarvoorquote:Op woensdag 16 oktober 2013 14:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dven houdt ons tevens op de hoogte wanneer hij voor het laatst seks heeft gehad overigens.
Ook heel interessant
halve weerberichten drama weer Dven.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 14:20 schreef Dven het volgende:
[..]
Altijd checken jij, mijn waarde fanVandaag 24 graden trouwens
Geen idee of het nog bestaat. Ik heb daar een dag lang "Rawr" gepost...quote:Op woensdag 16 oktober 2013 14:22 schreef Adames het volgende:
[..]
kijk, daar wil ik nou wel meer over weten
Ik heb het de hele avond met mijn mede VI Hooligans op een zuipen gezet.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 14:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
Van de winst van Van der Gijp natuurlijk.
Ik heb geen zweepjes liggenquote:Op woensdag 16 oktober 2013 14:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vraag me af hoeveel zweepjes er op die bips geklapt hebben
Ja sorry ben druk op kantoor, zal vanavond uitgebreid berichtenquote:Op woensdag 16 oktober 2013 14:23 schreef Tjacka het volgende:
[..]
halve weerberichten drama weer Dven.
Wees blij dat jij het niet bent.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 14:23 schreef Adames het volgende:
collega van me is ontslagen. we waren met zijn 2en bij een klant. wordt weer dolle pret
jij doerakquote:Op woensdag 16 oktober 2013 14:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Geen idee of het nog bestaat. Ik heb daar een dag lang "Rawr" gepost...
Waarom hij wel en jij niet?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 14:23 schreef Adames het volgende:
collega van me is ontslagen. we waren met zijn 2en bij een klant. wordt weer dolle pret
quote:Op woensdag 16 oktober 2013 14:24 schreef Dven het volgende:
[..]
Ja sorry ben druk op kantoor, zal vanavond uitgebreid berichten
Ik snap deze post niet.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 14:23 schreef Adames het volgende:
omdat het echt een luie flikker was.quote:
we waren met zijn 2en voor een project bij een bedrijf, hem willen ze niet meer zien. mij wel. dus worden een paar drukke dagen zo in mijn eentje.quote:
Ik zie er nog best goed uit. Beetje een pens maar meer ook nietquote:
Kerstpakketten of zo?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 14:26 schreef Adames het volgende:
[..]
we waren met zijn 2en voor een project bij een bedrijf, hem willen ze niet meer zien. mij wel. dus worden een paar drukke dagen zo in mijn eentje.
*kuch*quote:Op woensdag 16 oktober 2013 14:08 schreef Happel het volgende:
[..]
Vrouwen horen niet bij het voetbal. Algemeen bekend toch?
GGMM kan niks onderbouwen. Die vindt iedereen een huilie.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 14:15 schreef Dven het volgende:
[..]
Precies. Zaterdag naar Adelaarshorst, zin in.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 14:23 schreef Elan het volgende:
Blij dat die interlands weer achter de rug zijn eindelijk weer gewoon voetbal wat jullie.
quote:Op woensdag 16 oktober 2013 14:34 schreef Happel het volgende:
[..]
Jij bent natuurlijk wel welkom. Als je je tieten laat zien
Oh dan opeens welquote:
Is dat een goed of een slecht teken?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 14:35 schreef Adames het volgende:
[..]
je wordt niet meer als volwaardig vrouw gezien door sommigen, dat vind ik toch wel onterecht
Jaloers?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 14:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh dan opeens welHappel verandert van een stoere internethooligan naar een brave huisman in 3 woorden.
Okquote:
Jaquote:Op woensdag 16 oktober 2013 14:37 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jij bent de doodsteek voor Happel zijn stoere imago. Ben je nu tevreden?
Hij is goedquote:Op woensdag 16 oktober 2013 14:35 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Tuurlijk
(ik zit zelf op voetbal, zou een beetje stom zijn als ik niet weet wat buitenspel is)
Overigens kwam ik deze tegen op FB
[ afbeelding ]
Ik vond hem wel grappigquote:
Huh wat? Vriendin? Ik?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 14:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
Helemaal niet.
Wat een doorzichtige poging om Happel z'n vriendin af te pakken zeg.
U jellyquote:Op woensdag 16 oktober 2013 14:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
Helemaal niet.
Wat een doorzichtige poging om Happel z'n vriendin af te pakken zeg.
Ik kan daar ook zo van genieten. Een hele middag kan ik er naar kijken. Hoe heerlijk dat schijfje in en uit die dvd-speler glijdt. Hmmmmm.quote:
jijquote:Op woensdag 16 oktober 2013 14:47 schreef kapiteintje het volgende:
Boelers. Wie probeert er nu weer met CA vandoor te gaan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |