SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 25 augustus 2012 11:03 schreef yvonne het volgende:
Dag kindjes, nu weer braaf met je legerautootjes spelen.
quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 20:28 schreef gerco94 het volgende:
http://www.dutchdefencepress.com/?p=11083
quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 20:29 schreef gerco94 het volgende:
bierSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 20:48 schreef Pumatje het volgende:
als je je handpalm een beetje krult en als een kuiltje maakt, en dan tegen een zo'n tiet aan kletst.. hoor je zo'n mooie pets
Ah mooi.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 19:16 schreef 026Remco het volgende:
[..]
Nee dit is op Stroe, dus je kunt rustig naar je werk morgen, ik zit er de rest van de week nog mee opgescheept
Dan wel bij een daadwerkelijke tiet en niet bij je eigen balzak hequote:Op dinsdag 15 oktober 2013 22:01 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]Zal het binnenkort eens proberen
Hey, wat is er mis met mijn balzakquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 23:30 schreef Wasmachinu het volgende:
[..]
Dan wel bij een daadwerkelijke tiet en niet bij je eigen balzak he
Dit woord heeft meerder betekenissen, welke doet gij op?quote:
Toeterturken?quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 23:49 schreef Pumatje het volgende:
Fokkin hell wat ben ik blij dat Nederland heeft gewonnen...
Zo niet, had ik geen nachtrust gehad... 0 komma 0.
Grote blij! Mijn gevoel is tutteren!quote:
quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 23:53 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Grote blij! Mijn gevoel is tutteren!
toeterturken indeed..quote:
Dan had je gewoon zo dansend naar buiten moeten gaan:quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 23:56 schreef Pumatje het volgende:
[..]
toeterturken indeed..
Ik heb onder mij een turkse shoarma zaak zitten, 4 deuren verder een Turkse Shisha zaak, en verderop in de straat een Turks buurthuis..
fixedquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 23:58 schreef Pumatje het volgende:
Ik heb een half turkse ex.. dat was pas feest.
Maargoed ik vind tutteren ook geweldig
Ik voel me aangesprokenquote:
Dat kun je heel gemakkelijk oplossenquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 23:56 schreef Pumatje het volgende:
[..]
toeterturken indeed..
Ik heb onder mij een turkse shoarma zaak zitten, 4 deuren verder een Turkse Shisha zaak, en verderop in de straat een Turks buurthuis..
De EU,quote:Op woensdag 16 oktober 2013 17:58 schreef Pumatje het volgende:
Waarom hoor ik niets van Europa in de Greenpeace zaak met Rusland? Of met de mishandeling van de Nederlandse Diplomaat in Rusland?
Alleen maar gezeik van de EU, en betalen
...
Kan die legale maffioso organisatie eens een keer wat betekenen door wat "gewicht" in de schaal te brengen zijn ze nergens te vinden. Klaar met EUeinz!!
Ik hoop het maar Jitzzzzee, ik hoop het maar...quote:
quote:Op woensdag 16 oktober 2013 18:47 schreef Pumatje het volgende:
[..]
Ik hoop het maar Jitzzzzee, ik hoop het maar...
Je hebt ze al zien rijden?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 19:48 schreef Pumatje het volgende:
Lotusss zit daar achterin en steekt bij het remmen elke keer een lucifer aan.
yeah, maar toen hadden Rommel en Lotusss elkaar vervangen. Lucifers waren beter als koplamp, daarop zoog Rommel elke keer bij t remmen op z'n pijp. Was mooi gezicht, had foto moeten maken.quote:
Weet ik het... Staat bij mij toch niks in...quote:Op woensdag 16 oktober 2013 21:46 schreef Pumatje het volgende:
Weet iemand btw of je e-portofolio op intranet zichtbaar is voor de werkgever bij een sollicitatie via de vacaturebank? Of moet ik dit machtigen ofzo?
machtig mooie dingen juist.quote:
fixed naar nieuwe benaming trouwensquote:
Nette reflexen wel die tankerquote:Op woensdag 16 oktober 2013 22:52 schreef Pumatje het volgende:
http://www.liveleak.com/view?i=77a_1381931775
Haai.quote:
quote:het betreft hier een kwaliteit Defensie
Echt raken doen die RPG'tjes niet. Maar dat eerste schot op front armour had toch geen kut uitgehaald waarschijnlijk. Ff aangenomen dat het geen tandem heat was.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 22:52 schreef Pumatje het volgende:
http://www.liveleak.com/view?i=77a_1381931775
Ik werk niet bij een overheidsinstelling, dus van mij wordt verwacht dat ik productief ben.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 09:47 schreef jitzzzze het volgende:
Druk hier, zijn jullie allemaal ineens serieus aan het werk ofzo?
Grapjas.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 09:47 schreef jitzzzze het volgende:
Assumptionsquote:Op donderdag 17 oktober 2013 11:17 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ik werk niet bij een overheidsinstelling, dus van mij wordt verwacht dat ik productief ben.
Ik wou al zeggen; ik weet waar jullie werk woontquote:
Dat wil je niet weten... Kutleger... Bureaucratie en "niks lukt" alom...quote:Op donderdag 17 oktober 2013 09:47 schreef jitzzzze het volgende:
Ik denk dat ik er alles van weetquote:Op donderdag 17 oktober 2013 11:56 schreef AchJa het volgende:
[..]
Dat wil je niet weten... Kutleger... Bureaucratie en "niks lukt" alom...
Ik zou het niet eens grappen willen noemen.quote:
nopequote:Op donderdag 17 oktober 2013 15:22 schreef jitzzzze het volgende:
Maar ondanks de (matige) grap heb ik jullie toch weer drie minuten ge-entertaind
Niet eens geklikt...quote:Op donderdag 17 oktober 2013 15:22 schreef jitzzzze het volgende:
Maar ondanks de (matige) grap heb ik jullie toch weer drie minuten ge-entertaind
Voor Jan Lul natuurlijk... Zoals al je dagelijkse werkzaamheden...quote:Op donderdag 17 oktober 2013 16:42 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Sjonge sjonge, waar doe ik dan al die moeite voor
Waarom zo confronterend? Mijn tere zieltje, wat doe je?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 16:46 schreef AchJa het volgende:
[..]
Voor Jan Lul natuurlijk... Zoals al je dagelijkse werkzaamheden...
http://www.nieuws.nl/econ(...)-winkels-als-inktvisquote:'Kringspier van varkens in Nederlandse winkels als inktvis'
Dierenrechtenpolitica Marianne Thieme waarschuwt voor voedselfraude met inktvisringen die gemaakt zijn van de anus van varkens. Thieme wijst op een rapport van de EU. Het verhaal gaat al heel lang rond en wordt meestal afgedaan als urban legend.
Of heb je dan nog nooit echte inktvis gegeten?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 18:18 schreef Nibb-it het volgende:
Als je het verschil toch al niet proefde heb je weinig om je zorgen over te maken.
Vooralsnog riekt het sterk naar een broodje aap.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 18:20 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Of heb je dan nog nooit echte inktvis gegeten?
Ja, maar je kan nu nooit meer een calamaris eten zonder hieraan te denkenquote:Op donderdag 17 oktober 2013 18:24 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Vooralsnog riekt het sterk naar een broodje aap.
Dat is geheimquote:Op donderdag 17 oktober 2013 18:27 schreef hugecooll het volgende:
zeg jizz, wat doe jij eigenlijk bij defensie?
Hij is putjesschepper op zee.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 18:27 schreef hugecooll het volgende:
zeg jizz, wat doe jij eigenlijk bij defensie?
Ach.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 18:25 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ja, maar je kan nu nooit meer een calamaris eten zonder hieraan te denken
Misschien wel, misschien niet.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 18:29 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Hij is putjesschepper op zee.
True.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 18:30 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Ach.
Overal zit zooi in, dus dit kon er ook nog wel bij.
Dit was zeker voor jouw tijd...quote:Op donderdag 17 oktober 2013 18:29 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Hij is putjesschepper op zee.
klopt, maar is het geheim omdat jij het niet wil zeggen of omdat het "geheim" is? In het tweede geval kan je beter iets anders verzinnen dan zeggen dat het geheim is; lijkt me ook niet de bedoeling eigenlijkquote:
Tsja, dat mag je voor jezelf beantwoordenquote:Op donderdag 17 oktober 2013 18:38 schreef hugecooll het volgende:
[..]
klopt, maar is het geheim omdat jij het niet wil zeggen of omdat het "geheim" is? In het tweede geval kan je beter iets anders verzinnen dan zeggen dat het geheim is; lijkt me ook niet de bedoeling eigenlijk
Hij wil graag dat je denkt dat ie iets heel speciaals doet.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 18:38 schreef hugecooll het volgende:
[..]
klopt, maar is het geheim omdat jij het niet wil zeggen of omdat het "geheim" is? In het tweede geval kan je beter iets anders verzinnen dan zeggen dat het geheim is; lijkt me ook niet de bedoeling eigenlijk
En werkt het?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 18:42 schreef Wasmachinu het volgende:
[..]
Hij wil graag dat je denkt dat ie iets heel speciaals doet.
Heb ik toch nog iets bereikt vandaagquote:Op donderdag 17 oktober 2013 18:45 schreef Wasmachinu het volgende:
[..]
Volgens mij vind hugecooll je wel peppie
BB is inderdaad ons voorbeeld. Als enige werkt hij echt bij Defensie.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 18:50 schreef Wasmachinu het volgende:
Hugecooll, misschien moet je effe in de gaten houden wanneer BredeBroeder komt buurten. Baasje doet wel redelijk leuke dingetjes hoor.
Ja idd. Altijd maar lullen over VeVa maar ondertussen gewoon sofkikvorstparacommando hoor.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 18:50 schreef Wasmachinu het volgende:
Hugecooll, misschien moet je effe in de gaten houden wanneer BredeBroeder komt buurten. Baasje doet wel redelijk leuke dingetjes hoor.
Neuh, ik vroeg het me eigenlijk alleen af van jitzzzze, aangezien ik me nog een KLB-jitzzzze kan herinneren van lang geledenquote:Op donderdag 17 oktober 2013 18:50 schreef Wasmachinu het volgende:
Dat is echt antiekquote:Op donderdag 17 oktober 2013 19:08 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Neuh, ik vroeg het me eigenlijk alleen af van jitzzzze, aangezien ik me nog een KLB-jitzzzze kan herinneren van lang geleden
huhu, je was me dan ook al een tijdje niet opgevallen tot ik je ineens weer een paar keer zag in WGR, maar je verblijft dus blijkbaar hierquote:
uhm?quote:
Idemquote:Op donderdag 17 oktober 2013 19:52 schreef AchJa het volgende:
Man of Steel kijken, weer eens een andere Clark Kent dan Christopher Reeve...
Aah oke. Die hoerige rubberdingen? Al zo'n rondje om die 'baai' gedaan?quote:
uhu en dat ding slaat natuurlijk omquote:Op donderdag 17 oktober 2013 22:21 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Aah oke. Die hoerige rubberdingen? Al zo'n rondje om die 'baai' gedaan?
dafuq? Bootje oppompen, hobbelen en over het water terug naar die 'te waterlaat' plaats... Hoe kun je omslaan stelletje harken?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 22:34 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
uhu en dat ding slaat natuurlijk om
kader had hem omgegooid :pquote:Op donderdag 17 oktober 2013 22:41 schreef Thaboel het volgende:
[..]
dafuq? Bootje oppompen, hobbelen en over het water terug naar die 'te waterlaat' plaats... Hoe kun je omslaan stelletje harken?
Ik zou die boot gewoon lek steken.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 23:12 schreef hoogvlieger het volgende:
Zou ik ook doen als ik kader was. Gewoon omdat het kan.
Mwah, zou beter zijn als ze daar solliciterenquote:Op donderdag 17 oktober 2013 23:31 schreef Damaged het volgende:
Een verhitte discussie op FB opmerken tussen een aantal VeVa'ers die er achter gekomen zijn na 2 jaar stokken slaan dat er geen directe doorstroom mogelijk is tot onderofficier luchtmobiel. En dan deze link pasten en afwachten. http://werkenbijdefensie.nl/functiegroepen/catering.html
Man, wat ben ik verveeld
Noop, ik haakte al na 33 seconden af.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 15:22 schreef jitzzzze het volgende:
Precies! Dat is jezelf nog eens in de markt zetten.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 23:37 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Mwah, zou beter zijn als ze daar solliciteren
Zodra de markt weer aantrekt gaan mensen weer buiten de deur eten, dus dan is horeca personeel met ervaring weer zeer gewenst
Net zoals ik op mijn eerste keer.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 23:41 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Noop, ik haakte al na 33 seconden af.
Zover ben ik nog niet met teruglezenquote:Op donderdag 17 oktober 2013 23:46 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Net zoals ik op mijn eerste keer.
Aangezien het nu 23:50 is en we nog geen yt-filmpjes van jou voorbij hebben zien komen, neem ik aan dat het werktquote:Op donderdag 17 oktober 2013 21:10 schreef ErwinRommel het volgende:
Champix ingenomen
Kijken of het werkt dat spul. Zal me benieuwen.
Vent verveeld zich en leest topics meerdere malen.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 23:48 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Zover ben ik nog niet met teruglezen
De tweede keer wist je het wel af te kijken
Nah, doet ie gewoon omdat ie eigenlijk denkt dat ie een wetenschapper is, herleest alles om zeker te weten dat er maar een eenduidige interpretatie mogelijk isquote:Op donderdag 17 oktober 2013 23:51 schreef Damaged het volgende:
[..]
Vent verveeld zich en leest topics meerdere malen.
quote:
Alles goed hier!quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 00:12 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Royyy
![]()
Hoe is het in de US of A? Was 'the talk of the day' inderdaad over de bijna shutdown, of ging de normale burger vanochtend gewoon weer over tot de orde van de dag?
Ah, wat ambtenaren kantoortjes gesloten, jammer dan dat mensen niets kunnen verlengen en zoquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 00:54 schreef Royyy het volgende:
[..]
Alles goed hier!![]()
De 'bijna shutdown'? Heeft 16 dagen geduurd. Er wordt best wel veel over gepraat, en veel Congressleden zullen (bij wijze van spreken) hun kantoor beginnen uit te ruimen. Wat een puinhoop...
Mwa het probleem was vooral dat als het nog een paar dagen langer had geduurd, allerlei uitkeringen enzo niet uitbetaald hadden kunnen worden.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 01:00 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ah, wat ambtenaren kantoortjes gesloten, jammer dan dat mensen niets kunnen verlengen en zo
Werd hier vandaag echt zo'n beetje neer gezet als dat als er géén accoord was gevallen (wat eigenlijk uitstel is tot februari) de USA failliet zou zijn.
Maar zouden de congressleden er nu iets van hebben geleerd?
Maar nu zijn er geen verkiezingen, en februari is ook maar een 'zachte' deadline, want er zijn al weer allerlij uitstelmogelijkheden.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 01:15 schreef Royyy het volgende:
[..]
Mwa het probleem was vooral dat als het nog een paar dagen langer had geduurd, allerlei uitkeringen enzo niet uitbetaald hadden kunnen worden.
Verder was het natuurlijk een groot toneelspel om mensen zo kwaad te krijgen dat men er politieke winst uit kon halen... monumenten op publieke plekken die werden afgesloten en bewaakt, nationale parken gesloten, zelfs uitzichtplekken langs doorgaande wegen afgezet... en maar weigeren om te onderhandelen over een compromis.
Die hele paniek over een default als de debt ceiling niet verhoogd zou worden was ook gewoon een grote farce van Obama en consorten. De maandelijkse belastinginkomsten voor de federale overheid zijn zo'n 250 miljard, rentebetalingen over de schuld 20-25 miljard. Er is geen enkele reden waarom er ooit een situatie zou onstaan dat men niet aan die renteverplichtingen zou kunnen voldoen. Maarja, dan moet er fiscaal verantwoordelijk gehandeld worden, en kan Obama niet meer met geld strooien...
Of ze er iets van geleerd hebben, dat zullen we in februari zien denk ik. Als er nu verkiezingen zouden zijn, dan zou een groot deel van de republikeinen die voor deze deal hebben gestemd hun koffers kunnen pakken.
DM me je adres.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 23:25 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Stuur m'n boek, anders geeft de bibliothecaresse mij een hoek
Klopt, maar de campagnes voor de verkiezingen van volgend jaar beginnen nu wel langzaam aan, en dat zal zeker in februari een grote rol gaan spelen.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 01:23 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Maar nu zijn er geen verkiezingen, en februari is ook maar een 'zachte' deadline, want er zijn al weer allerlij uitstelmogelijkheden.
Ach, de USA heeft even een dagje de economische wereldmarkt weer mogen domineren. In negatieve zin.
En ik ben weer zo'n nuchter Hollandse die vind die ze dat campagne geld beter in de zorg kunnen stekenquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 01:28 schreef Royyy het volgende:
[..]
Klopt, maar de campagnes voor de verkiezingen van volgend jaar beginnen nu wel langzaam aan, en dat zal zeker in februari een grote rol gaan spelen.
Tja als men dat geld liever aan een zorginstelling zou schenken, dat staat iedereen natuurlijk helemaal vrijquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 01:31 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
En ik ben weer zo'n nuchter Hollandse die vind die ze dat campagne geld beter in de zorg kunnen steken
Champix is medicatie om te stoppen met roken.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 23:50 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Aangezien het nu 23:50 is en we nog geen yt-filmpjes van jou voorbij hebben zien komen, neem ik aan dat het werkt
*Mijn of *M'nquote:
Maar waarom heb jij ze dan in vredesnaam gekregen? Als iemand die dingen niet nodig hebt ben jij het wel, zelfs Sam zou er volgens het concept "fighters first" meer recht op hebben dan jij.quote:
No offense, maar vergeleken met de natres zitten we wel 10x zoveel in het veld. Ik heb ze niet, maar roc deltion welquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 14:45 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Maar waarom heb jij ze dan in vredesnaam gekregen? Als iemand die dingen niet nodig hebt ben jij het wel, zelfs Sam zou er volgens het concept "fighters first" meer recht op hebben dan jij.
NOFI.
Maar ja, Sam is wel meer een fighter dan VeVa ooit zal zijn. Dus nog steeds vind ik het onbestaanbaar dat jij wel op Meindl's loopt.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 16:12 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
No offense, maar vergeleken met de natres zitten we wel 10x zoveel in het veld. Ik heb ze niet, maar roc deltion wel
klopt, de adjudant vond het ook raar maarja, als ik ze kreeg zou ik ze niet inleveren voor anderen.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 16:18 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Maar ja, Sam is wel meer een fighter dan VeVa ooit zal zijn. Dus nog steeds vind ik het onbestaanbaar dat jij wel op Meindl's loopt.
Snap ik, het is dan ook geen verwijt naar jou toe.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 16:21 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
klopt, de adjudant vond het ook raar maarja, als ik ze kreeg zou ik ze niet inleveren voor anderen.
In de KPU webshop ¤4,10.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 16:32 schreef BredeBroeder het volgende:
Hoeveel zou zo'n woodland shirtje nieuw kosten ongeveer?
Ouwe knorquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 18:39 schreef AchJa het volgende:
[..]
Misschien dat ze dan eens geen 98% uitval hebben...
Dat kun je eten ofzo?quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 18:40 schreef samthegreat5 het volgende:
Tinder is het beste sinds sliced bread!![]()
Moeite waard om eraan te beginnen?quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 18:40 schreef samthegreat5 het volgende:
Tinder is het beste sinds sliced bread!![]()
Fuck jaquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 18:50 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Moeite waard om eraan te beginnen?
Thx, ik dacht iets van 10,- ofzoquote:
De tondeldoos is een oud sprookje...quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 18:51 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Tinder_(app)
Fuckquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 18:57 schreef AchJa het volgende:
[..]
De tondeldoos is een oud sprookje...
Had het al gevonden, wees maar niet bang.quote:
Yes, je moet er FB voor hebben.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 19:01 schreef AchJa het volgende:
[..]
Had het al gevonden, wees maar niet bang.
Maare, daar moet je FB voor hebben? Zo ja, haak ik af.
Weer zo'n oude geit met last van verzamelwoede, begreep ik.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 19:06 schreef Harde_Mepper het volgende:
CBRN clubje van Defensie richting Ede...iets smerig spul in een kelderboxje.
Zat met de sherlock functie te kloten.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 19:47 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Spuit 11Of heb ik gelijk gekregen?
No shitquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 19:48 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Zat met de sherlock functie te kloten.
Stom dierquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 19:54 schreef jitzzzze het volgende:
Hoe kan ik Windows 8.1 vervangen door 7? Ik snaai het niet meer
Format C, opnieuw dus. Gekut met up en downgraden moet je niet willen.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 19:54 schreef jitzzzze het volgende:
Hoe kan ik Windows 8.1 vervangen door 7? Ik snaai het niet meer
Ja, goed idee sjaakquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 20:02 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Stom dierVerwijder gewoon je system32 map
En dan heb ik een pc die niet meer werktquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 20:03 schreef AchJa het volgende:
[..]
Format C, opnieuw dus. Gekut met up en downgraden moet je niet willen.
Een verse install lukt je toch wel? Inclusief wat partities aanmaken?quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 20:04 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
En dan heb ik een pc die niet meer werkt
Maar niet zonder install cdquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 20:06 schreef AchJa het volgende:
[..]
Een verse install lukt je toch wel? Inclusief wat partities aanmaken?
Heb wel een code voor windows 7, maar kan natuurlijk niet vanaf een virtuele cd booten en installen.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 20:08 schreef AchJa het volgende:
[..]
Gewoon van het net trekken en Daz Loader ftw.
Jullie zijn goed jonguhquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 20:10 schreef AchJa het volgende:
http://download.cnet.com/(...)8513_4-10972600.html
Ik meende altijd dat jij dit pokke herrie vondquote:
Nooit gezegd dat ik dit pokken herrie vond/vind!quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 20:44 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Ik meende altijd dat jij dit pokke herrie vond
Het genre welquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 20:45 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Nooit gezegd dat ik dit pokken herrie vond/vind!
the fuckquote:
Handig bij een crash movequote:Op vrijdag 18 oktober 2013 21:02 schreef BredeBroeder het volgende:
Wejow deze techniek
Gelijk geen schuiven meer
48 uurquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 21:06 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Precies, hoeveel tijd bracht je ook alweer in het veld door?
Lekker boeiend, dat doe je ook maar anderhalf keer tijdens je opleidingquote:
Ah, alarm? Nee, dan strik je je veters gewoon normaal natuurlijk bij haast, maar anders kan het prima.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 21:08 schreef Schild het volgende:
Crashmove, is als je s'nachts aan het slapen bent en in een keer flink moet schijten.
Wat is dat nou weer voor bullcrap...quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 21:02 schreef BredeBroeder het volgende:
Wejow deze techniek
Gelijk geen schuiven meer
Het werkt welquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 21:12 schreef AchJa het volgende:
[..]
Wat is dat nou weer voor bullcrap...
Wat dacht je van je schoenen gewoon aan houden.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 21:09 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Ah, alarm? Nee, dan strik je je veters gewoon normaal natuurlijk bij haast, maar anders kan het prima.
Mag niet, als je gaat pitten doe je toch je schoenen uitquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 21:13 schreef AchJa het volgende:
[..]
Wat dacht je van je schoenen gewoon aan houden.
Windhoos bedoel je?quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 21:13 schreef jitzzzze het volgende:
Het werkt AJen ik bedoel niet die veter onzin
Niet tijdens exfil en schuilbivak.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 21:14 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Mag niet, als je gaat pitten doe je toch je schoenen uit
precies.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 21:13 schreef AchJa het volgende:
[..]
Wat dacht je van je schoenen gewoon aan houden.
En de vishaak methode... Wat dacht je daar van...quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 21:09 schreef Schild het volgende:
Maar vinden jullie de keuze tussen een appel of een peer ook altijd zo lastig?
Gelukkig heb ik Haix met open hakenquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 21:25 schreef AchJa het volgende:
[..]
Dan mag jij dat voortaan lekker doen bij de def meindls met dichte haken...![]()
Je moet het zelf weten, ik zie het nut er niet van in.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 21:25 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik Haix met open haken
Eelt kweken kan ook, echter loop ik nu al voor de 7e keer blaren op exact dezelfde plek, dat is nogal kut als je 3 meter achter een mb moet blijven op een tankbaan en die vent gaat voor de lol even flink gas gevenquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 21:28 schreef AchJa het volgende:
[..]
Je moet het zelf weten, ik zie het nut er niet van in.
Dan route appel en peerquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 21:20 schreef AchJa het volgende:
[..]
En de vishaak methode... Wat dacht je daar van...
Maar het is goed dat je me er op geattendeerd hebt, zal het in de gaten houden en kunnen we de maten weer mooi onder uit de zak geven wegens het niet naleven van de vigerende veterinstructie.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 21:30 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Eelt kweken kan ook, echter loop ik nu al voor de 7e keer blaren op exact dezelfde plek, dat is nogal kut als je 3 meter achter een mb moet blijven op een tankbaan en die vent gaat voor de lol even flink gas geven
Net zoals met de M90 de lui op hun kloten geven omdat ze de beginlus onderdoor deden ipv er overheen.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 21:39 schreef Thaboel het volgende:
Jammer dat het te laat is... Anders kon remco0026 ofzo er nog even op controleren
Leid jij wel eens nieuwe lichtingen op?quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 21:41 schreef AchJa het volgende:
[..]
Net zoals met de M90 de lui op hun kloten geven omdat ze de beginlus onderdoor deden ipv er overheen.
Wel gedaan en VTO KMS.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 21:43 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Leid jij wel eens nieuwe lichtingen op?
Jij hebt niet toevallig rond 2009/2010 bij school bat zuid rondgelopen toch?quote:
Nee, net iets eerder... (1996)...quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 21:59 schreef Thaboel het volgende:
Onverwacht toch even naar de kroeg. Latersss en bb na de eerste 2 biertjes zal ik even aan je denken
[..]
Jij hebt niet toevallig rond 2009/2010 bij school bat zuid rondgelopen toch?
wat lief van jequote:Op vrijdag 18 oktober 2013 21:59 schreef Thaboel het volgende:
Onverwacht toch even naar de kroeg. Latersss en bb na de eerste 2 biertjes zal ik even aan je denken
[..]
Jij hebt niet toevallig rond 2009/2010 bij school bat zuid rondgelopen toch?
Toen stonden Lownoise en Theo nog in de top 40....quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 22:03 schreef jitzzzze het volgende:
1996, toen was het nog hip om een trainingspak te dragen overdag
Helemaal niks.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 22:07 schreef samthegreat5 het volgende:
Enig idee wat er gebeurt als je als Natresser de FIT test niet aflegt? Ik heb zo'n voorgevoel dat wegens familieomstandigheden ik morgen thuis kom te zitten..
Niks aan de hand als je FIT mist..quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 22:07 schreef samthegreat5 het volgende:
Enig idee wat er gebeurt als je als Natresser de FIT test niet aflegt? Ik heb zo'n voorgevoel dat wegens familieomstandigheden ik morgen thuis kom te zitten..
quote:
Uh.. okay. Dan hoef ik me dus geen zorgen te maken.quote:
Deelnemen aan is voldoende, er is wat dat betreft rechtspositoneel nog helemaal niets afgetimmerd vwb al die sippe testen.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 22:40 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Wat gebeurt er als je als beroeps de FIT niet aflegt dan?
Ik ga zo ff lekker een paar knaks de pan in gooienquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 23:01 schreef BredeBroeder het volgende:
Niks te vreten in huis, houten kaken
Houten kaak is de uitspraak.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 23:01 schreef BredeBroeder het volgende:
Niks te vreten in huis, houten kaken
Officier... nuff said.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 23:03 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Hey, ik zeg alleen wat de majoor zei
IE!?!?!? GODVERDOMME IE!?!?!?quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 23:03 schreef AchJa het volgende:
[..]
Nog een zak vol IE updates... Daarna de niet te vergeten browserchoice...![]()
Neu maar ze zullen wel twee keer nadenken mocht je in een sollicitatie zitten met een andere kandidaat die het wel gewoon fixt.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 23:01 schreef AchJa het volgende:
[..]
Deelnemen aan is voldoende, er is wat dat betreft rechtspositoneel nog helemaal niets afgetimmerd vwb al die sippe testen.
En met gezwinde spoed Classic Shell en Total Commander installen. Daarna verder inrichten/ tweaken.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 23:07 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
IE!?!?!? GODVERDOMME IE!?!?!?![]()
![]()
![]()
Correct, echter is het niet toegestaan.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 23:19 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Neu maar ze zullen wel twee keer nadenken mocht je in een sollicitatie zitten met een andere kandidaat die het wel gewoon fixt.
Hoogste in rang is de adjudant, die heeft ook de leiding over heel het cohort 2013. Officieren komen we niet mee in aanraking.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 23:24 schreef Thaboel het volgende:
Wilde net zeggen... Sinds wanneer zou een officier der mariniers zich openlijk bezighouden met Veva...
Ikke, ik ben ondertussen een beetje begonnen aan Homicide: Life on the Streetquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 23:47 schreef AchJa het volgende:
Btw, wie hier had laatst "the Wire" ook alweer gezien en wilde een alternatief?
Braquo: www.imdb.com/title/tt1429534/
![]()
Even kiekn. Dank voor de suggesties ouwe.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 23:57 schreef AchJa het volgende:
[..]
Enne Spiral (Engrenages) is ook niet verkeerd.
En pleur op met je spek bilquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 00:02 schreef samthegreat5 het volgende:
Ik dump dit effe hier:
[ afbeelding ]
Die is inmiddels 10 jaar oud, fapte me al een eind in de rondte toen ik 18 was op deze Braziliaanse/argentijnse/ietsmetzuidamerika. Is een hele serie van.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 00:08 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
En pleur op met je spek bil
nu moet ik het weer goedmaken
[ afbeelding ]
Wtfquote:
wat en wat installeren?quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 23:19 schreef AchJa het volgende:
[..]
En met gezwinde spoed Classic Shell en Total Commander installen. Daarna verder inrichten/ tweaken.
quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 09:52 schreef jitzzzze het volgende:
Inmiddels begint het ergens op te lijken. Nu nog dat ellendige activeren van Windhoos![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |