SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 25 augustus 2012 11:03 schreef yvonne het volgende:
Dag kindjes, nu weer braaf met je legerautootjes spelen.
quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 20:28 schreef gerco94 het volgende:
http://www.dutchdefencepress.com/?p=11083
quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 20:29 schreef gerco94 het volgende:
bierSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 20:48 schreef Pumatje het volgende:
als je je handpalm een beetje krult en als een kuiltje maakt, en dan tegen een zo'n tiet aan kletst.. hoor je zo'n mooie pets
Ah mooi.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 19:16 schreef 026Remco het volgende:
[..]
Nee dit is op Stroe, dus je kunt rustig naar je werk morgen, ik zit er de rest van de week nog mee opgescheept
Dan wel bij een daadwerkelijke tiet en niet bij je eigen balzak hequote:Op dinsdag 15 oktober 2013 22:01 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]Zal het binnenkort eens proberen
Hey, wat is er mis met mijn balzakquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 23:30 schreef Wasmachinu het volgende:
[..]
Dan wel bij een daadwerkelijke tiet en niet bij je eigen balzak he
Dit woord heeft meerder betekenissen, welke doet gij op?quote:
Toeterturken?quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 23:49 schreef Pumatje het volgende:
Fokkin hell wat ben ik blij dat Nederland heeft gewonnen...
Zo niet, had ik geen nachtrust gehad... 0 komma 0.
Grote blij! Mijn gevoel is tutteren!quote:
quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 23:53 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Grote blij! Mijn gevoel is tutteren!
toeterturken indeed..quote:
Dan had je gewoon zo dansend naar buiten moeten gaan:quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 23:56 schreef Pumatje het volgende:
[..]
toeterturken indeed..
Ik heb onder mij een turkse shoarma zaak zitten, 4 deuren verder een Turkse Shisha zaak, en verderop in de straat een Turks buurthuis..
fixedquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 23:58 schreef Pumatje het volgende:
Ik heb een half turkse ex.. dat was pas feest.
Maargoed ik vind tutteren ook geweldig
Ik voel me aangesprokenquote:
Dat kun je heel gemakkelijk oplossenquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 23:56 schreef Pumatje het volgende:
[..]
toeterturken indeed..
Ik heb onder mij een turkse shoarma zaak zitten, 4 deuren verder een Turkse Shisha zaak, en verderop in de straat een Turks buurthuis..
De EU,quote:Op woensdag 16 oktober 2013 17:58 schreef Pumatje het volgende:
Waarom hoor ik niets van Europa in de Greenpeace zaak met Rusland? Of met de mishandeling van de Nederlandse Diplomaat in Rusland?
Alleen maar gezeik van de EU, en betalen
...
Kan die legale maffioso organisatie eens een keer wat betekenen door wat "gewicht" in de schaal te brengen zijn ze nergens te vinden. Klaar met EUeinz!!
Ik hoop het maar Jitzzzzee, ik hoop het maar...quote:
quote:Op woensdag 16 oktober 2013 18:47 schreef Pumatje het volgende:
[..]
Ik hoop het maar Jitzzzzee, ik hoop het maar...
Je hebt ze al zien rijden?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 19:48 schreef Pumatje het volgende:
Lotusss zit daar achterin en steekt bij het remmen elke keer een lucifer aan.
yeah, maar toen hadden Rommel en Lotusss elkaar vervangen. Lucifers waren beter als koplamp, daarop zoog Rommel elke keer bij t remmen op z'n pijp. Was mooi gezicht, had foto moeten maken.quote:
Weet ik het... Staat bij mij toch niks in...quote:Op woensdag 16 oktober 2013 21:46 schreef Pumatje het volgende:
Weet iemand btw of je e-portofolio op intranet zichtbaar is voor de werkgever bij een sollicitatie via de vacaturebank? Of moet ik dit machtigen ofzo?
machtig mooie dingen juist.quote:
fixed naar nieuwe benaming trouwensquote:
Nette reflexen wel die tankerquote:Op woensdag 16 oktober 2013 22:52 schreef Pumatje het volgende:
http://www.liveleak.com/view?i=77a_1381931775
Haai.quote:
quote:het betreft hier een kwaliteit Defensie
Echt raken doen die RPG'tjes niet. Maar dat eerste schot op front armour had toch geen kut uitgehaald waarschijnlijk. Ff aangenomen dat het geen tandem heat was.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 22:52 schreef Pumatje het volgende:
http://www.liveleak.com/view?i=77a_1381931775
Ik werk niet bij een overheidsinstelling, dus van mij wordt verwacht dat ik productief ben.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 09:47 schreef jitzzzze het volgende:
Druk hier, zijn jullie allemaal ineens serieus aan het werk ofzo?
Grapjas.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 09:47 schreef jitzzzze het volgende:
Assumptionsquote:Op donderdag 17 oktober 2013 11:17 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ik werk niet bij een overheidsinstelling, dus van mij wordt verwacht dat ik productief ben.
Ik wou al zeggen; ik weet waar jullie werk woontquote:
Dat wil je niet weten... Kutleger... Bureaucratie en "niks lukt" alom...quote:Op donderdag 17 oktober 2013 09:47 schreef jitzzzze het volgende:
Ik denk dat ik er alles van weetquote:Op donderdag 17 oktober 2013 11:56 schreef AchJa het volgende:
[..]
Dat wil je niet weten... Kutleger... Bureaucratie en "niks lukt" alom...
Ik zou het niet eens grappen willen noemen.quote:
nopequote:Op donderdag 17 oktober 2013 15:22 schreef jitzzzze het volgende:
Maar ondanks de (matige) grap heb ik jullie toch weer drie minuten ge-entertaind
Niet eens geklikt...quote:Op donderdag 17 oktober 2013 15:22 schreef jitzzzze het volgende:
Maar ondanks de (matige) grap heb ik jullie toch weer drie minuten ge-entertaind
Voor Jan Lul natuurlijk... Zoals al je dagelijkse werkzaamheden...quote:Op donderdag 17 oktober 2013 16:42 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Sjonge sjonge, waar doe ik dan al die moeite voor
Waarom zo confronterend? Mijn tere zieltje, wat doe je?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 16:46 schreef AchJa het volgende:
[..]
Voor Jan Lul natuurlijk... Zoals al je dagelijkse werkzaamheden...
http://www.nieuws.nl/econ(...)-winkels-als-inktvisquote:'Kringspier van varkens in Nederlandse winkels als inktvis'
Dierenrechtenpolitica Marianne Thieme waarschuwt voor voedselfraude met inktvisringen die gemaakt zijn van de anus van varkens. Thieme wijst op een rapport van de EU. Het verhaal gaat al heel lang rond en wordt meestal afgedaan als urban legend.
Of heb je dan nog nooit echte inktvis gegeten?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 18:18 schreef Nibb-it het volgende:
Als je het verschil toch al niet proefde heb je weinig om je zorgen over te maken.
Vooralsnog riekt het sterk naar een broodje aap.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 18:20 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Of heb je dan nog nooit echte inktvis gegeten?
Ja, maar je kan nu nooit meer een calamaris eten zonder hieraan te denkenquote:Op donderdag 17 oktober 2013 18:24 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Vooralsnog riekt het sterk naar een broodje aap.
Dat is geheimquote:Op donderdag 17 oktober 2013 18:27 schreef hugecooll het volgende:
zeg jizz, wat doe jij eigenlijk bij defensie?
Hij is putjesschepper op zee.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 18:27 schreef hugecooll het volgende:
zeg jizz, wat doe jij eigenlijk bij defensie?
Ach.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 18:25 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ja, maar je kan nu nooit meer een calamaris eten zonder hieraan te denken
Misschien wel, misschien niet.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 18:29 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Hij is putjesschepper op zee.
True.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 18:30 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Ach.
Overal zit zooi in, dus dit kon er ook nog wel bij.
Dit was zeker voor jouw tijd...quote:Op donderdag 17 oktober 2013 18:29 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Hij is putjesschepper op zee.
klopt, maar is het geheim omdat jij het niet wil zeggen of omdat het "geheim" is? In het tweede geval kan je beter iets anders verzinnen dan zeggen dat het geheim is; lijkt me ook niet de bedoeling eigenlijkquote:
Tsja, dat mag je voor jezelf beantwoordenquote:Op donderdag 17 oktober 2013 18:38 schreef hugecooll het volgende:
[..]
klopt, maar is het geheim omdat jij het niet wil zeggen of omdat het "geheim" is? In het tweede geval kan je beter iets anders verzinnen dan zeggen dat het geheim is; lijkt me ook niet de bedoeling eigenlijk
Hij wil graag dat je denkt dat ie iets heel speciaals doet.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 18:38 schreef hugecooll het volgende:
[..]
klopt, maar is het geheim omdat jij het niet wil zeggen of omdat het "geheim" is? In het tweede geval kan je beter iets anders verzinnen dan zeggen dat het geheim is; lijkt me ook niet de bedoeling eigenlijk
En werkt het?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 18:42 schreef Wasmachinu het volgende:
[..]
Hij wil graag dat je denkt dat ie iets heel speciaals doet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |