SPOILER: AlgemeenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: TrainingsmethodenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: OefeningenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Sets & RepsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: VoedingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: RustOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SupplementatieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Vitamines en mineralenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SteroidenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Handige en informatieve linkjesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: FAQOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ter afsluiting nog een aantal foto's van de top 3 van de Mr. Olympia 2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: VersiebeheerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De OP staat hier![]()
Epic OP![]()
btw.. hij heeft nu ook intro's en outro's op zijn videos, gemaakt door THEDJSKAY1
building up some youtube moneyz and making nameBowl Of continental chicken and vegetables family pack rice (125grams)![]()
Wanneer ik ergens in 2014 mijn eigen prive gym realiseer in een antikraak-achtig iets pand, nodig ik jullie bij deze allemaal uit voor een powerlifting mock meet(just for fun).Bowl Of continental chicken and vegetables family pack rice (125grams)![]()
Tof filmpje, hij ziet er vrolijk uit voor de veranderingquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 13:48 schreef dreamerbulk het volgende:
Epic OP![]()
btw.. hij heeft nu ook intro's en outro's op zijn videos, gemaakt door THEDJSKAY1
building up some youtube moneyz and making name![]()
![]()
soort beton/breng je eigen dumble mee party?quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 13:57 schreef dreamerbulk het volgende:
Wanneer ik ergens in 2014 mijn eigen prive gym realiseer in een antikraak-achtig iets pand, nodig ik jullie bij deze allemaal uit voor een powerlifting mock meet(just for fun).![]()
Dat viel me ook al op, een lachende babyslayerquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 13:58 schreef seto het volgende:
[..]
Tof filmpje, hij ziet er vrolijk uit voor de verandering
Bowl Of continental chicken and vegetables family pack rice (125grams)![]()
haha bring your own proteinshake partyquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 13:58 schreef RaymondK het volgende:
[..]
soort beton/breng je eigen dumble mee party?Bowl Of continental chicken and vegetables family pack rice (125grams)![]()
Er zijn trouwens in December twee officiele starting strength seminars in Amsterdam. Zou op zich wel willen gaan, maar is nogal ver weg
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.![]()
helaas geen rippetoe die met zwaard rondlooptquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 14:07 schreef star_gazer het volgende:
Er zijn trouwens in December twee officiele starting strength seminars in Amsterdam. Zou op zich wel willen gaan, maar is nogal ver wegBowl Of continental chicken and vegetables family pack rice (125grams)![]()
quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 14:06 schreef Sapstengel het volgende:
Ja of een babyslayer byob (bring your own barbell) party.
Denk dat ie sowieso dat ding niet de douane door krijgtquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 14:09 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
helaas geen rippetoe die met zwaard rondloopt
-
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.![]()
Oh nee? Denk het wel.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 14:12 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Denk dat ie sowieso dat ding niet de douane door krijgt
![]()
![]()
275 dollar, dat is zowat een jaar gymcontributie.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 14:07 schreef star_gazer het volgende:
Er zijn trouwens in December twee officiele starting strength seminars in Amsterdam. Zou op zich wel willen gaan, maar is nogal ver wegfan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad![]()
Ik ben een goede 3 maanden geleden begonnen met trainen. In eerste instantie op aandringen van mijn vriendin die graag zelf wou gaan trainen maar niet alleen wou gaan. Aangezien ik met 1.92 m en 105 kg best wat overgewicht had ben ik meegegaan.
Als voorgrond, ik ben 28 en heb tot mijn 24ste altijd rond de 70 kilo gewogen. Sinds mijn 16e heb ik niet meer gesport en na mijn 24ste ben ik in vrij korte tijd 35 kilo bijgekomen. Dit heeft vooral te maken met ongezond eten en niet sporten. Afgelopen april/mei ben ik begonnen met het afbouwen van mijn eetgewoontes (waar ik voorheen enkele zakken chips per week at doe ik dat nu bijv. niet meer)
In juli ben ik begonnen met trainen. Aangezien ik wou afvallen ben ik begonnen met 25 minuten fietsen, 3 kwartier met gewichten gevolgd door 35 minuten fietsen. De kilo's zijn hiermee echt letterlijk eraf gevlogen. Mijn gewicht was na 2.5 maanden al 15 kilo gedaald en momenteel zit ik rond de 87 kg.
Omdat ik niet verder wilde afvallen heb ik een ander trainingsschema gevraagd aan mijn instructeur. Ik viel veel spiermassa af in bijvoorbeeld mijn benen, wat denk ik door het uur fietsen kwam.
Momenteel train ik een maand het volgende:
Benen:
Squats - met balancebal (mijn balans is erg slecht) met 8 kg catlebell / 15 reps / 3 sets
Plank - met eigen gewicht (op rug liggen met arme naast me, rug / heupen aanspannen, om en om benen strekken (15 reps per been / 3 sets)
Lunge - (dumbel 6 kg / 15 reps per been / 3 sets)
seated leg press - (120 kg / 15 reps / 3 sets)
Leg extention - (50 kg / 15 reps / 3 sets)
Armen:
High row - (27,50 kg per arm / 15 reps / 3 sets)
Low row - (25 kg per arm / 15 reps / 3 sets)
Chest press - (15 kg per arm / 15 reps / 3 sets)
Shoulder press - (losse dumbels, 7 kg per arm / 15 reps / 3 sets)
Biceps - omlaag duwen van gewicht (65 kg / 15 reps / 3 sets)
Biceps - dumbels van heup tot schouderhoogte brengen (9 kg per arm / 15 reps / 3 sets)
Buik:
Abdominal - (27,5 kg / 15 reps / 3 sets)
Trampoline - op rug liggen met benen gebogen, bal van achter hoofd met gestrekte armen omhoog brengen, vervolgens naar trampoline gooien en opvangen, terug naar beneden, beweging herhalen. (bal 4 kg / 15 reps / 3 sets)
Rug:
Back extention - (85 kg / 15 reps / 3 sets)
Ik doe dus al met al 15 oefeningen en ben ongeveer 2 uur bezig (inclusief een 18 minuten warming up op de fiets).
Hoelang duurt het bij een dergelijk schema voor ik sterker wordt (meer gewicht kan drukken)? Ik ben pas een maand met het nieuwe schema bezig maar daarvoor heb ik dus wel 2 maanden op o.a. gewichten getraind maar heb het idee nog niet sterker te worden.
Omdat ik veel gewicht ben verloren is het qua bouw wel zichtbaar maar gespierd ben ik totaal niet. Hoelang voordat er iets van spieren zichtbaar worden?
Ik had voorheen nooit behoefte om te sporten of sterker te worden maar moet zeggen dat ik het, nu ik er aan ben begonnen leuker vind dan verwacht en ook graag beter wil worden.![]()
Je gaat me toch niet vertellen dat je al die oefeningen in 1 workout doet he ?quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 14:32 schreef heegenees het volgende:
Ik ben een goede 3 maanden geleden begonnen met trainen. In eerste instantie op aandringen van mijn vriendin die graag zelf wou gaan trainen maar niet alleen wou gaan. Aangezien ik met 1.92 m en 105 kg best wat overgewicht had ben ik meegegaan.
Als voorgrond, ik ben 28 en heb tot mijn 24ste altijd rond de 70 kilo gewogen. Sinds mijn 16e heb ik niet meer gesport en na mijn 24ste ben ik in vrij korte tijd 35 kilo bijgekomen. Dit heeft vooral te maken met ongezond eten en niet sporten. Afgelopen april/mei ben ik begonnen met het afbouwen van mijn eetgewoontes (waar ik voorheen enkele zakken chips per week at doe ik dat nu bijv. niet meer)
In juli ben ik begonnen met trainen. Aangezien ik wou afvallen ben ik begonnen met 25 minuten fietsen, 3 kwartier met gewichten gevolgd door 35 minuten fietsen. De kilo's zijn hiermee echt letterlijk eraf gevlogen. Mijn gewicht was na 2.5 maanden al 15 kilo gedaald en momenteel zit ik rond de 87 kg.
Omdat ik niet verder wilde afvallen heb ik een ander trainingsschema gevraagd aan mijn instructeur. Ik viel veel spiermassa af in bijvoorbeeld mijn benen, wat denk ik door het uur fietsen kwam.
Benen:
Squats - met balancebal (mijn balans is erg slecht) met 8 kg catlebell / 15 reps / 3 sets
Plank - met eigen gewicht (op rug liggen met arme naast me, rug / heupen aanspannen, om en om benen strekken (15 reps per been / 3 sets)
Armen:
Biceps - dumbels van heup tot schouderhoogte brengen (9 kg per arm / 15 reps / 3 sets)
Buik:
Trampoline - op rug liggen met benen gebogen, bal van achter hoofd met gestrekte armen omhoog brengen, vervolgens naar trampoline gooien en opvangen, terug naar beneden, beweging herhalen. (bal 4 kg / 15 reps / 3 sets)
Rug:
Ik doe dus al met al 15 oefeningen en ben ongeveer 2 uur bezig (inclusief een 18 minuten warming up op de fiets).
Hoelang duurt het bij een dergelijk schema voor ik sterker wordt (meer gewicht kan drukken)? Ik ben pas een maand met het nieuwe schema bezig maar daarvoor heb ik dus wel 2 maanden op o.a. gewichten getraind maar heb het idee nog niet sterker te worden.
Omdat ik veel gewicht ben verloren is het qua bouw wel zichtbaar maar gespierd ben ik totaal niet. Hoelang voordat er iets van spieren zichtbaar worden?
Ik had voorheen nooit behoefte om te sporten of sterker te worden maar moet zeggen dat ik het, nu ik er aan ben begonnen leuker vind dan verwacht en ook graag beter wil worden.
Wat is deze trouwens?
Armen:
Biceps - dumbels van heup tot schouderhoogte brengen (9 kg per arm / 15 reps / 3 sets)[/b]
Als je een gewicht "duwt" train je geen biceps maar triceps. die 2e oefening doe je beschrijft is een upright row .. meer bedoeld voor je schouders.Bowl Of continental chicken and vegetables family pack rice (125grams)![]()
inderdaad, niet gaan klooien met spokerige schema's, gewoon de basis pakken en goed doen.. niks ingewikkelds aan.. paar oefeningen, simpel progressie te maken.quote:Bowl Of continental chicken and vegetables family pack rice (125grams)![]()
Dit schema lijkt erg op allemaal oefeningen die zij bij mijn gym in schema's proppen. Waar train je?quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 14:32 schreef heegenees het volgende:
Benen:
Armen:
Buik:
Rug:
Ik had voorheen nooit behoefte om te sporten of sterker te worden maar moet zeggen dat ik het, nu ik er aan ben begonnen leuker vind dan verwacht en ook graag beter wil worden.![]()
![]()
Jawel in één training. Wat bedoel je met wat is deze trouwens? Dat zijn de oefeningen die ik met armen doe.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 14:36 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
Je gaat me toch niet vertellen dat je al die oefeningen in 1 workout doet he ?
Wat is deze trouwens?
Armen:
Biceps - dumbels van heup tot schouderhoogte brengen (9 kg per arm / 15 reps / 3 sets)[/b]![]()
Waardeloos schema, serieus. Je bouwt er totaal geen spier mee op en is er ook totaal niet voor gemaakt. Negeer die trainer vanaf nu en mijdt hem alsof het de personificatie van de pest is.quote:
Je zou kunnen overwegen om te beginnen met Starting Strenght http://startingstrength.w(...)ce/Beginner_Programs
Of begin in ieder geval met een full body workout zoals 1 van deze. http://www.muscleandstren(...)r-serious-gains.html
En dan natuurlijk een workout voor een beginner.![]()
schrap alles , je schema is echt waardeloos, en luister naar Ethanolicquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 14:39 schreef heegenees het volgende:
[..]
Jawel in één training. Wat bedoel je met wat is deze trouwens? Dat zijn de oefeningen die ik met armen doe.Bowl Of continental chicken and vegetables family pack rice (125grams)![]()
Anytime in Elso (zuid Limburg)quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 14:38 schreef Questular het volgende:
[..]
Dit schema lijkt erg op allemaal oefeningen die zij bij mijn gym in schema's proppen. Waar train je?![]()
Dan zit je wel in de buurtquote:(Maastricht hier) maar wat de mensen hierboven zeggen. 2 uur per dag en zoveel oefeningen is een beetje veel van het goede
![]()
![]()
Misschien haal ik één en ander door elkaar en is het een triceps training. Het komt neer op in een stoeltje zitten met aan beide kanten een gewicht dat met gestrekte arm naar beneden wordt gedrukt.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 14:36 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
Je gaat me toch niet vertellen dat je al die oefeningen in 1 workout doet he ?
Wat is deze trouwens?
Armen:
Biceps - dumbels van heup tot schouderhoogte brengen (9 kg per arm / 15 reps / 3 sets)[/b]
Als je een gewicht "duwt" train je geen biceps maar triceps. die 2e oefening doe je beschrijft is een upright row .. meer bedoeld voor je schouders.![]()
Triceps press gok ikquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 14:41 schreef heegenees het volgende:
[..]
Misschien haal ik één en ander door elkaar en is het een triceps training. Het komt neer op in een stoeltje zitten met aan beide kanten een gewicht dat met gestrekte arm naar beneden wordt gedrukt.![]()
![]()
Ok, wat me verbaast is dat dit wel een fitness instructeur is die in het laatste jaar van fysiotherapie zit. Je zou verwachten dat hij er wel wat van weet toch...quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 14:39 schreef Snakey het volgende:
[..]
Waardeloos schema, serieus. Je bouwt er totaal geen spier mee op en is er ook totaal niet voor gemaakt. Negeer die trainer vanaf nu en mijdt hem alsof het de personificatie van de pest is.
Je zou kunnen overwegen om te beginnen met Starting Strenght http://startingstrength.w(...)ce/Beginner_Programs
Of begin in ieder geval met een full body workout zoals 1 van deze. http://www.muscleandstren(...)r-serious-gains.html
En dan natuurlijk een workout voor een beginner.![]()
Geloof ons, 75% van de fitness instructeurs weet helemaal niets over trainen voor optimale spiergroei. Je hebt een papiertje zo gehaald en dat hij fysiotherapie doet zegt echt helemaal niks over zijn kennis wat betreft bodybuilding. Dit is te zien in jouw schema.. dat is een rommeltje wat misschien leuk zou zijn voor een bejaarde om een beetje fit te blijven. Vergeet niet he.. wij vallen jou niet aan.. maar het schema dat jij gekregen hebt, daar kan jij ook niets aan doen. Iedereen moet ergens beginnen.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 14:43 schreef heegenees het volgende:
[..]
Ok, wat me verbaast is dat dit wel een fitness instructeur is die in het laatste jaar van fysiotherapie zit. Je zou verwachten dat hij er wel wat van weet toch...
Vergeet alles wat hij jou geleerd heeft en ga Starting strength doen.
ps: bij ons leren de intructeurs mensen squatten met een 1/3e ROM en je moet eindigen op je tenen voor optimale kuit activatie
Zelfde soort mensen die zeggen dat je je spieren kapot moet maken om te groeien.fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad![]()
Als je begint met jezelf wat beter in te lezen in krachtsport, lees bv de OP van dit topic eens door, zal je zien dat dit soort instructeurs verdomd weinig verstand van krachtsport hebben.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 14:43 schreef heegenees het volgende:
[..]
Ok, wat me verbaast is dat dit wel een fitness instructeur is die in het laatste jaar van fysiotherapie zit. Je zou verwachten dat hij er wel wat van weet toch...![]()
Ik voel me ook zeker niet aangevallen, kritiek is altijd goed als het opbouwend is. Het verbaast me alleen. Ik ben de site van starting strength aan het doorlezen.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 14:45 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
Geloof ons, 75% van de fitness instructeurs weet helemaal niets over trainen voor optimale spiergroei. Je hebt een papiertje zo gehaald en dat hij fysiotherapie doet zegt echt helemaal niks over zijn kennis wat betreft bodybuilding. Dit is te zien in jouw schema.. dat is een rommeltje wat misschien leuk zou zijn voor een bejaarde om een beetje fit te blijven. Vergeet niet he.. wij vallen jou niet aan.. maar het schema dat jij gekregen hebt, daar kan jij ook niets aan doen. Iedereen moet ergens beginnen.
Vergeet alles wat hij jou geleerd heeft en ga Starting strength doen.![]()
Ik snap dat het je verbaast omdat je er vanuit zou mogen gaan(in een perfecte wereld) dat zo'n instructeur het wel weet aangezien hij een autoriteit in die tak hoort te zijn.... praktijk laat helaas anders zien.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 14:47 schreef heegenees het volgende:
[..]
Ik voel me ook zeker niet aangevallen, kritiek is altijd goed als het opbouwend is. Het verbaast me alleen. Ik ben de site van starting strength aan het doorlezen.
Er zitten hier allemaal swole boys en uiteindelijk hebben we allemaal relatief dezelfde basis qua trainen als mede BB'ers over de hele wereld.(alles is gebasseerd op de compound bewegingen: squat, deadlift, benchpress, overhead press).Bowl Of continental chicken and vegetables family pack rice (125grams)![]()
En, vergeet niet dat de meeste hier al wat jaren krachttraining onder de riem hebben, en alles wat fout gedaan kan worden allemaal gedaan hebben. Het is dus handig om naar ons te luisteren zodat je jezelf een enorme tijd aanklooien kan besparen.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 14:43 schreef heegenees het volgende:
[..]
Ok, wat me verbaast is dat dit wel een fitness instructeur is die in het laatste jaar van fysiotherapie zit. Je zou verwachten dat hij er wel wat van weet toch...![]()
Zeker Starting Strength doen! Vreten, SS en groeien. je vriendin zal het ook waarderen. Deadlift is zo machtig om te doen.![]()
![]()
Ik denk dat dat vreten achterwege kan blijven, hij is net wat nodige kilo's kwijt.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 14:52 schreef Faeroer het volgende:
Zeker Starting Strength doen! Vreten, SS en groeien. je vriendin zal het ook waarderen. Deadlift is zo machtig om te doen.![]()
![]()
Ik ben zeker van plan wat met de kritiek te doen. Ik ben nu die full body workout aan het lezen. Ik ben alleen niet echt bekend met alle oefeningen die er benoemt worden maar dat kan ik wel navragen op de sportschool.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 14:49 schreef Snakey het volgende:
[..]
En, vergeet niet dat de meeste hier al wat jaren krachttraining onder de riem hebben, en alles wat fout gedaan kan worden allemaal gedaan hebben. Het is dus handig om naar ons te luisteren zodat je jezelf een enorme tijd aanklooien kan besparen.![]()
Klopt, ik wil wel graag rond de 85 blijven (of meer, als het maar spiermassa in plaats van vet is)quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 14:53 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik denk dat dat vreten achterwege kan blijven, hij is net wat nodige kilo's kwijt.![]()
Je mag het ook hier vragen hoor. We helpen graag.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 14:55 schreef heegenees het volgende:
[..]
Ik ben zeker van plan wat met de kritiek te doen. Ik ben nu die full body workout aan het lezen. Ik ben alleen niet echt bekend met alle oefeningen die er benoemt worden maar dat kan ik wel navragen op de sportschool.![]()
Ik ben ook ongeveer begonnen zoals jij; van te dik (91-92) naar 81 en nu weer terug naar 86 gebulkt. En begonnen met een bs schema aangesmeerd door de sportschool ook. Snel het raam uit met dat ding en ga SS of SL doen.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 14:56 schreef heegenees het volgende:
[..]
Klopt, ik wil wel graag rond de 85 blijven (of meer, als het maar spiermassa in plaats van vet is)fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad![]()
Ja, ik moet het eens rustig allemaal doorlezen / kijken en wat filmpjes opzoeken. Het gaat me vooral om welke apparaten / gewichten en bewegingen ik moet doen.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 14:57 schreef Snakey het volgende:
[..]
Je mag het ook hier vragen hoor. We helpen graag.
Wel is mijn balans erg slecht. Dat is ook de reden dat ik bijv squat met een balans bal en die plank oefening moet doen. Ik denk dat het komt omdat ik erg lange benen heb en mijn zwaartepunt dus erg hoog ligt.![]()
Het is echt bizar met wat voor vreemde schema's instructeurs vaak aan komen zetten. Hier was er een schema voor de opbouw van kracht wat een aantal mensen deden. Bestond uit iets van 14 oefeningen, waarvan je de drie grote compounds in één training doet.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 14:47 schreef heegenees het volgende:
[..]
Ik voel me ook zeker niet aangevallen, kritiek is altijd goed als het opbouwend is. Het verbaast me alleen. Ik ben de site van starting strength aan het doorlezen.
Ik vraag me dan af, hoe bouw je kracht op als je eerst moet squatten, daarna deadliften en vervolgens ook nog een keer bench pressYup, heb zelf wel een jaar "verspild" met een gaar schema waarbij ik maar gewoon wat deedquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 14:49 schreef Snakey het volgende:
[..]
En, vergeet niet dat de meeste hier al wat jaren krachttraining onder de riem hebben, en alles wat fout gedaan kan worden allemaal gedaan hebben. Het is dus handig om naar ons te luisteren zodat je jezelf een enorme tijd aanklooien kan besparen.![]()
![]()
Als ik die schema's zo zie, dan ben ik ook veel minder tijd kwijt dan ik nu doe? Het zijn maar 3 of 4 oefeningen van 5 reps en 3 sets...![]()
Wacht maar totdat het zwaar wordt en je een paar minuten rust nodig hebt tussen je sets.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 15:00 schreef heegenees het volgende:
Als ik die schema's zo zie, dan ben ik ook veel minder tijd kwijt dan ik nu doe? Het zijn maar 3 of 4 oefeningen van 5 reps en 3 sets...fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad![]()
ja klopt , en vergeet apparaten.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 15:00 schreef heegenees het volgende:
Als ik die schema's zo zie, dan ben ik ook veel minder tijd kwijt dan ik nu doe? Het zijn maar 3 of 4 oefeningen van 5 reps en 3 sets...
Schema is volledig gebasseerd op een barbell(ijzeren stang) en dumbells. Dus alle oefeningen kan je gemakkelijk op youtube vinden, en op starting strength leggen ze alles duidelijk uit.
Het schema wordt op een gegeven moment heel zwaar
Ja als je 5 minuten rust tussen een set tikt dat wel aan natuurlijk... maar 14 oefeningen van 3 sets met een minuut rust per set duurt nog altijd langer :pquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 15:01 schreef Beach het volgende:
[..]
Wacht maar totdat het zwaar wordt en je een paar minuten rust nodig hebt tussen je sets.![]()
Bedankt voor de tip, (ook de andere natuurlijk) ik ga er eens mee beginnen.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 15:01 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
ja klopt , en vergeet apparaten.
Schema is volledig gebasseerd op een barbell(ijzeren stang) en dumbells. Dus alle oefeningen kan je gemakkelijk op youtube vinden, en op starting strength leggen ze alles duidelijk uit.
Het schema wordt op een gegeven moment heel zwaar
Hoe snel boek je progressie met dergelijke training qua sterkte?![]()
Snel, het is progressief.. dus elke week wordt het gewicht zwaarder, en jij sterker.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 15:04 schreef heegenees het volgende:
[..]
Bedankt voor de tip, (ook de andere natuurlijk) ik ga er eens mee beginnen.
Hoe snel boek je progressie met dergelijke training qua sterkte?Bowl Of continental chicken and vegetables family pack rice (125grams)![]()
Als je SS aanhoudt en elke week het gewicht verhoogd, daarbij ook nog voldoende eet word je heel snel sterker inderdaad.![]()
Typisch gym-schema weer
Serieus, waar halen die gasten die troep vandaan. Trekken ze die schema's uit hun reet ofzo? Erg storend dit. Mensen lopen met goede bedoelingen en motivatie een gym binnen en worden stuk voor stuk volledig het bos ingestuurd met zo'n kak-schema. Vervolgens werkt het niet of nauwelijks en stoppen ze ermee onder het mom dat 'krachtsport niet voor hun is'. Bah.
heegenees, print je schema uit en veeg de ruimte tussen de gluteus maximus er goed mee af. Pak daarna het boek 'starting strength' erbij en ga aan je compounds werken."End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
Soms denk ik, misschien moet ik ook een PT certificaat halen. Lekker broscience spuien en crap schema's maken voor een berg geld.
Of, het compleet anders doen en mensen daadwerkelijk progressie laten maken of af laten vallen, zo moeilijk is dat niet. Dan krijgen ze echt waar voor hun geld.
![]()
it's all one big conspiracy ..quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 15:16 schreef Sapstengel het volgende:
Soms denk ik, misschien moet ik ook een PT certificaat halen. Lekker broscience spuien en crap schema's maken voor een berg geld.
Of, het compleet anders doen en mensen daadwerkelijk progressie laten maken of af laten vallen, zo moeilijk is dat niet. Dan krijgen ze echt waar voor hun geld.
"zo moeilijk is dat niet". Haha, goede grap. Mensen willen niet alles wat ze fout doen veranderen en heel veel moeite doen, ze willen een snelle makkelijke oplossing en dat is waarom die kulachema's en tellsell shit het zo goed doen.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 15:16 schreef Sapstengel het volgende:
I just warped whoop whoop!
Op dinsdag 27 juli 2010 04:05 schreef Righteous het volgende:
Drinky is een baas![]()
Heb er wel eens aan zitten denken inderdaad. Een website starten met degelijke info, Facebook pagina erbij, af en toe wat video's met tegelwijsheden en jezelf vervolgens voor een goed bedrag per uur verkopen als PT. Wel er even bij zetten dat je je niet hoeft aan te melden als je niet 100% dedicated bent.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 15:16 schreef Sapstengel het volgende:
-
Enig idee hoe verzadigd die markt al is met shit PT's? Daar ga je niet opvallen.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 15:32 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Heb er wel eens aan zitten denken inderdaad. Een website starten met degelijke info, Facebook pagina erbij, af en toe wat video's met tegelwijsheden en jezelf vervolgens voor een goed bedrag per uur verkopen als PT. Wel er even bij zetten dat je je niet hoeft aan te melden als je niet 100% dedicated bent.![]()
Haha daar heb je gelijk in. Mensen willen een makkelijke oplossing die geen moeite kost. Uiteindelijk help je dan een groep koppige mensen die het eigenlijk helemaal niet willenquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 15:31 schreef Drinky het volgende:
[..]
"zo moeilijk is dat niet". Haha, goede grap. Mensen willen niet alles wat ze fout doen veranderen en heel veel moeite doen, ze willen een snelle makkelijke oplossing en dat is waarom die kulachema's en tellsell shit het zo goed doen.
Maar als ik naar programma's als I Used to be Fat kijk op MTV, dan denk ik: het kan dus wel. Mensen die tijdens hun 8 weken zomervakantie elke dag beuken en met een goed dieet kilo's verliezen.![]()
Ja als je Joey Gloor als trainer hebt , dan willen die dikke vrouwtjes wel en vliegen die pondjes er wel af..quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 15:35 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Haha daar heb je gelijk in. Mensen willen een makkelijke oplossing die geen moeite kost. Uiteindelijk help je dan een groep koppige mensen die het eigenlijk helemaal niet willen
Maar als ik naar programma's als I Used to be Fat kijk op MTV, dan denk ik: het kan dus wel. Mensen die tijdens hun 8 weken zomervakantie elke dag beuken en met een goed dieet kilo's verliezen.
je moet geluk hebben dat je als PT kan samenwerken met een goede gym. Hier in mijn gym zijn er een paar mensen PT, zitten ook veel "vrouwen" tussen. Zij hebben het geluk dat de gym ze klanten kan doorverwijzen(voor een commissie).quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 15:35 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Haha daar heb je gelijk in. Mensen willen een makkelijke oplossing die geen moeite kost. Uiteindelijk help je dan een groep koppige mensen die het eigenlijk helemaal niet willen
Maar als ik naar programma's als I Used to be Fat kijk op MTV, dan denk ik: het kan dus wel. Mensen die tijdens hun 8 weken zomervakantie elke dag beuken en met een goed dieet kilo's verliezen.
Dan heb je hier ook nog wat PT's die les aan groepen geven, maar dat is voor crosstraining van wat ik tot nu toe heb gezien. Die krijgen dan ook echt een stuk van de gym voor zichzelf ( erg handig als ik ook iets wil doen met een barbell, not).
En gister nog een gezien die kettlebell training geeft. Vroeg of ik ook mee wilde doen en blijkbaar is dat gratis, geen idee hoe ze dat regelen qua loon of commissie maar het zal vast wel werken.I just warped whoop whoop!
Drinky is een baas![]()
de kunst is om met een unieke benadering te komen van een herkauwd basic concept wat gewoon goed werkt. Verpak dit in een hip/makkelijk omhulsel, daarbij juiste marketing ..en natuurlijk een frontman(jij, of iemand anders) die het juiste gezicht kan zijn voor dat product, en referenties van mensen die "geslaagd" zijn door jou product.. kan je al best ver komen.
jezelf onderscheiden begint bij de aankleding van jouw "product", er zijn tientallen PT's en afvalschema's maar veel onderscheiden zich niet van de massa, en blijven daardoor mediocre.Bowl Of continental chicken and vegetables family pack rice (125grams)![]()
Heb trouwens een smakelijke manier om mijn dieet wat te vereenvoudigen. Ik had een aparte whey shake + water en havermout+melk op het programma staan. Vandaag voor het eerst fijngemalen havermout in de whey shake gemieterd en melk ipv water gebruikt. Smaakt prima, is een stuk makkelijker / sneller weg te krijgen dan havermoutpap en heeft exact dezelfde macro's / micro's
-
Welkom bij de club!quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 15:44 schreef star_gazer het volgende:
aag voor het eerst fijngemalen havermout in de whey shake gemieterd en melk ipv water gebruikt. Smaakt prima, is een stuk makkelijker / sneller weg te krijgen dan havermoutpap en heeft exact dezelfde macro's / micro'sBowl Of continental chicken and vegetables family pack rice (125grams)![]()
Zie Mehdi met stronglifts.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 15:43 schreef dreamerbulk het volgende:
de kunst is om met een unieke benadering te komen van een herkauwd basic concept wat gewoon goed werkt. Verpak dit in een hip/makkelijk omhulsel, daarbij juiste marketing ..en natuurlijk een frontman(jij, of iemand anders) die het juiste gezicht kan zijn voor dat product, en referenties van mensen die "geslaagd" zijn door jou product.. kan je al best ver komen.
jezelf onderscheiden begint bij de aankleding van jouw "product", er zijn tientallen PT's en afvalschema's maar veel onderscheiden zich niet van de massa, en blijven daardoor mediocre.
Kwestie van tijd voor iemand met een 6x6, 4x4 etc etc op de proppen komt. Net een andere programmering gebruiken en een leuk dieet-tructje erbij gooien en voila. Het is 90% marketing, 10% inhoud."End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
zkr voor de doelgroep die je wilt aanspreken... de schapen.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 15:45 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Zie Mehdi met stronglifts.
Kwestie van tijd voor iemand met een 6x6, 4x4 etc etc op de proppen komt. Net een andere programmering gebruiken en een leuk dieet-tructje erbij gooien en voila. Het is 90% marketing, 10% inhoud.Bowl Of continental chicken and vegetables family pack rice (125grams)![]()
Dat is dan nog heel wat. Veel instructeursschema's bevatten geen deadlifts of squats. En alles 15-20reps.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 15:00 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Het is echt bizar met wat voor vreemde schema's instructeurs vaak aan komen zetten. Hier was er een schema voor de opbouw van kracht wat een aantal mensen deden. Bestond uit iets van 14 oefeningen, waarvan je de drie grote compounds in één training doet.
Ik vraag me dan af, hoe bouw je kracht op als je eerst moet squatten, daarna deadliften en vervolgens ook nog een keer bench press
[..]![]()
Deload weekje van 5/3/1.. Heerlijk is dat geloof ik! Vorige week lekker gemaxed en heb zeker het idee dat ik sterker ben geworden, zonder het feit dat je constant PR's op gewicht zet.
Squat - 100kg x4
Deadlift - 130kg x3
Bench - 90kg x3
OHP - 55kg x5
Dit is allemaal van dat laatste AMRAP setje, heb zeker nog wel 1 of 2 reps in de tank gelaten, zoals wendler ook wel zegt. Heb ook nog 140kg voor 1 rep gepulled, zat er toen ook wel echt doorheen
Denk wel dat ik misschien meer uit SS/SL had kunnen halen, aangezien mijn lifts nog wel redelijk laag zitten. Wat denken jullie? 5/3/1 doorpakken of toch nog maandje of twee SS pakken?..At some point, you just got to man the fuck up and do it! - Brandon Lilly![]()
![]()
Ik zie dit nu in dat schema, de instructeur zijn idee van planks:
Dat is wel heel letterlijk een plank.quote:Plank - met eigen gewicht (op rug liggen met arme naast me, rug / heupen aanspannen, om en om benen strekken (15 reps per been / 3 sets)![]()
![]()
Is dat van dezelfde keten als die hommo-gym van Susteren?quote:
Oplossing (het is even rijden):
https://maps.google.nl/ma(...)l=nl&mra=ls&t=m&z=13![]()
Dat voor mooie lange spierenquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 16:28 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Dat is dan nog heel wat. Veel instructeursschema's bevatten geen deadlifts of squats. En alles 15-20reps.
190CM, 90.5KG, SQ:150KGx2 BP:100KGx2 DL:190KGx3
My end goal is not to be some massed up freak, but rather to have a physique that can be looked as art; streamlined, tapered, and universally appealing.![]()
Het is niet alleen dat: de meeste klanten willen ook geen moeite doen om hun doel te bereiken. Zo houdt het elkaar in stand. Kijk naar die obeseprogamma's: daar zetten ze de mensen toch ook niet met een tijdschrift op de abductor of adductor?quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 14:48 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
Ik snap dat het je verbaast omdat je er vanuit zou mogen gaan(in een perfecte wereld) dat zo'n instructeur het wel weet aangezien hij een autoriteit in die tak hoort te zijn.... praktijk laat helaas anders zien.
Er zitten hier allemaal swole boys en uiteindelijk hebben we allemaal relatief dezelfde basis qua trainen als mede BB'ers over de hele wereld.(alles is gebasseerd op de compound bewegingen: squat, deadlift, benchpress, overhead press).![]()
Ja precies, van slapende leden wordt een sportschool rijk.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 16:45 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Het is niet alleen dat: de meeste klanten willen ook geen moeite doen om hun doel te bereiken. Zo houdt het elkaar in stand. Kijk naar die obeseprogamma's: daar zetten ze de mensen toch ook niet met een tijdschrift op de abductor of adductor?
[ Bericht 0% gewijzigd door dreamerbulk op 15-10-2013 16:53:07 ]Bowl Of continental chicken and vegetables family pack rice (125grams)![]()
De tering.. ziek. Supplementen industrie is ook echt gestoord af en toe.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 16:51 schreef Snakey het volgende:
Crystal Meth in Craze...
http://scoobysworkshop.co(...)-craze-crystal-meth/..At some point, you just got to man the fuck up and do it! - Brandon Lilly![]()
http://www.usatoday.com/s(...)vestigation/2568815/quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 16:54 schreef Cataclyst het volgende:
[..]
De tering.. ziek. Supplementen industrie is ook echt gestoord af en toe.
lol, de historie van de maker van craze ook whahaha heel erg slechtBowl Of continental chicken and vegetables family pack rice (125grams)![]()
Net zoals de voedingsindustrie.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 16:54 schreef Cataclyst het volgende:
[..]
De tering.. ziek. Supplementen industrie is ook echt gestoord af en toe.fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad![]()
Jij weet net zo goed als ik dat die Chinees onder je gym daar een veto over uitgesproken heeft.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 07:22 schreef RaymondK het volgende:
okee dan.
Gisteren met m'n mooie bruine ogen gevraagd of de dumbel set kan worden uitgebreid tot 50kg, awnser was no
Jammer idd. 394.90 euro voor 2x50kg tot 468,90 euro voor 2x60kg.quote:'t gaat nu tot 40kg, en alleen ik en een andere jongen gebruiken die, verder niemand![]()
Opzich kan ik me nog wel voorstellen dat ze er niet aan willen. Die dingen zijn crisisduur 400 tot 700 eu per seten helemaal als maar een handje vol van de leden dat gebruikt.
Mooi spul voor een homegym. Die Bowflexen kunnen ws. niet tegen gegooi en zijn dus minder geschikt voor een commerciele gym.quote:Laat me raden: de vrouwtjes bij de yoga?quote:Ik heb zo m'n redenen om niet naar een andere gym te willen gaanNo offence, maar ik denk dat een andere, echte hard-core gym de beste oplossing is. Die van no1know is goed. Bovendien werd ik i.i.g. wel meer gemotiveerd van een hardcore-gym waar ik weer een van de kleinsten was.quote:, dus heb er best nog wat voor over ook om toch die dumbles te upgraden.
Al is het maar tweedehands spul of zo... En misschien dat een paar andere willen in chippen ook, als zelfs dat te duur is voor ze.
Iemand andere ideeen behalve een andere gym?
'k wil nu wel verder, want gisteren deed ik 5 setjes benchen met de oly, en daarna incline met die 40's en gewoon setjes van 12zonder al te veel moeite, dieper dan chest, en lekker knijpen boven in
maar 't voelt gewoon niet nuttig meer...
![]()
![]()
Net zoals bijna elke industrie.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 16:59 schreef Snakey het volgende:
[..]
Net zoals de farmaceutische industrie.![]()
Ik heb deze vitamine D pillen laatst bij de lokale drogisterij gescoord. Maar 2000 IU per pil mag toch niet binnen de EU?
Was 6 euro voor 80 capsules maar heb er zo mijn twijfels over of het wel echt klopt qua IU
I just warped whoop whoop!
Drinky is een baas![]()
die van bodyfit zijn 5000IUquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 17:10 schreef Drinky het volgende:
Ik heb deze vitamine D pillen laatst bij de lokale drogisterij gescoord. Maar 2000 IU per pil mag toch niet binnen de EU?
Was 6 euro voor 80 capsules maar heb er zo mijn twijfels over of het wel echt klopt qua IU
[ afbeelding ]
10 euro voor 180 capsules
http://www.bodyenfitshop.(...)-d3-capsules-5000iu/Bowl Of continental chicken and vegetables family pack rice (125grams)![]()
Omdat je zo'n toffe peer bent.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 17:02 schreef CarbonC het volgende:
Waar heb ik trouwens het noemen van mijn username in de TT aan te danken?![]()
prices going through the roof
Klopt, formeel is 500IU het maximum, maar je kunt overal zwaardere pillen krijgen.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 17:10 schreef Drinky het volgende:
[ afbeelding ]![]()
Dit ook idd. Maar die tekst ook weer:quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 17:11 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
die van bodyfit zijn 5000IU
10 euro voor 180 capsules
http://www.bodyenfitshop.(...)-d3-capsules-5000iu/quote:...VitamineD regelt 3% van onze genen...![]()
altijd lachen geblazen met b&fquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 17:20 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Dit ook idd. Maar die tekst ook weer:
[..]Bowl Of continental chicken and vegetables family pack rice (125grams)![]()
Voor wat, een beetje DMAA? Dat kan je gewoon hartstikke goedkoop (legaal) online kopen en zelf in een PWO flikkeren.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 17:17 schreef dreamerbulk het volgende:
prices going through the roof
[ afbeelding ]
Of toch du vader?![]()
nee voor de zogenaamde meth die erin zit.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 17:21 schreef Luchtkoker het volgende:
[..]
Voor wat, een beetje DMAA? Dat kan je gewoon hartstikke goedkoop (legaal) online kopen en zelf in een PWO flikkeren.Bowl Of continental chicken and vegetables family pack rice (125grams)![]()
Beter koop je dan eind 2013 begin 2014 mijn homegym als basis over. Moet je alleen nog extra schijven aanschaffen.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 13:57 schreef dreamerbulk het volgende:
Wanneer ik ergens in 2014 mijn eigen prive gym realiseer in een antikraak-achtig iets pand, nodig ik jullie bij deze allemaal uit voor een powerlifting mock meet(just for fun).
If not now, then when.![]()
Sounds good, wat voor stang(en) heb je ?quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 17:23 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Beter koop je dan eind 2013 begin 2014 mijn homegym als basis over. Moet je alleen nog extra schijven aanschaffen.Bowl Of continental chicken and vegetables family pack rice (125grams)![]()
Zonder vitamine D waren wij gewoon unterapen want apen zijn 98% genetisch gelijk.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 17:20 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Dit ook idd. Maar die tekst ook weer:
[..]
Evolutietheorie bewezen.I just warped whoop whoop!
Drinky is een baas![]()
Let op dat je schijven en stangen wel wegen wat ze moeten wegen, schijnt nogal eens mee gesjoemeld te worden.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 17:23 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Beter koop je dan eind 2013 begin 2014 mijn homegym als basis over. Moet je alleen nog extra schijven aanschaffen.![]()
quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 17:29 schreef dreamerbulk het volgende:
lol een lege pot craze voor 135 dollar
http://www.ebay.com/itm/c(...)&hash=item19e36b520f____!!!!
![]()
Klopt. Voor deadliften koop ik in ieder geval een texas deadlift bar... voor die extra snelheid vanaf de grond.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 17:29 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Let op dat je schijven en stangen wel wegen wat ze moeten wegen, schijnt nogal eens mee gesjoemeld te worden.Bowl Of continental chicken and vegetables family pack rice (125grams)![]()
Olympische. Barbarian schijven, multi-functioneel powerrack (dipstangen, optrekstang, safety bars), multi-functioneel bankje en 50mm dumbells waar je zelf schijven opschuift. Oja, en nog een ez-bar. Alles wat je nodig hebt dus, behalve meer schijven gezien jouw gebruikte gewicht.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 17:23 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
Sounds good, wat voor stang(en) heb je ?![]()
Moet je alleen even kijken wat voor schijven je erbij koopt; rubberen of ijzeren.If not now, then when.![]()
Barbarian ben ik gewend. Klinkt goed man, ik zal het onthouden en overwegen.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 17:30 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Olympische. Barbarian schijven, multi-functioneel powerrack (dipstangen, optrekstang, safety bars), multi-functioneel bankje en 50mm dumbells waar je zelf schijven opschuift. Oja, en nog een ez-bar. Alles wat je nodig hebt dus, behalve meer schijven gezien jouw gebruikte gewicht.![]()
Moet je alleen even kijken wat voor schijven je erbij koopt; rubberen of ijzeren.Bowl Of continental chicken and vegetables family pack rice (125grams)![]()
Top! Insgelijks. Zodra ik een kamer heb dan moet het weg, en dat zal tegen die tijd zijn.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 17:31 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
Barbarian ben ik gewend. Klinkt goed man, ik zal het onthouden en overwegen.If not now, then when.![]()
We dm'en wel tegen die tijd.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 17:33 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Top! Insgelijks. Zodra ik een kamer heb dan moet het weg, en dat zal tegen die tijd zijn.Bowl Of continental chicken and vegetables family pack rice (125grams)![]()
Welke stof is er nou aangetroffen in die Craze? DMAA of een afgeleide daarvan?Soukidan op je oogbal.![]()
http://www.usatoday.com/s(...)ke-compound/2968041/quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 17:34 schreef Yamcha het volgende:
Welke stof is er nou aangetroffen in die Craze? DMAA of een afgeleide daarvan?
secretly spiked with a chemical similar to methamphetamine that appears to have its origins as an illicit designer recreational drug, according to new tests by scientists in the USA and South KoreaBowl Of continental chicken and vegetables family pack rice (125grams)![]()
Daarom moet je die shit ook niet kopen. Gewoon een eigen mix maken en voor energie cafeïne erbij gooien.
Ah. Pittig. Dan snel bieden maar.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 17:21 schreef dreamerbulk het volgende:
nee voor de zogenaamde meth die erin zit.Of toch du vader?![]()
Dit dus. Zelf stacken.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 17:41 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Daarom moet je die shit ook niet kopen. Gewoon een eigen mix maken en voor energie cafeïne erbij gooien.![]()
Zelf heb ik nooit een pwo gebruikt, drink wel koffie, maar niet expliciet voor de training.
Denk dat ik helemaal gek zou worden in de gym, ben ik nu al..laat staan dan.Bowl Of continental chicken and vegetables family pack rice (125grams)![]()
Zal wel Mephedrone zijn oid, niet echt bijzonder maar ik snap dat als je zegt dat het op meth lijkt dat mensen in Amerika op tilt gaanquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 17:36 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
http://www.usatoday.com/s(...)ke-compound/2968041/
secretly spiked with a chemical similar to methamphetamine that appears to have its origins as an illicit designer recreational drug, according to new tests by scientists in the USA and South Korea.
Soukidan op je oogbal.![]()
Ik heb wel pwo gebruikt (crack oude formule) je voelt je wel een stuk opgepepter maar of het echt werkt met liften had ik altijd wel m'n vragen bij. Echt sterker werd je er niet van.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 17:43 schreef dreamerbulk het volgende:
Zelf heb ik nooit een pwo gebruikt, drink wel koffie, maar niet expliciet voor de training.
Denk dat ik helemaal gek zou worden in de gym, ben ik nu al..laat staan dan.fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad![]()
zelf zit ik bomvol met energie, werk de hele dag achter een pc .. dus al mijn energie komt los in de gym... heel veel inner-demons heb ik.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 17:49 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik heb wel pwo gebruikt (crack oude formule) je voelt je wel een stuk opgepepter maar of het echt werkt met liften had ik altijd wel m'n vragen bij. Echt sterker werd je er niet van.Bowl Of continental chicken and vegetables family pack rice (125grams)![]()
En dat is heel goed, maar je moet toch ergens spiergroei vandaan halen lijkt mij. Ik zou hardstikke dood gaan bij het liften zonder voldoende eten. Ik merk nu al dat ik de volgende dag me volledig brak voel als ik de dag ervoor heb gelift en niet aan mijn eetschema hebt gehouden.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 14:53 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik denk dat dat vreten achterwege kan blijven, hij is net wat nodige kilo's kwijt.![]()
![]()
Sure. Maar laat hem eerst maar een goede workout beginnen. Eten is dan onvermijdelijk.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 18:21 schreef Faeroer het volgende:
[..]
En dat is heel goed, maar je moet toch ergens spiergroei vandaan halen lijkt mij. Ik zou hardstikke dood gaan bij het liften zonder voldoende eten. Ik merk nu al dat ik de volgende dag me volledig brak voel als ik de dag ervoor heb gelift en niet aan mijn eetschema hebt gehouden.![]()
![]()
Vandaag waren ze ineens professionele swimwear shit aan het schieten hier op het strand, zo'n gast en een chick.
Toch wel vet om te zien, hij had geen bodybuilding legs (maar ook geen chickenlegs), maar really solid, thick, tight, droog dit dat. Dikke core ook, en vooral de verhoudingen waren erg mooi om te zien.
Motiverend om een keer een echt goed fysiek te zien buiten de sjonniesportschool/IFBB-setting.Poseren leek ook gewoon natuurlijk enzo.
![]()
Craze vergelijken met Crystal Meth![]()
. Dan ben je ook goed de weg kwijt. Je kan het nog niet eens vergelijken met Ritalin, laat staan Meth...
![]()
ohhkeeequote:Op dinsdag 15 oktober 2013 18:48 schreef kevin_ het volgende:
Craze vergelijken met Crystal Meth![]()
. Dan ben je ook goed de weg kwijt. Je kan het nog niet eens vergelijken met Ritalin, laat staan Meth...
zelf nooit meth gebruikt dus kan ik niet over oordelen lolBowl Of continental chicken and vegetables family pack rice (125grams)![]()
Superdrolquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 16:55 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
http://www.usatoday.com/s(...)vestigation/2568815/
lol, de historie van de maker van craze ook whahaha heel erg slechtGa je daar goed van poepen ofzo?
-
Snap de paniek om Craze niet. Jack3D heeft ook heel lang op de planken gestaan met DMAA, wat een afgeleide is van speed."End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
Bij mij trained een gast die het trainen echt serieus neemt, je ziet dat hij goed op zn voeding let en echt elke spiergroep degelijk aanpakt, helaas doet hij dat alleen bij zn bovenlichaam want zn bovenbenen hebben ongeveer de omtrek van mijn kuiten (bij wijze van spreken). Ik snap niet dat iemand die overduidelijk dedication toont zn benen volledig links laat liggen.![]()
Dit is ook iets wat mij zeer verbaast. Genoeg gasten hier die aardig groot zijn, maar die ik nog nooit benen heb zien trainen, dragen ook altijd een lange broek. Op een gegeven moment moet je toch gaan denken van: wat zijn m'n benen verdomde klein vergeleken met m'n bovenlichaam?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 08:19 schreef Questular het volgende:
Bij mij trained een gast die het trainen echt serieus neemt, je ziet dat hij goed op zn voeding let en echt elke spiergroep degelijk aanpakt, helaas doet hij dat alleen bij zn bovenlichaam want zn bovenbenen hebben ongeveer de omtrek van mijn kuiten (bij wijze van spreken). Ik snap niet dat iemand die overduidelijk dedication toont zn benen volledig links laat liggen.190CM, 90.5KG, SQ:150KGx2 BP:100KGx2 DL:190KGx3
My end goal is not to be some massed up freak, but rather to have a physique that can be looked as art; streamlined, tapered, and universally appealing.![]()
Methasterone of methamfetamine?quote:Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo![]()
Simpel: je zit ernaast. Hij toont geen dedicationquote:Op woensdag 16 oktober 2013 08:19 schreef Questular het volgende:
Bij mij trained een gast die het trainen echt serieus neemt, je ziet dat hij goed op zn voeding let en echt elke spiergroep degelijk aanpakt, helaas doet hij dat alleen bij zn bovenlichaam want zn bovenbenen hebben ongeveer de omtrek van mijn kuiten (bij wijze van spreken). Ik snap niet dat iemand die overduidelijk dedication toont zn benen volledig links laat liggen.
-
Het heeft 35 dagen geduurd, maar ze zijn er eindelijk.
Op vrijdag 27 januari 2017 17:02 schreef fathank het volgende:
Verbo is terug?
Hier moet ik gepost hebben.![]()
Nice. Prijs?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 11:45 schreef Verbosity het volgende:
[ afbeelding ]If not now, then when.![]()
130 euro. Heb ze bij een nederlands bedrijf besteld. Zat echter telkens vertraging op de levering.quote:Op vrijdag 27 januari 2017 17:02 schreef fathank het volgende:
Verbo is terug?
Vermenigvuldigen met de inhoud van het blikje?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 12:07 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Achterop de Red Bull staat 0,03% cafeïne. Hoe weet ik hoeveel mg dat is?"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
80mg.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 12:07 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Achterop de Red Bull staat 0,03% cafeïne. Hoe weet ik hoeveel mg dat is?Op vrijdag 27 januari 2017 17:02 schreef fathank het volgende:
Verbo is terug?
Ongeveer 80 mg per 250 ml, wat overeenkomt met een flinke bak koffie.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 12:07 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Achterop de Red Bull staat 0,03% cafeïne. Hoe weet ik hoeveel mg dat is?
EDIT: Spuit 11.![]()
![]()
Had je ze beter bij Nerlinger kunnen bestellen.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 12:08 schreef Verbosity het volgende:
[..]
130 euro. Heb ze bij een nederlands bedrijf besteld. Zat echter telkens vertraging op de levering.![]()
Goede prijs. Zijn dat dezelfde die Klokov heeft?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 12:08 schreef Verbosity het volgende:
[..]
130 euro. Heb ze bij een nederlands bedrijf besteld. Zat echter telkens vertraging op de levering.Uiteraard. Dat was mijn eerste gedachte ook. Twijfelde echter. 2 4mg caf zou het dan moeten zijn. Belachelijk weinig.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 12:09 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Vermenigvuldigen met de inhoud van het blikje?
Dit is brugklaswiskunde.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 12:07 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Achterop de Red Bull staat 0,03% cafeïne. Hoe weet ik hoeveel mg dat is?![]()
Wat maakt deze schoenen speciaal?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 11:45 schreef Verbosity het volgende:
[ afbeelding ]![]()
Hij draagt Adistars.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 12:14 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Goede prijs. Zijn dat dezelfde die Klokov heeft?![]()
Zijn ze net zo duur, dus qua prijs maakt het niks uit.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 12:13 schreef seto het volgende:
[..]
Had je ze beter bij Nerlinger kunnen bestellen.Op vrijdag 27 januari 2017 17:02 schreef fathank het volgende:
Verbo is terug?
Klopt, maar dan had je ze wel binnen drie dagen.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 12:18 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Zijn ze net zo duur, dus qua prijs maakt het niks uit.![]()
Verhoogde hak zodat je in plantairflexie staat met je enkel en je dus verder kan komen in dorsiflexie. De hak is solide, oftewel geen demping in de hak. Je hebt een strap zodat hij strak aansluit bij je voet. en een platte zool voor een zo'n goed mogelijke stabiliteit.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 12:15 schreef Questular het volgende:
[..]
Wat maakt deze schoenen speciaal?Op vrijdag 27 januari 2017 17:02 schreef fathank het volgende:
Verbo is terug?
¤115. http://www.nerlinger.com/(...)I__G17563_05.01.htmlquote:Op woensdag 16 oktober 2013 12:18 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Zijn ze net zo duur, dus qua prijs maakt het niks uit.
Niet dat dat nou zo'n wereld verschil is.
Had je al lift shoes of zijn dit je eerste?![]()
zelfde zool als mij Adidas van ¤35 bij Zalando. Maakt die strap nou echt veel uit?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 11:45 schreef Verbosity het volgende:
[ afbeelding ]Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet![]()
Klopt, op de website stond dan ook binnen 1-2 werkdagen. Dus daar ging ik oorspronkelijk van uit. Tijdens de bestelling bleek het 3-5 werkdagen te worden. Daarna 3 keer 'vertraging vanuit hun leverancier' wat weer 30 dagen extra kostte.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 12:19 schreef seto het volgende:
[..]
Klopt, maar dan had je ze wel binnen drie dagen.Op vrijdag 27 januari 2017 17:02 schreef fathank het volgende:
Verbo is terug?
Komt BTW en verzending nog bovenop waarmee het 128.21 euro wordt.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 12:21 schreef Snakey het volgende:
[..]
¤115. http://www.nerlinger.com/(...)I__G17563_05.01.html
Niet dat dat nou zo'n wereld verschil is.
Had je al lift shoes of zijn dit je eerste?
En inderdaad mijn eerste lift schoenen (Op all star chuck taylor na...)Op vrijdag 27 januari 2017 17:02 schreef fathank het volgende:
Verbo is terug?
Waar heb jij ze gekocht?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 12:24 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Klopt, op de website stond dan ook binnen 1-2 werkdagen. Dus daar ging ik oorspronkelijk van uit. Tijdens de bestelling bleek het 3-5 werkdagen te worden. Daarna 3 keer 'vertraging vanuit hun leverancier' wat weer 30 dagen extra kostte.![]()
Als iemand al vraagt waarom die schoenen speciaal zijn, verwacht jij dan dat ze de termen plantairflexie en dorsiflexie begrijpen?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 12:21 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Verhoogde hak zodat je in plantairflexie staat met je enkel en je dus verder kan komen in dorsiflexie. De hak is solide, oftewel geen demping in de hak. Je hebt een strap zodat hij strak aansluit bij je voet. en een platte zool voor een zo'n goed mogelijke stabiliteit.
Questular:
Het zorgt er dus voor dat je hak hoger staat waardoor je in theorie dieper kunt squatten zonder de zogenaamde butt wink(dat je kont naar voren schuift in het diepste punt).Bowl Of continental chicken and vegetables family pack rice (125grams)![]()
athleteshop.nl.quote:
Eens en nooit meer.Op vrijdag 27 januari 2017 17:02 schreef fathank het volgende:
Verbo is terug?
Denk laat hem wel googlen. Zo lastig is het ook weer niet.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 12:26 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
Als iemand al vraagt waarom die schoenen speciaal zijn, verwacht jij dan dat ze de termen plantairflexie en dorsiflexie begrijpen?
Questular:
Het zorgt er dus voor dat je hak hoger staat waardoor je in theorie dieper kunt squatten zonder de zogenaamde butt wink(dat je kont naar voren schuift in het diepste punt).Op vrijdag 27 januari 2017 17:02 schreef fathank het volgende:
Verbo is terug?
quote:Op woensdag 16 oktober 2013 12:27 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Denk laat hem wel googlen. Zo lastig is het ook weer niet.
Standaard toch 32mg/100ml.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 12:07 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Achterop de Red Bull staat 0,03% cafeïne. Hoe weet ik hoeveel mg dat is?
Edit: Hmm, vorige pagina..![]()
Ah okee.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 12:25 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Komt BTW en verzending nog bovenop waarmee het 128.21 euro wordt.
En inderdaad mijn eerste lift schoenen (Op all star chuck taylor na...)
Ik zit er ook aan te denken ze te kopen. Ik zit dan echter met m'n prothese, die moet ik dan heel de tijd blijven verstellen. Dat is wat onhandig, telkens met inbussleutels aan de gang.![]()
Ja, ik had ze voor 120 euro bij krachtwinkel.nl maar die zijn daar ondertussen 150 euroquote:Op woensdag 16 oktober 2013 12:14 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Goede prijs. Zijn dat dezelfde die Klokov heeft?
Together We Will Live Forever
SPT / [Kettlebell #2] Simple & Sinister![]()
The fuck. Ik zie op mijn mobiel nu pas de posts met 80mg inladen. Hoe kom ik bij 2.4 dan.
De echte Klokov.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 12:41 schreef Klokov het volgende:
[..]
Ja, ik had ze voor 120 euro bij krachtwinkel.nl maar die zijn daar ondertussen 150 euroIf not now, then when.![]()
http://goodlift.cz/nabidk(...)sc=0,842173294659642
gewoon deze kopen je gaat toch niet betalen voor het merk Adidasfan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad![]()
Gast, bedankt. Meteen wat kneewraps besteld.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 13:24 schreef Beach het volgende:
gewoon deze kopen je gaat toch niet betalen voor het merk AdidasHaha, had vorige week dinsdag mijn Adidas Adipowers gekocht, nog steeds geen verzending.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 12:26 schreef Verbosity het volgende:
[..]
athleteshop.nl.
Eens en nooit meer.Dalijk even bellen.
![]()
nice! ik bestel meteen die THP knee wrapsquote:Op woensdag 16 oktober 2013 13:24 schreef Beach het volgende:
gewoon deze kopen je gaat toch niet betalen voor het merk AdidasBowl Of continental chicken and vegetables family pack rice (125grams)![]()
Voor de gein een schepje NO xplode genomen op mijn rustdag. Kon niet wachten tot morgenEerste indruk is dat het toch wel iets doet. Uiteraard de bekende beta-alanine tinteling en niacin flush, maar had toch wel het gevoel dat ik wat meer focus had. Ben benieuwd of het ook daadwerkelijk de pumps in de gym gaat verbeteren zoals wordt geclaimed
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
http://www.gladiator-gym.nl/gladiator-gym/fotos
Tenminste wat echt materiaal.
Op loopafstand. Helaas zal het wel voornamelijk alleen maar schaamtecultuur en bontkragen publiek zijnDat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet![]()
Hammer strength altijd +1quote:Op woensdag 16 oktober 2013 14:25 schreef stinkie het volgende:
Op loopafstand. Helaas zal het wel voornamelijk alleen maar schaamtecultuur en bontkragen publiek zijn
Maarja, Gouda. Gouda... Ik ga nog liever dood dan Gouda..."End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
Anders ga je er gewoon eens kijken? Van wat ik hoor van mensen hangen dat soort types voornamelijk bij de goedkoopste gyms (F4F etc.) rond.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 14:25 schreef stinkie het volgende:
Op loopafstand. Helaas zal het wel voornamelijk alleen maar schaamtecultuur en bontkragen publiek zijn![]()
Ze hebben een boxring. Dikke kans dat het wemelt van de mocros.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 14:30 schreef seto het volgende:
[..]
Anders ga je er gewoon eens kijken? Van wat ik hoor van mensen hangen dat soort types voornamelijk bij de goedkoopste gyms (F4F etc.) rond."End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
Er is zeker wel een kans (Gouda tenslotte), maar het hoeft nietMeeste gyms laten je ook niet zomaar in de ring.
![]()
Kans? In Gouda is dat zo'n beetje gegarandeerdquote:Op woensdag 16 oktober 2013 14:34 schreef seto het volgende:
Er is zeker wel een kans (Gouda tenslotte), maar het hoeft nietMeeste gyms laten je ook niet zomaar in de ring.
Maar misschien dat ik binnenkort wel eens langs loop. Aan de andere kant, laatste paar weken was het heelrijk rustig bij sportcity en aangezien mijn contract daar door werkgever word betaald
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet![]()
Wie heeft een plaatje van dat tabel waarin je ziet wanneer je novice/advanced en expert bent? Is hier ooit gepost. Daar staan de gewichten op de grote 3.![]()
Exrx.net strengt standards googlen.... zit nu op mobiel.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 15:52 schreef Atemno het volgende:
Wie heeft een plaatje van dat tabel waarin je ziet wanneer je novice/advanced en expert bent? Is hier ooit gepost. Daar staan de gewichten op de grote 3.Op vrijdag 27 januari 2017 17:02 schreef fathank het volgende:
Verbo is terug?
Niet bang maar meer irritant types die luidruchtig doen met z'n 5en om een bench hangen enz.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 15:09 schreef Hiatus het volgende:
Zijn jullie bang voor die mokers? WAz met jullie?fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad![]()
quote:Op woensdag 16 oktober 2013 15:52 schreef Atemno het volgende:
Wie heeft een plaatje van dat tabel waarin je ziet wanneer je novice/advanced en expert bent? Is hier ooit gepost. Daar staan de gewichten op de grote 3.http://www.exrx.net/Testing/WeightLifting/StrengthStandards.htmlquote:Op woensdag 16 oktober 2013 15:53 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Exrx.net strengt standards googlen.... zit nu op mobiel.![]()
elite... sooon!!!quote:Op woensdag 16 oktober 2013 15:55 schreef Snakey het volgende:
[..]
[..]
http://www.exrx.net/Testing/WeightLifting/StrengthStandards.htmlBowl Of continental chicken and vegetables family pack rice (125grams)![]()
Ik zat ook net te kijken. Ik zit met alles op intermediate, richting advange, behalve de squat. Maar das logisch.quote:![]()
![]()
O nee. DL nog net niet. Ik zit sinds vanmorgen op een overtuigende 140 kilo. Was een PR in de zin dat ik het 5x deed.![]()
nice! rep pr's zijn altijd sweet, dus 1rm is dan ook hoger!quote:Op woensdag 16 oktober 2013 16:04 schreef Snakey het volgende:
O nee. DL nog net niet. Ik zit sinds vanmorgen op een overtuigende 140 kilo. Was een PR in de zin dat ik het 5x deed.
elite strict press en elite bench zal voor mij nog heel lang duren lolBowl Of continental chicken and vegetables family pack rice (125grams)![]()
Yep. En zoals het altijd gaat als het goed gaat, ik had er nog 1, misschien 2 in de tank.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 16:05 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
nice! rep pr's zijn altijd sweet, dus 1rm is dan ook hoger!![]()
Ik wil nog even wachten met een 1RM test, ik progress nog lekker dus ik hou deze lijn er in zolang het gaat.![]()
1. Goed bezig.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 16:04 schreef Snakey het volgende:
O nee. DL nog net niet. Ik zit sinds vanmorgen op een overtuigende 140 kilo. Was een PR in de zin dat ik het 5x deed.
2. Je maakt progressie de laatste tijd, niet?
3. Met BP heb je me al ge-evenaard, met DL bijna. Nog even en je bent me voorbij!![]()
![]()
Totaal geen last van. Waar train je?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 15:55 schreef Beach het volgende:
[..]
Niet bang maar meer irritant types die luidruchtig doen met z'n 5en om een bench hangen enz.![]()
Thanks.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 16:08 schreef CarbonC het volgende:
[..]
1. Goed bezig.
2. Je maakt progressie de laatste tijd, niet?
3. Met BP heb je me al ge-evenaard, met DL bijna. Nog even en je bent me voorbij!![]()
Yep, full body en wat PL technieken doen wonderen voor me.
Vrijdag weer wat zwaarder proberen. Ik ga 3x 115 proberen. Ik heb donderdag voor het laatst zwaar gebenched dus aardig wat rust gehad.![]()
Ik heb daar dus ook geen last vanquote:Op woensdag 16 oktober 2013 16:08 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Totaal geen last van. Waar train je?maar dat lijkt me zo dus dat mensen dat niet fijn vinden.
Waar ik train dm ik wel, geen zin om hier neer te zetten voordat mensen me gaan spotten in dat kleine doprsgymmetje/ me uit gaan lachen 'hey dat is die van fok'
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad![]()
Dat is ook niet fijn. Wat ik probeerde duidelijk te maken aan de mensen die er wel last van hebben dat ze dat zelf in de hand hebben: ga naar een andere gym als het paupergedrag je training in de weg gaat zitten.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 16:14 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik heb daar dus ook geen last vanmaar dat lijkt me zo dus dat mensen dat niet fijn vinden.
Waar ik train dm ik wel, geen zin om hier neer te zetten voordat mensen me gaan spotten in dat kleine doprsgymmetje.![]()
Zijn dit 1 rep maxes?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 15:55 schreef Snakey het volgende:
[..]
[..]
http://www.exrx.net/Testing/WeightLifting/StrengthStandards.html190CM, 90.5KG, SQ:150KGx2 BP:100KGx2 DL:190KGx3
quote:quote:The performance standards are adult standards (>18 years old) for a single maximal repetition (1RM) based on competitive weightlifter and powerlifting classification systems in use from the 1950's to present.![]()
Ik schrik altijd van die untrained hoeveelheden volgens strstdrd.
Veel te hoog imo.fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad![]()
Had ik ook lol, zat bij sommige dingen onder untrained haha. Nu zit ik met alles op intermediate, en op weg naar eerste advanced.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 16:31 schreef Beach het volgende:
Ik schrik altijd van die untrained hoeveelheden volgens strstdrd.
Veel te hoog imo.No citizen has a right to be an amateur in the matter of physical training...what a disgrace it is for a man to grow old without ever seeing the beauty and strength of which his body is capable.![]()
1rm test moet je niet te snel doen idd zolang je nog goede reps progressie hebt.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 16:07 schreef Snakey het volgende:
[..]
Yep. En zoals het altijd gaat als het goed gaat, ik had er nog 1, misschien 2 in de tank.![]()
Ik wil nog even wachten met een 1RM test, ik progress nog lekker dus ik hou deze lijn er in zolang het gaat.Bowl Of continental chicken and vegetables family pack rice (125grams)![]()
Pcies. Volgende week deze lift 'verzilveren', en dan de week erop weer wat zwaarder proberen te gaan.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 17:25 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
1rm test moet je niet te snel doen idd zolang je nog goede reps progressie hebt.
Easy does it.![]()
Nicequote:Op woensdag 16 oktober 2013 17:43 schreef Snakey het volgende:
[..]
Pcies. Volgende week deze lift 'verzilveren', en dan de week erop weer wat zwaarder proberen te gaan.
Easy does it.
Deze week ben ik mijn nieuwe schema even aan het testen met bepaalde oefeningen, checken welke gewichten ik mee zal beginnen(buiten de 3 compounds om dan, want daar heb ik percentages voor).
Gelijk kneewraps, belt gehaald...Heb er nu wel heel erg zin in.Bowl Of continental chicken and vegetables family pack rice (125grams)![]()
Ik lees weleens van goede PLers dat als ze iets over mochten doen het vroeg beginnen met gear zou zijn. Hoe denk jij hierover, ook al til jij al behoorlijk zware gewichten?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 17:54 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
Nice
Deze week ben ik mijn nieuwe schema even aan het testen met bepaalde oefeningen, checken welke gewichten ik mee zal beginnen(buiten de 3 compounds om dan, want daar heb ik percentages voor).
Gelijk kneewraps, belt gehaald...Heb er nu wel heel erg zin in.If not now, then when.![]()
Ziet er goed uit inderdaad. Je hebt me er wel mee aan het twijfelen gekregen, nu weet ik niet of ik volgend jaar eerst een periode (half jaar of langer) PPL wil gaan doen of een PL schema ga opstellen.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 17:54 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
Nice
Gelijk kneewraps, belt gehaald...Heb er nu wel heel erg zin in.![]()
Met PPL zit dan echter een beetje met tijd, soms maak ik nogal lange werkweken. En, de gym in Spanje is op zondag dicht. Tenzij ik naar een andere gym ga, maar daar ben ik nogal stug in.
Maar goed, ik heb nog even om na te denken.![]()
Je bedoelt gear als in dat dere neem ik aan?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 17:59 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik lees weleens van goede PLers dat als ze iets over mochten doen het vroeg beginnen met gear zou zijn. Hoe denk jij hierover, ook al til jij al behoorlijk zware gewichten?
Dat statement is helemaal waar: Als jou doel is om de sterkste persoon ter wereld(relatief gezien met gewichtklasses e.d.) te zijn... of daarbij in de buurt wilt komen=echt iets betekenen in de PL wereld... ja dan is het niet verkeerd om vroeg te beginnen aan dat dere. Mits je er echt alles voor over hebt om dat doel te bereiken(dus ook je gezondheid op het spel zetten). Zelfde geld voor Elite BB'ers.. die moeten ook "jong" beginnen omdat anders het klokje gaat tikken.
Er zijn natuurlijk ook genetische freaks die uitzondering op de regel maken en zelf maar heel weinig juice hoeven te gebruiken in tegenstelling tot sommige andere.
Als ik alles over mocht doen was ik op mijn 13e begonnen met PL'en, op mijn 20ste gaan juicen en voor elite status gegaan. Maar dat is altijd achteraf gelul.
Nu wil ik gewoon zo sterk mogelijk worden , hoe sterk dat zal zijn moet nog blijken haha .. maar ik heb uiteraard wel lange termijns doelen qua getallen.Bowl Of continental chicken and vegetables family pack rice (125grams)![]()
Haha ja, dan gaat het kriebelen hequote:Op woensdag 16 oktober 2013 18:00 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ziet er goed uit inderdaad. Je hebt me er wel mee aan het twijfelen gekregen, nu weet ik niet of ik volgend jaar eerst een periode (half jaar of langer) PPL wil gaan doen of een PL schema ga opstellen.![]()
Met PPL zit dan echter een beetje met tijd, soms maak ik nogal lange werkweken. En, de gym in Spanje is op zondag dicht. Tenzij ik naar een andere gym ga, maar daar ben ik nogal stug in.
Maar goed, ik heb nog even om na te denken.Je hebt idd nog even om na te denken, neem de tijd haha
Ik vind het nu wel weer even fijn dat ik 5 dagen train en weekend rust heb.Bowl Of continental chicken and vegetables family pack rice (125grams)![]()
Haha, nee. Gear wordt toch ook voor kneewraps en belts and such gebruikt?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 18:05 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
Je bedoelt gear als in dat dere neem ik aan?
Dat statement is helemaal waar: Als jou doel is om de sterkste persoon ter wereld(relatief gezien met gewichtklasses e.d.) te zijn... of daarbij in de buurt wilt komen=echt iets betekenen in de PL wereld... ja dan is het niet verkeerd om vroeg te beginnen aan dat dere. Mits je er echt alles voor over hebt om dat doel te bereiken(dus ook je gezondheid op het spel zetten). Zelfde geld voor Elite BB'ers.. die moeten ook "jong" beginnen omdat anders het klokje gaat tikken.
Als ik alles over mocht doen was ik op mijn 13e begonnen met PL'en, op mijn 20ste gaan juicen en voor elite status gegaan. Maar dat is altijd achteraf gelul.
Nu wil ik gewoon zo sterk mogelijk worden , hoe sterk dat zal zijn moet nog blijken haha .. maar ik heb uiteraard wel lange termijns doelen qua getallen.Het verhaal van gear als in roids is wel redelijk duidelijk.
LOL , had beter eerst dat kunnen vragen voordat ik een proloog schreef bwhahahahhaahquote:Op woensdag 16 oktober 2013 18:07 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Haha, nee. Gear wordt toch ook voor kneewraps en belts and such gebruikt?Het verhaal van gear als in roids is wel redelijk duidelijk.
Ja sowieso kneewraps/sleeves e.d., kan je niet vroeg genoeg mee beginnen omdat ze je gewrichten ook wat beschermen. Voor een belt ... als je eenmaal beetje basis core kracht hebt is een belt voor bij de zwaardere setjes geen overbodige luxe. De belt vult dan jouw sterke core alleen maar aan.
Met slim trainen kan je langer trainen.
Dit wordt voor mij de eerste keer dat ik zulke pl gear gebruik, had er al veel eerder mee willen beginnen(had me misschien ook wat blessures in het verleden bespaard).Bowl Of continental chicken and vegetables family pack rice (125grams)![]()
Sowieso nu ik rond de 200 squat en in de de buurt van 300 deadlift kom knaagt het steeds meer aan mijn hoofd omdat ik geen belt om heb. Daarom maar besloten er eindelijk voor te gaan.Bowl Of continental chicken and vegetables family pack rice (125grams)![]()
Jah.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 18:07 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
Haha ja, dan gaat het kriebelen heJe hebt idd nog even om na te denken, neem de tijd haha
Ik vind het nu wel weer even fijn dat ik 5 dagen train en weekend rust heb.![]()
Met de full body doe ik 3 dagen, waarmee ik m'n doelen goed haal, maar gevoelsmatig te weinig is. In de zin van te weinig gym tijd. Hoewel ik vanmorgen besloten heb om 1 dag toe te voegen. Ma. medium heavy, Di. DL (en niks anders), Do. Light, Vr. 90 - 95%.![]()
Haha, maakt niet uit.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 18:10 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
LOL , had beter eerst dat kunnen vragen voordat ik een proloog schreef bwhahahahhaah
Ja sowieso kneewraps/sleeves e.d., kan je niet vroeg genoeg mee beginnen omdat ze je gewrichten ook wat beschermen. Voor een belt ... als je eenmaal beetje basis core kracht hebt is een belt voor bij de zwaardere setjes geen overbodige luxe. De belt vult dan jouw sterke core alleen maar aan.
Met slim trainen kan je langer trainen.
Dit wordt voor mij de eerste keer dat ik zulke pl gear gebruik, had er al veel eerder mee willen beginnen(had me misschien ook wat blessures in het verleden bespaard).
Ik bedoelde juist meer dat goede plers zeggen dat je de gear zo lang mogelijk moet uitstellen. Ben Rice bijvoorbeeld zegt dat als hij één ding over mocht doen sinds hij begonnen is met liften, dan zou dat het zo lang mogelijk vermijden van gear zijn. Dus ik was benieuwd hoe jij je daarbij voelt, maar dat heb je in de laatste alinea uitgelegd.![]()
Yeah, heb gehoord dat knee wraps de knieën goed ondersteunen, maar zag wel eens onderzoek langskomen in een fb groep waaruit bleek dat ze niet goed voor de knieën zelf zijn. Weet jij hier meer vanaf?If not now, then when.![]()
Als je je niet veilig voelt moet je een riem gebruiken. Dat soort shit wil je niet in je hoofd hebben als je zwaar lift. Maar het kan ook dat je het gewoon van je af moet zetten. Ik bedoel:quote:Op woensdag 16 oktober 2013 18:16 schreef dreamerbulk het volgende:
Sowieso nu ik rond de 200 squat en in de de buurt van 300 deadlift kom knaagt het steeds meer aan mijn hoofd omdat ik geen belt om heb. Daarom maar besloten er eindelijk voor te gaan.
En zo zijn er nog legio voorbeelden uiteraard.![]()
PL'ers zoals lilliebridge, hickson, babyslayer, rubbish(nieuwe generatie dus), hameren op het gebruik van kneewraps wanneer je op gegeven moment "zwaar" squat, het helpt je knieeen gezond te houden totdat je bejaard bent bij wijze van spreken.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 18:26 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Haha, maakt niet uit.
Ik bedoelde juist meer dat goede plers zeggen dat je de gear zo lang mogelijk moet uitstellen. Ben Rice bijvoorbeeld zegt dat als hij één ding over mocht doen sinds hij begonnen is met liften, dan zou dat het zo lang mogelijk vermijden van gear zijn. Dus ik was benieuwd hoe jij je daarbij voelt, maar dat heb je in de laatste alinea uitgelegd.![]()
Yeah, heb gehoord dat knee wraps de knieën goed ondersteunen, maar zag wel eens onderzoek langskomen in een fb groep waaruit bleek dat ze niet goed voor de knieën zelf zijn. Weet jij hier meer vanaf?
Een belt is een keuze die je zelf moet afwegen, daar blijf ik wel bij ja.
Wraps zijn goed voor je knieeen op het moment je een zeer zware lift uitvoerd. Daarna dien je ze ook direct weer los te halen, kneewraps zijn niet bedoeld om constant te dragen bij elke lift(dus ook niet bij opwarmen)... is ook een hel om ze telkens te wrappen. Daarvoor zijn knee sleeves beter bestemd.Bowl Of continental chicken and vegetables family pack rice (125grams)![]()
Klopt zeker!quote:Op woensdag 16 oktober 2013 18:32 schreef Snakey het volgende:
[..]
Als je je niet veilig voelt moet je een riem gebruiken. Dat soort shit wil je niet in je hoofd hebben als je zwaar lift. Maar het kan ook dat je het gewoon van je af moet zetten. Ik bedoel:
En zo zijn er nog legio voorbeelden uiteraard.
Ik zal ook niet constant mijn belt gebruiken, ik zal ook beltless blijven deadliften en squatten(ook op de 1RM's)
Maar voor rep pr's waarbij je op een gegeven moment bijna in elkaar stort kan het wel veilig zijn een belt te dragen om die laatste reps er nog uit te kunnen pushen. Maar ik zal altijd mijn gearless pr's scheiden van mijn pr's met gear. Zo kan ik op beide pieken
Ik weet in ieder geval dat kneewraps door het merendeel van de olympic lifters worden gebruikt om de knieen te beschermen. Enerzijds zorgen ze ervoor dat je knieen warm blijven en anderzijds dat je knieen een beetje support hebben. Met betrekking tot powerlifting weet ik het niet precies maar het zal ongetwijfeld in dezelfde richting gaan.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 18:26 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Yeah, heb gehoord dat knee wraps de knieën goed ondersteunen, maar zag wel eens onderzoek langskomen in een fb groep waaruit bleek dat ze niet goed voor de knieën zelf zijn. Weet jij hier meer vanaf?Together We Will Live Forever
SPT / [Kettlebell #2] Simple & Sinister![]()
True. Dat moment dat je form gaat lijden kan inderdaad makkelijk blessures opleveren.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 18:35 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
Klopt zeker!
Ik zal ook niet constant mijn belt gebruiken, ik zal ook beltless blijven deadliften en squatten(ook op de 1RM's)
Maar voor rep pr's waarbij je op een gegeven moment bijna in elkaar stort kan het wel veilig zijn een belt te dragen om die laatste reps er nog uit te kunnen pushen.![]()
^^ dit dus, het is alleen niet de bedoeling de enorm strak gedragen wraps constant te dragen tussen lifts door lol(wat ook vrijwel onmogelijk is als ze heel strak gezet zijn). Daar zijn kneewraps dan weer voor idd.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 18:37 schreef Klokov het volgende:
[..]
Ik weet in ieder geval dat kneewraps door het merendeel van de olympic lifters worden gebruikt om de knieen te beschermen. Enerzijds zorgen ze ervoor dat je knieen warm blijven en anderzijds dat je knieen een beetje support hebben. Met betrekking tot powerlifting weet ik het niet precies maar het zal ongetwijfeld in dezelfde richting gaan.Bowl Of continental chicken and vegetables family pack rice (125grams)![]()
Ik ben het ermee eens dat knee wraps dragen tijdens veel gewicht wel beter is qua performance.
Ik heb het onderzoek gevonden en daarbij ook een artikel van ergogenics. Het advies dat zij geven is ook hetgeen wat Ben Rice doet; zoveel mogelijk gear vermijden tijdens het liften, en enkel gear dragen tijdens de meet.
http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/22995993
http://www.ergo-log.com/u(...)your-knee-joint.html
Kijk maar even.
Ohja ik herken dat artikel van ergo log, de argumenten waren idd dat je knie dan niet de natuurlijke beweging volgt die hij normaal zou doen. Geloof ook zeker de onderzoeken dat 't zo is.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 18:50 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik ben het ermee eens dat knee wraps dragen tijdens veel gewicht wel beter is qua performance.
Ik heb het onderzoek gevonden en daarbij ook een artikel van ergogenics. Het advies dat zij geven is ook hetgeen wat Ben Rice doet; zoveel mogelijk gear vermijden tijdens het liften, en enkel gear dragen tijdens de meet.
http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/22995993
http://www.ergo-log.com/u(...)your-knee-joint.html
Kijk maar even.
Toch worden ze veel gebruikt en zie je in de praktijk minder blessures met dan zonder wraps(op hoge gewichten). Dus tja, beetje zelf afwegen.
De kans op bicep tear wordt ook sterk vergroot bij een mixed grip op deadlifts, ook pubmed onderbouwt dit. Praktijk laat zien dat het uiteindelijk wel meevalt, al gebeurt het zeker
[ Bericht 5% gewijzigd door dreamerbulk op 16-10-2013 19:22:25 ]Bowl Of continental chicken and vegetables family pack rice (125grams)![]()
En Verbosity bedankt!quote:Op woensdag 16 oktober 2013 15:55 schreef Snakey het volgende:
[..]
[..]
http://www.exrx.net/Testing/WeightLifting/StrengthStandards.html![]()
Dan zeg je er toch wat van?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 15:55 schreef Beach het volgende:
[..]
Niet bang maar meer irritant types die luidruchtig doen met z'n 5en om een bench hangen enz.![]()
Yeah, het zal allemaal vast wel meevallen inderdaad.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 19:09 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
Ohja ik herken dat artikel van ergo log, de argumenten waren idd dat je knie dan niet de natuurlijke beweging volgt die hij normaal zou doen. Geloof ook zeker de onderzoeken dat 't zo is.
Toch worden ze veel gebruikt en zie je in de praktijk minder blessures met dan zonder wraps(op hoge gewichten). Dus tja, beetje zelf afwegen.
De kans op bicep tear wordt ook sterk vergroot bij een mixed grip op deadlifts, ook pubmed onderbouwt dit. Praktijk laat zien dat het uiteindelijk wel meevalt, al gebeurt het zeker
Dan moet je hookgrip gaan aanleren voor deadlifts.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 21:51 schreef Hiatus het volgende:
Ik ga nooit mixedgrip, ben bang gemaakt door die filmpjes.Bowl Of continental chicken and vegetables family pack rice (125grams)![]()
Heb serieus al aantal dagen beetje raar gevoel aan achterkant van been. Soort van gespannen pees, beetje tinteling.
Dit na een zware deadlift dag.
Denk meteen al aan hernia oid, al maak ik me niet erg zorgen omdat ik geen pijn heb.
Iemand zoiets ooit gehad?![]()
ischiasquote:Op woensdag 16 oktober 2013 22:39 schreef Hiatus het volgende:
Heb serieus al aantal dagen beetje raar gevoel aan achterkant van been. Soort van gespannen pees, beetje tinteling.
Dit na een zware deadlift dag.
Denk meteen al aan hernia oid, al maak ik me niet erg zorgen omdat ik geen pijn heb.
Iemand zoiets ooit gehad?![]()
Ik heb zelf 2 maanden lang een vrijwel gevoelloos(de huid dan) bovenbeen gehad, tintelend en shit. Bleek een bekende aandoening te zijn waarbij er ergens een zenuw bekneld lag. Kon na verloop van tijd gewoon weer weggaan, maar bij sommige gevallen bleef het echt jaren hangen![]()
Bij mij na 2 maanden weer verdwenen lolBowl Of continental chicken and vegetables family pack rice (125grams)![]()
Hernia en ischias zal je in de lage rug pijn ervaren en uitstralende pijn/tintelingen en eventueel krachtsverlies.
Waar jij het aangeeft zitten de hamstrings. Kan je op een plaatje aangeven waar de tintelingen zijn en wanneer het tintelen gebeurd? Tijdens het lopen/zitten/strekken/buigen bijvoorbeeld.Op vrijdag 27 januari 2017 17:02 schreef fathank het volgende:
Verbo is terug?
Is creatine een aminozuur? Zo ja, moeten de kcals als eiwitten geteld worden?"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
Mijn moeder heeft ook zoiets bizars. Van de een op de andere dag kon ze dr armen nauwelijks boven dr schouders optillen. Ze ging naar een fysio, maar de beste man deed gelukkig een reflextest en stuurde haar per direct door naar de dokter. Blijkt het dus een soort immuunaandoening te zijn die zich plots manifesteert en waarbij een aantal spieren tijdelijk kan uitvallen. Zware prednison gehad en nu gaat het weer een stuk beter. Godzijdank geen MS en gelukkig had ze een competente fysio, maar dat soort shit word je wel bang vanquote:Op donderdag 17 oktober 2013 00:01 schreef dreamerbulk het volgende:
Ik heb zelf 2 maanden lang een vrijwel gevoelloos(de huid dan) bovenbeen gehad, tintelend en shit. Bleek een bekende aandoening te zijn waarbij er ergens een zenuw bekneld lag. Kon na verloop van tijd gewoon weer weggaan, maar bij sommige gevallen bleef het echt jaren hangen![]()
Bij mij na 2 maanden weer verdwenen lol
-
Op Myfitnesspal staat creatine voor 0 calories.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 00:40 schreef star_gazer het volgende:
Is creatine een aminozuur? Zo ja, moeten de kcals als eiwitten geteld worden?The lesbians next door gave me a Rolex for my birthday, which was very nice! But I think they misunderstood me when I said I wanna watch.![]()
lol .. bizar dat je MS noemt..quote:Op donderdag 17 oktober 2013 00:41 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Mijn moeder heeft ook zoiets bizars. Van de een op de andere dag kon ze dr armen nauwelijks boven dr schouders optillen. Blijkt een soort immuunaandoening te zijn die zich plots manifesteert. Zware prednison gehad en nu gaat het weer. Godzijdank geen MS, maar dat soort shit word je wel bang van
Mijn familie heeft het hoogste aantal MS'ers van heel Nederland. Zelf loop ik ook nog het risico om dat te krijgen..of ik kan het al meedragen zonder dat ik het weet... rond 30ste bij mannen ontplooit het zich vaak. Ik zou eventueel een scan kunnen doen om te kijken of ik vlekken rond mijn ruggengraat heb... maar ik vind het wel best zo. Als ik nare klachten krijg weet ik meteen wat het is.
Mijn tante ging savonds gezond naar bed, volgende dag werd ze verlamd vanaf haar middel wakker. Een nachtmerrie waar je niet meer uit wakker wordt. En het expandeert ook nog steeds.
Ze dachten vroeger dat het zich niet via de genen kon verspreiden .. nu twijfelen ze daar steeds meer aan.
[ Bericht 4% gewijzigd door dreamerbulk op 17-10-2013 00:49:54 ]Bowl Of continental chicken and vegetables family pack rice (125grams)![]()
Creatine is geen aminozuur an sich maar wel opgebouwd uit aminozuren ja.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 00:40 schreef star_gazer het volgende:
Is creatine een aminozuur? Zo ja, moeten de kcals als eiwitten geteld worden?Of toch du vader?![]()
Voor de duidelijkheid: ik heb het over monohydraat.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 00:44 schreef skudkind het volgende:
[..]
Op Myfitnesspal staat creatine voor 0 calories."End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
Ouch. Dat is akelig. Ik ken twee mensen emt MS en die zijn beide echt de verpersonificatie van 'dat wil ik nooit' en 'geef mij dan maar een spuitje'. Vreselijke aandoening.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 00:44 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
lol .. bizar dat je MS noemt..
Mijn familie heeft het hoogste aantal MS'ers van heel Nederland. Zelf loop ik ook nog het risico omdat te krijgen.. rond 30ste bij mannen ontplooit het zich vaak. Ik zou eventueel een scan kunnen doen om te kijken of ik vlekken rond mijn ruggengraat heb... maar ik vind het wel best zo. Als ik nare klachten krijg weet ik meteen wat het is.
Mijn tante ging savonds gezond naar bed, volgende dag werd ze verlamd vanaf haar middel wakker. Een nachtmerrie waar je niet meer uit wakker wordt. En het expandeert ook nog steeds.
Ze dachten vroeger dat het zich niet via de genen kon verspreiden .. nu twijfelen ze daar steeds meer aan.
Nou we het toch over genen hebbben: bij ons heeft de halve familie diabetes type 2 (er is 1 iemand geboren met een ernstige variant van type 1 en die is er op z'n 16e aan overleden). Mijn vader is op zijn 54e inmiddels al licht insuline resistent, ondanks een kerngezonde levensstijl. Ik ga er praktisch vanuit dat ik rond mijn 60e ook aan de beurt ben."End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
Mijn tante die gaat wel gewoon door met het leven, krachtige vrouw laat zich niet aan de kant slaan ook al laat haar lichaam d'r in de steek .. geest blijft sterk.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 00:52 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Ouch. Dat is akelig. Ik ken twee mensen emt MS en die zijn beide echt de verpersonificatie van 'dat wil ik nooit' en 'geef mij dan maar een spuitje'. Vreselijke aandoening.
Nou we het toch over genen hebbben: bij ons heeft de halve familie diabetes type 2 (er is 1 iemand geboren met een ernstige variant van type 1 en die is er op z'n 16e aan overleden). Mijn vader is op zijn 54e inmiddels al licht insuline resistent, ondanks een kerngezonde levensstijl. Ik ga er praktisch vanuit dat ik rond mijn 60e ook aan de beurt ben.
Als ik het krijg ga ik ook gewoon door met alles wat ik nog kan doen, ik zal altijd blijven vechten...komt omdat er niets mis is met mijn geest. Als er in het koppie ook al iets niet goed zit .. in combinatie met een erge lichamelijke ziekte... gaat het al snel mis .. dat zie ik ook bij een ander famillielid helaas.
Poeh .. klinkt ook niet best nee, heftig hoor!Bowl Of continental chicken and vegetables family pack rice (125grams)![]()
Kunnen we voor dit topic trouwens geen Google doc maken waar iedereen z'n stats inzet? Zo kunnen we elkaar's progressie een beetje volgen
-
klinkt als muziek in de orenquote:Op donderdag 17 oktober 2013 01:01 schreef star_gazer het volgende:
Kunnen we voor dit topic trouwens geen Google doc maken waar iedereen z'n stats inzet? Zo kunnen we elkaar's progressie een beetje volgenBowl Of continental chicken and vegetables family pack rice (125grams)![]()
Tjah. Diabetes kun je met de juiste levensstijl gelukkig goed onder controle houden. In principe zou ik maar weinig hoeven te veranderen, omdat ik vanwege BB toch al een relatief low-GI dieet heb. Wellicht alleen de maaltijdfrequentie wat terugschroeven zodat ik mezelf niet 10x per dag hoef te pinnenquote:Op donderdag 17 oktober 2013 00:55 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
Mijn tante die gaat wel gewoon door met het leven, krachtige vrouw laat zich niet aan de kant slaan ook al laat haar lichaam d'r in de steek .. geest blijft sterk.
Als ik het krijg ga ik ook gewoon door met alles wat ik nog kan doen, ik zal altijd blijven vechten...komt omdat er niets mis is met mijn geest. Als er in het koppie ook al iets niet goed zit .. in combinatie met een erge lichamelijke ziekte... gaat het al snel mis .. dat zie ik ook bij een ander famillielid helaas.
Poeh .. klinkt ook niet best nee, heftig hoor!
-
spiking allday lolquote:Op donderdag 17 oktober 2013 01:03 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Tjah. Diabetes kun je met de juiste levensstijl gelukkig goed onder controle houden. In principe zou ik maar weinig hoeven te veranderen, omdat ik vanwege BB toch al een relatief low-GI dieet heb. Wellicht alleen de maaltijdfrequentie wat terugschroeven zodat ik mezelf niet 10x per dag hoef te pinnenBowl Of continental chicken and vegetables family pack rice (125grams)![]()
Goed idee.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 01:01 schreef star_gazer het volgende:
Kunnen we voor dit topic trouwens geen Google doc maken waar iedereen z'n stats inzet? Zo kunnen we elkaar's progressie een beetje volgen
170kg 5BF% 1,90m
DL: 500miljoenmiljard SQ:495 BP:1000kgSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.BEASTMODE![]()
soms 6 uur, soms 7, soms 8 ..quote:Op donderdag 17 oktober 2013 01:20 schreef THEFXR het volgende:
Hoeveel slaap pakken jullie en wanneer weet je dat je voldoende krijgt om optimaal te groeien?
nooit meer dan 8
Ik merk het in de gym als ik een langere periode te weinig slaap heb gehad.. mijn cns loopt dan te fucken. Maar dat zijn dagen dat ik dan soms ook een uurtje in slaap val in stoel achter mijn pc.
Je weet dat je genoeg slaap heb gehad als je gewoon natuurlijk wakker wordt zonder wekker
Maar toch zou ik me niet teveel zorgen over maken als je tussen de 6 en 8 uur slaaptBowl Of continental chicken and vegetables family pack rice (125grams)![]()
dat heb ik zelden, die rotwekker gaat volgens mij vaak in een REM slaapquote:Op donderdag 17 oktober 2013 01:22 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
soms 6 uur, soms 7, soms 8 ..
nooit meer dan 8
Ik merk het in de gym als ik een langere periode te weinig slaap heb gehad.. mijn cns loopt dan te fucken. Maar dat zijn dagen dat ik dan soms ook een uurtje in slaap val in stoel achter mijn pc.
Je weet dat je genoeg slaap heb gehad als je gewoon natuurlijk wakker wordt zonder wekker![]()
je kan ook gaan slapen in delen , doen veel drukke/succesvolle mensen.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 01:22 schreef THEFXR het volgende:
[..]
dat heb ik zelden, die rotwekker gaat volgens mij vaak in een REM slaap
Paar uurtjes snachts, en paar uurtjes na het avondeten.
Er is maar 1 fase in je slaap en die duurt 90 minuten, daarna komt er weer net zoveel hersenactiviteit als voordat je in bed stapte, daarna begint die 90 minuten fase weer. Naarmate je meer van die fases hebt kom je wel steeds dieper in de REM totdat je uiteindelijk 100% in REM zit.
http://en.wikipedia.org/wiki/Polyphasic_sleep
Deze is voor echte bazen, zoals de titel al aangeeft:
Uberman polyphasic sleep
Bij deze vorm van meerfasen slaap houd je een ritme aan van zes keer per dag 20 minuten slapen. In totaal slaap je dan dus maar 2 uur per dag en heb je dagelijks 6 uur gewonnen.
je lichaam zal hieraan wennen en sneller en efficienter in de 100% REM komen bij elk deel dat je gaat slapen. Of die Uberman optimaal is voor sport prestaties durf ik niet te zeggen whahah .. ik ga het ook niet proberen. Wil hooguit die 4/4 wel eens proberen, lijkt me namelijk wel wat.
ook leuk weetje:
Historicus Roger Ekirch van Virginia Tech heeft in 2001 na 16 jaar onderzoek aangetoond dat mensen in vroegere tijden niet acht uur achter elkaar sliepen, maar in twee delen van vier uur.
[ Bericht 9% gewijzigd door dreamerbulk op 17-10-2013 01:35:16 ]Bowl Of continental chicken and vegetables family pack rice (125grams)![]()
Biphasic sleep vind ik vanuit evolutionair jager/verzamelaar oogpunt ook een stuk logischer. 8 uur achter elkaar op je gat liggen kan nooit veilig zijn in een wereld waar je eet of gegeten wordt.
Ik ben zelf een avond/nachtmens (ik HAAT de ochtend intens), maar de maatschappij lijkt daar weinig begrip voor te hebben. Je moet maar 'eerder naar bed gaan' wordt er dan gezegd, maar men lijkt niet te begrijpen dat je dan 5 uur tegen het plafond aan ligt te staren alvorens je in slaap valt. Zelfs na extreme jetlag enz beweegt mijn lichaam zich richting een laat schema.
Mensen zijn kuddedieren: sommigen zijn alert in de ochtend, anderen overdag, anderen in de nacht. Broodnodig vanuit het gezichtspunt van de evolutie."End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
Klopt zeker, slaat ook nergens op dat we perse 8 uur lang op onze gat moeten liggen snachts.. rare gewoonte eigenlijk haha.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 01:40 schreef star_gazer het volgende:
Biphasic sleep vind ik vanuit evolutionair jager/verzamelaar oogpunt ook een stuk logischer. 8 uur achter elkaar op je gat liggen kan nooit veilig zijn in een wereld waar je eet of gegeten wordt.
Ik ben zelf een avond/nachtmens (ik HAAT de ochtend intens), maar de maatschappij lijkt daar weinig begrip voor te hebben. Je moet maar 'eerder naar bed gaan' wordt er dan gezegd, maar men lijkt niet te begrijpen dat je dan 5 uur tegen het plafond aan ligt te staren alvorens je in slaap valt. Zelfs na extreme jetlag enz beweegt mijn lichaam zich richting een laat schema.
Mensen zijn kuddedieren: sommigen zijn alert in de ochtend, anderen overdag, anderen in de nacht. Broodnodig vanuit het gezichtspunt van de evolutie.
Helaas dwingt de maatschappij je haast om dat te doen. Ik heb zelf een half jaar alleen maar snachts gewerkt thuis achter de pc, uurtje of 8 savonds beginnen totdat de zon opkwam. Dan sliep ik tot 12 uur smiddags, daarna eruit ..dagelijkse dingen doen, paar grote maaltijden eten, en dan sliep ik nog ff rond eind middag, daarna ging ik sporten.
Het was zwaar irritant dat er geen winkels oid open zijn rond die tijden(niet hier in dit dorp iig). Beviel best wel goed, geen last van de zogenaamde "cirdiaanse klok" gehad .. want ik zag nog genoeg daglicht etc.Bowl Of continental chicken and vegetables family pack rice (125grams)![]()
Ik slaap rustig van 2 uur ´s nachts tot half elf ´s ochtend. Dan voel ik mij de rest van de dag volledig uitgerust en stort ik ook niet halverwege de dag in slaap. Verreweg de meest optimale tijdsperiode voor mij dus.
Overigens; het is helemaal niet efficient om 100% REM slaap te hebben zodra je gaat slapen. Zoals het artikel zelf al aangeeft, de wetenschap weet nog onvoldoende over slaap. Beetje raar om de overige slaapfasen als nutteloos te beschouwen. Sterker nog; er is tegenwoordig steeds meer evidentie, dat zeker vanuit geheugen-standpunt, Slow-Wave Sleep (SWS) veel belangrijker is in vergelijking tot REM-slaap.
Er is een reden dat je langer/meer slaap nodig hebt na een paar dagen weinig slaap/feesten of andere drukke dagen. Fysiek heb je ook tijd nodig om te herstellen.
http://www.supermemo.com/articles/polyphasic.htm;
Erg interessante leesvoer, geeft ook aan waarom polyphasic sleep niet goed is.
Hieronder een interessant stukje ervan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hieronder wat leesvoer over polyphasic:
http://greenminimalism.co(...)of-polyphasic-sleep/;
http://www.kratosguide.com/hack-your-brain-polyphasic-sleep/ (de comments);
Stargazer en Dreamerbulk, jullie mengen jullie eigen slaappatroon met het dwingen van de maatschappij. Jullie beschrijven beide duidelijk een normaal circediaans slaapritme. Al is het wat anders dan de maatschappij zegt dat je moet hebben,
Overigens denk ik wel dat je een maatschappelijk gewenst slaap patroon kan hanteren. Met aardig wat discipline en constante slaaptijden. Of je er vrolijk van wordt is het tweede.![]()
lolquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 17:01 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Jij weet net zo goed als ik dat die Chinees onder je gym daar een veto over uitgesproken heeft.
[..]
Jammer idd. 394.90 euro voor 2x50kg tot 468,90 euro voor 2x60kg.
[..]
Mooi spul voor een homegym Die Bowflexen kunnen ws. niet tegen gegooi en zijn dus minder geschikt voor een commerciele gym.
[..]
Laat me raden: de vrouwtjes bij de yoga?
[..]
No offence, maar ik denk dat een andere, echte hard-core gym de beste oplossing is. Die van no1know is goed. Bovendien werd ik i.i.g. wel meer gemotiveerd van een hardcore-gym waar ik weer een van de kleinsten was.
Er mag sowiezo niet gegooid worden i.v.m. jap jum beneden idd., dus dat komt wel goed. Ze zijn er alleen niet in 50kg's
En met m'n motivatie is niks mis, daar heb ik geen riod boys voor nodig lol![]()
ja die yogajuf is de rede lol.
nee die 100meter is de reden.
gister weer lekker geyogaatIk kan zowaar bij m'n tenen nou met deze:
[ Bericht 0% gewijzigd door RaymondK op 17-10-2013 08:19:29 ]![]()
Dat is natuurlijk best wel soort van onzin als je het mij vraagt no offence...quote:Op donderdag 17 oktober 2013 01:40 schreef star_gazer het volgende:
Mensen zijn kuddedieren: sommigen zijn alert in de ochtend, anderen overdag, anderen in de nacht. Broodnodig vanuit het gezichtspunt van de evolutie.![]()
De mens is helemaal niet gevolueerd om 's nachts te leven. We zijn zo goed als steke blind als je uitgaat van de rest v.d. zoogdieren op de savanne, en 's nachts zit je "veilig" in je holletje/grot/boomJe kan nog zo goed aan het duister wennen, als jij 's nachts ergens gaat wandelen op de vlakte ben je binnen 't uur leeuwensnackquote:Op donderdag 17 oktober 2013 01:45 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
Klopt zeker, slaat ook nergens op dat we perse 8 uur lang op onze gat moeten liggen snachts.. rare gewoonte eigenlijk haha.
't is 90% gewenning dat je moeite hebt in de ochtend, net als iemand die 's na 20::00 z'n ogen niet meer open kan houden. Als die een paar weken elke avond verplicht opblijft, en 's ochtends wat langer mag blijven liggen trekt dat ook bij...
En als je kijkt naar de slaap cycles die we hebben dan geeft dat ook al aan dat we die 8 uur of langer gewoon nodig hebben.
Wat STar beschrijft/bedoelt is een spreiding van hooguit een paar uur kwa verschil tussen individuen, maar niet van een halve nacht![]()
@dreamer Als je in totaal aan je uren slaap komt zal dat kwa herstel ook wel genoeg zijn natuurlijk, maar als je het mij vraagt is het niet "natuurlijk" en puur vanwege onze maatschappij
[ Bericht 2% gewijzigd door RaymondK op 17-10-2013 07:33:18 ]![]()
Het is allemaal gewenning inderdaad. Ik was ook altijd een nachtmens, maar sinds ik al tijden om 11 uur naar bed ga vallen m'n oogjes ook in het weekend of op feestjes rond 11 uur bijna dicht.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 07:15 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk best wel soort van onzin no offence...
De mens is helemaal niet gevolueerd om 's nachts te leven. We zijn zo goed als steke blind als je uitgaat van de rest v.d. zoogdieren op de savanne, en 's nachts zit je "veilig" in je holletje/grot/boom
Je kan nog zo goed aan het duister wennen, als jij 's nachts ergens gaat wandelen op de vlakte ben je binnen 't uur leeuwensnack
't is 90% gewenning dat je moeite hebt in de ochtend, net als iemand die 's na 20::00 z'n ogen niet meer open kan houden. Als die een paar weken elke avond verplicht opblijft, en 's ochtends wat langer mag blijven liggen trekt dat ook bij...
En als je kijkt naar de slaap cycles die we hebben dan geeft dat ook al aan dat we die 8 uur of langer gewoon nodig hebben.
Wat jij beschrijft/bedoelt is een spreiding van hooguit een paar uur kwa verschil tussen individuen, maar niet van een halve nacht![]()
![]()
japrecies.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 07:25 schreef Snakey het volgende:
[..]
Het is allemaal gewenning inderdaad. Ik was ook altijd een nachtmens, maar sinds ik al tijden om 11 uur naar bed ga vallen m'n oogjes ook in het weekend of op feestjes rond 11 uur bijna dicht.
Ik kan na 20:00 's avonds niet meer uit m'n ogen kijken vaak, ga nog een half uurtje tv kijken en ben dan (hopelijk) weg tot 5:30
Ik gruwel dan vaak ook van verjaardagen e.d. omdat ik soms gweoon bijna zit te knikkenbollen en de hele avond zit te vechten tegen de slaap. Als ik dan eens een week vrij ben van m'n werk, en langzaam aan toch elke dag wat later naar bed ga heb ik dat pas veel later...![]()
http://channel.nationalge(...)one-checkup-1444220/
was gisteren/vanmorgen op Natgeo.
28jr on juice.
"And my body is as fitt as a 23yo"![]()
![]()
Ik heb het grotendeels gezien gisteren. Alleen het begin gemist. Hij had aardig wat opgebouwd begreep ik, en door er voor uit te komen dat hij aan de aas was alles in rap tempo verloren?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 07:30 schreef RaymondK het volgende:
http://channel.nationalge(...)one-checkup-1444220/
was gisteren/vanmorgen op Natgeo.
28jr on juice.
"And my body is as fitt as a 23yo"![]()
Ben benieuwd of hij de 50 haalt op deze manier.![]()
lol. ja was z'n broodwinning als model e.d.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 07:36 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik heb het grotendeels gezien gisteren. Alleen het begin gemist. Hij had aardig wat opgebouwd begreep ik, en door er voor uit te komen dat hij aan de aas was alles in rap tempo verloren?![]()
Ben benieuwd of hij de 50 haalt op deze manier.
Maar als ik dat zo zie, als je 28jr juicehead bent, zag die er behoorlijk rot uit kwa fysiek lol. Oke wel massa, maar dat had wel beter gekunt volgens mij![]()
Maar goed, hij gebruikte nu tren test en Deca tegelijk. en zo gezond als een 23 jarige god gelukkig
[ Bericht 0% gewijzigd door RaymondK op 17-10-2013 08:04:01 ]![]()
Een van zijn motivaties om aan de juice te blijven was om zijn sex drive niet kwijt te raken. Hoe kan je dan zeggen dat je zo gezond als een 23 jarige bent? Als je op je 43ste geen sex drive meer hebt zonder juice is er iets ernstig mis met je.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 07:47 schreef RaymondK het volgende:
[..]
lol. ja was z'n broodwinning als model.
Maar als ik eerlijk was, als je 28jr juicehead bent, zag die er behoorlijk rot uit kwa fysiek lol. Oke wel massa, maar dat had wel beter gekund volgens mij![]()
Hij gebruikte nu tren test en Deca tegelijk. en zo gezond als een 23 jarige god uhu
Ik ben bijna 48, zelfs de crack of dawn better be careful around me. Zonder juice![]()
![]()
quote:Op donderdag 17 oktober 2013 07:52 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik ben bijna 48, zelfs de crack of dawn better be careful around me. Zonder juice![]()
![]()
![]()
-
op een dag weet je het... Je wordt een yoga-matjequote:Op donderdag 17 oktober 2013 07:13 schreef RaymondK het volgende:
[..]
lol
Er mag sowiezo niet gegooid worden i.v.m. jap jum beneden idd., dus dat komt wel goed. Ze zijn er alleen niet in 50kg's
En met m'n motivatie is niks mis, daar heb ik geen riod boys voor nodig lol![]()
ja die yogajuf is de rede lol.
nee die 100meter is de reden.
gister weer lekker geyogaatIk kan zowaar bij m'n tenen nou met deze:
[ afbeelding ]
Confidence through competence![]()
gewenning denk ik...quote:Op donderdag 17 oktober 2013 07:28 schreef RaymondK het volgende:
[..]
japrecies.
Ik kan na 20:00 's avonds niet meer uit m'n ogen kijken vaak, ga nog een half uurtje tv kijken en ben dan (hopelijk) weg tot 5:30
Ik gruwel dan vaak ook van verjaardagen e.d. omdat ik soms gweoon bijna zit te knikkenbollen en de hele avond zit te vechten tegen de slaap. Als ik dan eens een week vrij ben van m'n werk, en langzaam aan toch elke dag wat later naar bed ga heb ik dat pas veel later...
toen ik voor mezelf werkte sliep ik van 2:00 tot 10:00, kon echt niet vroeg wakker worden.
tegenwoordig schuif ik voor 8:00 aan op m'n nieuwe baan. Merk dat m'n lichaam dat niet geweldig vindt, maar het gaat beter dan verwacht.Confidence through competence![]()
haha.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 08:19 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
op een dag weet je het... Je wordt een yoga-matje
sowh, dan heb je wel een beste view
't is wel handig om even na te denken over de plek in de zaal alvorens je begint.
Gisteren lag ik naast een hippopotamus![]()
met twee kamelentenen die ik van alle kanten gezien heb
![]()
![]()
<perv mode>quote:Op donderdag 17 oktober 2013 08:23 schreef RaymondK het volgende:
[..]
haha.
sowh, dan heb je wel een beste view
't is wel handig om even na te denken over de plek in de zaal alvorens je begint.
Gisteren lag ik naast een hippopotamus![]()
met twee kamelentenen
Beetje achterin vind ik het best. Dan kun je goed de bips checken. Man man man. Het stikt hier in de yoga studio's altijd van de enorm strakke Aziaten. Die hebben me toch een lijf
</perv mode>"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
LOL idd.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 08:25 schreef star_gazer het volgende:
[..]
<perv mode>
Beetje achterin vind ik het best. Dan kun je goed de bips checken.
</perv mode>
Nee voorin, dan kun je je pump van de training ervoor form goed laten zien in de spiegelwand
[ Bericht 1% gewijzigd door RaymondK op 17-10-2013 08:32:19 ]![]()
Gister meer op kracht getrained om m'n benchpress omhoog te krijgen. Uiteindelijk 95kg x1. Dumbell incline press 34kgx6.(heb eigenlijk meer moeite met de dumbells in startpositie te krijgen dan het daadwerkelijke drukken zelf :p, hoe doen jullie dit?) Toch mooi nieuwe PR's voor mij.
190CM, 90.5KG, SQ:150KGx2 BP:100KGx2 DL:190KGx3
quote:Op donderdag 17 oktober 2013 09:05 schreef jeurse04 het volgende:
Gister meer op kracht getrained om m'n benchpress omhoog te krijgen. Uiteindelijk 95kg x1. Dumbell incline press 34kgx6.(heb eigenlijk meer moeite met de dumbells in startpositie te krijgen dan het daadwerkelijke drukken zelf :p, hoe doen jullie dit?) Toch mooi nieuwe PR's voor mij.
![]()
Dumbles pakken, recht op gaan zitten en dan de dumbles rechtop tegen elkaar tegen je borst aan op je bovenbenen zetten, en dan rustig gaan liggen met de dumbles op je buik/borst. Vanuit liggende positie de bells naar buiten brengen.
Bij overhead presss dumbles op je knieen zetten (zo vermogelijk van je af) en dan met een zet je kniee omhoog gooien naar je schouder
[ Bericht 2% gewijzigd door RaymondK op 17-10-2013 09:32:31 ]![]()
Zo. 5x10x60kg squat zit erop. Lijkt een licht gewicht, maar na vier setjes voel je de burn goedAan het einde van de vijfde set is het echt strugglen hoor.
Deadlift 5/3/1: 5x100, 5x115, 9x130
Squat: 5x10x60
Chin ups: 10,7,6
Biceps curl: 10x14, 8x14, 8x14, 10x10
Curl heb ik expres gelimiteerd op reps die ik met links kan voltooien.
[ Bericht 21% gewijzigd door star_gazer op 17-10-2013 11:37:19 ]"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
ik heb met 4*10 ook meer moeite dan met 5*5, ook al scheelt dat bijna 30% in gewichtquote:Op donderdag 17 oktober 2013 11:21 schreef star_gazer het volgende:
Zo. 5x10x60kg squat zit erop. Lijkt een licht gewicht, maar na vier setjes voel je de burn goedAan het einde van de vijfde set is het echt strugglen hoor.
Deadlift 5/3/1: 5x100, 5x115, 9x130
Squat: 5x10x60
Chin ups: 10,7,6
Biceps curl: 10x14, 8x14, 8x14, 10x10
Curl heb ik expres gelimiteerd op reps die ik met links kan voltooien.Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet![]()
Vanochtend OHP record verbroken. 1x90 met perfecte vorm.
Ik OHP nu net zoveel als ik bench. Mensen die 140kg benchen OHPen minder dan mij en zijn zelfs kleiner.
Ik heb mutant shoulders![]()
![]()
Je 1RM bench is ook 90kg?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 11:47 schreef Maoist het volgende:
Ik OHP nu net zoveel als ik bench. Mensen die 140kg benchen OHPen minder dan mij en zijn zelfs kleiner.
Ik heb mutant shouldersOp vrijdag 27 januari 2017 17:02 schreef fathank het volgende:
Verbo is terug?
90kg OHP lol wut?!?
Strict form? Als in, knieën op slot? Zo ja, dan zou ik eens de clean & jerk gaan doen. Een goeie OHP helpt daar goed bij."End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
Ziek, mijn 1RM bench is 90kg, maar m'n 1RM OHP zal niet meer zijn dan 50kg ofso..190CM, 90.5KG, SQ:150KGx2 BP:100KGx2 DL:190KGx3
d'r zit idd. nogal wat verschil tussen knieeen op slot en alles uit je schouders halen of met je hele lichaam pushen. En waar/hoe breed je de bar vast houdtquote:Op donderdag 17 oktober 2013 12:31 schreef star_gazer het volgende:
90kg OHP lol wut?!?
Strict form? Als in, knieën op slot? Zo ja, dan zou ik eens de clean & jerk gaan doen. Een goeie OHP helpt daar goed bij.![]()
![]()
ik wil het wel echt graag zien eigenlijkquote:Op donderdag 17 oktober 2013 12:40 schreef RaymondK het volgende:
[..]
d'r zit idd. nogal wat verschil tussen knieeen op slot en alles uit je schouders halen of met je hele lichaam pushen. En waar/hoe breed je de bar vast houdt![]()
Ik heb nog nooit, maar dan ook nooit zo'n stricte ohp -> bench ratio gezien of gehoord lol.Bowl Of continental chicken and vegetables family pack rice (125grams)![]()
+1quote:Op donderdag 17 oktober 2013 13:07 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
ik wil het wel echt graag zien eigenlijk
Ik heb nog nooit, maar dan ook nooit zo'n stricte ohp -> bench ratio gezien of gehoord lol.![]()
Vind ik toch wel raar dat je net zoveel doet. Dan vind ik de bench wel redelijk laag....quote:Op donderdag 17 oktober 2013 11:47 schreef Maoist het volgende:
Ik heb mutant shoulders![]()
Heb nu al een tijdje dat ik moeilijk slaap na het DL en Squats, ookal heb ik getraind in de middag.
Ik merk dat ik s nachts onrustiger slaap....
Iemand met dezelfde ervaring en oplossing? (miss door dextrose?, gisteren om 10 uur nog een stuk of 5 dextro's op) Ging 1 uur slapen.![]()
Dan zit er iets vreselijk scheef inderdaad.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 13:07 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
ik wil het wel echt graag zien eigenlijk
Ik heb nog nooit, maar dan ook nooit zo'n stricte ohp -> bench ratio gezien of gehoord lol.![]()
Zat je niet aan de juice? Of wad dat een grap.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 13:19 schreef koekwausss het volgende:
Heb nu al een tijdje dat ik moeilijk slaap na het DL en Squats, ookal heb ik getraind in de middag.
Iemand met dezelfde ervaring en oplossing? (miss door dextrose?, gisteren om 10 uur nog een stuk of 5 dextro's op) Ging 1 uur slapen.
Verder ook wel benieuwd naar de OHP video. Je bent of onevenredig sterk met je press of je bench gaat niet omhoog omdat je form slecht is![]()
![]()
Als ik gesquat of gedeadlift heb ben ik meestal nog redelijk psyched up .. en doe ik de bewegingen in mijn hoofd nog 1000x in bed lol.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 13:19 schreef koekwausss het volgende:
Iemand met dezelfde ervaring en oplossing? (miss door dextrose?, gisteren om 10 uur nog een stuk of 5 dextro's op) Ging 1 uur slapen.
Maar met volle maag slaap ik meestal heel snel.Bowl Of continental chicken and vegetables family pack rice (125grams)![]()
Nog niet, heb het wel in huis dus binnenkort. Ben eerst nog aan het cutten voordat ik ga beginnen, zit nu op 14% bf, wil naar 12 en dan bulken. Nu 97kg bij 1.86.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 13:26 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Zat je niet aan de juice? Of wad dat een grap.
Verder ook wel benieuwd naar de OHP video. Je bent of onevenredig sterk met je press of je bench gaat niet omhoog omdat je form slecht is![]()
Hahah heb ik ook last van ja. Alleen op dagen dat ik mijn benen train heb ik last van niet goed slapen....quote:Op donderdag 17 oktober 2013 13:26 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
Als ik gesquat of gedeadlift heb ben ik meestal nog redelijk psyched up .. en doe ik de bewegingen in mijn hoofd nog 1000x in bed lol.
Maar met volle maag slaap ik meestal heel snel.
Maar denk sowieso dat ik die dextrose maar achterwege laat. Lijkt mij niet bevorderlijk voor de nachtrust..?
Klopt met een volle buik slaap je fijner, ben momenteel aan het cutten.![]()
nice gewicht!quote:Op donderdag 17 oktober 2013 13:29 schreef koekwausss het volgende:
[..]
Nog niet, heb het wel in huis dus binnenkort. Ben eerst nog aan het cutten voordat ik ga beginnen, zit nu op 14% bf, wil naar 12 en dan bulken. Nu 97kg bij 1.86.
heb je ook foto's? nohomo ofcourse wanna see how swole,thick,tight you can get with dat dereBowl Of continental chicken and vegetables family pack rice (125grams)![]()
Zodra ik begin ga ik wel een verslagje bijhouden. Wat zijn jouw stats, ziet er ook wel ripped uit op de dl fotoquote:Op donderdag 17 oktober 2013 13:31 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
nice gewicht!
heb je ook foto's? nohomo ofcourse wanna see how swole,thick,tight you can get with dat dere.
![]()
Ik heb er geen last van, maar ik weet van mensen die hetzelfde hebben een dosis ibuprofen voor het slapen gaan helpt.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 13:19 schreef koekwausss het volgende:
Iemand met dezelfde ervaring en oplossing? (miss door dextrose?, gisteren om 10 uur nog een stuk of 5 dextro's op) Ging 1 uur slapen.![]()
Is dat niet slechts voor de gezondheid? Heb ook ergens gelezen dat je van Foliumzuur gaat slapen als een beer?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 13:35 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik heb er geen last van, maar ik weet van mensen die hetzelfde hebben een dosis ibuprofen voor het slapen gaan helpt.![]()
Neuh, zolang je het maar niet blijft nemen. En alleen om te slapen. Het is geen aanrader om het meer te gebruiken omdat het makkelijk een blessure zou kunnen verbergen. In de ochtend is het je systeem wel weer uit though.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 13:35 schreef koekwausss het volgende:
[..]
Is dat niet slechts voor de gezondheid? Heb ook ergens gelezen dat je van Foliumzuur gaat slapen als een beer?![]()
hier staan wat foto'squote:Op donderdag 17 oktober 2013 13:34 schreef koekwausss het volgende:
[..]
Zodra ik begin ga ik wel een verslagje bijhouden. Wat zijn jouw stats, ziet er ook wel ripped uit op de dl foto.
ONZ / [DE GYM #223] Παλαιοκαστρίτσα
Op die eerste foto woog ik rond de 60, 2e foto rond de 90(net begonnen met bulk), 3e foto 2 maanden in mijn permabulk 94kg.
Zijn alweer meer dan jaar terug, zit nu op de 107kg(kleine recomp gedaan), rustig op weg naar de 110 mits mijn krachtgains ook meegaan.
ben zelf 193cm, squat 205, deadlift 265, bench 140. Start maandag met een powerlift schema om die nummers omhoog te beuken in paar maanden tijd. Vooral veel focus op bench en deadlift(squat uiteraard ook, maar daarop stijg ik gemakkelijker).
Ik hoef geen "aesthetics" meer hehe, ik wil gewoon bruut sterk zijn nu.
[ Bericht 3% gewijzigd door dreamerbulk op 17-10-2013 13:44:45 ]Bowl Of continental chicken and vegetables family pack rice (125grams)![]()
Nice man, hele transformatie haha.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 13:38 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
hier staan wat foto's
ONZ / [DE GYM #223] Παλαιοκαστρίτσα
Op die eerste foto woog ik rond de 60, 2e foto rond de 90(net begonnen met bulk), 3e foto 2 maanden in mijn permabulk 94kg.
Zijn alweer meer dan jaar terug, zit nu op de 107kg(kleine recomp gedaan), rustig op weg naar de 110 mits mijn krachtgains ook meegaan.
ben zelf 193cm, squat 205, deadlift 265, bench 140. Start maandag met een powerlift schema om die nummers omhoog te beuken in paar maanden tijd. Vooral veel focus op bench en deadlift(squat uiteraard ook, maar daarop stijg ik gemakkelijker).
Hoe lang zat er tussen foto 1 en foto 2? Edit zie het al, 4,5 jaar...
Nu alweer 13kg erbij, wat voor bf zit je op momenteel?
nette stats, bench haal ik ook 140, DL en squat iets minder. Train meer op massa ipv kracht.![]()
Tussen foto 1 en 2 zit 4.5 jaar, geheel clean.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 13:45 schreef koekwausss het volgende:
[..]
Nice man, hele transformatie haha.
Hoe lang zat er tussen foto 1 en foto 2? Clean?
Nu alweer 13kg erbij, wat voor bf zit je op momenteel?
nette stats, bench haal ik ook 140, DL en squat iets minder. Train meer op massa ipv kracht.
Tussen de laatste foto en nu zit ong 13 maanden, kilootje per maand ongeveer, vetpercentage weet ik niet en is voor mij ook zinloos om bij te houden, de peiling voor mij is dat ik altijd mijn outlines bij mijn abs nog zie. Als die weg zijn recomp ik even een paar weken(ik verlies heel gemakkelijk gewicht met weinig moeite), en ga ik daarna weer in een surplus zitten. Maar voor de rest kan het me vrijwel gestolen worden lol, zolang ik maar sterker wordt.
Mijn presses zijn altijd zwak geweest, misschien omdat ik behoorlijk lange armen heb(ideaal voor deadlift). maar een 180 bench moet zeker haalbaar zijn in een aantal jaar.
Doel = deadlift is 340kg, en squat minimaal 275kg, tezamen met een 180+ bench heb ik dan een totaal van 1700+ lb. met een bodyweight van rond de 115-120kg. Hoe lang ik daar over doe weet ik niet, maar ik ga het halen.Bowl Of continental chicken and vegetables family pack rice (125grams)![]()
Als jij bencht hé, hoeveel spotters gebruik je dan :p? moet toch een flinke opgave zijn om 140 kilo te spotten als je hem niet meer omhoog krijgt.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 13:50 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
Tussen foto 1 en 2 zit 4.5 jaar, geheel clean.
Tussen de laatste foto en nu zit ong 13 maanden, kilootje per maand ongeveer, vetpercentage weet ik niet en is voor mij ook zinloos om bij te houden, de peiling voor mij is dat ik altijd mijn outlines bij mijn abs nog zie. Als die weg zijn recomp ik even een paar weken(ik verlies heel gemakkelijk gewicht met weinig moeite), en ga ik daarna weer in een surplus zitten. Maar voor de rest kan het me vrijwel gestolen worden lol, zolang ik maar sterker wordt.
Mijn presses zijn altijd zwak geweest, misschien omdat ik behoorlijk lange armen heb(ideaal voor deadlift). maar een 180 bench moet zeker haalbaar zijn in een aantal jaar.
Doel = deadlift is 340kg, en squat minimaal 275kg, tezamen met een 180+ bench heb ik dan een totaal van 1700+ lb. met een bodyweight van rond de 115-120kg. Hoe lang ik daar over doe weet ik niet, maar ik ga het halen.190CM, 90.5KG, SQ:150KGx2 BP:100KGx2 DL:190KGx3
een kleine push press helpt mij wel mijn stricte press omhoog te brengen, vooral voor de laatste set(s) wanneer strict niet zo makkelijk meer gaat.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 12:40 schreef RaymondK het volgende:
[..]
d'r zit idd. nogal wat verschil tussen knieeen op slot en alles uit je schouders halen of met je hele lichaam pushen. En waar/hoe breed je de bar vast houdt![]()
Toen ik het strict deed was mijn progressie echt langzaam.
Form is wel belangrijk, maar af en toe cheaten kan je net even dat extra duwtje geven om over te kunnen stappen naar het volgende gewicht strict te doen.
Maar 90kg OHP, damn
[ Bericht 0% gewijzigd door Drinky op 17-10-2013 14:02:05 ]I just warped whoop whoop!
Drinky is een baas![]()
Haha 140 lijkt veel, maar als je al tijdje traint valt dat wel mee ... gewoon 1 spotter om hem ff te unracken. En als je goede spotter hebt ziet die meteen of je gaat falen en kan meteen vingers eronder doen ter stabilisatie. Maar zou ook zonder spotter kunnen, 140 is veel voor mij om te benchen.. maar als deadlift is het babyweight..dus ben niet bang dat als ie op mijn borstkas blijft liggen dat ik m er niet afkrijgquote:Op donderdag 17 oktober 2013 13:55 schreef jeurse04 het volgende:
[..]
Als jij bencht hé, hoeveel spotters gebruik je dan :p? moet toch een flinke opgave zijn om 140 kilo te spotten als je hem niet meer omhoog krijgt.
In mijn leven nog nooit iemand meer dan 180 zien benchen.. lijkt me wel vet om te zien als iemand 220kg bencht.
hier 1 spotter bij 165kg for reps:
lol
Ik doe t zonder spotter.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 13:55 schreef jeurse04 het volgende:
[..]
Als jij bencht hé, hoeveel spotters gebruik je dan :p? moet toch een flinke opgave zijn om 140 kilo te spotten als je hem niet meer omhoog krijgt.
Mijn trainingsmaatje is net begonnen, daar hoef je niet veel van te verwachten. Probleem is dat de meeste spotters sucken, dus doe het altijd zonder.
Je hoeft niet door te gaan totdat je faalt he, een ervoor stoppen is ook ok.
Wel 1x gehad dat ik hem echt niet meer omhoog kreeg, das minder(ja leuk dubbelzinnig).
![]()
Ik heb liever wel iemand nodig die het gewicht unrackt voor me... anders komen mijn schouders van de bench af, dan zit ik niet meer in mijn goede form...en meer in de veiligste positie om te benchen. Maar dan alleen op de echte zware sets.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 13:59 schreef koekwausss het volgende:
[..]
Ik doe t zonder spotter.
Mijn trainingsmaatje is net begonnen, daar hoef je niet veel van te verwachten. Probleem is dat de meeste spotters sucken, dus doe het altijd zonder.
Je hoeft niet door te gaan totdat je faalt he, een ervoor stoppen is ook ok.
Wel 1x gehad dat ik hem echt niet meer omhoog kreeg, das minder.
daarnaast is mijn spotter ook beresterk voor zijn lichtere gewicht lol
[ Bericht 2% gewijzigd door dreamerbulk op 17-10-2013 14:08:12 ]Bowl Of continental chicken and vegetables family pack rice (125grams)![]()
Klopt man. Ook als je voor je PR gaat, zou ik altijd een spotter nemen.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 14:01 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
Ik heb liever wel iemand nodig die het gewicht unrackt voor me... anders komen mijn schouders van de bench af, dan zit ik niet meer in mijn goede form...en meer in de veiligste positie om te benchen. Maar dan alleen op de echte zware sets.
Als je niet tot failure gaat zie ik geen probs, enne geen klemmen aan je stang als je zwaar gaat liften doe ik altijd.![]()
geen klemmen nooit sowieso. Alleen bij clean & OHP/push pressquote:Op donderdag 17 oktober 2013 14:08 schreef koekwausss het volgende:
[..]
Klopt man. Ook als je voor je PR gaat, zou ik altijd een spotter nemen.
Als je niet tot failure gaat zie ik geen probs, enne geen klemmen aan je stang als je zwaar gaat liften doe ik altijd.I just warped whoop whoop!
Drinky is een baas![]()
Dit is is echt de ultieme bazensnack. Zuid-Afrikaanse droëwors. Check die macro's
6.5g as voor dem gainz ook."End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
Damn, zie dat maar eens in Nederland te vinden.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 14:26 schreef star_gazer het volgende:
Dit is is echt de ultieme bazensnack. Zuid-Afrikaanse droëwors. Check die macro's
[ afbeelding ]
This isn't even my final form.![]()
Hoe smaakt het? Als het er net zo uitziet als het smaaktquote:Op donderdag 17 oktober 2013 14:26 schreef star_gazer het volgende:
[ afbeelding ]
6.5g as voor dem gainz ook.![]()
![]()
Ik koop er meestal twee voor het weekend. In het weekend is mijn voedingsplan meestal licht ontregeld omdat ik bijvoorbeeld naar het strand ga. Dit spul is dan echt een uitkomst
-
In Nederland heet het saucisse pour le chienquote:Op donderdag 17 oktober 2013 14:28 schreef Levolution het volgende:
[..]
Damn, zie dat maar eens in Nederland te vinden.![]()
Ik vind het wel te doen. Het is behoorlijk taai en hard, maar daar is het ook gedroogde worst voor. Ik vind het wel lekker, maar ik ben dan ook een echte carnivoor. Het is een soort jerky maar dan iets wat gekruider.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 14:30 schreef koekwausss het volgende:
[..]
Hoe smaakt het? Als het er net zo uitziet als het smaakt"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
Tja, je kan het ook aan de hond gevenquote:Op donderdag 17 oktober 2013 14:31 schreef RaymondK het volgende:
[..]
In Nederland heet het saucisse pour le chien
Maar je kan in Nederland toch gewoon metworst kopen?"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
lolquote:Op donderdag 17 oktober 2013 14:32 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Tja, je kan het ook aan de hond geven
Toen ik nog verkenner was (scouting) waren we een keer in frankrijk op kamp en had de leiding goedkope worst gekocht wat er ongeveer zo uit zag.
Er stond op saucisse pour le chien, en nou ja, laten we zeggen, ze kwamen er pas achter toen de halve worst al op het brood zat en opgegeten was door iedereen![]()
oh euh jongens, die worst is over de datum laat die verder maar liggen![]()
![]()
![]()
En toen je wakker werd had je wel dikke gainz door al die eiwitten?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 14:35 schreef RaymondK het volgende:
[..]
lol
Toen ik nog verkenner was (scouting) waren we een keer in frankrijk op kamp en had de leiding goedkope worst gekocht wat er ongeveer zo uit zag.
Er stond op saucisse pour le chien, en nou ja, laten we zeggen, ze kwamen er pas achter toen de halve worst al op het brood zat en opgegeten was door iedereen![]()
oh euh jongens, die worst is over de datum laat die verder maar liggen
-
AH knabbelspek is trouwens ook echt baas. 59g eiwitten en 41g vetten per 100g
-
Het vult alleen echt totaal niet.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 14:40 schreef star_gazer het volgende:
AH knabbelspek is trouwens ook echt baas. 59g eiwitten en 41g vetten per 100g![]()
Perfect bulkvoer dusquote:
-
Mijn OHP is 71 en mijn jerk is 128.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 12:31 schreef star_gazer het volgende:
90kg OHP lol wut?!?
Strict form? Als in, knieën op slot? Zo ja, dan zou ik eens de clean & jerk gaan doen. Een goeie OHP helpt daar goed bij.
Ik zie geen verhouding tussen press en jerk. Misschien helpt het bij de lock out maar mijn jerk gaat niet omhoog van mijn pressA revolution is a fundamental change in power or organizational structures that takes place in a relatively short period of time.![]()
Perfect, thanks.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 14:40 schreef star_gazer het volgende:
AH knabbelspek is trouwens ook echt baas. 59g eiwitten en 41g vetten per 100gBruut man, hoeveel weeg je zelf?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 14:53 schreef 1517 het volgende:
[..]
Mijn OHP is 71 en mijn jerk is 128.
Ik zie geen verhouding tussen press en jerk. Misschien helpt het bij de lock out maar mijn jerk gaat niet omhoog van mijn press![]()
1RM is misschien wel 100 maar zal niet meer dan dat zijnquote:Ja.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 12:31 schreef star_gazer het volgende:
90kg OHP lol wut?!?
Strict form? Als in, knieën op slot? Zo ja, dan zou ik eens de clean & jerk gaan doen. Een goeie OHP helpt daar goed bij.Met je lichaam/knieenen pushen is geen overhead press maar push press.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 12:40 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Weet eigelijk niet waarom mijn bench zo laag is. Zal wel genetisch zijn of door mijn lichaamsbouw komen![]()
Of je form is gaarquote:Op donderdag 17 oktober 2013 16:22 schreef Maoist het volgende:
[..]
1RM is misschien wel 100 maar zal niet meer dan dat zijn
[..]
Ja.
[..]
Met je lichaam/knieenen pushen is geen overhead press maar push press.
Weet eigelijk niet waarom mijn bench zo laag is. Zal wel genetisch zijn of door mijn lichaamsbouw komenBehulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo![]()
Ik wil trouwens power cleans in mijn workout verwerken, welke oefening kan ik dan het beste weglaten? wil ze op rugdag doen
Wide Grip Pull Up
Lat Pull Down
Seated Row
One Arm Dumbbell Row
Welke kan ik dan het beste weglaten?![]()
wellicht omdat je je CNS opblaast? Ik krijg soms hoofdpijn na een intense set deadlifts.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 13:19 schreef koekwausss het volgende:
Iemand met dezelfde ervaring en oplossing? (miss door dextrose?, gisteren om 10 uur nog een stuk of 5 dextro's op) Ging 1 uur slapen."End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
Wat is trouwens het verschil tussen een power clean en een gewone clean?"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: