quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 09:43 schreef Smack10 het volgende:
Gewoon meteen laten zien wie de baas is dan komt het wel goed, Dima
Haha ja, die "oke" laat me erg twijfelen, als ze nou nee had gezegd, prima. Ik weet niet of ik date moet doorzetten of niet.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 09:45 schreef TerryStone het volgende:
Die "oke" laat inderdaad wel zien dat ze superenthousiast is en hele hoge verwachtingen heeft.
Gewoon lekker blijven fappen op die foto's en laten geloven dat je een kast bent. Heb je veel meer aan dan zo'n zeikwijf.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 09:48 schreef Dimachaerus het volgende:
Dit is geen verzonnen topic, kan wel printscreen als bewijs laten zien?
Serieus graag.
ja printscreensquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 09:48 schreef Dimachaerus het volgende:
Serieus graag.
Deze man.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 09:56 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
App dr gewoon dat je in een paddenstoel woont. Kabouters zijn helemaal 2013.
Onzin, je moet gewoon zelfvertrouwen uitstralen.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 09:57 schreef Dimachaerus het volgende:
Ze is trouwens 18 jaar, op deze leeftijd zijn meisjes (ff generaliseren) nogal oppervlakkig wat uiterlijk betreft. Alles moet goed zijn.
Proberen je er niet druk om te maken.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 09:47 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Haha ja, die "oke" laat me erg twijfelen, als ze nou nee had gezegd, prima. Ik weet niet of ik date moet doorzetten of niet.
Nee, jongens van rond die leeftijd (ook ff generaliseren) zijn anders wou je zeggenquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 09:57 schreef Dimachaerus het volgende:
Ze is trouwens 18 jaar, op deze leeftijd zijn meisjes (ff generaliseren) nogal oppervlakkig wat uiterlijk betreft. Alles moet goed zijn.
Een printscreen van je camsessies zeker, nee dank jequote:Op dinsdag 15 oktober 2013 09:48 schreef Dimachaerus het volgende:
Serieus graag.
en dit sowieso idd!quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 09:59 schreef TerryStone het volgende:
[..]
Proberen je er niet druk om te maken.
Als ze afknapt op iets waar je letterlijk niks aan kunt doen en helemaal niks over jou zegt ben je beter af zonder zo'n oppervlakkige muts.
Nou dat merk je echt wel hoor. Gelijke grootte merk je al. Dit betekent dat je niet met goed fatsoen hoge hakken kunt dragen enzo. Maar ja er zijn vrouwen die dit niet zo erg vinden, persoonlijk zou ik het best vervelend vinden.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 10:00 schreef xuryah het volgende:
5 cm is niks trouwens... dat merk je niet eens echt :p
Dit!quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 09:59 schreef TerryStone het volgende:
[..]
Proberen je er niet druk om te maken.
Als ze afknapt op iets waar je letterlijk niks aan kunt doen en helemaal niks over jou zegt ben je beter af zonder zo'n oppervlakkige muts.
Je mist die 10 cm ja?quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 09:49 schreef xuryah het volgende:
Het kan wel een afknapper zijn.
Mijn vriend is 10 cm kleiner.. we zijn al 4 jaar samen :p maar ik weet wel dat vriendinnen het een afknapper vinden als de man korter is.
En om eerlijk te zijn vind ik t ook wel eens jammer dat mijn vriend korter is. Dan heb je toch t gevoel dat je iets mist ofzo.
Vind jij, ik heb er dan weer wel problemen mee en misschien ben ik daarom oppervlakkig maar tja, zo zie ik het welquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 10:00 schreef xuryah het volgende:
5 cm is niks trouwens... dat merk je niet eens echt :p
Wat oppervlakkig. Ik hoop dat je ook om de meest banale redenen waar je niks aan kunt doen afgewezen wordt.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 10:07 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Nou dat merk je echt wel hoor. Gelijke grootte merk je al. Dit betekent dat je niet met goed fatsoen hoge hakken kunt dragen enzo. Maar ja er zijn vrouwen die dit niet zo erg vinden, persoonlijk zou ik het best vervelend vinden.
Nou als iemand kleiner is betekent dit dat je daar rekening mee moet houden met je garderobe want bij die en die outfit horen hakken maar oeps oh nee: dan toren ik 12 cm boven mijn vriendje uit. Sorry hoor een te grote neus e.d. kan karakteristiek zijn e.d. maar een kleinere man vind ik echt niet sexy.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 10:16 schreef TerryStone het volgende:
[..]
Wat oppervlakkig. Ik hoop dat je ook om de meest banale redenen waar je niks aan kunt doen afgewezen wordt.
"Je neus is te groot" "Je hoofd is te rond" "Je hebt te kleine tieten"
Oppervlakkige muts. We hebben t hier over mensen geen mode accessoires.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 10:21 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Nou als iemand kleiner is betekent dit dat je daar rekening mee moet houden met je garderobe want bij die en die outfit horen hakken maar oeps oh nee: dan toren ik 12 cm boven mijn vriendje uit. Sorry hoor een te grote neus e.d. kan karakteristiek zijn e.d. maar een kleinere man vind ik echt niet sexy.
Er moet toch ook aantrekkingskracht zijn en dat vergaat bij mij snel bij een kleine man. Kwestie van smaak zoals de één op blondines/brunettes valt ga ik liever voor de grotere man.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 10:25 schreef TerryStone het volgende:
[..]
Oppervlakkige muts. We hebben t hier over mensen geen mode accessoires.
quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 10:21 schreef TerryStone het volgende:
Ik hoor t ze al zeggen. Hij is knap, sexy, lief, zelfverzekerd en heeft zijn leven goed voor elkaar, eigenlijk is hij perfect maar ja die 5cm he... next.
We hebben een gefrustreerd klein mannetje hier.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 10:25 schreef TerryStone het volgende:
[..]
Oppervlakkige muts. We hebben t hier over mensen geen mode accessoires.
Als meisje is t bijv leuk om tegen de borst van je vriend aan te kunnen leunen met je hoofd.quote:
Kan toch? Moet je alleen eerst op je knieënquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 10:29 schreef xuryah het volgende:
[..]
Als meisje is t bijv leuk om tegen de borst van je vriend aan te kunnen leunen met je hoofd.
Lukt niet echt :p
Maar wtf, ik heb al 4 jaar een relatie met hem dus blijkbaar boeit het me vrij weinig.
Onzin, aantrekkingskracht is er niet op basis van maar 1 karakteristiek.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 10:27 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Er moet toch ook aantrekkingskracht zijn en dat vergaat bij mij snel bij een kleine man. Kwestie van smaak zoals de één op blondines/brunettes valt ga ik liever voor de grotere man.
Hahaquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 10:30 schreef HPLC het volgende:
[..]
Kan toch? Moet je alleen eerst op je knieën
Wat een schattige opmerking.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 10:28 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
[..]
We hebben een gefrustreerd klein mannetje hier.
Wie ben jij om te beslissen wat zij aantrekkelijk vindt of niet?quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 10:30 schreef TerryStone het volgende:
[..]
Onzin, aantrekkingskracht is er niet op basis van maar 1 karakteristiek.
Wat jij doet is mensen bij voorbaat afkeuren op basis van iets enorm banaals en daar ben je nog trots op ook lijkt het.
Zoals ik al zei, hoe zou jij het vinden om afgewezen op je neus of op te kleine tieten?
Ja, je reageert nogal gepikeerd en zit maar voor ons in te vullen wat goed is en wat niet, ik bedoel wtf. Als wij niet van kleinere mannen houden so be it, wat wil je eraan doen?quote:
Ik zou mijn schouders ophalen en er niet teveel van aantrekken. You can't please them all.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 10:30 schreef TerryStone het volgende:
[..]
Onzin, aantrekkingskracht is er niet op basis van maar 1 karakteristiek.
Wat jij doet is mensen bij voorbaat afkeuren op basis van iets enorm banaals en daar ben je nog trots op ook lijkt het.
Zoals ik al zei, hoe zou jij het vinden om afgewezen op je neus of op te kleine tieten?
Dat mag je zelf weten maar er zo trots over vertellen dat je kieskeurig bent en mensen beoordeelt op onzinnige eisen dan vraag je erom.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 10:32 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja, je reageert nogal gepikeerd en zit maar voor ons in te vullen wat goed is en wat niet, ik bedoel wtf. Als wij niet van kleinere mannen houden so be it, wat wil je eraan doen?
Ik geef mijn mening over kleinere mannen. Verder beoordeel ik niemand op zijn eisen. Je voelt je te snel aangevallen is het je lengte ofzo? Maak je maar geen zorgen hoor, er zijn heus nog wel vrouwen te vinden die op kleine mannetjes vallenquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 10:36 schreef TerryStone het volgende:
[..]
Dat mag je zelf weten maar er zo trots over vertellen dat je kieskeurig bent en mensen beoordeelt op onzinnige eisen dan vraag je erom.
Trots vertellen nog ookquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 10:36 schreef TerryStone het volgende:
[..]
Dat mag je zelf weten maar er zo trots over vertellen dat je kieskeurig bent en mensen beoordeelt op onzinnige eisen dan vraag je erom.
Maar een uitleg, voordat je je afvraag waarom ik zo'n hoofd trek.quote:
Past wel mooi bij jou dan tog, oppervlakkigheid qua uiterlijk!quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 09:57 schreef Dimachaerus het volgende:
Het ligt er maar net aan wat voor meisje het is. Soort zoekt soort, als jullie geen gesprekken voeren maar praten door middel van foto's moet je niet gaan janken als ze veel waarde hecht aan wat er te zien is op die foto's.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 09:57 schreef Dimachaerus het volgende:
Ze hebben niet gepraat, hè. Dus dat gaat in dit geval niet eens op. Het was letterlijk "Hoi", -foto-, "wil je wat met me gaan drinken?".quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 10:43 schreef CarbonC het volgende:
Begin met jezelf op datingsites en irl niet anders voor te doen dan je bent.
Aldus tante Jackie. Wederom deel je praktisch advies uit hier op fok.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 10:57 schreef JackieBrown het volgende:
Je kan het beter maar wel ff melden, tussen neus en lippen door in ieder geval. Het is dom als ze je daarop afwijst maar de schok dat je er anders uit ziet dan je zegt kan echt een instant afknapper zijn. En dan is het niet eens perse dat je kleiner bent maar dat ze zich misschien een ander beeld van je gevormd had wat daarvoor zorgt.
En gewoon een foto sturen waarop ze je lichaam goed ziet.
Als ze dan niet meer wil jammer dan, maar het is nog veel kutter om op date te gaan en de teleurstelling op haar gezicht te zien denk ik
quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 11:24 schreef McNulty het volgende:
[..]
Aldus tante Jackie. Wederom deel je praktisch advies uit hier op fok.
Waarom is dat dom?quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 10:57 schreef JackieBrown het volgende:
Het is dom als ze je daarop afwijst
Kan wellicht de man van haar dromen zijn, attent, knap, rijk beest in bed etc. En daar komt ze dan niet achter alleen omdat ze een lengte van 1.70 niet wil. Dat zou dom zijn.quote:
Ligt er maar net aan. Als de lengte een onderdeel is van die eisenlijst, dan voldoet z'n lengte dus niet. En helaas kun je weinig doen aan de lengte, dus het is of accepteren of laten lopen. Als je dat in het begin al een afknapper vindt, is het een logische zet om die droom te laten varen. Beter wordt 't niet namelijk.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 11:41 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Kan wellicht de man van haar dromen zijn, attent, knap, rijk beest in bed etc. En daar komt ze dan niet achter alleen omdat ze een lengte van 1.70 niet wil. Dat zou dom zijn.
Hoe kan het de man van haar dromen zijn als ze droomt van een man die langer is dan haar of in ieder geval niet kleiner?quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 11:41 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Kan wellicht de man van haar dromen zijn, attent, knap, rijk beest in bed etc. En daar komt ze dan niet achter alleen omdat ze een lengte van 1.70 niet wil. Dat zou dom zijn.
Ja maar het gaat hier nog steeds over 5 cm verschil. Als het verder een leuke jongen is en je laat hem alleen daarop gaan ben je imho vrij domquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 12:18 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Hoe kan het de man van haar dromen zijn als ze droomt van een man die langer is dan haar of in ieder geval niet kleiner?
quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 12:22 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Ja maar het gaat hier nog steeds over 5 cm verschil. Als het verder een leuke jongen is en je laat hem alleen daarop gaan ben je imho vrij dom
Ik stond er nooit bij stil dat lengte zo belangrijk was (ik ben zelf 1.90m) maar ik hoor toch echt van veel vrouwen dat ze een langere man mannelijker vinden overkomen dan een kleinere man.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 12:22 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Ja maar het gaat hier nog steeds over 5 cm verschil. Als het verder een leuke jongen is en je laat hem alleen daarop gaan ben je imho vrij dom
Nouja ik ben zelf ook nooit echt over lengte gevallen maar misschien is het voor mij makkelijk praten omdat vrijwel alle mannen wel langer dan ik zijnquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 12:28 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Ik stond er nooit bij stil dat lengte zo belangrijk was (ik ben zelf 1.90m) maar ik hoor toch echt van veel vrouwen dat ze een langere man mannelijker vinden overkomen dan een kleinere man.
Dus misschien is het niet die 5cm verschil maar de uitstraling dat als een man lang is, hij dan mannelijker overkomt en kleinere mannen vrouwelijker/niet zo mannelijk overkomen?
Nogmaals, veel vrouwen dragen hakken dus het is dan sowieso meer dan 5 cm.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 12:22 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat dus, met mijn hakken zou ik dat best vervelend vinden, ik loop haast nooit op platte schoenen.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 10:07 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Nou dat merk je echt wel hoor. Gelijke grootte merk je al. Dit betekent dat je niet met goed fatsoen hoge hakken kunt dragen enzo. Maar ja er zijn vrouwen die dit niet zo erg vinden, persoonlijk zou ik het best vervelend vinden.
Ik ben denk ik 1.70 want ik had me toendertijd gemeten in de avond + ik had die dag zware squats gedaan. In de ochtend ben ik ~1.70.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 10:41 schreef zarGon het volgende:
[..]
Maar een uitleg, voordat je je afvraag waarom ik zo'n hoofd trek.
- Je hebt al eerder laten merken dat je met je lengte zat; KLB / 1.685........ / KLB / 1.65. Je hebt altijd gezegd korter te zijn dan 1,70 m.
- Veel meer dan 5 centimeter dus.
- Nog meer omdat zij vast ook hakken draagt.
- Voor zover ik weet ben je niet alleen kort, maar ook klein qua omvang.
En dan nu de vragen...
- Waarom denkt zij dat jij een beest van een lichaam hebt?
- Waarom ben je niet gewoon eerlijk geweest over je lengte? Als je er geen problemen mee zou hebben en een uitstraling had waaruit te lezen valt dat je er geen fuck om geeft zou ik het begrijpen, maar zoals al vaker is gebleken zit jij er enorm mee. Dus...
[..]
Past wel mooi bij jou dan tog, oppervlakkigheid qua uiterlijk!.
En... soort van een meisje? Jij houdt wel van verrassingen zeg!.
Ik was al begonnen met deze post, maar was even afgeleid...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik doe mezelf niet anders voor.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 10:46 schreef zarGon het volgende:
[..]
Het ligt er maar net aan wat voor meisje het is. Soort zoekt soort, als jullie geen gesprekken voeren maar praten door middel van foto's moet je niet gaan janken als ze veel waarde hecht aan wat er te zien is op die foto's.
Da's vast ook wat jij zou doen... Zou jij haar accepteren als ze zich anders voordeed, zoals jij?
Zij is blond, blauwe ogen etc, leuke meid om te zien.
quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 12:54 schreef wickedmen het volgende:
Oke toch maar effe inhoudelijk erop ingaan.
Waarom zo huilen om niks, stel het wordt niks, BIG DEAL! NEXT!!!!
Jij wilt haar neuken of vindt jou leuk en zei vindt jou misschien leuk of wilt jou neuken, wilt ze beide van de laatste niet ga je door na een andere chick, niet moeilijk over doen.
Daarnaast slik je Creatine (waardoor je, je lichaam op het spel zet zodat je er sterker uit gaat zien) en ben je onzeker over 5 cm dat je korter bent dan een meisje.
NOU HIER IS EEN VERASSING JOCHIE, vrouwen letten niet eens zo veel op uiterlijk althans niet zo veel als mannen doen maar luisteren meer naar woorden hoe ze zich bij de man voelen.
Nog belangrijker vrouwen vallen op zelfverzekerde mannen die hun kunnen beschermen en goed kunnen laten voelen, dat is de natuur en jij bent een dwerg van 1,70 die onzeker is over alles.
MAN THE FUCK UP EN VERSIER DAT WIJF.manletsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Size matters boy. Waarom zie je altijd geile blondines met negers rondlopen?I just warped whoop whoop!
Op dinsdag 27 juli 2010 04:05 schreef Righteous het volgende:
Drinky is een baas
Naja, ik kwam haar op een site tegen.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 15:08 schreef zarGon het volgende:
Jullie hebben elkaar alleen op een foto gezien en verder geen gesprek gevoerd of zo? Dit komt echt over als een seksafspraak of zo, zo plotseling, zo BATS BOEM.
Op de foto zie je er prima uit, maar die foto geeft inderdaad een vertekend beeld. Je komt in ieder geval niet over zoals je omschrijf (kort en klein).
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 15-10-2013 15:16:04 ]
quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 15:15 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Naja, ik kwam haar op een site tegen.
Beetje standaard vragen gesteld, school, vrij tijd etc. Ik zei dat ik aan krachttraining deed, toen zei ze: " dan ben je vast gespierd ;p" toen zei ik: " weet niet ;p wil je pic ;p" daarna voegde ze me toe op app.In ieder geval props dat je haar hebt uitgevraagd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En gewoon het beste van maken. En de volgende keer van tevoren dit probleem aanpakken zodat je je er niet zo om hoeft te bekommeren.
[..]
Beetje standaard vragen gesteld, school, vrij tijd etc. Ik zei dat ik aan krachttraining deed, toen zei ze: " dan ben je vast gespierd ;p" toen zei ik: " weet niet ;p wil je pic ;p" daarna voegde ze me toe op app.Wat een flitsend gesprek.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
[..]
Beetje standaard vragen gesteld, school, vrij tijd etc. Ik zei dat ik aan krachttraining deed, toen zei ze: " dan ben je vast gespierd ;p" toen zei ik: " weet niet ;p wil je pic ;p" daarna voegde ze me toe op app.No offense, maar je praat als een stuk hout.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
True.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 22:43 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
No offense, maar je praat als een stuk hout.
Haha, ik denk dat het zelf ook een beetje een onzekere hampel is. Maar alles is goed voor de ervaring. DM maar als je hulp nodig hebt.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 22:45 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
True.![]()
Ze is sowieso gewillig en verlegen, maar kan hem niet inkoppen.
quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 23:27 schreef Shanna_ het volgende:
Vind dat wel een afknapper ja. Een man moet minimaal 10 cm langer zijn.
je hebt toch wel iets te praten? Zo gaar als mannen niks te vertellen hebben. Maar wel soort van contact willen. Dan denk je echt wat the fuck is eigenlijk je bedoeling?!quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 23:36 schreef Dimachaerus het volgende:
Ik keek net op haar profiel om te kijken of ze nog wat had toegevoegd waarmee ik een gesprek kon openen, maar nee.Ze was wel online. Ze heeft een melding gekregen dat ik op haar profiel keek en even later kreeg ik een berichtje van haar op mijn telefoon: "hey"
Wist niet echt wat te zeggen en ik antwoordde maar met: "hey", misschien dat zij dit keer ergens mee kwam maar nee.![]()
Als dit net zo vlot gaat als in het echt...
Omdat je kijk blijkbaar te beperkt is.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 15:15 schreef Drinky het volgende:
[..]
manlets
Size matters boy. Waarom zie je altijd geile blondines met negers rondlopen?
Omdat ik jou sowieso nooit ziequote:Op woensdag 16 oktober 2013 01:13 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Omdat je kijk blijkbaar te beperkt is.
Waarom zie je mij geen moeite hebben om een langere vrouw te scoren?
Eehm iedereen wordt weleens afgewezen vanwege factoren waar hij/zij niks aan kan doen. Het leven is hard.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 10:16 schreef TerryStone het volgende:
[..]
Wat oppervlakkig. Ik hoop dat je ook om de meest banale redenen waar je niks aan kunt doen afgewezen wordt.
"Je neus is te groot" "Je hoofd is te rond" "Je hebt te kleine tieten"
Dit werkt 2 kanten op.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 23:39 schreef Inktvisch het volgende:
je hebt toch wel iets te praten? Zo gaar als mannen niks te vertellen hebben. Maar wel soort van contact willen. Dan denk je echt wat the fuck is eigenlijk je bedoeling?!
Wel to the point zijn met daten, bellen etc.
Maar verder hebben ze niks te vertellen en als je zelf iets vertelt kunnen ze er ook amper iets op terugzeggen.
Natuurlijk niet. M'n ex is 1.65 m.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 09:41 schreef Dimachaerus het volgende:
Ik heb online soort van een meisje leren kennen. We hebben elkaar niet echt gesproken alleen foto'tjes uitgewisseld.Ik vroeg haar dus gister of ze volgende week wat met me wilde drinken en ze antwoordde hierop met: "oke".
Nu weet ik dat zij 1.75 is en ze weet niet dat ik maar 1.70 ben. Volgens mij denkt ze dat ik een beest van een lichaam heb, als ik daar straks zo aankom lopen en ik blijk een kleine dude te zijn??
Is dit erg?
Dude.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 23:36 schreef Dimachaerus het volgende:
Ik keek net op haar profiel om te kijken of ze nog wat had toegevoegd waarmee ik een gesprek kon openen, maar nee.Ze was wel online. Ze heeft een melding gekregen dat ik op haar profiel keek en even later kreeg ik een berichtje van haar op mijn telefoon: "hey"
Wist niet echt wat te zeggen en ik antwoordde maar met: "hey", misschien dat zij dit keer ergens mee kwam maar nee.![]()
Als dit net zo vlot gaat als in het echt...
Niet gedate, heb het niet doorgezet.quote:
Heb je eigenlijk ooit echt een klik gehad met iemand? Dat het meer vanzelf ging?quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 11:01 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Niet gedate, heb het niet doorgezet.
Ons eerste gesprek ging als volgt:
- hey
- standaard verhaaltje school / hobbies / etc.. je kent het wel
- beide foto'tje uitgewisseld
- daten?
- oke
Er was niet bepaald sprake van een klik en we hadden elkaar amper gesproken ook.
Nee nooit, als ik me aangetrokken voel tot iemand is dat alleen fysiek eigenlijk, nooit emotioneel.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 11:14 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Heb je eigenlijk ooit echt een klik gehad met iemand? Dat het meer vanzelf ging?
Hmm, dan vraag ik me af of dit nu wel het juiste is om te doen. Ik denk dat je beter kan zorgen dat je wat gemakkelijker in de omgang wordt (ook met gasten). Zodat je tegen de tijd dat je iemand echt leuk vindt, je dan niet op je bek gaat en je er een halfjaar lang kut over voelt.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 11:15 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Nee nooit, als ik me aangetrokken voel tot iemand is dat alleen fysiek eigenlijk, nooit emotioneel.
Dit.quote:
Onzin.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 09:57 schreef Dimachaerus het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |