Dude.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 23:36 schreef Dimachaerus het volgende:
Ik keek net op haar profiel om te kijken of ze nog wat had toegevoegd waarmee ik een gesprek kon openen, maar nee.Ze was wel online. Ze heeft een melding gekregen dat ik op haar profiel keek en even later kreeg ik een berichtje van haar op mijn telefoon: "hey"
Wist niet echt wat te zeggen en ik antwoordde maar met: "hey", misschien dat zij dit keer ergens mee kwam maar nee.![]()
Als dit net zo vlot gaat als in het echt...
Niet gedate, heb het niet doorgezet.quote:
Heb je eigenlijk ooit echt een klik gehad met iemand? Dat het meer vanzelf ging?quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 11:01 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Niet gedate, heb het niet doorgezet.
Ons eerste gesprek ging als volgt:
- hey
- standaard verhaaltje school / hobbies / etc.. je kent het wel
- beide foto'tje uitgewisseld
- daten?
- oke
Er was niet bepaald sprake van een klik en we hadden elkaar amper gesproken ook.
Nee nooit, als ik me aangetrokken voel tot iemand is dat alleen fysiek eigenlijk, nooit emotioneel.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 11:14 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Heb je eigenlijk ooit echt een klik gehad met iemand? Dat het meer vanzelf ging?
Hmm, dan vraag ik me af of dit nu wel het juiste is om te doen. Ik denk dat je beter kan zorgen dat je wat gemakkelijker in de omgang wordt (ook met gasten). Zodat je tegen de tijd dat je iemand echt leuk vindt, je dan niet op je bek gaat en je er een halfjaar lang kut over voelt.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 11:15 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Nee nooit, als ik me aangetrokken voel tot iemand is dat alleen fysiek eigenlijk, nooit emotioneel.
Dit.quote:
Onzin.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 09:57 schreef Dimachaerus het volgende:
Ze is trouwens 18 jaar, op deze leeftijd zijn meisjes (ff generaliseren) nogal oppervlakkig wat uiterlijk betreft. Alles moet goed zijn.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |