abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_132185253
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 oktober 2013 11:41 schreef JackieBrown het volgende:

[..]

Kan wellicht de man van haar dromen zijn, attent, knap, rijk beest in bed etc. En daar komt ze dan niet achter alleen omdat ze een lengte van 1.70 niet wil. Dat zou dom zijn.
Hoe kan het de man van haar dromen zijn als ze droomt van een man die langer is dan haar of in ieder geval niet kleiner?
pi_132185367
quote:
5s.gif Op dinsdag 15 oktober 2013 12:18 schreef Smack10 het volgende:

[..]

Hoe kan het de man van haar dromen zijn als ze droomt van een man die langer is dan haar of in ieder geval niet kleiner?
Ja maar het gaat hier nog steeds over 5 cm verschil. Als het verder een leuke jongen is en je laat hem alleen daarop gaan ben je imho vrij dom :)
pi_132185494
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 oktober 2013 12:22 schreef JackieBrown het volgende:

[..]

Ja maar het gaat hier nog steeds over 5 cm verschil. Als het verder een leuke jongen is en je laat hem alleen daarop gaan ben je imho vrij dom :)
pi_132185587
quote:

[..]

Ik stond er nooit bij stil dat lengte zo belangrijk was (ik ben zelf 1.90m) maar ik hoor toch echt van veel vrouwen dat ze een langere man mannelijker vinden overkomen dan een kleinere man.

Dus misschien is het niet die 5cm verschil maar de uitstraling dat als een man lang is, hij dan mannelijker overkomt en kleinere mannen vrouwelijker/niet zo mannelijk overkomen?
pi_132185826
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 oktober 2013 12:28 schreef Smack10 het volgende:

[..]

Ik stond er nooit bij stil dat lengte zo belangrijk was (ik ben zelf 1.90m) maar ik hoor toch echt van veel vrouwen dat ze een langere man mannelijker vinden overkomen dan een kleinere man.

Dus misschien is het niet die 5cm verschil maar de uitstraling dat als een man lang is, hij dan mannelijker overkomt en kleinere mannen vrouwelijker/niet zo mannelijk overkomen?
Nouja ik ben zelf ook nooit echt over lengte gevallen maar misschien is het voor mij makkelijk praten omdat vrijwel alle mannen wel langer dan ik zijn :'). Zeker hier in NL
  dinsdag 15 oktober 2013 @ 12:44:44 #81
374703 wickedmen
Doet Berkeldansje
pi_132186063
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 oktober 2013 09:42 schreef zarGon het volgende:
:').
pi_132186230
quote:

[..]

Nogmaals, veel vrouwen dragen hakken dus het is dan sowieso meer dan 5 cm.
pi_132186244
Dima ben je nou 1,65 of 1,70?

Je moet gewoon naar de date gaan! en je ziet wel of t wel of niet iets word. Je moet er sowieso niet bij zitten met de gedachte " zal ik te klein zijn" want dat is niet aantrekkelijk. Fake it till you make it ;) sommigen zullen lengte een deal breaker vinden anderen niet, daar kom je dan vanzelf achter. Ik zou t niet vermelden van te voren als ze er niet naar vraagt dat staat onzeker. En als t niks word tussen jullie dan boeien toch... Dan heb je iig ffe geoefend met daten :) Oefening baart kunst. En dan ga je op zoek naar de volgende, er zijn meiden genoeg . Zie t als een leuke avond en heb geen verwachtingen.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 15-10-2013 12:53:42 ]
  dinsdag 15 oktober 2013 @ 12:54:28 #84
374703 wickedmen
Doet Berkeldansje
pi_132186311
Oke toch maar effe inhoudelijk erop ingaan.

Waarom zo huilen om niks, stel het wordt niks, BIG DEAL! NEXT!!!!
Jij wilt haar neuken of vindt jou leuk en zei vindt jou misschien leuk of wilt jou neuken, wilt ze beide van de laatste niet ga je door na een andere chick, niet moeilijk over doen.

Daarnaast slik je Creatine (waardoor je, je lichaam op het spel zet zodat je er sterker uit gaat zien) en ben je onzeker over 5 cm dat je korter bent dan een meisje.
NOU HIER IS EEN VERASSING JOCHIE, vrouwen letten niet eens zo veel op uiterlijk althans niet zo veel als mannen doen maar luisteren meer naar woorden hoe ze zich bij de man voelen.

Nog belangrijker vrouwen vallen op zelfverzekerde mannen die hun kunnen beschermen en goed kunnen laten voelen, dat is de natuur en jij bent een dwerg van 1,70 die onzeker is over alles.

MAN THE FUCK UP EN VERSIER DAT WIJF.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_132186474
Persoonlijkheid is idd t belangrijkste voor vrouwen, maar dat heb ik al vaker gezegd.
pi_132186746
Dikke zolen, haar omhoog, zorgen voor een beetje zichtbare bobbel in je broek (ja meiden laten net zo goed hun blik afglijden als jongens die onbewust toch borsten beoordelen) en geen haan die naar een paar centimeter verschil kraait.

Zeker zijn van jezelf zijn is een eigenschap die ook op het eerste gezicht zwaarder weegt..

Als je heengaat met "ze zal me wel te klein vinden" heb je de verkeerde uitstraling en zal het zeker een afknapper zijn, maar ga dan niet de schuld geven aan het te verwaarlozen lengte verschil.
pi_132187078
Maar om terug te komen op je vraag TS, het is alleen erg als zij daar een probleem mee heeft. Als je verder een leuke jongen bent en zij laat je schieten om een verschil in lengte, dan moet je sowieso niks met zo'n oppervlakkig persoon te maken willen hebben.

Weet wel dat je het niet meteen op lengte moet schuiven als toch blijkt dat ze geen interesse heeft.
pi_132188039
Foto gevonden van de date

dinsdag 15 oktober 2013 @ 14:04:53 #89
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_132188451
Ik ben zelf maar 1.63 dus als iemand dan 5 cm korter is zou ik dat best een beetje een afknapper vinden, maar geen dealbreaker.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
  dinsdag 15 oktober 2013 @ 14:06:11 #90
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_132188484
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 oktober 2013 10:07 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Nou dat merk je echt wel hoor. Gelijke grootte merk je al. Dit betekent dat je niet met goed fatsoen hoge hakken kunt dragen enzo. Maar ja er zijn vrouwen die dit niet zo erg vinden, persoonlijk zou ik het best vervelend vinden.
Dat dus, met mijn hakken zou ik dat best vervelend vinden, ik loop haast nooit op platte schoenen.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_132188731
Dan is er meer mis met je zelfvertrouwen dan met je lengte.
pi_132189603
Dima voordat je op date gaat zorgen voor een keiharde pomp dan valt dat beetje lengteverschil niet meer op.
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_132189801
Je hoort vaak dat vrouwen een man willen die langer is dan zijn. Ze zouden zich dan geborgen voelen ofzo. Echt geėmancipeerd klinkt dat niet, maar vooruit..
Ik ken wel meer kleine mannen die een langere vrouw hebben, dus echt kansloos zijn kleine mannen gelukkig niet..
  dinsdag 15 oktober 2013 @ 14:50:58 #94
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
  dinsdag 15 oktober 2013 @ 14:56:37 #95
253447 Ethanolic
TOUCH UR FUKIN CHEST BRAH
pi_132190163
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 oktober 2013 14:50 schreef RaymondK het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
_O- M'n koffie man
Deathlift or Die.
pi_132190227
Gewoon meth snuiven man, dan groei je tijdelijk 8.3 cm :7
pi_132190386
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 oktober 2013 10:41 schreef zarGon het volgende:

[..]

Maar een uitleg, voordat je je afvraag waarom ik zo'n hoofd trek.

- Je hebt al eerder laten merken dat je met je lengte zat; KLB / 1.685........ / KLB / 1.65. Je hebt altijd gezegd korter te zijn dan 1,70 m.
- Veel meer dan 5 centimeter dus.
- Nog meer omdat zij vast ook hakken draagt.
- Voor zover ik weet ben je niet alleen kort, maar ook klein qua omvang.

En dan nu de vragen...
- Waarom denkt zij dat jij een beest van een lichaam hebt?
- Waarom ben je niet gewoon eerlijk geweest over je lengte? Als je er geen problemen mee zou hebben en een uitstraling had waaruit te lezen valt dat je er geen fuck om geeft zou ik het begrijpen, maar zoals al vaker is gebleken zit jij er enorm mee. Dus...

[..]

Past wel mooi bij jou dan tog, oppervlakkigheid qua uiterlijk! :9.

En... soort van een meisje? Jij houdt wel van verrassingen zeg! :D.

Ik was al begonnen met deze post, maar was even afgeleid...
Ik ben denk ik 1.70 want ik had me toendertijd gemeten in de avond + ik had die dag zware squats gedaan. In de ochtend ben ik ~1.70.

Ik had dus een foto gestuurd van mijn bovenlichaam. Ik weet dat zij 1.75 omdat dat in haar profiel stond en zij heeft mijn profiel niet gezien (anders had ik daar wel melding van gekregen) ze reageerde gewoon op mijn berichtje zonder mijn profiel te bekijken. Ik heb niets verteld over mijn lengte maar zo'n foto kan nogal een vertekend beeld geven. Ik het lichaam van een 16-jarig jongetje maar ben geen botje, is wel meer gevuld je ziet iig dat ik wel wat aan krachttraining doe.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 oktober 2013 10:46 schreef zarGon het volgende:

[..]

Het ligt er maar net aan wat voor meisje het is. Soort zoekt soort, als jullie geen gesprekken voeren maar praten door middel van foto's moet je niet gaan janken als ze veel waarde hecht aan wat er te zien is op die foto's.

Da's vast ook wat jij zou doen... Zou jij haar accepteren als ze zich anders voordeed, zoals jij?
Ik doe mezelf niet anders voor.

Zij is blond, blauwe ogen etc, leuke meid om te zien.
pi_132190600
Jullie hebben elkaar alleen op een foto gezien en verder geen gesprek gevoerd of zo? Dit komt echt over als een seksafspraak of zo, zo plotseling, zo BATS BOEM.

Op de foto zie je er prima uit, maar die foto geeft inderdaad een vertekend beeld. Je komt in ieder geval niet over zoals je omschrijf (kort en klein).
  dinsdag 15 oktober 2013 @ 15:15:00 #99
266264 Drinky
L'amour et la violence
pi_132190828
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 oktober 2013 12:54 schreef wickedmen het volgende:
Oke toch maar effe inhoudelijk erop ingaan.

Waarom zo huilen om niks, stel het wordt niks, BIG DEAL! NEXT!!!!
Jij wilt haar neuken of vindt jou leuk en zei vindt jou misschien leuk of wilt jou neuken, wilt ze beide van de laatste niet ga je door na een andere chick, niet moeilijk over doen.

Daarnaast slik je Creatine (waardoor je, je lichaam op het spel zet zodat je er sterker uit gaat zien) en ben je onzeker over 5 cm dat je korter bent dan een meisje.
NOU HIER IS EEN VERASSING JOCHIE, vrouwen letten niet eens zo veel op uiterlijk althans niet zo veel als mannen doen maar luisteren meer naar woorden hoe ze zich bij de man voelen.

Nog belangrijker vrouwen vallen op zelfverzekerde mannen die hun kunnen beschermen en goed kunnen laten voelen, dat is de natuur en jij bent een dwerg van 1,70 die onzeker is over alles.

MAN THE FUCK UP EN VERSIER DAT WIJF.

SPOILER
manlets :')

Size matters boy. Waarom zie je altijd geile blondines met negers rondlopen?
I just warped whoop whoop!
Op dinsdag 27 juli 2010 04:05 schreef Righteous het volgende:
Drinky is een baas
pi_132190846
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 oktober 2013 15:08 schreef zarGon het volgende:
Jullie hebben elkaar alleen op een foto gezien en verder geen gesprek gevoerd of zo? Dit komt echt over als een seksafspraak of zo, zo plotseling, zo BATS BOEM.

Op de foto zie je er prima uit, maar die foto geeft inderdaad een vertekend beeld. Je komt in ieder geval niet over zoals je omschrijf (kort en klein).
Naja, ik kwam haar op een site tegen.
Beetje standaard vragen gesteld, school, vrij tijd etc. Ik zei dat ik aan krachttraining deed, toen zei ze: " dan ben je vast gespierd ;p" toen zei ik: " weet niet ;p wil je pic ;p" daarna voegde ze me toe op app.

SPOILER
:') :@

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 15-10-2013 15:16:04 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')