Hahaquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 10:30 schreef HPLC het volgende:
[..]
Kan toch? Moet je alleen eerst op je knieën
Wat een schattige opmerking.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 10:28 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
[..]
We hebben een gefrustreerd klein mannetje hier.
Wie ben jij om te beslissen wat zij aantrekkelijk vindt of niet?quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 10:30 schreef TerryStone het volgende:
[..]
Onzin, aantrekkingskracht is er niet op basis van maar 1 karakteristiek.
Wat jij doet is mensen bij voorbaat afkeuren op basis van iets enorm banaals en daar ben je nog trots op ook lijkt het.
Zoals ik al zei, hoe zou jij het vinden om afgewezen op je neus of op te kleine tieten?
Ja, je reageert nogal gepikeerd en zit maar voor ons in te vullen wat goed is en wat niet, ik bedoel wtf. Als wij niet van kleinere mannen houden so be it, wat wil je eraan doen?quote:
Ik zou mijn schouders ophalen en er niet teveel van aantrekken. You can't please them all.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 10:30 schreef TerryStone het volgende:
[..]
Onzin, aantrekkingskracht is er niet op basis van maar 1 karakteristiek.
Wat jij doet is mensen bij voorbaat afkeuren op basis van iets enorm banaals en daar ben je nog trots op ook lijkt het.
Zoals ik al zei, hoe zou jij het vinden om afgewezen op je neus of op te kleine tieten?
Dat mag je zelf weten maar er zo trots over vertellen dat je kieskeurig bent en mensen beoordeelt op onzinnige eisen dan vraag je erom.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 10:32 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja, je reageert nogal gepikeerd en zit maar voor ons in te vullen wat goed is en wat niet, ik bedoel wtf. Als wij niet van kleinere mannen houden so be it, wat wil je eraan doen?
Ik geef mijn mening over kleinere mannen. Verder beoordeel ik niemand op zijn eisen. Je voelt je te snel aangevallen is het je lengte ofzo? Maak je maar geen zorgen hoor, er zijn heus nog wel vrouwen te vinden die op kleine mannetjes vallenquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 10:36 schreef TerryStone het volgende:
[..]
Dat mag je zelf weten maar er zo trots over vertellen dat je kieskeurig bent en mensen beoordeelt op onzinnige eisen dan vraag je erom.
Trots vertellen nog ookquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 10:36 schreef TerryStone het volgende:
[..]
Dat mag je zelf weten maar er zo trots over vertellen dat je kieskeurig bent en mensen beoordeelt op onzinnige eisen dan vraag je erom.
Maar een uitleg, voordat je je afvraag waarom ik zo'n hoofd trek.quote:
Past wel mooi bij jou dan tog, oppervlakkigheid qua uiterlijk!quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 09:57 schreef Dimachaerus het volgende:
Ze is trouwens 18 jaar, op deze leeftijd zijn meisjes (ff generaliseren) nogal oppervlakkig wat uiterlijk betreft. Alles moet goed zijn.
Het ligt er maar net aan wat voor meisje het is. Soort zoekt soort, als jullie geen gesprekken voeren maar praten door middel van foto's moet je niet gaan janken als ze veel waarde hecht aan wat er te zien is op die foto's.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 09:57 schreef Dimachaerus het volgende:
Ze is trouwens 18 jaar, op deze leeftijd zijn meisjes (ff generaliseren) nogal oppervlakkig wat uiterlijk betreft. Alles moet goed zijn.
Ze hebben niet gepraat, hè. Dus dat gaat in dit geval niet eens op. Het was letterlijk "Hoi", -foto-, "wil je wat met me gaan drinken?".quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 10:43 schreef CarbonC het volgende:
Begin met jezelf op datingsites en irl niet anders voor te doen dan je bent.
Aldus tante Jackie. Wederom deel je praktisch advies uit hier op fok.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 10:57 schreef JackieBrown het volgende:
Je kan het beter maar wel ff melden, tussen neus en lippen door in ieder geval. Het is dom als ze je daarop afwijst maar de schok dat je er anders uit ziet dan je zegt kan echt een instant afknapper zijn. En dan is het niet eens perse dat je kleiner bent maar dat ze zich misschien een ander beeld van je gevormd had wat daarvoor zorgt.
En gewoon een foto sturen waarop ze je lichaam goed ziet.
Als ze dan niet meer wil jammer dan, maar het is nog veel kutter om op date te gaan en de teleurstelling op haar gezicht te zien denk ik
quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 11:24 schreef McNulty het volgende:
[..]
Aldus tante Jackie. Wederom deel je praktisch advies uit hier op fok.
Waarom is dat dom?quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 10:57 schreef JackieBrown het volgende:
Het is dom als ze je daarop afwijst
Kan wellicht de man van haar dromen zijn, attent, knap, rijk beest in bed etc. En daar komt ze dan niet achter alleen omdat ze een lengte van 1.70 niet wil. Dat zou dom zijn.quote:
Ligt er maar net aan. Als de lengte een onderdeel is van die eisenlijst, dan voldoet z'n lengte dus niet. En helaas kun je weinig doen aan de lengte, dus het is of accepteren of laten lopen. Als je dat in het begin al een afknapper vindt, is het een logische zet om die droom te laten varen. Beter wordt 't niet namelijk.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 11:41 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Kan wellicht de man van haar dromen zijn, attent, knap, rijk beest in bed etc. En daar komt ze dan niet achter alleen omdat ze een lengte van 1.70 niet wil. Dat zou dom zijn.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |