SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.XBL (Forum nick tussenhaakjes):SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe join ik de FOK!forum GTA Online Crew?
Ga naar http://socialclub.rockstargames.com. Registreer je, link je PSN of XBL account aan je Rockstar Social Club account. Ga naar Crews, dan klik je Crew Up aan en zoek je op FOK Crew. Join de crew en ik zal je accepteren.
http://socialclub.rockstargames.com/crew/fok_crew
Waarom geen aparte crews voor elk platform?
PS3 en Xbox 360 bezitters die lid zijn van FOK!forum melden zich op socialclub.rockstargames.com aan bij één crew: FOK Crew.
PS spelers spelen met elkaar, en Xbox spelers spelen met elkaar. Het is één crew, het is niet nodig om aparte crews te gaan maken voor elk platform. De statistieken van PS- en Xbox spelers worden verzameld en getoond op de crew pagina zodat we als PS- en Xbox spelers van het FOK!forum GTA Online Crew boven de andere crews komen te staan.
De features van GTA V Online:
- Multiplayer modus waarin maximaal 16 spelers in een gamesessie kunnen spelen!
- Je kan je eigen huis kopen en die naar je eigen wens aanpassen.
- Je kan je eigen auto's kopen én die ook verzekeren tegen diefstal en/of schade!
- Je kan je online character aanpassen door nieuwe kleding te kopen, tattoos te laten zetten.
- Samen met je vrienden overvallen plegen, straatraces houden, deatmatches en veel meer!
- Er zijn 700 missies die jij samen met je vrienden online kan spelen!
GTA V Online Trophies/Achievements:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.GTA V Online Screenshots:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beste auto's om te verkopen:
Seconde / geert_nn is een baas
DNS: 8.8.8.8 8.8.4.4.
[ Bericht 11% gewijzigd door Seconde op 14-10-2013 23:54:53 ]![]()
Chrome is fucking lelijkDon't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Nee mat is voor Marokkanen,quote:Op maandag 14 oktober 2013 21:31 schreef Furdinand het volgende:
Glimmende shit is voor wijven. Mat is voor echte mannen.![]()
Valt me op dat mensen heel veel met alleen supersnelle auto's races doen. Sedans e.d kom je niet zoveel tegen.http://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”![]()
Guys, niet om het één of ander, maar ik zou het wel waarderen dat de lijst aangehouden wordt; de mensen die op de lijst staan worden geinvite en de mensen die niet op de lijst staan worden gekicked. Simple it is.Andersom hetzelfde, right.
If not now, then when.![]()
Dit slaat ook nergens op. Ik moet vluchten voor de politie dus kan ik niet mee doen.. omdat andere lopen te kutten.![]()
Lester bellenquote:Op maandag 14 oktober 2013 21:33 schreef j95 het volgende:
Dit slaat ook nergens op. Ik moet vluchten voor de politie dus kan ik niet mee doen.. omdat andere lopen te kutten."The greatest distance in the universe is that between two minds"![]()
Gristus. Zit nu met yusuf amir in een lobby volgens mij.
http://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”![]()
Dit ja.quote:Op maandag 14 oktober 2013 21:33 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Guys, niet om het één of ander, maar ik zou het wel waarderen dat de lijst aangehouden wordt; de mensen die op de lijst staan worden geinvite en de mensen die niet op de lijst staan worden gekicked. Simple it is.Andersom hetzelfde, right.
stonden hooguit iets van 20 namen op die lijst.. Maar allang tof dat dit soort dingen worden georganiseerd.
MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )![]()
Ik zou maar oppassen voor de sticky bombs.quote:Op maandag 14 oktober 2013 21:35 schreef SosuaCafe het volgende:
Gristus. Zit nu met yusuf amir in een lobby volgens mij.
![]()
Hmm, dat is ook vreemd aangezien de cap. 16 is.quote:Op maandag 14 oktober 2013 21:35 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Dit ja.stonden hooguit iets van 20 namen op die lijst..
De aanmeldlijst bedoel ik.quote:Op maandag 14 oktober 2013 21:36 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Hmm, dat is ook vreemd aangezien de cap. 16 is.
heuj, jij daar met je groene autoquote:Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*![]()
Dat catch up..
http://www.syfy.com/tinman/oz/
heb heul geen groene auto.. shelbyblauwe mustang.quote:
datt zeg ik groenquote:Op maandag 14 oktober 2013 21:40 schreef Marco001 het volgende:
[..]
heb heul geen groene auto.. shelbyblauwe mustang.
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*![]()
PANINI HOMO
Mij de crew uit laten zetten. hufterYouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.![]()
Samehttp://www.syfy.com/tinman/oz/
Ik maak een nieuwe sessieYouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.![]()
als er weer een plekje is...
Seat-_ibiza voor Manage..
Terechtquote:Op maandag 14 oktober 2013 21:42 schreef ManageTheAnger het volgende:
PANINI HOMO
Mij de crew uit laten zetten. hufterPSN: Duuc-nl![]()
Hangt af van het aantal opgave's.. Nu waren er iets van 20 opgaves, dat valt nog wel mee. (Ik had jou trouwens niet in het lijstje gezien...)quote:Op maandag 14 oktober 2013 21:46 schreef Seconde het volgende:
Ze kenne volgende keer beter twee sessies makenMisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )![]()
Flikker op man, ik zit nooit te ouwehoeren.quote:
Jij knalde mij net weer wederom van die berg af.
Ja, dan blaas ik je opYouTube
Jij blaast altijd iedereen opquote:Op maandag 14 oktober 2013 21:47 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Flikker op man, ik zit nooit te ouwehoeren.
Ja, dan blaas ik je op
PSN: Duuc-nl![]()
"manage the anger.."quote:Op maandag 14 oktober 2013 21:47 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Flikker op man, ik zit nooit te ouwehoeren.
Ja, dan blaas ik je op![]()
Ik sta er wel degelijk tussenquote:Op maandag 14 oktober 2013 21:47 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Hangt af van het aantal opgave's.. Nu waren er iets van 20 opgaves, dat valt nog wel mee. (Ik had jou trouwens niet in het lijstje gezien...)![]()
Klopt, genoeg users die niet actief zijn en misschien wel niet van FOK! afkomen, die maken maar plaats voor users van FOK! die hier wel actief zijn.quote:Op maandag 14 oktober 2013 21:50 schreef Mr_Brownz het volgende:
Wat, de crew heeft wel 13 plekken.
Er worden mensen gekicked zie ik ?![]()
![]()
jupquote:Op maandag 14 oktober 2013 21:50 schreef Mr_Brownz het volgende:
Wat, de crew heeft wel 13 plekken.
Er worden mensen gekicked zie ik ?
melksommelier en vertrouwenspersoon fok![]()
quote:Op maandag 14 oktober 2013 21:52 schreef rene90 het volgende:
[..]
Klopt, genoeg users die niet actief zijn en misschien wel niet van FOK! afkomen, die maken maar plaats voor users van FOK! die hier wel actief zijn.
Welke kluns heeft de politie nou weer erbij gekregen. 4 keer doodgegaan en auto weer impounded, bedankt.hier schreef kensei: haha komen
hier schreef UnicornFarts: Ik weet dat SV heet is, Grielen heet is, maar van jou heb ik nog geen bewijs.![]()
Ik ga opnieuw mensen inviten nu.YouTube
Ter info, ik ben ShadowMajistic (zit in de crew had me tijd geleden aangemeld en werd geaccepteerd.)
alleen niet echt geheel aangemeld in het topic, dus bij deze nog achteraf![]()
PS3 trouwens![]()
Iemand die mij even snel de lijst hier kan geven?YouTube
Eindelijk kunnen joinen na 3 dagen, morgenmiddag ben ik weer online waarschijnlijk en doe ik mee
.
The only easy day, was yesterday. (USMC)
Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)![]()
Doe mij ook.quote:Op maandag 14 oktober 2013 21:53 schreef ManageTheAnger het volgende:
Ik ga opnieuw mensen inviten nu.Fuck today, it's tomorrow.![]()
Rockstar..... teringservers
YouTube
-------------quote:Op maandag 14 oktober 2013 21:53 schreef ManageTheAnger het volgende:
Iemand die mij even snel de lijst hier kan geven?
Panini
nielswinsen
GabrielKnox
BramP0wn3r
Durex (gedwongen)
Kensei (wiwatron)
Raze (gedwongen)
Duuc (gedwongen)
Dumpafval (PSN: DuCK_Oelewapper)
DivHH (vrijwillig)
Stefmeister8
Marco001 (psn: Seat_-ibiza)
Hoink581 (PSN: barry_bigfoot)
Daddyjay ( PSN : jayal1122 )
Seconde(PSN: geert_nn)
Yuri_Boyka (PSN: mimaaa )
AssasinsCreedz3 (psn: Janky-killer28)
J95 (psn: jordykruse)
Tjado (PSN: Tjadonis)
Drsnuggle (psn: vdokter88)
Phuctivity
graag deze post kopieren en je naam aan het lijstje toevoegen als je mee wilt doen. Al dit moois zal rond 21u beginnen, PS3 only.
Mocht het nog lukken![]()
Invites zijn verstuurd.YouTube
wiwatron.... ik zie je niet in de lijstYouTube
olibouch_2
xXReis97Xx
roxyryan
7nightwing7
Ik zie jullie requests, dus wie zijn jullie voordat jullie geaccepteerd worden
who?quote:Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Ik heb een nieuwe sessie gestart idd.
Maar weinig mensen accepteren de invite.
dafuq is jullie probleem opeens allemaal
YouTube
We zitten in racequote:Op maandag 14 oktober 2013 22:02 schreef ManageTheAnger het volgende:
dafuq is jullie probleem opeens allemaalPSN: Duuc-nl![]()
Iedereen haat jou.quote:Op maandag 14 oktober 2013 22:02 schreef ManageTheAnger het volgende:
dafuq is jullie probleem opeens allemaal
9e.. maar wat een kutauto is de Comet.. gleed alle kanten opquote:MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )![]()
iddquote:Op maandag 14 oktober 2013 22:04 schreef Marco001 het volgende:
[..]
9e.. maar wat een kutauto is de Comet.. gleed alle kanten op![]()
Waarom eigenlijk psn only ? Is dat wegens het praten onderling of wat ?The only easy day, was yesterday. (USMC)
Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
stuur iedereen nu een nieuwe invite van de crew. Seat_-ibizaquote:MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )![]()
Nieuwe invites verstuurd.
Wie joined er? Want als dit geen nut heeft ga ik wel iets voor mijzelf doen.YouTube
Kan moeilijk xbox en psn in dezelfde serverquote:Op maandag 14 oktober 2013 22:05 schreef DaMook het volgende:
Waarom eigenlijk psn only ? Is dat wegens het praten onderling of wat ?Als je xbox wilt moet je zelf een game aanmaken.
Ik dacht dat dat gewoon kon, verkeerd begrepen dusquote:Op maandag 14 oktober 2013 22:06 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Kan moeilijk xbox en psn in dezelfde serverAls je xbox wilt moet je zelf een game aanmaken.
.
The only easy day, was yesterday. (USMC)
ikquote:YouTube
Ik heb nieuwe invites gestuurd!!! Kijk in je inbox!YouTube
PS3 staat amper aan en ik krijg al berichtjes van jequote:Op maandag 14 oktober 2013 22:08 schreef ManageTheAnger het volgende:
Ik heb nieuwe invites gestuurd!!! Kijk in je inbox!![]()
![]()
Hey,quote:Op maandag 14 oktober 2013 22:08 schreef ManageTheAnger het volgende:
Ik heb nieuwe invites gestuurd!!! Kijk in je inbox!
Dont push me
Haha gay!![]()
Ik speel op de PS3 met HairyCallahan. Ben er zo ook even. Meteen een vraag over GTA Online. Ik ben nu in Level 14 nadat mijn eerste character is ontvoerd door Rockstar en ondanks onderhandelingen een eenzame dood is gestorven. Nu begin ik mijzelf wat te vervelen. Ik heb daarom even vraag;
Wat raden jullie me aan te spelen? Ik heb ondertussen al 30 auto's opgehaald en zeker zoveel pakjes drugs. Evolueren die missies nog wat, want ik vind het saai worden en vraag me af waarom ik überhaupt anderen zou uitnodigen? Ik haal die missies alleen ook wel. Bovendien zit je dan niet in de auto bij iemand die vlak voor het einde het zijraampje kapot slaat en met zijn pistool op de politie gaat schieten. Dingen als armworstelen, tennis en darts vind ik niet leuk. Ik hou vooral van missies, maar die zijn dus enorm repeterend tot nu toe..![]()
Als je wat hoger bent heb je veel betere missies. En ik garandeer je dat je die niet in je eentje kan halen (vaak zelfs niet met zijn vieren)quote:Op maandag 14 oktober 2013 22:10 schreef Ruif het volgende:
Ik speel op de PS3 met HairyCallahan. Ben er zo ook even. Meteen een vraag over GTA Online. Ik ben nu in Level 14 nadat mijn eerste character is ontvoerd door Rockstar en ondanks onderhandelingen een eenzame dood is gestorven. Nu begin ik mijzelf wat te vervelen. Ik heb daarom even vraag;
Wat raden jullie me aan te spelen? Ik heb ondertussen al 30 auto's opgehaald en zeker zoveel pakjes drugs. Evolueren die missies nog wat, want ik vind het saai worden en vraag me af waarom ik überhaupt anderen zou uitnodigen? Ik haal die missies alleen ook wel. Bovendien zit je dan niet in de auto bij iemand die vlak voor het einde het zijraampje kapot slaat en met zijn pistool op de politie gaat schieten. Dingen als armworstelen, tennis en darts vind ik niet leuk. Ik hou vooral van missies, maar die zijn dus enorm repeterend tot nu toe..melksommelier en vertrouwenspersoon fok![]()
Kloptquote:Op maandag 14 oktober 2013 22:13 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Dankzij een stuurfoutje van mij..
Aha:D. Vanaf welke rank worden de missies meer de moeite waard en hoe kan ik het makkelijkst hoger komen in rank? Gewoon steeds auto's ophalen, of zijn er andere/leukere manieren? Verder vraag over de Crew Rank. Hoe wordt deze beïnvloed? Zag dat we op 14 stonden en net weer op 13? Wat levert een hogere Crew Rank ons op?quote:Op maandag 14 oktober 2013 22:11 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Als je wat hoger bent heb je veel betere missies. En ik garandeer je dat je die niet in je eentje kan halen (vaak zelfs niet met zijn vieren)![]()
fritsflits fix je mic manhier schreef kensei: haha komen
hier schreef UnicornFarts: Ik weet dat SV heet is, Grielen heet is, maar van jou heb ik nog geen bewijs.![]()
Als ik daar in de bergen niet gespint was.....quote:
Ik heb nog plek, wie wil?YouTube
Flikker die fritflist uit de crew AUB, denkt grappig te zijn door constant 5 minuten lang een piepsignaal door zn mic te laten gaan![]()
![]()
Wat zijn jullie aant doen?quote:Op maandag 14 oktober 2013 22:15 schreef kensei het volgende:
Flikker die fritflist uit de crew AUB, denkt grappig te zijn door constant 5 minuten lang een piepsignaal door zn mic te laten gaanPSN: Duuc-nl![]()
Iemand die mijn gamertag in de OP kan zetten? Anders word ik zometeen ook nog gekickt uit de FoK crew.
Gamertag is Volturnus (x360)![]()
Yeah, Eerste...
Heb die ene gast trouwens even achterstevoren gezet voor je, Duuc..
Was alleen net niet genoeg.quote:Op maandag 14 oktober 2013 22:20 schreef Marco001 het volgende:
Yeah, Eerste...
Heb die ene gast trouwens even achterstevoren gezet voor je, Duuc..
Inderdaad, dat zal hem leren met z'n grote mondquote:Op maandag 14 oktober 2013 22:20 schreef hoink581 het volgende:
[..]
De volgende keer weer met je bumper in zijn kontje boren.![]()
![]()
Ik zit blijkbaar niet meer in de crew? Hebben meer mensen hier last van, of ben ik er gewoon uitgegooid?![]()
![]()
Ik krijg nu een dns fout opeens, zag laatst iemand vertellen wat je moet doen maar kan t nu niet meer vinden. Iemand tips? Ps3 trouwens.,,/![]()
dns settings veranderen. Eerste: 8888quote:Op maandag 14 oktober 2013 22:28 schreef -Menn0- het volgende:
Ik krijg nu een dns fout opeens, zag laatst iemand vertellen wat je moet doen maar kan t nu niet meer vinden. Iemand tips? Ps3 trouwens.
Tweede: 8844
Dit kan bij je network settings in het ps3 hoofdmenuPSN: Duuc-nl![]()
zie OP.. onderaan staand e te gebruiken poortenquote:Op maandag 14 oktober 2013 22:28 schreef -Menn0- het volgende:
Ik krijg nu een dns fout opeens, zag laatst iemand vertellen wat je moet doen maar kan t nu niet meer vinden. Iemand tips? Ps3 trouwens.MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )![]()
Er zijn kennelijk idd wat mensen uitgemikt.. Wie of wat, weet ik niet, kennelijk 'eikels' maar sommige mensen overreacten enorm hier...quote:Op maandag 14 oktober 2013 22:27 schreef Shadeauw het volgende:
Ik zit blijkbaar niet meer in de crew? Hebben meer mensen hier last van, of ben ik er gewoon uitgegooid?![]()
Inactievelingenquote:Op maandag 14 oktober 2013 22:30 schreef Vendris het volgende:
[..]
Er zijn kennelijk idd wat mensen uitgemikt.. Wie of wat, weet ik niet, kennelijk 'eikels' maar sommige mensen overreacten enorm hier...
Podver, werd uit de sessie gekickt...Kunnen jullie me zo opnieuw inviten?
Mensen moeten niet zo hypocriet lopen janken.YouTube
Hoere spel, elke x die timed out of kicked error als een race op het punt staat te beginnen.. Wat valt hieraan te doen behalve dns?![]()
UPnP aanzetten op je router? verder niksquote:Op maandag 14 oktober 2013 22:32 schreef robben93 het volgende:
Hoere spel, elke x die timed out of kicked error als een race op het punt staat te beginnen.. Wat valt hieraan te doen behalve dns?MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )![]()
quote:Op maandag 14 oktober 2013 22:29 schreef Duuc-nl het volgende:
[..]
dns settings veranderen. Eerste: 8888
Tweede: 8844
Dit kan bij je network settings in het ps3 hoofdmenuThanksquote:Op maandag 14 oktober 2013 22:29 schreef Marco001 het volgende:
[..]
zie OP.. onderaan staand e te gebruiken poorten
,,/![]()
?? Vreemd, wat is dan de norm voor inactief? 2 dagen niet spelen? Vind ik wel een beetje kort door de bocht...quote:![]()
Invite mij eens ff mensen. Ik stond op de lijst maar heb nooit wat ontvangen: Bramp0wn3r (PS3)Je bent pas een baas wanneer je mensen maandelijks betaalt.![]()
Kan TS de OP nog aanpassen?
zoja, zet dan even erin dat men met een grote schoonmaak bezig is en inactieve/buitenlandse spelers eruit worden geknikkerd...MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )![]()
Jammer he... Had ik net ook.quote:Op maandag 14 oktober 2013 22:45 schreef hoink581 het volgende:
En weer is de verbinding verbroken, middenin de deathmatch. WTF.Wil er nu graag weer in eigenlijk...
Verbinding weer verbroken
YouTube
Ik ga wat anders doen ff..YouTube
Wat is je psn? invite mij anders.. Seat_-ibizaquote:MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )![]()
Klopt het dat die achtbaan niet werkt in online mode?
Kwam er laatst maar die gast stond er niet om in de achtbaan te zitten.![]()
wat snap je niet aan join mij?quote:Op maandag 14 oktober 2013 22:48 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Wat is je psn? invite mij anders.. Seat_-ibiza![]()
![]()
Simpel, ik heb je psn enzo niet.. Valt dus moeilijk te joinen.quote:
Staat in mn sig, je kan me via crew opzoekenquote:Op maandag 14 oktober 2013 22:49 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Simpel, ik heb je psn enzo niet.. Valt dus moeilijk te joinen.![]()
Ahja.. Had je al geadd als vriend..quote:Op maandag 14 oktober 2013 22:49 schreef kensei het volgende:
[..]
Staat in mn sig, je kan me via crew opzoeken
Invite dan.quote:Op maandag 14 oktober 2013 22:50 schreef kensei het volgende:
CREW ONLY GAME IS LIVE NU JOIN WIWATRONFuck today, it's tomorrow.![]()
Hoe kan ik dan joinen man.quote:Op maandag 14 oktober 2013 22:51 schreef kensei het volgende:
[..]
join zelf paasei ik ga niet invitenFuck today, it's tomorrow.![]()
Lol, dan schiet het ook niet op..quote:Op maandag 14 oktober 2013 22:51 schreef kensei het volgende:
[..]
join zelf paasei ik ga niet invitenMisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )![]()
Je staat niet in de lijst?quote:Op maandag 14 oktober 2013 22:53 schreef kensei het volgende:
[..]
options -> crew -> mijn naam -> joinFuck today, it's tomorrow.![]()
Jij staat nooit in die lijstquote:Op maandag 14 oktober 2013 22:53 schreef kensei het volgende:
[..]
options -> crew -> mijn naam -> join
Ik ook.quote:Op maandag 14 oktober 2013 22:56 schreef Duuc-nl het volgende:
[..]
Nee ik heb jou nog nooit gevonden in die lijst, daarom voegde ik je toe op psn
Kan nieteens die lijst vinden...
Ik sta nog niet in de op, metal_akilla op Psn, met mic
Vandeweek eindelijk zonder problemen kunnen spelendeze week join ik jullie een keer!
PSN: Metal_Akilla![]()
Je staat er hier gewoon tussen, hoor. Die andere gasten weten gewoon niet wat ze doen.quote:Op maandag 14 oktober 2013 22:57 schreef kensei het volgende:
vaag man, laat maar hangen ook dan geen zin meerJe bent pas een baas wanneer je mensen maandelijks betaalt.![]()
Hier eers ook niet, nu net wel..quote:Op maandag 14 oktober 2013 23:00 schreef BramPowert het volgende:
[..]
Je staat er hier gewoon tussen, hoor. Die andere gasten weten gewoon niet wat ze doen.MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )![]()
ok grasshopperquote:
YouTube
Okay, de meeste logische, veilige en simpelste manier om te kijken of de crewmembers op Rockstar Social Club ook daadwerkelijk Fokkers zijn (op inactiviteit is niets te zien daar en geen mic hebben is ook geen vereiste) lijkt het mij het handigst als we effe een lijst samenstellen met Rockstar Social Club Account-namen.
Dus gooi 'm hier ff bij onderaan, handig als de volgende TS hem gelijk in de OP zet ook zodat men hem blijft aanvullen. Na pak 'm beet 3/4 dagen kunnen we dan makkelijk zien wie er wel/niet bij zouden moeten staan.
Rockstar Social Club Namen (op alfabetische volgorde AUB)
-------
Sev1988 (SevD)![]()
Zei ik ook al..quote:Op maandag 14 oktober 2013 23:05 schreef SevD het volgende:
Okay, de meeste logische, veilige en simpelste manier om te kijken of de crewmembers op Rockstar Social Club ook daadwerkelijk Fokkers zijn (op inactiviteit is niets te zien daar en geen mic hebben is ook geen vereiste) lijkt het mij het handigst als we effe een lijst samenstellen met Rockstar Social Club Account-namen.
Dus gooi 'm hier ff bij onderaan, handig als de volgende TS hem gelijk in de OP zet ook zodat men hem blijft aanvullen. Na pak 'm beet 3/4 dagen kunnen we dan makkelijk zien wie er wel/niet bij zouden moeten staan.
-------
Sev1988 (SevD)
-------
Sev1988 (SevD)
Duuc-nl (Duuc-nl)PSN: Duuc-nl![]()
Eh dan moet je alsnog op fok posten.. of je dan je psn / 360 of socialclub post maakt niet uit..quote:Op maandag 14 oktober 2013 23:05 schreef SevD het volgende:
-------
Sev1988 (SevD)![]()
Gigantische rampage gezet met een gestolen tank!echt fucking briljant! Iedereen komt naar je toe om die mayham te bekijken alleen om voor je bakje geschoten te worden door tonnen staal! Helikopters uit de lucht peunen allessss. Welnjammer dat je bad sport wordt door he kapot maken van andermans auto's.... Ach wel 3 bountys geclaimd
![]()
![]()
Rockstar Social Club Namen (op alfabetische volgorde AUB)quote:Op maandag 14 oktober 2013 23:05 schreef SevD het volgende:
-------
Sev1988 (SevD)
-------
Sev1988 (SevD)
Duuc-nl (Duuc-nl)
Brampower (Brampowert)
Alfabetische volgorde duurt me allemaal veel te lang.Je bent pas een baas wanneer je mensen maandelijks betaalt.![]()
-------
Sev1988 (SevD)
Duuc-nl (Duuc-nl)
Wiwatron (Kensei)![]()
-------
Brampower (Brampowert)
Duuc-nl (Duuc-nl)
Dasecond (Seconde)
Seat_-ibiza (Marco001)
Sev1988 (SevD)
Wiwatron (Kensei)MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )![]()
Inmiddels hebben sommige mensen al 5 keer verzocht toegevoed te worden aan de OP, wat niet gebeurd, dus als dit beter bijgehouden word zal er ook minder gezeik zijn. We kunnen nu wel die socialclub list maken maar dan moet iemand hem toch echt telkens bijwerken, zonder dat het 1 grote onoverzichtelijke teringbende word aan posts met mensen die zichzelf adden en de hele lijst copy pastenquote:Op maandag 14 oktober 2013 23:06 schreef Vendris het volgende:
[..]
Eh dan moet je alsnog op fok posten.. of je dan je psn / 360 of socialclub post maakt niet uit..![]()
Ben ik de enige bij wie Rockstar hem steeds eruit knalt? Ik heb mijn router en alles al gereset...YouTube
quote:Op maandag 14 oktober 2013 23:07 schreef kensei het volgende:
-------
Sev1988 (SevD)
Duuc-nl (Duuc-nl)
Wiwatron (Kensei)
Seconde(DaSecond)![]()
Ik sta nog niet eens in de OPquote:Op maandag 14 oktober 2013 23:07 schreef Marco001 het volgende:
-------
Brampower (Brampowert)
Duuc-nl (Duuc-nl)
Seat_-ibiza (Marco001)
Sev1988 (SevD)
Wiwatron (Kensei)
Seconde (Dasecond)
ManageTheAnger (ProtectedByDurex)
YouTube
-------
Brampower (Brampowert)
Duuc-nl (Duuc-nl)
Seat_-ibiza (Marco001)
Sev1988 (SevD)
Wiwatron (Kensei)
Seconde (Dasecond)
RaZe_1991 (Grielen)hier schreef kensei: haha komen
Wil iemand deze lijst even in de OP gooien:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb hem op alfabet gezet, is makkelijker zoeken (en mijzelf toegevoegd)YouTube
Heb je even aan het meer up to datere lijstje toegevoegd; zie mijn post van 23.07quote:MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )![]()
-------
Brampower (Brampowert)
Duuc-nl (Duuc-nl)
Seat_-ibiza (Marco001)
Sev1988 (SevD)
Wiwatron (Kensei)
nl-mash(over_hedge)
Seconde (Dasecond)
RaZe_1991 (Grielen)Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Zet catchup trouwens eens uit in die races, man. Trieste gedoe de hele tijd![]()
Als je goed kan rijden heb je dat helemaal niet nodig.Je bent pas een baas wanneer je mensen maandelijks betaalt.![]()
quote:Op maandag 14 oktober 2013 23:11 schreef ManageTheAnger het volgende:
Wil iemand deze lijst even in de OP gooien:Ik sta er dubbel in, gefixtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb hem op alfabet gezet, is makkelijker zoeken (en mijzelf toegevoegd)MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )![]()
-------
Brampower (Brampowert)
Duuc-nl (Duuc-nl)
Seat_-ibiza (Marco001)
Sev1988 (SevD)
Wiwatron (Kensei)
nl-mash(over_hedge)
Seconde (Dasecond)
RaZe_1991 (Grielen)
xTheVital (Shadeauw)![]()
kay, de meeste logische, veilige en simpelste manier om te kijken of de crewmembers op Rockstar Social Club ook daadwerkelijk Fokkers zijn (op inactiviteit is niets te zien daar en geen mic hebben is ook geen vereiste) lijkt het mij het handigst als we effe een lijst samenstellen met Rockstar Social Club Account-namen.
-------
Brampower (Brampowert)
Duuc-nl (Duuc-nl)
Seat_-ibiza (Marco001)
Sev1988 (SevD)
Wiwatron (Kensei)
Seconde (Dasecond)
RaZe_1991 (Grielen)
Daddyjay ( jayal1122 )
[ Bericht 32% gewijzigd door daddyjay op 14-10-2013 23:15:30 (2x) ]![]()
quote:Op maandag 14 oktober 2013 23:12 schreef over_hedge het volgende:
Rockstar Social Club Namen ([b]op alfabetische volgorde AUB)[/b]
-------
Brampower (Brampowert)
Daddyjay ( jayal1122)
Duuc-nl (Duuc-nl)
nl-mash(over_hedge)
RaZe_1991 (Grielen)
Seat_-ibiza (Marco001)
Seconde (Dasecond)
Sev1988 (SevD)
Wiwatron (Kensei)
xTheVital (Shadeauw)MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )![]()
kay, de meeste logische, veilige en simpelste manier om te kijken of de crewmembers op Rockstar Social Club ook daadwerkelijk Fokkers zijn (op inactiviteit is niets te zien daar en geen mic hebben is ook geen vereiste) lijkt het mij het handigst als we effe een lijst samenstellen met Rockstar Social Club Account-namen.
-------
Brampower (Brampowert)
Duuc-nl (Duuc-nl)
Hoink581 (barry_bigfoot)
Seat_-ibiza (Marco001)
Sev1988 (SevD)
Wiwatron (Kensei)
Seconde (Dasecond)
RaZe_1991 (Grielen)![]()
Zo, alles staat nu voor zover op alfabetische volgorde, as requested.. (Zie hieronder!)MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )![]()
Dus gooi 'm hier ff bij, handig als de volgende TS hem gelijk in de OP zet ook zodat men hem blijft aanvullen. Na pak 'm beet 3/4 dagen kunnen we dan makkelijk zien wie er wel/niet bij zouden moeten staan.
-------
Brampower (Brampowert)
Daddyjay ( jayal1122)
Duuc-nl (Duuc-nl)
Hoink581 (barry_bigfoot)
nl-mash(over_hedge)
RaZe_1991 (Grielen)
Seat_-ibiza (Marco001)
Seconde (Dasecond)
Sev1988 (SevD)
Wiwatron (Kensei)
xTheVital (Shadeauw)MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )![]()
-------
Brampower (Brampowert)
Daddyjay ( jayal1122)
Duuc-nl (Duuc-nl)
Hoink581 (barry_bigfoot)
nl-mash(over_hedge)
ramos-vld (kamikazebanaan)
RaZe_1991 (Grielen)
Seat_-ibiza (Marco001)
Seconde (Dasecond)
Sev1988 (SevD)
Wiwatron (Kensei)
xTheVital (Shadeauw)![]()
{bragmode}Was trouwens wel een goed idee van mij, of niet soms..(heb het vanmiddag geopperd in het vorige topic. ) {/brag}
Jij mag straks ook deze lijst met de crew lijst op Social Club vergelijken en iedereen deleten die er niet op staatquote:Op maandag 14 oktober 2013 23:18 schreef Marco001 het volgende:
{bragmode}Was trouwens wel een goed idee van mij, of niet soms..(heb het vanmiddag geopperd in het vorige topic. ) {/brag}
![]()
Je bent pas een baas wanneer je mensen maandelijks betaalt.![]()
Als ik tijd over heb wil ik daar best wel mee bezig. Geen probleem.quote:Op maandag 14 oktober 2013 23:18 schreef BramPowert het volgende:
[..]
Jij mag straks ook deze lijst met de crew lijst op Social Club vergelijken en iedereen deleten die er niet op staat![]()
Klopt, maar usernames op fok/social club kunnen verschillenquote:Op maandag 14 oktober 2013 23:06 schreef Vendris het volgende:
[..]
Eh dan moet je alsnog op fok posten.. of je dan je psn / 360 of socialclub post maakt niet uit..
En hey, ik probeer ook maar wat en dit lijkt de beste oplossing. We willen natuurlijk niet, zoals eerder in dit/vorige topic dat mensen komen met "waarom ben ik er uit?"
Das dalijk simpel; je reageerde niet & je krijgt een nieuwe invite. Niet-Fokkers kunnen zo ook geen lid worden (tenzij iemand gewoon alle requests accepteerd, dan begint t feest opnieuw)
![]()
-------
Brampower (Brampowert)
Daddyjay ( jayal1122)
Duuc-nl (Duuc-nl)
Hoink581 (barry_bigfoot)
nl-mash(over_hedge)
RaZe_1991 (Grielen)
Seat_-ibiza (Marco001)
Seconde (Dasecond)
Sev1988 (SevD)
Wiwatron (Kensei)
xTheVital (Shadeauw)
yepssdotnl (YepssNL)![]()
Cloud unavailable. Serieus?!Direct spel uitgezet, laat maar zitten
O en dit:
-------
Brampower (Brampowert)
Daddyjay ( jayal1122)
DivjeHH (Divje)
Duuc-nl (Duuc-nl)
Hoink581 (barry_bigfoot)
nl-mash(over_hedge)
RaZe_1991 (Grielen)
Seat_-ibiza (Marco001)
Seconde (Dasecond)
Sev1988 (SevD)
Wiwatron (Kensei)
xTheVital (Shadeauw)
yepssdotnl (YepssNLoh ah toma toma vem vem vem vem![]()
quote:Op maandag 14 oktober 2013 23:11 schreef ManageTheAnger het volgende:
Wil iemand deze lijst even in de OP gooien:GedaanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb hem op alfabet gezet, is makkelijker zoeken (en mijzelf toegevoegd)![]()
Voeg mij ook ff toe AUBquote:
Bramp0wn3r (PSN)Je bent pas een baas wanneer je mensen maandelijks betaalt.![]()
Zal een storing zijn oid, ik heb precies tzelfdequote:Op maandag 14 oktober 2013 23:24 schreef Seconde het volgende:
Volgens de RSC site zit ik wel in het FOK!Forum crew, maar ingame zegt weer van niet.![]()
tanks jatten eerder gedaan?quote:Op maandag 14 oktober 2013 23:26 schreef Furdinand het volgende:
Wie wilt er met mij tanks jatten en los Santos op z'n kop zetten?![]()
quote:Op maandag 14 oktober 2013 23:26 schreef Seconde het volgende:
Metal_Akilla(akilla)
Brampowert(Bramp0wn3r)
Toegevoegd
-------
Brampower (Brampowert)
Daddyjay ( jayal1122)
DivjeHH (Divje)
Duuc-nl (Duuc-nl)
Hoink581 (barry_bigfoot)
nl-mash(over_hedge)
RaZe_1991 (Grielen)
Seat_-ibiza (Marco001)
Seconde (Dasecond)
Sev1988 (SevD)
ShadowMajistic (Mr_brownz)
Wiwatron (Kensei)
xTheVital (Shadeauw)
yepssdotnl (YepssNL
Kan ook iemand mij in de OP zetten ?
PS3
Shadowmajistic![]()
??quote:Op maandag 14 oktober 2013 21:42 schreef ManageTheAnger het volgende:
PANINI HOMO
Mij de crew uit laten zetten. hufter![]()
Weet iemand wat je hebt aan een betere Engine?
Ik zie nl geen blokjes wijzigen bij o.a. top speed of acceleration.![]()
Betere accelerationquote:Op maandag 14 oktober 2013 23:36 schreef Snoepje5 het volgende:
Weet iemand wat je hebt aan een betere Engine?
Ik zie nl geen blokjes wijzigen bij o.a. top speed of acceleration.![]()
BallyX, wat een tering tyfus kneus ben jij
Jongens!!! kan iemand mij alsjeblieft een 2 day trial code DMen?
Ik heb net 3x verkeerd mijn inloggegevens van de ING gedaan, dus ik kan nu geen live meer halen.
Net nu ik na 3 weken eindelijk internet op mijn xbox heb weten te zetten
Die 2 day trials zitten overigens bij spellen.
Als je er nog eentje hebt zou het heel erg nice zijn!
Je kan me vinden bij de bloemist![]()
Het duurt trouwens niet lang meer totdat de free aim lobby's een groot Assault Shotgun feest worden. Dat wapen verslaat nagenoeg alle andere en je krijgt hem 'al' bij rank 38. Veel spelers hebben die rank al bereikt.
Rockstar mag de kracht en snelheid waarmee dat wapen vuurt eens flink onder handen nemen.![]()
Zie mij staan naast minimaaa, vragen of hij niet "wat zou minderen"quote:Op maandag 14 oktober 2013 23:36 schreef Divje het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Feestje bij ManageYouTube
Wie weet waar je een obey tailgater kan vinden?
Dat is die 4 deurs die op een Audi a6 lijkt..
Nog niet gezien online..oi mate![]()
quote:Op maandag 14 oktober 2013 23:46 schreef kensei het volgende:
[..]
Absoluut helemaal niets, chrome is alles #CHROMETEAM![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zowat je hele garage chrome hebben
Je moet natuurlijk doen wat je zelf mooi vindt, maar godver wat verschrikkelijk lelijk zeg
Handig:
http://gamingbolt.com/gra(...)perty-and-reputation
https://docs.google.com/s(...)haring&rm=full#gid=0YouTube
Nou nou zeg. Wat zou jij doen met een rpg als je een mooie wagen op je af ziet komen:)quote:Op maandag 14 oktober 2013 23:37 schreef BramPowert het volgende:
BallyX, wat een tering tyfus kneus ben jij"Als iedereen aan zichzelf denkt, wordt er aan iedereen gedacht" - Iemand ergens![]()
Ga je genieten van je Bad Sport?quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 00:10 schreef SlevinX het volgende:
[..]
Nou nou zeg. Wat zou jij doen met een rpg als je een mooie wagen op je af ziet komen:)
Vroeg me eigenlijk wel af waarom je helemaal niet terug schoot toen ik terug kwam voor je?Je bent pas een baas wanneer je mensen maandelijks betaalt.![]()
Omdat ik je je wraak gunde:)quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 00:11 schreef BramPowert het volgende:
[..]
Ga je genieten van je Bad Sport?
Vroeg me eigenlijk wel af waarom je helemaal niet terug schoot toen ik terug kwam voor je?"Als iedereen aan zichzelf denkt, wordt er aan iedereen gedacht" - Iemand ergens![]()
Weet iemand trouwens hoe de verzekering nou precies werkt?
Ik heb een leuke auto, en jaloerse typetjes vinden het leuk om deze op te blazen.
De ene keer is het gratis voor mij om hem terug te halen (want hun betalen mijn premie), maar de andere keer moet ik de volle mep betalen. Hoe zit dat?Je bent pas een baas wanneer je mensen maandelijks betaalt.![]()
vroeg me vanavond hetzelfde af toen ik weer eens zelf mocht betalenquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 00:20 schreef BramPowert het volgende:
Weet iemand trouwens hoe de verzekering nou precies werkt?
Ik heb een leuke auto, en jaloerse typetjes vinden het leuk om deze op te blazen.
De ene keer is het gratis voor mij om hem terug te halen (want hun betalen mijn premie), maar de andere keer moet ik de volle mep betalen. Hoe zit dat?ook geen idee
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
-------
Brampower (Brampowert)
Daddyjay ( jayal1122)
DivjeHH (Divje)
Duuc-nl (Duuc-nl)
Hoink581 (barry_bigfoot)
Jacktheafro (J95)
nl-mash(over_hedge)
RaZe_1991 (Grielen)
Seat_-ibiza (Marco001)
Seconde (Dasecond)
Sev1988 (SevD)
Wiwatron (Kensei)
xTheVital (Shadeauw)
yepssdotnl (YepssNL![]()
Net met een andere fokker in een bewapende heli achter andere spelers aan; hij vliegen en schieten, ik raketten af vuren. Minimaal 10 personal vehicles vernietigd en een stuk meer kills. Niet zo goed voor mijn 'sports' ratio maar oh zo hilarisch om mensen één voor één te zien leaven.![]()
![]()
quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 00:22 schreef j95 het volgende:
-------
Brampower (Brampowert)
Daddyjay ( jayal1122)
DivjeHH (Divje)
Duuc-nl (Duuc-nl)
Hoink581 (barry_bigfoot)
Jacktheafro (J95)
nl-mash(over_hedge)
RaZe_1991 (Grielen)
Seat_-ibiza (Marco001)
Seconde (Dasecond)
Sev1988 (SevD)
Stink-ui (Techatak)
Wiwatron (Kensei)
xTheVital (Shadeauw)
yepssdotnl (YepssNLOp maandag 23 juni 2014 00:38 schreef LesMiserables het volgende:
Ga anders ff jullie feestje in de DM vieren ofzo, misschien kan stinkui dan aan mavo uitleggen hoe dat neuken via Tinder precies werkt.![]()
quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 00:22 schreef j95 het volgende:
-------
Brampower (Brampowert)
Daddyjay ( jayal1122)
DivjeHH (Divje)
Duuc-nl (Duuc-nl)
Hoink581 (barry_bigfoot)
Jacktheafro (J95)
NL Bale I 11 I (Tassendief)
nl-mash(over_hedge)
RaZe_1991 (Grielen)
Seat_-ibiza (Marco001)
Seconde (Dasecond)
Sev1988 (SevD)
Wiwatron (Kensei)
xTheVital (Shadeauw)
yepssdotnl (YepssNL![]()
Welke missiequote:Op dinsdag 15 oktober 2013 00:51 schreef kensei het volgende:
Wat een tyfus tering klote pleuris aids missie zeg![]()
Welke?quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 00:51 schreef kensei het volgende:
ik moest nog 0.8 milesquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 00:51 schreef kensei het volgende:
![]()
![]()
![]()
Welkomquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 00:58 schreef Franknfurter het volgende:
Ik ben sinds 10 minuten online en het is geniaal![]()
![]()
Moet iedereen wel steeds de laatste versie pakken en niet zoals stink-ui en tassendief nu doen jouw lijst quoten.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 00:22 schreef j95 het volgende:
-------
Brampower (Brampowert)
Daddyjay ( jayal1122)
DivjeHH (Divje)
Duuc-nl (Duuc-nl)
Hoink581 (barry_bigfoot)
Jacktheafro (J95)
nl-mash(over_hedge)
RaZe_1991 (Grielen)
Seat_-ibiza (Marco001)
Seconde (Dasecond)
Sev1988 (SevD)
Wiwatron (Kensei)
xTheVital (Shadeauw)
yepssdotnl (YepssNLJawel, je keek.![]()
-------
Brampower (Brampowert)
Daddyjay ( jayal1122)
DivjeHH (Divje)
Duuc-nl (Duuc-nl)
Hoink581 (barry_bigfoot)
Jacktheafro (J95)
nl-mash(over_hedge)
Menno2105 (-Menn0-)
RaZe_1991 (Grielen)
Seat_-ibiza (Marco001)
Seconde (Dasecond)
Sev1988 (SevD)
Wiwatron (Kensei)
xTheVital (Shadeauw)
yepssdotnl (YepssNL,,/![]()
Wat is de laatste dan?quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 01:02 schreef jna het volgende:
[..]
Moet iedereen wel steeds de laatste versie pakken en niet zoals stink-ui en tassendief nu doen jouw lijst quoten.,,/![]()
Die van tassendief, maar daar staat stink-ui dus weer niet bij. Zoals jij het doet is het goed. Moet stink-ui zich opnieuw toevoegen alleen.quote:Jawel, je keek.![]()
-------
Brampower (Brampowert)
Daddyjay ( jayal1122)
DivjeHH (Divje)
Duuc-nl (Duuc-nl)
Hoink581 (barry_bigfoot)
Jacktheafro (J95)
nl-mash(over_hedge)
Menno2105 (-Menn0-)
RaZe_1991 (Grielen)
Seat_-ibiza (Marco001)
Seconde (Dasecond)
Sev1988 (SevD)
SteveNipple (jna)
Wiwatron (Kensei)
xTheVital (Shadeauw)
yepssdotnl (YepssNLJawel, je keek.![]()
-------
Brampower (Brampowert)
Daddyjay ( jayal1122)
DivjeHH (Divje)
Duuc-nl (Duuc-nl)
Hoink581 (barry_bigfoot)
Jacktheafro (J95)
nl-mash(over_hedge)
Menno2105 (-Menn0-)
RaZe_1991 (Grielen)
Seat_-ibiza (Marco001)
Seconde (Dasecond)
Sev1988 (SevD)
SteveNipple (jna)
Wiwatron (Kensei)
Wormer95 (JariGekste)
xTheVital (Shadeauw)
yepssdotnl (YepssNL
[ Bericht 4% gewijzigd door SchavuitPiet op 15-10-2013 01:25:42 ]Haha gay!![]()
quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 01:04 schreef jna het volgende:
[..]
Die van tassendief, maar daar staat stink-ui dus weer niet bij. Zoals jij het doet is het goed. Moet stink-ui zich opnieuw toevoegen alleen.
,,/![]()
Rockstar Social Club Namen (op alfabetische volgorde AUB + tussen haakjes FOK! Naam)
-------
barry_bigfoot (Hoink581)
Brampower (Brampowert)
jayal1122 (Daddyjay)
Dasecond (Seconde)
DivjeHH (Divje)
Duuc-nl (Duuc-nl)
Jacktheafro (J95)
nl-mash(over_hedge)
Menno2105 (-Menn0-)
ProtectedByDurex (ManagedByAnger)
RaZe_1991 (Grielen)
Seat_-ibiza (Marco001)
Sev1988 (SevD)
SteveNipple (jna)
Techatak (Stink-ui)
Wiwatron (Kensei)
Wormer95 (SchavuitPiet)
xTheVital (Shadeauw)
yepssdotnl (YepssNL)
Deze lijst sla ik alvast op. Volgende TS - gebruik deze aub in de OP. Bvd.
Let trouwens even op, de Fok! naam tussen de haakjes. Dus (leek me logisch, maar niet dus) eerst de RSC naam..![]()
fixedquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 01:43 schreef SevD het volgende:
Rockstar Social Club Namen (op alfabetische volgorde AUB + tussen haakjes FOK! Naam)
-------
barry_bigfoot (Hoink581)
Brampower (Brampowert)
jayal1122 (Daddyjay)
Dasecond (Seconde)
DivjeHH (Divje)
Duuc-nl (Duuc-nl)
Jacktheafro (J95)
nl-mash(over_hedge)
Menno2105 (-Menn0-)
ProtectedByDurex (ManagedByTheAnger)
RaZe_1991 (Grielen)
Seat_-ibiza (Marco001)
Sev1988 (SevD)
SteveNipple (jna)
Techatak (Stink-ui)
Wiwatron (Kensei)
Wormer95 (SchavuitPiet)
xTheVital (Shadeauw)
yepssdotnl (YepssNL)
Let trouwens even op, de Fok! naam tussen de haakjes. Dus (leek me logisch, maar niet dus) eerst de RSC naam..YouTube
Sorry heb ik niets aan, wel dagelijks bij mij douchen en fappen... maar mijn naam weten ho maar...quote:
YouTube
Ja, dat moet ik toch maar eens af gaan leren idd.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 01:48 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Sorry heb ik niets aan, wel dagelijks bij mij douchen en fappen... maar mijn naam weten ho maar...
Godverdomme eindelijk gevonden die post van mij. Effe opzoeken en kickenquote:Op donderdag 10 oktober 2013 23:54 schreef SevD het volgende:
WTFdie Honda-Civic uit de crew is een random Engelsman
![]()
![]()
![]()
Op dinsdag 15 oktober 2013 01:43 schreef SevD het volgende:
-------
barry_bigfoot (Hoink581)
Brampower (Brampowert)
jayal1122 (Daddyjay)
Dasecond (Seconde)
DivjeHH (Divje)
Duuc-nl (Duuc-nl)
Jacktheafro (J95)
nl-mash(over_hedge)
Menno2105 (-Menn0-)
RaZe_1991 (Grielen)
Seat_-ibiza (Marco001)
Sev1988 (SevD)
SteveNipple (jna)
Techatak (Stink-ui)
Wiwatron (Kensei)
Wormer95 (SchavuitPiet)
xTheVital (Shadeauw)
yepssdotnl (YepssNL)
furdinand (Furdinand)
Let trouwens even op, de Fok! naam tussen de haakjes. Dus (leek me logisch, maar niet dus) eerst de RSC naam..![]()
quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 01:43 schreef SevD het volgende:
-------
barry_bigfoot (Hoink581)
Brampower (Brampowert)
jayal1122 (Daddyjay)
Dasecond (Seconde)
DivjeHH (Divje)
Duuc-nl (Duuc-nl)
Jacktheafro (J95)
nl-mash(over_hedge)
Menno2105 (-Menn0-)
PhilSpi(Peerijsje)
RaZe_1991 (Grielen)
Seat_-ibiza (Marco001)
Sev1988 (SevD)
SteveNipple (jna)
Techatak (Stink-ui)
Wiwatron (Kensei)
Wormer95 (SchavuitPiet)
xTheVital (Shadeauw)
yepssdotnl (YepssNL)
quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 01:02 schreef -Menn0- het volgende:
-------
Brampower (Brampowert)
Daddyjay ( jayal1122)
DivjeHH (Divje)
Duuc-nl (Duuc-nl)
Ew.jong (Marimbondo)
Hoink581 (barry_bigfoot)
Jacktheafro (J95)
nl-mash(over_hedge)
Menno2105 (-Menn0-)
RaZe_1991 (Grielen)
Seat_-ibiza (Marco001)
Seconde (Dasecond)
Sev1988 (SevD)
Wiwatron (Kensei)
xTheVital (Shadeauw)
yepssdotnl (YepssNL![]()
Pak dan de laatste versie....
Rockstar Social Club Namen (op alfabetische volgorde AUB + tussen
haakjes FOK! Naam)
-------
barry_bigfoot (Hoink581)
Brampower (Brampowert)
Dasecond (Seconde)
DivjeHH (Divje)
Duuc-nl (Duuc-nl)
Ew.jong (Marimbondo)
furdinand (Furdinand)
Jacktheafro (J95)
jayal1122 (Daddyjay)
nl-mash(over_hedge)
Menno2105 (-Menn0-)
PhilSpi(Peerijsje)
RaZe_1991 (Grielen)
Seat_-ibiza (Marco001)
Sev1988 (SevD)
SteveNipple (jna)
Techatak (Stink-ui)
Wiwatron (Kensei)
Wormer95 (SchavuitPiet)
xTheVital (Shadeauw)
quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 01:55 schreef SevD het volgende:
Pak dan de laatste versie....
haakjes FOK! Naam)
-------
barry_bigfoot (Hoink581)
Brampower (Brampowert)
Dasecond (Seconde)
DivjeHH (Divje)
Duuc-nl (Duuc-nl)
Ew.jong (Marimbondo)
furdinand (Furdinand)
hallon53658 ( Tassendief
Jacktheafro (J95)
jayal1122 (Daddyjay)
nl-mash(over_hedge)
Menno2105 (-Menn0-)
PhilSpi(Peerijsje)
RaZe_1991 (Grielen)
Seat_-ibiza (Marco001)
Sev1988 (SevD)
SteveNipple (jna)
Techatak (Stink-ui)
Wiwatron (Kensei)
Wormer95 (SchavuitPiet)
xTheVital (Shadeauw)
Heb 't al gefixed!quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 01:57 schreef marimbondo het volgende:
[..]
Excuses, het is al laat... vergeef me!
![]()
![]()
haakjes FOK! Naam)
-------
barry_bigfoot (Hoink581)
Brampower (Brampowert)
Dasecond (Seconde)
DivjeHH (Divje)
DosiNL (liveevil)
Duuc-nl (Duuc-nl)
Ew.jong (Marimbondo)
furdinand (Furdinand)
Jacktheafro (J95)
jayal1122 (Daddyjay)
nl-mash(over_hedge)
Menno2105 (-Menn0-)
PhilSpi(Peerijsje)
RaZe_1991 (Grielen)
Seat_-ibiza (Marco001)
Sev1988 (SevD)
SteveNipple (jna)
Techatak (Stink-ui)
Wiwatron (Kensei)
Wormer95 (SchavuitPiet)
xTheVital (Shadeauw)
yepssdotnl (YepssNL)^![]()
quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 02:04 schreef Furdinand het volgende:
[..]
abcdeghijklmnopqrstuvwxyzf toch wat is er mis?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: