zie OP.. onderaan staand e te gebruiken poortenquote:Op maandag 14 oktober 2013 22:28 schreef -Menn0- het volgende:
Ik krijg nu een dns fout opeens, zag laatst iemand vertellen wat je moet doen maar kan t nu niet meer vinden. Iemand tips? Ps3 trouwens.
Er zijn kennelijk idd wat mensen uitgemikt.. Wie of wat, weet ik niet, kennelijk 'eikels' maar sommige mensen overreacten enorm hier...quote:Op maandag 14 oktober 2013 22:27 schreef Shadeauw het volgende:
Ik zit blijkbaar niet meer in de crew? Hebben meer mensen hier last van, of ben ik er gewoon uitgegooid?
Inactievelingenquote:Op maandag 14 oktober 2013 22:30 schreef Vendris het volgende:
[..]
Er zijn kennelijk idd wat mensen uitgemikt.. Wie of wat, weet ik niet, kennelijk 'eikels' maar sommige mensen overreacten enorm hier...
UPnP aanzetten op je router? verder niksquote:Op maandag 14 oktober 2013 22:32 schreef robben93 het volgende:
Hoere spel, elke x die timed out of kicked error als een race op het punt staat te beginnen.. Wat valt hieraan te doen behalve dns?
quote:Op maandag 14 oktober 2013 22:29 schreef Duuc-nl het volgende:
[..]
dns settings veranderen. Eerste: 8888
Tweede: 8844
Dit kan bij je network settings in het ps3 hoofdmenu
Thanksquote:Op maandag 14 oktober 2013 22:29 schreef Marco001 het volgende:
[..]
zie OP.. onderaan staand e te gebruiken poorten
?? Vreemd, wat is dan de norm voor inactief? 2 dagen niet spelen? Vind ik wel een beetje kort door de bocht...quote:
Jammer he... Had ik net ook.quote:Op maandag 14 oktober 2013 22:45 schreef hoink581 het volgende:
En weer is de verbinding verbroken, middenin de deathmatch. WTF.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |