Als ik daar in de bergen niet gespint was.....quote:
Wat zijn jullie aant doen?quote:Op maandag 14 oktober 2013 22:15 schreef kensei het volgende:
Flikker die fritflist uit de crew AUB, denkt grappig te zijn door constant 5 minuten lang een piepsignaal door zn mic te laten gaan
Was alleen net niet genoeg.quote:Op maandag 14 oktober 2013 22:20 schreef Marco001 het volgende:
Yeah, Eerste...
Heb die ene gast trouwens even achterstevoren gezet voor je, Duuc..
De volgende keer weer met je bumper in zijn kontje boren.quote:
Inderdaad, dat zal hem leren met z'n grote mondquote:Op maandag 14 oktober 2013 22:20 schreef hoink581 het volgende:
[..]
De volgende keer weer met je bumper in zijn kontje boren.
dns settings veranderen. Eerste: 8888quote:Op maandag 14 oktober 2013 22:28 schreef -Menn0- het volgende:
Ik krijg nu een dns fout opeens, zag laatst iemand vertellen wat je moet doen maar kan t nu niet meer vinden. Iemand tips? Ps3 trouwens.
zie OP.. onderaan staand e te gebruiken poortenquote:Op maandag 14 oktober 2013 22:28 schreef -Menn0- het volgende:
Ik krijg nu een dns fout opeens, zag laatst iemand vertellen wat je moet doen maar kan t nu niet meer vinden. Iemand tips? Ps3 trouwens.
Er zijn kennelijk idd wat mensen uitgemikt.. Wie of wat, weet ik niet, kennelijk 'eikels' maar sommige mensen overreacten enorm hier...quote:Op maandag 14 oktober 2013 22:27 schreef Shadeauw het volgende:
Ik zit blijkbaar niet meer in de crew? Hebben meer mensen hier last van, of ben ik er gewoon uitgegooid?
Inactievelingenquote:Op maandag 14 oktober 2013 22:30 schreef Vendris het volgende:
[..]
Er zijn kennelijk idd wat mensen uitgemikt.. Wie of wat, weet ik niet, kennelijk 'eikels' maar sommige mensen overreacten enorm hier...
En sticky-bom gooierts!quote:
UPnP aanzetten op je router? verder niksquote:Op maandag 14 oktober 2013 22:32 schreef robben93 het volgende:
Hoere spel, elke x die timed out of kicked error als een race op het punt staat te beginnen.. Wat valt hieraan te doen behalve dns?
quote:Op maandag 14 oktober 2013 22:29 schreef Duuc-nl het volgende:
[..]
dns settings veranderen. Eerste: 8888
Tweede: 8844
Dit kan bij je network settings in het ps3 hoofdmenu
Thanksquote:Op maandag 14 oktober 2013 22:29 schreef Marco001 het volgende:
[..]
zie OP.. onderaan staand e te gebruiken poorten
?? Vreemd, wat is dan de norm voor inactief? 2 dagen niet spelen? Vind ik wel een beetje kort door de bocht...quote:
Jammer he... Had ik net ook.quote:Op maandag 14 oktober 2013 22:45 schreef hoink581 het volgende:
En weer is de verbinding verbroken, middenin de deathmatch. WTF.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop