SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.XBL (Forum nick tussenhaakjes):SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe join ik de FOK!forum GTA Online Crew?
Ga naar http://socialclub.rockstargames.com. Registreer je, link je PSN of XBL account aan je Rockstar Social Club account. Ga naar Crews, dan klik je Crew Up aan en zoek je op FOK Crew. Join de crew en ik zal je accepteren.
http://socialclub.rockstargames.com/crew/fok_crew
Waarom geen aparte crews voor elk platform?
PS3 en Xbox 360 bezitters die lid zijn van FOK!forum melden zich op socialclub.rockstargames.com aan bij één crew: FOK Crew.
PS spelers spelen met elkaar, en Xbox spelers spelen met elkaar. Het is één crew, het is niet nodig om aparte crews te gaan maken voor elk platform. De statistieken van PS- en Xbox spelers worden verzameld en getoond op de crew pagina zodat we als PS- en Xbox spelers van het FOK!forum GTA Online Crew boven de andere crews komen te staan.
De features van GTA V Online:
- Multiplayer modus waarin maximaal 16 spelers in een gamesessie kunnen spelen!
- Je kan je eigen huis kopen en die naar je eigen wens aanpassen.
- Je kan je eigen auto's kopen én die ook verzekeren tegen diefstal en/of schade!
- Je kan je online character aanpassen door nieuwe kleding te kopen, tattoos te laten zetten.
- Samen met je vrienden overvallen plegen, straatraces houden, deatmatches en veel meer!
- Er zijn 700 missies die jij samen met je vrienden online kan spelen!
GTA V Online Trophies/Achievements:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.GTA V Online Screenshots:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beste auto's om te verkopen:
Seconde / geert_nn is een baas
DNS: 8.8.8.8 8.8.4.4.
[ Bericht 11% gewijzigd door Seconde op 14-10-2013 23:54:53 ]![]()
Chrome is fucking lelijkDon't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Nee mat is voor Marokkanen,quote:Op maandag 14 oktober 2013 21:31 schreef Furdinand het volgende:
Glimmende shit is voor wijven. Mat is voor echte mannen.![]()
Valt me op dat mensen heel veel met alleen supersnelle auto's races doen. Sedans e.d kom je niet zoveel tegen.http://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”![]()
Guys, niet om het één of ander, maar ik zou het wel waarderen dat de lijst aangehouden wordt; de mensen die op de lijst staan worden geinvite en de mensen die niet op de lijst staan worden gekicked. Simple it is.Andersom hetzelfde, right.
If not now, then when.![]()
Dit slaat ook nergens op. Ik moet vluchten voor de politie dus kan ik niet mee doen.. omdat andere lopen te kutten.![]()
Lester bellenquote:Op maandag 14 oktober 2013 21:33 schreef j95 het volgende:
Dit slaat ook nergens op. Ik moet vluchten voor de politie dus kan ik niet mee doen.. omdat andere lopen te kutten."The greatest distance in the universe is that between two minds"![]()
Gristus. Zit nu met yusuf amir in een lobby volgens mij.
http://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”![]()
Dit ja.quote:Op maandag 14 oktober 2013 21:33 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Guys, niet om het één of ander, maar ik zou het wel waarderen dat de lijst aangehouden wordt; de mensen die op de lijst staan worden geinvite en de mensen die niet op de lijst staan worden gekicked. Simple it is.Andersom hetzelfde, right.
stonden hooguit iets van 20 namen op die lijst.. Maar allang tof dat dit soort dingen worden georganiseerd.
MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )![]()
Ik zou maar oppassen voor de sticky bombs.quote:Op maandag 14 oktober 2013 21:35 schreef SosuaCafe het volgende:
Gristus. Zit nu met yusuf amir in een lobby volgens mij.
![]()
Hmm, dat is ook vreemd aangezien de cap. 16 is.quote:Op maandag 14 oktober 2013 21:35 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Dit ja.stonden hooguit iets van 20 namen op die lijst..
If not now, then when.![]()
De aanmeldlijst bedoel ik.quote:Op maandag 14 oktober 2013 21:36 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Hmm, dat is ook vreemd aangezien de cap. 16 is.
heuj, jij daar met je groene autoquote:Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*![]()
Dat catch up..
http://www.syfy.com/tinman/oz/
heb heul geen groene auto.. shelbyblauwe mustang.quote:
datt zeg ik groenquote:Op maandag 14 oktober 2013 21:40 schreef Marco001 het volgende:
[..]
heb heul geen groene auto.. shelbyblauwe mustang.
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*![]()
PANINI HOMO
Mij de crew uit laten zetten. hufterYouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.![]()
Samehttp://www.syfy.com/tinman/oz/
Ik maak een nieuwe sessieYouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.![]()
als er weer een plekje is...
Seat-_ibiza voor Manage..
Terechtquote:Op maandag 14 oktober 2013 21:42 schreef ManageTheAnger het volgende:
PANINI HOMO
Mij de crew uit laten zetten. hufterPSN: Duuc-nl![]()
Hangt af van het aantal opgave's.. Nu waren er iets van 20 opgaves, dat valt nog wel mee. (Ik had jou trouwens niet in het lijstje gezien...)quote:Op maandag 14 oktober 2013 21:46 schreef Seconde het volgende:
Ze kenne volgende keer beter twee sessies makenMisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )![]()
Flikker op man, ik zit nooit te ouwehoeren.quote:
Jij knalde mij net weer wederom van die berg af.
Ja, dan blaas ik je opYouTube
Jij blaast altijd iedereen opquote:Op maandag 14 oktober 2013 21:47 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Flikker op man, ik zit nooit te ouwehoeren.
Ja, dan blaas ik je op
PSN: Duuc-nl![]()
"manage the anger.."quote:Op maandag 14 oktober 2013 21:47 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Flikker op man, ik zit nooit te ouwehoeren.
Ja, dan blaas ik je op![]()
Ik sta er wel degelijk tussenquote:Op maandag 14 oktober 2013 21:47 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Hangt af van het aantal opgave's.. Nu waren er iets van 20 opgaves, dat valt nog wel mee. (Ik had jou trouwens niet in het lijstje gezien...)![]()
Klopt, genoeg users die niet actief zijn en misschien wel niet van FOK! afkomen, die maken maar plaats voor users van FOK! die hier wel actief zijn.quote:Op maandag 14 oktober 2013 21:50 schreef Mr_Brownz het volgende:
Wat, de crew heeft wel 13 plekken.
Er worden mensen gekicked zie ik ?![]()
![]()
jupquote:Op maandag 14 oktober 2013 21:50 schreef Mr_Brownz het volgende:
Wat, de crew heeft wel 13 plekken.
Er worden mensen gekicked zie ik ?
melksommelier en vertrouwenspersoon fok![]()
quote:Op maandag 14 oktober 2013 21:52 schreef rene90 het volgende:
[..]
Klopt, genoeg users die niet actief zijn en misschien wel niet van FOK! afkomen, die maken maar plaats voor users van FOK! die hier wel actief zijn.
PSN: Duuc-nl![]()
Welke kluns heeft de politie nou weer erbij gekregen. 4 keer doodgegaan en auto weer impounded, bedankt.hier schreef kensei: haha komen
hier schreef UnicornFarts: Ik weet dat SV heet is, Grielen heet is, maar van jou heb ik nog geen bewijs.![]()
Ik ga opnieuw mensen inviten nu.YouTube
Ter info, ik ben ShadowMajistic (zit in de crew had me tijd geleden aangemeld en werd geaccepteerd.)
alleen niet echt geheel aangemeld in het topic, dus bij deze nog achteraf![]()
PS3 trouwens![]()
Iemand die mij even snel de lijst hier kan geven?YouTube
Eindelijk kunnen joinen na 3 dagen, morgenmiddag ben ik weer online waarschijnlijk en doe ik mee
.
The only easy day, was yesterday. (USMC)
Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)![]()
Doe mij ook.quote:Op maandag 14 oktober 2013 21:53 schreef ManageTheAnger het volgende:
Ik ga opnieuw mensen inviten nu.Fuck today, it's tomorrow.![]()
Rockstar..... teringservers
YouTube
-------------quote:Op maandag 14 oktober 2013 21:53 schreef ManageTheAnger het volgende:
Iemand die mij even snel de lijst hier kan geven?
Panini
nielswinsen
GabrielKnox
BramP0wn3r
Durex (gedwongen)
Kensei (wiwatron)
Raze (gedwongen)
Duuc (gedwongen)
Dumpafval (PSN: DuCK_Oelewapper)
DivHH (vrijwillig)
Stefmeister8
Marco001 (psn: Seat_-ibiza)
Hoink581 (PSN: barry_bigfoot)
Daddyjay ( PSN : jayal1122 )
Seconde(PSN: geert_nn)
Yuri_Boyka (PSN: mimaaa )
AssasinsCreedz3 (psn: Janky-killer28)
J95 (psn: jordykruse)
Tjado (PSN: Tjadonis)
Drsnuggle (psn: vdokter88)
Phuctivity
graag deze post kopieren en je naam aan het lijstje toevoegen als je mee wilt doen. Al dit moois zal rond 21u beginnen, PS3 only.
Mocht het nog lukken![]()
Invites zijn verstuurd.YouTube
wiwatron.... ik zie je niet in de lijstYouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: