Terechtquote:Op maandag 14 oktober 2013 21:42 schreef ManageTheAnger het volgende:
PANINI HOMO
Mij de crew uit laten zetten. hufter
Hangt af van het aantal opgave's.. Nu waren er iets van 20 opgaves, dat valt nog wel mee. (Ik had jou trouwens niet in het lijstje gezien...)quote:Op maandag 14 oktober 2013 21:46 schreef Seconde het volgende:
Ze kenne volgende keer beter twee sessies maken
Flikker op man, ik zit nooit te ouwehoeren.quote:
Jij blaast altijd iedereen opquote:Op maandag 14 oktober 2013 21:47 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Flikker op man, ik zit nooit te ouwehoeren.
Jij knalde mij net weer wederom van die berg af.
Ja, dan blaas ik je op
"manage the anger.."quote:Op maandag 14 oktober 2013 21:47 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Flikker op man, ik zit nooit te ouwehoeren.
Jij knalde mij net weer wederom van die berg af.
Ja, dan blaas ik je op
Ik sta er wel degelijk tussenquote:Op maandag 14 oktober 2013 21:47 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Hangt af van het aantal opgave's.. Nu waren er iets van 20 opgaves, dat valt nog wel mee. (Ik had jou trouwens niet in het lijstje gezien...)
Klopt, genoeg users die niet actief zijn en misschien wel niet van FOK! afkomen, die maken maar plaats voor users van FOK! die hier wel actief zijn.quote:Op maandag 14 oktober 2013 21:50 schreef Mr_Brownz het volgende:
Wat, de crew heeft wel 13 plekken.
Er worden mensen gekicked zie ik ?![]()
jupquote:Op maandag 14 oktober 2013 21:50 schreef Mr_Brownz het volgende:
Wat, de crew heeft wel 13 plekken.
Er worden mensen gekicked zie ik ?![]()
quote:Op maandag 14 oktober 2013 21:52 schreef rene90 het volgende:
[..]
Klopt, genoeg users die niet actief zijn en misschien wel niet van FOK! afkomen, die maken maar plaats voor users van FOK! die hier wel actief zijn.
Doe mij ook.quote:Op maandag 14 oktober 2013 21:53 schreef ManageTheAnger het volgende:
Ik ga opnieuw mensen inviten nu.
-------------quote:Op maandag 14 oktober 2013 21:53 schreef ManageTheAnger het volgende:
Iemand die mij even snel de lijst hier kan geven?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |