quote:Op maandag 14 oktober 2013 23:11 schreef ManageTheAnger het volgende:
Wil iemand deze lijst even in de OP gooien:Ik sta er dubbel in, gefixtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb hem op alfabet gezet, is makkelijker zoeken (en mijzelf toegevoegd)MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )
quote:Op maandag 14 oktober 2013 23:12 schreef over_hedge het volgende:
Okay, de meeste logische, veilige en simpelste manier om te kijken of de crewmembers op Rockstar Social Club ook daadwerkelijk Fokkers zijn (op inactiviteit is niets te zien daar en geen mic hebben is ook geen vereiste) lijkt het mij het handigst als we effe een lijst samenstellen met Rockstar Social Club Account-namen.
Dus gooi 'm hier ff bij onderaan, handig als de volgende TS hem gelijk in de OP zet ook zodat men hem blijft aanvullen. Na pak 'm beet 3/4 dagen kunnen we dan makkelijk zien wie er wel/niet bij zouden moeten staan.
Rockstar Social Club Namen ([b]op alfabetische volgorde AUB)[/b]
-------
Brampower (Brampowert)
Daddyjay ( jayal1122)
Duuc-nl (Duuc-nl)
nl-mash(over_hedge)
ManageTheAnger (ProtectedByDurex)
RaZe_1991 (Grielen)
Seat_-ibiza (Marco001)
Seconde (Dasecond)
Sev1988 (SevD)
Wiwatron (Kensei)
xTheVital (Shadeauw)
Jij mag straks ook deze lijst met de crew lijst op Social Club vergelijken en iedereen deleten die er niet op staatquote:Op maandag 14 oktober 2013 23:18 schreef Marco001 het volgende:
{bragmode}Was trouwens wel een goed idee van mij, of niet soms..(heb het vanmiddag geopperd in het vorige topic. ) {/brag}
Als ik tijd over heb wil ik daar best wel mee bezig. Geen probleem.quote:Op maandag 14 oktober 2013 23:18 schreef BramPowert het volgende:
[..]
Jij mag straks ook deze lijst met de crew lijst op Social Club vergelijken en iedereen deleten die er niet op staat![]()
Klopt, maar usernames op fok/social club kunnen verschillenquote:Op maandag 14 oktober 2013 23:06 schreef Vendris het volgende:
[..]
Eh dan moet je alsnog op fok posten.. of je dan je psn / 360 of socialclub post maakt niet uit..
quote:Op maandag 14 oktober 2013 23:11 schreef ManageTheAnger het volgende:
Wil iemand deze lijst even in de OP gooien:GedaanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb hem op alfabet gezet, is makkelijker zoeken (en mijzelf toegevoegd)
Voeg mij ook ff toe AUBquote:
Zal een storing zijn oid, ik heb precies tzelfdequote:Op maandag 14 oktober 2013 23:24 schreef Seconde het volgende:
Volgens de RSC site zit ik wel in het FOK!Forum crew, maar ingame zegt weer van niet.
tanks jatten eerder gedaan?quote:Op maandag 14 oktober 2013 23:26 schreef Furdinand het volgende:
Wie wilt er met mij tanks jatten en los Santos op z'n kop zetten?
quote:Op maandag 14 oktober 2013 23:26 schreef Seconde het volgende:
Metal_Akilla(akilla)
Brampowert(Bramp0wn3r)
Toegevoegd
??quote:Op maandag 14 oktober 2013 21:42 schreef ManageTheAnger het volgende:
PANINI HOMO
Mij de crew uit laten zetten. hufter
Betere accelerationquote:Op maandag 14 oktober 2013 23:36 schreef Snoepje5 het volgende:
Weet iemand wat je hebt aan een betere Engine?
Ik zie nl geen blokjes wijzigen bij o.a. top speed of acceleration.
Zie mij staan naast minimaaa, vragen of hij niet "wat zou minderen"quote:Op maandag 14 oktober 2013 23:36 schreef Divje het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Feestje bij Manage
quote:Op maandag 14 oktober 2013 23:46 schreef kensei het volgende:
[..]
Absoluut helemaal niets, chrome is alles #CHROMETEAM
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |