SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.XBL (Forum nick tussenhaakjes):SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe join ik de FOK!forum GTA Online Crew?
Ga naar http://socialclub.rockstargames.com. Registreer je, link je PSN of XBL account aan je Rockstar Social Club account. Ga naar Crews, dan klik je Crew Up aan en zoek je op FOK Crew. Join de crew en ik zal je accepteren.
http://socialclub.rockstargames.com/crew/fok_crew
Waarom geen aparte crews voor elk platform?
PS3 en Xbox 360 bezitters die lid zijn van FOK!forum melden zich op socialclub.rockstargames.com aan bij één crew: FOK Crew.
PS spelers spelen met elkaar, en Xbox spelers spelen met elkaar. Het is één crew, het is niet nodig om aparte crews te gaan maken voor elk platform. De statistieken van PS- en Xbox spelers worden verzameld en getoond op de crew pagina zodat we als PS- en Xbox spelers van het FOK!forum GTA Online Crew boven de andere crews komen te staan.
De features van GTA V Online:
- Multiplayer modus waarin maximaal 16 spelers in een gamesessie kunnen spelen!
- Je kan je eigen huis kopen en die naar je eigen wens aanpassen.
- Je kan je eigen auto's kopen én die ook verzekeren tegen diefstal en/of schade!
- Je kan je online character aanpassen door nieuwe kleding te kopen, tattoos te laten zetten.
- Samen met je vrienden overvallen plegen, straatraces houden, deatmatches en veel meer!
- Er zijn 700 missies die jij samen met je vrienden online kan spelen!
GTA V Online Trophies/Achievements:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.GTA V Online Screenshots:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Poll: welke crew kleur wil je?
• zwart
• blauw
• groen
• roze
• oranje
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hier
DNS: 8.8.8.8 8.8.4.4.YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.![]()
Kutzooihier schreef kensei: haha komen
hier schreef UnicornFarts: Ik weet dat SV heet is, Grielen heet is, maar van jou heb ik nog geen bewijs.![]()
HOPELIJK HEEFT ZE TIETENhier schreef kensei: haha komen
hier schreef UnicornFarts: Ik weet dat SV heet is, Grielen heet is, maar van jou heb ik nog geen bewijs.![]()
"WIL ER FF NOG IEMAND VOTEN KUNNEN WE VERDER"
hier schreef kensei: haha komen
quote:Op donderdag 10 oktober 2013 23:23 schreef SevD het volgende:
Durex, de gehele race:"EY MEISJE! MEISJE!!!"
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.![]()
Is er nog plek ergens? Krijg heel de tijd dat ie vol is:("Als iedereen aan zichzelf denkt, wordt er aan iedereen gedacht" - Iemand ergens![]()
Ik lig eruit :S invite me ffquote:YouTube
I know, dat was ook de bedoelingquote:
YouTube
Wie vroeg wie ik was?hier schreef kensei: haha komen
Zo ja please invite: Psn ballyx"Als iedereen aan zichzelf denkt, wordt er aan iedereen gedacht" - Iemand ergens![]()
Is de lijst in de OP wel compleet?
Ik zie wel eens namen uit de crew voorbij komen die ik hier niet in terug kan vinden, ik sta er zelf niet eens tussen.
Mocht iemand denken, wie is die knakker Remqo82? Dat ben ik dus
"Scientists are actually preoccupied with accomplishment. So they are focused on whether they can do something. They never stop to ask if they should do something."
- Ian Malcolm![]()
Wil de host van route 68 mij even inviten?YouTube
Wie kicked me nou weer"Als iedereen aan zichzelf denkt, wordt er aan iedereen gedacht" - Iemand ergens![]()
invite mij ff !quote:YouTube
Maar niet achter de controller? Je zat me te beukenquote:hier schreef kensei: haha komen
Donequote:YouTube
Jij beukte mij ook. Ik ben RaZequote:hier schreef kensei: haha komen
Nee dat was ik zelf hahaquote:Op donderdag 10 oktober 2013 23:30 schreef Grielen het volgende:
[..]
Maar niet achter de controller? Je zat me te beuken![]()
![]()
ik doe alYouTube
quit jullie sessie manYouTube
ik nodig zo uit... wees klaar.YouTube
nee nuquote:Op donderdag 10 oktober 2013 23:36 schreef kensei het volgende:
AL gedaan?
Heb nog niks binnen namelijkYouTube
That's why you're lonely.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 23:37 schreef Lonely-girl het volgende:
* Lonely-girl komt de jongens in dit topic even uitlachen.YouTube
Ik word er facking chagrijnig van het lukt niet.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 23:36 schreef kensei het volgende:
AL gedaan?
Heb nog niks binnen namelijkYouTube
Niet, dat is niet de reden.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 23:38 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
That's why you're lonely.![]()
klotezooihier schreef kensei: haha komen
ja wacht, hij zet mij heel ergens anders... super irritantquote:Ja doe maarquote:YouTube
Je kan via start toch juiste job selecteren?"Als iedereen aan zichzelf denkt, wordt er aan iedereen gedacht" - Iemand ergens![]()
Hmm weer server probleem snap er niets van gisteren echt zonder problemen kunnen spelenOp maandag 23 juni 2014 00:38 schreef LesMiserables het volgende:
Ga anders ff jullie feestje in de DM vieren ofzo, misschien kan stinkui dan aan mavo uitleggen hoe dat neuken via Tinder precies werkt.![]()
niet als je host wilt zijnquote:Op donderdag 10 oktober 2013 23:40 schreef SlevinX het volgende:
Je kan via start toch juiste job selecteren?![]()
vol.........quote:Op donderdag 10 oktober 2013 23:41 schreef SevD het volgende:
Start -> Friends -> klik een fokker aan (mij bv) & dan joinYouTube
Juist welquote:
Start - online - jobs- host jobs- rockstar"Als iedereen aan zichzelf denkt, wordt er aan iedereen gedacht" - Iemand ergens![]()
Kan je niet iemand kicken?quote:YouTube
Ik ga een survival starten, wie wil?YouTube
Eindelijk gefinished
Niet de langzaamste Fokker
Ok, ik invite nu alle Fokkers!YouTube
Leuke avond met de FOK!ers, veel chaos, veel gekut, maar wel gezellig
Mn headset irriteert me dus ik ga er denk mee stoppen![]()
![]()
haha mooie avond ja, 40 gemiste whatsapp berichtjes omdat ik mn telefoon gewoon lekker aan de kant heb gegooidquote:Op donderdag 10 oktober 2013 23:49 schreef kensei het volgende:
Mn headset irriteert me dus ik ga er denk mee stoppenhier schreef kensei: haha komen
quote:Op donderdag 10 oktober 2013 23:49 schreef kensei het volgende:
Mn headset irriteert me dus ik ga er denk mee stoppenYouTube
Hoe is het mogelijk dat mensen hun 'skills' (driving, shooting, flying, etc) nu al zo hoog hebben? Die van mij gaan niet vooruit en als ze al vooruit gaan dan worden ze toch weer terug bij af gezet de eerstvolgende keer dat ik inlog.![]()
Avondje kutten met de Fokkers!quote:Op donderdag 10 oktober 2013 23:51 schreef Desunoto het volgende:
Hoe is het mogelijk dat mensen hun 'skills' (driving, shooting, flying, etc) nu al zo hoog hebben? Die van mij gaan niet vooruit en als ze al vooruit gaan dan worden ze toch weer terug bij af gezet de eerstvolgende keer dat ik inlog.YouTube
Idd, vooral veel chaos.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 23:49 schreef kensei het volgende:
Mn headset irriteert me dus ik ga er denk mee stoppen
En Panoire, ik vergeet het niet.
PSN: Duuc-nl![]()
Survival loopt al, schuil nu op het dak
YouTube
Hahaha ik rijd achter twee fokkers aan op een berg en er komen alleen maar agenten en heli's uit de lucht vallen.![]()
Kom niet meer online. Timed out.Jammer, maar was leuk
Voor herhaling vatbaar wat mij betreft
oh ah toma toma vem vem vem vem![]()
Sevvy, wat gebeurde er?YouTube
Toch bizar dat de grootste auto, mijn suv, het verste was weggeblazen. Misschien omdat dat de eerste sticky was die afgingquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 00:23 schreef Divje het volgende:
[ afbeelding ]
Rellen op 't vliegveld
[ afbeelding ]
Aftermath van onze sticky bom clown
Dat denk ik ookquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 00:29 schreef Grielen het volgende:
[..]
Toch bizar dat de grootste auto, mijn suv, het verste was weggeblazen. Misschien omdat dat de eerste sticky was die afgingZit nu de foto's te bekijken op de crew pagina. Zitten wel bazige tussen
Kiek ze staan
quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 00:33 schreef Divje het volgende:
[..]
Dat denk ik ookZit nu de foto's te bekijken op de crew pagina. Zitten wel bazige tussen
[ afbeelding ]
Stickybom terreur. Heel FOK! dood.
De tram fucken
resultaat
Politie die het spoor bijster is, ze zaten een minuut lang de muur te onderzoeken met een zaklamphier schreef kensei: haha komen
Hoe kan ik een beetje snel geld binnen harken.
Ik zit net op level 9 en doe zo nu en dan een missie of een race, maar het stroomt niet echt binnen, shops overvallen gaat ook vervelen
"Scientists are actually preoccupied with accomplishment. So they are focused on whether they can do something. They never stop to ask if they should do something."
- Ian Malcolm![]()
Survival.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 00:34 schreef Remqo het volgende:
Hoe kan ik een beetje snel geld binnen harken.
Ik zit net op level 9 en doe zo nu en dan een missie of een race, maar het stroomt niet echt binnen, shops overvallen gaat ook vervelenhier schreef kensei: haha komen
Die snapshotsquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 00:33 schreef Divje het volgende:
[..]
Dat denk ik ookZit nu de foto's te bekijken op de crew pagina. Zitten wel bazige tussen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kiek ze staan![]()
![]()
Check mij ook shinen op die 2e foto![]()
![]()
Was wel geniaal bij het vliegveldquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 00:35 schreef kensei het volgende:
[..]
Die snapshots![]()
Check mij ook shinen op die 2e foto. 3 kwartier wachten voor we gingen racen omdat er van alles en nog wat gebeurde
De Quad
Daar had ik gister nog 5000 mee verdiend, met 3 anderen van FOK! (weet alleen niet meer wie)quote:
Ik heb alleen nog niet gezien waar ik ze zelf mee kan starten."Scientists are actually preoccupied with accomplishment. So they are focused on whether they can do something. They never stop to ask if they should do something."
- Ian Malcolm![]()
Telefoontje.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 00:38 schreef Remqo het volgende:
[..]
Daar had ik gister nog 5000 mee verdiend, met 3 anderen van FOK! (weet alleen niet meer wie)
Ik heb alleen nog niet gezien waar ik ze zelf mee kan starten.![]()
Met een tram fucken komt me bekend voorquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 00:34 schreef Grielen het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Stickybom terreur. Heel FOK! dood.
[ afbeelding ]
De tram fucken
[ afbeelding ]
resultaat
[ afbeelding ]
Politie die het spoor bijster is, ze zaten een minuut lang de muur te onderzoeken met een zaklamp
Vanaf lvl 15quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 00:38 schreef Remqo het volgende:
[..]
Daar had ik gister nog 5000 mee verdiend, met 3 anderen van FOK! (weet alleen niet meer wie)
Ik heb alleen nog niet gezien waar ik ze zelf mee kan starten.![]()
haha, kusje om het goed te maken?quote:Op donderdag 10 oktober 2013 23:52 schreef Duuc-nl het volgende:
[..]
Idd, vooral veel chaos.
En Panoire, ik vergeet het niet.![]()
BallyX en ik, druk samen in een SurvivalBazen!
YouTube
En pas na een half uur erachter komen dat gestolen auto + veel politie bij het vliegveld niet werktquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 00:38 schreef Divje het volgende:
[..]
Was wel geniaal bij het vliegveld. 3 kwartier wachten voor we gingen racen omdat er van alles en nog wat gebeurde
De Quad![]()
![]()
![]()
Fokkers en vrouwen komt niet goed. Zeker niet als je haar daarna nog voor man uit gaat maken
G-Ste2f ofzo was toch dat wicht die meid??
Ik rommel morgen weer verder wat aan en hoop op dat level te komen, maar een uitnodiging sla ik natuurlijk niet af.quote:
Nog even een foto, vlak voordat ik gekicked was:
- Ian Malcolm![]()
was de vriendin van picoquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 00:44 schreef Divje het volgende:
Fokkers en vrouwen komt niet goed. Zeker niet als je haar daarna nog voor man uit gaat maken
G-Ste2f ofzo was toch dat wicht?![]()
Wie wil boneyard doen?
18k na wave 10.YouTube
Thx! Was leuk. Ff mijn geld verdubbeldquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 00:43 schreef ManageTheAnger het volgende:
BallyX en ik, druk samen in een SurvivalBazen!
"Als iedereen aan zichzelf denkt, wordt er aan iedereen gedacht" - Iemand ergens![]()
quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 00:48 schreef SlevinX het volgende:
[..]
Thx! Was leuk. Ff mijn geld verdubbeld
YouTube
Iemand nog zin in een race??"Als iedereen aan zichzelf denkt, wordt er aan iedereen gedacht" - Iemand ergens![]()
quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 01:15 schreef kensei het volgende:
Godver ik vergeet echt steeds dat die voicechat er direct uitknalt als je de sessie verlaat![]()
Nog een keer nog een keer!YouTube
Nee man ga nu ECHT stoppenquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 01:16 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]![]()
Nog een keer nog een keer!![]()
![]()
![]()
Ben al bezig... hij start supersnel automatischquote:
YouTube
Ik had hem niet moeten missen met 3 kansenquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 01:25 schreef MRN89 het volgende:
Zonde wave 4.. maar op het dak heb je weinig cover als die heli boven je vliegt
Tis in elk geval genoeg geweest voor vandaag!
thnx!YouTube
<a href="http://www.vwkweb.nl/" rel="nofollow" target="_blank">[b]Vereniging voor weerkunde en klimatologie[/b]</a>
<a href="http://www.estofex.org/" rel="nofollow" target="_blank">[b]ESTOFEX[/b]</a>![]()
Bij wave vier falenquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 01:25 schreef MRN89 het volgende:
Zonde wave 4.. maar op het dak heb je weinig cover als die heli boven je vliegt![]()
![]()
Voor de mensen die steeds een nieuwe "Character" maken is dit wel een duidelijke bericht voor dat je online gaat![]()
![]()
yep was gisteren weer leuke en mooie chaos.
alleen die 2de keer werd ik echt schijt ziek van de wouten,
rij je lekker die berg op met je monster truck
komt er een wout aan gereden, die ook naar boven moeten.
nou dan parkeer je je autootje even, rijd die wout nog tegen jou aan
heb je meteen 1 ster, geef je gas en dan rij je over 1 wout heen heb je er meteen 3 te pakken.
dat maakt op zich niet uit, maar het lijkt wel of die woutenbakken UBER veel grip hebben op die berg.
ideetje , om vanavond de race andersom te doen, mee zn allen beginnen boven op die berg en dan naar het vliegveld te vlammen?mee bekant vangde gin haas.![]()
Pfff vrijdag morgen.. nog een paar uurtjes en ik kan weer het hele weekend knallen
Sinds tijden niet meer gehad dat ik zo zin had om te gamen..![]()
![]()
Goed plan. Al denk ik dat de helft de daling niet overleefd.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 08:18 schreef kawa4 het volgende:
ideetje , om vanavond de race andersom te doen, mee zn allen beginnen boven op die berg en dan naar het vliegveld te vlammen?PSN: Reneon01990![]()
inderdaad.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 08:48 schreef Badr_Harry het volgende:
Pfff vrijdag morgen.. nog een paar uurtjes en ik kan weer het hele weekend knallen
Sinds tijden niet meer gehad dat ik zo zin had om te gamen..baal er zelf nogal van dat ik vandaag totaal geen tijd heb voor GTA.
MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )![]()
goh, zou je denkenquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 09:00 schreef Rijssi het volgende:
[..]
Goed plan. Al denk ik dat de helft de daling niet overleefd.![]()
daarom juist doen natuurlijk
mee bekant vangde gin haas.![]()
admin/admin toevallig? Da's vaak standaardquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 10:11 schreef SchavuitPiet het volgende:
me Nat zit gewoon dicht
En me wachtwoord van de router kwijt
k k k kPSN: Reneon01990![]()
de zte heeft standaard geen wachtwoord.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 10:12 schreef Rijssi het volgende:
[..]
admin/admin toevallig? Da's vaak standaardMisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )![]()
je kunt gewoon op je laptop kijken bij eigenschappen connectie en dan zie je de code.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 10:18 schreef Marco001 het volgende:
[..]
de zte heeft standaard geen wachtwoord.![]()
Dat is de code voor het internet. Niet het wachtwoord voor de routerquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 10:24 schreef tonic1 het volgende:
[..]
je kunt gewoon op je laptop kijken bij eigenschappen connectie en dan zie je de code.![]()
![]()
router hard resettenOp maandag 1 oktober 2012 18:45 schreef Chocolatebear het volgende:
Zei de man, terwijl hij een shaggie opstak en het gas open trok van zijn Tomos.![]()
Goed idee.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 08:18 schreef kawa4 het volgende:
ideetje , om vanavond de race andersom te doen, mee zn allen beginnen boven op die berg en dan naar het vliegveld te vlammen?
Ik zou ook wel eens van die enorme kraan af willen springen met zijn allen.![]()
Pfff ben je 5 uur lang aan het spelen wordt er godverdomme weer niets opgeslagen natuurlijk. Zo heb je 100k erbij zo heb je weer 0k erbij, wordt er een beetje schijtziek van. En allemaal dezelfde kutmissies van Gerard , infantiele homo dat het is. Meth'd up heb ik al tien keer gedaan nou.melksommelier en vertrouwenspersoon fok![]()
oja dan is het die code die je in de adresbalk moet invoegen ofzo daarmee kom je altijd in je router als het goed is.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 10:26 schreef Vexillum1988 het volgende:
[..]
Dat is de code voor het internet. Niet het wachtwoord voor de router![]()
Of een fietsrace de berg opquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 10:30 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Goed idee.
Ik zou ook wel eens van die enorme kraan af willen springen met zijn allen.
Even aan de conditie werken![]()
![]()
ideetjes dus:
race: Berg -> vlieveld,
race: mee de fiets die berg op
base jumpen vanaf de kraan
destruction derby - op de paarden renbaan![]()
vul maar aan zou ik zeggenmee bekant vangde gin haas.![]()
Ditquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 10:52 schreef kawa4 het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
40k survival lekker!Op maandag 23 juni 2014 00:38 schreef LesMiserables het volgende:
Ga anders ff jullie feestje in de DM vieren ofzo, misschien kan stinkui dan aan mavo uitleggen hoe dat neuken via Tinder precies werkt.![]()
Eigenlijk moet er dan ook een race op het water komen. Bootjes!quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 10:52 schreef kawa4 het volgende:
ideetjes dus:
vul maar aan zou ik zeggenCourage is what it takes to stand up and speak; courage is also what it takes to sit down and listen.![]()
ideetjes dus:
water race: zee -> alamo meer -> zee ?
destruction derby - op de paarden renbaanmee bekant vangde gin haas.![]()
ik zou door sparen tot 205k dan heb je meteen het mooiste huis.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 11:18 schreef Mr_Eenoog het volgende:
Wat is een leuk huisje voor ong 85k?![]()
Heb gelijk maar die van 400k gedaan. Met die van 205k schijn je niet alle heists te kunnen doen. Aan de andere kant, tegen de tijd dat de heists uitkomen zal iedereen ook wel 400k over hebben...quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 11:20 schreef tonic1 het volgende:
[..]
ik zou door sparen tot 205k dan heb je meteen het mooiste huis.![]()
Die van 205.000 heeft ook al een planning room dus kan je gewoon alle heists mee doen tochquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 11:30 schreef Vexillum1988 het volgende:
[..]
Heb gelijk maar die van 400k gedaan. Met die van 205k schijn je niet alle heists te kunnen doen. Aan de andere kant, tegen de tijd dat de heists uitkomen zal iedereen ook wel 400k over hebben...![]()
Plus, je doet mee met een heist... wint daar bijvoorbeeld 200k mee, doet dat 2x en dan ben je er ook om je eigen 400k mansion te kopen.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 11:30 schreef Vexillum1988 het volgende:
[..]
Heb gelijk maar die van 400k gedaan. Met die van 205k schijn je niet alle heists te kunnen doen. Aan de andere kant, tegen de tijd dat de heists uitkomen zal iedereen ook wel 400k over hebben...YouTube
Dat zal vast wel. Samen met Miljoenen dollar kostende villa's en andere gekkigheid waaraan je al dat geld ingame aan uit kunt geven.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 11:33 schreef Droathoah het volgende:
Kleine gok dat de Heist onderdelen een DLC gaat worden.
Hoewel R* zelf heeft aangegeven dat dit nog gratis toegevoegd gaat worden. Ze hebben het alleen nog niet helemaal af en aangezien je waarschijnlijk toch hoger dan rang 80 of 90 moet zijn om te starten zullen ze wel geen haast hebben![]()
![]()
o yes dit is goed nieuws ik wist al niet meer wat ik moest met mijn 800k ik heb al een huis en auto.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 11:41 schreef Vexillum1988 het volgende:
[..]
Dat zal vast wel. Samen met Miljoenen dollar kostende villa's en andere gekkigheid waaraan je al dat geld ingame aan uit kunt geven.
Hoewel R* zelf heeft aangegeven dat dit nog gratis toegevoegd gaat worden. Ze hebben het alleen nog niet helemaal af en aangezien je waarschijnlijk toch hoger dan rang 80 of 90 moet zijn om te starten zullen ze wel geen haast hebben![]()
Dat klopt ook, dat is ook gezegd. Geleidelijk komen er meer functies voor GTA Online vrij.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 11:33 schreef Droathoah het volgende:
Kleine gok dat de Heist onderdelen een DLC gaat worden.![]()
Hoe krijg je zoveel geld, hahaquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 11:49 schreef tonic1 het volgende:
[..]
o yes dit is goed nieuws ik wist al niet meer wat ik moest met mijn 800k ik heb al een huis en auto.![]()
DNS aangepast?quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 11:52 schreef Grazzle het volgende:
Gister van 9 tot 10 geprobeerd erin te komen zonder succes. Word er schijtziek van.![]()
Yep.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 11:50 schreef kensei het volgende:
[..]
Heb die ook als enige auto, wel de cabrio versie toch?Heb trouwens iets van 4 auto's en 2 motoren
![]()
![]()
Ik was een bericht aan het typenquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 11:52 schreef SevD het volgende:
WiwatronStart ie een 1v1 race, blijft ie stilstaan bij Go!
![]()
![]()
ubermacht die rijden overal rond. Heb zelf een lijkenwagen online gevonden en hopelijk saved die hem onlinequote:Op vrijdag 11 oktober 2013 11:50 schreef kensei het volgende:
[..]
Heb die ook als enige auto, wel de cabrio versie toch?
melksommelier en vertrouwenspersoon fok![]()
Welke race?quote:YouTube
Zeker weten, en anders maak ik er zelf 1 aan.quote:
Dat wil ik ook eens proberen als ik straks terugben.
Blijf de hele tijd steken op wave 10, en dan haal je 18.000 op.
Maar in 23 minuten is helemaal snel, dan heb je per minuut 1000.YouTube
Dat is wel lekker inderdaad.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 11:57 schreef kensei het volgende:
1:30 minuut duurt het en met zn 2en krijgt #1 4600 en n2# 2500 oid
Plus je driving skills.
Net als bij survival je shooting skills (wat toch wel zeer wenselijk is)YouTube
Mn driving skills stond na 1 dag spelen al op 100 geloof ikquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 12:00 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Dat is wel lekker inderdaad.
Plus je driving skills.
Net als bij survival je shooting skills (wat toch wel zeer wenselijk is)![]()
![]()
Maak er eentje aan dan.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 11:56 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Zeker weten, en anders maak ik er zelf 1 aan.
Maar in 23 minuten is helemaal snel, dan heb je per minuut 1000.En zet mij op het lijstje. :p
If not now, then when.![]()
Okay, zet ik ff geld inquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 12:02 schreef kensei het volgende:
[..]
Ik laat jouw de volgende winnen en dan stop ik![]()
![]()
Jammer dat veel mods pas vrij komen nadat je een x aantal races hebt gewonnen.Ik heb de races in GTA nooit echt leuk gevonden.
Even though we disagree, give a kiss 'cause life could be the death of me.![]()
Zin om die vanmiddag samen te doen? Ik wil ff wat geld terugverdienen na al die keren dood te zijn gegaan in onze Crew session.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 11:57 schreef kensei het volgende:
1:30 minuut duurt het en met zn 2en krijgt #1 4600 en n2# 2500 oid
Diverse keren dood dankzij sticky bombs en drie keer van de berg afgevallen en doodgegaan toen ik op zoek was naar mijn auto om naar het vliegveld te gaan.![]()
Plus behoorlijk wat verloren met wedden op racers en zelf amper wat presteren, kom ik uit op zo'n -20K netto.![]()
![]()
Ah die had ik gister gedaan, zo eenvoudig. En voor twintig minuten best goed verdienen.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 11:56 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Zeker weten, en anders maak ik er zelf 1 aan.
Maar in 23 minuten is helemaal snel, dan heb je per minuut 1000.melksommelier en vertrouwenspersoon fok![]()
Vanavond weer racen met de crew?quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 12:05 schreef kensei het volgende:
[..]
Volgens mij werkt wedden pas als 4 mensen inzettenPSN: Duuc-nl![]()
Als ik eind vd middag terugben, ga ik inventariseren wie mee wil doen.
Yuri zet ik sowieso wel op de lijst.YouTube
quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 12:16 schreef ManageTheAnger het volgende:
Yuri zet ik sowieso wel op de lijst.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 12:16 schreef ManageTheAnger het volgende:
Yuri zet ik sowieso wel op de lijst.
Ik ook, ben er denk rond half 10PSN: Duuc-nl![]()
Ik doe ook wel mee. Wanneer?quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 12:16 schreef ManageTheAnger het volgende:
Yuri zet ik sowieso wel op de lijst.UI Made bij VanilleKwark.![]()
als we weer zo'n epische race gaan doen ben ik er weer bij.
1 regel : GEEN STICKY BOMBS?gisteren gewoon 40000 verloren door dat gekloot op die berg
![]()
![]()
Dit inderdaad. Bounty van 10k op Painorequote:Op vrijdag 11 oktober 2013 12:22 schreef kamikazebanaan het volgende:
als we weer zo'n epische race gaan doen ben ik er weer bij.
1 regel : GEEN STICKY BOMBS?gisteren gewoon 40000 verloren door dat gekloot op die berg
Onee hij had t al goed gemaakt
ik was zelf ook 1 keer de schuldigequote:Op vrijdag 11 oktober 2013 12:22 schreef Duuc-nl het volgende:
[..]
Dit inderdaad. Bounty van 10k op PainoreOnee hij had t al goed gemaakt
beneden bij dat tankstation
![]()
Ik krijg hele tijd timed out joining GTA online en wordt soms zomaar disconnected van Xbox live.. Wat valt hieraan te doen?![]()
DNS al aangepast?quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 12:26 schreef robben93 het volgende:
Ik krijg hele tijd timed out joining GTA online en wordt soms zomaar disconnected van Xbox live.. Wat valt hieraan te doen?
No amount of money ever bought a second of time.![]()
count me inquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 12:16 schreef ManageTheAnger het volgende:
Yuri zet ik sowieso wel op de lijst.PSN: Reneon01990![]()
Gaat die sessie over een half uur nog door?'Als de vis gaat stinken moet je bij de kop beginnen' - Aad300![]()
Welke sessie?quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 12:27 schreef Abed het volgende:
Gaat die sessie over een half uur nog door?UI Made bij VanilleKwark.![]()
Voor de xdoos fokkertjes, las gister dat we om 13:00 gingen kloten.quote:'Als de vis gaat stinken moet je bij de kop beginnen' - Aad300![]()
Ik ben er ook bij (DuCK_Oelewapper), misschien even een keer hinderlaagje maken tegen de popoquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 12:16 schreef ManageTheAnger het volgende:
Yuri zet ik sowieso wel op de lijst.![]()
Wmb wel maar door op dit tijdstip is er volgensmij bijna niemand onlinequote:Op vrijdag 11 oktober 2013 12:27 schreef Abed het volgende:
Gaat die sessie over een half uur nog door?
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Helaas, PS3 hier.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 12:28 schreef Abed het volgende:
[..]
Voor de xdoos fokkertjes, las gister dat we om 13:00 gingen kloten.UI Made bij VanilleKwark.![]()
Wat doen andere mensen dan zoal op vrijdagmiddag?quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 12:29 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Wmb wel maar door op dit tijdstip is er volgensmij bijna niemand online'Als de vis gaat stinken moet je bij de kop beginnen' - Aad300![]()
Geen idee, ik heb nooit iets anders gedaan.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 12:30 schreef Abed het volgende:
[..]
Wat doen andere mensen dan zoal op vrijdagmiddag?Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Xboxquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 12:28 schreef Abed het volgende:
[..]
Voor de xdoos fokkertjes, las gister dat we om 13:00 gingen kloten.
Wil iedereen die mee wil doen mij nu alvast een dm sturen ? Als ik dan later de lijst maak heb je een gegarandeerde plek. Ben even tot eind vd middag weg uit dit topic en ik ga niet alle pagina's teruglezen straks.
ThnxYouTube
Waarom kan je sommige missies wel replay doen en andere niet ?Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Op woensdag 21 maart 2012 18:51 schreef Toefjes het volgende:
Ja, als je me nog 1 keer pedo noemt, dan nemen we afscheid van je :)![]()
console discussiequote:Op vrijdag 11 oktober 2013 12:31 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Xbox
Wil iedereen die mee wil doen mij nu alvast een dm sturen ? Als ik dan later de lijst maak heb je een gegarandeerde plek. Ben even tot eind vd middag weg uit dit topic en ik ga niet alle pagina's teruglezen straks.
Thnx
'Als de vis gaat stinken moet je bij de kop beginnen' - Aad300![]()
Bijna 200k en ga mn eerste supercar online kopen, neig heel erg naar de Grotti Carbonizzare voor 205k.
Of heeft iemand een betere aanbeveling?![]()
http://www.ign.com/wikis/gta-5/Vehiclesquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 12:37 schreef kensei het volgende:
Bijna 200k en ga mn eerste supercar online kopen, neig heel erg naar de Grotti Carbonizzare voor 205k.
Of heeft iemand een betere aanbeveling?![]()
Sorry voor de late reactiequote:Op vrijdag 11 oktober 2013 12:10 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Zin om die vanmiddag samen te doen? Ik wil ff wat geld terugverdienen na al die keren dood te zijn gegaan in onze Crew session.
Diverse keren dood dankzij sticky bombs en drie keer van de berg afgevallen en doodgegaan toen ik op zoek was naar mijn auto om naar het vliegveld te gaan.![]()
Plus behoorlijk wat verloren met wedden op racers en zelf amper wat presteren, kom ik uit op zo'n -20K netto.
Vanmiddag helaas geen tijd meer om te spelen, misschien eind van de middag wel![]()
Goede aanbeveling man thanksquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 12:42 schreef Vexillum1988 het volgende:
[..]
http://www.ign.com/wikis/gta-5/Vehicles![]()
Ja bedoel ik. Ik ben ook pas rond 17:00 ofzo online.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 12:43 schreef kensei het volgende:
[..]
Sorry voor de late reactie
Vanmiddag helaas geen tijd meer om te spelen, misschien eind van de middag wel![]()
Nog xboxers interesse in een avondje kloten morgenavond?
Say, vanaf 21:30?In discussie gaan met complotdenkers is net als het als de Special Olympics. Debiel. :') :D![]()
quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 12:48 schreef kensei het volgende:
Kunnen die verdwaalde xboxers geen eigen topic krijgen
Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Op woensdag 21 maart 2012 18:51 schreef Toefjes het volgende:
Ja, als je me nog 1 keer pedo noemt, dan nemen we afscheid van je :)![]()
Geen idee of het nog lukt dan rond die tijd ga ik meestal ook al bijna etenquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 12:45 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Ja bedoel ik. Ik ben ook pas rond 17:00 ofzo online.![]()
er is geen VI vanavondquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 12:52 schreef PicoMMP het volgende:
Ik zal vanavond mijn headset maar uitlaten ivm VI.![]()
Even darten kijken vanavond en dan de rest van de avond gamenquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 12:46 schreef HostiHawaii het volgende:
Nog xboxers interesse in een avondje kloten morgenavond?
Say, vanaf 21:30?![]()
Gaat om morgenavond.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 13:14 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Even darten kijken vanavond en dan de rest van de avond gamen
In discussie gaan met complotdenkers is net als het als de Special Olympics. Debiel. :') :D![]()
Kan je niet beter wachten tot je zon dikke bak op die site kan kopen en daar in investeren?quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 13:26 schreef SevD het volgende:
Ik denk dat ik m'n Zion ga verkopenHeb nu een Oracle
![]()
ja ik ga ook ff handelen in autootjes,quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 13:26 schreef SevD het volgende:
Ik denk dat ik m'n Zion ga verkopenHeb nu een Oracle
mn sabre de deur uit en een Vapid Dominator ergens jattenmee bekant vangde gin haas.![]()
Ja gewoon je character deleten maar waarom zou je dat willenquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 13:30 schreef rihago het volgende:
kan je ook opnieuw beginnen met gta online trouwens?![]()
Vroeg ik mij eigenlijk gewoon af.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 13:31 schreef kensei het volgende:
[..]
Ja gewoon je character deleten maar waarom zou je dat willen
Stel ik ga ooit met een maat van me opnieuw starten.In de ban van de mods.![]()
Jupquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 13:32 schreef Yuri_Boyka het volgende:
PS3 event rond een uurtje of 2130/2200 denk ik?PSN: Duuc-nl![]()
Wat gaat het worden? Crashen vanaf Mt Chiliad naar het vliegveld?quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 13:32 schreef Yuri_Boyka het volgende:
PS3 event rond een uurtje of 2130/2200 denk ik?"The greatest distance in the universe is that between two minds"![]()
Beter omgekeerdquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 13:39 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Wat gaat het worden? Crashen vanaf Mt Chiliad naar het vliegveld?
Omgekeerd doe ik wel meequote:![]()
Morgen komt de headset binnen, is wel handig
"The greatest distance in the universe is that between two minds"![]()
Nee, BMWquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 13:29 schreef kensei het volgende:
[..]
Kan je niet beter wachten tot je zon dikke bak op die site kan kopen en daar in investeren?![]()
![]()
Laten we het lijstje nu gewoon maken.
[b]PS3 FOK! CREW ONLY EVENT [\b]
[b]Time: 2200 [\b]
* Photo shoot
* Race to mount Chilliad
* Random things
**Kopieer het lijstje en zet jezelf erop als je ook echt kan**
[b]FOK! / PSN[\b]
- ManageTheAnger / ProtectedbyDurex
- Yuri_Boyka / Mimaaa
Als de 16 cap bereikt is kun je jezelf alsnog op de lijst zetten. Zodra er plek vrijkomt wordt de volgende op de lijst geinvite.If not now, then when.![]()
/ ipv \ dan werkt hetquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 13:45 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Fuck. Kan iemand gelijk de tags fiksen.Ik zit mobiel.
![]()
![]()
PS3 FOK! CREW ONLY EVENT
Time: 2200
* Photo shoot
* Race to mount Chilliad
* Random things
FOK! / PSN
- Yuri_Boyka / Mimaaa
- FritsFlits (fritsflits)
Als de 16 cap bereikt is kun je jezelf alsnog op de lijst zetten. Zodra er plek vrijkomt wordt de volgende op de lijst geinvite."The greatest distance in the universe is that between two minds"![]()
Staat in alle topics al 100x uitgelegd. Op de ps of xbox zelf aanpassen met de codes in de OPquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 13:13 schreef robben93 het volgende:
[..]
Waar staat hoe je DNS moet aanpassen?:p![]()
PS3 FOK! CREW ONLY EVENT
* Photo shoot
* Race to mount Chilliad
* Random things
FOK! / PSN
- Yuri_Boyka / Mimaaa
- kamikazebanaan / miniruis16![]()
[b]PS3 FOK! CREW ONLY EVENT [\b]
[b]Time: 2200 [\b]
* Photo shoot
* Race to mount Chilliad
* Random things
* destruction derby op de renbaan![]()
[b]FOK! / PSN[\b]
- Yuri_Boyka / Mimaaa
-kawa4/ nielswinsen
-kamikazebanaan / miniruis16
Als de 16 cap bereikt is kun je jezelf alsnog op de lijst zetten. Zodra er plek vrijkomt wordt de volgende op de lijst geinvite.mee bekant vangde gin haas.![]()
ik wil nou een headset bestellen hé, maar wat is een beetje een fatsoenlijk ding?
zo'n oor geval
of echt een completen koptelefoon apparaat?mee bekant vangde gin haas.![]()
PS3 FOK! CREW ONLY EVENT
* Photo shoot
* Race to mount Chilliad
* Random things
FOK! / PSN
- Yuri_Boyka / Mimaaa
-kawa4/ nielswinsen
-Kn0x - gabrielknox
Als de 16 cap bereikt is kun je jezelf alsnog op de lijst zetten. Zodra er plek vrijkomt wordt de volgende op de lijst geinvite.Tell me that football is not our common language when the whole planet stops breathing for 90 minutes to be witnessed in that one thing in which we all understand.![]()
Ikzelf gebruik deze, vind hem echt top tot nu toe:quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 13:54 schreef kawa4 het volgende:
ik wil nou een headset bestellen hé, maar wat is een beetje een fatsoenlijk ding?
zo'n oor geval
of echt een completen koptelefoon apparaat?
Tell me that football is not our common language when the whole planet stops breathing for 90 minutes to be witnessed in that one thing in which we all understand.![]()
Dan heb je hem wel pas morgen he. En verder gewoon een oording inderdaad. Die zijn goedkoop en effectief. Ikzelf heb die van Playstation.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 13:54 schreef kawa4 het volgende:
zo'n oor geval
of echt een completen koptelefoon apparaat?If not now, then when.![]()
PS3 FOK! CREW ONLY EVENT
* Photo shoot
* Race to mount Chilliad
* Random things
FOK! / PSN
- Yuri_Boyka / Mimaaa
-kawa4/ nielswinsen
-Kn0x - gabrielknox
-Rijssi (Reneon01990)PSN: Reneon01990![]()
tering wat een unitquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 13:55 schreef Kn0x het volgende:
[..]
Ikzelf gebruik deze, vind hem echt top tot nu toe:
[ afbeelding ]PSN: Reneon01990![]()
PS3 FOK! CREW ONLY EVENT
* Photo shoot
* Race to mount Chilliad
* Random things
* destruction derby op de renbaan
FOK! / PSN
- Yuri_Boyka / Mimaaa
-kawa4/ nielswinsen
-Kn0x - gabrielknox
-Rijssi (Reneon01990)
-MRN89 / Hellmouth8![]()
quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 14:02 schreef MRN89 het volgende:
PS3 FOK! CREW ONLY EVENT
Time: 2100
* Photo shoot
* Race to mount Chilliad
* Random things
FOK! / PSN
- Yuri_Boyka / Mimaaa
-kawa4/ nielswinsen
-Kn0x - gabrielknox
-Rijssi (Reneon01990)
-MRN89 / Hellmouth8
-Duuc-nl/Duuc-nlPSN: Duuc-nl![]()
PS3 FOK! CREW ONLY EVENT
* Photo shoot
* Race to mount Chilliad
* Random things
FOK! / PSN
- Yuri_Boyka / Mimaaa
-kawa4/ nielswinsen
-Kn0x - gabrielknox
-Rijssi (Reneon01990)
-MRN89 / Hellmouth8
- Multiply / Stefmeister8![]()
PS3 FOK! CREW ONLY EVENT
Time: Friday 2200
* Photo shoot
* Race to mount Chilliad
* Random things
FOK! / PSN
- Yuri_Boyka / Mimaaa
-kawa4/ nielswinsen
-Kn0x - gabrielknox
-Rijssi (Reneon01990)
-MRN89 / Hellmouth8
-Duuc-nl / Duuc-nl
- Multiply / Stefmeister8
**Als de 16 cap bereikt is kun je jezelf alsnog op de lijst zetten. Zodra er plek vrijkomt wordt de volgende op de lijst geinvite**
**Heb je nog geen headset? De MM is tot vanavond los!**If not now, then when.![]()
Hier.quote:
In discussie gaan met complotdenkers is net als het als de Special Olympics. Debiel. :') :D![]()
Dat zijn ex-boxers iets heel anders.quote:
headset is besteld,komt morgen binnen
dit hok is het geworden
http://www.bol.com/nl/p/gioteck-ex-03-bluetooth-koptelefoon-ps3/9200000019492994/mee bekant vangde gin haas.![]()
quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 14:21 schreef kawa4 het volgende:
headset is besteld,komt morgen binnen
dit hok is het geworden
http://www.bol.com/nl/p/gioteck-ex-03-bluetooth-koptelefoon-ps3/9200000019492994/![]()
![]()
Ik ben er de rest van het weekend niet bij, jullie hoeven bij de crew sessie dus niet bang te zijn voor stickies. Tenzij ik andere FOK!ers op ideeën heb gebracht natuurlijk, Hmm..![]()
http://www.rockstargames.(...)us-package-this.htmlIedereen krijgt even gratis een half miljoenquote:Given some of the recent technical issues during these first days of GTA Online, and now that things are starting to look much smoother (touch wood!), we are planning to provide a special stimulus package for all who have played or will play Grand Theft Auto Online this month. We will be dropping a cool half a million GTA$ in the GTA Online bank accounts of all players this month, starting as early as next week.![]()
![]()
CHACHINGquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 14:26 schreef wieisboos het volgende:
http://www.rockstargames.(...)us-package-this.html
[..]
Iedereen krijgt even gratis een half miljoenIn discussie gaan met complotdenkers is net als het als de Special Olympics. Debiel. :') :D![]()
ow kijk , das mooi.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 14:26 schreef wieisboos het volgende:
Iedereen krijgt even gratis een half miljoen
dan zullen we eensch kijken wat voor appartementje we aan gaan schaffenmee bekant vangde gin haas.![]()
PS3 FOK! CREW ONLY EVENT
Time: Friday 2200
* Photo shoot
* Race to mount Chilliad
* Random things
FOK! / PSN
- Yuri_Boyka / Mimaaa
-kawa4/ nielswinsen
-Kn0x - gabrielknox
-Rijssi (Reneon01990)
-MRN89 / Hellmouth8
-Duuc-nl / Duuc-nl
- -CRASH- / J-055
**Als de 16 cap bereikt is kun je jezelf alsnog op de lijst zetten. Zodra er plek vrijkomt wordt de volgende op de lijst geinvite**
**Heb je nog geen headset? De MM is tot vanavond los!**<a href="http://www.vwkweb.nl/" rel="nofollow" target="_blank">[b]Vereniging voor weerkunde en klimatologie[/b]</a>
<a href="http://www.estofex.org/" rel="nofollow" target="_blank">[b]ESTOFEX[/b]</a>![]()
- Yuri_Boyka / Mimaaa
-kawa4/ nielswinsen
-Kn0x - gabrielknox
-Rijssi (Reneon01990)
-MRN89 / Hellmouth8
-Duuc-nl / Duuc-nl
- -CRASH- / J-055
- KolonelKhedaffi / eL1337-![]()
Haha 2x 250k$.
Jammer, want zo kan wel iedereen (noobs) ook al gewoon het beste appartement kopen of een goede auto zonder moeite te doen..![]()
Meh wel beetje gaar van dat half miljoen, iedereen zit nu hard te sparen maar straks kan iedereen direct het duurste appartement en een supercar kopen![]()
Beetje de ingame economie om zeep helpen is dit![]()
![]()
nou ik vind het ideaal,quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 14:34 schreef kensei het volgende:
Meh wel beetje gaar van dat half miljoen, iedereen zit nu hard te sparen maar straks kan iedereen direct het duurste appartement en een supercar kopen![]()
Beetje de ingame economie om zeep helpen is dit
heb nog maar iets 600 op de bank
dus dan schiet het wel opmee bekant vangde gin haas.![]()
waar moet je nog voor gaan sparen als je direct 1 van de duurste autos kan kopen, het is gewoon lamequote:Op vrijdag 11 oktober 2013 14:35 schreef kawa4 het volgende:
[..]
nou ik vind het ideaal,
heb nog maar iets 600 op de bank
dus dan schiet het wel op
Forum Opties Forumhop: Hop naar: