Daar had ik gister nog 5000 mee verdiend, met 3 anderen van FOK! (weet alleen niet meer wie)quote:
Telefoontje.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 00:38 schreef Remqo het volgende:
[..]
Daar had ik gister nog 5000 mee verdiend, met 3 anderen van FOK! (weet alleen niet meer wie)
Ik heb alleen nog niet gezien waar ik ze zelf mee kan starten.
Met een tram fucken komt me bekend voorquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 00:34 schreef Grielen het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Stickybom terreur. Heel FOK! dood.
[ afbeelding ]
De tram fucken
[ afbeelding ]
resultaat
[ afbeelding ]
Politie die het spoor bijster is, ze zaten een minuut lang de muur te onderzoeken met een zaklamp
Vanaf lvl 15quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 00:38 schreef Remqo het volgende:
[..]
Daar had ik gister nog 5000 mee verdiend, met 3 anderen van FOK! (weet alleen niet meer wie)
Ik heb alleen nog niet gezien waar ik ze zelf mee kan starten.
haha, kusje om het goed te maken?quote:Op donderdag 10 oktober 2013 23:52 schreef Duuc-nl het volgende:
[..]
Idd, vooral veel chaos.
En Panoire, ik vergeet het niet.
En pas na een half uur erachter komen dat gestolen auto + veel politie bij het vliegveld niet werktquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 00:38 schreef Divje het volgende:
[..]
Was wel geniaal bij het vliegveld. 3 kwartier wachten voor we gingen racen omdat er van alles en nog wat gebeurde
De Quad
Ik rommel morgen weer verder wat aan en hoop op dat level te komen, maar een uitnodiging sla ik natuurlijk niet af.quote:
was de vriendin van picoquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 00:44 schreef Divje het volgende:
Fokkers en vrouwen komt niet goed. Zeker niet als je haar daarna nog voor man uit gaat maken
G-Ste2f ofzo was toch dat wicht?
Thx! Was leuk. Ff mijn geld verdubbeldquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 00:43 schreef ManageTheAnger het volgende:
BallyX en ik, druk samen in een SurvivalBazen!
quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 00:48 schreef SlevinX het volgende:
[..]
Thx! Was leuk. Ff mijn geld verdubbeld
quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 01:15 schreef kensei het volgende:
Godver ik vergeet echt steeds dat die voicechat er direct uitknalt als je de sessie verlaat
Nee man ga nu ECHT stoppenquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 01:16 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]![]()
Nog een keer nog een keer!
Ben al bezig... hij start supersnel automatischquote:
Ik had hem niet moeten missen met 3 kansenquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 01:25 schreef MRN89 het volgende:
Zonde wave 4.. maar op het dak heb je weinig cover als die heli boven je vliegt
Bij wave vier falenquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 01:25 schreef MRN89 het volgende:
Zonde wave 4.. maar op het dak heb je weinig cover als die heli boven je vliegt
Goed plan. Al denk ik dat de helft de daling niet overleefd.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 08:18 schreef kawa4 het volgende:
ideetje , om vanavond de race andersom te doen, mee zn allen beginnen boven op die berg en dan naar het vliegveld te vlammen?
inderdaad.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 08:48 schreef Badr_Harry het volgende:
Pfff vrijdag morgen.. nog een paar uurtjes en ik kan weer het hele weekend knallen
Sinds tijden niet meer gehad dat ik zo zin had om te gamen..
goh, zou je denkenquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 09:00 schreef Rijssi het volgende:
[..]
Goed plan. Al denk ik dat de helft de daling niet overleefd.
admin/admin toevallig? Da's vaak standaardquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 10:11 schreef SchavuitPiet het volgende:
me Nat zit gewoon dicht
En me wachtwoord van de router kwijt
k k k k
de zte heeft standaard geen wachtwoord.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 10:12 schreef Rijssi het volgende:
[..]
admin/admin toevallig? Da's vaak standaard
je kunt gewoon op je laptop kijken bij eigenschappen connectie en dan zie je de code.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 10:18 schreef Marco001 het volgende:
[..]
de zte heeft standaard geen wachtwoord.
Dat is de code voor het internet. Niet het wachtwoord voor de routerquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 10:24 schreef tonic1 het volgende:
[..]
je kunt gewoon op je laptop kijken bij eigenschappen connectie en dan zie je de code.
Goed idee.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 08:18 schreef kawa4 het volgende:
ideetje , om vanavond de race andersom te doen, mee zn allen beginnen boven op die berg en dan naar het vliegveld te vlammen?
oja dan is het die code die je in de adresbalk moet invoegen ofzo daarmee kom je altijd in je router als het goed is.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 10:26 schreef Vexillum1988 het volgende:
[..]
Dat is de code voor het internet. Niet het wachtwoord voor de router
Of een fietsrace de berg opquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 10:30 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Goed idee.
Ik zou ook wel eens van die enorme kraan af willen springen met zijn allen.
Ditquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 10:52 schreef kawa4 het volgende:
destruction derby - op de paarden renbaan![]()
Eigenlijk moet er dan ook een race op het water komen. Bootjes!quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 10:52 schreef kawa4 het volgende:
ideetjes dus:
race: Berg -> vlieveld,
race: mee de fiets die berg op
base jumpen vanaf de kraan
destruction derby - op de paarden renbaan![]()
vul maar aan zou ik zeggen
ik zou door sparen tot 205k dan heb je meteen het mooiste huis.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 11:18 schreef Mr_Eenoog het volgende:
Wat is een leuk huisje voor ong 85k?
Heb gelijk maar die van 400k gedaan. Met die van 205k schijn je niet alle heists te kunnen doen. Aan de andere kant, tegen de tijd dat de heists uitkomen zal iedereen ook wel 400k over hebben...quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 11:20 schreef tonic1 het volgende:
[..]
ik zou door sparen tot 205k dan heb je meteen het mooiste huis.
Die van 205.000 heeft ook al een planning room dus kan je gewoon alle heists mee doen tochquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 11:30 schreef Vexillum1988 het volgende:
[..]
Heb gelijk maar die van 400k gedaan. Met die van 205k schijn je niet alle heists te kunnen doen. Aan de andere kant, tegen de tijd dat de heists uitkomen zal iedereen ook wel 400k over hebben...
Plus, je doet mee met een heist... wint daar bijvoorbeeld 200k mee, doet dat 2x en dan ben je er ook om je eigen 400k mansion te kopen.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 11:30 schreef Vexillum1988 het volgende:
[..]
Heb gelijk maar die van 400k gedaan. Met die van 205k schijn je niet alle heists te kunnen doen. Aan de andere kant, tegen de tijd dat de heists uitkomen zal iedereen ook wel 400k over hebben...
Dat zal vast wel. Samen met Miljoenen dollar kostende villa's en andere gekkigheid waaraan je al dat geld ingame aan uit kunt geven.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 11:33 schreef Droathoah het volgende:
Kleine gok dat de Heist onderdelen een DLC gaat worden.
o yes dit is goed nieuws ik wist al niet meer wat ik moest met mijn 800k ik heb al een huis en auto.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 11:41 schreef Vexillum1988 het volgende:
[..]
Dat zal vast wel. Samen met Miljoenen dollar kostende villa's en andere gekkigheid waaraan je al dat geld ingame aan uit kunt geven.
Hoewel R* zelf heeft aangegeven dat dit nog gratis toegevoegd gaat worden. Ze hebben het alleen nog niet helemaal af en aangezien je waarschijnlijk toch hoger dan rang 80 of 90 moet zijn om te starten zullen ze wel geen haast hebben
Dat klopt ook, dat is ook gezegd. Geleidelijk komen er meer functies voor GTA Online vrij.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 11:33 schreef Droathoah het volgende:
Kleine gok dat de Heist onderdelen een DLC gaat worden.
Hoe krijg je zoveel geld, hahaquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 11:49 schreef tonic1 het volgende:
[..]
o yes dit is goed nieuws ik wist al niet meer wat ik moest met mijn 800k ik heb al een huis en auto.
DNS aangepast?quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 11:52 schreef Grazzle het volgende:
Gister van 9 tot 10 geprobeerd erin te komen zonder succes. Word er schijtziek van.
Yep.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 11:50 schreef kensei het volgende:
[..]
Heb die ook als enige auto, wel de cabrio versie toch?
Ik was een bericht aan het typenquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 11:52 schreef SevD het volgende:
WiwatronStart ie een 1v1 race, blijft ie stilstaan bij Go!
ubermacht die rijden overal rond. Heb zelf een lijkenwagen online gevonden en hopelijk saved die hem onlinequote:Op vrijdag 11 oktober 2013 11:50 schreef kensei het volgende:
[..]
Heb die ook als enige auto, wel de cabrio versie toch?
Welke race?quote:
Zeker weten, en anders maak ik er zelf 1 aan.quote:
Dat is wel lekker inderdaad.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 11:57 schreef kensei het volgende:
1:30 minuut duurt het en met zn 2en krijgt #1 4600 en n2# 2500 oid
Mn driving skills stond na 1 dag spelen al op 100 geloof ikquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 12:00 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Dat is wel lekker inderdaad.
Plus je driving skills.
Net als bij survival je shooting skills (wat toch wel zeer wenselijk is)
Maak er eentje aan dan.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 11:56 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Zeker weten, en anders maak ik er zelf 1 aan.
Dat wil ik ook eens proberen als ik straks terugben.
Blijf de hele tijd steken op wave 10, en dan haal je 18.000 op.
Maar in 23 minuten is helemaal snel, dan heb je per minuut 1000.
Okay, zet ik ff geld inquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 12:02 schreef kensei het volgende:
[..]
Ik laat jouw de volgende winnen en dan stop ik
Zin om die vanmiddag samen te doen? Ik wil ff wat geld terugverdienen na al die keren dood te zijn gegaan in onze Crew session.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 11:57 schreef kensei het volgende:
1:30 minuut duurt het en met zn 2en krijgt #1 4600 en n2# 2500 oid
Ah die had ik gister gedaan, zo eenvoudig. En voor twintig minuten best goed verdienen.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 11:56 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Zeker weten, en anders maak ik er zelf 1 aan.
Dat wil ik ook eens proberen als ik straks terugben.
Blijf de hele tijd steken op wave 10, en dan haal je 18.000 op.
Maar in 23 minuten is helemaal snel, dan heb je per minuut 1000.
Vanavond weer racen met de crew?quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 12:05 schreef kensei het volgende:
[..]
Volgens mij werkt wedden pas als 4 mensen inzetten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |