Nee man ga nu ECHT stoppenquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 01:16 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]![]()
Nog een keer nog een keer!
Ben al bezig... hij start supersnel automatischquote:
Ik had hem niet moeten missen met 3 kansenquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 01:25 schreef MRN89 het volgende:
Zonde wave 4.. maar op het dak heb je weinig cover als die heli boven je vliegt
Bij wave vier falenquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 01:25 schreef MRN89 het volgende:
Zonde wave 4.. maar op het dak heb je weinig cover als die heli boven je vliegt
Goed plan. Al denk ik dat de helft de daling niet overleefd.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 08:18 schreef kawa4 het volgende:
ideetje , om vanavond de race andersom te doen, mee zn allen beginnen boven op die berg en dan naar het vliegveld te vlammen?
inderdaad.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 08:48 schreef Badr_Harry het volgende:
Pfff vrijdag morgen.. nog een paar uurtjes en ik kan weer het hele weekend knallen
Sinds tijden niet meer gehad dat ik zo zin had om te gamen..
goh, zou je denkenquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 09:00 schreef Rijssi het volgende:
[..]
Goed plan. Al denk ik dat de helft de daling niet overleefd.
admin/admin toevallig? Da's vaak standaardquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 10:11 schreef SchavuitPiet het volgende:
me Nat zit gewoon dicht
En me wachtwoord van de router kwijt
k k k k
de zte heeft standaard geen wachtwoord.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 10:12 schreef Rijssi het volgende:
[..]
admin/admin toevallig? Da's vaak standaard
je kunt gewoon op je laptop kijken bij eigenschappen connectie en dan zie je de code.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 10:18 schreef Marco001 het volgende:
[..]
de zte heeft standaard geen wachtwoord.
Dat is de code voor het internet. Niet het wachtwoord voor de routerquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 10:24 schreef tonic1 het volgende:
[..]
je kunt gewoon op je laptop kijken bij eigenschappen connectie en dan zie je de code.
Goed idee.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 08:18 schreef kawa4 het volgende:
ideetje , om vanavond de race andersom te doen, mee zn allen beginnen boven op die berg en dan naar het vliegveld te vlammen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |