Ik word er facking chagrijnig van het lukt niet.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 23:36 schreef kensei het volgende:
AL gedaan?
Heb nog niks binnen namelijk
Niet, dat is niet de reden.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 23:38 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
That's why you're lonely.
ja wacht, hij zet mij heel ergens anders... super irritantquote:
Ja doe maarquote:
niet als je host wilt zijnquote:Op donderdag 10 oktober 2013 23:40 schreef SlevinX het volgende:
Je kan via start toch juiste job selecteren?
vol.........quote:Op donderdag 10 oktober 2013 23:41 schreef SevD het volgende:
Start -> Friends -> klik een fokker aan (mij bv) & dan join
Juist welquote:
Kan je niet iemand kicken?quote:
haha mooie avond ja, 40 gemiste whatsapp berichtjes omdat ik mn telefoon gewoon lekker aan de kant heb gegooidquote:Op donderdag 10 oktober 2013 23:49 schreef kensei het volgende:
Leuke avond met de FOK!ers, veel chaos, veel gekut, maar wel gezellig
Mn headset irriteert me dus ik ga er denk mee stoppen
quote:Op donderdag 10 oktober 2013 23:49 schreef kensei het volgende:
Avondje kutten met de Fokkers!quote:Op donderdag 10 oktober 2013 23:51 schreef Desunoto het volgende:
Hoe is het mogelijk dat mensen hun 'skills' (driving, shooting, flying, etc) nu al zo hoog hebben? Die van mij gaan niet vooruit en als ze al vooruit gaan dan worden ze toch weer terug bij af gezet de eerstvolgende keer dat ik inlog.
Idd, vooral veel chaos.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 23:49 schreef kensei het volgende:
Toch bizar dat de grootste auto, mijn suv, het verste was weggeblazen. Misschien omdat dat de eerste sticky was die afgingquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 00:23 schreef Divje het volgende:
[ afbeelding ]
Rellen op 't vliegveld
[ afbeelding ]
Aftermath van onze sticky bom clown
Dat denk ik ookquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 00:29 schreef Grielen het volgende:
[..]
Toch bizar dat de grootste auto, mijn suv, het verste was weggeblazen. Misschien omdat dat de eerste sticky was die afging
quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 00:33 schreef Divje het volgende:
[..]
Dat denk ik ookZit nu de foto's te bekijken op de crew pagina. Zitten wel bazige tussen
[ afbeelding ]
Survival.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 00:34 schreef Remqo het volgende:
Hoe kan ik een beetje snel geld binnen harken.
Ik zit net op level 9 en doe zo nu en dan een missie of een race, maar het stroomt niet echt binnen, shops overvallen gaat ook vervelen
Die snapshotsquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 00:33 schreef Divje het volgende:
[..]
Dat denk ik ookZit nu de foto's te bekijken op de crew pagina. Zitten wel bazige tussen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kiek ze staan![]()
Was wel geniaal bij het vliegveldquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 00:35 schreef kensei het volgende:
[..]
Die snapshots![]()
Check mij ook shinen op die 2e foto
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |