Daar had ik gister nog 5000 mee verdiend, met 3 anderen van FOK! (weet alleen niet meer wie)quote:
Telefoontje.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 00:38 schreef Remqo het volgende:
[..]
Daar had ik gister nog 5000 mee verdiend, met 3 anderen van FOK! (weet alleen niet meer wie)
Ik heb alleen nog niet gezien waar ik ze zelf mee kan starten.
Met een tram fucken komt me bekend voorquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 00:34 schreef Grielen het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Stickybom terreur. Heel FOK! dood.
[ afbeelding ]
De tram fucken
[ afbeelding ]
resultaat
[ afbeelding ]
Politie die het spoor bijster is, ze zaten een minuut lang de muur te onderzoeken met een zaklamp
Vanaf lvl 15quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 00:38 schreef Remqo het volgende:
[..]
Daar had ik gister nog 5000 mee verdiend, met 3 anderen van FOK! (weet alleen niet meer wie)
Ik heb alleen nog niet gezien waar ik ze zelf mee kan starten.
haha, kusje om het goed te maken?quote:Op donderdag 10 oktober 2013 23:52 schreef Duuc-nl het volgende:
[..]
Idd, vooral veel chaos.
En Panoire, ik vergeet het niet.
En pas na een half uur erachter komen dat gestolen auto + veel politie bij het vliegveld niet werktquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 00:38 schreef Divje het volgende:
[..]
Was wel geniaal bij het vliegveld. 3 kwartier wachten voor we gingen racen omdat er van alles en nog wat gebeurde
De Quad
Ik rommel morgen weer verder wat aan en hoop op dat level te komen, maar een uitnodiging sla ik natuurlijk niet af.quote:
was de vriendin van picoquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 00:44 schreef Divje het volgende:
Fokkers en vrouwen komt niet goed. Zeker niet als je haar daarna nog voor man uit gaat maken
G-Ste2f ofzo was toch dat wicht?
Thx! Was leuk. Ff mijn geld verdubbeldquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 00:43 schreef ManageTheAnger het volgende:
BallyX en ik, druk samen in een SurvivalBazen!
quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 00:48 schreef SlevinX het volgende:
[..]
Thx! Was leuk. Ff mijn geld verdubbeld
quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 01:15 schreef kensei het volgende:
Godver ik vergeet echt steeds dat die voicechat er direct uitknalt als je de sessie verlaat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |