quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 12:16 schreef ManageTheAnger het volgende:
Als ik eind vd middag terugben, ga ik inventariseren wie mee wil doen.
Yuri zet ik sowieso wel op de lijst.
quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 12:16 schreef ManageTheAnger het volgende:
Ik doe ook wel mee. Wanneer?quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 12:16 schreef ManageTheAnger het volgende:
Dit inderdaad. Bounty van 10k op Painorequote:Op vrijdag 11 oktober 2013 12:22 schreef kamikazebanaan het volgende:
als we weer zo'n epische race gaan doen ben ik er weer bij.
1 regel : GEEN STICKY BOMBS?gisteren gewoon 40000 verloren door dat gekloot op die berg
ik was zelf ook 1 keer de schuldigequote:Op vrijdag 11 oktober 2013 12:22 schreef Duuc-nl het volgende:
[..]
Dit inderdaad. Bounty van 10k op PainoreOnee hij had t al goed gemaakt
DNS al aangepast?quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 12:26 schreef robben93 het volgende:
Ik krijg hele tijd timed out joining GTA online en wordt soms zomaar disconnected van Xbox live.. Wat valt hieraan te doen?
count me inquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 12:16 schreef ManageTheAnger het volgende:
Welke sessie?quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 12:27 schreef Abed het volgende:
Gaat die sessie over een half uur nog door?
Voor de xdoos fokkertjes, las gister dat we om 13:00 gingen kloten.quote:
Ik ben er ook bij (DuCK_Oelewapper), misschien even een keer hinderlaagje maken tegen de popoquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 12:16 schreef ManageTheAnger het volgende:
Wmb wel maar door op dit tijdstip is er volgensmij bijna niemand onlinequote:Op vrijdag 11 oktober 2013 12:27 schreef Abed het volgende:
Gaat die sessie over een half uur nog door?
Helaas, PS3 hier.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 12:28 schreef Abed het volgende:
[..]
Voor de xdoos fokkertjes, las gister dat we om 13:00 gingen kloten.
Wat doen andere mensen dan zoal op vrijdagmiddag?quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 12:29 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Wmb wel maar door op dit tijdstip is er volgensmij bijna niemand online
Geen idee, ik heb nooit iets anders gedaan.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 12:30 schreef Abed het volgende:
[..]
Wat doen andere mensen dan zoal op vrijdagmiddag?
Xboxquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 12:28 schreef Abed het volgende:
[..]
Voor de xdoos fokkertjes, las gister dat we om 13:00 gingen kloten.
console discussiequote:Op vrijdag 11 oktober 2013 12:31 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Xbox
Wil iedereen die mee wil doen mij nu alvast een dm sturen ? Als ik dan later de lijst maak heb je een gegarandeerde plek. Ben even tot eind vd middag weg uit dit topic en ik ga niet alle pagina's teruglezen straks.
Thnx
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |