http://www.ign.com/wikis/gta-5/Vehiclesquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 12:37 schreef kensei het volgende:
Bijna 200k en ga mn eerste supercar online kopen, neig heel erg naar de Grotti Carbonizzare voor 205k.
Of heeft iemand een betere aanbeveling?
Sorry voor de late reactiequote:Op vrijdag 11 oktober 2013 12:10 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Zin om die vanmiddag samen te doen? Ik wil ff wat geld terugverdienen na al die keren dood te zijn gegaan in onze Crew session.
Diverse keren dood dankzij sticky bombs en drie keer van de berg afgevallen en doodgegaan toen ik op zoek was naar mijn auto om naar het vliegveld te gaan.![]()
Plus behoorlijk wat verloren met wedden op racers en zelf amper wat presteren, kom ik uit op zo'n -20K netto.
Goede aanbeveling man thanksquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 12:42 schreef Vexillum1988 het volgende:
[..]
http://www.ign.com/wikis/gta-5/Vehicles
Ja bedoel ik. Ik ben ook pas rond 17:00 ofzo online.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 12:43 schreef kensei het volgende:
[..]
Sorry voor de late reactie
Vanmiddag helaas geen tijd meer om te spelen, misschien eind van de middag wel
quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 12:48 schreef kensei het volgende:
Kunnen die verdwaalde xboxers geen eigen topic krijgen
Geen idee of het nog lukt dan rond die tijd ga ik meestal ook al bijna etenquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 12:45 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Ja bedoel ik. Ik ben ook pas rond 17:00 ofzo online.
er is geen VI vanavondquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 12:52 schreef PicoMMP het volgende:
Ik zal vanavond mijn headset maar uitlaten ivm VI.
Even darten kijken vanavond en dan de rest van de avond gamenquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 12:46 schreef HostiHawaii het volgende:
Nog xboxers interesse in een avondje kloten morgenavond?
Say, vanaf 21:30?
Gaat om morgenavond.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 13:14 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Even darten kijken vanavond en dan de rest van de avond gamen
Kan je niet beter wachten tot je zon dikke bak op die site kan kopen en daar in investeren?quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 13:26 schreef SevD het volgende:
Ik denk dat ik m'n Zion ga verkopenHeb nu een Oracle
ja ik ga ook ff handelen in autootjes,quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 13:26 schreef SevD het volgende:
Ik denk dat ik m'n Zion ga verkopenHeb nu een Oracle
Ja gewoon je character deleten maar waarom zou je dat willenquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 13:30 schreef rihago het volgende:
kan je ook opnieuw beginnen met gta online trouwens?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |