Ik hoop dat je daarmee het avondeten bedoeld.quote:
Belgiequote:Op maandag 14 oktober 2013 20:39 schreef arjan1112 het volgende:
Waar gaat VI over dan er is geeneens gespeelt
Ik las het een beetje verkeerd, de gebakken aardappelen en worstjes welquote:Op maandag 14 oktober 2013 20:38 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Ik hoop dat je daarmee het avondeten bedoeld.
Ik naar rtl 7quote:Op maandag 14 oktober 2013 20:38 schreef Karina het volgende:
[..]
Heej appelen
Ik ben weer naar het VI topic mensen.
Een keertje ei en spek voor het ontbijt lukt me nog wel. Vooral als ik een kater heb. Maar de rest van de zooi die engelsen voor hun ontbijt gebruiken heb ik toch nooit in huis.quote:Op maandag 14 oktober 2013 20:40 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik las het een beetje verkeerd, de gebakken aardappelen en worstjes wel
Maar roerei, spek op witbrood is wel lekker als zondags ontbijtje.
Of van dat hele donkere bruine brood met oude kaas....maar daar is weinig engels aan.
Ja, of nog beter oude geitenkaas.quote:
Aan belegen ook.quote:Op maandag 14 oktober 2013 20:42 schreef Karina het volgende:
[..]
Lekker juist man, zit tenminste smaak aan.
*Insert grap over Karina die van oude dingen houdt*quote:Op maandag 14 oktober 2013 20:42 schreef Karina het volgende:
[..]
Lekker juist man, zit tenminste smaak aan.
Je moet ook goede hebben he? Van de kaasboer. Er zijn wel meer kazen die ranzig ruiken maar wel heel lekker zijn hoor.quote:Op maandag 14 oktober 2013 20:43 schreef Specularium het volgende:
[..]
Aan belegen ook.
En dat ruikt niet naar een wasmand.
Nou ik zal je zeggen de lekkerste kaas vind ik roomkaas (voor op brood die he, niet die kwarkachtige) en dat is heel jonge kaas.quote:Op maandag 14 oktober 2013 20:44 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
*Insert grap over Karina die van oude dingen houdt*
Ja, van die pittige boerenkazen....maar die dingen ruiken alsof je de hele stal mee hebt genomen.quote:Op maandag 14 oktober 2013 20:44 schreef Karina het volgende:
[..]
Je moet ook goede hebben he? Van de kaasboer. Er zijn wel meer kazen die ranzig ruiken maar wel heel lekker zijn hoor.
Kopkaas bijvoorbeeld.quote:Op maandag 14 oktober 2013 20:44 schreef Karina het volgende:
[..]
Er zijn wel meer kazen die ranzig ruiken maar wel heel lekker zijn hoor.
Mijn moeder vindt Limburgse kaas lekker, DAT stinkt pas. Dat moet je echt heel goed inpakken als je dat in de ijskast legt anders stinkt ALLES ernaar.quote:Op maandag 14 oktober 2013 20:45 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja, van die pittige boerenkazen....maar die dingen ruiken alsof je de hele stal mee hebt genomen.
Mijn ouders kochten die nog weleens in de winter, want dan kon de kaas op balkon liggen
Ja dat gaat mij wat ver.quote:Op maandag 14 oktober 2013 20:46 schreef Karina het volgende:
[..]
Mijn moeder vindt Limburgse kaas lekker, DAT stinkt pas. Dat moet je echt heel goed inpakken als je dat in de ijskast legt anders stinkt ALLES ernaar.
Waarom word je van die wel ziek en van gewone kaas niet?quote:Op maandag 14 oktober 2013 20:51 schreef Uccie het volgende:
Blauwaderkazen vind ik heerlijk, maar die kan ik niet meer eten. Ik word daar heel ziek van.
Zondequote:Op maandag 14 oktober 2013 20:51 schreef Uccie het volgende:
Blauwaderkazen vind ik heerlijk, maar die kan ik niet meer eten. Ik word daar heel ziek van.
Geen idee, het zal de schimmel zijn. Bij sommige paddestoelen heb ik het ook, zoals champignons. Terwijl oesterzwammen geen probleem zijn.quote:Op maandag 14 oktober 2013 20:52 schreef Specularium het volgende:
[..]
Waarom word je van die wel ziek en van gewone kaas niet?
Ja KISS is beter.quote:Op maandag 14 oktober 2013 21:00 schreef Specularium het volgende:
Ik vond Iron Maiden altijd een beetje nichtenmetal.
Ik vind het leuk, ik noem het knuffelmetal...omdat ik echte metal vreselijk vind.quote:Op maandag 14 oktober 2013 21:00 schreef Specularium het volgende:
quote:Op maandag 14 oktober 2013 21:00 schreef Specularium het volgende:
heb 1 cdquote:Op maandag 14 oktober 2013 20:58 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Ben jij een Iron Maiden fan?
Ik ook geloof ik. Vergeten weg te gooien, en ik zou bij god niet weten welke band. Zal wel zo'n foute Eurodance 98 cd zijnquote:
Wat is daar nou weer knuffelen aan?quote:Op maandag 14 oktober 2013 21:03 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik vind het leuk, ik noem het knuffelmetal...omdat ik echte metal vreselijk vind.
quote:Op maandag 14 oktober 2013 21:06 schreef Karina het volgende:
[..]
Erg flauw hoor. Nou weten we het wel.
Nou omdat het een softere versie van metal is, net als je vroeger die vreselijke knuffelrock-cd's had.quote:Op maandag 14 oktober 2013 21:07 schreef Specularium het volgende:
[..]
Wat is daar nou weer knuffelen aan?
Het is wat melodieuzer met een half wijf op zang.quote:Op maandag 14 oktober 2013 21:09 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nou omdat het een softere versie van metal is, net als je vroeger die vreselijke knuffelrock-cd's had.
Ja, dat zal het zijn. Net als dat ik hardstyle/hardcore ook alleen maar *bonk dreun bonk dreun bonk* vind.quote:Op maandag 14 oktober 2013 21:12 schreef Specularium het volgende:
[..]
Het is wat melodieuzer met een half wijf op zang.
Misschien is dat het.
Al beter. 6.8/ 10quote:
Je muzieksmaak zal ook veranderen met de loop der jaren.quote:Op maandag 14 oktober 2013 21:16 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja, dat zal het zijn. Net als dat ik hardstyle/hardcore ook alleen maar *bonk dreun bonk dreun bonk* vind.
Nou ik vermoed op mijn leeftijd niet meer hoorquote:Op maandag 14 oktober 2013 21:18 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Je muzieksmaak zal ook veranderen met de loop der jaren.
Hoe is je smaak veranderd door je leven heen?quote:Op maandag 14 oktober 2013 21:19 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nou ik vermoed op mijn leeftijd niet meer hoordie fases heb ik wel gehad.
Want jij bent superoud natuurlijk.quote:Op maandag 14 oktober 2013 21:19 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik heb alles wel geluisterd...van Celine Dion naar Thunderdome en via Take That en Sepultura weer terug zeg maar.quote:Op maandag 14 oktober 2013 21:21 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Hoe is je smaak veranderd door je leven heen?
meer jou stijl ?quote:Op maandag 14 oktober 2013 21:19 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ook, ik luister naar een hoop dingen.quote:
Mijn god, hoop dat dat allemaal heel lang geleden was. Enige keer dat ik ooit van zulke muziek genoten heb was tijdens een Proud to be fout feest. Terwijl ik zwaar onder invloed was en mijn Backstreetboys shirt aan hadquote:Op maandag 14 oktober 2013 21:21 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik heb alles wel geluisterd...van Celine Dion naar Thunderdome en via Take That en Sepultura weer terug zeg maar.
quote:
quote:Op maandag 14 oktober 2013 21:24 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Mijn god, hoop dat dat allemaal heel lang geleden was. Enige keer dat ik ooit van zulke muziek genoten heb was tijdens een Proud to be fout feest. Terwijl ik zwaar onder invloed was en mijn Backstreetboys shirt aan had
quote:Op maandag 14 oktober 2013 21:21 schreef Specularium het volgende:
[..]
Want jij bent superoud natuurlijk.
quote:Op maandag 14 oktober 2013 21:21 schreef Peunage het volgende:
specu, geef eens diegif die vermenigvuldigt.
Ik ben ongeveer net zo oud als Specu, dus hij zal het wel wetenquote:
Oh my, Take That, Thunderdome en dan Celine Dion. Dapper dat je ervoor uit durft te komen.quote:Op maandag 14 oktober 2013 21:25 schreef Uccie het volgende:
[..]nee hoor, zo ziet mijn muziekcollectie er nog steeds uit...en die staat weleens op random.
Dit soort details zou ik achterwege laten.quote:Op maandag 14 oktober 2013 21:24 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Mijn god, hoop dat dat allemaal heel lang geleden was. Enige keer dat ik ooit van zulke muziek genoten heb was tijdens een Proud to be fout feest. Terwijl ik zwaar onder invloed was en mijn Backstreetboys shirt aan had
Wat anderen ervan vinden boeit me weinig.quote:Op maandag 14 oktober 2013 21:27 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Oh my, Take That, Thunderdome en dan Celine Dion. Dapper dat je ervoor uit durft te komen.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 14 oktober 2013 21:28 schreef Specularium het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
Je vergeet 2 unlimited.quote:Op maandag 14 oktober 2013 21:26 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik ben ongeveer net zo oud als Specu, dus hij zal het wel weten
Had toen nog bijna een als Mel C (sporty spice) verkleed meisje aan de haak geslagen.quote:Op maandag 14 oktober 2013 21:28 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dit soort details zou ik achterwege laten.
Ohja die ook...en om voetbalmanager nog even te laten gruwelen: James Blunt vind ik ook leuke muziek.quote:
2 Unlimited is wel top. james Blunt is dan weer fout, maar wel op een acceptabele manier. Je krijgt er in elk geval niet direct aids in je oren van #no offensequote:Op maandag 14 oktober 2013 21:32 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ohja die ook...en om voetbalmanager nog even te laten gruwelen: James Blunt vind ik ook leuke muziek.
quote:Op maandag 14 oktober 2013 21:33 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
2 Unlimited is wel top. james Blunt is dan weer fout, maar wel op een acceptabele manier. Je krijgt er in elk geval niet direct aids in je oren van #no offense
Dit is doodgedraaid, dus zal je wel kennen:quote:Op maandag 14 oktober 2013 21:35 schreef Karina het volgende:
Ik zou geen 1 nummer van James Blunt weten eigenlijk.
Heb ik in 2009 weer live gezien op Koninginnedag.quote:Op maandag 14 oktober 2013 21:36 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Zoveel mooie jeugdsentimenten bij 2 unlimited. Dat telt ook natuurlijk.
Het blijven bazen.quote:Op maandag 14 oktober 2013 21:40 schreef Specularium het volgende:
[..]
Heb ik in 2009 weer live gezien op Koninginnedag.
Dat was wel cool.
Oh dat bah. Maar ik heb ook geen smaakquote:Op maandag 14 oktober 2013 21:37 schreef Uccie het volgende:
[..]
Dit is doodgedraaid, dus zal je wel kennen:
Denk dat ik haar toch geiler vond toen ik 12 was.quote:Op maandag 14 oktober 2013 21:41 schreef Specularium het volgende:
[..]
Tetters van Anita zijn nog steeds hetzelfde.
House vond ik stom, want ik was alto.quote:
Beetje al die jonge basisschoolkinderen opgeilen enzo:quote:Op maandag 14 oktober 2013 21:41 schreef Specularium het volgende:
[..]
Tetters van Anita zijn nog steeds hetzelfde.
Dat kan wel kloppen.quote:Op maandag 14 oktober 2013 21:43 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Denk dat ik haar toch geiler vond toen ik 12 was.
Geen Gabberin Liesje?quote:Op maandag 14 oktober 2013 21:45 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
House vond ik stom, want ik was alto.
dat is nu juist de grap cnor, er is geen verschil, ik hoor goed uitgerust en fris als een hoentje te zijn maar het viel me toch een partij tegenquote:
Ik vroeg je toch al steeds, ga je iets doen? Had je het nou maar gedaan hequote:Op maandag 14 oktober 2013 21:49 schreef sp3c het volgende:
[..]
dat is nu juist de grap cnor, er is geen verschil, ik hoor goed uitgerust en fris als een hoentje te zijn maar het viel me toch een partij tegen
niet hiervan ?quote:Op maandag 14 oktober 2013 21:46 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat kan wel kloppen.
Ik was onder de indruk van de clip van Tribal Dance.
ene oor in andere oor uitquote:Op maandag 14 oktober 2013 21:50 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik vroeg je toch al steeds, ga je iets doen? Had je het nou maar gedaan he
of dat glas beter mikken, dan onthoud ik het welquote:Op maandag 14 oktober 2013 21:51 schreef Karina het volgende:
[..]
Volgende keer zal ik harder schreeuwen.
Moet je maar niet oud worden.quote:Op maandag 14 oktober 2013 21:49 schreef sp3c het volgende:
[..]
dat is nu juist de grap cnor, er is geen verschil, ik hoor goed uitgerust en fris als een hoentje te zijn maar het viel me toch een partij tegen
Niet tegen je oren dan, want dan hoor je helemaal niks meer.quote:Op maandag 14 oktober 2013 21:52 schreef sp3c het volgende:
[..]
of dat glas beter mikken, dan onthoud ik het wel
#noCnorriequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
quote:Op maandag 14 oktober 2013 21:53 schreef sp3c het volgende:
[..]
#noCnorrieIk ben niet oud sukkel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Verkeerde topic maar sp3c pakt het wel op denk ikquote:Op maandag 14 oktober 2013 21:55 schreef StarGazer het volgende:
NWS / Linkse Israëli geschokt door antisemitisme in VS
Kunnen dit soort topics niet gewoon dichtgegooid worden omdat er nooit een constructieve discussie uit voort komt?
Oppakken als in: behandelenquote:Op maandag 14 oktober 2013 21:56 schreef sp3c het volgende:
niet zo'n fan van bij voorbaat topics dichtgooien
doh! Sorry, zat niet op te lettenquote:Op maandag 14 oktober 2013 21:55 schreef sp3c het volgende:
je zou het in feedback kunnen vragen maar ik weet het zo net nog niet
is niet erg, SC staat niet overal sticky geloof ikquote:Op maandag 14 oktober 2013 21:57 schreef StarGazer het volgende:
[..]
doh! Sorry, zat niet op te letten
op m'n iPad is het nog slechter te zienquote:Op maandag 14 oktober 2013 21:59 schreef sp3c het volgende:
[..]
is niet erg, SC staat niet overal sticky geloof ik
5.4quote:Op maandag 14 oktober 2013 21:54 schreef sp3c het volgende:
zelfs Peunpruim gaf daar een voldoende voor
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je doet maar.quote:Op maandag 14 oktober 2013 22:10 schreef sp3c het volgende:
ik doe het gewoon voortaan
zie het maar als je laatste waarschuwing Cnorrie, je bent crew en die mag je niet bashen
zeker je tetten niet
Dat was Liu Kang met die fietstrap.quote:Op maandag 14 oktober 2013 22:12 schreef sp3c het volgende:
en als ik ga vliegen roep ik niet babaloobabaleya
Duivel is ook een god.quote:Op maandag 14 oktober 2013 22:13 schreef Karina het volgende:
Dat is volgens mij geen god hoor, dat is meer een duivel.
Ik was 14 ofzo en speelde dat helemaal kapot.quote:Op maandag 14 oktober 2013 22:16 schreef Karina het volgende:
Zo een film zou ik nou nooit in de bioscoop gaan kijken.
Huren bij de videotheek denk ik
Hoe moet ik dat nou weten? IK ben nooit een veertienjarige jongen geweest he?quote:Op maandag 14 oktober 2013 22:20 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik was 14 ofzo en speelde dat helemaal kapot.
Dan ga je niet thuis zitten kijken met je Cnorrie.
en jij altijd maar doen alsof je net een man bent maar dan zonder ballenquote:Op maandag 14 oktober 2013 22:22 schreef Karina het volgende:
[..]
Hoe moet ik dat nou weten? IK ben nooit een veertienjarige jongen geweest he?
Ja ik zit stoer te doen maar ik ben helemaal niet stoer, ik ben een domme softe muts.quote:Op maandag 14 oktober 2013 22:23 schreef sp3c het volgende:
[..]
en jij altijd maar doen alsof je net een man bent maar dan zonder ballen
#doordemandgevallen
en in plaats van cirkeltjes maakte ze hartjes ... als een wijfquote:Op maandag 14 oktober 2013 22:25 schreef Specularium het volgende:
Corrie speelde boter kaas en eieren met stenen en takken.
de eerste wereldoorlog?quote:Op maandag 14 oktober 2013 22:26 schreef Karina het volgende:
Ik deed vroeger wel een spel in het zand met een mes. Dan moest je dat mes gooien en dan had je een 'gebiedje' veroverd. Ik weet niet meer precies hoe dat ging.
Trusten sp3cquote:Op maandag 14 oktober 2013 22:27 schreef sp3c het volgende:
ow well, ik ga vroeg slapen vandaag ... als een wijf
morgen weer werken
#zinin
Nee gekquote:Op maandag 14 oktober 2013 22:28 schreef sp3c het volgende:
[..]
de eerste wereldoorlog?
volgens mij zat dat toch wat ingewikkelder in elkaar hoor
quote:Op maandag 14 oktober 2013 22:29 schreef sp3c het volgende:
snel nog ff 10/10 voor het slapen gaan, zo gaat dat
Vond die Zangief anekdote leuker. Moest gniffelen.quote:Op maandag 14 oktober 2013 22:29 schreef sp3c het volgende:
snel nog ff 10/10 voor het slapen gaan, zo gaat dat
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
quote:Op maandag 14 oktober 2013 22:31 schreef sp3c het volgende:
ok ok okSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Doei sp3c. Lig je nou nog niet.
Prima, prima. Muziekrepetitie gehad, zaterdag en zondag naar Warstein. Dus dat wordt bier tankenquote:Op maandag 14 oktober 2013 22:33 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Avond, avond. Hoe staat het leven?
Ooiquote:
Klinkt goed. Wat speel jij?quote:Op maandag 14 oktober 2013 22:48 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Prima, prima. Muziekrepetitie gehad, zaterdag en zondag naar Warstein. Dus dat wordt bier tanken.
[..]
Ooi
Droom lekker over Whiskas en glanzende lanzenquote:
Snaredrumquote:Op maandag 14 oktober 2013 22:49 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Klinkt goed. Wat speel jij?
Ja meer niet volgens mij.quote:Op maandag 14 oktober 2013 22:50 schreef Karina het volgende:
Oh ja Warstein is natuurlijk ook gewoon een plaats
Dit gaat mij eeuwig achtervolgen, of niet?quote:Op maandag 14 oktober 2013 22:54 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Droom lekker over Whiskas en glanzende lanzen
Totdat Whisky bij een ander het haat/ hou van spelletje gaat s[pelen wel, ben ik bang voor jequote:Op maandag 14 oktober 2013 22:55 schreef Peunage het volgende:
[..]
Dit gaat mij eeuwig achtervolgen, of niet?
quote:Op maandag 14 oktober 2013 22:55 schreef Peunage het volgende:
[..]
Dit gaat mij eeuwig achtervolgen, of niet?
Tof, heb de drummer altijd cool gevonden. Een van de dingen waar ik spijt van heb (heb alleen spijt van dingen die ik niet heb gedaan) is leren een instrument goed te bespelen.quote:
Paul Witteman reanimeren? Is het weer zover?quote:Op maandag 14 oktober 2013 22:59 schreef arjan1112 het volgende:
Komen jullie het pauw en witteman topic reanimeren?
Ja ik kom daarnaar toe, al wordt het wel een flopshow denk ikquote:Op maandag 14 oktober 2013 22:59 schreef arjan1112 het volgende:
Komen jullie het pauw en witteman topic reanimeren?
Snaredrum he, niet de drummer. Zijn een muziekvereniging, dus op straat heb je niet zo heel veel aan een drummer.quote:Op maandag 14 oktober 2013 22:59 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Tof, heb de drummer altijd cool gevonden. Een van de dingen waar ik spijt van heb (heb alleen spijt van dingen die ik niet heb gedaan) is leren een instrument goed te bespelen.
Dat overleef ik welquote:Op maandag 14 oktober 2013 22:58 schreef Karina het volgende:
[..]Ja. Zij gaat je eeuwig achtervolgen
Nee pure aids vandaag. Lijkt elke dag wel slechter te worden.quote:Op maandag 14 oktober 2013 23:00 schreef Latert het volgende:
[..]
Paul Witteman reanimeren? Is het weer zover?
Hij schopt jou zo in mekaar.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 00:02 schreef Karina het volgende:
Oh dat hij politieagentje speelt zeker?
Hoezo zo cynisch?quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 00:05 schreef arjan1112 het volgende:
dat is discriminatie van mannen, zoals heel veel tegenwoordig, mannen voor lul zetten is normaal geworden
Precies.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 00:05 schreef arjan1112 het volgende:
dat is discriminatie van mannen, zoals heel veel tegenwoordig, mannen voor lul zetten is normaal geworden
Misschien wel juist daardoorquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 00:13 schreef Karina het volgende:
[..]
Ah nee he. En ik had nog wel een kutbui
Ik ben voor al die dingen hoor. Niet alle vrouwen over 1 kam scheren.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 00:13 schreef arjan1112 het volgende:
rook-vlees-suiker-porno-hoeren- verboden allemaal de schuld van vrouwen
Ik ben lief en stoerquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 00:17 schreef Karina het volgende:
Ik zeg ook niet dat alle mannen klootzakken of watjes zijn
Ja, jij bent liefquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 00:18 schreef Karina het volgende:
[..]
Toevallig, ben ik ook, nou ja bij dat laatste doe ik net alsof
quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 00:19 schreef Monitor het volgende:
Top 100 van maandag 14 oktober 2013
Plaats / aantal berichten / gebruiker
001. 351 Karina
002. 322 arjan1112
003. 320 Mexicanobakker
004. 300 LittleBrownie
005. 228 VoornaamAchternaam
006. 212 johannes_vermeer
007. 201 Tjacka
008. 182 Insomnia_
009. 181 Crack_
010. 159 SpeculariumSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."If you see someone without a smile, give them one of yours.”
Geen idee johquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 00:20 schreef Karina het volgende:
Meeste is van afgelopen nacht denk ik trouwens.
Joh?quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 00:20 schreef Karina het volgende:
Meeste is van afgelopen nacht denk ik trouwens.
quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 00:13 schreef arjan1112 het volgende:
rook-vlees-suiker-porno-hoeren- verboden allemaal de schuld van vrouwen
En mensen die er dan op klikken zien die schitterende Aad gif dan ook meteen.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 00:26 schreef Specularium het volgende:
Ik zit zelfs te overwegen om er een signature van te maken.
Dan zou ik het allang hebben opgegevenquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 00:25 schreef Karina het volgende:
Ik ben een film aan het downloaden en dat duurt nu al drie dagen of zo. Eind van de week kan ik hem kijken denk ik.
Nah heeft geen haast. OOIT is hij klaar.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 00:28 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dan zou ik het allang hebben opgegeven
Ja, van wacht word je sterk en bla bla bla. Nou, fingers crossed dan maarquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 00:29 schreef Karina het volgende:
[..]
Nah heeft geen haast. OOIT is hij klaar.
Ik kan heel geduldig zijn met sommige dingen.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 00:30 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, van wacht word je sterk en bla bla bla. Nou, fingers crossed dan maar
Ik heb daar meestal nogal moeite meequote:Op dinsdag 15 oktober 2013 00:32 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik kan heel geduldig zijn met sommige dingen.
Met de meeste dingen heb ik wel moeite wel hoor. Maar dit bijvoorbeeld maakt niks uit. En nog wat andere dingen.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 00:32 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik heb daar meestal nogal moeite mee
Met volwassenen heb ik dat geduld ook niet echt, maar met kinderen dan weer wel.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 00:34 schreef Karina het volgende:
Iemand iets uitleggen, DAAR heb dus absoluut geen geduld voor.
Trusten Stuquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 00:48 schreef Stuart het volgende:
* Stuart gaat slapen. Welterusten mensen![]()
Trustenquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 00:30 schreef Specularium het volgende:
Ik heb nog
Nazis at the center of the earth
Iron Sky
Oja, daar moet je goed uitgerust voor zijn inderdaad. Ik ga pas om 8 uur opstaan.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 00:54 schreef Karina het volgende:
DankuIk dacht een keertje ietsjes vroeger naar bed zou niet gek zijn. Beetje filmpjes kijken morgen overdag.
Nee niet uitgerust, maar als ik in mijn nest blijf liggen heb ik geen tijd he? Dan is het zo weer tijd voor Spangasquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 00:55 schreef Latert het volgende:
[..]
Oja, daar moet je goed uitgerust voor zijn inderdaad. Ik ga pas om 8 uur opstaan.
Sylvester Stalone is een.... Rambo.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 01:04 schreef Specularium het volgende:
Gaan ze morgen een Rambo avond houden op RTL7 terwijl Oranje tegen de Turken speelt.
Beetje jammer.
Niet moe? Zet wat rustgevende muziek op, ben je zo weg.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 03:54 schreef Karina het volgende:
Ik lig gewon al vanaf een uur wakker...
Wat haat je op Pino he??? Met je hoofd.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 09:15 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Wat moet je nou he??? Met je hallo.
Godverdomme.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 09:15 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Wat moet je nou he??? Met je hallo.
Moet ik straks nog gaan kijken ookquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 12:34 schreef OProg het volgende:
Gijp vanavond bij DWDD dus topic-overload.
Niks mis met ergernisTV.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 12:57 schreef Latert het volgende:
[..]
Moet ik straks nog gaan kijken ook![]()
DWDD,![]()
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |