tja...quote:Op maandag 14 oktober 2013 21:08 schreef Rezania het volgende:
Net alsof er geen haat tegen christenen, islamieten, etc is.Nee hoor, de joden moeten weer extra hard janken.
Nee, eerlijk gezegd niet. Dat is het mooie aan gelovigen, ze zijn zo lekker voorspelbaar.quote:Op maandag 14 oktober 2013 21:09 schreef Kabuto_Raiger het volgende:
[..]
tja...
had je wat anders van ze verwacht?
Jammer dat Mazzig daar zelf ook zo z'n steentje aan bijdraagt.quote:Op maandag 14 oktober 2013 20:59 schreef zwaaien het volgende:
Jammer dat het antisemitisme nog steeds hoogtij viert.
De regering wel ja, maar de meeste Amerikanen moeten geloof ik niks hebben van andere religies.quote:Op maandag 14 oktober 2013 21:18 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Wat een onzinnig propaganda verhaal. Er is geen land zo pro-Israel als de VS. Behalve Israel zelf.
waar heb je het nou over? waarom heeft dit te maken met religie?quote:Op maandag 14 oktober 2013 21:19 schreef Rezania het volgende:
[..]
De regering wel ja, maar de meeste Amerikanen moeten geloof ik niks hebben van andere religies.
Want de overheid spreekt namens het hele volk?quote:Op maandag 14 oktober 2013 21:18 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Wat een onzinnig propaganda verhaal. Er is geen land zo pro-Israel als de VS. Behalve Israel zelf.
Nagenoeg alle Joden zijn religieus, duh. Daarbij is antisemitisme niks meer dan Jodenhaat, wat op van alles kan zijn gebaseerd, waaronder religie en Israël.quote:Op maandag 14 oktober 2013 21:22 schreef kibhaon het volgende:
[..]
waar heb je het nou over? waarom heeft dit te maken met religie?
beetje wereldvreemd om deze gedachte erop na te houden. ook grappig dat de israelier in dit artikel helemaal niet religieus is.quote:Op maandag 14 oktober 2013 21:26 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nagenoeg alle Joden zijn religieus, duh.
jij hebt het kritiek gehoord dat tegen Hen Mazzig/israel werd geuit?quote:Op maandag 14 oktober 2013 21:27 schreef _dirkjan_ het volgende:
Boehoe. Dat arme ruimdenkende Israëlische volk.![]()
Wanneer leren ze nou eens dat kritiek uiten op de bezetting en kolonisatie van Palestijnse gebieden, of zelfs kritiek op Israël als geheel, níet hetzelfde is als anti-semitisme. Zelfs Joodse organisaties (zie in Israël bijvoorbeeld Beh'teselem en in Nederland 'Een Ander Joods Geluid') uiten kritiek op het Israëlische beleid, hoe kan dat dan anti-semitisme zijn...
Man up, stop met dat calimero-gedrag en ga wat aan je mensenrechtenschendingen doen. Niet alleen het buitenland, maar ook binnen Israël zijn er genoeg mensen die dat vinden. Zelfs een hoop ex-militairen van de IDF. Die kritiek komt niet uit de lucht vallen.
Nee, maar ik ken israeltoday.nl een beetje. Iedere dag een gezonde portie propaganda.quote:Op maandag 14 oktober 2013 21:31 schreef kibhaon het volgende:
[..]
jij hebt het kritiek gehoord dat tegen Hen Mazzig/israel werd geuit?
En een beetje wereldvreemd dat je denkt dat antisemitisme belangrijker is dan haat jegens andere bevolkingsgroepen.quote:Op maandag 14 oktober 2013 21:29 schreef kibhaon het volgende:
[..]
beetje wereldvreemd om deze gedachte erop na te houden. ook grappig dat de israelier in dit artikel helemaal niet religieus is.
dat denk ik helemaal niet. waar denk je dat uit op te maken?quote:Op maandag 14 oktober 2013 21:34 schreef Rezania het volgende:
[..]
En een beetje wereldvreemd dat je denkt dat antisemitisme belangrijker is dan haat jegens andere bevolkingsgroepen.
blijkbaar niet mag opgemerkt worden (ongeacht of het waar is), omdat er ook haat bestaat tegen andere groepen en/of religiesquote:maar niets heeft mij voorbereid op de verkeerde informatie, het demoniseren van Israël, en de hartverscheurende anti-Israël en antisemitische vijandigheid die veel studenten, professoren en kerkleden lieten horen'
als een israelisch krant een artikel wil schrijven over de ervaringen van een israelische soldaat die spreekt in amerika dan moet dat toch gewoon kunnen?quote:Op maandag 14 oktober 2013 21:08 schreef Rezania het volgende:
Net alsof er geen haat tegen christenen, islamieten, etc is.Nee hoor, de joden moeten weer extra hard janken.
ah, je kent de site een beetje.quote:Op maandag 14 oktober 2013 21:34 schreef _dirkjan_ het volgende:
[..]
Nee, maar ik ken israeltoday.nl een beetje. Iedere dag een gezonde portie propaganda.
Je ziet wat dit topic teweeg brengt aan reacties? Iedere poging om Israël niet weg te zetten als zwart schaap wordt naar de prullenbak verwezen. Dat zou antisemitisch zijn. Dan wordt het natuurlijk vanzelf een self fulfilling prophecy. Op die manier werken jij en Mazzig ook mee aan antisemitisme.quote:
Jongens, alleen Kibhaon is voldoende geinformeerd om een mening te kunnen uiten. Flikker toch op man. Was jij er wel bij toen die kritiek richting Hen Mazzig werd geuit?quote:
nee, daarom oordeel ik ook niet.quote:Op maandag 14 oktober 2013 21:51 schreef _dirkjan_ het volgende:
[..]
Jongens, alleen Kibhaon is voldoende geinformeerd om een mening te kunnen uiten. Flikker toch op man. Was jij er wel bij toen die kritiek richting Hen Mazzig werd geuit?
quote:
Ok..quote:Op maandag 14 oktober 2013 21:22 schreef kibhaon het volgende:
aan antisemieten ook geen tekort hier op fok!, leuk om te zien
twitter vn hen mazzig;quote:
quote:I loves how the speaker @ the event went to the self hating Jew, Silverstein, &ordered him to leave us alone and gave us permission to film
geen idee of het om hetzelfde evenement gaat als in het artikel, maar ik vermoed van welquote:I don't know why Silverstein is so afraid of meif you are honest about your message why are you freaking out when someone video it?Lies?
Wat een onzin. Lees je eerst eens in voordat je onzin loopt te roepen.quote:Op maandag 14 oktober 2013 21:26 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nagenoeg alle Joden zijn religieus, duh. Daarbij is antisemitisme niks meer dan Jodenhaat, wat op van alles kan zijn gebaseerd, waaronder religie en Israël.
Ja, want die evangelicale protestantse kerkgenootschappen die Israëlische IDF-veteranen met 'linkse' boodschappen uitnodigen voor een pro-Israëlisch pro-IDF-leger propagandaverhaal "Stand With Us" (Blijf Ons - Israël - Trouw!) en laten spreken in hun kerkgebouwen, dat zijn echte die-hard antisemieten en antizionisten..... Maar natuurlijk... Wat een kolder in dit artikel.quote:Op maandag 14 oktober 2013 21:19 schreef Rezania het volgende:
[..]
De regering wel ja, maar de meeste Amerikanen moeten geloof ik niks hebben van andere religies.
Hasbara-Alert!quote:Op maandag 14 oktober 2013 21:22 schreef kibhaon het volgende:
aan antisemieten ook geen tekort hier op fok!, leuk om te zien
Je weet tog zelluf!quote:Op maandag 14 oktober 2013 21:57 schreef Peunage het volgende:
Maar wat is er precies gezegd/gedaan? Want voor veel mensen staat kritiek op Israël gelijk aan antisemitisme.
"Alles is antisemitisme!" (Op de wijze van: "Alles is Liefde", Bløf.)quote:Op maandag 14 oktober 2013 22:29 schreef Wespensteek het volgende:
Antisemitisme is zo'n veel gehoorde bewering dat ik met dit soort beweringen niets kan zonder concrete voorbeelden waaraan het hier geheel ontbreekt.
Heb je het artikel uberhaupt gelezen in plaats van je nazi-terminologie meteen af te stoffen?quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 10:11 schreef Weltschmerz het volgende:
Het lijkt er meer op dat dit gewoon weer een Israeli is die zegt voor vrede te zijn, maar tegelijkertijd de bezetting en het recht op Lebensraum voor het Herrenvolk steunt, en dan de antisemitismekaart trekt zodra niet iedereen hem de nieuwe Gandhi vindt.
Sterker nog, ik heb het kritisch gelezen.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 10:53 schreef eriksd het volgende:
[..]
Heb je het artikel uberhaupt gelezen in plaats van je nazi-terminologie meteen af te stoffen?
is dit een niet eens verbloemde Godwin?quote:Op maandag 14 oktober 2013 20:59 schreef zwaaien het volgende:
Hij wees er op, dat dit in de hele geschiedenis een gevaarlijk patroon is geweest voor Joodse gemeenschappen.
Om vervolgens antizionisme en kritiek op Israel weer over een kam te scheren met antisemitisme.quote:Op maandag 14 oktober 2013 20:59 schreef zwaaien het volgende:
[
Zoals Mazzig ontdekte wordt deze beweging niet bezield door legitieme kritiek op Israël en zionisme, zoals de leden zeggen, maar meer door antisemitisme.
De beproefde methode om tegenstanders van Israel zwart te maken.quote:maar niets heeft mij voorbereid op de verkeerde informatie, het demoniseren van Israël, en de hartverscheurende anti-Israël en antisemitische vijandigheid
nee, jij neemt aan dat hij dat zomaar doet. de beproefde methode om ''medestanders'' van Israel zwart te maken.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 11:41 schreef novel het volgende:
[..]
Om vervolgens antizionisme en kritiek op Israel weer over een kam te scheren met antisemitisme.
precies, mensen zoals jij die antisemitisme van de tafel vegen als het woord ''israel'' of zionsime wordt genoemd.quote:[..]
Maar helaas leidt die aanhoudende propaganda ook tot het omgekeerde:
Stap toch op.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 12:11 schreef kibhaon het volgende:
[..]
nee, jij neemt aan dat hij dat zomaar doet. de beproefde methode om ''medestanders'' van Israel zwart te maken.
[..]
precies, mensen zoals jij die antisemitisme van de tafel vegen als het woord ''israel'' of zionsime wordt genoemd.
Heb je de quote eronder wel gelezen? Kun je sowieso eigenlijk wel begrijpend lezen?quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 12:11 schreef kibhaon het volgende:
[..]
nee, jij neemt aan dat hij dat zomaar doet. de beproefde methode om ''medestanders'' van Israel zwart te maken.
[..]
precies, mensen zoals jij die antisemitisme van de tafel vegen als het woord ''israel'' of zionsime wordt genoemd.
hen mazzig scheert nergens antisemitisme en kritiek op israel over een kam, ik snap niet waar je dat uit op kan maken. hij maakt duidelijk onderscheid.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 12:51 schreef novel het volgende:
[..]
Heb je de quote eronder wel gelezen?
Of is dit gewoon weer een voorbeeld van de beruchte omkering door zionisten/Israel-propagandisten?
Ja, je kunt dus echt niet goed lezen. Dan houdt het op, he?quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 13:26 schreef kibhaon het volgende:
[..]
hen mazzig scheert nergens antisemitisme en kritiek op israel over een kam, ik snap niet waar je dat uit op kan maken. hij maakt duidelijk onderscheid.
Zij worden self-hating Jews genoemd.quote:Op maandag 14 oktober 2013 21:27 schreef _dirkjan_ het volgende:
Zelfs Joodse organisaties (zie in Israël bijvoorbeeld Beh'teselem en in Nederland 'Een Ander Joods Geluid') uiten kritiek op het Israëlische beleid, hoe kan dat dan anti-semitisme zijn...
Ja, je kunt dus echt niet goed lezen. Dan houdt het op, he?quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 13:52 schreef novel het volgende:
[..]
Ja, je kunt dus echt niet goed lezen. Dan houdt het op, he?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |