Ik hoop dat je daarmee het avondeten bedoeld.quote:
Belgiequote:Op maandag 14 oktober 2013 20:39 schreef arjan1112 het volgende:
Waar gaat VI over dan er is geeneens gespeelt
Ik las het een beetje verkeerd, de gebakken aardappelen en worstjes welquote:Op maandag 14 oktober 2013 20:38 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Ik hoop dat je daarmee het avondeten bedoeld.
Ik naar rtl 7quote:Op maandag 14 oktober 2013 20:38 schreef Karina het volgende:
[..]
Heej appelen
Ik ben weer naar het VI topic mensen.
Een keertje ei en spek voor het ontbijt lukt me nog wel. Vooral als ik een kater heb. Maar de rest van de zooi die engelsen voor hun ontbijt gebruiken heb ik toch nooit in huis.quote:Op maandag 14 oktober 2013 20:40 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik las het een beetje verkeerd, de gebakken aardappelen en worstjes wel
Maar roerei, spek op witbrood is wel lekker als zondags ontbijtje.
Of van dat hele donkere bruine brood met oude kaas....maar daar is weinig engels aan.
Ja, of nog beter oude geitenkaas.quote:
Aan belegen ook.quote:Op maandag 14 oktober 2013 20:42 schreef Karina het volgende:
[..]
Lekker juist man, zit tenminste smaak aan.
*Insert grap over Karina die van oude dingen houdt*quote:Op maandag 14 oktober 2013 20:42 schreef Karina het volgende:
[..]
Lekker juist man, zit tenminste smaak aan.
Je moet ook goede hebben he? Van de kaasboer. Er zijn wel meer kazen die ranzig ruiken maar wel heel lekker zijn hoor.quote:Op maandag 14 oktober 2013 20:43 schreef Specularium het volgende:
[..]
Aan belegen ook.
En dat ruikt niet naar een wasmand.
Nou ik zal je zeggen de lekkerste kaas vind ik roomkaas (voor op brood die he, niet die kwarkachtige) en dat is heel jonge kaas.quote:Op maandag 14 oktober 2013 20:44 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
*Insert grap over Karina die van oude dingen houdt*
Ja, van die pittige boerenkazen....maar die dingen ruiken alsof je de hele stal mee hebt genomen.quote:Op maandag 14 oktober 2013 20:44 schreef Karina het volgende:
[..]
Je moet ook goede hebben he? Van de kaasboer. Er zijn wel meer kazen die ranzig ruiken maar wel heel lekker zijn hoor.
Kopkaas bijvoorbeeld.quote:Op maandag 14 oktober 2013 20:44 schreef Karina het volgende:
[..]
Er zijn wel meer kazen die ranzig ruiken maar wel heel lekker zijn hoor.
Mijn moeder vindt Limburgse kaas lekker, DAT stinkt pas. Dat moet je echt heel goed inpakken als je dat in de ijskast legt anders stinkt ALLES ernaar.quote:Op maandag 14 oktober 2013 20:45 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja, van die pittige boerenkazen....maar die dingen ruiken alsof je de hele stal mee hebt genomen.
Mijn ouders kochten die nog weleens in de winter, want dan kon de kaas op balkon liggen
Ja dat gaat mij wat ver.quote:Op maandag 14 oktober 2013 20:46 schreef Karina het volgende:
[..]
Mijn moeder vindt Limburgse kaas lekker, DAT stinkt pas. Dat moet je echt heel goed inpakken als je dat in de ijskast legt anders stinkt ALLES ernaar.
Waarom word je van die wel ziek en van gewone kaas niet?quote:Op maandag 14 oktober 2013 20:51 schreef Uccie het volgende:
Blauwaderkazen vind ik heerlijk, maar die kan ik niet meer eten. Ik word daar heel ziek van.
Zondequote:Op maandag 14 oktober 2013 20:51 schreef Uccie het volgende:
Blauwaderkazen vind ik heerlijk, maar die kan ik niet meer eten. Ik word daar heel ziek van.
Geen idee, het zal de schimmel zijn. Bij sommige paddestoelen heb ik het ook, zoals champignons. Terwijl oesterzwammen geen probleem zijn.quote:Op maandag 14 oktober 2013 20:52 schreef Specularium het volgende:
[..]
Waarom word je van die wel ziek en van gewone kaas niet?
Ja KISS is beter.quote:Op maandag 14 oktober 2013 21:00 schreef Specularium het volgende:
Ik vond Iron Maiden altijd een beetje nichtenmetal.
Ik vind het leuk, ik noem het knuffelmetal...omdat ik echte metal vreselijk vind.quote:Op maandag 14 oktober 2013 21:00 schreef Specularium het volgende:
quote:Op maandag 14 oktober 2013 21:00 schreef Specularium het volgende:
heb 1 cdquote:Op maandag 14 oktober 2013 20:58 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Ben jij een Iron Maiden fan?
Ik ook geloof ik. Vergeten weg te gooien, en ik zou bij god niet weten welke band. Zal wel zo'n foute Eurodance 98 cd zijnquote:
Wat is daar nou weer knuffelen aan?quote:Op maandag 14 oktober 2013 21:03 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik vind het leuk, ik noem het knuffelmetal...omdat ik echte metal vreselijk vind.
quote:Op maandag 14 oktober 2013 21:06 schreef Karina het volgende:
[..]
Erg flauw hoor. Nou weten we het wel.
Nou omdat het een softere versie van metal is, net als je vroeger die vreselijke knuffelrock-cd's had.quote:Op maandag 14 oktober 2013 21:07 schreef Specularium het volgende:
[..]
Wat is daar nou weer knuffelen aan?
Het is wat melodieuzer met een half wijf op zang.quote:Op maandag 14 oktober 2013 21:09 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nou omdat het een softere versie van metal is, net als je vroeger die vreselijke knuffelrock-cd's had.
Ja, dat zal het zijn. Net als dat ik hardstyle/hardcore ook alleen maar *bonk dreun bonk dreun bonk* vind.quote:Op maandag 14 oktober 2013 21:12 schreef Specularium het volgende:
[..]
Het is wat melodieuzer met een half wijf op zang.
Misschien is dat het.
Al beter. 6.8/ 10quote:
Je muzieksmaak zal ook veranderen met de loop der jaren.quote:Op maandag 14 oktober 2013 21:16 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja, dat zal het zijn. Net als dat ik hardstyle/hardcore ook alleen maar *bonk dreun bonk dreun bonk* vind.
Nou ik vermoed op mijn leeftijd niet meer hoorquote:Op maandag 14 oktober 2013 21:18 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Je muzieksmaak zal ook veranderen met de loop der jaren.
Hoe is je smaak veranderd door je leven heen?quote:Op maandag 14 oktober 2013 21:19 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nou ik vermoed op mijn leeftijd niet meer hoordie fases heb ik wel gehad.
Want jij bent superoud natuurlijk.quote:Op maandag 14 oktober 2013 21:19 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik heb alles wel geluisterd...van Celine Dion naar Thunderdome en via Take That en Sepultura weer terug zeg maar.quote:Op maandag 14 oktober 2013 21:21 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Hoe is je smaak veranderd door je leven heen?
meer jou stijl ?quote:Op maandag 14 oktober 2013 21:19 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ook, ik luister naar een hoop dingen.quote:
Mijn god, hoop dat dat allemaal heel lang geleden was. Enige keer dat ik ooit van zulke muziek genoten heb was tijdens een Proud to be fout feest. Terwijl ik zwaar onder invloed was en mijn Backstreetboys shirt aan hadquote:Op maandag 14 oktober 2013 21:21 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik heb alles wel geluisterd...van Celine Dion naar Thunderdome en via Take That en Sepultura weer terug zeg maar.
quote:
quote:Op maandag 14 oktober 2013 21:24 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Mijn god, hoop dat dat allemaal heel lang geleden was. Enige keer dat ik ooit van zulke muziek genoten heb was tijdens een Proud to be fout feest. Terwijl ik zwaar onder invloed was en mijn Backstreetboys shirt aan had
quote:Op maandag 14 oktober 2013 21:21 schreef Specularium het volgende:
[..]
Want jij bent superoud natuurlijk.
quote:Op maandag 14 oktober 2013 21:21 schreef Peunage het volgende:
specu, geef eens diegif die vermenigvuldigt.
Ik ben ongeveer net zo oud als Specu, dus hij zal het wel wetenquote:
Oh my, Take That, Thunderdome en dan Celine Dion. Dapper dat je ervoor uit durft te komen.quote:Op maandag 14 oktober 2013 21:25 schreef Uccie het volgende:
[..]nee hoor, zo ziet mijn muziekcollectie er nog steeds uit...en die staat weleens op random.
Dit soort details zou ik achterwege laten.quote:Op maandag 14 oktober 2013 21:24 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Mijn god, hoop dat dat allemaal heel lang geleden was. Enige keer dat ik ooit van zulke muziek genoten heb was tijdens een Proud to be fout feest. Terwijl ik zwaar onder invloed was en mijn Backstreetboys shirt aan had
Wat anderen ervan vinden boeit me weinig.quote:Op maandag 14 oktober 2013 21:27 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Oh my, Take That, Thunderdome en dan Celine Dion. Dapper dat je ervoor uit durft te komen.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 14 oktober 2013 21:28 schreef Specularium het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
Je vergeet 2 unlimited.quote:Op maandag 14 oktober 2013 21:26 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik ben ongeveer net zo oud als Specu, dus hij zal het wel weten
Had toen nog bijna een als Mel C (sporty spice) verkleed meisje aan de haak geslagen.quote:Op maandag 14 oktober 2013 21:28 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dit soort details zou ik achterwege laten.
Ohja die ook...en om voetbalmanager nog even te laten gruwelen: James Blunt vind ik ook leuke muziek.quote:
2 Unlimited is wel top. james Blunt is dan weer fout, maar wel op een acceptabele manier. Je krijgt er in elk geval niet direct aids in je oren van #no offensequote:Op maandag 14 oktober 2013 21:32 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ohja die ook...en om voetbalmanager nog even te laten gruwelen: James Blunt vind ik ook leuke muziek.
quote:Op maandag 14 oktober 2013 21:33 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
2 Unlimited is wel top. james Blunt is dan weer fout, maar wel op een acceptabele manier. Je krijgt er in elk geval niet direct aids in je oren van #no offense
Dit is doodgedraaid, dus zal je wel kennen:quote:Op maandag 14 oktober 2013 21:35 schreef Karina het volgende:
Ik zou geen 1 nummer van James Blunt weten eigenlijk.
Heb ik in 2009 weer live gezien op Koninginnedag.quote:Op maandag 14 oktober 2013 21:36 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Zoveel mooie jeugdsentimenten bij 2 unlimited. Dat telt ook natuurlijk.
Het blijven bazen.quote:Op maandag 14 oktober 2013 21:40 schreef Specularium het volgende:
[..]
Heb ik in 2009 weer live gezien op Koninginnedag.
Dat was wel cool.
Oh dat bah. Maar ik heb ook geen smaakquote:Op maandag 14 oktober 2013 21:37 schreef Uccie het volgende:
[..]
Dit is doodgedraaid, dus zal je wel kennen:
Denk dat ik haar toch geiler vond toen ik 12 was.quote:Op maandag 14 oktober 2013 21:41 schreef Specularium het volgende:
[..]
Tetters van Anita zijn nog steeds hetzelfde.
House vond ik stom, want ik was alto.quote:
Beetje al die jonge basisschoolkinderen opgeilen enzo:quote:Op maandag 14 oktober 2013 21:41 schreef Specularium het volgende:
[..]
Tetters van Anita zijn nog steeds hetzelfde.
Dat kan wel kloppen.quote:Op maandag 14 oktober 2013 21:43 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Denk dat ik haar toch geiler vond toen ik 12 was.
Geen Gabberin Liesje?quote:Op maandag 14 oktober 2013 21:45 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
House vond ik stom, want ik was alto.
dat is nu juist de grap cnor, er is geen verschil, ik hoor goed uitgerust en fris als een hoentje te zijn maar het viel me toch een partij tegenquote:
Ik vroeg je toch al steeds, ga je iets doen? Had je het nou maar gedaan hequote:Op maandag 14 oktober 2013 21:49 schreef sp3c het volgende:
[..]
dat is nu juist de grap cnor, er is geen verschil, ik hoor goed uitgerust en fris als een hoentje te zijn maar het viel me toch een partij tegen
niet hiervan ?quote:Op maandag 14 oktober 2013 21:46 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat kan wel kloppen.
Ik was onder de indruk van de clip van Tribal Dance.
ene oor in andere oor uitquote:Op maandag 14 oktober 2013 21:50 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik vroeg je toch al steeds, ga je iets doen? Had je het nou maar gedaan he
of dat glas beter mikken, dan onthoud ik het welquote:Op maandag 14 oktober 2013 21:51 schreef Karina het volgende:
[..]
Volgende keer zal ik harder schreeuwen.
Moet je maar niet oud worden.quote:Op maandag 14 oktober 2013 21:49 schreef sp3c het volgende:
[..]
dat is nu juist de grap cnor, er is geen verschil, ik hoor goed uitgerust en fris als een hoentje te zijn maar het viel me toch een partij tegen
Niet tegen je oren dan, want dan hoor je helemaal niks meer.quote:Op maandag 14 oktober 2013 21:52 schreef sp3c het volgende:
[..]
of dat glas beter mikken, dan onthoud ik het wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |