SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.XBL (Forum nick tussenhaakjes):SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe join ik de FOK!forum GTA Online Crew?
Ga naar http://socialclub.rockstargames.com. Registreer je, link je PSN of XBL account aan je Rockstar Social Club account. Ga naar Crews, dan klik je Crew Up aan en zoek je op FOK Crew. Join de crew en ik zal je accepteren.
http://socialclub.rockstargames.com/crew/fok_crew
Waarom geen aparte crews voor elk platform?
PS3 en Xbox 360 bezitters die lid zijn van FOK!forum melden zich op socialclub.rockstargames.com aan bij één crew: FOK Crew.
PS spelers spelen met elkaar, en Xbox spelers spelen met elkaar. Het is één crew, het is niet nodig om aparte crews te gaan maken voor elk platform. De statistieken van PS- en Xbox spelers worden verzameld en getoond op de crew pagina zodat we als PS- en Xbox spelers van het FOK!forum GTA Online Crew boven de andere crews komen te staan.
De features van GTA V Online:
- Multiplayer modus waarin maximaal 16 spelers in een gamesessie kunnen spelen!
- Je kan je eigen huis kopen en die naar je eigen wens aanpassen.
- Je kan je eigen auto's kopen én die ook verzekeren tegen diefstal en/of schade!
- Je kan je online character aanpassen door nieuwe kleding te kopen, tattoos te laten zetten.
- Samen met je vrienden overvallen plegen, straatraces houden, deatmatches en veel meer!
- Er zijn 700 missies die jij samen met je vrienden online kan spelen!
GTA V Online Trophies/Achievements:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.GTA V Online Screenshots:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beste auto's om te verkopen:
Poll: welke crew kleur wil je?
• zwart
• blauw
• groen
• roze
• oranje
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hier
DNS: 8.8.8.8 8.8.4.4.
[ Bericht 2% gewijzigd door bobbernaut op 14-10-2013 19:29:48 ]Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.![]()
Ja als niemand een nieuw topic maakt gvdOp woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.![]()
Ik was bezig het lijstje er in te krijgen handige harryquote:Op maandag 14 oktober 2013 19:23 schreef bobbernaut het volgende:
Ja als niemand een nieuw topic maakt gvdhier schreef kensei: haha komen
hier schreef UnicornFarts: Ik weet dat SV heet is, Grielen heet is, maar van jou heb ik nog geen bewijs.![]()
godverark. we hebben een mod nodig tenzij harry de OP kan edittenhier schreef kensei: haha komen
hier schreef UnicornFarts: Ik weet dat SV heet is, Grielen heet is, maar van jou heb ik nog geen bewijs.![]()
Stuur code dan? sorry schat, make up sex als we online zijn xxxquote:Op maandag 14 oktober 2013 19:24 schreef Grielen het volgende:
[..]
Ik was bezig het lijstje er in te krijgen handige harryOp woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Ik kan de OP edittenquote:Op maandag 14 oktober 2013 19:24 schreef Grielen het volgende:
godverark. we hebben een mod nodig tenzij harry de OP kan edittenOp woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
dat snapt bobje allemaal niet, hij is dan ook pas 13..quote:Op maandag 14 oktober 2013 19:24 schreef Grielen het volgende:
[..]
Ik was bezig het lijstje er in te krijgen handige harry![]()
hey, liev doen.quote:Op maandag 14 oktober 2013 19:24 schreef Painore het volgende:
[..]
dat snapt bobje allemaal niet, hij is dan ook pas 13..Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Orgy bij Durexquote:Op maandag 14 oktober 2013 19:24 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Stuur code dan? sorry schat, make up sex als we online zijn xxx
Wordt waarschijnlijk circle-fappen.oh ah toma toma vem vem vem vem![]()
Even een mededeling: Mensen met een headset blijven in de crew, maar graag wel Skype gebruiken als dat van je gevraagd wordt.We zijn bezig met een schoonmaak, dat houdt in dat de niet actieve spelers die gekicked worden uit de crew.
![]()
![]()
![]()
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25[spoiler]
Fok!kers met headset:
- pico020
- DivHDD
- Wiwatron
- Mimaaa
- Lisker
- SevvyD
- miniruis16
- Hellmouth8
- Raze_1991
- ProtectedByDurex
- Duuc-nl
- Panoire
- Bobbernaut
- Rene2870
- Dumpafval (PSN: DuCK_Oelewapper)
- TheThoryd__
- barry_bigfoot
- fritsflits
- tjadonis
- nielswinsen
- phuctivity
[/spoiler]hier schreef kensei: haha komen
Yeah, voldoet in ieder geval. Je krijgt langzamerhand groepsvorming, en diegenen hebben vaak een communicatie tool. De overigen boeit het niet en spelen liever alleen, maar willen wel het gevoel dat ze ergens bijhoren behouden.quote:Op maandag 14 oktober 2013 19:21 schreef Roemeen013 het volgende:
[..]
Is Skype gebruiken dan misschien iets?If not now, then when.![]()
quote:Op maandag 14 oktober 2013 19:26 schreef Roemeen013 het volgende:
Even een mededeling: Mensen met een headset blijven in de crew, maar graag wel Skype gebruiken als dat van je gevraagd wordt.We zijn bezig met een schoonmaak, dat houdt in dat de niet actieve spelers die gekicked worden uit de crew.
oh ah toma toma vem vem vem vem![]()
quote:Op maandag 14 oktober 2013 19:26 schreef Roemeen013 het volgende:
MentionedDCMJ![]()
Ik denkt dat er meer gekeken moet worden naar activiteit/gedrag tegenover andere crewleden dan het wel of niet hebben van een headset.
Er zijn genoeg studenten/mensen-met-wat-minder-geld die dat simpelweg niet kunnen/willen uitgeven maar wel vaak spelen en om die dan te "straffen" vind ik een beetje jammer.
Er zijn trouwens ook crewmembers die niet eens lid zijn van Fok, sterker nog er zijn zelfs buitenlandse mensen in de crew - kijk daar eerst eens naar.
Just my 2 cents![]()
![]()
Ik game op mijn bed in een onverantwoorde houding, ik heb geen plek voor mijn laptop. Als sinterklaas langskomt koop ik een grote tv die ik aan mijn muur hang, zodat ik achter mn bureau kan gamen, met m'n laptop ernaast. Dus voor mij nog even geen skypequote:Op maandag 14 oktober 2013 19:26 schreef Roemeen013 het volgende:
hier schreef kensei: haha komen
Dat laatste riep ik net ook al... Maar ga maar eens na wie er op het forum zit en wie nietquote:Op maandag 14 oktober 2013 19:26 schreef SevD het volgende:
Ik denkt dat er meer gekeken moet worden naar activiteit/gedrag tegenover andere crewleden dan het wel of niet hebben van een headset.
Er zijn genoeg studenten/mensen-met-wat-minder-geld die dat simpelweg niet kunnen/willen uitgeven maar wel vaak spelen en om die dan te "straffen" vind ik een beetje jammer.
Er zijn trouwens ook crewmembers die niet eens lid zijn van Fok, sterker nog er zijn zelfs buitenlandse mensen in de crew - kijk daar eerst eens naar.
MentionedDCMJ![]()
als dit zo is, weet je meteen al wie er gekicked moet wordenquote:Op maandag 14 oktober 2013 19:26 schreef SevD het volgende:
Er zijn trouwens ook crewmembers die niet eens lid zijn van Fok, sterker nog er zijn zelfs buitenlandse mensen in de crew - kijk daar eerst eens naar.mee bekant vangde gin haas.![]()
Zien wij ook in, we zijn er momenteel mee bezig.quote:Op maandag 14 oktober 2013 19:26 schreef SevD het volgende:
Just my 2 cents![]()
![]()
![]()
Dit.quote:Op maandag 14 oktober 2013 19:26 schreef SevD het volgende:
Just my 2 cents![]()
En Nederlandse fokkers in het buitenland?
If not now, then when.![]()
Online gamen zonder headset is als auto rijden zonder stuurwiel, het kan wel maar ver kom je niet.
[b]Op maandag 26 januari 2015 11:42 schreef Bapple het volgende:[/b]
Hier hebben we budvar. De grootste atheist van FOK!, en die zou het natuurlijk weer anders hebben gedaan.
Kan ook niet anders. :(
JE WEET ALTIJD ALLES BETER![]()
PVV'er gespot. Viese rasistquote:Op maandag 14 oktober 2013 19:26 schreef SevD het volgende:
sterker nog er zijn zelfs buitenlandse mensen in de crew - kijk daar eerst eens naar.hier schreef kensei: haha komen
Ik heb het eerder aangegeven van 1 iemand, moet dan even terugzoeken in mijn posts vanavondquote:Op maandag 14 oktober 2013 19:27 schreef kawa4 het volgende:
[..]
als dit zo is, weet je meteen al wie er gekicked moet worden![]()
Overigens, op Social Club heet ik anders dan hierquote:Op maandag 14 oktober 2013 19:28 schreef Roemeen013 het volgende:
[..]
Zien wij ook in, we zijn er momenteel mee bezig.
Kan me voorstellen dat je namen af gaat en hier in de OP kijktMentionedDCMJ![]()
Ik begon niet met het lijstje. moet je ff TS dm'enquote:hier schreef kensei: haha komen
Nee. Ingame een gozer die Engels praatte en "gewoon onze Crew joinde want veel members". Gozer kwam uit Canada en had geen idee wat Fok! wasquote:Op maandag 14 oktober 2013 19:28 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Dit.
En Nederlandse fokkers in het buitenland?![]()
Top. Ik zal vanavond effe kijken of ik nog kan vinden wie die Canadees was.quote:Op maandag 14 oktober 2013 19:28 schreef Roemeen013 het volgende:
[..]
Zien wij ook in, we zijn er momenteel mee bezig.![]()
quote:Op maandag 14 oktober 2013 19:29 schreef SevD het volgende:
[..]
Nee. Inname een gozer die Engels praatte en "gewoon onze Crew joinde want veel members". Gozer kwam uit Canada en had geen idee wat Fok! was
Zulke mensen moeten dan inderdaad uit de crew gezet worden.If not now, then when.![]()
Ik ben tegen het kicken van mensen zonder headset. Daartegenover staat wel dat je alleen missies/heists e.d. kan doen met de mensen die er wel een hebben als jezelf een headset hebt."The greatest distance in the universe is that between two minds"![]()
Haha ik ben laatst ook die Canadees tegengekomen idd. ApartJa preciesquote:Op maandag 14 oktober 2013 19:30 schreef FritsFlits het volgende:
Ik ben tegen het kicken van mensen zonder headset. Daartegenover staat wel dat je alleen missies/heists e.d. kan doen met de mensen die er wel een hebben als jezelf een headset hebt.Je kan altijd in de lobby voordat je begint checken of iedereen een headset heeft, en als het nodig is hier mensen kicken bijvoorbeeld.
![]()
Raar is dat ik mensen zie op RSC die onze 'top players' zijn, maar die ik nog nooit online ben tegengekomen.hier schreef kensei: haha komen
Jou heb ik commissioner gemaakt, en SevD ook. Ga jullie gang en kick de mensen die niet actief en buitenlands zijn (behalve mij, hahahaquote:Op maandag 14 oktober 2013 19:30 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Zulke mensen moeten dan inderdaad uit de crew gezet worden.)
![]()
Zit in een crew van een andere Nederlandse internet community, wij hadden een hele invasie van oostblokkers.quote:Op maandag 14 oktober 2013 19:30 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Zulke mensen moeten dan inderdaad uit de crew gezet worden.![]()
![]()
![]()
Xbox/PS3quote:Op maandag 14 oktober 2013 19:32 schreef Grielen het volgende:
Raar is dat ik mensen zie op RSC die onze 'top players' zijn, maar die ik nog nooit online ben tegengekomen.MentionedDCMJ![]()
Godverquote:hier schreef kensei: haha komen
Hmm, Moet dan eerst Skype gaan installeren weer + een account aanmaken.quote:
Had wel een account, maar die heeft mijn volledige naam. Die hoeven jullie niet te weten.MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )![]()
Maar door het nieuwe topic en een hoop posts over wel of geen headset is het magnifieke crew event wat geplanned staat voor vanavond een beetje in vergetelheid geraakt.
Bij deze dus wederom graag de lijst aanvullen als je aanwezig wilt zijn.
Fok! crew only sessie
In ode aan de voorgaande edities zullen we:
- verzamelen bij het vliegveld waarvan we zullen racen naar mount Chilliad. Eenmaal boven kun je kiezen om jezelf omlaag te gooien met je wagen of om met een parachute op je rug van de berg af te kletteren.
- Indien er interesse in is; met 16 members even helemaal de popo kapotmaken. Goed om je skills wat omhoog te werken en altijd leuk om wat te kloten.
- Chillen in het appartemet van Durex, strippers en alcohol zijn aanwezig.
- 16 player races/deathmatches/...
De aanwezigen dusver:
-------------
Panini
nielswinsen
GabrielKnox
BramP0wn3r
Durex (gedwongen)
Kensei (wiwatron)
Raze (gedwongen)
Duuc (gedwongen)
Dumpafval (PSN: DuCK_Oelewapper)
DivHH (vrijwillig)
Stefmeister8
Hoink581 (PSN: barry_bigfoot)
graag deze post kopieren en je naam aan het lijstje toevoegen als je mee wilt doen. Al dit moois zal rond 21u beginnen, PS3 only.![]()
Jeuj, een rang gestegen!quote:Op maandag 14 oktober 2013 19:32 schreef Roemeen013 het volgende:
[..]
Jou heb ik commissioner gemaakt, en SevD ook. Ga jullie gang en kick de mensen die niet actief en buitenlands zijn (behalve mij, hahaha)
Je bent wel goed in het delegeren he, lapzwans.
Iemand nog linkje naar die money glitch?Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
bullcrap..Jaren lang o.a COD gespeeld zonder headset.quote:Op maandag 14 oktober 2013 19:28 schreef budvar het volgende:
Online gamen zonder headset is als auto rijden zonder stuurwiel, het kan wel maar ver kom je niet.MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )![]()
Hahahaha!quote:Op maandag 14 oktober 2013 19:34 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Jeuj, een rang gestegen!
Je bent wel goed in het delegeren he, lapzwans.![]()
![]()
Hou in gedachten dat mensen op Social club een andere naam kunnen gebruiken dan op het Forum/onlinequote:Op maandag 14 oktober 2013 19:34 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Jeuj, een rang gestegen!
Je bent wel goed in het delegeren he, lapzwans.
MentionedDCMJ![]()
Ik ben zelf pas na 21.30 ergens online. Helaas."The greatest distance in the universe is that between two minds"![]()
quote:Op maandag 14 oktober 2013 19:36 schreef kensei het volgende:
Zo even 200k in mijn Baller gepompt![]()
![]()
[ afbeelding ]
Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
quote:Op maandag 14 oktober 2013 19:36 schreef kensei het volgende:
Zo even 200k in mijn Baller gepompt![]()
![]()
[ afbeelding ]
Mijn SUV heeft trouwens een turbomede mogelijk gemaakt door painore
hier schreef kensei: haha komen
Dan noem je ook wel een spel zegquote:Op maandag 14 oktober 2013 19:35 schreef Marco001 het volgende:
[..]
bullcrap..Jaren lang o.a COD gespeeld zonder headset.
[b]Op maandag 26 januari 2015 11:42 schreef Bapple het volgende:[/b]
Hier hebben we budvar. De grootste atheist van FOK!, en die zou het natuurlijk weer anders hebben gedaan.
Kan ook niet anders. :(
JE WEET ALTIJD ALLES BETER![]()
quote:Op maandag 14 oktober 2013 19:34 schreef Painore het volgende:
Maar door het nieuwe topic en een hoop posts over wel of geen headset is het magnifieke crew event wat geplanned staat voor vanavond een beetje in vergetelheid geraakt.
Bij deze dus wederom graag de lijst aanvullen als je aanwezig wilt zijn.
Fok! crew only sessie
- verzamelen bij het vliegveld waarvan we zullen racen naar mount Chilliad. Eenmaal boven kun je kiezen om jezelf omlaag te gooien met je wagen of om met een parachute op je rug van de berg af te kletteren.
- Indien er interesse in is; met 16 members even helemaal de popo kapotmaken. Goed om je skills wat omhoog te werken en altijd leuk om wat te kloten.
De aanwezigen dusver:
-------------
Panini
nielswinsen
GabrielKnox
BramP0wn3r
Durex (gedwongen)
Kensei (wiwatron)
Raze (gedwongen)
Duuc (gedwongen)
DivHH (vrijwillig)
Stefmeister8
Marco001 (PSN Seat_-ibiza)
graag deze post kopieren en je naam aan het lijstje toevoegen als je mee wilt doen. Al dit moois zal rond 21u beginnen, PS3 only.MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )![]()
Een headset is in GTA Online alleen noodzakelijk als je die rally races wil doen. Daarnaast heb je hem niet nodig.![]()
We hebben een crew leiderdie nog nooit bij een crew sessie is geweest, kan natuurlijk niet.. Bij deze ben je dus verplicht om aanwezig te zijn, Roemeen!![]()
Wie wilt met mij 1v1 gaan racen bij criminal records map om de gevangenis heen?
Leuk en snel geld verdienen![]()
![]()
Waar staat dat dat verplicht is? Doe is normaal man, ik speel zat met FOK!kers...quote:Op maandag 14 oktober 2013 19:37 schreef Painore het volgende:
We hebben een crew leiderdie nog nooit bij een crew sessie is geweest, kan natuurlijk niet.. Bij deze ben je dus verplicht om aanwezig te zijn, Roemeen!![]()
![]()
ps3?quote:Op maandag 14 oktober 2013 19:38 schreef Snoepje5 het volgende:
Leuk en snel geld verdienenDon't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Daarom zat jij bij mij in de auto vorige week...quote:Op maandag 14 oktober 2013 19:38 schreef PicoMMP het volgende:
Ik heb Roemeen uberhaubt nog nooit gezien in GTA online![]()
![]()
Yeah goeie tip. Ik denk dat het beste is als er een lijst gemaakt wordt met mensen die eruit gezet gaan worden, deze hier gepost wordt en mensen nog de kans krijgen om er inspraak op te hebben. Verder een datum waarop iedereen verwijderd wordt, zodat er tot een bepaalde tijd inspraak op gedaan kan worden.quote:Op maandag 14 oktober 2013 19:35 schreef sjonnie1990 het volgende:
[..]
Hou in gedachten dat mensen op Social club een andere naam kunnen gebruiken dan op het Forum/onlineIf not now, then when.![]()
Uh, mijn vlaggetje staat op USA, heb een headset en speel op een Xbox, dus laat mij er in a.u.b.quote:Op maandag 14 oktober 2013 19:32 schreef Roemeen013 het volgende:
[..]
Jou heb ik commissioner gemaakt, en SevD ook. Ga jullie gang en kick de mensen die niet actief en buitenlands zijn (behalve mij, hahaha)
.
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."![]()
Als je effe wil wachten dan kom ik er zo aan. Voeg barry_bigfoot toe. 2-4 minuten.quote:Op maandag 14 oktober 2013 19:38 schreef Snoepje5 het volgende:
Leuk en snel geld verdienen![]()
Vorige weekquote:Op maandag 14 oktober 2013 19:38 schreef Roemeen013 het volgende:
[..]
Daarom zat jij bij mij in de auto vorige week...![]()
Daarna was je 5 dagen niet online.![]()
Nep GTA'er![]()
![]()
![]()
Fok! crew only sessie
De aanwezigen dusver:
-------------
Panini
nielswinsen
GabrielKnox
BramP0wn3r
Durex (gedwongen)
Kensei (wiwatron)
Raze (gedwongen)
Duuc (gedwongen)
DivHH (vrijwillig)
Stefmeister8
Daddyjay ( PSN : jayal1122 )
graag deze post kopieren en je naam aan het lijstje toevoegen als je mee wilt doen. Al dit moois zal rond 21u beginnen, PS3 only.![]()
Gister nog een heist gedaan met jou.quote:Op maandag 14 oktober 2013 19:38 schreef Roemeen013 het volgende:
[..]
Waar staat dat dat verplicht is? Doe is normaal man, ik speel zat met FOK!kers...MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )![]()
omdat ik je bij deze verplicht.quote:Op maandag 14 oktober 2013 19:38 schreef Roemeen013 het volgende:
[..]
Waar staat dat dat verplicht is? Doe is normaal man, ik speel zat met FOK!kers...![]()
Nodig nl-mash maar uitquote:Op maandag 14 oktober 2013 19:39 schreef Snoepje5 het volgende:
[..]
ja
en scooter tenzij ik mijn eigen auto kan gebruikenDon't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
quote:Op maandag 14 oktober 2013 19:39 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Yeah goeie tip. Ik denk dat het beste is als er een lijst gemaakt wordt met mensen die eruit gezet gaan worden, deze hier gepost wordt en mensen nog de kans krijgen om er inspraak op te hebben. Verder een datum waarop iedereen verwijderd wordt, zodat er tot een bepaalde tijd inspraak op gedaan kan worden.
MentionedDCMJ![]()
Ik was 5 dagen in Barcelona.quote:Op maandag 14 oktober 2013 19:39 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Vorige week![]()
Daarna was je 5 dagen niet online.![]()
Nep GTA'er![]()
![]()
![]()
Mijn vlaggetje is geloof ik die van Engeland, omdat ik dat ooit gewijzigd hebt zodat ik geen lelijke Nederlandse vertalingen hoefde te zien in bepaalde games.
Dus niet zomaar iedereen zonder Nederlands vlaggetje eruit kicken s.v.p.![]()
![]()
Shit, ik ga ff stripclub om telefoonnummers te regelen voor vanavond!YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.![]()
Als je maar eens wist hoeveel ik GTA gemist heb he...quote:Op maandag 14 oktober 2013 19:40 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Naar Barcelona gaan als je GTA kan spelen![]()
![]()
pi_132164993
Fok! crew only sessie
De aanwezigen dusver:
-------------
Panini
nielswinsen
GabrielKnox
BramP0wn3r
Durex (gedwongen)
Kensei (wiwatron)
Raze (gedwongen)
Duuc (gedwongen)
DivHH (vrijwillig)
Stefmeister8
Marco001 (PSN: Seat_-ibiza )
graag deze post kopieren en je naam aan het lijstje toevoegen als je mee wilt doen. Al dit moois zal rond 21u beginnen, PS3 only
Sidenote: is het nou zo moeilijk om de laatste post hierover te kopieren? Heb nu al 2 of 3x mijn naam er weer tussen moeten zetten.MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )![]()
Dit dus WTFquote:Op maandag 14 oktober 2013 19:40 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Naar Barcelona gaan als je GTA kan spelen![]()
Ik heb ook nog een leven, ook nog vrienden etc. waarmee ik rekening moet houden. Ik kan niet de hele dag online zijn op GTA.![]()
![]()
Willen meer mensen strippers regelen, of kan dat niet online?YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.![]()
Fok! crew only sessie
De aanwezigen dusver:
-------------
Panini
nielswinsen
GabrielKnox
BramP0wn3r
Durex (gedwongen)
Kensei (wiwatron)
Raze (gedwongen)
Duuc (gedwongen)
DivHH (vrijwillig)
Stefmeister8
Seconde(PSN: geert_nn)
En nummer 4....
pi_132165139
Fok! crew only sessie
De aanwezigen dusver:
-------------
Panini
nielswinsen
GabrielKnox
BramP0wn3r
Durex (gedwongen)
Kensei (wiwatron)
Raze (gedwongen)
Duuc (gedwongen)
DivHH (vrijwillig)
Stefmeister8
Marco001 (psn: Seat_-ibiza)
graag deze post kopieren en je naam aan het lijstje toevoegen als je mee wilt doen. Al dit moois zal rond 21u beginnen, PS3 only.MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )![]()
skype kan ook op de telefoon heniet speciaal een laptop/pc naast je nodig
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Kan alleen naarje eigen huis geloof ik. Geef me even een invite voor je sessie dan proberen we het, ik heb al 2 nummertjesquote:Op maandag 14 oktober 2013 19:42 schreef ManageTheAnger het volgende:
Willen meer mensen strippers regelen, of kan dat niet online?![]()
Zie nog niksquote:
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
onzin. Anderen luisteren wel gewoon mee. Geen trek om zelf te praten. Regelmatig missies, survivals gehaald.quote:Op maandag 14 oktober 2013 19:30 schreef FritsFlits het volgende:
Ik ben tegen het kicken van mensen zonder headset. Daartegenover staat wel dat je alleen missies/heists e.d. kan doen met de mensen die er wel een hebben als jezelf een headset hebt.http://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”![]()
Dit.quote:Op maandag 14 oktober 2013 19:44 schreef poker4lifee het volgende:
![]()
Hosten. en dan bij crew leden. En dan de tweede dan krijg je een lijst met crew members die je kan invitequote:Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Ik, Roces, Donderjagers, Yuri_Boyka en SevD zorgen ervoor dat inactieve en buitenlandse leden uit de crew gekicked worden zodat de wel actieve leden kunnen joinen.Zeg maar dat het eind deze week allemaal opgeruimd en netjes is.
![]()
![]()
Jaja..beetje sieraden lopen verkopen in Barcelonaquote:Op maandag 14 oktober 2013 19:42 schreef Roemeen013 het volgende:
Ik heb ook nog een leven, ook nog vrienden etc. waarmee ik rekening moet houden. Ik kan niet de hele dag online zijn op GTA.![]()
![]()
![]()
Top!quote:Op maandag 14 oktober 2013 19:45 schreef Roemeen013 het volgende:
Ik, Roces, Donderjagers, Yuri_Boyka en SevD zorgen ervoor dat inactieve en buitenlandse leden uit de crew gekicked worden zodat de wel actieve leden kunnen joinen.Zeg maar dat het eind deze week allemaal opgeruimd en netjes is.
MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )![]()
Hahahaha!quote:Op maandag 14 oktober 2013 19:46 schreef MRN89 het volgende:
[..]
Jaja..beetje sieraden lopen verkopen in Barcelona![]()
![]()
![]()
Ik ben vanaf donderdag t/m volgende week dinsdag ook in het buitenlandquote:hier schreef kensei: haha komen
Wie gaat nu mee strippers regelen?>YouTube
gedaanquote:Op maandag 14 oktober 2013 19:45 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Hosten. en dan bij crew leden. En dan de tweede dan krijg je een lijst met crew members die je kan invite![]()
Fok! crew only sessie
De aanwezigen dusver:
-------------
Panini
nielswinsen
GabrielKnox
BramP0wn3r
Durex (gedwongen)
Kensei (wiwatron)
Raze (gedwongen)
Duuc (gedwongen)
DivHH (vrijwillig)
Stefmeister8
Yuri_Boyka (PSN: mimaaa )
mimaaquote:Op maandag 14 oktober 2013 19:47 schreef Marco001 het volgende:
Yuri, als dat niet je psn is pas ik het wel aan.YouTube
hij is mimaaquote:Op maandag 14 oktober 2013 19:47 schreef Marco001 het volgende:
Yuri, als dat niet je psn is pas ik het wel aan.hier schreef kensei: haha komen
heb nog niks gekregenquote:Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Raze, waar hange je uit? Heb je nodig! Sessie is blijkbaar niet opgeslagen, nu moet ik weer 10 races winnen om turbo vrij te spelen. Geld wat ik er aan uit had gegeven is natuurlijk wel gewoon weg -_-![]()
Heb je net geaccepteerd als het goed is, zal nog een keer checken. Kan even duren.quote:Op maandag 14 oktober 2013 19:49 schreef j95 het volgende:
Kan ik joinen als niet crewlid? Request is nog pending..![]()
![]()
Hoe zit dat met die hierarchy?
Hoe is die ranking bepaald?http://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”![]()
Dat beheren ik en de commissioners.quote:Op maandag 14 oktober 2013 19:50 schreef SosuaCafe het volgende:
Hoe is die ranking bepaald?![]()
1. ProtectedByDurexquote:Op maandag 14 oktober 2013 19:50 schreef SosuaCafe het volgende:
Hoe is die ranking bepaald?
That's all you need to know.YouTube
Nog een extra a en dan is die perfect!quote:Op maandag 14 oktober 2013 19:47 schreef Marco001 het volgende:
Fok! crew only sessie
De aanwezigen dusver:
-------------
Panini
nielswinsen
GabrielKnox
BramP0wn3r
Durex (gedwongen)
Kensei (wiwatron)
Raze (gedwongen)
Duuc (gedwongen)
DivHH (vrijwillig)
Stefmeister8
Yuri_Boyka (PSN: mimaa
graag deze post kopieren en je naam aan het lijstje toevoegen als je mee wilt doen. Al dit moois zal rond 21u beginnen, PS3 only.
Hartelijk bedankt!If not now, then when.![]()
Dit dusquote:Op maandag 14 oktober 2013 19:50 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
1. ProtectedByDurex
That's all you need to know.![]()
Je hebt me wel als vriend toegevoegdquote:Op maandag 14 oktober 2013 19:49 schreef Roemeen013 het volgende:
[..]
Heb je net geaccepteerd als het goed is, zal nog een keer checken. Kan even duren.![]()
Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Done, NPquote:Op maandag 14 oktober 2013 19:50 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Nog een extra a en dan is die perfect!
Hartelijk bedankt!MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )![]()
quote:Op maandag 14 oktober 2013 19:52 schreef Roemeen013 het volgende:
[..]
Onder andere, maar ik heb je request al ook geaccepteerd. Even geduld dus.![]()
![]()
En als je deze hebt?quote:Op maandag 14 oktober 2013 19:44 schreef poker4lifee het volgende:
![]()
![]()
nopequote:Op maandag 14 oktober 2013 19:50 schreef Snoepje5 het volgende:
[..]
nu moet je iets hebben, er staat invited al 2 minuten
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Fok! crew only sessie
De aanwezigen dusver:
-------------
Panini
nielswinsen
GabrielKnox
BramP0wn3r
Durex (gedwongen)
Kensei (wiwatron)
Raze (gedwongen)
Duuc (gedwongen)
DivHH (vrijwillig)
Stefmeister8
AssasinsCreedz3 (psn: Janky-killer28)
graag deze post kopieren en je naam aan het lijstje toevoegen als je mee wilt doen. Al dit moois zal rond 21u beginnen, PS3 only.
Heb ook wel een headset...![]()
Dan ben je een baas.quote:Op maandag 14 oktober 2013 19:52 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
En als je deze hebt?
[ [url=http://www.carkitstunter.nl/contents/media/nokia5210_415[1].jpg]afbeelding[/url] ]![]()
![]()
Straks nog even koffie drinken en dan zit ik er om 9 uur klaar voor.
raar. naja laat maar danquote:Op maandag 14 oktober 2013 19:57 schreef Snoepje5 het volgende:
[..]
nog een keer gedaan maar weer rejectedDon't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
quote:Op maandag 14 oktober 2013 19:53 schreef AssasinsCreedz3 het volgende:
Fok! crew only sessie
De aanwezigen dusver:
-------------
Panini
nielswinsen
GabrielKnox
BramP0wn3r
Durex (gedwongen)
Kensei (wiwatron)
Raze (gedwongen)
Duuc (gedwongen)
DivHH (vrijwillig)
Stefmeister8
Drsnuggle (psn: vdokter88)
Heb nog geen headset.![]()
Ik wist niet eens dat je ook koprollen enzo kon doen
YouTube
Springen en dan slaan ofzoOp woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Gaan we in het begin eerst in Durex zijn place chillen want ik ben er net iets over 9 denk ik.If not now, then when.![]()
duurt toch altijd een uur voordat we gaan racen, komt wel goedquote:Op maandag 14 oktober 2013 20:04 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Gaan we in het begin eerst in Durex zijn place chillen want ik ben er net iets over 9 denk ik.![]()
wat is je psn?quote:Op maandag 14 oktober 2013 20:04 schreef Snoepje5 het volgende:
iemand race joinen om de gevangenis heen? sport wagens.![]()
ik host alquote:Op maandag 14 oktober 2013 20:10 schreef Painore het volgende:
[..]
accepteer je friend request en dan stuur ik je een invite![]()
Aangezien ik nu weg moet, heb alsjeblieft een paar dagen geduld. Ik en de commissioners zullen ervoor zorgen dat mensen de crew kunnen joinen en de niet-headset leden hoeven zich geen zorgen te maken want tot nu toe is er nog niemand gekicked zonder headset en dat blijft zo.![]()
![]()
ik stuur je invite als het werktquote:Op maandag 14 oktober 2013 20:11 schreef Painore het volgende:
[..]
ik ook ;p
ik join jou wel, accepteer even dan![]()
Heb bobbernaut een level omhoog gezet, en tien mensen verwijderd die nog level 1 waren online![]()
Morgen ga ik even verder.melksommelier en vertrouwenspersoon fok![]()
Godver wiwa, bijna gehaald haha op het end dood.
Komen nieuwe invites denk.YouTube
Als je dat Skype gedoe ook maar achterwege laat.quote:Op maandag 14 oktober 2013 20:11 schreef Roemeen013 het volgende:
Aangezien ik nu weg moet, heb alsjeblieft een paar dagen geduld. Ik en de commissioners zullen ervoor zorgen dat mensen de crew kunnen joinen en de niet-headset leden hoeven zich geen zorgen te maken want tot nu toe is er nog niemand gekicked zonder headset en dat blijft zo.![]()
Verdient het goed die missie?quote:Op maandag 14 oktober 2013 20:12 schreef ManageTheAnger het volgende:
Godver wiwa, bijna gehaald haha op het end dood.
Komen nieuwe invites denk.![]()
weet niet, nog niet gehaald.quote:
Accepteer gewoon
YouTube
picoquote:Op maandag 14 oktober 2013 20:12 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Als je dat Skype gedoe ook maar achterwege laat.![]()
![]()
melksommelier en vertrouwenspersoon fok![]()
nvmYouTube
Ik ga hierna strippers proberen te hosselen.
Als iedereen nou even een stripper regelt voor straks!YouTube
kan niet lulquote:Op maandag 14 oktober 2013 20:16 schreef ManageTheAnger het volgende:
Ik ga hierna strippers proberen te hosselen.
Als iedereen nou even een stripper regelt voor straks!![]()
stuur je nu een invitequote:Op maandag 14 oktober 2013 20:20 schreef Snoepje5 het volgende:
[..]
Ik kan niks, zegt dat de servers er uit liggen probeer jij eens dan![]()
heb hetquote:
edit: servers unavailble, please tryagain later..![]()
Probeer nog eens een keer
Nog nooit gehad de afgelopen dagen.![]()
Had ik net ook ja, keertje opnieuw gestart en hij deed hetquote:Op maandag 14 oktober 2013 20:22 schreef Snoepje5 het volgende:
[..]
heb het
edit: servers unavailble, please tryagain later..![]()
Nog nooit gehad de afgelopen dagen.![]()
![]()
Ik heb mijn vriendin een eigen character gegeven op mijn account. Maar geld wordt gedeeld tussen characters. Nu zit ze al mijn geld uit te geven in een kledingwinkel
No amount of money ever bought a second of time.![]()
quote:"For this, I'd say to use your best judgment. Anything that feels like an exploit is an exploit--For the LS car reselling, that is definitely an exploit that is being patched out.
Players just "playing the game" or doing missions are not considered exploits. There may be some missions players farm like crazy for a huge payout and RP boost that will be adjusted to keep the economy in balance, but players that repeat those missions while they pay out huge are not exploiting. They are just farming one particular mission.
Players that use exploits are easy to find, and repeat offenses may result in a ban to the cheater pool, which works similarly to the cheater pool introduced in Max Payne 3.
Please ask any other questions here about bannable offenses. If you'd like clarity on any piece mentioned above, please also comment here."melksommelier en vertrouwenspersoon fok![]()
quote:Op maandag 14 oktober 2013 20:24 schreef TigerXtrm het volgende:
Ik heb mijn vriendin een eigen character gegeven op mijn account. Maar geld wordt gedeeld tussen characters. Nu zit ze al mijn geld uit te geven in een kledingwinkel![]()
MentionedDCMJ![]()
quote:Op maandag 14 oktober 2013 20:24 schreef TigerXtrm het volgende:
Ik heb mijn vriendin een eigen character gegeven op mijn account. Maar geld wordt gedeeld tussen characters. Nu zit ze al mijn geld uit te geven in een kledingwinkel![]()
![]()
wat denk je zelf ;pquote:Op maandag 14 oktober 2013 20:28 schreef Duuc-nl het volgende:
Begint de race is een x op tijd om 9 uur? Heb niet zoveel tijd namelijk, duty calls.![]()
Hahaha.quote:Op maandag 14 oktober 2013 20:24 schreef TigerXtrm het volgende:
Ik heb mijn vriendin een eigen character gegeven op mijn account. Maar geld wordt gedeeld tussen characters. Nu zit ze al mijn geld uit te geven in een kledingwinkel
Fok! crew only sessie
De aanwezigen dusver:
-------------
Panini
nielswinsen
GabrielKnox
BramP0wn3r
Durex (gedwongen)
Kensei (wiwatron)
Raze (gedwongen)
Duuc (gedwongen)
DivHH (vrijwillig)
Stefmeister8
J95 (psn: jordykruse)
Nee de international, onderin de mapquote:hier schreef kensei: haha komen
quote:Op maandag 14 oktober 2013 20:33 schreef Grielen het volgende:
[..]
Nee de international, onderin de map![]()
![]()
Elke mongool die straks weer gaat schieten bij t vliegveld mag van mij meteen gekicked worden uit de crew
PSN: Duuc-nl![]()
YouTube
Dat was zo epic hahaquote:Op maandag 14 oktober 2013 20:35 schreef kensei het volgende:
Deze keer graag niet met sticky bombs Panini
ehmmm...waarom ben ik uit de crew gekickt ? :/Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*![]()
OMDAT JE GEEN HEADSET HEBTquote:Op maandag 14 oktober 2013 20:36 schreef Jimbo het volgende:
ehmmm...waarom ben ik uit de crew gekickt ? :/
Onzin, die heb ik welquote:
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
omdat je een langharige hippie bentquote:Op maandag 14 oktober 2013 20:36 schreef Jimbo het volgende:
ehmmm...waarom ben ik uit de crew gekickt ? :/![]()
ook niet gedaan :/quote:Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik zie dat er al 8 uit de crew zijn gegooid![]()
Wie hebben er eigenlijk nu de leiding in de crew aangezien de leider nogal afwezig is?PSN: Duuc-nl![]()
quote:Op maandag 14 oktober 2013 20:38 schreef Typisch het volgende:
[..]
omdat je een langharige hippie bentmn haar is korter dan dat van jou toivonnen
Ik doe graag mee straks! PSN is Tjadonis.
Ik wil wel mee racen straksPSN is Tjadonis.
quote:Op maandag 14 oktober 2013 20:30 schreef j95 het volgende:
Fok! crew only sessie
De aanwezigen dusver:
-------------
Panini
nielswinsen
GabrielKnox
BramP0wn3r
Durex (gedwongen)
Kensei (wiwatron)
Raze (gedwongen)
Duuc (gedwongen)
DivHH (vrijwillig)
Stefmeister8
Tjado (PSN: Tjadonis)
oquote:Op maandag 14 oktober 2013 20:39 schreef Jimbo het volgende:
[..]mn haar is korter dan dat van jou toivonnen
![]()
En ik moet je weer teleur stellenquote:Op maandag 14 oktober 2013 20:39 schreef Duuc-nl het volgende:
[..]
OMDAT JE uhh AUTO'S VAN CREWMEMBERS KAPOT MAAKT![]()
Maaruh, iemand die me dr weer in kan gooien? (hoop wel dati k mn crewrank dan weer terug heb?)
Iroquois-kiwiOp donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik kan mensen kicken en doen, dus als er bepaalde users niet in horen geef maar een DM ofzo.quote:Op maandag 14 oktober 2013 20:38 schreef Duuc-nl het volgende:
Ik zie dat er al 8 uit de crew zijn gegooid![]()
Wie hebben er eigenlijk nu de leiding in de crew aangezien de leider nogal afwezig is?![]()
protectedbydurex mag er wel uit. Erg vervelend ventje, loopt de hele tijd met stickie bombs te gooienquote:Op maandag 14 oktober 2013 20:41 schreef rene90 het volgende:
[..]
Ik kan mensen kicken en doen, dus als er bepaalde users niet in horen geef maar een DM ofzo.![]()
Zoals eikels die je constant kapot schieten uit dezelfde crew?quote:Op maandag 14 oktober 2013 20:41 schreef rene90 het volgende:
[..]
Ik kan mensen kicken en doen, dus als er bepaalde users niet in horen geef maar een DM ofzo.
Of hebben we geen gedragscode?![]()
Crewmembers die andere crew lopen te killen lijkt me niet zo gewenst, niet dat ik dat zelf bepaal maar als ik hier de vaste GTA-ers zie stellen die dat niet op prijs toch?quote:Op maandag 14 oktober 2013 20:44 schreef Vendris het volgende:
[..]
Zoals eikels die je constant kapot schieten uit dezelfde crew?
Of hebben we geen gedragscode?![]()
Zo dacht ik er ook over.. het te pas en ontepas neer knallen van alles wat beweegt is lichtelijk irritant...quote:Op maandag 14 oktober 2013 20:44 schreef rene90 het volgende:
[..]
Crewmembers die andere crew lopen te killen lijkt me niet zo gewenst, niet dat ik dat zelf bepaal maar als ik hier de vaste GTA-ers zie stellen die dat niet op prijs toch?![]()
Mimaaa, hij wint te veel races en het is een apenkopquote:Op maandag 14 oktober 2013 20:41 schreef rene90 het volgende:
[..]
Ik kan mensen kicken en doen, dus als er bepaalde users niet in horen geef maar een DM ofzo.![]()
![]()
quote:Op maandag 14 oktober 2013 20:46 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Mimaaa, hij wint te veel races en het is een apenkop![]()
![]()
Wie doet de invites? Anders verstuur ik ze nu!YouTube
ga ik nu doen!quote:Op maandag 14 oktober 2013 20:47 schreef ManageTheAnger het volgende:
Wie doet de invites? Anders verstuur ik ze nu!![]()
Deze willen bij de crew, als iemand van hier dat is geef even een DM dan accept ik het.quote:JMills54
INVITE DELETE
davidsvk339.
INVITE DELETE
Laneyboy1000
INVITE DELETE
mikehizze
INVITE DELETE
morganchannel
INVITE DELETE
Toek85
INVITE DELETE![]()
http://socialclub.rockstargames.com/games/gtav/snapmaticquote:Op maandag 14 oktober 2013 20:49 schreef Mr_Eenoog het volgende:
Waar komen je foto's eigenlijk terecht of waar kun je die downloaden?![]()
Op maandag 14 oktober 2013 20:30 schreef j95 het volgende:
Fok! crew only sessie
De aanwezigen dusver:
-------------
Panini
nielswinsen
GabrielKnox
BramP0wn3r
Durex (gedwongen)
Kensei (wiwatron)
Raze (gedwongen)
Duuc (gedwongen)
DivHH (vrijwillig)
Stefmeister8
Mocht het nog lukken![]()
Wat een onzin, you previously left the job without finishing it terwijl de rockstar servers unavailable zijn en me zelf er uit kicken![]()
![]()
Panini, ik heb nog niets ontvangen....YouTube
quote:Op maandag 14 oktober 2013 20:51 schreef DrSnuggle het volgende:
Fok! crew only sessie
De aanwezigen dusver:
-------------
Panini
nielswinsen
GabrielKnox
BramP0wn3r
Durex (gedwongen)
Kensei (wiwatron)
Raze (gedwongen)
Duuc (gedwongen)
DivHH (vrijwillig)
Stefmeister8
Phuctivity
tis ok nog geen 9 uur hequote:Op maandag 14 oktober 2013 20:54 schreef ManageTheAnger het volgende:
Panini, ik heb nog niets ontvangen....mee bekant vangde gin haas.![]()
Hoe heet je?quote:Op maandag 14 oktober 2013 20:59 schreef Painore het volgende:
degene die nog geen invite hebben; voeg mij toe als friend en dan kan ik je een invite sturen![]()
done.. psn was painore toch?quote:Op maandag 14 oktober 2013 20:59 schreef Painore het volgende:
degene die nog geen invite hebben; voeg mij toe als friend en dan kan ik je een invite sturenMisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )![]()
Neger invite mij danquote:Op maandag 14 oktober 2013 20:59 schreef Painore het volgende:
degene die nog geen invite hebben; voeg mij toe als friend en dan kan ik je een invite sturen![]()
![]()
Je kan mij uit de crewlijst een invite sturen...quote:Op maandag 14 oktober 2013 20:59 schreef Painore het volgende:
degene die nog geen invite hebben; voeg mij toe als friend en dan kan ik je een invite sturenYouTube
al 4x gedaan bij jou..quote:Op maandag 14 oktober 2013 21:00 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Je kan mij uit de crewlijst een invite sturen...
maar niet iedwreen staat daar tussen
psn is painore![]()
toegevoegdquote:Op maandag 14 oktober 2013 21:02 schreef Painore het volgende:
[..]
al 4x gedaan bij jou..
psn is painore![]()
Zijn er onderhand toch meer dan 16..
??http://www.syfy.com/tinman/oz/
Heb je ff dm gestuurd Rene. Ik ben Toek85 die me bij crew aangemeld heeft.PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia![]()
....................................... kom op manquote:Op maandag 14 oktober 2013 21:02 schreef Painore het volgende:
[..]
al 4x gedaan bij jou..
psn is painoreYouTube
Op maandag 14 oktober 2013 20:51 schreef DrSnuggle het volgende:
Fok! crew only sessie
De aanwezigen dusver:
-------------
Panini
nielswinsen
GabrielKnox
BramP0wn3r
Durex (gedwongen)
Kensei (wiwatron)
Raze (gedwongen)
Duuc (gedwongen)
DivHH (vrijwillig)
Stefmeister8
Phuctivity
Invite mequote:Op maandag 14 oktober 2013 20:59 schreef Painore het volgende:
jij hebt blijkbaar moeite met een invite accepteren.........quote:Op maandag 14 oktober 2013 21:03 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
....................................... kom op man![]()
Probeer nog eens een invite te sturen.YouTube
Je zit erinquote:Op maandag 14 oktober 2013 21:03 schreef Toekito het volgende:
Heb je ff dm gestuurd Rene. Ik ben Toek85 die me bij crew aangemeld heeft.![]()
![]()
DoneYouTube
Kan je mij ook inviten? heb je al als vriend toegevoegd, moet je alleen nog even accepteren.quote:Op maandag 14 oktober 2013 21:04 schreef Painore het volgende:
[..]
jij hebt blijkbaar moeite met een invite accepteren.........MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )![]()
Pas die invite door naar mij dan..quote:Op maandag 14 oktober 2013 21:08 schreef PicoMMP het volgende:
Ik heb juist wel een invite terwijl ik niet eens mee doe
Ok!quote:Op maandag 14 oktober 2013 21:07 schreef rene90 het volgende:
[..]
DM even de link naar je social club profiel, als je in de FOK crew wilt.![]()
Ben ik nog op tijd? Ben met een paar minuten online (Psn: BensterNL)
Zit niet in de fok crew.. Vol helaasHet verschil tussen ken en kan kunnen we niet.![]()
ik heb geeneens een invite gehad joh..quote:Op maandag 14 oktober 2013 21:10 schreef Seconde het volgende:
Invite gekregen maar session vol.. Kan dus net zo goed niet mezelf opgeven
Best wel jammer dat de PS3 erg restricted is, max. 16players is wel erg weinig..MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )![]()
GODVER
ik werd signed out... momentje!
Nieuwe invite aubYouTube
Seat_-ibizaquote:Op maandag 14 oktober 2013 21:13 schreef ManageTheAnger het volgende:
GODVER
ik werd signed out... momentje!
Nieuwe invite aub
Wil iemand mij ook uitnodigen? (zeur zeur..)
sessie zit vol, sorry heren. Invites zijn volledig verneukt, kon sommigen niet vinden. Kan ook geen friends uitnodigen, service is unavailable..![]()
Vaag.....quote:Op maandag 14 oktober 2013 21:18 schreef Painore het volgende:
sessie zit vol, sorry heren. Invites zijn volledig verneukt, kon sommigen niet vinden. Kan ook geen friends uitnodigen, service is unavailable..
Nouja, mocht er een plekje vrijkomen.....
Wie heeft mij uit de fok crew gegooid?YouTube
quote:Op maandag 14 oktober 2013 21:20 schreef ManageTheAnger het volgende:
Wie heeft mij uit de fok crew gegooid?![]()
Lol..
Ze moeten eigenlijk het max aantal tegelijktijdige spelers in 1 sessie opschroeven naar een stuk of 30. Kunnen we allemaal meedoen.
quote:Op maandag 14 oktober 2013 21:20 schreef ManageTheAnger het volgende:
Wie heeft mij uit de fok crew gegooid?Geen idee, een paar commisioners zijn mensen aan het verwijderen (Ik heb alleen mensen verwijderd die rang 0 hadden online)quote:
Meld je weer even opnieuw aan en zet je naam hier neer dan accepteer ik je meteen.melksommelier en vertrouwenspersoon fok![]()
ProtectedByDurexYouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: