Als je maar eens wist hoeveel ik GTA gemist heb he...quote:Op maandag 14 oktober 2013 19:40 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Naar Barcelona gaan als je GTA kan spelen
Dit dus WTFquote:Op maandag 14 oktober 2013 19:40 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Naar Barcelona gaan als je GTA kan spelen
Kan alleen naarje eigen huis geloof ik. Geef me even een invite voor je sessie dan proberen we het, ik heb al 2 nummertjesquote:Op maandag 14 oktober 2013 19:42 schreef ManageTheAnger het volgende:
Willen meer mensen strippers regelen, of kan dat niet online?
Zie nog niksquote:
onzin. Anderen luisteren wel gewoon mee. Geen trek om zelf te praten. Regelmatig missies, survivals gehaald.quote:Op maandag 14 oktober 2013 19:30 schreef FritsFlits het volgende:
Ik ben tegen het kicken van mensen zonder headset. Daartegenover staat wel dat je alleen missies/heists e.d. kan doen met de mensen die er wel een hebben als jezelf een headset hebt.
Dit.quote:Op maandag 14 oktober 2013 19:44 schreef poker4lifee het volgende:
skype kan ook op de telefoon heniet speciaal een laptop/pc naast je nodig
Hosten. en dan bij crew leden. En dan de tweede dan krijg je een lijst met crew members die je kan invitequote:
Jaja..beetje sieraden lopen verkopen in Barcelonaquote:Op maandag 14 oktober 2013 19:42 schreef Roemeen013 het volgende:
Ik heb ook nog een leven, ook nog vrienden etc. waarmee ik rekening moet houden. Ik kan niet de hele dag online zijn op GTA.
Top!quote:Op maandag 14 oktober 2013 19:45 schreef Roemeen013 het volgende:
Ik, Roces, Donderjagers, Yuri_Boyka en SevD zorgen ervoor dat inactieve en buitenlandse leden uit de crew gekicked worden zodat de wel actieve leden kunnen joinen.Zeg maar dat het eind deze week allemaal opgeruimd en netjes is.
Hahahaha!quote:Op maandag 14 oktober 2013 19:46 schreef MRN89 het volgende:
[..]
Jaja..beetje sieraden lopen verkopen in Barcelona![]()
Ik ben vanaf donderdag t/m volgende week dinsdag ook in het buitenlandquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |