quote:Op maandag 14 oktober 2013 19:36 schreef kensei het volgende:
Zo even 200k in mijn Baller gepompt![]()
![]()
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 14 oktober 2013 19:36 schreef kensei het volgende:
Zo even 200k in mijn Baller gepompt![]()
![]()
[ afbeelding ]
Dan noem je ook wel een spel zegquote:Op maandag 14 oktober 2013 19:35 schreef Marco001 het volgende:
[..]
bullcrap..Jaren lang o.a COD gespeeld zonder headset.
quote:Op maandag 14 oktober 2013 19:34 schreef Painore het volgende:
Maar door het nieuwe topic en een hoop posts over wel of geen headset is het magnifieke crew event wat geplanned staat voor vanavond een beetje in vergetelheid geraakt.
Bij deze dus wederom graag de lijst aanvullen als je aanwezig wilt zijn.
Fok! crew only sessie
In ode aan de voorgaande edities zullen we:
- verzamelen bij het vliegveld waarvan we zullen racen naar mount Chilliad. Eenmaal boven kun je kiezen om jezelf omlaag te gooien met je wagen of om met een parachute op je rug van de berg af te kletteren.
- Indien er interesse in is; met 16 members even helemaal de popo kapotmaken. Goed om je skills wat omhoog te werken en altijd leuk om wat te kloten.
- Chillen in het appartemet van Durex, strippers en alcohol zijn aanwezig.
- 16 player races/deathmatches/...
De aanwezigen dusver:
-------------
Panini
nielswinsen
GabrielKnox
BramP0wn3r
Durex (gedwongen)
Kensei (wiwatron)
Raze (gedwongen)
Duuc (gedwongen)
Dumpafval (PSN: DuCK_Oelewapper)
DivHH (vrijwillig)
Stefmeister8
Marco001 (PSN Seat_-ibiza)
Hoink581 (PSN: barry_bigfoot)
graag deze post kopieren en je naam aan het lijstje toevoegen als je mee wilt doen. Al dit moois zal rond 21u beginnen, PS3 only.
Waar staat dat dat verplicht is? Doe is normaal man, ik speel zat met FOK!kers...quote:Op maandag 14 oktober 2013 19:37 schreef Painore het volgende:
We hebben een crew leiderdie nog nooit bij een crew sessie is geweest, kan natuurlijk niet.. Bij deze ben je dus verplicht om aanwezig te zijn, Roemeen!
ps3?quote:Op maandag 14 oktober 2013 19:38 schreef Snoepje5 het volgende:
Wie wilt met mij 1v1 gaan racen bij criminal records map om de gevangenis heen?
Leuk en snel geld verdienen
Daarom zat jij bij mij in de auto vorige week...quote:Op maandag 14 oktober 2013 19:38 schreef PicoMMP het volgende:
Ik heb Roemeen uberhaubt nog nooit gezien in GTA online
Yeah goeie tip. Ik denk dat het beste is als er een lijst gemaakt wordt met mensen die eruit gezet gaan worden, deze hier gepost wordt en mensen nog de kans krijgen om er inspraak op te hebben. Verder een datum waarop iedereen verwijderd wordt, zodat er tot een bepaalde tijd inspraak op gedaan kan worden.quote:Op maandag 14 oktober 2013 19:35 schreef sjonnie1990 het volgende:
[..]
Hou in gedachten dat mensen op Social club een andere naam kunnen gebruiken dan op het Forum/online
Uh, mijn vlaggetje staat op USA, heb een headset en speel op een Xbox, dus laat mij er in a.u.b.quote:Op maandag 14 oktober 2013 19:32 schreef Roemeen013 het volgende:
[..]
Jou heb ik commissioner gemaakt, en SevD ook. Ga jullie gang en kick de mensen die niet actief en buitenlands zijn (behalve mij, hahaha)
Als je effe wil wachten dan kom ik er zo aan. Voeg barry_bigfoot toe. 2-4 minuten.quote:Op maandag 14 oktober 2013 19:38 schreef Snoepje5 het volgende:
Wie wilt met mij 1v1 gaan racen bij criminal records map om de gevangenis heen?
Leuk en snel geld verdienen
Vorige weekquote:Op maandag 14 oktober 2013 19:38 schreef Roemeen013 het volgende:
[..]
Daarom zat jij bij mij in de auto vorige week...
Gister nog een heist gedaan met jou.quote:Op maandag 14 oktober 2013 19:38 schreef Roemeen013 het volgende:
[..]
Waar staat dat dat verplicht is? Doe is normaal man, ik speel zat met FOK!kers...
omdat ik je bij deze verplicht.quote:Op maandag 14 oktober 2013 19:38 schreef Roemeen013 het volgende:
[..]
Waar staat dat dat verplicht is? Doe is normaal man, ik speel zat met FOK!kers...
Nodig nl-mash maar uitquote:Op maandag 14 oktober 2013 19:39 schreef Snoepje5 het volgende:
[..]
ja
en scooter tenzij ik mijn eigen auto kan gebruiken
quote:Op maandag 14 oktober 2013 19:39 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Yeah goeie tip. Ik denk dat het beste is als er een lijst gemaakt wordt met mensen die eruit gezet gaan worden, deze hier gepost wordt en mensen nog de kans krijgen om er inspraak op te hebben. Verder een datum waarop iedereen verwijderd wordt, zodat er tot een bepaalde tijd inspraak op gedaan kan worden.
Ik was 5 dagen in Barcelona.quote:Op maandag 14 oktober 2013 19:39 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Vorige week![]()
Daarna was je 5 dagen niet online.![]()
Nep GTA'er![]()
Als je maar eens wist hoeveel ik GTA gemist heb he...quote:Op maandag 14 oktober 2013 19:40 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Naar Barcelona gaan als je GTA kan spelen
Dit dus WTFquote:Op maandag 14 oktober 2013 19:40 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Naar Barcelona gaan als je GTA kan spelen
Kan alleen naarje eigen huis geloof ik. Geef me even een invite voor je sessie dan proberen we het, ik heb al 2 nummertjesquote:Op maandag 14 oktober 2013 19:42 schreef ManageTheAnger het volgende:
Willen meer mensen strippers regelen, of kan dat niet online?
Zie nog niksquote:
onzin. Anderen luisteren wel gewoon mee. Geen trek om zelf te praten. Regelmatig missies, survivals gehaald.quote:Op maandag 14 oktober 2013 19:30 schreef FritsFlits het volgende:
Ik ben tegen het kicken van mensen zonder headset. Daartegenover staat wel dat je alleen missies/heists e.d. kan doen met de mensen die er wel een hebben als jezelf een headset hebt.
Dit.quote:Op maandag 14 oktober 2013 19:44 schreef poker4lifee het volgende:
skype kan ook op de telefoon heniet speciaal een laptop/pc naast je nodig
Hosten. en dan bij crew leden. En dan de tweede dan krijg je een lijst met crew members die je kan invitequote:
Jaja..beetje sieraden lopen verkopen in Barcelonaquote:Op maandag 14 oktober 2013 19:42 schreef Roemeen013 het volgende:
Ik heb ook nog een leven, ook nog vrienden etc. waarmee ik rekening moet houden. Ik kan niet de hele dag online zijn op GTA.
Top!quote:Op maandag 14 oktober 2013 19:45 schreef Roemeen013 het volgende:
Ik, Roces, Donderjagers, Yuri_Boyka en SevD zorgen ervoor dat inactieve en buitenlandse leden uit de crew gekicked worden zodat de wel actieve leden kunnen joinen.Zeg maar dat het eind deze week allemaal opgeruimd en netjes is.
Hahahaha!quote:Op maandag 14 oktober 2013 19:46 schreef MRN89 het volgende:
[..]
Jaja..beetje sieraden lopen verkopen in Barcelona![]()
Ik ben vanaf donderdag t/m volgende week dinsdag ook in het buitenlandquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |