Ik heb het eerder aangegeven van 1 iemand, moet dan even terugzoeken in mijn posts vanavondquote:Op maandag 14 oktober 2013 19:27 schreef kawa4 het volgende:
[..]
als dit zo is, weet je meteen al wie er gekicked moet worden
Overigens, op Social Club heet ik anders dan hierquote:Op maandag 14 oktober 2013 19:28 schreef Roemeen013 het volgende:
[..]
Zien wij ook in, we zijn er momenteel mee bezig.
Ik begon niet met het lijstje. moet je ff TS dm'enquote:
Nee. Ingame een gozer die Engels praatte en "gewoon onze Crew joinde want veel members". Gozer kwam uit Canada en had geen idee wat Fok! wasquote:Op maandag 14 oktober 2013 19:28 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Dit.
En Nederlandse fokkers in het buitenland?
Top. Ik zal vanavond effe kijken of ik nog kan vinden wie die Canadees was.quote:Op maandag 14 oktober 2013 19:28 schreef Roemeen013 het volgende:
[..]
Zien wij ook in, we zijn er momenteel mee bezig.
quote:Op maandag 14 oktober 2013 19:29 schreef SevD het volgende:
[..]
Nee. Inname een gozer die Engels praatte en "gewoon onze Crew joinde want veel members". Gozer kwam uit Canada en had geen idee wat Fok! was
Ja preciesquote:Op maandag 14 oktober 2013 19:30 schreef FritsFlits het volgende:
Ik ben tegen het kicken van mensen zonder headset. Daartegenover staat wel dat je alleen missies/heists e.d. kan doen met de mensen die er wel een hebben als jezelf een headset hebt.
Jou heb ik commissioner gemaakt, en SevD ook. Ga jullie gang en kick de mensen die niet actief en buitenlands zijn (behalve mij, hahahaquote:Op maandag 14 oktober 2013 19:30 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Zulke mensen moeten dan inderdaad uit de crew gezet worden.
Zit in een crew van een andere Nederlandse internet community, wij hadden een hele invasie van oostblokkers.quote:Op maandag 14 oktober 2013 19:30 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Zulke mensen moeten dan inderdaad uit de crew gezet worden.
Xbox/PS3quote:Op maandag 14 oktober 2013 19:32 schreef Grielen het volgende:
Raar is dat ik mensen zie op RSC die onze 'top players' zijn, maar die ik nog nooit online ben tegengekomen.
Godverquote:
Hmm, Moet dan eerst Skype gaan installeren weer + een account aanmaken.quote:
Jeuj, een rang gestegen!quote:Op maandag 14 oktober 2013 19:32 schreef Roemeen013 het volgende:
[..]
Jou heb ik commissioner gemaakt, en SevD ook. Ga jullie gang en kick de mensen die niet actief en buitenlands zijn (behalve mij, hahaha)
bullcrap..Jaren lang o.a COD gespeeld zonder headset.quote:Op maandag 14 oktober 2013 19:28 schreef budvar het volgende:
Online gamen zonder headset is als auto rijden zonder stuurwiel, het kan wel maar ver kom je niet.
Hahahaha!quote:Op maandag 14 oktober 2013 19:34 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Jeuj, een rang gestegen!
Je bent wel goed in het delegeren he, lapzwans.
Hou in gedachten dat mensen op Social club een andere naam kunnen gebruiken dan op het Forum/onlinequote:Op maandag 14 oktober 2013 19:34 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Jeuj, een rang gestegen!
Je bent wel goed in het delegeren he, lapzwans.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |