Done, NPquote:Op maandag 14 oktober 2013 19:50 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Nog een extra a en dan is die perfect!
Hartelijk bedankt!
quote:Op maandag 14 oktober 2013 19:52 schreef Roemeen013 het volgende:
[..]
Onder andere, maar ik heb je request al ook geaccepteerd. Even geduld dus.
En als je deze hebt?quote:Op maandag 14 oktober 2013 19:44 schreef poker4lifee het volgende:
skype kan ook op de telefoon heniet speciaal een laptop/pc naast je nodig
nopequote:Op maandag 14 oktober 2013 19:50 schreef Snoepje5 het volgende:
[..]
nu moet je iets hebben, er staat invited al 2 minuten
Dan ben je een baas.quote:Op maandag 14 oktober 2013 19:52 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
En als je deze hebt?
[ [url=http://www.carkitstunter.nl/contents/media/nokia5210_415[1].jpg]afbeelding[/url] ]
raar. naja laat maar danquote:Op maandag 14 oktober 2013 19:57 schreef Snoepje5 het volgende:
[..]
nog een keer gedaan maar weer rejected
quote:Op maandag 14 oktober 2013 19:53 schreef AssasinsCreedz3 het volgende:
Fok! crew only sessie
In ode aan de voorgaande edities zullen we:
- verzamelen bij het vliegveld waarvan we zullen racen naar mount Chilliad. Eenmaal boven kun je kiezen om jezelf omlaag te gooien met je wagen of om met een parachute op je rug van de berg af te kletteren.
- Indien er interesse in is; met 16 members even helemaal de popo kapotmaken. Goed om je skills wat omhoog te werken en altijd leuk om wat te kloten.
- Chillen in het appartemet van Durex, strippers en alcohol zijn aanwezig.
- 16 player races/deathmatches/...
De aanwezigen dusver:
-------------
Panini
nielswinsen
GabrielKnox
BramP0wn3r
Durex (gedwongen)
Kensei (wiwatron)
Raze (gedwongen)
Duuc (gedwongen)
Dumpafval (PSN: DuCK_Oelewapper)
DivHH (vrijwillig)
Stefmeister8
Marco001 (psn: Seat_-ibiza)
Hoink581 (PSN: barry_bigfoot)
Daddyjay ( PSN : jayal1122 )
Seconde(PSN: geert_nn)
Yuri_Boyka (PSN: mimaaa )
AssasinsCreedz3 (psn: Janky-killer28)
Drsnuggle (psn: vdokter88)
graag deze post kopieren en je naam aan het lijstje toevoegen als je mee wilt doen. Al dit moois zal rond 21u beginnen, PS3 only.
Heb nog geen headset.
duurt toch altijd een uur voordat we gaan racen, komt wel goedquote:Op maandag 14 oktober 2013 20:04 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Gaan we in het begin eerst in Durex zijn place chillen want ik ben er net iets over 9 denk ik.
wat is je psn?quote:Op maandag 14 oktober 2013 20:04 schreef Snoepje5 het volgende:
iemand race joinen om de gevangenis heen? sport wagens.
ik host alquote:Op maandag 14 oktober 2013 20:10 schreef Painore het volgende:
[..]
accepteer je friend request en dan stuur ik je een invite
ik stuur je invite als het werktquote:Op maandag 14 oktober 2013 20:11 schreef Painore het volgende:
[..]
ik ook ;p
ik join jou wel, accepteer even dan
Als je dat Skype gedoe ook maar achterwege laat.quote:Op maandag 14 oktober 2013 20:11 schreef Roemeen013 het volgende:
Aangezien ik nu weg moet, heb alsjeblieft een paar dagen geduld. Ik en de commissioners zullen ervoor zorgen dat mensen de crew kunnen joinen en de niet-headset leden hoeven zich geen zorgen te maken want tot nu toe is er nog niemand gekicked zonder headset en dat blijft zo.
Verdient het goed die missie?quote:Op maandag 14 oktober 2013 20:12 schreef ManageTheAnger het volgende:
Godver wiwa, bijna gehaald haha op het end dood.
Komen nieuwe invites denk.
weet niet, nog niet gehaald.quote:
picoquote:Op maandag 14 oktober 2013 20:12 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Als je dat Skype gedoe ook maar achterwege laat.
kan niet lulquote:Op maandag 14 oktober 2013 20:16 schreef ManageTheAnger het volgende:
Ik ga hierna strippers proberen te hosselen.
Als iedereen nou even een stripper regelt voor straks!
stuur je nu een invitequote:Op maandag 14 oktober 2013 20:20 schreef Snoepje5 het volgende:
[..]
Ik kan niks, zegt dat de servers er uit liggen probeer jij eens dan
heb hetquote:
Had ik net ook ja, keertje opnieuw gestart en hij deed hetquote:Op maandag 14 oktober 2013 20:22 schreef Snoepje5 het volgende:
[..]
heb het
edit: servers unavailble, please tryagain later..![]()
Nog nooit gehad de afgelopen dagen.
quote:"For this, I'd say to use your best judgment. Anything that feels like an exploit is an exploit--For the LS car reselling, that is definitely an exploit that is being patched out.
Players just "playing the game" or doing missions are not considered exploits. There may be some missions players farm like crazy for a huge payout and RP boost that will be adjusted to keep the economy in balance, but players that repeat those missions while they pay out huge are not exploiting. They are just farming one particular mission.
Players that use exploits are easy to find, and repeat offenses may result in a ban to the cheater pool, which works similarly to the cheater pool introduced in Max Payne 3.
Please ask any other questions here about bannable offenses. If you'd like clarity on any piece mentioned above, please also comment here."
quote:Op maandag 14 oktober 2013 20:24 schreef TigerXtrm het volgende:
Ik heb mijn vriendin een eigen character gegeven op mijn account. Maar geld wordt gedeeld tussen characters. Nu zit ze al mijn geld uit te geven in een kledingwinkel
quote:Op maandag 14 oktober 2013 20:24 schreef TigerXtrm het volgende:
Ik heb mijn vriendin een eigen character gegeven op mijn account. Maar geld wordt gedeeld tussen characters. Nu zit ze al mijn geld uit te geven in een kledingwinkel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |