dN helpt zo'n sessie als gisteravond ook niet..quote:Op maandag 14 oktober 2013 19:06 schreef kensei het volgende:
[..]
Je kan de voicechat gelukkig ook op crew only zetten
Rij gewoon hiernaartoe, en buzz de deur.quote:Op maandag 14 oktober 2013 19:05 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Geen idee, maar het kan wel. Ik word vaak geinvite door anderen. Ik zal eens kijken.
Gebruikt iedereen zijn Foknaam hier ook als PSN naam?quote:Op maandag 14 oktober 2013 19:06 schreef Grielen het volgende:
Fok!kers met headset (waarvan ik het weet) PSN:
- pico020
- DivHDD
- Wiwatron
- Mimaaa
- Lisker
- SevvyD
- miniruis16
- Hellmouth8
- Raze_1991
- ProtectedByDurex
- Duuc-nl
- Panoire
- Bobbernaut
- Rene2870
- Dumpafval (PSN: DuCK_Oelewapper)
- TheThoryd__
- barry_bigfoot
- fritsflits
- tjadonis
- nielswinsen
[..]
hoe?
nee. mijn psn is bijvoorbeeld RaZe_1991quote:Op maandag 14 oktober 2013 19:07 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Gebruikt iedereen zijn Foknaam hier ook als PSN naam?
Maar dan moet het bij mij Hoink581 (PSN barry_bigfoot).quote:Op maandag 14 oktober 2013 19:07 schreef Grielen het volgende:
[..]
nee. mijn psn is bijvoorbeeld RaZe_1991
Geen zin inquote:Op maandag 14 oktober 2013 19:07 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Rij gewoon hiernaartoe, en buzz de deur.
Een zootje mensen uit de lijst toevoegen, en dan kun je via start -> friends iemand joinen. Moet je wel even aangeven wat je PSN is anders bestaat de kans dat je (herhaaldelijk) door FOK!kers wordt vermoord.quote:Op maandag 14 oktober 2013 19:07 schreef hoink581 het volgende:
Aangezien ik niet bij de Fok! crew zit, hoe kom ik bij jullie in de sessie?
je staat al bij de headset lijstquote:Op maandag 14 oktober 2013 19:08 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Maar dan moet het bij mij Hoink581 (PSN barry_bigfoot).
We gaan echt niet de niet-headsetters er uit gooien. Dat slaat nergens op, het is gewoon om even op een rijtje te krijgen wie een headset dragen. Er zijn wel een hoop figuren die nooit samen willen spelen (pascaldenijs etc)quote:Op maandag 14 oktober 2013 19:12 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik vind het eigenlijk een slechte oplossing voor een probleem dat niet eens zo groot is. De mensen die met elkaar spelen en daarbij ook handige communicatie willen, die zoeken elkaar wel op zoals meerdere malen is gebleken. Ik denk dan dat je beter een hardcore crew samen moet stellen bestaande uit 'headsetters'. Je kan toch multiple crews joinen, of kan dat niet?
quote:
Ik ook (Elsavita).quote:Op maandag 14 oktober 2013 19:16 schreef Grielen het volgende:
[..]
We gaan echt niet de niet-headsetters er uit gooien. Dat slaat nergens op, het is gewoon om even op een rijtje te krijgen wie een headset dragen. Er zijn wel een hoop figuren die nooit samen willen spelen (pascaldenijs etc)
Fok!kers met headset (waarvan ik het weet) PSN:
- pico020
- DivHDD
- Wiwatron
- Mimaaa
- Lisker
- SevvyD
- miniruis16
- Hellmouth8
- Raze_1991
- ProtectedByDurex
- Duuc-nl
- Panoire
- Bobbernaut
- Rene2870
- Dumpafval (PSN: DuCK_Oelewapper)
- TheThoryd__
- barry_bigfoot
- fritsflits
- tjadonis
- nielswinsen
- phuctivity
Ik ga vanaf hier gewoon post #286 editten, anders wordt het een lijstjes-spamquote:
Misschien in de OP achter de namen een H zetten oid.quote:Op maandag 14 oktober 2013 19:17 schreef Grielen het volgende:
[..]
Ik ga vanaf hier gewoon post #286 editten, anders wordt het een lijstjes-spam
Even opletten bij het volgende deeltje. Zal ervoor zorgen dat ik hem open dan. En anders moet degene die hem opent even de lijst van post #286 bekijkenquote:Op maandag 14 oktober 2013 19:18 schreef Snoepje5 het volgende:
[..]
Misschien in de OP achter de namen een H zetten oid.
Haha ik dacht hetzelfde maar ik ben te aardig om zoiets te zeggen. Je gedraagt je wel als een crimineel in de races trouwens. Mij een beetje beuken iedere keerquote:Op maandag 14 oktober 2013 19:19 schreef SevD het volgende:
Oja, wie was dat die zei dat ik een stem heb als zo'n crimineel uit een Peter R de Vries aflevering?![]()
Wie maakt skype groepschat dan?quote:Op maandag 14 oktober 2013 19:19 schreef Roemeen013 het volgende:
Ik heb er over nagedacht, en Skype is ook goed. Dus mensen zonder headset blijven in de crew.
Is Skype gebruiken dan misschien iets?quote:Op maandag 14 oktober 2013 19:12 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik vind het eigenlijk een slechte oplossing voor een probleem dat niet eens zo groot is. De mensen die met elkaar spelen en daarbij ook handige communicatie willen, die zoeken elkaar wel op zoals meerdere malen is gebleken. Ik denk dan dat je beter een hardcore crew samen moet stellen bestaande uit 'headsetters'. Je kan toch multiple crews joinen, of kan dat niet?
Jullie zelfs waarmee je in een sessie zit.quote:Op maandag 14 oktober 2013 19:21 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Wie maakt skype groepschat dan?
Wat wel een goed idee was is het uitdunnen van de crew.quote:Op maandag 14 oktober 2013 19:19 schreef Roemeen013 het volgende:
Ik heb er over nagedacht, en Skype is ook goed. Dus mensen zonder headset blijven in de crew.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |