SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.XBL (Forum nick tussenhaakjes):SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe join ik de FOK!forum GTA Online Crew?
Ga naar http://socialclub.rockstargames.com. Registreer je, link je PSN of XBL account aan je Rockstar Social Club account. Ga naar Crews, dan klik je Crew Up aan en zoek je op FOK Crew. Join de crew en ik zal je accepteren.
http://socialclub.rockstargames.com/crew/fok_crew
Waarom geen aparte crews voor elk platform?
PS3 en Xbox 360 bezitters die lid zijn van FOK!forum melden zich op socialclub.rockstargames.com aan bij één crew: FOK Crew.
PS spelers spelen met elkaar, en Xbox spelers spelen met elkaar. Het is één crew, het is niet nodig om aparte crews te gaan maken voor elk platform. De statistieken van PS- en Xbox spelers worden verzameld en getoond op de crew pagina zodat we als PS- en Xbox spelers van het FOK!forum GTA Online Crew boven de andere crews komen te staan.
De features van GTA V Online:
- Multiplayer modus waarin maximaal 16 spelers in een gamesessie kunnen spelen!
- Je kan je eigen huis kopen en die naar je eigen wens aanpassen.
- Je kan je eigen auto's kopen én die ook verzekeren tegen diefstal en/of schade!
- Je kan je online character aanpassen door nieuwe kleding te kopen, tattoos te laten zetten.
- Samen met je vrienden overvallen plegen, straatraces houden, deatmatches en veel meer!
- Er zijn 700 missies die jij samen met je vrienden online kan spelen!
GTA V Online Trophies/Achievements:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.GTA V Online Screenshots:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Poll: welke crew kleur wil je?
• zwart
• blauw
• groen
• roze
• oranje
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hier
DNS: 8.8.8.8 8.8.4.4.If not now, then when.![]()
Het gaat om het verkopen terwijl er een limiet van 50.000 is.quote:Op maandag 14 oktober 2013 11:51 schreef rival het volgende:
[..]
ja daaaag. Ik kan er niks aan doen dat er nu 3 Comets staan....
In de socialclub schijn je te kunnen zien welke auto's je voor wat hebt verkocht begreep ik (ik heb nog geen auto's verkocht). Dus dat soort data wordt gewoon bij gehouden.Dat is waar, leven kost geld... nahja, we zullen zien. Tot nu toe pas 2 avondjes met wat vrienden jobs gedaan. En dat was het wel een beetje.quote:Op maandag 14 oktober 2013 11:52 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Economie bedoel ik.
[..]
Yeah, of course, maar je wilt ook dikke getunede bakken, wapens en weet ik veel wat nog meer. Ga nog een paar keer dood etc. Het geld vloeit weg als water.
Rockstar heeft het in tweeën gesplitst om jouw argument. De meeste mensen zullen het geld van de eerste storting grotendeels al opgemaakt hebben voordat de tweede er komt.NIEUW: Foto's!![]()
JP doen nog eventjes niets. Als ze wat gaan doen hoop ik dat ze de Matchmaking stabiel krijgen want anders heb je er niet veel aan.![]()
Ik zie deze trouwens in de OP staan bij de features van Online:Wat kun je aan je huis aanpassen dan? Of komt dat nog?quote:- Je kan je eigen huis kopen en die naar je eigen wens aanpassen.
Wordt t net als SaintsRow2... dat je voor elk onderdeel van je huis een inrichting kunt kiezen?
NIEUW: Foto's!![]()
Ahja, vandaar. Online is echt ontzettend duur en je moet ook blijven grinden wil je riant spelen. Je ziet het vanzelf wel.quote:Op maandag 14 oktober 2013 11:54 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Het gaat om het verkopen terwijl er een limiet van 50.000 is.
In de socialclub schijn je te kunnen zien welke auto's je voor wat hebt verkocht begreep ik (ik heb nog geen auto's verkocht). Dus dat soort data wordt gewoon bij gehouden.
[..]
Dat is waar, leven kost geld... nahja, we zullen zien. Tot nu toe pas 2 avondjes met wat vrienden jobs gedaan. En dat was het wel een beetje.
If not now, then when.![]()
mijn 250.000 gaat op aan het appartment van 205.000
en de rest aan het verder upgraden van mijn auto's
de 2de 250.000
wordt gespendeerd aan auto + eventuele upgradesmee bekant vangde gin haas.![]()
inderdaad volgens mij kun je NOG niks aanpassen. buiten dat vind ik ook dat er veel te weinig huizen zijn , ik had de eerste dag al het duurste huis ?en nadat iedereen die 500k cadeau krijgt heeft IEDEREEN een luxe appartement wat is dan het nut ervan. hopelijk meer huizen met DLCquote:Op maandag 14 oktober 2013 11:55 schreef Cryothic het volgende:
Ik zie deze trouwens in de OP staan bij de features van Online:
[..]
Wat kun je aan je huis aanpassen dan? Of komt dat nog?
Wordt t net als SaintsRow2... dat je voor elk onderdeel van je huis een inrichting kunt kiezen?![]()
tja, ik heb geen huis, geen garage en een standaard Rebel... en 110K op de bank.quote:Op maandag 14 oktober 2013 11:56 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ahja, vandaar. Online is echt ontzettend duur en je moet ook blijven grinden wil je riant spelen. Je ziet het vanzelf wel.
Afgezien van wat kleertjes heb ik nog weinig uitgegeven. En zelfs dat was overbodig aangezien ik op slippers in enkel een korte broek en een helm rond liep
Ik zou dus echt niet weten waar ik mijn geld aan moet uitgeven. Ja, een appartement en dan? Auto upgrades?![]()
![]()
ik wil een huis buiten de stad...quote:Op maandag 14 oktober 2013 11:57 schreef tonic1 het volgende:
[..]
inderdaad volgens mij kun je NOG niks aanpassen. buiten dat vind ik ook dat er veel te weinig huizen zijn , ik had de eerste dag al het duurste huis ?en nadat iedereen die 500k cadeau krijgt heeft IEDEREEN een luxe appartement wat is dan het nut ervan. hopelijk meer huizen met DLC
ja, zodat je snel bent met races... waar custom cars altijd uit staat.quote:Op maandag 14 oktober 2013 11:59 schreef hoink581 het volgende:
Ik zou dus echt niet weten waar ik mijn geld aan moet uitgeven. Ja, een appartement en dan? Auto upgrades?
Al las ik zelfs dat 'custom cars' alleen maar visueel je auto toe laat, en niet de performance-mods. Maar dat kan ik niet bevestigen (met m'n standaard Rebel)
Wapens en daarna munitie, maar dat is ook het grote geld nietquote:Op maandag 14 oktober 2013 11:59 schreef hoink581 het volgende:
Ik zou dus echt niet weten waar ik mijn geld aan moet uitgeven. Ja, een appartement en dan? Auto upgrades?
Vind het jammer van die 500k...Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie![]()
precies ik zie in de hills honderden huizen staan die ik zou willen kopen, hoeveel kan ik er daadwerkelijk kopen ? nulquote:Op maandag 14 oktober 2013 11:59 schreef Cryothic het volgende:
[..]
ik wil een huis buiten de stad...![]()
Dat zou wel kut zijn. Ik heb tot nu toe nog maar 1 keer met mijn mooie rode Albany Sabre Turbo kunnen racen. Net Starsky en Hutch jonge!quote:Op maandag 14 oktober 2013 12:00 schreef Cryothic het volgende:
[..]
ja, zodat je snel bent met races... waar custom cars altijd uit staat.
Al las ik zelfs dat 'custom cars' alleen maar visueel je auto toe laat, en niet de performance-mods. Maar dat kan ik niet bevestigen (met m'n standaard Rebel)
![]()
Klopt, de 1e 250k wil ik gaan gebruiken om het 4k appartement te gaan kopen.. die 2e storting zal een auto van worden gekocht.quote:Op maandag 14 oktober 2013 11:52 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Economie bedoel ik.
[..]
Yeah, of course, maar je wilt ook dikke getunede bakken, wapens en weet ik veel wat nog meer. Ga nog een paar keer dood etc. Het geld vloeit weg als water.
Rockstar heeft het in tweeën gesplitst om jouw argument. De meeste mensen zullen het geld van de eerste storting grotendeels al opgemaakt hebben voordat de tweede er komt.MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )![]()
Misschien was het placebo maar had wel echt het idee dat mn custom Gauntlet wat rapper was geworden na wat mods...quote:Op maandag 14 oktober 2013 12:00 schreef Cryothic het volgende:
[..]
![]()
dan blijft mijn vraag hoe ze dat doen terwijl er een limiet is.. want ben ik dan de enige die een melding krijgt dat het niet kan!quote:Op maandag 14 oktober 2013 11:54 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Het gaat om het verkopen terwijl er een limiet van 50.000 is.
In de socialclub schijn je te kunnen zien welke auto's je voor wat hebt verkocht begreep ik (ik heb nog geen auto's verkocht). Dus dat soort data wordt gewoon bij gehouden.![]()
tja, ik weet niet of de standaard versie van je custom car er ook tussen staat, anders kun je balkjes vergelijken.quote:Op maandag 14 oktober 2013 12:02 schreef Zhano het volgende:
[..]
Misschien was het placebo maar had wel echt het idee dat mn custom Gauntlet wat rapper was geworden na wat mods...Ik heb nog geen auto verkocht, en al helemaal geen dure, dus ik weet t nietquote:Op maandag 14 oktober 2013 12:02 schreef rival het volgende:
[..]
dan blijft mijn vraag hoe ze dat doen terwijl er een limiet is.. want ben ik dan de enige die een melding krijgt dat het niet kan!
Ik vind wapens ook behoorlijk duur. Dat is één keer aanschaffen en voor de rest ammo though, dus dat scheelt. Sticky bombs zijn ook duur, vooral als je ze gebruikt voor fun stuff.quote:Op maandag 14 oktober 2013 11:59 schreef hoink581 het volgende:
Upgrades tellen mee bij raceswat zou anders het nut zijn van custom cars?
oh ah toma toma vem vem vem vem![]()
Yep inderdaad. Alle Auto/weapon mods zijn behoorlijk duurder, als je sterft kost het geld, elke dag moet je de rekeningen betalen. Het kan soms een beetje grindy aanvoelen.quote:Op maandag 14 oktober 2013 11:56 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ahja, vandaar. Online is echt ontzettend duur en je moet ook blijven grinden wil je riant spelen. Je ziet het vanzelf wel.
Ik heb er geen problemen mee, want er is genoeg te doen. Mensen die zeggen dat ze zich vervelen zijn meestal de mensen die 1 missie constant blijven doen. Die mensen krijgen snel geld en snel levels. En dan hebben ze alles en dan weten ze niet wat ze er mee moeten doen.
"Geniet van de reis, niet alleen de aankomst."
De missies die je van lester krijgt zijn gaaf. Maar niemand speelt ze omdat ze allemaal te druk zijn met races te farmen.![]()
wanneer komt die 500 duizend dan?
en wanneer gaat die ps store het doen, om die geld kaart te kunnen kopen.
heb namelijk nog 7 euro te goed er opstaan..Haha gay!![]()
Als t goed is wel, zal eens kijken vanavond.quote:Op maandag 14 oktober 2013 12:03 schreef Cryothic het volgende:
[..]
tja, ik weet niet of de standaard versie van je custom car er ook tussen staat, anders kun je balkjes vergelijken.
[..]
Ik heb nog geen auto verkocht, en al helemaal geen dure, dus ik weet t niet![]()
![]()
buiten voertuigen om kun je je geld gewoon nergens aan kwijt en dan praat ik over bedragen van meer als een miljoen, dit is echt teleurstellend.![]()
Even doorknallen naar level 100 dan begint de echte fun stuff met rpg'squote:Op maandag 14 oktober 2013 12:04 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik vind wapens ook behoorlijk duur. Dat is één keer aanschaffen en voor de rest ammo though, dus dat scheelt. Sticky bombs zijn ook duur, vooral als je ze gebruikt voor fun stuff.![]()
![]()
geef maar wat aan mij hoorquote:Op maandag 14 oktober 2013 12:06 schreef tonic1 het volgende:
buiten voertuigen om kun je je geld gewoon nergens aan kwijt en dan praat ik over bedragen van meer als een miljoen, dit is echt teleurstellend.
Haha gay!![]()
als de catch up optie UIT staat heeft het idd wel nut ja,quote:Op maandag 14 oktober 2013 12:04 schreef Divje het volgende:
Upgrades tellen mee bij raceswat zou anders het nut zijn van custom cars?
want als je met je dik gepimpte Gauntlet voor aan rijd, kun je niet meer volgas rijden totdat de rest dichterbij is gekomen
mee bekant vangde gin haas.![]()
Ik kreeg het ook niet voor elkaar met een Surano.quote:Op maandag 14 oktober 2013 12:02 schreef rival het volgende:
[..]
dan blijft mijn vraag hoe ze dat doen terwijl er een limiet is.. want ben ik dan de enige die een melding krijgt dat het niet kan!Dat is zó irritant. Zeker als je vooraan rijdt en weet dat je niet de snelste auto hebt.quote:Op maandag 14 oktober 2013 12:08 schreef kawa4 het volgende:
[..]
als de catch up optie UIT staat heeft het idd wel nut ja,
want als je met je dik gepimpte Gauntlet voor aan rijd, kun je niet meer volgas rijden totdat de rest dichterbij is gekomenoh ah toma toma vem vem vem vem![]()
Die ketchup optie is echt gaar. Geen idee waarom een host dat ubehaupt aanzet.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
om de race spannend te houdenquote:Op maandag 14 oktober 2013 12:10 schreef Mani89 het volgende:
Die ketchup optie is echt gaar. Geen idee waarom een host dat ubehaupt aanzet.NIEUW: Foto's!![]()
Als ik vooraan rijd in een race komt er altijd zo'n mongool terug in mijn slipstream om mij van de baan te beuken. Slaat nergens op.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Racen in deze game is niet goed voor mijn bloeddruk. Dus ik vermijd de races compleet. Soms doe ik wel eens een race met fokkers maar na 3 keer verliezen heb ik er mooi genoeg van.quote:Op maandag 14 oktober 2013 12:08 schreef Divje het volgende:
[..]
Ik kreeg het ook niet voor elkaar met een Surano.
[..]
Dat is zó irritant. Zeker als je vooraan rijdt en weet dat je niet de snelste auto hebt.![]()
Haha n0000bquote:Op maandag 14 oktober 2013 12:12 schreef Lisker het volgende:
[..]
Racen in deze game is niet goed voor mijn bloeddruk. Dus ik vermijd de races compleet. Soms doe ik wel eens een race met fokkers maar na 3 keer verliezen heb ik er mooi genoeg van.![]()
The Commute, Point-to-Point GTA
Traffic & Wanted Level on, catch-up off.
Precies ja.quote:Op maandag 14 oktober 2013 12:05 schreef Lisker het volgende:
[..]
Yep inderdaad. Alle Auto/weapon mods zijn behoorlijk duurder, als je sterft kost het geld, elke dag moet je de rekeningen betalen. Het kan soms een beetje grindy aanvoelen.
Ik heb er geen problemen mee, want er is genoeg te doen. Mensen die zeggen dat ze zich vervelen zijn meestal de mensen die 1 missie constant blijven doen. Die mensen krijgen snel geld en snel levels. En dan hebben ze alles en dan weten ze niet wat ze er mee moeten doen.
"Geniet van de reis, niet alleen de aankomst."
De missies die je van lester krijgt zijn gaaf. Maar niemand speelt ze omdat ze allemaal te druk zijn met races te farmen.Heel sneaky een andere speler achtervolgen/in de gaten houden en dan via een random dak oid BOOM.quote:Op maandag 14 oktober 2013 12:06 schreef kensei het volgende:
[..]
Even doorknallen naar level 100 dan begint de echte fun stuff met rpg's
Vier/vijf keer achter elkaar de eerste van alle FOK!KERS worden om vervolgens de meest gehate te zijn.quote:
Met je apekopquote:Op maandag 14 oktober 2013 12:18 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Vier/vijf keer achter elkaar de eerste van alle FOK!KERS worden om vervolgens de meest gehate te zijn.
Het irritante aan die missies van Lester, Martin, etc. is dat ze steeds terugkomen. Krijg ik weer een berichtje van één van hen en dan heb er ik al geen zin meer in omdat ik die missie al (een paar) keer gedaan heb.![]()
Kan ik wat geld van je krijgenquote:Op maandag 14 oktober 2013 12:20 schreef PicoMMP het volgende:
Het irritante aan die missies van Lester, Martin, etc. is dat ze steeds terugkomen. Krijg ik weer een berichtje van één van hen en dan heb er ik al geen zin meer in omdat ik die missie al (een paar) keer gedaan heb.
MvgHaha gay!![]()
Waarom?quote:Op maandag 14 oktober 2013 12:20 schreef SchavuitPiet het volgende:
[..]
Kan ik wat geld van je krijgen
Mvg![]()
Ja maar ik zit alleen niet meer in de FOK crew, Ik weet alleen niet waarom dat nog op SC staat. Is bugged of moet nog updaten.quote:Op maandag 14 oktober 2013 12:19 schreef kensei het volgende:
[..]
Garpje
Jouw rating op social club klopt dat nou?
Ik heb 10 characters moeten maken omdat die steeds verwijderd werden. Erg irritant haha. Gelukkig hield ik mijn crew rang en geld wel altijd over.![]()
heb maar 17 duizendquote:
wil een auto kopen en een wapen upgrade, bij elkaar 50 k ofzo
kheb geen eens n auto :sHaha gay!![]()
quote:Op maandag 14 oktober 2013 12:22 schreef SchavuitPiet het volgende:
[..]
heb maar 17 duizend
kheb geen eens n auto :s
Ga werken voor je geld dan sloeberquote:Op maandag 14 oktober 2013 12:22 schreef SchavuitPiet het volgende:
[..]
heb maar 17 duizend
kheb geen eens n auto :s![]()
![]()
Speel Bomb Invaders en daarna een Survival en je hebt 45K erbij
Daarna wat potjes racen en je zit zo aan een ton.![]()
En dan verbannen worden naar de bad sport serverquote:Op maandag 14 oktober 2013 12:17 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Precies ja.
[..]
Heel sneaky een andere speler achtervolgen/in de gaten houden en dan via een random dak oid BOOM.
Malheureusement le fromage de cacahouète.![]()
Moet je wel met een paar anderen doen, hij is vrij lastig. Wel 25Kquote:Op maandag 14 oktober 2013 12:25 schreef SchavuitPiet het volgende:
Bomb Invaders?
Maar oke ga ik nu doen, hij start op![]()
![]()
De missie heet Base Invaders geloof ikquote:Op maandag 14 oktober 2013 12:25 schreef SchavuitPiet het volgende:
Bomb Invaders?
Maar oke ga ik nu doen, hij start opMalheureusement le fromage de cacahouète.![]()
Klopt ja. Zit met Bomb da Base in mijn hoofdquote:Op maandag 14 oktober 2013 12:25 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[..]
De missie heet Base Invaders geloof ik![]()
![]()
The Rockstar cloud servers are unavailable right now. Please try again later. Zijn er meer hier met dit probleem? Eerste keer dat ik online probeer te spelen.![]()
Google op gta v dns settingsquote:Op maandag 14 oktober 2013 12:27 schreef Introvert het volgende:
The Rockstar cloud servers are unavailable right now. Please try again later. Zijn er meer hier met dit probleem? Eerste keer dat ik online probeer te spelen.![]()
quote:Op maandag 14 oktober 2013 12:31 schreef Divje het volgende:
Eind deze week komt die 250.000. Eerst nog een patch.![]()
het klopt niet helemaal. Als je je motor helemaal tuned (zoals ik gedaan heb) Dan ben je een stuk sneller dan de rest. Alleen de Turbo optie doet niet mee bij races, de rest wel.quote:Op maandag 14 oktober 2013 12:00 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Ben er zo wellicht wel, moet eigenlijk nuttige dingen doen maarja die verslaving zit er goed in hequote:![]()
![]()
En ik ben weer eindelijk online na vakantie.
[ Bericht 83% gewijzigd door Roemeen013 op 14-10-2013 12:43:19 ]![]()
mogen nu wel eens opschieten met die glitch patchen, te kut als zoveel mensen straks al tientallen miljoenen of zelfs meer hebben
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Welke glitch? O.oquote:Op maandag 14 oktober 2013 12:40 schreef poker4lifee het volgende:
mogen nu wel eens opschieten met die glitch patchen, te kut als zoveel mensen straks al tientallen miljoenen of zelfs meer hebben![]()
Gister dacht ik nog even 'wat een kútmissie'. Nu voel ik me stomquote:Op maandag 14 oktober 2013 12:41 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Ja, zo is het een stuk makkelijker he![]()
Wat staan die voetjes gay op die eerste foto trouwens
Ja hij moest plassen volgens mijquote:Op maandag 14 oktober 2013 12:44 schreef Divje het volgende:
[..]
Gister dacht ik nog even 'wat een kútmissie'. Nu voel ik me stom![]()
Wat staan die voetjes gay op die eerste foto trouwens![]()
Voortaan dus ff wat mannetjes afmaken, cargobob pakken en iemand anders met stickybombs die jets slopen en ondertussen is de cargobob wel weer terug![]()
![]()
veel gamen?quote:Op maandag 14 oktober 2013 12:53 schreef Roemeen013 het volgende:
Hoe komen jullie aan de hoge ranks en veel geld?NIEUW: Foto's!![]()
ik ben de hele dag aan t werk, daarom ook maar 110K en lvl 16quote:Op maandag 14 oktober 2013 12:59 schreef Roemeen013 het volgende:
[..]
Ik kon het weten ja, FOK!kers zitten de hele dag op hun zolderkamer te gamen...
Maar eh... het zou natuurlijk ook kunnen komen omdat Online al weer bijna 2 weken draait en sommige mensen een stuk minder problemen leken te hebben dan de rest.NIEUW: Foto's!![]()
En je kon een aantal makkelijke missies farmen voor snel XP. Dat is alleen al gepatched om de replay functionaliteit uit te zetten. Beetje jammer maar je heb altijd van die mensen die blijven volhouden dat het een glitch is. Mensen doen hetzelfde nu met races en andere missies dus ik zie het probleem niet.quote:Op maandag 14 oktober 2013 13:00 schreef Cryothic het volgende:
[..]
ik ben de hele dag aan t werk, daarom ook maar 110K en lvl 16
Maar eh... het zou natuurlijk ook kunnen komen omdat Online al weer bijna 2 weken draait en sommige mensen een stuk minder problemen leken te hebben dan de rest.![]()
Heb jij die Elegy nog bij een specifieke LSC verkocht?quote:Op maandag 14 oktober 2013 13:02 schreef kensei het volgende:
Jongens stop eens met wedden, het huis wint toch altijd![]()
[ afbeelding ]oh ah toma toma vem vem vem vem![]()
Haha,quote:Op maandag 14 oktober 2013 12:46 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Ja hij moest plassen volgens mij![]()
Voortaan dus ff wat mannetjes afmaken, cargobob pakken en iemand anders met stickybombs die jets slopen en ondertussen is de cargobob wel weer terug
Rip man
Haha gay!![]()
Ik hoefde alleen UPnP aan te zetten en die DNS settings in mn PS3 aan te passenquote:Op maandag 14 oktober 2013 13:08 schreef Introvert het volgende:
Moet ik eerst een static IP adres fixen, voordat ik de DNS settings werkend kan krijgen?![]()
Die midden in de highrise, vlakbij het 205k apartementquote:Op maandag 14 oktober 2013 13:08 schreef Divje het volgende:
[..]
Heb jij die Elegy nog bij een specifieke LSC verkocht?![]()
Hmm. Volgens mij heb je dan dikke mazzel gehadquote:Op maandag 14 oktober 2013 13:10 schreef kensei het volgende:
[..]
Die midden in de highrise, vlakbij het 205k apartementIk kan m'n auto daar niet verpatsen
Wel vaag dan, misschien omdat het een copy was kon het opeens welquote:Op maandag 14 oktober 2013 13:10 schreef Divje het volgende:
[..]
Hmm. Volgens mij heb je dan dikke mazzel gehadIk kan m'n auto daar niet verpatsen
![]()
Mjah, ik kan m'n copy's niet verkopenquote:Op maandag 14 oktober 2013 13:11 schreef kensei het volgende:
[..]
Wel vaag dan, misschien omdat het een copy was kon het opeens welZoals het er nu uit ziet moet ik er gewoon 1 vervangen als er geen plek meer is in m'n garage..
nog niet, zal binnenkort wel komen.quote:Op maandag 14 oktober 2013 13:12 schreef Cracka-ass het volgende:
Kun je met een hoog level ook mansions kopen of blijft het bij die pauper appartementen?'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Zou het mss aan je level kunnen liggen. Dat je pas vanaf bv level 50 zulke auto's kan verkopenquote:Op maandag 14 oktober 2013 13:12 schreef kensei het volgende:
Je kan maar 1x in de 48 mins een auto verkopen btw he
was gister,quote:Op maandag 14 oktober 2013 13:02 schreef kensei het volgende:
Jongens stop eens met wedden, het huis wint toch altijd![]()
[ afbeelding ]
een mede FOKker wedde 1000 op mij, met racen
en ik lag eerste (mede FOKker lag 2de) enging de race ook gewoon winnen,![]()
![]()
maar wat doet de mede FOKker?
haalt hij mij in en wint de race dus 1000 punten weg![]()
![]()
Veel racen en Survival spelen. Kunnen vanavond wel Survival doen als je kan. Ik ben er ergens rond 22u.quote:Op maandag 14 oktober 2013 12:53 schreef Roemeen013 het volgende:
Hoe komen jullie aan de hoge ranks en veel geld?"The greatest distance in the universe is that between two minds"![]()
Maar krijg je geld als er op jou gewed wordt? nee toch?quote:Op maandag 14 oktober 2013 13:18 schreef kawa4 het volgende:
[..]
was gister,
![]()
quote:Op maandag 14 oktober 2013 13:18 schreef kawa4 het volgende:
[..]
was gister,
![]()
![]()
Daar kwam ik gister in zo'n bike-race ook achter. Had geld op Mimaa gezet maar stond zelf eerst. Crashte per ongeluk
(was nog echt per ongeluk ook
)
volgens mij werd ik toen ook nog 5de![]()
quote:Op maandag 14 oktober 2013 13:20 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Veel racen en Survival spelen. Kunnen vanavond wel Survival doen als je kan. Ik ben er ergens rond 22u.Ik vind het goed hoor, vanavond ben ik online dan.quote:Op maandag 14 oktober 2013 13:20 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Veel racen en Survival spelen. Kunnen vanavond wel Survival doen als je kan. Ik ben er ergens rond 22u.![]()
![]()
nee als iemand anders geld op mij inzet, krijg ik geen geld natuurlijk van die weddenschap.quote:Op maandag 14 oktober 2013 13:20 schreef Cryothic het volgende:
Maar krijg je geld als er op jou gewed wordt? nee toch?
en als ik dan dus niet eerste word kost het mij ook geen geld,
alleen diegene die ingezet heeft verliest dan.mee bekant vangde gin haas.![]()
Ongelooflijk, kut Rockstar alleen maar gezeik met die servers. Iemand een tutorial voor een fix op de xbox, kan op youtube en google vrij weinig vinden.![]()
mijn bounty van 7000 geclaimd nou manier vinden om veel geld te verdienen om een appartement te kopen![]()
![]()
portforward.comquote:Op maandag 14 oktober 2013 13:26 schreef Introvert het volgende:
Ongelooflijk, kut Rockstar alleen maar gezeik met die servers. Iemand een tutorial voor een fix op de xbox, kan op youtube en google vrij weinig vinden.![]()
Als je wel eerste wordt kost het jou toch ook geen geldquote:Op maandag 14 oktober 2013 13:22 schreef kawa4 het volgende:
[..]
nee als iemand anders geld op mij inzet, krijg ik geen geld natuurlijk van die weddenschap.
en als ik dan dus niet eerste word kost het mij ook geen geld,
alleen diegene die ingezet heeft verliest dan.
jobs doen.quote:Op maandag 14 oktober 2013 13:27 schreef Tassendief het volgende:
mijn bounty van 7000 geclaimd nou manier vinden om veel geld te verdienen om een appartement te kopen
volgens mij krijg je veel voor survival.![]()
nee klopt,quote:Op maandag 14 oktober 2013 13:29 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Als je wel eerste wordt kost het jou toch ook geen geld
het kost mij nooit geld als er iemand anders op mij wed.mee bekant vangde gin haas.![]()
Survival kan ik nu nog niet doen maar misschien kan ik wel een job joinenquote:Op maandag 14 oktober 2013 13:29 schreef rival het volgende:
[..]
jobs doen.
volgens mij krijg je veel voor survival.![]()
Survival kun je wel joinen, niet hosten.quote:Op maandag 14 oktober 2013 13:31 schreef Tassendief het volgende:
[..]
Survival kan ik nu nog niet doen maar misschien kan ik wel een job joinen![]()
![]()
Alsof ik mijn succesvolle tactieken ga onthullen.quote:Op maandag 14 oktober 2013 12:25 schreef kensei het volgende:
Yuri kan je niet even een workshop racen geven, blijkbaar doen wij iets fout
wanneer kan je direct geld aan iemand anders geven? Dus niet share from last job maar die optie daarboven
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Is er nog iets gaande nu?YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.![]()
Wel gaar hoor, vind je een Pegassi Infernus, mag je 'm niet hebben omdat ie gejat isMijn eerste auto was zeker niet gejat?
Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Dure auto's moet je kopen iddquote:Op maandag 14 oktober 2013 13:46 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Wel gaar hoor, vind je een Pegassi Infernus, mag je 'm niet hebben omdat ie gejat isMijn eerste auto was zeker niet gejat?
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.![]()
I know, maar vind het wel gek.quote:Op maandag 14 oktober 2013 13:47 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Dure auto's moet je kopen iddOp woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Dan doe je die anderquote:YouTube
Dat doe ik nu ook niet meer nu ik alle upgrades voor mn Elegy heb ;pquote:Op maandag 14 oktober 2013 13:51 schreef Duuc-nl het volgende:
[..]
100x dezelfde race achter elkaar niet![]()
de correcte uitleg van die werking: de dure auto's zijn al voorzien van verzekering/tracker. Dus willen ze bij LSC die niet meer aan jou koppelen. De goedkope auto's zijn niet voorzien van die dingen, dus die kan je wel overnemenquote:Op maandag 14 oktober 2013 13:46 schreef Sideshowbobbie het volgende:
un dos tres quatro tatatatatatatatatatata'Als de vis gaat stinken moet je bij de kop beginnen' - Aad300![]()
Wisten jullie, dat je vanuit het start menu ook jobs kan starten die je op de site gebookmarked hebt? Dat scheelt zoveel met overal maar heenrijden.YouTube
uhhmmmmm, jaquote:Op maandag 14 oktober 2013 14:05 schreef ManageTheAnger het volgende:
sten jullie, dat je vanuit het start menu ook jobs kan starten die je op de site gebookmarked hebt? Dat scheelt zoveel met
Johquote:Op maandag 14 oktober 2013 14:05 schreef ManageTheAnger het volgende:
Wisten jullie, dat je vanuit het start menu ook jobs kan starten die je op de site gebookmarked hebt? Dat scheelt zoveel met overal maar heenrijden.![]()
![]()
Adder verkaufen in Los Santos customs? Temptingquote:Op maandag 14 oktober 2013 09:20 schreef poker4lifee het volgende:
die g litch werkt dus ook met een adder en dergelijkehmmmm
kan dan zo op 20 mill zitten maarja, gaan we maar niet doen
Ff wat geld binnen hebben om geweren enzo te kopen.,,/![]()
Meer mensen met problemen nu?
Ik zit telkens alleen in een sessieYouTube
ja precies, je moet wel iets meer aan voorbereiding doen mja uiteindelijk zo gedaan als je weet wat je moet doen.quote:Op maandag 14 oktober 2013 14:05 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Adder verkaufen in Los Santos customs? Tempting
Ff wat geld binnen hebben om geweren enzo te kopen.
durf het niet thogaat echt te hard dan, zit je binnen 15 min op 10 mill
En achteraf janken als je character ineens op level 0 staat, zonder huis zonder centen.quote:Op maandag 14 oktober 2013 14:05 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Adder verkaufen in Los Santos customs? Tempting
Ff wat geld binnen hebben om geweren enzo te kopen.![]()
Nee hoor risico van het vak.quote:Op maandag 14 oktober 2013 14:09 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
En achteraf janken als je character ineens op level 0 staat, zonder huis zonder centen.,,/![]()
Snel RP krijgen?
Douchen en dan een muzieknummer op replay zetten op je telefoon of laptop.
elke keer de balk vol (in 4 seconden ofzo) 20RP erbij.
20 seconden 100rp
60 seconden 300rp
10 minuten 3000rp
etcYouTube
Je moet ook niet gaan overdrijven en miljoenen binnen harken. Maar paar duizend voor geweren enzo.quote:Op maandag 14 oktober 2013 14:08 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
ja precies, je moet wel iets meer aan voorbereiding doen mja uiteindelijk zo gedaan als je weet wat je moet doen.
,,/![]()
Ga ik doen. Keihard Allah Akbar op repeatquote:Op maandag 14 oktober 2013 14:11 schreef ManageTheAnger het volgende:
Snel RP krijgen?
elke keer de balk vol (in 4 seconden ofzo) 20RP erbij.![]()
leuke uitdaging!quote:Op maandag 14 oktober 2013 14:11 schreef ManageTheAnger het volgende:
Snel RP krijgen?
20 seconden 100rp
60 seconden 300rp
10 minuten 3000rp
etc![]()
![]()
Je mag maar 1x douchen per dag toch?quote:Op maandag 14 oktober 2013 14:11 schreef ManageTheAnger het volgende:
Snel RP krijgen?
20 seconden 100rp
60 seconden 300rp
10 minuten 3000rp
etc![]()
Als je er gewoon onder blijft staan... omdat je virtueel aan het fappen bent...quote:Op maandag 14 oktober 2013 14:13 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Je mag maar 1x douchen per dag toch?YouTube
Zit je nu een afk kerel te exploiten? 11k per winst ik doe mee hahaquote:Op maandag 14 oktober 2013 12:25 schreef kensei het volgende:
Yuri kan je niet even een workshop racen geven, blijkbaar doen wij iets fouthier schreef kensei: haha komen
hier schreef UnicornFarts: Ik weet dat SV heet is, Grielen heet is, maar van jou heb ik nog geen bewijs.![]()
hehehequote:Op maandag 14 oktober 2013 14:13 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Als je er gewoon onder blijft staan... omdat je virtueel aan het fappen bent...![]()
![]()
jupquote:Op maandag 14 oktober 2013 14:15 schreef Grielen het volgende:
[..]
Zit je nu een afk kerel te exploiten? 11k per winst ik doe mee haha![]()
![]()
Maar volgens mij is hij er wel soort van en gaat hij afk om rp te verdienen zonder iets te doen
kut autoinvite staat aan geloof ik![]()
![]()
ja maar hij moet na elke race toch ook stemmen wat hij daarna wil gaan doen ( dat scherm met onder replay, refresh en freemode)quote:Op maandag 14 oktober 2013 14:17 schreef kensei het volgende:
aar volgens mij is hij er wel soort van en gaat hij afk om rp te verdienen zonder iets te
dus als hij alleen is wordt hij toch ook automatisch in freemode gegooid.mee bekant vangde gin haas.![]()
Hij blijft er steeds inzitten maar blijft afk in de racequote:Op maandag 14 oktober 2013 14:19 schreef kawa4 het volgende:
[..]
ja maar hij moet na elke race toch ook stemmen wat hij daarna wil gaan doen ( dat scherm met onder replay, refresh en freemode)
dus als hij alleen is wordt hij toch ook automatisch in freemode gegooid.![]()
![]()
Die ragende fransoos hahaquote:hier schreef kensei: haha komen
hier schreef UnicornFarts: Ik weet dat SV heet is, Grielen heet is, maar van jou heb ik nog geen bewijs.![]()
Hoe werkt die glitch precies?quote:Op maandag 14 oktober 2013 14:08 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
ja precies, je moet wel iets meer aan voorbereiding doen mja uiteindelijk zo gedaan als je weet wat je moet doen.
Hij loopt te huilen dat we onsportief zijn. Hij reed zelf tegen dat stopbord aanquote:
hier schreef kensei: haha komen
quote:Op maandag 14 oktober 2013 14:22 schreef Grielen het volgende:
[..]
Hij loopt te huilen dat we onsportief zijn. Hij reed zelf tegen dat stopbord aan![]()
![]()
Haha ja dat was ik daarnet verloren door zo'n groepje knoflookkwekers dus maar ff terugverdienen dan :pquote:Op maandag 14 oktober 2013 14:22 schreef kensei het volgende:
Wel lekker cashen voor jouw griel, 22k in 5 minutenhier schreef kensei: haha komen
edit nvm.'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Je bent net 10keer dood gegaan in freeroam?quote:Op maandag 14 oktober 2013 14:23 schreef Grielen het volgende:
[..]
Haha ja dat was ik daarnet verloren door zo'n groepje knoflookkwekers dus maar ff terugverdienen dan :p![]()
![]()
We moeten veel geld op elkaar inzetten en dan omstebeurt elkaar laten winnen. Nu mag jij winnen, volgende ik.quote:hier schreef kensei: haha komen
"idle" gekickt. nee dus.quote:Op maandag 14 oktober 2013 14:11 schreef ManageTheAnger het volgende:
Snel RP krijgen?
20 seconden 100rp
60 seconden 300rp
10 minuten 3000rp
etc![]()
bettings cancelledquote:Op maandag 14 oktober 2013 14:26 schreef Grielen het volgende:
[..]
We moeten veel geld op elkaar inzetten en dan omstebeurt elkaar laten winnen. Nu mag jij winnen, volgende ik.![]()
![]()
wat doen dan?quote:Op maandag 14 oktober 2013 14:08 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
![]()
6 keerquote:Op maandag 14 oktober 2013 14:26 schreef kensei het volgende:
[..]
Je bent net 10keer dood gegaan in freeroam?hier schreef kensei: haha komen
gekickt na 15 minuten. maar hij stopt al eerder met douchen. probeerde dit toen ik ff tosti ging maken namelijkquote:Op maandag 14 oktober 2013 14:29 schreef kamikazebanaan het volgende:
[..]
dat is pas na 15 minuten toch?![]()
![]()
Rosces weg?http://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”![]()
Lampadati Felon GT(coupe) - $9500quote:Op maandag 14 oktober 2013 14:39 schreef Duuc-nl het volgende:
Welke auto's brengen nou 9k op bij ls customs? En zijn daar ook plaatjes van?
Gallivanter Baller(SUV) - $9000
Lampadati Felon(coupe) - $9000
Ocelot F620(coupe) - $8000
Ubermacht Oracle(sedan) - $8000
Ubermacht Sentinel xs(coupe) - $8000
Albany Cavalcade(SUV) - $7000
Benefactor Dubsta(SUV) - $7000
Ubermacht Zion Cabria(coupe/cab) - $6500
Ocelot Jackal(sedan) - $6000
Benefactor Serrano(SUV) - $6000
Mammoth Patriot(SUV) - $5000
Dundreary Landstalker(SUV) - $5000
Fantom FQ(Suv) - $5000![]()
quote:Op maandag 14 oktober 2013 14:40 schreef kensei het volgende:
[..]
Lampadati Felon GT(coupe) - $9500
![]()
ik verkocht vanmiddag een felon gt voor 15000quote:Op maandag 14 oktober 2013 14:40 schreef kensei het volgende:
[..]
Lampadati Felon GT(coupe) - $9500
Ik heb de Ocelot Jackal ook al voor 9500 verkocht.Tell me that football is not our common language when the whole planet stops breathing for 90 minutes to be witnessed in that one thing in which we all understand.![]()
Dat zijn verkoopprijzen, geen koopprijzenquote:Op maandag 14 oktober 2013 14:44 schreef kamikazebanaan het volgende:
[..]
ik verkocht vanmiddag een felon gt voor 15000
??? ik kocht niet ik verkochtquote:Op maandag 14 oktober 2013 14:45 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Dat zijn verkoopprijzen, geen koopprijzen![]()
Waarom doet de lifeinvader website het nooit bij mij? Ik wil korting voor als ik mijn adder ga kopen![]()
![]()
Nee die rijd heel kut, Ubermacht Zion heb ik heel lang mee gereden, rijd echt superquote:Op maandag 14 oktober 2013 14:48 schreef MarkM het volgende:
Wat is eigenlijk de beste auto die je kan vinden zonder te kopen?
Lampadati Felon GT?![]()
![]()
ik weet niet eens meer hoe ik daar komquote:Op maandag 14 oktober 2013 14:48 schreef kensei het volgende:
Waarom doet de lifeinvader website het nooit bij mij? Ik wil korting voor als ik mijn adder ga kopen
edit:
ow, zo:
http://www.lifeinvader.com/profile/alanmccleanNIEUW: Foto's!![]()
Ooh thanks, ik maar proberen in die ingame browserquote:Op maandag 14 oktober 2013 14:52 schreef Cryothic het volgende:
[..]
ik weet niet eens meer hoe ik daar kom
edit:
ow, zo:
http://www.lifeinvader.com/profile/alanmcclean![]()
![]()
Waarom leaved appelknaller?http://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”![]()
quote:Op maandag 14 oktober 2013 14:54 schreef kensei het volgende:
[..]
Ooh thanks, ik maar proberen in die ingame browser
tja... geen idee of dat werkt, maar aan je reactie te zien nietNIEUW: Foto's!![]()
Ik kreeg 10% korting over een gratis auto. Dat was echt fantastischquote:Op maandag 14 oktober 2013 14:48 schreef kensei het volgende:
Waarom doet de lifeinvader website het nooit bij mij? Ik wil korting voor als ik mijn adder ga kopenDon't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Je was niet de enige geloof ikquote:Op maandag 14 oktober 2013 15:04 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ik kreeg 10% korting over een gratis auto. Dat was echt fantastisch![]()
![]()
goedkoopste al vanaf 26.000 geloof ik, enkel een garage.quote:Op maandag 14 oktober 2013 15:03 schreef SchavuitPiet het volgende:
Waar haal ik die garage en hoe duur is die..?
ff met je ingame browser naar dat Finance tabje, waar ook de beurzen zitten, en dan de site van de makelaar erbij halenNIEUW: Foto's!![]()
Ik vond allleen dit:quote:Op maandag 14 oktober 2013 15:07 schreef -Menn0- het volgende:
Wtf, hoe verkoop je een adder dan? Hij wil hem niet verkopen omdat hij boven de 50k zit
http://gtaforums.com/topic/626752-selling-adder-219k-glitch-ps3/
Ga het vanavond ff proberen want ik wil van m'n clone-auto's af.oh ah toma toma vem vem vem vem![]()
ik heb 7 miljoen op de bank + alle beschikbare wapens & kleding + duurste appartment + boot + auto's en motors![]()
![]()
Wat is je level?quote:Op maandag 14 oktober 2013 15:08 schreef drheisenberg het volgende:
ik heb 7 miljoen op de bank + alle beschikbare wapens & kleding + duurste appartment + boot + auto's en motorsoh ah toma toma vem vem vem vem![]()
mooi, dan ben je klaar... tot aan de dlc is het spel nu nutteloosquote:Op maandag 14 oktober 2013 15:08 schreef drheisenberg het volgende:
ik heb 7 miljoen op de bank + alle beschikbare wapens & kleding + duurste appartment + boot + auto's en motors
ik zie mezelf meer vechten voor de awards. Ik wil nog een racing-world-title maar ik zie t niet meer gebeuren
Ja ik weet dast het saaier is dan missies enz. maar ik doe die missies toch wel, ik ben veel geld aan het vergaren om straks te investeren in de stock market.quote:Op maandag 14 oktober 2013 15:09 schreef Cryothic het volgende:
[..]
mooi, dan ben je klaar... tot aan de dlc is het spel nu nutteloos
ik zie mezelf meer vechten voor de awards. Ik wil nog een racing-world-title maar ik zie t niet meer gebeuren
Ik wil miljardair worden op gta 5, dat is mijn doel eigenlijk.
xD![]()
Alle beschikbare wapens zijn dus een shotgun, granaten, 2 pistols, SMG, sticky bombs en jerrycan? Vergeet nog iets volgens mij.quote:
ik hoop ook dat er casino is op gta 5 online, op rdr had je wel gambling, dus hoop zeker dat dat hier kan anders is het gay![]()
ja zo'n beetje xdquote:Op maandag 14 oktober 2013 15:11 schreef Divje het volgende:
[..]
Alle beschikbare wapens zijn dus een shotgun, granaten, 2 pistols, SMG, sticky bombs en jerrycan?
maar als ik straks lvl up heb ik genoeg cash om de rest te kopen xd![]()
vriend heeft 5 mill opzij gezet voor me. vind het wel besthoef ik zelf die auto shit niet te doen
Dacht al dat je álle wapens had.quote:Op maandag 14 oktober 2013 15:12 schreef drheisenberg het volgende:
[..]
ja zo'n beetje xd
maar als ik straks lvl up heb ik genoeg cash om de rest te kopen xd
bull shit je kan maar 5k per dag weggeven als gift , hoe wilt ie 5 milljoen weggeven dat duurt maanden LOLquote:Op maandag 14 oktober 2013 15:12 schreef poker4lifee het volgende:
vriend heeft 5 mill opzij gezet voor me. vind het wel besthoef ik zelf die auto shit niet te doen
![]()
Eet smakelijkquote:Op maandag 14 oktober 2013 15:12 schreef Duuc-nl het volgende:
Panoire psn vloog eruit, ga nu ff lunchen![]()
Je weet dat je account gestripped wordt als je glitched?quote:Op maandag 14 oktober 2013 15:10 schreef drheisenberg het volgende:
[..]
Ja ik weet dast het saaier is dan missies enz. maar ik doe die missies toch wel, ik ben veel geld aan het vergaren om straks te investeren in de stock market.
Ik wil miljardair worden op gta 5, dat is mijn doel eigenlijk.
xD![]()
5k per 1 gta dag volgens mij, dus das 5k per 1 uur echte tijd
het duurt dus 1000 dagen gta tijd / 24 = 42 dagen real time om die 5 miljoen te krijgen xd![]()
wachten tot het wel kan he, en ik heb op dit moment toch al genoeg voor allesquote:Op maandag 14 oktober 2013 15:13 schreef drheisenberg het volgende:
[..]
bull shit je kan maar 5k per dag weggeven als gift , hoe wilt ie 5 milljoen weggeven dat duurt maanden LOL
dacht wel dat je 25k van last job gewoon non stop kon sharen, maar dat kan dus blijkbaar niet? dan moet ik echt wachten tot ze die normale share feature toevoegen ja'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
glitchen is niet hackenquote:Op maandag 14 oktober 2013 15:14 schreef kensei het volgende:
[..]
Je weet dat je account gestripped wordt als je glitched?
en ik zit op de ps3, volgens mij doen ze op de ps3 nooit zulke dingen, das vooral (en alleen denk ik) op xbox live
ik hack nie, rockstar heeft fout gemaakt en daar maken tienduizenden mensen gebruik van, ze gaan echt geen 10 duizende mensen kicken xlol![]()
Ze zetten je geld en bezittingen gewoon weer op 0 dan, is al gebeurt bij ps3 gebruikersquote:Op maandag 14 oktober 2013 15:15 schreef drheisenberg het volgende:
[..]
glitchen is niet hacken
en ik zit op de ps3, volgens mij doen ze op de ps3 nooit zulke dingen, das vooral (en alleen denk ik) op xbox live
ik hack nie, rockstar heeft fout gemaakt en daar maken tienduizenden mensen gebruik van, ze gaan echt geen 10 duizende mensen kicken xlol![]()
geen betrouwbare bron gezienquote:Op maandag 14 oktober 2013 15:16 schreef kensei het volgende:
[..]
Ze zetten je geld en bezittingen gewoon weer op 0 dan, is al gebeurt bij ps3 gebruikers
ja dat is gebeurt bij alle ps3 gebruikers, maar dat was dus toen dat bij iedereen gebeurde door rockstar updates/online screw upquote:Op maandag 14 oktober 2013 15:16 schreef kensei het volgende:
[..]
Ze zetten je geld en bezittingen gewoon weer op 0 dan, is al gebeurt bij ps3 gebruikers
geef bron dan dat specifieke ps3 gebruiker naar 0 is gezet omdar hij glitchde![]()
kan maar 5k per keer, anders gaf ik iedereen hier gewoon 50k, das toch maar 0,30 min werk xdquote:Op maandag 14 oktober 2013 15:16 schreef SchavuitPiet het volgende:
Heisenberg,
Stuur mij is $100,000 voor n auto dan!
Je hebt toch al alles :<![]()
Ik ben nu al een kwartier spectator bij een missie waar je een koffertje moet zien te vinden
Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
en die vriend en jij zijn ook 24 uur per dag onlinequote:Op maandag 14 oktober 2013 15:14 schreef drheisenberg het volgende:
5k per 1 gta dag volgens mij, dus das 5k per 1 uur echte tijd
het duurt dus 1000 dagen gta tijd / 24 = 42 dagen real time om die 5 miljoen te krijgen xd
het is per 48 minuten trouwens he. 2 minuten per GTA-uur.
als je 8 uur beide online bent (al debiel veel opzich, om dat elke dag vol te houden, maar toch...), en je stort keurig elke 48 minuten (dus niet te lang wachten na die 48 minuten, want dat is zonde van je tijd) 5.000 kan je 50.000 op een dag overmaken dus.
Nou, reken zelf maar even verder. Na 10 dagen heb je dan 500.000 en na 100 dagen dus 5.000.000.
Ben je toch zo'n 3,5 maand verder. En dat is dus, als je beide 8 uur online bent achter elkaar (geen idee hoe de timer loopt als iemand van sessie wisselt of offline gaat) en dat dus 100 dagen achter elkaar.NIEUW: Foto's!![]()
Heel veel van die records zijn glitched. 10 seconde laptime bij die gevangenis.quote:Op maandag 14 oktober 2013 15:09 schreef Cryothic het volgende:
[..]
mooi, dan ben je klaar... tot aan de dlc is het spel nu nutteloos
ik zie mezelf meer vechten voor de awards. Ik wil nog een racing-world-title maar ik zie t niet meer gebeuren![]()
omg lol xDquote:Op maandag 14 oktober 2013 15:15 schreef drheisenberg het volgende:
[..]
glitchen is niet hacken
Fap Fap in zijn speedo pak pakquote:
kijk eens hoe hij kwakt kwakt
lekker uit zijn dak
tot in de vroege morgen
fap fap in zijn speedo pak pak
kijk eens hoe hij lacht lacht
als hij uit zijn dak kwakt.YouTube
niet kicken... strippen. Geld weg, character op 0, begin maar op nieuw.quote:Op maandag 14 oktober 2013 15:15 schreef drheisenberg het volgende:
[..]
, ze gaan echt geen 10 duizende mensen kicken xlolNIEUW: Foto's!![]()
Soms best leuk, maar iemand laten winnen gaat me wat te verquote:Op maandag 14 oktober 2013 15:33 schreef Painore het volgende:
Iemand die 1 lap race wilt doen? Moet nog 14x winnen om wat dingen te unlocken..
Slaat ook nergens op dat die je korting dan gebruikt. Kut spelquote:
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
laat je elkaar toch om de beurt winnenquote:Op maandag 14 oktober 2013 15:35 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Soms best leuk, maar iemand laten winnen gaat me wat te ver
Ik moet m'n eerste auto nog kopen, dus ik ben benieuwd. Evenals m'n tattoo-korting, en m'n vliegtuigkorting, en.. en.. en...quote:Op maandag 14 oktober 2013 15:35 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Slaat ook nergens op dat die je korting dan gebruikt. Kut spel
Wie zegt dat je me moet laten winnen?quote:Op maandag 14 oktober 2013 15:35 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Soms best leuk, maar iemand laten winnen gaat me wat te ver![]()
nee, van t weekend gespeeld met m'n crew (met z'n 3en), blijkt dat (misschien omdat catchup aan staat) we het spannend genoeg maken met z'n 3en zodat toch niet altijd dezelfde wintquote:Op maandag 14 oktober 2013 15:37 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
laat je elkaar toch om de beurt winnen
quote:Op maandag 14 oktober 2013 15:37 schreef Painore het volgende:
[..]
Wie zegt dat je me moet laten winnen?touche.
lol wat een moeite.. no way.... Ik geef ze liever weg.. kan dat?quote:Op maandag 14 oktober 2013 15:07 schreef Divje het volgende:
[..]
Ik vond allleen dit:
http://gtaforums.com/topic/626752-selling-adder-219k-glitch-ps3/
Ga het vanavond ff proberen want ik wil van m'n clone-auto's af.![]()
in puin rijden en niet claimen bij de verzekering?quote:Op maandag 14 oktober 2013 15:39 schreef rival het volgende:
[..]
lol wat een moeite.. no way.... Ik geef ze liever weg.. kan dat?NIEUW: Foto's!![]()
Heb je xbox? Zo ja wil ik wel mee doenquote:Op maandag 14 oktober 2013 15:33 schreef Painore het volgende:
Iemand die 1 lap race wilt doen? Moet nog 14x winnen om wat dingen te unlocken..![]()
wil ik best. Maar of je dan aan die overwinningen komt is een 2equote:Op maandag 14 oktober 2013 15:33 schreef Painore het volgende:
Iemand die 1 lap race wilt doen? Moet nog 14x winnen om wat dingen te unlocken..![]()
![]()
Kan die tracker er niet af op een manier? dan kan ik je een comet geven gozerquote:Op maandag 14 oktober 2013 15:40 schreef Cryothic het volgende:
[..]
in puin rijden en niet claimen bij de verzekering?![]()
![]()
Jij was da dus.quote:Op maandag 14 oktober 2013 15:34 schreef SevD het volgende:
[ afbeelding ]
High lol #selfie #outofbedlook![]()
Mn vriendin bescheurde zich gister toen ze jou zag. Eerst mimaa met zn apekop en later jij in je jaren-80-voetbal-tenue.Tell me that football is not our common language when the whole planet stops breathing for 90 minutes to be witnessed in that one thing in which we all understand.![]()
Hahahaha, bazenoutfit. Ik heb nu ook make-up en dreadlocksquote:Op maandag 14 oktober 2013 15:43 schreef Kn0x het volgende:
[..]
Jij was da dus.
Mn vriendin bescheurde zich gister toen ze jou zag. Eerst mimaa met zn apekop en later jij in je jaren-80-voetbal-tenue.![]()
![]()
Challenge accepted. Wat is je psn?quote:Op maandag 14 oktober 2013 15:42 schreef rival het volgende:
[..]
wil ik best. Maar of je dan aan die overwinningen komt is een 2e![]()
Xbox!quote:Op maandag 14 oktober 2013 15:44 schreef Painore het volgende:
[..]
Challenge accepted. Wat is je psn?![]()
Ik had beide. Maar vond de tegenstanders op de playstation te zwak... veel gratis online kleuters hequote:![]()
![]()
ben pas rond 18 thuis.. Gingahninja299quote:Op maandag 14 oktober 2013 15:47 schreef Mr_Eenoog het volgende:
Wat is je tag rival? Dan zal ik er zo 1 hosten![]()
Ik krijg elke x de melding dat ik gekicked bent van de session? Wat kan ik hieraan doen? DNS is al aangepast![]()
quote:Op maandag 14 oktober 2013 15:50 schreef kensei het volgende:
[..]
Kunnen om een uurtje of 9 wel weer een crew only sessie starten![]()
PSN: Duuc-nl![]()
weet niet of dit iedereen al weet maar,
als je auto bij de impound staat en je wilt hem terug, maar geen zin om de auto te jatten van de impound.
moet je naar je eigen garage gaan, en een andere auto pakken
en naar buiten rijden,
op een 1 of andere manier staat de auto van de impound dan weer in je garagem
zo werkt het ook met de verzekering, als je de verzeker belt dat je auto kapot is en dat je een nieuwe moet hebben bel je ze op, auto wordt dan afgeleverd bij de verzekering,
en als je dan weer met een andere auto jou garage uitrijd staat je auto die bij de verzekering stond ineens weer in je garage,
als allebei je auto's naar de klote zijn en je moet de verzekering bellen,
bel ze dan eerst voor auto 1, en meteen voor auto 2
als je belt voor auto 2 staat auto 1 alweer in je garage.
en als je auto naar de klote is, rij je garage naar binnen, en weer naar buiten en hij is weer gemaakt.
hoef je niet naar LS Customs te gaan
( of wist iedereen dit al)
Zet even je naam neer als je vanavond mee wilt doen met de crew sessie. Rond 21u zal ik invites uitsturen.
-------------
Painore![]()
Daarna allemaal in mijn 4 ton kostende penthouse lamzuipen!quote:fixedquote:Op maandag 14 oktober 2013 16:02 schreef Painore het volgende:
Zet even je naam neer als je vanavond mee wilt doen met de crew sessie. Rond 21u zal ik invites uitsturen.
-------------
PaniniYouTube
-------------
Panini
nielswinsenmee bekant vangde gin haas.![]()
-------------
Panini
nielswinsen
GabrielKnoxTell me that football is not our common language when the whole planet stops breathing for 90 minutes to be witnessed in that one thing in which we all understand.![]()
Haha, zet je naam er nou maar bij dan krijg je vanavond weer een leuk kadootje van me!quote:Op maandag 14 oktober 2013 16:02 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Daarna allemaal in mijn 4 ton kostende penthouse lamzuipen!
[..]
fixed![]()
Is dit voor PS3?quote:Op maandag 14 oktober 2013 16:05 schreef Kn0x het volgende:
-------------
Panini
nielswinsen
GabrielKnox
Zo ja:
-------------
Panini
nielswinsen
GabrielKnox
BramP0wn3r (dat is een nul en een drie)Je bent pas een baas wanneer je mensen maandelijks betaalt.![]()
-------------
Panini
nielswinsen
GabrielKnox
BramP0wn3r (dat is een nul en een drie)
Duuc-nlPSN: Duuc-nl![]()
-------------
Panini
nielswinsen
GabrielKnox
BramP0wn3r (dat is een nul en een drie)
Duuc-nl
Stefmeister8![]()
Zet even je naam neer als je vanavond mee wilt doen met de crew sessie. Rond 21u zal ik invites uitsturen. PS3 only.
-------------
Panini
nielswinsen
GabrielKnox
BramP0wn3r
Durex (gedwongen)
Kensei (gedwongen)
SevvyD (gedwongen)
Raze (gedwongen)
Miniruis (gedwongen)![]()
quote:Op maandag 14 oktober 2013 15:43 schreef rival het volgende:
[..]
Kan die tracker er niet af op een manier? dan kan ik je een comet geven gozer![]()
zou handig zijn
geen idee of dat kanNIEUW: Foto's!![]()
Zet even je naam neer als je vanavond mee wilt doen met de crew sessie. Rond 21u zal ik invites uitsturen. PS3 only.
-------------
Panini
nielswinsen
GabrielKnox
BramP0wn3r
Durex (gedwongen)
Kensei (wiwatron)
SevvyD (gedwongen)
Raze (gedwongen)
Miniruis(gedwongen)
Duuc (gedwongen)![]()
9u ben ik sporten, sorryquote:Op maandag 14 oktober 2013 16:13 schreef kensei het volgende:
-------------
Panini
nielswinsen
GabrielKnox
BramP0wn3r
Durex (gedwongen)
Kensei (wiwatron)
SevvyD (gedwongen)
Raze (gedwongen)
Miniruis(gedwongen)
Duuc (gedwongen)![]()
![]()
ja maar ik MOET sportenquote:Op maandag 14 oktober 2013 16:15 schreef kensei het volgende:
Gewoon gta doen en fappen, beweging genoeg. Dat is echt fantastisch!![]()
![]()
ik sport op tijden dat ik toch niet kan GTA'nquote:Op maandag 14 oktober 2013 16:15 schreef kensei het volgende:
Gewoon gta doen en fappen, beweging genoeg. Dat is echt fantastisch!
Vandaar dat ik altijd gekreun hoor door de headsetquote:Op maandag 14 oktober 2013 16:15 schreef kensei het volgende:
Gewoon gta doen en fappen, beweging genoeg. Dat is echt fantastisch!![]()
Yep, dat komt omdat er maar 1 personal vehicle per map mag zijn =P. Zo doe ik het als ik in mijn huis spawn en mijn auto weer eens ergens totaal anders staat.quote:Op maandag 14 oktober 2013 15:56 schreef kawa4 het volgende:
o werkt het ook met de verzekering, als je de verzeker belt dat je auto kapot is en dat je een nieuwe moet hebben bel je ze op, auto wordt dan afgeleverd bij de verzekering,
en als je dan weer met een andere auto jou garage uitrijd staat je auto die bij de verzekering stond ineens weer in je garage,
als allebei je auto's naar de klote zijn en je moet de verzekering bellen,
bel ze dan eerst voor auto 1, en meteen voor auto 2
als je belt voor auto 2 staat auto 1 alweer in je garage.
en als je auto naar de klote is, rij je garage naar b![]()
Kan me niet inhouden als sevvy er zo lekker uitzietquote:Op maandag 14 oktober 2013 16:17 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Vandaar dat ik altijd gekreun hoor door de headset![]()
![]()
Ik geil een beetje op die racewinnende apenkopquote:Op maandag 14 oktober 2013 16:18 schreef kensei het volgende:
[..]
Kan me niet inhouden als sevvy er zo lekker uitziet![]()
Ik ben niet zo van de beastiality maar ieder z'n ding uiteraardquote:Op maandag 14 oktober 2013 16:19 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Ik geil een beetje op die racewinnende apenkop![]()
Ik ga mijn best doen.quote:Op maandag 14 oktober 2013 16:13 schreef kensei het volgende:
-------------
Panini
nielswinsen
GabrielKnox
BramP0wn3r
Durex (gedwongen)
Kensei (wiwatron)
SevvyD (gedwongen)
Raze (gedwongen)
Miniruis(gedwongen)
Duuc (gedwongen)hier schreef kensei: haha komen
Hoop echt dat die content editor snel uitkomt![]()
Los Santos Airport > Mount Chilliad (ik doop hem alvast tot pascaldenijs-race)![]()
zoek het uit en je krijgt een Comet van mequote:Op maandag 14 oktober 2013 16:12 schreef Cryothic het volgende:
[..]![]()
zou handig zijn
geen idee of dat kan![]()
![]()
-------------
Panini
nielswinsen
GabrielKnox
BramP0wn3r
Durex (gedwongen)
Kensei (wiwatron)
SevvyD (gedwongen)
Raze (gedwongen)
Miniruis(gedwongen)
Duuc (gedwongen)
Dumpafval (PSN: DuCK_Oelewapper)![]()
Later op de avond had hij zijn apenkop afgedaan... maar dat was niet best.quote:Op maandag 14 oktober 2013 16:22 schreef kensei het volgende:
[..]
Ik ben niet zo van de beastiality maar ieder z'n ding uiteraard![]()
niet naar de bazen die het verzonnen hebben vernoemenquote:Op maandag 14 oktober 2013 16:23 schreef PicoMMP het volgende:
Hoop echt dat die content editor snel uitkomt![]()
Los Santos Airport > Mount Chilliad (ik doop hem alvast tot pascaldenijs-race)![]()
![]()
Dat komt later. Wat denk je van de Wiwatron-heist?quote:Op maandag 14 oktober 2013 16:25 schreef kensei het volgende:
[..]
niet naar de bazen die het verzonnen hebben vernoemen![]()
Doe dan Wiwatec durex en ik zijn co-foundersquote:Op maandag 14 oktober 2013 16:26 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Dat komt later. Wat denk je van de Wiwatron-heist?![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: