En dan verbannen worden naar de bad sport serverquote:Op maandag 14 oktober 2013 12:17 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Precies ja.
[..]
Heel sneaky een andere speler achtervolgen/in de gaten houden en dan via een random dak oid BOOM.
Moet je wel met een paar anderen doen, hij is vrij lastig. Wel 25Kquote:Op maandag 14 oktober 2013 12:25 schreef SchavuitPiet het volgende:
Bomb Invaders?
Maar oke ga ik nu doen, hij start op
De missie heet Base Invaders geloof ikquote:Op maandag 14 oktober 2013 12:25 schreef SchavuitPiet het volgende:
Bomb Invaders?
Maar oke ga ik nu doen, hij start op
Klopt ja. Zit met Bomb da Base in mijn hoofdquote:Op maandag 14 oktober 2013 12:25 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[..]
De missie heet Base Invaders geloof ik
Google op gta v dns settingsquote:Op maandag 14 oktober 2013 12:27 schreef Introvert het volgende:
The Rockstar cloud servers are unavailable right now. Please try again later. Zijn er meer hier met dit probleem? Eerste keer dat ik online probeer te spelen.
quote:Op maandag 14 oktober 2013 12:31 schreef Divje het volgende:
Eind deze week komt die 250.000. Eerst nog een patch.
het klopt niet helemaal. Als je je motor helemaal tuned (zoals ik gedaan heb) Dan ben je een stuk sneller dan de rest. Alleen de Turbo optie doet niet mee bij races, de rest wel.quote:Op maandag 14 oktober 2013 12:00 schreef Cryothic het volgende:
[..]
ja, zodat je snel bent met races... waar custom cars altijd uit staat.
Al las ik zelfs dat 'custom cars' alleen maar visueel je auto toe laat, en niet de performance-mods. Maar dat kan ik niet bevestigen (met m'n standaard Rebel)
Ben er zo wellicht wel, moet eigenlijk nuttige dingen doen maarja die verslaving zit er goed in hequote:
Welke glitch? O.oquote:Op maandag 14 oktober 2013 12:40 schreef poker4lifee het volgende:
mogen nu wel eens opschieten met die glitch patchen, te kut als zoveel mensen straks al tientallen miljoenen of zelfs meer hebben
Gister dacht ik nog even 'wat een kútmissie'. Nu voel ik me stomquote:Op maandag 14 oktober 2013 12:41 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Ja, zo is het een stuk makkelijker he
Ja hij moest plassen volgens mijquote:Op maandag 14 oktober 2013 12:44 schreef Divje het volgende:
[..]
Gister dacht ik nog even 'wat een kútmissie'. Nu voel ik me stom![]()
Wat staan die voetjes gay op die eerste foto trouwens
veel gamen?quote:Op maandag 14 oktober 2013 12:53 schreef Roemeen013 het volgende:
Hoe komen jullie aan de hoge ranks en veel geld?
ik ben de hele dag aan t werk, daarom ook maar 110K en lvl 16quote:Op maandag 14 oktober 2013 12:59 schreef Roemeen013 het volgende:
[..]
Ik kon het weten ja, FOK!kers zitten de hele dag op hun zolderkamer te gamen...
En je kon een aantal makkelijke missies farmen voor snel XP. Dat is alleen al gepatched om de replay functionaliteit uit te zetten. Beetje jammer maar je heb altijd van die mensen die blijven volhouden dat het een glitch is. Mensen doen hetzelfde nu met races en andere missies dus ik zie het probleem niet.quote:Op maandag 14 oktober 2013 13:00 schreef Cryothic het volgende:
[..]
ik ben de hele dag aan t werk, daarom ook maar 110K en lvl 16
Maar eh... het zou natuurlijk ook kunnen komen omdat Online al weer bijna 2 weken draait en sommige mensen een stuk minder problemen leken te hebben dan de rest.
Heb jij die Elegy nog bij een specifieke LSC verkocht?quote:Op maandag 14 oktober 2013 13:02 schreef kensei het volgende:
Jongens stop eens met wedden, het huis wint toch altijd![]()
[ afbeelding ]
Haha,quote:Op maandag 14 oktober 2013 12:46 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Ja hij moest plassen volgens mij![]()
Voortaan dus ff wat mannetjes afmaken, cargobob pakken en iemand anders met stickybombs die jets slopen en ondertussen is de cargobob wel weer terug
Ik hoefde alleen UPnP aan te zetten en die DNS settings in mn PS3 aan te passenquote:Op maandag 14 oktober 2013 13:08 schreef Introvert het volgende:
Moet ik eerst een static IP adres fixen, voordat ik de DNS settings werkend kan krijgen?
Die midden in de highrise, vlakbij het 205k apartementquote:Op maandag 14 oktober 2013 13:08 schreef Divje het volgende:
[..]
Heb jij die Elegy nog bij een specifieke LSC verkocht?
Hmm. Volgens mij heb je dan dikke mazzel gehadquote:Op maandag 14 oktober 2013 13:10 schreef kensei het volgende:
[..]
Die midden in de highrise, vlakbij het 205k apartement
Wel vaag dan, misschien omdat het een copy was kon het opeens welquote:Op maandag 14 oktober 2013 13:10 schreef Divje het volgende:
[..]
Hmm. Volgens mij heb je dan dikke mazzel gehadIk kan m'n auto daar niet verpatsen
Mjah, ik kan m'n copy's niet verkopenquote:Op maandag 14 oktober 2013 13:11 schreef kensei het volgende:
[..]
Wel vaag dan, misschien omdat het een copy was kon het opeens wel
nog niet, zal binnenkort wel komen.quote:Op maandag 14 oktober 2013 13:12 schreef Cracka-ass het volgende:
Kun je met een hoog level ook mansions kopen of blijft het bij die pauper appartementen?
Zou het mss aan je level kunnen liggen. Dat je pas vanaf bv level 50 zulke auto's kan verkopenquote:Op maandag 14 oktober 2013 13:12 schreef kensei het volgende:
Je kan maar 1x in de 48 mins een auto verkopen btw he
was gister,quote:Op maandag 14 oktober 2013 13:02 schreef kensei het volgende:
Jongens stop eens met wedden, het huis wint toch altijd![]()
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |