Even doorknallen naar level 100 dan begint de echte fun stuff met rpg'squote:Op maandag 14 oktober 2013 12:04 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik vind wapens ook behoorlijk duur. Dat is één keer aanschaffen en voor de rest ammo though, dus dat scheelt. Sticky bombs zijn ook duur, vooral als je ze gebruikt voor fun stuff.
geef maar wat aan mij hoorquote:Op maandag 14 oktober 2013 12:06 schreef tonic1 het volgende:
buiten voertuigen om kun je je geld gewoon nergens aan kwijt en dan praat ik over bedragen van meer als een miljoen, dit is echt teleurstellend.
als de catch up optie UIT staat heeft het idd wel nut ja,quote:Op maandag 14 oktober 2013 12:04 schreef Divje het volgende:
Upgrades tellen mee bij raceswat zou anders het nut zijn van custom cars?
Ik kreeg het ook niet voor elkaar met een Surano.quote:Op maandag 14 oktober 2013 12:02 schreef rival het volgende:
[..]
dan blijft mijn vraag hoe ze dat doen terwijl er een limiet is.. want ben ik dan de enige die een melding krijgt dat het niet kan!
Dat is zó irritant. Zeker als je vooraan rijdt en weet dat je niet de snelste auto hebt.quote:Op maandag 14 oktober 2013 12:08 schreef kawa4 het volgende:
[..]
als de catch up optie UIT staat heeft het idd wel nut ja,
want als je met je dik gepimpte Gauntlet voor aan rijd, kun je niet meer volgas rijden totdat de rest dichterbij is gekomen
om de race spannend te houdenquote:Op maandag 14 oktober 2013 12:10 schreef Mani89 het volgende:
Die ketchup optie is echt gaar. Geen idee waarom een host dat ubehaupt aanzet.
Racen in deze game is niet goed voor mijn bloeddruk. Dus ik vermijd de races compleet. Soms doe ik wel eens een race met fokkers maar na 3 keer verliezen heb ik er mooi genoeg van.quote:Op maandag 14 oktober 2013 12:08 schreef Divje het volgende:
[..]
Ik kreeg het ook niet voor elkaar met een Surano.
[..]
Dat is zó irritant. Zeker als je vooraan rijdt en weet dat je niet de snelste auto hebt.
Haha n0000bquote:Op maandag 14 oktober 2013 12:12 schreef Lisker het volgende:
[..]
Racen in deze game is niet goed voor mijn bloeddruk. Dus ik vermijd de races compleet. Soms doe ik wel eens een race met fokkers maar na 3 keer verliezen heb ik er mooi genoeg van.
Precies ja.quote:Op maandag 14 oktober 2013 12:05 schreef Lisker het volgende:
[..]
Yep inderdaad. Alle Auto/weapon mods zijn behoorlijk duurder, als je sterft kost het geld, elke dag moet je de rekeningen betalen. Het kan soms een beetje grindy aanvoelen.
Ik heb er geen problemen mee, want er is genoeg te doen. Mensen die zeggen dat ze zich vervelen zijn meestal de mensen die 1 missie constant blijven doen. Die mensen krijgen snel geld en snel levels. En dan hebben ze alles en dan weten ze niet wat ze er mee moeten doen.
"Geniet van de reis, niet alleen de aankomst."
De missies die je van lester krijgt zijn gaaf. Maar niemand speelt ze omdat ze allemaal te druk zijn met races te farmen.
Heel sneaky een andere speler achtervolgen/in de gaten houden en dan via een random dak oid BOOM.quote:Op maandag 14 oktober 2013 12:06 schreef kensei het volgende:
[..]
Even doorknallen naar level 100 dan begint de echte fun stuff met rpg's
Vier/vijf keer achter elkaar de eerste van alle FOK!KERS worden om vervolgens de meest gehate te zijn.quote:
Met je apekopquote:Op maandag 14 oktober 2013 12:18 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Vier/vijf keer achter elkaar de eerste van alle FOK!KERS worden om vervolgens de meest gehate te zijn.
Kan ik wat geld van je krijgenquote:Op maandag 14 oktober 2013 12:20 schreef PicoMMP het volgende:
Het irritante aan die missies van Lester, Martin, etc. is dat ze steeds terugkomen. Krijg ik weer een berichtje van één van hen en dan heb er ik al geen zin meer in omdat ik die missie al (een paar) keer gedaan heb.
Waarom?quote:Op maandag 14 oktober 2013 12:20 schreef SchavuitPiet het volgende:
[..]
Kan ik wat geld van je krijgen
Mvg
Ja maar ik zit alleen niet meer in de FOK crew, Ik weet alleen niet waarom dat nog op SC staat. Is bugged of moet nog updaten.quote:Op maandag 14 oktober 2013 12:19 schreef kensei het volgende:
[..]
Garpje
Jouw rating op social club klopt dat nou?
heb maar 17 duizendquote:
quote:Op maandag 14 oktober 2013 12:22 schreef SchavuitPiet het volgende:
[..]
heb maar 17 duizend
wil een auto kopen en een wapen upgrade, bij elkaar 50 k ofzo
kheb geen eens n auto :s
Ga werken voor je geld dan sloeberquote:Op maandag 14 oktober 2013 12:22 schreef SchavuitPiet het volgende:
[..]
heb maar 17 duizend
wil een auto kopen en een wapen upgrade, bij elkaar 50 k ofzo
kheb geen eens n auto :s
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |