Wat is je level?quote:Op maandag 14 oktober 2013 15:08 schreef drheisenberg het volgende:
ik heb 7 miljoen op de bank + alle beschikbare wapens & kleding + duurste appartment + boot + auto's en motors
mooi, dan ben je klaar... tot aan de dlc is het spel nu nutteloosquote:Op maandag 14 oktober 2013 15:08 schreef drheisenberg het volgende:
ik heb 7 miljoen op de bank + alle beschikbare wapens & kleding + duurste appartment + boot + auto's en motors
Ja ik weet dast het saaier is dan missies enz. maar ik doe die missies toch wel, ik ben veel geld aan het vergaren om straks te investeren in de stock market.quote:Op maandag 14 oktober 2013 15:09 schreef Cryothic het volgende:
[..]
mooi, dan ben je klaar... tot aan de dlc is het spel nu nutteloos
ik zie mezelf meer vechten voor de awards. Ik wil nog een racing-world-title maar ik zie t niet meer gebeuren
Alle beschikbare wapens zijn dus een shotgun, granaten, 2 pistols, SMG, sticky bombs en jerrycan? Vergeet nog iets volgens mij.quote:
ja zo'n beetje xdquote:Op maandag 14 oktober 2013 15:11 schreef Divje het volgende:
[..]
Alle beschikbare wapens zijn dus een shotgun, granaten, 2 pistols, SMG, sticky bombs en jerrycan?
Dacht al dat je álle wapens had.quote:Op maandag 14 oktober 2013 15:12 schreef drheisenberg het volgende:
[..]
ja zo'n beetje xd
maar als ik straks lvl up heb ik genoeg cash om de rest te kopen xd
bull shit je kan maar 5k per dag weggeven als gift , hoe wilt ie 5 milljoen weggeven dat duurt maanden LOLquote:Op maandag 14 oktober 2013 15:12 schreef poker4lifee het volgende:
vriend heeft 5 mill opzij gezet voor me. vind het wel besthoef ik zelf die auto shit niet te doen
Eet smakelijkquote:Op maandag 14 oktober 2013 15:12 schreef Duuc-nl het volgende:
Panoire psn vloog eruit, ga nu ff lunchen
Je weet dat je account gestripped wordt als je glitched?quote:Op maandag 14 oktober 2013 15:10 schreef drheisenberg het volgende:
[..]
Ja ik weet dast het saaier is dan missies enz. maar ik doe die missies toch wel, ik ben veel geld aan het vergaren om straks te investeren in de stock market.
Ik wil miljardair worden op gta 5, dat is mijn doel eigenlijk.
xD
wachten tot het wel kan he, en ik heb op dit moment toch al genoeg voor allesquote:Op maandag 14 oktober 2013 15:13 schreef drheisenberg het volgende:
[..]
bull shit je kan maar 5k per dag weggeven als gift , hoe wilt ie 5 milljoen weggeven dat duurt maanden LOL
glitchen is niet hackenquote:Op maandag 14 oktober 2013 15:14 schreef kensei het volgende:
[..]
Je weet dat je account gestripped wordt als je glitched?
Ze zetten je geld en bezittingen gewoon weer op 0 dan, is al gebeurt bij ps3 gebruikersquote:Op maandag 14 oktober 2013 15:15 schreef drheisenberg het volgende:
[..]
glitchen is niet hacken
en ik zit op de ps3, volgens mij doen ze op de ps3 nooit zulke dingen, das vooral (en alleen denk ik) op xbox live
ik hack nie, rockstar heeft fout gemaakt en daar maken tienduizenden mensen gebruik van, ze gaan echt geen 10 duizende mensen kicken xlol
geen betrouwbare bron gezienquote:Op maandag 14 oktober 2013 15:16 schreef kensei het volgende:
[..]
Ze zetten je geld en bezittingen gewoon weer op 0 dan, is al gebeurt bij ps3 gebruikers
ja dat is gebeurt bij alle ps3 gebruikers, maar dat was dus toen dat bij iedereen gebeurde door rockstar updates/online screw upquote:Op maandag 14 oktober 2013 15:16 schreef kensei het volgende:
[..]
Ze zetten je geld en bezittingen gewoon weer op 0 dan, is al gebeurt bij ps3 gebruikers
kan maar 5k per keer, anders gaf ik iedereen hier gewoon 50k, das toch maar 0,30 min werk xdquote:Op maandag 14 oktober 2013 15:16 schreef SchavuitPiet het volgende:
Heisenberg,
Stuur mij is $100,000 voor n auto dan!
Je hebt toch al alles :<
en die vriend en jij zijn ook 24 uur per dag onlinequote:Op maandag 14 oktober 2013 15:14 schreef drheisenberg het volgende:
5k per 1 gta dag volgens mij, dus das 5k per 1 uur echte tijd
het duurt dus 1000 dagen gta tijd / 24 = 42 dagen real time om die 5 miljoen te krijgen xd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |