Heel veel van die records zijn glitched. 10 seconde laptime bij die gevangenis.quote:Op maandag 14 oktober 2013 15:09 schreef Cryothic het volgende:
[..]
mooi, dan ben je klaar... tot aan de dlc is het spel nu nutteloos
ik zie mezelf meer vechten voor de awards. Ik wil nog een racing-world-title maar ik zie t niet meer gebeuren
omg lol xDquote:Op maandag 14 oktober 2013 15:15 schreef drheisenberg het volgende:
[..]
glitchen is niet hacken
en ik zit op de ps3, volgens mij doen ze op de ps3 nooit zulke dingen, das vooral (en alleen denk ik) op xbox live
ik hack nie, rockstar heeft fout gemaakt en daar maken tienduizenden mensen gebruik van, ze gaan echt geen 10 duizende mensen kicken xlol
Fap Fap in zijn speedo pak pakquote:
niet kicken... strippen. Geld weg, character op 0, begin maar op nieuw.quote:Op maandag 14 oktober 2013 15:15 schreef drheisenberg het volgende:
[..]
, ze gaan echt geen 10 duizende mensen kicken xlol
Soms best leuk, maar iemand laten winnen gaat me wat te verquote:Op maandag 14 oktober 2013 15:33 schreef Painore het volgende:
Iemand die 1 lap race wilt doen? Moet nog 14x winnen om wat dingen te unlocken..
Slaat ook nergens op dat die je korting dan gebruikt. Kut spelquote:
laat je elkaar toch om de beurt winnenquote:Op maandag 14 oktober 2013 15:35 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Soms best leuk, maar iemand laten winnen gaat me wat te ver
Ik moet m'n eerste auto nog kopen, dus ik ben benieuwd. Evenals m'n tattoo-korting, en m'n vliegtuigkorting, en.. en.. en...quote:Op maandag 14 oktober 2013 15:35 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Slaat ook nergens op dat die je korting dan gebruikt. Kut spel
Wie zegt dat je me moet laten winnen?quote:Op maandag 14 oktober 2013 15:35 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Soms best leuk, maar iemand laten winnen gaat me wat te ver
nee, van t weekend gespeeld met m'n crew (met z'n 3en), blijkt dat (misschien omdat catchup aan staat) we het spannend genoeg maken met z'n 3en zodat toch niet altijd dezelfde wintquote:Op maandag 14 oktober 2013 15:37 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
laat je elkaar toch om de beurt winnen
quote:Op maandag 14 oktober 2013 15:37 schreef Painore het volgende:
[..]
Wie zegt dat je me moet laten winnen?
lol wat een moeite.. no way.... Ik geef ze liever weg.. kan dat?quote:Op maandag 14 oktober 2013 15:07 schreef Divje het volgende:
[..]
Ik vond allleen dit:
http://gtaforums.com/topic/626752-selling-adder-219k-glitch-ps3/
Ga het vanavond ff proberen want ik wil van m'n clone-auto's af.
in puin rijden en niet claimen bij de verzekering?quote:Op maandag 14 oktober 2013 15:39 schreef rival het volgende:
[..]
lol wat een moeite.. no way.... Ik geef ze liever weg.. kan dat?
Heb je xbox? Zo ja wil ik wel mee doenquote:Op maandag 14 oktober 2013 15:33 schreef Painore het volgende:
Iemand die 1 lap race wilt doen? Moet nog 14x winnen om wat dingen te unlocken..
wil ik best. Maar of je dan aan die overwinningen komt is een 2equote:Op maandag 14 oktober 2013 15:33 schreef Painore het volgende:
Kan die tracker er niet af op een manier? dan kan ik je een comet geven gozerquote:Op maandag 14 oktober 2013 15:40 schreef Cryothic het volgende:
[..]
in puin rijden en niet claimen bij de verzekering?
Jij was da dus.quote:Op maandag 14 oktober 2013 15:34 schreef SevD het volgende:
[ afbeelding ]
High lol #selfie #outofbedlook![]()
Hahahaha, bazenoutfit. Ik heb nu ook make-up en dreadlocksquote:Op maandag 14 oktober 2013 15:43 schreef Kn0x het volgende:
[..]
Jij was da dus.
Mn vriendin bescheurde zich gister toen ze jou zag. Eerst mimaa met zn apekop en later jij in je jaren-80-voetbal-tenue.
Challenge accepted. Wat is je psn?quote:Op maandag 14 oktober 2013 15:42 schreef rival het volgende:
[..]
wil ik best. Maar of je dan aan die overwinningen komt is een 2e
Xbox!quote:Op maandag 14 oktober 2013 15:44 schreef Painore het volgende:
[..]
Challenge accepted. Wat is je psn?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |