Veel racen en Survival spelen. Kunnen vanavond wel Survival doen als je kan. Ik ben er ergens rond 22u.quote:Op maandag 14 oktober 2013 12:53 schreef Roemeen013 het volgende:
Hoe komen jullie aan de hoge ranks en veel geld?
Maar krijg je geld als er op jou gewed wordt? nee toch?quote:Op maandag 14 oktober 2013 13:18 schreef kawa4 het volgende:
[..]
was gister,
een mede FOKker wedde 1000 op mij, met racen
en ik lag eerste (mede FOKker lag 2de) enging de race ook gewoon winnen,![]()
![]()
maar wat doet de mede FOKker?
haalt hij mij in en wint de race dus 1000 punten weg![]()
![]()
quote:Op maandag 14 oktober 2013 13:18 schreef kawa4 het volgende:
[..]
was gister,
een mede FOKker wedde 1000 op mij, met racen
en ik lag eerste (mede FOKker lag 2de) enging de race ook gewoon winnen,![]()
![]()
maar wat doet de mede FOKker?
haalt hij mij in en wint de race dus 1000 punten weg![]()
![]()
quote:Op maandag 14 oktober 2013 13:20 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Veel racen en Survival spelen. Kunnen vanavond wel Survival doen als je kan. Ik ben er ergens rond 22u.
Ik vind het goed hoor, vanavond ben ik online dan.quote:Op maandag 14 oktober 2013 13:20 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Veel racen en Survival spelen. Kunnen vanavond wel Survival doen als je kan. Ik ben er ergens rond 22u.
nee als iemand anders geld op mij inzet, krijg ik geen geld natuurlijk van die weddenschap.quote:Op maandag 14 oktober 2013 13:20 schreef Cryothic het volgende:
Maar krijg je geld als er op jou gewed wordt? nee toch?
portforward.comquote:Op maandag 14 oktober 2013 13:26 schreef Introvert het volgende:
Ongelooflijk, kut Rockstar alleen maar gezeik met die servers. Iemand een tutorial voor een fix op de xbox, kan op youtube en google vrij weinig vinden.
Als je wel eerste wordt kost het jou toch ook geen geldquote:Op maandag 14 oktober 2013 13:22 schreef kawa4 het volgende:
[..]
nee als iemand anders geld op mij inzet, krijg ik geen geld natuurlijk van die weddenschap.
en als ik dan dus niet eerste word kost het mij ook geen geld,
alleen diegene die ingezet heeft verliest dan.
jobs doen.quote:Op maandag 14 oktober 2013 13:27 schreef Tassendief het volgende:
mijn bounty van 7000 geclaimd nou manier vinden om veel geld te verdienen om een appartement te kopen
nee klopt,quote:Op maandag 14 oktober 2013 13:29 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Als je wel eerste wordt kost het jou toch ook geen geld
Survival kan ik nu nog niet doen maar misschien kan ik wel een job joinenquote:Op maandag 14 oktober 2013 13:29 schreef rival het volgende:
[..]
jobs doen.
volgens mij krijg je veel voor survival.
Survival kun je wel joinen, niet hosten.quote:Op maandag 14 oktober 2013 13:31 schreef Tassendief het volgende:
[..]
Survival kan ik nu nog niet doen maar misschien kan ik wel een job joinen
Alsof ik mijn succesvolle tactieken ga onthullen.quote:Op maandag 14 oktober 2013 12:25 schreef kensei het volgende:
Yuri kan je niet even een workshop racen geven, blijkbaar doen wij iets fout
Dure auto's moet je kopen iddquote:Op maandag 14 oktober 2013 13:46 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Wel gaar hoor, vind je een Pegassi Infernus, mag je 'm niet hebben omdat ie gejat isMijn eerste auto was zeker niet gejat?
I know, maar vind het wel gek.quote:Op maandag 14 oktober 2013 13:47 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Dure auto's moet je kopen idd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |